En bij date 2 had je daar geen last van? Maar nu er seks is geweest wel?quote:Op woensdag 4 november 2015 18:44 schreef den312 het volgende:
Ik ben bang om opdringerig over te komen.
Maar ergens denk ik dat het een goed idee is om haar te bellen en iets over de date te zeggen en haar erg bedanken en dan vragen of er nog een herhaling komt. Dat lijkt me toch het beste, als ik te opdringerig overkomt dan is dat dan jammer. Ik wil gewoon weer met haar zijn omdat dat elke keer gezellig is en het erg goed voelt samen
Het is geen lastige situatie, je boet al voor de fouten van anderen in principe.quote:Op woensdag 4 november 2015 18:09 schreef den312 het volgende:
Ze moet veel werken wat ze heeft het geld heel hard nodig, dus ik begrijp als ze niet kan. Ze wil ook geen hulp financieel van mijn kant, zelf niets als het ¤1 is. Zei zegt dat ik niet moet boeten voor iemand anders zijn fout.
Ik heb tijdens de date gezegd, toen we zaten te knuffelen dat ik nooit maar dan ook nooit vreemd zal gaan (aangezien mijn ouders ook door die reden gescheiden zijn en ik zelf meegemaakt hebt hoeveel pijn en verdriet dat met zich mee brengt) Maar zoiets kan je wel tegen iemand zeggen, maar de kans dat ze dat geloven is nihil als ze al een paar keer is bedrogen door mannen.
Dus het is een erg lastige situatie
Als ze jou leuk vind kom je niet opdringer over. Breng het alleen subtiel, probeer gewoon een leuk gesprek met haar te hebben via mail, telefoon, whatsapp oid. En vraag dan op het goede moment om nog een keer af te spreken.quote:Op woensdag 4 november 2015 18:44 schreef den312 het volgende:
Ik ben bang om opdringerig over te komen.
Dude, ze speelde hard to getquote:Helaas zei ze na de film:"Zeg, hoe laat vertrekt je volgende bus".
Dit gaf mij zo'n wrang en naar gevoel dat ik meteen maar gekeken heb. Na een paar minuten zei ze: Of je moet willen slapen hier...
Tja, daar kwam ik dus te laat achter.quote:Op woensdag 4 november 2015 21:08 schreef napoleondynamite het volgende:
[..]
Dude, ze speelde hard to get
Daar heb je helemaal gelijk in! Maar ze reageerde net op mijn watsapp, ze gaat proberen vrij te krijgen, en dan komt ze langs!quote:Op woensdag 4 november 2015 19:35 schreef napoleondynamite het volgende:
[..]
Als ze jou leuk vind kom je niet opdringer over. Breng het alleen subtiel, probeer gewoon een leuk gesprek met haar te hebben via mail, telefoon, whatsapp oid. En vraag dan op het goede moment om nog een keer af te spreken.
of ze vond je stomquote:Op woensdag 4 november 2015 21:09 schreef K44S het volgende:
.
[..]
Tja, daar kwam ik dus te laat achter.
Maar liever kwijt dan rijk(achteraf)
Ligt eraan hoe ze het zei en hoeveel tijd er tussen zat bij 'Of je moet blijven slapen...'. Maar dit was denk ik wel een subtiele hint van haar dat je mocht blijven. Je vraagt toch niet zo direct aan de ander van: hé, tijd om op te tiefen! Dan laat je het wel indirect merken dat je tijd voorbij is.quote:
Dat snap ik dus ook niet zo. Als je toch al seks hebt gehad, wat is dan de moeite om te vragen hoe of wat en duidelijk te zijn hoe je er zelf in staat? Zeker als er al zoveel dingen besproken zijn op de dates.quote:Op woensdag 4 november 2015 19:16 schreef Cue_ het volgende:
[..]
En bij date 2 had je daar geen last van? Maar nu er seks is geweest wel?
Gewoon doen wat voor jou goed voelt. Reageert ze er niet lekker op, tja helaas.
Daar hinte ik dus op, misschien kun je dat haar ook duidelijk maken. In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst. Maar als het nog zo'n issue is dat jij jezelf gaat verantwoorden voor andere mannen zou ik mijzelf toch even achter mijn oren krabben.quote:Op woensdag 4 november 2015 21:44 schreef den312 het volgende:
Je boet altijd voor de fouten van een ander, elke vrouw is harder gemaakt door exen. Ik snap haar wel volledig, ik zou mezelf ook niet snel open zetten voor een relatie als ik al meer dan 5x op m'n bek ben gegaan. Dan wordt je voorzichtiger, omdat jij die pijn hebt en die ander niet. Ze zei ook dat ze zeker weet dat er mannen zijn die niet vreemd gaan, alleen kan ze dat nu moeilijk geloven omdat ze al veel keren de fout in is gegaan. Nu heeft een verhaal van 2 mensen altijd 2 kanten, maar er is geen 1 reden die accepteerd dat de ander vreemd mag gaan!
Hoeft helemaal niet. Gewoon wat je wil.quote:Op woensdag 4 november 2015 22:40 schreef Tha_Syndicate het volgende:
Absoluut mee eens hoor dat het niet zo fijn is, maar ze zag er goed uit en sexueel aantrekking is net wel iets anders dan het gemeen hebben en ze was ook wel goed in bed, maar uiteindelijk ga je meer met elkaar om dan dat je echt seks hebt dus mentaal ga je dan kapot als je absoluut geen klik hebtDus daarom maar gekozen om ermee te stoppen.
Maar had gewoon die avond direct moeten zeggen weet ik achteraf
nou het is wel zo eerlijk om ook aan naar duidelijk te maken dat je maar 1 ding leuk aan haar vindquote:Op woensdag 4 november 2015 22:43 schreef Westerling het volgende:
[..]
Hoeft helemaal niet. Gewoon wat je wil.
Mwah, misschien wel. Aan de andere kant, zolang zij niet zegt wat ze wil..quote:Op woensdag 4 november 2015 22:45 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nou het is wel zo eerlijk om ook aan naar duidelijk te maken dat je maar 1 ding leuk aan haar vind
Sommige vrouwen zijn simpelweg niet subtiel met hintjes geven.quote:
Ik snap er nog steeds geen klote van, zowel van jou als van haar niet. Als de klik mist zoen ik niet eens met de vrouw in kwestie en ben ik gewoon direct eerlijk. Ik heb helaas ervaring met seks hebben met iemand waar geen klik mee was en dat was niet bevredigend, dus waarom het dan toch proberen?quote:Op woensdag 4 november 2015 22:58 schreef Tha_Syndicate het volgende:
Mja ik was 2 keer echt duidelijk om eerlijk te zijn heb ik in een telefoongesprek na de 1e date nadat ze thuis was ook aangegeven dat ik geen klik voelde toch wou ze een 2e date.
Ik had verwacht dat ze zelf ook geen klik voelde, maar ze wou toch echt afspreken, want ze gaf aan ook te willen blijven slapen als ik er geen bezwaar tegen had.
Volgens mij had zij ook meer gevoelens jegens mij dan ik wat ik dan apart vind, want als je al in een situatie zit waar 1 iemand niks voelt zou de ander het toch wel aanvoelen lijkt me?
Dus 2e date bleef ze slapen en dergelijke was een mooie dame om te zien verder. Maar ik was volgens mij best duidelijk in wat ik van de dates dacht.
Na de 2e date dat ik uiteindelijk toch aangaf heeft ze me daarna paar keer gebeld ( 20x in 2 dagen ofzo en misschien wel 2x zoveel meer berichten )
Mja zoals ik al zei op dating sites zitten soms echt aparte figuren heb er wel meerdere aparte ervaringen mee opgedaan
hoezo? Volgens mij is het kei vaak niet duidelijkquote:Op woensdag 4 november 2015 22:47 schreef napoleondynamite het volgende:
Als je geen klik hebt, is dat voor allebei de mensen wel duidelijk lijkt me:p
Dames van niveau trekken ook weleens de stoute schoenen aan.quote:Op donderdag 5 november 2015 07:24 schreef SonicVolcano het volgende:
Laatst een dame in lingerie. Stond erbij: ik studeer geschiedenis en hou van bordspellen. Uhu
op tinder?quote:Op donderdag 5 november 2015 10:43 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Dames van niveau trekken ook weleens de stoute schoenen aan.
Het is niet efficiënter want als vrouw krijg je die 34 per dag en lees je ze niet eens meerquote:Op donderdag 5 november 2015 15:27 schreef syndroom het volgende:
Bij gebrek aan beter heb ik mezelf gisteren maar weer aangemeld.Uren bezig geweest om een goede foto te zoeken en een pakkende tekst bij te schrijven. Aanbod aan nieuwe aanwas valt tegen maar ik heb wel een paar berichtjes gestuurd, nu hopen op een reactie.
Tot nu toe heb ik allemaal losse berichtjes gestuurd wat best tijdrovend is, want ik krijg bijna nooit antwoord terug, en als ik antwoord terug krijg zijn dat ook niet de knapste helaas.
Nu lees ik dat sommigen ervoor kiezen om de copy paste tactiek te gebruiken.Een tekst naar zoveel mogelijk aantal vrouwen te sturen in de hoop dat er één toehapt. wat zijn jullie ervaringen hiermee?
Het is wel stukken efficiënter dan uren weer bezig te zijn met het schrijven van teksten. Je wordt er haast chagrijnig van, al dat tikken, nemen niet eens de moeite om even te reageren.
Ik zeg eigenlijk altijd gewoon hoiquote:Op donderdag 5 november 2015 15:31 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Het is niet efficiënter want als vrouw krijg je die 34 per dag en lees je ze niet eens meer
En omdat de meeste mannen dus zo debiel doen houden vrouwen op een gegeven moment op met reageren. Jammer voor de 2 normale mensen die je dan per ongeluk tegen de schenen trapt, maar als je echt heel normaal zou zijn zou je dat zelf ook begrijpen en het dus niet zo zwaar op nemen
Nja, ik bedenk met net: ik heb het wel over tinder, en dat is toch wat anders dan datingsites in het algemeen. Ze heeft me daar immers al geliket.quote:Op donderdag 5 november 2015 15:36 schreef Helsinki het volgende:
Ik reageer juist op wat ''persoonlijkere'' berichten waaruit blijkt dat iemand de moeite heeft genomen mijn tekst te lezen en daar dan op inhaakt. Ik probeer dan altijd wel te reageren (al is het om te laten weten dat ik geen interesse heb).
Is het dan niet makkelijker om offline meisjes op straat of in een bar te regelen? Dan weet je tenminste gelijk waar je aan toe bent in plaats van uren of dagen op een reactie te wachten. Ik krijg soms de indruk dat mensen hun peilen richten op online daten omdat ze het offline niet lukt. Niet voor niks heb je op die datingsites (met alle respect) een overschot aan kansloze mannen.quote:Op donderdag 5 november 2015 15:41 schreef Westerling het volgende:
[..]
Nja, ik bedenk met net: ik heb het wel over tinder, en dat is toch wat anders dan datingsites in het algemeen. Ze heeft me daar immers al geliket.
En daar is ook niet bar veel waar je op in kunt haken. Misschien de foto's ofzo, maar dat voelt altijd zo gekunsteld aan.
En t is ook wel waar natuurlijk dat t gewoon veel werk is, waar ik niet zo'n zin in heb.
Nou ja makkelijker, het kan ook inderdaad. Maar die spamtactieken met hoi ga ik op straat niet doenquote:Op donderdag 5 november 2015 15:53 schreef syndroom het volgende:
[..]
Is het dan niet makkelijker om offline meisjes op straat of in een bar te regelen? Ik krijg soms de indruk dat mensen hun peilen richten op online daten omdat ze het offline niet lukt. Niet voor niks heb je op die datingsites met alle respect een overschot aan kansloze mannen.
Ik zeg niet dat alle mannen zo zijn, maar je ziet wel veel figuren tussen zitten die de nodige problemen hebben.
quote:Op woensdag 4 november 2015 22:22 schreef Tha_Syndicate het volgende:
Tot nu toe heb ik ook alleen maar vage herinneringen aan datingsites en komt er nooit iets serieus uit behalve sex dus wil je sex schrijf je in op dating sites voor serieuze shit kun je beter ergens anders kijken
Op welke datingsites had jij deze ervaringen?quote:Op woensdag 4 november 2015 22:58 schreef Tha_Syndicate het volgende:
Mja zoals ik al zei op dating sites zitten soms echt aparte figuren heb er wel meerdere aparte ervaringen mee opgedaan
Meestal krijg ik alleen een profielbezoek en verder geen reactie. Dan moet ik zelf maar weer bedenken dat dat blijkbaar een afwijzing is (bekeken maar geen interesse). Natuurlijk zijn ze niet verplicht te reageren, maar als je random iemand op straat aanspreekt krijg je altijd wel een reactie terug. Als je aan iemand vraagt: wat voor weer is het? hoe laat is het? weet jij waar de AH zit? loopt bijna niemand je straal voorbij.quote:Op donderdag 5 november 2015 17:20 schreef DancingPhoebe het volgende:
Wat een onzin "zoveel werk". Als je iemand op straat ziet heb je ook een split-second de tijd om te bedenken wat je zegt en daar hoef je ook geen rocket scientist voor te zijn
Als het je WEL verschrikkelijk veel tijd en moeite kost om een beetje normaal te reageren, moet je misschien toegeven dat het of niet je medium is, of dat je misschien toch niet zo normaal bent... In plaats van het dan maar weer bij de ander neer te leggen....
Als je aan mij vraagt TERWIJL JE OP DE FUCKING STRAAT LOOPT wat voor weer het is, ren ik gillend naar de overkant...quote:Op donderdag 5 november 2015 17:26 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Meestal krijg ik alleen een profielbezoek en verder geen reactie. Dan moet ik zelf maar weer bedenken dat dat blijkbaar een afwijzing is (bekeken maar geen interesse). Natuurlijk zijn ze niet verplicht te reageren, maar als je random iemand op straat aanspreekt krijg je altijd wel een reactie terug. Als je aan iemand vraagt: wat voor weer is het? hoe laat is het? loopt bijna niemand je straal voorbij.
Haha, dat zou me niet eens problemen gezien ik rocket scientist benquote:Op donderdag 5 november 2015 17:20 schreef DancingPhoebe het volgende:
Wat een onzin "zoveel werk". Als je iemand op straat ziet heb je ook een split-second de tijd om te bedenken wat je zegt en daar hoef je ook geen rocket scientist voor te zijn
het is dan ook totaal niet het zelfdequote:Op donderdag 5 november 2015 17:26 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Meestal krijg ik alleen een profielbezoek en verder geen reactie. Dan moet ik zelf maar weer bedenken dat dat blijkbaar een afwijzing is (bekeken maar geen interesse). Natuurlijk zijn ze niet verplicht te reageren, maar als je random iemand op straat aanspreekt krijg je altijd wel een reactie terug. Als je aan iemand vraagt: wat voor weer is het? hoe laat is het? weet jij waar de AH zit? loopt bijna niemand je straal voorbij.
Neeeeeeeeeeeee Rhubarbje! Dat kan wel DUIZEND dingen betekenen!quote:Op donderdag 5 november 2015 17:28 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
het is dan ook totaal niet het zelfde
En geen bericht is toch super duidelijk?
Ja, jemig. Dat is algemene beleefdheid. Die er op een datingsite niet is omdat daar de doelen duidelijk zijn.quote:Op donderdag 5 november 2015 17:26 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Meestal krijg ik alleen een profielbezoek en verder geen reactie. Dan moet ik zelf maar weer bedenken dat dat blijkbaar een afwijzing is (bekeken maar geen interesse). Natuurlijk zijn ze niet verplicht te reageren, maar als je random iemand op straat aanspreekt krijg je altijd wel een reactie terug. Als je aan iemand vraagt: wat voor weer is het? hoe laat is het? weet jij waar de AH zit? loopt bijna niemand je straal voorbij.
Maar op straat word ik geen 42 keer aangesproken in 100 meter. Op een datingsite gebeurd me dat wel eens in een uur. Dat je dan niet genoeg tijd en moeite neemt om iedereen terug te antwoorden lijkt me een logisch gevolg. Alleen diegenen die echt weten te boeien krijgen een bericht, de rest heeft pech. Want als je ze een afwijzing stuurt happen ze alsnog allemaal en geef je valse hoop. Nee bestaat bij veel mannen niet, want een bericht terug is dan eigenlijk een misschien die je moet ompraten naar een ja.quote:Op donderdag 5 november 2015 17:26 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Dat dus inderdaad!quote:Op donderdag 5 november 2015 17:43 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Maar op straat word ik geen 42 keer aangesproken in 100 meter. Op een datingsite gebeurd me dat wel eens in een uur. Dat je dan niet genoeg tijd en moeite neemt om iedereen terug te antwoorden lijkt me een logisch gevolg. Alleen diegenen die echt weten te boeien krijgen een bericht, de rest heeft pech. Want als je ze een afwijzing stuurt happen ze alsnog allemaal en geef je valse hoop. Nee bestaat bij veel mannen niet, want een bericht terug is dan eigenlijk een misschien die je moet ompraten naar een ja.
Yup een heel legioen aan stille fansquote:Op donderdag 5 november 2015 18:01 schreef rhubarbje het volgende:
Dames hebben jullie trouwens ook van die mannen waar je tegen gezegd hebt dat het niks word en die dan eigenlijk nog dagelijks op je profiel kijken? Ze zeggen niks hoor, maar begrijpen doe ik het ook niet? Proberen ze me te mind-benden via het computerscherm? Is het gewoon checken wanneer ik voor het laatst online was?
Ja, hierquote:Op donderdag 5 november 2015 18:01 schreef rhubarbje het volgende:
Dames hebben jullie trouwens ook van die mannen waar je tegen gezegd hebt dat het niks word en die dan eigenlijk nog dagelijks op je profiel kijken? Ze zeggen niks hoor, maar begrijpen doe ik het ook niet? Proberen ze me te mind-benden via het computerscherm? Is het gewoon checken wanneer ik voor het laatst online was?
nou kwaad kan het niet toch?quote:Op donderdag 5 november 2015 18:22 schreef Helsinki het volgende:
[..]
Ja, hier.
Ik heb laatst één iemand geblokkeerd. Die vond ik griezelig overkomen. Hij was al wat ouder en wilde graag kinderen en begon bij mij maar te peilen hoe lang ik van plan was daar nog mee te wachten want hij had op zijn leeftijd toch wel wat haast. Afgewezen. Keek daarna ook dagelijks op mijn profiel en toen heb ik hem dus uiteindelijk geblokkeerd omdat ik me er niet zo fijn bij voelde.
Ik weet, ik weet, in het echt ben ik nog veel meer spraakwaterval en springerig zonder te ademen tussendoor, maar goedquote:Op donderdag 5 november 2015 18:55 schreef BeamofLight het volgende:
Uitstraling zijn bijdrage: 2 zinnetjes
Dating2000 en Knuz en Badoo ( weet niet of dat echt dating site isquote:Op donderdag 5 november 2015 16:45 schreef ScaleoPax het volgende:
Die websites klinken allemaal zo betrouwbaar en bonafide.quote:Op donderdag 5 november 2015 21:44 schreef Tha_Syndicate het volgende:
[..]
Dating2000 en Knuz en Badoo ( weet niet of dat echt dating site is) en Pepper stond ik ingeschreven. Destijds was Badoo & Dating2000 wel het makkelijkst om iets aan de haak te slaan. Praat nu wel over ruim 3 jaar geleden ofzo dat ik erop zat. Dus weet niet of het nog steeds zo goed en makkelijk is. Knuz & Pepper gebeurde heel soms wel wat, maar weinig vaak heb ik bij die sites indruk dat meeste gewoon fake profiles zijn.
Nou, ik denk juist dat zij wel een vrouw is die heel sterk is. Ik heb haar levensverhaal aangehoord en wat ze allemaal meegemaakt heeft, nou dan mag je wel een traantje laten als je dat bijna nooit aan iemand hebt, kunt en willen vertellen. De hele situatie met alles deed mij wel accepteren dat ze een traantje mocht laten. Ik vond het wel cute, zie je niet veel een vrouw die huilt omdat ze zich goed voelt bij iemand!quote:Op donderdag 5 november 2015 13:11 schreef BeamofLight het volgende:
Op date 2 een huilend ding met issues op je buik hebben liggen...nice... Nee dit is een stabiele vrouwe met potentieel. Lekker uitnodigen ook op je verjaardag alvast!
ja of ze neemt gewoon een therapeut. Als ze jou al op date 2 in die rol duwt voorspel. Ik niet veel goedsquote:Op donderdag 5 november 2015 23:04 schreef den312 het volgende:
[..]
Nou, ik denk juist dat zij wel een vrouw is die heel sterk is. Ik heb haar levensverhaal aangehoord en wat ze allemaal meegemaakt heeft, nou dan mag je wel een traantje laten als je dat bijna nooit aan iemand hebt, kunt en willen vertellen. De hele situatie met alles deed mij wel accepteren dat ze een traantje mocht laten. Ik vond het wel cute, zie je niet veel een vrouw die huilt omdat ze zich goed voelt bij iemand!
Vergeet niet een snufje H_Jquote:Op vrijdag 6 november 2015 06:02 schreef SonicVolcano het volgende:
Je bent een soort genetisch mengsel van Pope of Dope en Weissman. Je ouders hebben wat uit te leggen.
Met dit soort verhalen... bessef ik dat ik toch wel ietsjes meer uit m'n comfortzone mag stappen.quote:Op vrijdag 6 november 2015 00:42 schreef UitStraling het volgende:
Nog een date dan, eentje die me tot mijn graf zal bijblijven, er werkte een prachtige jonge meid op mijn werk, ik dacht nou, dat gaat boven mijn pet, mooiste meisje dat ik ooit gezien had, ik met een smoesje haar nummer ontfutseld en na drie apjes wist ik dat het raak was.
Ik gespijbeld van mijn werk en zij een smoesje gemaakt tegenover haar vriend, we zouden een drankje gaan doen in een naburig dorp echter raakte ze verdwaald op de zanderige tankbaan van een militair oefenterrein, we hebben vijf uur lang in de stromende regen haar auto staan uitgraven in stijgende paniek wat me met de situatie aan moesten.......daarom naar de dichtstbijzijnde kroeg, we hebben ons bezat en hebben later op de avond tegen een makelaarskantoor op staan neuken terwijl mensen hun hond aan het uitlaten waren, op het toilet weer, in de kroeg, in de auto, hele dorp in chaos![]()
Toen het licht werd naar huis, snel douchen en werken en de hele dag duf, vlinders en in de war, na werktijd heeft zij haar vriend de deur uit getrapt en ik ben in blinde verliefdheid op haar bank gaan zitten friemelen terwijl ik mijn huwelijksring nog om had...we hebben twee jaar lang de maan naar beneden geneukt en we zijn samen de halve VS rondgereden in een porno auto :-)
Nou ja zo zit ik vrees ik wel een beetje in elkaar maar dit is ook echt daten, niet dat laffe blinde drankje doen met een internetcontactje en daarna wellicht blue met volle zak naar huis schuifelen, verderfelijk wellicht en ik laat aardig wat ellende en gebroken harten achter me maar ik leef wel op het toppunt van mijn foute kunnen en ik ben gelukkiger dan ooit
Misschien valt dit onder vreemdgaan en niet onder daten maar toch, moest het even kwijt (schiet me maar af)
het was intens verdrietig. Vooral als je het als een of andere overwinning zietquote:Op vrijdag 6 november 2015 09:29 schreef Moro het volgende:
Goed punt, verhaal maar verwijderd anders dwalen we helemaal af.
Overigens was mijn verhaal niet verdrietig
Mag het dan ook gewoon gedelete?quote:Op vrijdag 6 november 2015 10:15 schreef Copycat het volgende:
Dat is dus een discussie voor in dat topic, niet hier.
Na jou durft niemand meer.quote:Op vrijdag 6 november 2015 10:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik wacht nog steeds op een bijdrage van jou
Dat verhaal van Moro was ook wel vrij goed hoor.quote:
SPOILER: Intens verdrietig verhaalOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 11% gewijzigd door Moro op 06-11-2015 16:16:02 ]Blessed is the mind too small for doubt.
Waarschijnlijk gewoon een fakeprofiel dat er door Tinder is afgetyft.quote:Op vrijdag 6 november 2015 19:24 schreef Deezertje het volgende:
Eindelijk weer eens een echte match op Tinder... Ik stuur een bericht.. krijg een uur later wat terug, open ik Tinder, hup match wegJe hebt mensen die te snel liken en je dan alsnog meteen verwijderen, maar waarom stuur je nog een bericht?! en dan verwijderen. Tinder verwijderd dan meteen ook het profiel dus ik kan het niet meer lezen..
Nee deze was niet 24 en had er foto's opstaan uit de buurtquote:Op vrijdag 6 november 2015 19:31 schreef Westerling het volgende:
[..]
Waarschijnlijk gewoon een fakeprofiel dat er door Tinder is afgetyft.
Omdat de mannen er anders massaal op afkomen...quote:Op vrijdag 6 november 2015 21:42 schreef Deezertje het volgende:
Dus happn is gratis voor vrouwen maar mannen moeten betalen? Lekker dan.. Overigens weet ik niet of berichten sturen ook credits kost als man. Had er 10 en nu na mijn eerste match en bericht 9..
Maar dan geef je als makers dus toe dat vrouwen belangrijker zijn dan mannen. Je had ook vrouwen betaald kunnen maken en mannen gratisquote:Op vrijdag 6 november 2015 23:11 schreef broccoli. het volgende:
[..]
Omdat de mannen er anders massaal op afkomen...
Logisch toch? Je hebt nu al een enorm overwicht aan mannen op apps en sites en als ze het voor vrouwen nog onaantrekkelijker maken neemt de krapte alleen nog maar verder toe.quote:Op vrijdag 6 november 2015 23:43 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Maar dan geef je als makers dus toe dat vrouwen belangrijker zijn dan mannen. Je had ook vrouwen betaald kunnen maken en mannen gratis
Of dat je als man niet zonder vrouw binnenkomt op een feestje... maar da's een hele andere discussiequote:Op zaterdag 7 november 2015 00:26 schreef syndroom het volgende:
[..]
Logisch toch? Je hebt nu al een enorm overwicht aan mannen op apps en sites en als ze het voor vrouwen nog onaantrekkelijker maken neemt de krapte alleen nog maar verder toe.
Je ziet het ook in sommige discotheken dat vrouwen gratis naar binnen mogen of korting krijgen op drankjes terwijl je als man altijd volle pond moet betalen. Dat is al langer zo en nu is dat ook doorgetrokken naar dit soort apps.
Doe ik altijd voor de grap bij de wanhopige girls.quote:Op vrijdag 6 november 2015 19:24 schreef Deezertje het volgende:
Eindelijk weer eens een echte match op Tinder... Ik stuur een bericht.. krijg een uur later wat terug, open ik Tinder, hup match wegJe hebt mensen die te snel liken en je dan alsnog meteen verwijderen, maar waarom stuur je nog een bericht?! en dan verwijderen. Tinder verwijderd dan meteen ook het profiel dus ik kan het niet meer lezen..
Tinder, datingsites, allemaal troep jonge. Ga op zoek naar een vrouw buitenhuis. Dan zie je gelijk wat je voor je hebt staan.quote:Op vrijdag 6 november 2015 19:24 schreef Deezertje het volgende:
Discriminatie man. We moeten maar gauw gelijke rechten voor mannen gaan eisen.quote:Op vrijdag 6 november 2015 21:42 schreef Deezertje het volgende:
Dus happn is gratis voor vrouwen maar mannen moeten betalen? Lekker dan.. Overigens weet ik niet of berichten sturen ook credits kost als man. Had er 10 en nu na mijn eerste match en bericht 9..
Zijn de meeste (betrouwbare) datingsites niet betaald? Ergens moeten die toch ook gefinancierd worden. Alleen ja, wel jammer dat je als man gelijk het haasje bent en moet gaan betalen.quote:Op vrijdag 6 november 2015 21:42 schreef Deezertje het volgende:
Heb jij een idee waarom dit niet andersom is? Want ik zie altijd een overschot aan mannen, zelfs als mannen juist moeten betalen voor een lidmaatschap. Wordt tijd dat vrouwen zich massaal gaan aanmelden.quote:Op vrijdag 6 november 2015 23:11 schreef broccoli. het volgende:
[..]
Omdat de mannen er anders massaal op afkomen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |