Dat die website ook nepprofielen kent, staat in piepkleine lettertjes in de algemene voorwaarden of - als je gelukt hebt - (soms bijna onleesbaar) onderaan de pagina. Die melding wordt dus door niemand gelezen. Dat geldt niet alleen voor domme geile mannen.quote:Op zondag 8 november 2015 15:11 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
2 vragen;
1 Waarom zou je zo'n site willen bezoeken als het nep is?Gekke mannen.
Dat wil ik ook wel weten.quote:Op zondag 8 november 2015 15:11 schreef Gruj0 het volgende:
2 Verdient het zo goed dat je aan zulke praktijken mee wil doen? Dan kun je net zo goed als man zijnde even bijklussen, je voordoen als vrouw zijnde.

Ik ben jarenlang genegeerd, ben daar ook depressief van geworden, maar toen bedacht ik me dat ik de enige constante factor ben in deze situatie.quote:Op zondag 8 november 2015 15:11 schreef syndroom het volgende:
[..]
Ik kan bepaalde users hier goed begrijpen dat het erg frustrerend is wanneer je interesse toont je telkens genegeerd wordt. Hoe zou jij het vinden om altijd door iedereen genegeerd te worden? Dan word je vanzelf wel depressief.
Nee ik begrijp je niet echt. Je geeft aan het vervelend te vinden dat mannen je benaderen met lieve berichtjes maar eigenlijk alleen de intentie hebben om je te palen.Vervolgens begin je over basisbehoeften, het is dan toch ook niet zo gek dat mannen die misschien al jaren droogstaan je op deze manier benaderen? Dat is in een willekeurige discotheek niet anders.
Sommige mannen worden nou eenmaal erg opgewonden wanneer ze eindelijk met een vrouw (via de chat) in gesprek zijn, en dan verliezen ze soms weleens hun verstand.
Dat iemand dom is hoeft niet meteen te betekenen dat diegene geen seksleven kan hebben, er zijn genoeg zwakzinnigen in de samenleving die wel regelmatig seks hebben.

Dan zeg ik dat hij moet kappen met geil doen want daar ben ik niet van gediend.quote:Op zondag 8 november 2015 15:25 schreef syndroom het volgende:
Als vrouw prik je daar toch doorheen. Als je bezig bent met berichtjes naar elkaar te sturen en je constateert als vrouw dat het telkens seksistisch eindigt, dan weet je dat hij in of meer botergeil is wanneer hij met je aan het chatten is. Hoe kijken vrouwen daarnaar?

Als het frustrerend is moet je er gewoon mee kappen. En misschien gaan evalueren wat je verkeerd zou kunnen doen, een stukje zelf reflectie zou zomaar wonderen kunnen verrichten. Het ligt sowieso aan jezelf en hoe je ermee omgaat, wat broccoli dus zegt je bent zelf de enige constante factor.quote:Op zondag 8 november 2015 15:11 schreef syndroom het volgende:
Ik kan bepaalde users hier goed begrijpen dat het erg frustrerend is wanneer je interesse toont je telkens genegeerd wordt. Hoe zou jij het vinden om altijd door iedereen genegeerd te worden? Dan word je vanzelf wel depressief.

Seksuele frustratie relativeren is makkelijker gezegd dan gedaan. Als mens wordt je nou eenmaal voorgeprogrammeerd om jezelf voort te planten en is die seksuele frustratie een gevolg van het feit dat je geen seksleven heb. Ga maar eens even tegen al die mensen zeggen die bijvoorbeeld dagen niets gegeten hebben dat ze geen honger mogen hebben. Grote kans wanneer je een brood wil verdelen dat er massaal om gevochten gaat worden.quote:Op zondag 8 november 2015 15:25 schreef broccoli. het volgende:
[..]
Wat betreft dat laatste: heb jij mijn laatste stuk gelezen in mijn vorige post?

je geeft echt een creepy vibe af. Het feit dat je nu ook nog eens aangeeft je seksuele behoeften niet te zien als iets wat je onder controle kunt houden is echt eng. Ga naar een psychquote:Op zondag 8 november 2015 15:41 schreef syndroom het volgende:
[..]
Seksuele frustratie relativeren is makkelijker gezegd dan gedaan. Als mens wordt je nou eenmaal voorgeprogrammeerd om jezelf voort te planten en is die seksuele frustratie een gevolg van het feit dat je geen seksleven heb. Ga maar eens even tegen al die mensen zeggen die bijvoorbeeld dagen niets gegeten hebben dat ze geen honger mogen hebben. Grote kans wanneer je een brood wil verdelen dat er massaal om gevochten gaat worden.

Je kunt nog steeds masturberen. En je gaat niet dood als je even niet geneukt hebt, in tegenstelling tot eten.quote:Op zondag 8 november 2015 15:41 schreef syndroom het volgende:
[..]
Seksuele frustratie relativeren is makkelijker gezegd dan gedaan. Als mens wordt je nou eenmaal voorgeprogrammeerd om jezelf voort te planten en is die seksuele frustratie een gevolg van het feit dat je geen seksleven heb. Ga maar eens even tegen al die mensen zeggen die bijvoorbeeld dagen niets gegeten hebben dat ze geen honger mogen hebben. Grote kans wanneer je een brood wil verdelen dat er massaal om gevochten gaat worden.

dat niemand jou een berichtje stuurt wil niet zeggen dat vrouwen dat niet doenquote:Op zondag 8 november 2015 15:46 schreef Deezertje het volgende:
Bekijk de vraag eens van de andere kant: hoeveel mannen heb je als vrouw zélf een berichtje gestuurd? Ik kan de dames die dat bij mij deden op een hand tellen... dus ik moet zelf dan wel het initiatief nemen om dames een bericht te sturen als ze me leuk lijken. En ik weet dan echt niet hoeveel berichten ze wel of niet krijgen, want die luxe ken ik dus niet. Een bericht terugverwachten doe je toch enigszins wel, want waarom stuur ik dan een bericht naar haar? Meiden die dus hebben staan: ik reageer op elk berichtje!!!! kunnen dat beter weghalen als ze het toch niet van plan zijn (door drukte of wat dan ook). Juist als ze dan wel je profiel bezoeken maar niks terugsturen (ondanks de zogenaamde belofte) is gewoon niet leuk.
Die vergelijking gisteren met real life is misschien omdat ik in een dorp woon waar dat heel normaal is. Als je over straat loopt en je komt iemand tegen zeg je automatisch gedag (en vaak ook niet meer dan dat nee). Juist als je niks terugzegt kijken ze je raar aan. Als ik door de stad loop zeg ik ook tegen bijna niemand hoi.

Nou als de hele wereld met elkaar neukt en het blijkbaar de normaalste zaak van de wereld vindt, moet seks toch niet zo lastig te regelen zijn? Als je keer op keer zonder seks eindigt doe je toch iets fout, of als je de psychologen mag geloven ligt 't niet aan jou maar heb je simpelweg de juiste persoon nog niet ontmoetquote:Op zondag 8 november 2015 15:43 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
je geeft echt een creepy vibe af. Het feit dat je nu ook nog eens aangeeft je seksuele behoeften niet te zien als iets wat je onder controle kunt houden is echt eng. Ga naar een psych

ben je al eens bij een psych geweest? Want ik kan me echt niet voorstellen dat die zeggen dat het niet aan jou ligtquote:Op zondag 8 november 2015 15:48 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Nou als de hele wereld met elkaar neukt en het blijkbaar de normaalste zaak van de wereld vindt, moet seks toch niet zo lastig te regelen zijn? Als je keer op keer zonder seks eindigt doe je toch iets fout, of als je de psychologen mag geloven ligt 't niet aan jou maar heb je simpelweg de juiste persoon nog niet ontmoet

Natuurlijk kun je zoiets wel onder controle houden maar daarmee is die frustratie nog niet weg. Iedereen die masturbeert fantaseert wel over een echte vrouw.quote:Op zondag 8 november 2015 15:43 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
je geeft echt een creepy vibe af. Het feit dat je nu ook nog eens aangeeft je seksuele behoeften niet te zien als iets wat je onder controle kunt houden is echt eng. Ga naar een psych

Een goeie psych zal zeggen dat het ligt aan de manier hoe je met de situatie omgaat.quote:Op zondag 8 november 2015 15:49 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ben je al eens bij een psych geweest? Want ik kan me echt niet voorstellen dat die zeggen dat het niet aan jou ligt

nee dat vinden we nietquote:Op zondag 8 november 2015 15:49 schreef syndroom het volgende:
[..]
Natuurlijk kun je zoiets wel onder controle houden maar daarmee is die frustratie nog niet weg. Iedereen die masturbeert fantaseert wel over een echte vrouw.
Ik snap ook wel dat vrouwen niet zitten te wachten op een geile man die achter zijn pc contact probeert te zoeken met vrouwen. Maar het hypocriete is dat het in een discotheek of andere uitgaansgelegenheid dit gedrag wel geaccepteerd is en vrouwen het dan wel oké vinden.

Ja, maar niet daarvoor. Maar vanuit syndrooms punt: niet voor niks zeggen ze dat je je jonge jaren gebruikt om te experimenteren. Als syndroom nu 25 is en daar de kans niet heeft gekregen, gaat dat lastig worden en zal hij waarschijnlijk ook niet veel partners meer krijgen. Lijkt me niet dat je ineens vanaf je 25ste nog het one night stand leven inrolt met studenten die van een beetje experimenteren houden.quote:Op zondag 8 november 2015 15:49 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ben je al eens bij een psych geweest? Want ik kan me echt niet voorstellen dat die zeggen dat het niet aan jou ligt

ja okéquote:Op zondag 8 november 2015 15:49 schreef Elvi het volgende:
[..]
Een goeie psych zal zeggen dat het ligt aan de manier hoe je met de situatie omgaat.

Omdat je in een uitgaansgelegenheid iemand nog een trap in zn ballen kan geven als hij te ver gaat en niet luistert naar "nee dankje fijne avond nog". Dat gaat over de pc nogal moeilijk.quote:Op zondag 8 november 2015 15:49 schreef syndroom het volgende:
[..]
Natuurlijk kun je zoiets wel onder controle houden maar daarmee is die frustratie nog niet weg. Iedereen die masturbeert fantaseert wel over een echte vrouw.
Ik snap ook wel dat vrouwen niet zitten te wachten op een geile man die achter zijn pc contact probeert te zoeken met vrouwen. Maar het hypocriete is dat het in een discotheek of andere uitgaansgelegenheid dit gedrag wel geaccepteerd is en vrouwen het dan wel oké vinden.

mijn ex verloor pas ver daarna zijn maagdelijkheid en had op een gegeven moment meerdere partners per week. Omdat ie eens kritisch naar zichzelf keek en veranderde hoe hij naar vrouwen, relaties en het leven keekquote:Op zondag 8 november 2015 15:51 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ja, maar niet daarvoor. Maar vanuit syndrooms punt: niet voor niks zeggen ze dat je je jonge jaren gebruikt om te experimenteren. Als syndroom nu 25 is en daar de kans niet heeft gekregen, gaat dat lastig worden en zal hij waarschijnlijk ook niet veel partners meer krijgen. Lijkt me niet dat je ineens vanaf je 25ste nog het one night stand leven inrolt met studenten die van een beetje experimenteren houden.

Heeft voor mij ook meer gedaan dan welke versiertruc, hip kledingmerk of duur geurtje dan ook.quote:Op zondag 8 november 2015 15:52 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
mijn ex verloor pas ver daarna zijn maagdelijkheid en had op een gegeven moment meerdere partners per week. Omdat ie eens kritisch naar zichzelf keek en veranderde hoe hij naar vrouwen, relaties en het leven keek

Zoveel meer is ook overdreven. Ik heb wat minder zelfvertrouwen, maar das ook best logisch als je nooit echt populair, gewild of aantrekkelijk was, dan is dat ook lastig op te bouwen. Ik ben een beetje het friendzone type, kan als ik mensen eenmaal ken met iedereen wel goed opschieten, maar zien ze me nooit als relatiemateriaal maar gaan er met andere jongens of klasgenoten vandoor. Nu ben ik qua uiterlijk iets meer zelfverzekerd, maar moet je alsnog zelf stappen zetten en vooral inhalen. Deze maand 25 jaar, en mijn ouders woonden bijvoorbeeld al samen op die leeftijdquote:Op zondag 8 november 2015 15:51 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja okéen dus dat jij het kunt veranderen
Niet van dat half zachte 'je hebt gewoon de juiste niet gevonden' vooral niet als er zo veel meer aan de hand is zoals bij deezertje

Ik snap wel dat je dan de berichten 1 t/m 17 negeert. Mogelijk waren de berichten 19 t/m 35 van een soortgelijk niveau. Maar nr. 18 - die wel serieus was, maar niet meteen jouw droomvent - loopt dan ook grote kans om compleet genegeerd te worden. Als nr. 18 die ervaring vaker opdoet, dan zal hij een kosten (= tijd/energie) baten (= reactie?) afweging maken en de volgende keer misschien ook alleen sturen: "Hey, alles goed!?" Ik denk dat dat is wat er gebeurd.quote:Op zondag 8 november 2015 14:56 schreef broccoli. het volgende:
[..]
Komt omdat de meeste mannen kansloos zijn. Wat ik heb ervaren op datingsites is dit:
*activeert profiel*
1 minuut later: 17 berichten (no joke, was op knuz.nl)
Bericht 1 t/m 17: eeey alles goet

Oh nee? Hoe verklaar je het gedrag van single studenten die in het weekend gaan feesten en dan met een meisje in bed eindigen. Hier mag een ONS misschien nog een uitzondering zijn maar ik denk dat onder studenten onderling dat het een stuk normaler is en vaker voorkomt dan we denken. Jonge mensen zijn vaker toch wat avontuurlijker ingesteld, hebben hun seksuele lust behoeften, zoeken elkaar op en van het een komt het ander.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |