abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_157319185
Welkom bij het grote Fok! Datingsite-ervaringen topic!
Hou je van daten? Vind je mensen leuk en het andere geslacht dus ook? Wil je gewoon een beetje ouwehoeren over je avonturen op datingsites en de dates die daar uit voortvloeren? Welkom!

Vind je het andere geslacht eng en durf je de cassiere nog niet eens aan te kijken? Laat staan een normaal gesprek met een lekkertje te voeren? Probeer het eens hierrr en hopelijk tot ziens. Of niet.

Woon je in Den Haag en wil je dat graag tot ENORM vervelens toe laten weten? Het boeit werkelijk niemand geen reet en ook dat kan elders. Evenals reacties die louter uit debiele smileys bestaan en verder geen enkele toegevoegde waarde hebben overigens, begin een poezie album.

Discussies over BMI en maximum gewicht bij je droompartner in spé? Na voor de 6.000.000ste keer op herhalingsoefening te gaan hier doet dat de ogen enigszins bloeden, dus daarrr gaarne. Serieus.

PUA-adventures en wijze guruadviezen, volgens het boekje, ook graag niet in dit topic. Nobody cuuuuuuuurrrrrrrrrrrs. Je hebt de wijsheid niet in pacht, je you tube tutorials hebben de wijsheid niet in pacht en niemand is geïnteresseerd in je Excel document. Indien je graag ongevraagd en onwelkom advies spuit verwijzen we je naar hier.

Oh. En dat gemekker over welke datingsites er nu zoal beschikbaar zijn? Lees de OP, blinde.

Datingsites:
Alternatief Daten, • Badoo, • E-Matching, • FOK! Fotoboek, • Friendscout24, • Knuz, • Lexa, • next·lover, • OKcupid, • Pepper, • Paiq, • Parship, • Relatieklik, • Relatieplanet, • Singlesplace, • Tagged

• En tot slot wordt er in dit topic en via het FoBo ook flink gedate!

De Daters
Datelijst is achterhaald en niemand houdt hem bij, dus de daters vind je in dit topic

[ Bericht 3% gewijzigd door Copycat op 08-11-2015 15:21:33 ]
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  woensdag 4 november 2015 @ 19:04:26 #2
444350 broccoli.
Here stops reality
pi_157319495
Ik heb ook nog nooit een date gehad via tinder. ;(
Giechelend van de pret reed de bus volgeladen met meiden de afgrond in.
  woensdag 4 november 2015 @ 19:16:58 #3
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_157319796
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 18:44 schreef den312 het volgende:
Ik ben bang om opdringerig over te komen.

Maar ergens denk ik dat het een goed idee is om haar te bellen en iets over de date te zeggen en haar erg bedanken en dan vragen of er nog een herhaling komt. Dat lijkt me toch het beste, als ik te opdringerig overkomt dan is dat dan jammer. Ik wil gewoon weer met haar zijn omdat dat elke keer gezellig is en het erg goed voelt samen
En bij date 2 had je daar geen last van? Maar nu er seks is geweest wel?

Gewoon doen wat voor jou goed voelt. Reageert ze er niet lekker op, tja helaas.
pi_157320034
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 18:09 schreef den312 het volgende:
Ze moet veel werken wat ze heeft het geld heel hard nodig, dus ik begrijp als ze niet kan. Ze wil ook geen hulp financieel van mijn kant, zelf niets als het ¤1 is. Zei zegt dat ik niet moet boeten voor iemand anders zijn fout.

Ik heb tijdens de date gezegd, toen we zaten te knuffelen dat ik nooit maar dan ook nooit vreemd zal gaan (aangezien mijn ouders ook door die reden gescheiden zijn en ik zelf meegemaakt hebt hoeveel pijn en verdriet dat met zich mee brengt)
Maar zoiets kan je wel tegen iemand zeggen, maar de kans dat ze dat geloven is nihil als ze al een paar keer is bedrogen door mannen.

Dus het is een erg lastige situatie
Het is geen lastige situatie, je boet al voor de fouten van anderen in principe.
Blessed is the mind too small for doubt.
pi_157320235
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 18:44 schreef den312 het volgende:
Ik ben bang om opdringerig over te komen.
Als ze jou leuk vind kom je niet opdringer over. Breng het alleen subtiel, probeer gewoon een leuk gesprek met haar te hebben via mail, telefoon, whatsapp oid. En vraag dan op het goede moment om nog een keer af te spreken.
  woensdag 4 november 2015 @ 21:03:08 #6
416020 K44S
The bearded man
pi_157322583
Goed, lang genoeg radio-stilte.

Ondanks dat ik momenteel niet date, heb ik een stuk of 8 dates via Tinder gehad. Dit over een tijd van ... pak weg.... 1,5 jaar.

Veel al vond ik haar achteraf toch niet aantrekkelijk,superleuk, of vond ze mij niet leuk genoeg om verder mee te daten.

Leukste date (vond ik zelf), was meer een creatieve en goedkope date met mijn ex.
Destijds hadden mijn ouders een Peugotte 307 (auto met flinke koffer bak).
Ik had hier in 2 inklapbare tuinstoelen gestopt en mijn date gevraagd wat kleins en lekkers te maken.

Ik haalde haar op en ben toen naar een stukje haven in mijn dorp gereden. Mijn intentie was te genieten van het uitzicht en rustig te babbelen.

Helaas stond er een harde wind en nogal zanderig :').

We zijn toen maar de kofferbak in gegaan en verder niks -op zoenen na- gebeurt.

Ik vond het romantisch, goeie koop en origineel.

Slechtste dat:
Dame had mij (na 2e keer dat ik met haar had afgesproken) uitgenodigd om bij haar een filmpje te kijken. Natuurlijk denk je dan als jongen aan "Netflix en chill.... " momenten.

Helaas zei ze na de film:"Zeg, hoe laat vertrekt je volgende bus".
Dit gaf mij zo'n wrang en naar gevoel dat ik meteen maar gekeken heb. Na een paar minuten zei ze: Of je moet willen slapen hier...

Helaas voelde ik me inmiddels niet meer welkom en heb een van de meest nare terugreizen van een "date"ooit gehad :').

Aldus.
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
pi_157322765
quote:
Helaas zei ze na de film:"Zeg, hoe laat vertrekt je volgende bus".
Dit gaf mij zo'n wrang en naar gevoel dat ik meteen maar gekeken heb. Na een paar minuten zei ze: Of je moet willen slapen hier...
Dude, ze speelde hard to get ;(
  woensdag 4 november 2015 @ 21:09:52 #8
416020 K44S
The bearded man
pi_157322825
.
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 21:08 schreef napoleondynamite het volgende:

[..]

Dude, ze speelde hard to get ;(
Tja, daar kwam ik dus te laat achter.

Maar liever kwijt dan rijk(achteraf ;) )
pi_157323974
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 19:35 schreef napoleondynamite het volgende:

[..]

Als ze jou leuk vind kom je niet opdringer over. Breng het alleen subtiel, probeer gewoon een leuk gesprek met haar te hebben via mail, telefoon, whatsapp oid. En vraag dan op het goede moment om nog een keer af te spreken.
Daar heb je helemaal gelijk in! Maar ze reageerde net op mijn watsapp, ze gaat proberen vrij te krijgen, en dan komt ze langs!

Ik vroeg/zei nog wat dingen over de date, ze zei dat het voor haar eigenlijk een beetje raar was, nog nooit heeft ze zich zo snel op haar gemak gevoelt bij iemand, een goed teken dus!

Je boet altijd voor de fouten van een ander, elke vrouw is harder gemaakt door exen. Ik snap haar wel volledig, ik zou mezelf ook niet snel open zetten voor een relatie als ik al meer dan 5x op m'n bek ben gegaan. Dan wordt je voorzichtiger, omdat jij die pijn hebt en die ander niet. Ze zei ook dat ze zeker weet dat er mannen zijn die niet vreemd gaan, alleen kan ze dat nu moeilijk geloven omdat ze al veel keren de fout in is gegaan. Nu heeft een verhaal van 2 mensen altijd 2 kanten, maar er is geen 1 reden die accepteerd dat de ander vreemd mag gaan!

Net zoals mijn ex niet mee ging naar de crematie van mijn opa, er is bijna geen goede reden waarom je niet mee kan! Op dat soort dagen MOET je mee, hoeveel ruzie je daarvoor ook had, dan moet je er zijn!!
pi_157324013
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 21:09 schreef K44S het volgende:
.

[..]

Tja, daar kwam ik dus te laat achter.

Maar liever kwijt dan rijk(achteraf ;) )
of ze vond je stom ;)
pi_157324628
quote:
1s.gif Op woensdag 4 november 2015 21:45 schreef BeeGees het volgende:

[..]

of ze vond je stom ;)
Ligt eraan hoe ze het zei en hoeveel tijd er tussen zat bij 'Of je moet blijven slapen...'. Maar dit was denk ik wel een subtiele hint van haar dat je mocht blijven. Je vraagt toch niet zo direct aan de ander van: hé, tijd om op te tiefen! Dan laat je het wel indirect merken dat je tijd voorbij is.
  woensdag 4 november 2015 @ 22:15:35 #12
416931 yats
(non) Average Joe
pi_157324891
quote:
7s.gif Op woensdag 4 november 2015 19:16 schreef Cue_ het volgende:

[..]

En bij date 2 had je daar geen last van? Maar nu er seks is geweest wel?

Gewoon doen wat voor jou goed voelt. Reageert ze er niet lekker op, tja helaas.
Dat snap ik dus ook niet zo. Als je toch al seks hebt gehad, wat is dan de moeite om te vragen hoe of wat en duidelijk te zijn hoe je er zelf in staat? Zeker als er al zoveel dingen besproken zijn op de dates.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_157325097
quote:
1s.gif Op woensdag 4 november 2015 21:44 schreef den312 het volgende:
Je boet altijd voor de fouten van een ander, elke vrouw is harder gemaakt door exen. Ik snap haar wel volledig, ik zou mezelf ook niet snel open zetten voor een relatie als ik al meer dan 5x op m'n bek ben gegaan. Dan wordt je voorzichtiger, omdat jij die pijn hebt en die ander niet. Ze zei ook dat ze zeker weet dat er mannen zijn die niet vreemd gaan, alleen kan ze dat nu moeilijk geloven omdat ze al veel keren de fout in is gegaan. Nu heeft een verhaal van 2 mensen altijd 2 kanten, maar er is geen 1 reden die accepteerd dat de ander vreemd mag gaan!
Daar hinte ik dus op, misschien kun je dat haar ook duidelijk maken. In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst. Maar als het nog zo'n issue is dat jij jezelf gaat verantwoorden voor andere mannen zou ik mijzelf toch even achter mijn oren krabben.
pi_157325115
Lol had ooit een keer een date via een site.
Zijn we wat gaan doen samen na 2 a 3 uur kwam ik erachter dat we echt helemaal niks gemeen hadden dus vroeg ik maar of ik haar daarna thuis moest afzetten.
Tot mijn verbazing vroeg ze of we niets iets samen konden eten en een wijntje nemen bij mij thuis. Eigenlijk had ik er echt geen zin in, omdat we absoluut geen klik hadden in mijn ogen dacht eigenlijk ook dat zij dat wel had. Nouja dus even wat gegeten en gedronken was het wel iets gezelliger maar nog steeds geen klik :P dus vroeg ik of ik haar na huis moest brengen nouja je raad het al ze had gewoon slaap kledij mee en een tandenborstel :P

Die avond is ze dus niet meer thuis geweest en was er sex, maar heb me nog nooit zo ongemakkelijk gevoelt :P daarnaast durfde ik haar niet de waarheid te zeggen bang haar te kwetsen :P Ik weet ben een ongelofelijke lul geweest in sommige mensen z'n ogen :P

Maar mooie was dat ze toch een vervolg afspraak wou en toen vroeg ze wel meteen of ze kon blijven slapen had maar gezegd van jah is goed voor de sex, en bleef ze weer de nacht.
Toen ze toch een 3e keer wou afspraken had ik maar gezegd dat ik er geen goed gevoel bij had enz :P

Dat nam ze niet zo lekker op volgens mij :P
Tot nu toe heb ik ook alleen maar vage herinneringen aan datingsites en komt er nooit iets serieus uit behalve sex :P dus wil je sex schrijf je in op dating sites voor serieuze shit kun je beter ergens anders kijken :P

Met online gamen heb ik wel een relatie eruit gehaald van 6 a 7 jaar :P

[ Bericht 0% gewijzigd door Tha_Syndicate op 04-11-2015 22:34:31 ]
  Moderator woensdag 4 november 2015 @ 22:32:29 #15
447051 crew  Peejtur
pi_157325464
:P
  woensdag 4 november 2015 @ 22:36:48 #16
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_157325605
Iemand waar het niet mee klikt, toch langer mee daten en toch seks mee hebben. Echt why? Of was ze gewoon een lekker ding?
pi_157325606
Ik zou dus echt moeilijk kunnen zoenen oid met iemand met wie ik geen klik heb.. Je moet toch een beetje dezelfde humor hebben ofzo
pi_157325707
Absoluut mee eens hoor dat het niet zo fijn is, maar ze zag er goed uit en sexueel aantrekking is net wel iets anders dan het gemeen hebben en ze was ook wel goed in bed, maar uiteindelijk ga je meer met elkaar om dan dat je echt seks hebt dus mentaal ga je dan kapot als je absoluut geen klik hebt :P Dus daarom maar gekozen om ermee te stoppen.

Maar had gewoon die avond direct moeten zeggen weet ik achteraf :P
pi_157325786
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 22:40 schreef Tha_Syndicate het volgende:
Absoluut mee eens hoor dat het niet zo fijn is, maar ze zag er goed uit en sexueel aantrekking is net wel iets anders dan het gemeen hebben en ze was ook wel goed in bed, maar uiteindelijk ga je meer met elkaar om dan dat je echt seks hebt dus mentaal ga je dan kapot als je absoluut geen klik hebt :P Dus daarom maar gekozen om ermee te stoppen.

Maar had gewoon die avond direct moeten zeggen weet ik achteraf :P
Hoeft helemaal niet. Gewoon wat je wil.
pi_157325853
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 22:43 schreef Westerling het volgende:

[..]

Hoeft helemaal niet. Gewoon wat je wil.
nou het is wel zo eerlijk om ook aan naar duidelijk te maken dat je maar 1 ding leuk aan haar vind
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_157325888
Als je geen klik hebt, is dat voor allebei de mensen wel duidelijk lijkt me:p
pi_157325950
quote:
1s.gif Op woensdag 4 november 2015 22:45 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

nou het is wel zo eerlijk om ook aan naar duidelijk te maken dat je maar 1 ding leuk aan haar vind
Mwah, misschien wel. Aan de andere kant, zolang zij niet zegt wat ze wil..

Bovendien als ik t zo lees moet t haar wel duidelijk zijn geweest dat het enthousiasme ver te zoeken was :P . Ik neem t hem in ieder geval totaal niet kwalijk.
pi_157326246
Mja ik was 2 keer echt duidelijk om eerlijk te zijn heb ik in een telefoongesprek na de 1e date nadat ze thuis was ook aangegeven dat ik geen klik voelde toch wou ze een 2e date.
Ik had verwacht dat ze zelf ook geen klik voelde, maar ze wou toch echt afspreken, want ze gaf aan ook te willen blijven slapen als ik er geen bezwaar tegen had.

Volgens mij had zij ook meer gevoelens jegens mij dan ik wat ik dan apart vind, want als je al in een situatie zit waar 1 iemand niks voelt zou de ander het toch wel aanvoelen lijkt me?
Dus 2e date bleef ze slapen en dergelijke was een mooie dame om te zien verder. Maar ik was volgens mij best duidelijk in wat ik van de dates dacht.

Na de 2e date dat ik uiteindelijk toch aangaf heeft ze me daarna paar keer gebeld ( 20x in 2 dagen ofzo en misschien wel 2x zoveel meer berichten )

Mja zoals ik al zei op dating sites zitten soms echt aparte figuren heb er wel meerdere aparte ervaringen mee opgedaan :P
  woensdag 4 november 2015 @ 22:59:28 #24
416020 K44S
The bearded man
pi_157326281
quote:
1s.gif Op woensdag 4 november 2015 21:45 schreef BeeGees het volgende:

[..]

of ze vond je stom ;)
Sommige vrouwen zijn simpelweg niet subtiel met hintjes geven.

Ik heb veel van de tijd samen met haar geleerd. Dat gelukkig wel :)
  woensdag 4 november 2015 @ 23:29:37 #25
416931 yats
(non) Average Joe
pi_157327046
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 22:58 schreef Tha_Syndicate het volgende:
Mja ik was 2 keer echt duidelijk om eerlijk te zijn heb ik in een telefoongesprek na de 1e date nadat ze thuis was ook aangegeven dat ik geen klik voelde toch wou ze een 2e date.
Ik had verwacht dat ze zelf ook geen klik voelde, maar ze wou toch echt afspreken, want ze gaf aan ook te willen blijven slapen als ik er geen bezwaar tegen had.

Volgens mij had zij ook meer gevoelens jegens mij dan ik wat ik dan apart vind, want als je al in een situatie zit waar 1 iemand niks voelt zou de ander het toch wel aanvoelen lijkt me?
Dus 2e date bleef ze slapen en dergelijke was een mooie dame om te zien verder. Maar ik was volgens mij best duidelijk in wat ik van de dates dacht.

Na de 2e date dat ik uiteindelijk toch aangaf heeft ze me daarna paar keer gebeld ( 20x in 2 dagen ofzo en misschien wel 2x zoveel meer berichten )

Mja zoals ik al zei op dating sites zitten soms echt aparte figuren heb er wel meerdere aparte ervaringen mee opgedaan :P
Ik snap er nog steeds geen klote van, zowel van jou als van haar niet. Als de klik mist zoen ik niet eens met de vrouw in kwestie en ben ik gewoon direct eerlijk. Ik heb helaas ervaring met seks hebben met iemand waar geen klik mee was en dat was niet bevredigend, dus waarom het dan toch proberen?

Ik ben wel benieuwd naar die 'meerdere aparte ervaringen'. Vertel eens, wat was er zo vreemd?
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_157327233
Haha laten we het erop houden dat ik het dus deed voor het uiterlijk en bij mezelf heb afgesloten dat het meer dan dat zou worden. Volgens mij gebeurd het echt wel vaker dat iemand seks heeft met iemand uiteindelijk puur voor het uiterlijk dan echt iets anders.

Daarnaast zeg ik ook niet dat wat ik deed nou goed of slecht. Achteraf had ik beter niet kunnen doen, maar op die moment denk tjah free seks en een mooie dame dus ben je dan egoïstisch bezig :P Hetzelfde als je een one night stand heb heb je waarschijnlijk ook niet seks, omdat je een klik heb maar misschien juist meer zin in seks hebt. Dus zo heel vreemd is het niet lijkt me :P

Haha nouja vreemd is een beetje teveel van het goede denk ik, maar vaak na de gesprekken op date ga je bellen enz dan lijkt het allemaal wel beter, maar als je daadwerkelijk op de date bent merk je toch echt dat het een wereld van verschil is. Hoe je de persoon kent via de telefoon of dan in het echt. Zelf was ik niet echt van de dating sites op advies van een vriend die zogenaamd goede ervaringen mee had ben ik me gaan inschrijven :P maar vaak lijk je net of je met mensen date die de datingsite als hun laatste redmiddel zien.

Ga ook niet elke ervaring neer zetten natuurlijk.
  donderdag 5 november 2015 @ 07:24:38 #27
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_157328967
Het aantal fakes op Tinder is echt gigantisch veel nu. Allemaal van die Amerikaanse types. Je ziet het direct. Afstand is bijna altijd hetzelfde.

Laatst een dame in lingerie. Stond erbij: ik studeer geschiedenis en hou van bordspellen. Uhu :')
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_157329723
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 22:47 schreef napoleondynamite het volgende:
Als je geen klik hebt, is dat voor allebei de mensen wel duidelijk lijkt me:p
hoezo? Volgens mij is het kei vaak niet duidelijk
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_157330964
quote:
10s.gif Op donderdag 5 november 2015 07:24 schreef SonicVolcano het volgende:
Laatst een dame in lingerie. Stond erbij: ik studeer geschiedenis en hou van bordspellen. Uhu :')
Dames van niveau trekken ook weleens de stoute schoenen aan. ;)
pi_157331045
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2015 10:43 schreef Deuce92 het volgende:

[..]

Dames van niveau trekken ook weleens de stoute schoenen aan. ;)
op tinder?
Ik kan me voorstellen dat je dan op een speciale website iets pikants zet, waarschijnlijk zonder hoofd maar op iets wat openbaar te bezoeken is en gekoppeld is aan je Facebook? Lijkt mij onwaarschijnlijk of op zijn minst niet zo snugger
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_157331686
Hij zei niet wat voor niveau!

Ik ben op paiq wel redelijk door mijn opties heen. Moet ook wel zeggen dat je er vrij snel klaar mee bent als ik weer een antwoord krijg van "ik hou van leuke dingen doen"
  donderdag 5 november 2015 @ 13:11:42 #32
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_157333685
Op date 2 een huilend ding met issues op je buik hebben liggen...nice... Nee dit is een stabiele vrouwe met potentieel. Lekker uitnodigen ook op je verjaardag alvast!
pi_157336654
Bij gebrek aan beter heb ik mezelf gisteren maar weer aangemeld. :') Uren bezig geweest om een goede foto te zoeken en een pakkende tekst bij te schrijven. Aanbod aan nieuwe aanwas valt tegen maar ik heb wel een paar berichtjes gestuurd, nu hopen op een reactie.

Tot nu toe heb ik allemaal losse berichtjes gestuurd wat best tijdrovend is, want ik krijg bijna nooit antwoord terug, en als ik antwoord terug krijg zijn dat ook niet de knapste helaas.

Nu lees ik dat sommigen ervoor kiezen om de copy paste tactiek te gebruiken. >:) Een tekst naar zoveel mogelijk aantal vrouwen te sturen in de hoop dat er één toehapt. wat zijn jullie ervaringen hiermee?

Het is wel stukken efficiënter dan uren weer bezig te zijn met het schrijven van teksten. Je wordt er haast chagrijnig van, al dat tikken, nemen niet eens de moeite om even te reageren. :r
pi_157336753
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2015 15:27 schreef syndroom het volgende:
Bij gebrek aan beter heb ik mezelf gisteren maar weer aangemeld. :') Uren bezig geweest om een goede foto te zoeken en een pakkende tekst bij te schrijven. Aanbod aan nieuwe aanwas valt tegen maar ik heb wel een paar berichtjes gestuurd, nu hopen op een reactie.

Tot nu toe heb ik allemaal losse berichtjes gestuurd wat best tijdrovend is, want ik krijg bijna nooit antwoord terug, en als ik antwoord terug krijg zijn dat ook niet de knapste helaas.

Nu lees ik dat sommigen ervoor kiezen om de copy paste tactiek te gebruiken. >:) Een tekst naar zoveel mogelijk aantal vrouwen te sturen in de hoop dat er één toehapt. wat zijn jullie ervaringen hiermee?

Het is wel stukken efficiënter dan uren weer bezig te zijn met het schrijven van teksten. Je wordt er haast chagrijnig van, al dat tikken, nemen niet eens de moeite om even te reageren. :r
Het is niet efficiënter want als vrouw krijg je die 34 per dag en lees je ze niet eens meer
En omdat de meeste mannen dus zo debiel doen houden vrouwen op een gegeven moment op met reageren. Jammer voor de 2 normale mensen die je dan per ongeluk tegen de schenen trapt, maar als je echt heel normaal zou zijn zou je dat zelf ook begrijpen en het dus niet zo zwaar op nemen
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_157336846
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2015 15:31 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Het is niet efficiënter want als vrouw krijg je die 34 per dag en lees je ze niet eens meer
En omdat de meeste mannen dus zo debiel doen houden vrouwen op een gegeven moment op met reageren. Jammer voor de 2 normale mensen die je dan per ongeluk tegen de schenen trapt, maar als je echt heel normaal zou zijn zou je dat zelf ook begrijpen en het dus niet zo zwaar op nemen
Ik zeg eigenlijk altijd gewoon hoi :')
Komt er dan respons dan uiteraard wel iets specifieks, om niet in het hoe gaat het gezeur terecht te komen.
  donderdag 5 november 2015 @ 15:36:38 #36
401892 Helsinki
Avec persévérance.
pi_157336856
Ik reageer juist op wat ''persoonlijkere'' berichten waaruit blijkt dat iemand de moeite heeft genomen mijn tekst te lezen en daar dan op inhaakt. Ik probeer dan altijd wel te reageren (al is het om te laten weten dat ik geen interesse heb).
pi_157336979
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2015 15:36 schreef Helsinki het volgende:
Ik reageer juist op wat ''persoonlijkere'' berichten waaruit blijkt dat iemand de moeite heeft genomen mijn tekst te lezen en daar dan op inhaakt. Ik probeer dan altijd wel te reageren (al is het om te laten weten dat ik geen interesse heb).
Nja, ik bedenk met net: ik heb het wel over tinder, en dat is toch wat anders dan datingsites in het algemeen. Ze heeft me daar immers al geliket.

En daar is ook niet bar veel waar je op in kunt haken. Misschien de foto's ofzo, maar dat voelt altijd zo gekunsteld aan :P .

En t is ook wel waar natuurlijk dat t gewoon veel werk is, waar ik niet zo'n zin in heb.
pi_157337210
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2015 15:41 schreef Westerling het volgende:

[..]

Nja, ik bedenk met net: ik heb het wel over tinder, en dat is toch wat anders dan datingsites in het algemeen. Ze heeft me daar immers al geliket.

En daar is ook niet bar veel waar je op in kunt haken. Misschien de foto's ofzo, maar dat voelt altijd zo gekunsteld aan :P .

En t is ook wel waar natuurlijk dat t gewoon veel werk is, waar ik niet zo'n zin in heb.
Is het dan niet makkelijker om offline meisjes op straat of in een bar te regelen? Dan weet je tenminste gelijk waar je aan toe bent in plaats van uren of dagen op een reactie te wachten. Ik krijg soms de indruk dat mensen hun peilen richten op online daten omdat ze het offline niet lukt. Niet voor niks heb je op die datingsites (met alle respect) een overschot aan kansloze mannen.

Ik zeg niet dat alle mannen zo zijn :P, maar je ziet wel veel figuren tussen zitten die de nodige problemen hebben.
pi_157337351
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2015 15:53 schreef syndroom het volgende:

[..]

Is het dan niet makkelijker om offline meisjes op straat of in een bar te regelen? Ik krijg soms de indruk dat mensen hun peilen richten op online daten omdat ze het offline niet lukt. Niet voor niks heb je op die datingsites met alle respect een overschot aan kansloze mannen.

Ik zeg niet dat alle mannen zo zijn :P, maar je ziet wel veel figuren tussen zitten die de nodige problemen hebben.
Nou ja makkelijker, het kan ook inderdaad. Maar die spamtactieken met hoi ga ik op straat niet doen :P .

Het is specifiek die customized berichtjes sturen wat veel werk is. Maar laten we wel wezen, zoveel werk is dat zelfs niet als je het vergelijkt met om die reden uitgaan. Sorry voor de details, maar tinderen doe ik vooral tijdens de grote boodschap :P .

Punt is dus dat ik op straat als ik een leuke meid zie die er voor open lijkt te staan, en ik zie een leuke opening (iets dat gebeurt ofzo) dan zal ik t zeker doen. Maar ik ga niet om die reden op pad. Zelfde voor uitgaan eigenlijk.
pi_157338374
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 22:22 schreef Tha_Syndicate het volgende:
Tot nu toe heb ik ook alleen maar vage herinneringen aan datingsites en komt er nooit iets serieus uit behalve sex dus wil je sex schrijf je in op dating sites voor serieuze shit kun je beter ergens anders kijken
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2015 22:58 schreef Tha_Syndicate het volgende:
Op welke datingsites had jij deze ervaringen?
  donderdag 5 november 2015 @ 17:04:30 #41
401892 Helsinki
Avec persévérance.
pi_157338795
Ben ik ook benieuwd naar. Ik heb zelf een profiel op e-matching gehad en vond de mannen daar eigenlijk wel serieus overkomen. Soms iets te serieus.
pi_157339134
Wat een onzin "zoveel werk". Als je iemand op straat ziet heb je ook een split-second de tijd om te bedenken wat je zegt en daar hoef je ook geen rocket scientist voor te zijn :')

Als het je WEL verschrikkelijk veel tijd en moeite kost om een beetje normaal te reageren, moet je misschien toegeven dat het of niet je medium is, of dat je misschien toch niet zo normaal bent... In plaats van het dan maar weer bij de ander neer te leggen....
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
pi_157339257
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2015 17:20 schreef DancingPhoebe het volgende:
Wat een onzin "zoveel werk". Als je iemand op straat ziet heb je ook een split-second de tijd om te bedenken wat je zegt en daar hoef je ook geen rocket scientist voor te zijn :')

Als het je WEL verschrikkelijk veel tijd en moeite kost om een beetje normaal te reageren, moet je misschien toegeven dat het of niet je medium is, of dat je misschien toch niet zo normaal bent... In plaats van het dan maar weer bij de ander neer te leggen....
Meestal krijg ik alleen een profielbezoek en verder geen reactie. Dan moet ik zelf maar weer bedenken dat dat blijkbaar een afwijzing is (bekeken maar geen interesse). Natuurlijk zijn ze niet verplicht te reageren, maar als je random iemand op straat aanspreekt krijg je altijd wel een reactie terug. Als je aan iemand vraagt: wat voor weer is het? hoe laat is het? weet jij waar de AH zit? loopt bijna niemand je straal voorbij.
pi_157339264
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2015 17:26 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Meestal krijg ik alleen een profielbezoek en verder geen reactie. Dan moet ik zelf maar weer bedenken dat dat blijkbaar een afwijzing is (bekeken maar geen interesse). Natuurlijk zijn ze niet verplicht te reageren, maar als je random iemand op straat aanspreekt krijg je altijd wel een reactie terug. Als je aan iemand vraagt: wat voor weer is het? hoe laat is het? loopt bijna niemand je straal voorbij.
Als je aan mij vraagt TERWIJL JE OP DE FUCKING STRAAT LOOPT wat voor weer het is, ren ik gillend naar de overkant...
pi_157339282
Waarom zou je verplicht moeten zijn om iets te zeggen tegen iemand die je niet leuk lijkt?
Ja doei.
pi_157339287
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2015 17:20 schreef DancingPhoebe het volgende:
Haha, dat zou me niet eens problemen gezien ik rocket scientist ben :D .

Dat klopt, maar dan heb je wel veel meer om op in te spelen. En bovendien zijn er niet tig anderen die exact dezelfde foto's zien en daardoor met dezelfde opening komen.
pi_157339289
quote:

[..]

Meestal krijg ik alleen een profielbezoek en verder geen reactie. Dan moet ik zelf maar weer bedenken dat dat blijkbaar een afwijzing is (bekeken maar geen interesse). Natuurlijk zijn ze niet verplicht te reageren, maar als je random iemand op straat aanspreekt krijg je altijd wel een reactie terug. Als je aan iemand vraagt: wat voor weer is het? hoe laat is het? weet jij waar de AH zit? loopt bijna niemand je straal voorbij.
het is dan ook totaal niet het zelfde
En geen bericht is toch super duidelijk?
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_157339300
quote:
1s.gif Op donderdag 5 november 2015 17:28 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

het is dan ook totaal niet het zelfde
En geen bericht is toch super duidelijk?
Neeeeeeeeeeeee Rhubarbje! Dat kan wel DUIZEND dingen betekenen!
pi_157339315
quote:

[..]

Ja, jemig. Dat is algemene beleefdheid. Die er op een datingsite niet is omdat daar de doelen duidelijk zijn.
  donderdag 5 november 2015 @ 17:43:21 #50
341323 MsMessy
Fok jou, dikke doei
pi_157339628
quote:

[..]

Maar op straat word ik geen 42 keer aangesproken in 100 meter. Op een datingsite gebeurd me dat wel eens in een uur. Dat je dan niet genoeg tijd en moeite neemt om iedereen terug te antwoorden lijkt me een logisch gevolg. Alleen diegenen die echt weten te boeien krijgen een bericht, de rest heeft pech. Want als je ze een afwijzing stuurt happen ze alsnog allemaal en geef je valse hoop. Nee bestaat bij veel mannen niet, want een bericht terug is dan eigenlijk een misschien die je moet ompraten naar een ja.
pi_157339932
quote:
15s.gif Op donderdag 5 november 2015 17:43 schreef MsMessy het volgende:

[..]

Maar op straat word ik geen 42 keer aangesproken in 100 meter. Op een datingsite gebeurd me dat wel eens in een uur. Dat je dan niet genoeg tijd en moeite neemt om iedereen terug te antwoorden lijkt me een logisch gevolg. Alleen diegenen die echt weten te boeien krijgen een bericht, de rest heeft pech. Want als je ze een afwijzing stuurt happen ze alsnog allemaal en geef je valse hoop. Nee bestaat bij veel mannen niet, want een bericht terug is dan eigenlijk een misschien die je moet ompraten naar een ja.
Dat dus inderdaad!

Beter niet reageren, want dat staat gelijk aan alsnog n gesprek moeten gaan voeren waar je geen zin in hebt met die persoon. :{
compact en kleverig.
pi_157339998
Ik heb serieus een keer een bericht terug gekregen op mijn aardige afwijzing waarin hij stelde dat hij het niet met mijn afwijzing eens was. Maar dat maakte gelukkig volgens hem ook allemaal niet uit want hij wilde mij en dat was genoeg

:D
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_157340014
Een man die weet wat hij wil. Sexy toch.
pi_157340039
Dames hebben jullie trouwens ook van die mannen waar je tegen gezegd hebt dat het niks word en die dan eigenlijk nog dagelijks op je profiel kijken? Ze zeggen niks hoor, maar begrijpen doe ik het ook niet? Proberen ze me te mind-benden via het computerscherm? Is het gewoon checken wanneer ik voor het laatst online was?
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  donderdag 5 november 2015 @ 18:21:11 #55
341323 MsMessy
Fok jou, dikke doei
pi_157340482
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2015 18:01 schreef rhubarbje het volgende:
Dames hebben jullie trouwens ook van die mannen waar je tegen gezegd hebt dat het niks word en die dan eigenlijk nog dagelijks op je profiel kijken? Ze zeggen niks hoor, maar begrijpen doe ik het ook niet? Proberen ze me te mind-benden via het computerscherm? Is het gewoon checken wanneer ik voor het laatst online was?
Yup een heel legioen aan stille fans :') Vraag me ook af wat het idee daarvan is? Raar volk. :{
  donderdag 5 november 2015 @ 18:22:08 #56
401892 Helsinki
Avec persévérance.
pi_157340511
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2015 18:01 schreef rhubarbje het volgende:
Ja, hier :+.

Ik heb laatst één iemand geblokkeerd. Die vond ik griezelig overkomen. Hij was al wat ouder en wilde graag kinderen en begon bij mij maar te peilen hoe lang ik van plan was daar nog mee te wachten want hij had op zijn leeftijd toch wel wat haast. Afgewezen. Keek daarna ook dagelijks op mijn profiel en toen heb ik hem dus uiteindelijk geblokkeerd omdat ik me er niet zo fijn bij voelde.
pi_157340588
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2015 18:22 schreef Helsinki het volgende:

[..]

Ja, hier :+.

Ik heb laatst één iemand geblokkeerd. Die vond ik griezelig overkomen. Hij was al wat ouder en wilde graag kinderen en begon bij mij maar te peilen hoe lang ik van plan was daar nog mee te wachten want hij had op zijn leeftijd toch wel wat haast. Afgewezen. Keek daarna ook dagelijks op mijn profiel en toen heb ik hem dus uiteindelijk geblokkeerd omdat ik me er niet zo fijn bij voelde.
nou kwaad kan het niet toch?
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_157341302
Ik zal ook eens wat delen, dat is wel zo eerlijk, jaartje geleden inmiddels, in contact gekomen met een jonge meid uit Roermond die er op zijn zachtst gezegd een vreemd karakter op na hield, beetje Adams Family type, lekker gek alternatief en vrij conservatief in bedmanieren, tenminste zo stelde ze dat van tevoren duidelijk, geen seks op het eerste afspraakje en het zou echt wel bijzonder moeten klikken wilde ze ooit met me naar bed gaan maar goed ik was geïntrigeerd door het type en ze zag er gewoon ook erg knap uit als je een beetje door het alternatieve heen keek.

Samen uit gaan eten en we kletsten vrolijk wat af en hadden samen ook gewoon echt lol en op een gegeven moment kwam ze los, over het feit dat ze pas met haar ex-vriend had ontdekt dat ze pijpen eigenlijk erg prettig vond en ze vroeg waarom ik niet naar haar grote borsten staarde want haar tepels vielen altijd zo op als ze iemand echt leuk vond.....dus ik reageerde met zoiets als goh waar is die conservatieveling gebleven die geen seks wil met me op het eerste afspraakje, als antwoord daarop staat ze op van tafel en draait wat pirouettes op een been, nu heb ik vreemde reacties gezien maar deze vond ik toch wel opmerkelijk en vreemd opwindend......fluistert ze in mijn oor, bestel maar wijn extra want ik wil je en ik heb het nodig........nou dat was 't, urenlang seks en daarna nog een paar keer gezien maar ze wilde steeds extremere BDSM seks en daarop ben ik afgehaakt omdat de wildere varianten daarvan mijn ding niet zijn, ik wil nog graag verder door het leven als trotse bezitter van twee intacte tepels......maar wild was het, dat zeker :)

[ Bericht 0% gewijzigd door UitStraling op 05-11-2015 23:26:34 ]
  donderdag 5 november 2015 @ 18:55:25 #59
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_157341401
Uitstraling zijn bijdrage: 2 zinnetjes
pi_157341472
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2015 18:55 schreef BeamofLight het volgende:
Uitstraling zijn bijdrage: 2 zinnetjes
Ik weet, ik weet, in het echt ben ik nog veel meer spraakwaterval en springerig zonder te ademen tussendoor, maar goed -O-
pi_157347311
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2015 16:45 schreef ScaleoPax het volgende:
Mja zoals ik al zei op dating sites zitten soms echt aparte figuren heb er wel meerdere aparte ervaringen mee opgedaan

Dating2000 en Knuz en Badoo ( weet niet of dat echt dating site is :P ) en Pepper stond ik ingeschreven. Destijds was Badoo & Dating2000 wel het makkelijkst om iets aan de haak te slaan. Praat nu wel over ruim 3 jaar geleden ofzo dat ik erop zat. Dus weet niet of het nog steeds zo goed en makkelijk is. Knuz & Pepper gebeurde heel soms wel wat, maar weinig vaak heb ik bij die sites indruk dat meeste gewoon fake profiles zijn.
pi_157347437
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2015 21:44 schreef Tha_Syndicate het volgende:

[..]

Dating2000 en Knuz en Badoo ( weet niet of dat echt dating site is :P ) en Pepper stond ik ingeschreven. Destijds was Badoo & Dating2000 wel het makkelijkst om iets aan de haak te slaan. Praat nu wel over ruim 3 jaar geleden ofzo dat ik erop zat. Dus weet niet of het nog steeds zo goed en makkelijk is. Knuz & Pepper gebeurde heel soms wel wat, maar weinig vaak heb ik bij die sites indruk dat meeste gewoon fake profiles zijn.
Die websites klinken allemaal zo betrouwbaar en bonafide. :')
pi_157347639
Dating2000 was wel echt actief hoor, het ziet er goedkoop uit en dergelijke, maar werd me geadviseerd toen dus maar geprobeerd en was verrast hoe actief het daar was en je kon serieus gewoon ook praten en afspreken meerdere malen ook gewoon gedaan via daar.

Badoo moet je geluk hebben.

Pepper & Knuz was volgens mij gewoon echt 90% fake accounts ofzo.

Agh jah vroeger had je ICQ en TMF waar je de meiden versierde haha :P Maar das dan weer heel lang geleden :P Mja tegenwoordig niet meer online ermee bezig dus zou niet weten wat nog goed.
pi_157349900
quote:
10s.gif Op donderdag 5 november 2015 13:11 schreef BeamofLight het volgende:
Op date 2 een huilend ding met issues op je buik hebben liggen...nice... Nee dit is een stabiele vrouwe met potentieel. Lekker uitnodigen ook op je verjaardag alvast!
Nou, ik denk juist dat zij wel een vrouw is die heel sterk is. Ik heb haar levensverhaal aangehoord en wat ze allemaal meegemaakt heeft, nou dan mag je wel een traantje laten als je dat bijna nooit aan iemand hebt, kunt en willen vertellen. De hele situatie met alles deed mij wel accepteren dat ze een traantje mocht laten. Ik vond het wel cute, zie je niet veel een vrouw die huilt omdat ze zich goed voelt bij iemand!
pi_157350606
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2015 23:04 schreef den312 het volgende:

[..]

Nou, ik denk juist dat zij wel een vrouw is die heel sterk is. Ik heb haar levensverhaal aangehoord en wat ze allemaal meegemaakt heeft, nou dan mag je wel een traantje laten als je dat bijna nooit aan iemand hebt, kunt en willen vertellen. De hele situatie met alles deed mij wel accepteren dat ze een traantje mocht laten. Ik vond het wel cute, zie je niet veel een vrouw die huilt omdat ze zich goed voelt bij iemand!
ja of ze neemt gewoon een therapeut. Als ze jou al op date 2 in die rol duwt voorspel. Ik niet veel goeds
En als jij het prettig vind moet je misschien ook eens kritisch naar jezelf kijken en naar iets wat de dramadriehoek heet
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_157351089
Op een 2e date huilen omdat je je goed voelt bij iemand.. Tja, het is maar waar je op zit te wachten..
pi_157351925
Nog een date dan, eentje die me tot mijn graf zal bijblijven, er werkte een prachtige jonge meid op mijn werk, ik dacht nou, dat gaat boven mijn pet, mooiste meisje dat ik ooit gezien had, ik met een smoesje haar nummer ontfutseld en na drie apjes wist ik dat het raak was.

Ik gespijbeld van mijn werk en zij een smoesje gemaakt tegenover haar vriend, we zouden een drankje gaan doen in een naburig dorp echter raakte ze verdwaald op de zanderige tankbaan van een militair oefenterrein, we hebben vijf uur lang in de stromende regen haar auto staan uitgraven in stijgende paniek wat me met de situatie aan moesten.......daarom naar de dichtstbijzijnde kroeg, we hebben ons bezat en hebben later op de avond tegen een makelaarskantoor op staan neuken terwijl mensen hun hond aan het uitlaten waren, op het toilet weer, in de kroeg, in de auto, hele dorp in chaos :)

Toen het licht werd naar huis, snel douchen en werken en de hele dag duf, vlinders en in de war, na werktijd heeft zij haar vriend de deur uit getrapt en ik ben in blinde verliefdheid op haar bank gaan zitten friemelen terwijl ik mijn huwelijksring nog om had...we hebben twee jaar lang de maan naar beneden geneukt en we zijn samen de halve VS rondgereden in een porno auto :-)

Nou ja zo zit ik vrees ik wel een beetje in elkaar maar dit is ook echt daten, niet dat laffe blinde drankje doen met een internetcontactje en daarna wellicht blue met volle zak naar huis schuifelen, verderfelijk wellicht en ik laat aardig wat ellende en gebroken harten achter me maar ik leef wel op het toppunt van mijn foute kunnen en ik ben gelukkiger dan ooit :{

Misschien valt dit onder vreemdgaan en niet onder daten maar toch, moest het even kwijt (schiet me maar af)

[ Bericht 2% gewijzigd door UitStraling op 06-11-2015 00:56:31 ]
pi_157352126
Jij bent me er eentje.
pi_157352169
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 november 2015 01:00 schreef DancingPhoebe het volgende:
Jij bent me er eentje.
Iedereen is er eentje Phoebke ;)
  vrijdag 6 november 2015 @ 06:02:41 #70
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_157352928
Je bent een soort genetisch mengsel van Pope of Dope en Weissman. Je ouders hebben wat uit te leggen.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_157353005
quote:
7s.gif Op vrijdag 6 november 2015 06:02 schreef SonicVolcano het volgende:
Je bent een soort genetisch mengsel van Pope of Dope en Weissman. Je ouders hebben wat uit te leggen.
Vergeet niet een snufje H_J
  vrijdag 6 november 2015 @ 08:01:37 #72
416020 K44S
The bearded man
pi_157353267
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 november 2015 00:42 schreef UitStraling het volgende:
Nog een date dan, eentje die me tot mijn graf zal bijblijven, er werkte een prachtige jonge meid op mijn werk, ik dacht nou, dat gaat boven mijn pet, mooiste meisje dat ik ooit gezien had, ik met een smoesje haar nummer ontfutseld en na drie apjes wist ik dat het raak was.

Ik gespijbeld van mijn werk en zij een smoesje gemaakt tegenover haar vriend, we zouden een drankje gaan doen in een naburig dorp echter raakte ze verdwaald op de zanderige tankbaan van een militair oefenterrein, we hebben vijf uur lang in de stromende regen haar auto staan uitgraven in stijgende paniek wat me met de situatie aan moesten.......daarom naar de dichtstbijzijnde kroeg, we hebben ons bezat en hebben later op de avond tegen een makelaarskantoor op staan neuken terwijl mensen hun hond aan het uitlaten waren, op het toilet weer, in de kroeg, in de auto, hele dorp in chaos :)

Toen het licht werd naar huis, snel douchen en werken en de hele dag duf, vlinders en in de war, na werktijd heeft zij haar vriend de deur uit getrapt en ik ben in blinde verliefdheid op haar bank gaan zitten friemelen terwijl ik mijn huwelijksring nog om had...we hebben twee jaar lang de maan naar beneden geneukt en we zijn samen de halve VS rondgereden in een porno auto :-)

Nou ja zo zit ik vrees ik wel een beetje in elkaar maar dit is ook echt daten, niet dat laffe blinde drankje doen met een internetcontactje en daarna wellicht blue met volle zak naar huis schuifelen, verderfelijk wellicht en ik laat aardig wat ellende en gebroken harten achter me maar ik leef wel op het toppunt van mijn foute kunnen en ik ben gelukkiger dan ooit :{

Misschien valt dit onder vreemdgaan en niet onder daten maar toch, moest het even kwijt (schiet me maar af)
Met dit soort verhalen... bessef ik dat ik toch wel ietsjes meer uit m'n comfortzone mag stappen.
pi_157353967

[ Bericht 100% gewijzigd door Moro op 06-11-2015 09:23:59 (teveel niet relevante info) ]
  Moderator vrijdag 6 november 2015 @ 09:20:15 #74
447051 crew  Peejtur
pi_157354015
Wat heeft dit met daten te maken?
pi_157354110
Vanwaar de behoefte om van die super verdrietige verhalen te posten hier op eens?
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_157354151
Goed punt, verhaal maar verwijderd anders dwalen we helemaal af.
Overigens was mijn verhaal niet verdrietig

[ Bericht 16% gewijzigd door Moro op 06-11-2015 09:34:13 ]
pi_157354265
Godver :(
pi_157354318
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 november 2015 09:29 schreef Moro het volgende:
Goed punt, verhaal maar verwijderd anders dwalen we helemaal af.
Overigens was mijn verhaal niet verdrietig
het was intens verdrietig. Vooral als je het als een of andere overwinning ziet
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_157354705
Hoe kijken jullie hier tegenaan?
R&P / Iemand afwijzen vanwege uiterlijk
Bij het daten, en vooral die apps/sites, filter je toch automatisch op uiterlijk.. Maar is uiteindelijk niet veel belangrijker dat je gewoon blij bent met iemand? Of diegene nou supermodel is of een straatjochie.
  vrijdag 6 november 2015 @ 10:15:47 #80
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_157354721
Dat is dus een discussie voor in dat topic, niet hier.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_157354765
quote:
4s.gif Op vrijdag 6 november 2015 10:15 schreef Copycat het volgende:
Dat is dus een discussie voor in dat topic, niet hier.
Mag het dan ook gewoon gedelete?
  vrijdag 6 november 2015 @ 10:18:57 #82
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_157354777
Volgende keer weer.
Nu on-topic.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_157354958
quote:
14s.gif Op vrijdag 6 november 2015 10:18 schreef Copycat het volgende:
Volgende keer weer.
Nu on-topic.
Ik wacht nog steeds op een bijdrage van jou ;(
  vrijdag 6 november 2015 @ 13:54:56 #84
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_157358831
quote:
15s.gif Op vrijdag 6 november 2015 10:29 schreef UitStraling het volgende:

[..]

Ik wacht nog steeds op een bijdrage van jou ;(
Na jou durft niemand meer.
pi_157359869
quote:
7s.gif Op vrijdag 6 november 2015 13:54 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

Ooooh nou trekken jullie je van mij aub maar niets aan, ik ben de weirde uitzondering :{
  vrijdag 6 november 2015 @ 14:41:50 #86
349633 SiIk
Echt zijde
pi_157359954
quote:
7s.gif Op vrijdag 6 november 2015 13:54 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

Dat verhaal van Moro was ook wel vrij goed hoor.
En kwam zelfs wat langdurigs uit, dus snap ook niet waarom het niet relevant zou zijn geweest ;(
Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.
pi_157361591
Nou ja het was eigenlijk niet echt een date, althans niet voor mij. Het was een clusterfuck aan foute dingen waar uiteindelijk een relatie uitkwam.

SPOILER: Intens verdrietig verhaal
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 11% gewijzigd door Moro op 06-11-2015 16:16:02 ]
pi_157365757
Eindelijk weer eens een echte match op Tinder... Ik stuur een bericht.. krijg een uur later wat terug, open ik Tinder, hup match weg :') Je hebt mensen die te snel liken en je dan alsnog meteen verwijderen, maar waarom stuur je nog een bericht?! en dan verwijderen. Tinder verwijderd dan meteen ook het profiel dus ik kan het niet meer lezen.. ;(
pi_157365875
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 november 2015 19:24 schreef Deezertje het volgende:
Eindelijk weer eens een echte match op Tinder... Ik stuur een bericht.. krijg een uur later wat terug, open ik Tinder, hup match weg :') Je hebt mensen die te snel liken en je dan alsnog meteen verwijderen, maar waarom stuur je nog een bericht?! en dan verwijderen. Tinder verwijderd dan meteen ook het profiel dus ik kan het niet meer lezen.. ;(
Waarschijnlijk gewoon een fakeprofiel dat er door Tinder is afgetyft.
pi_157366163
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 november 2015 19:31 schreef Westerling het volgende:

[..]

Waarschijnlijk gewoon een fakeprofiel dat er door Tinder is afgetyft.
Nee deze was niet 24 en had er foto's opstaan uit de buurt :P Maar ja ik heb ook nog een hoop matches die niks meer terugzeggen :') Verwijder me dan.. niet echt charmant.
pi_157369759
Dus happn is gratis voor vrouwen maar mannen moeten betalen? Lekker dan.. Overigens weet ik niet of berichten sturen ook credits kost als man. Had er 10 en nu na mijn eerste match en bericht 9..
  vrijdag 6 november 2015 @ 23:11:05 #92
444350 broccoli.
Here stops reality
pi_157372880
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 november 2015 21:42 schreef Deezertje het volgende:
Dus happn is gratis voor vrouwen maar mannen moeten betalen? Lekker dan.. Overigens weet ik niet of berichten sturen ook credits kost als man. Had er 10 en nu na mijn eerste match en bericht 9..
Omdat de mannen er anders massaal op afkomen...
Giechelend van de pret reed de bus volgeladen met meiden de afgrond in.
pi_157373727
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 november 2015 23:11 schreef broccoli. het volgende:

[..]

Maar dan geef je als makers dus toe dat vrouwen belangrijker zijn dan mannen. Je had ook vrouwen betaald kunnen maken en mannen gratis ;)
pi_157374496
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 november 2015 23:43 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Maar dan geef je als makers dus toe dat vrouwen belangrijker zijn dan mannen. Je had ook vrouwen betaald kunnen maken en mannen gratis ;)
Logisch toch? Je hebt nu al een enorm overwicht aan mannen op apps en sites en als ze het voor vrouwen nog onaantrekkelijker maken neemt de krapte alleen nog maar verder toe.

Je ziet het ook in sommige discotheken dat vrouwen gratis naar binnen mogen of korting krijgen op drankjes terwijl je als man altijd volle pond moet betalen. Dat is al langer zo en nu is dat ook doorgetrokken naar dit soort apps.
pi_157374550
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 november 2015 00:26 schreef syndroom het volgende:

[..]

Logisch toch? Je hebt nu al een enorm overwicht aan mannen op apps en sites en als ze het voor vrouwen nog onaantrekkelijker maken neemt de krapte alleen nog maar verder toe.

Je ziet het ook in sommige discotheken dat vrouwen gratis naar binnen mogen of korting krijgen op drankjes terwijl je als man altijd volle pond moet betalen. Dat is al langer zo en nu is dat ook doorgetrokken naar dit soort apps.
Of dat je als man niet zonder vrouw binnenkomt op een feestje... maar da's een hele andere discussie :P
pi_157376322
Happn is gewoon gratis. Je betaald voor 'charms' wat ongeveer hetzelfde is als een superlike op tinder.
pi_157377208
quote:
Doe ik altijd voor de grap bij de wanhopige girls.
pi_157379370
quote:
Tinder, datingsites, allemaal troep jonge. Ga op zoek naar een vrouw buitenhuis. Dan zie je gelijk wat je voor je hebt staan.

Ik denk eerlijk gezegd niet dat een datingssite je gaat geven wat je graag wil zien.

quote:
Discriminatie man. We moeten maar gauw gelijke rechten voor mannen gaan eisen.
pi_157380390
Verkeerd topic. :')
pi_157382824
quote:
Zijn de meeste (betrouwbare) datingsites niet betaald? Ergens moeten die toch ook gefinancierd worden. Alleen ja, wel jammer dat je als man gelijk het haasje bent en moet gaan betalen.
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 november 2015 23:11 schreef broccoli. het volgende:

[..]

Heb jij een idee waarom dit niet andersom is? Want ik zie altijd een overschot aan mannen, zelfs als mannen juist moeten betalen voor een lidmaatschap. Wordt tijd dat vrouwen zich massaal gaan aanmelden.

Ik verbaas me altijd over de grote aantallen berichten die vrouwen meteen na aanmelding krijgen, zelfs als ze nog geen foto of profieltekst heeft. Als man moet je juist je best doen wil je kans maken op een berichtje. Het is niet eerlijk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')