Wtf. Dit is wel een beetje naar.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 14:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Godverdomme man. Ondanks het feit dat ik de afgelopen 3 jaar voor jan lul achter iemand aan heb gehobbeld, moet ik er niet aan dénken zo'n uitgedroogd en verbitterd stuk nageboorte te zijn of te spelen als Faxie. Als ik die fase bereik, mogen ze me gewoon neerschieten.
Arme jongen.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 14:34 schreef Faxie het volgende:
[..]
Echt he
En dat terwijl ze zelf vaak heel erg verzuurd doen
Jij reageert ook weer naar. Maar ik mis wellicht een voorgeschiedenis.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 14:34 schreef Faxie het volgende:
[..]
Echt he
En dat terwijl ze zelf vaak heel erg verzuurd doen
Jaren van single-leven-frustratie, ongetwijfeldquote:Op zaterdag 21 februari 2015 14:38 schreef Nammie het volgende:
[..]
Jij reageert ook weer naar. Maar ik mis wellicht een voorgeschiedenis.
Tinder heeft wat?!quote:Op zaterdag 21 februari 2015 14:30 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Trouwens he. Nu Tinder die 24 uurs tijdklok heeft voordat je weer kan swipen... Zal dat te omzeilen zijn door de tijdzone van je telefoon anders in te stellen ?
Als je een aantal keer mensen naar rechts hebt geveegd duurt het 24 uur voordat je weer mag 'vegen'.quote:
Wat een pessimisme zeg.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 15:03 schreef Faxie het volgende:
Geen last van. Veeg alles naar links en heb toch geen matches.
Ghehehe, oh, das echt lamequote:Op zaterdag 21 februari 2015 15:01 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Als je een aantal keer mensen naar rechts hebt geveegd duurt het 24 uur voordat je weer mag 'vegen'.
Maakte een grapje, gebruik het al zeker een half jaar al niet meerquote:Op zaterdag 21 februari 2015 15:05 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Wat een pessimisme zeg.
Waarom heb je Tinder als je toch geen match wil hebben ?
Ja dat dus en het erge is ook nog dat als je wel wil kunnen liken, je 10 piek moet dokkenquote:
Ooh haha dacht alquote:Op zaterdag 21 februari 2015 15:06 schreef Faxie het volgende:
[..]
Maakte een grapje, gebruik het al zeker een half jaar al niet meer
omdat ik toch geen matches had![]()
Of word kritischer? Niks mis mee. Ik snap alles liken sowieso nietquote:Op zaterdag 21 februari 2015 15:07 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ja dat dus en het erge is ook nog dat als je wel wil kunnen linken, je 10 piek moet dokken![]()
Heel die app stroomt leeg.
Je had wel matches.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 15:06 schreef Faxie het volgende:
[..]
Maakte een grapje, gebruik het al zeker een half jaar al niet meer
omdat ik toch geen matches had![]()
Zal die eens proberen, klinkt goedquote:Op zaterdag 21 februari 2015 15:08 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ooh haha dacht al
Ken je de (gr)app 'Drogeer' ?Die heeft 100% match (fixing)
![]()
![]()
10 piek?! Wow! Das best wel heel erg veel...quote:Op zaterdag 21 februari 2015 15:07 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ja dat dus en het erge is ook nog dat als je wel wil kunnen liken, je 10 piek moet dokken![]()
Heel die app stroomt leeg.
En wat voor een percentage van je likes leverde een match op?quote:Op zaterdag 21 februari 2015 15:09 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Of word kritischer? Niks mis mee. Ik snap alles liken sowieso niet
Als ik een half uur zou tinderen kom ik nog niet verder dan 5 likes of zo
Of Euro hoe je het maar noemen wil. Voor Tinder vind ik het te veel. Heb het er niet voor over.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 15:13 schreef DW457 het volgende:
[..]
10 piek?! Wow! Das best wel heel erg veel...
Dat is wel veranderd sinds de updatequote:Op zaterdag 21 februari 2015 15:14 schreef Faxie het volgende:
[..]
En wat voor een percentage van je likes leverde een match op?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |