Wtf. Dit is wel een beetje naar.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 14:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Godverdomme man. Ondanks het feit dat ik de afgelopen 3 jaar voor jan lul achter iemand aan heb gehobbeld, moet ik er niet aan dénken zo'n uitgedroogd en verbitterd stuk nageboorte te zijn of te spelen als Faxie. Als ik die fase bereik, mogen ze me gewoon neerschieten.
Arme jongen.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 14:34 schreef Faxie het volgende:
[..]
Echt he
En dat terwijl ze zelf vaak heel erg verzuurd doen
Jij reageert ook weer naar. Maar ik mis wellicht een voorgeschiedenis.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 14:34 schreef Faxie het volgende:
[..]
Echt he
En dat terwijl ze zelf vaak heel erg verzuurd doen
Jaren van single-leven-frustratie, ongetwijfeldquote:Op zaterdag 21 februari 2015 14:38 schreef Nammie het volgende:
[..]
Jij reageert ook weer naar. Maar ik mis wellicht een voorgeschiedenis.
Tinder heeft wat?!quote:Op zaterdag 21 februari 2015 14:30 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Trouwens he. Nu Tinder die 24 uurs tijdklok heeft voordat je weer kan swipen... Zal dat te omzeilen zijn door de tijdzone van je telefoon anders in te stellen ?
Als je een aantal keer mensen naar rechts hebt geveegd duurt het 24 uur voordat je weer mag 'vegen'.quote:
Wat een pessimisme zeg.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 15:03 schreef Faxie het volgende:
Geen last van. Veeg alles naar links en heb toch geen matches.
Ghehehe, oh, das echt lamequote:Op zaterdag 21 februari 2015 15:01 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Als je een aantal keer mensen naar rechts hebt geveegd duurt het 24 uur voordat je weer mag 'vegen'.
Maakte een grapje, gebruik het al zeker een half jaar al niet meerquote:Op zaterdag 21 februari 2015 15:05 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Wat een pessimisme zeg.
Waarom heb je Tinder als je toch geen match wil hebben ?
Ja dat dus en het erge is ook nog dat als je wel wil kunnen liken, je 10 piek moet dokkenquote:
Ooh haha dacht alquote:Op zaterdag 21 februari 2015 15:06 schreef Faxie het volgende:
[..]
Maakte een grapje, gebruik het al zeker een half jaar al niet meer
omdat ik toch geen matches had![]()
Of word kritischer? Niks mis mee. Ik snap alles liken sowieso nietquote:Op zaterdag 21 februari 2015 15:07 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ja dat dus en het erge is ook nog dat als je wel wil kunnen linken, je 10 piek moet dokken![]()
Heel die app stroomt leeg.
Je had wel matches.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 15:06 schreef Faxie het volgende:
[..]
Maakte een grapje, gebruik het al zeker een half jaar al niet meer
omdat ik toch geen matches had![]()
Zal die eens proberen, klinkt goedquote:Op zaterdag 21 februari 2015 15:08 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ooh haha dacht al
Ken je de (gr)app 'Drogeer' ?Die heeft 100% match (fixing)
![]()
![]()
10 piek?! Wow! Das best wel heel erg veel...quote:Op zaterdag 21 februari 2015 15:07 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ja dat dus en het erge is ook nog dat als je wel wil kunnen liken, je 10 piek moet dokken![]()
Heel die app stroomt leeg.
En wat voor een percentage van je likes leverde een match op?quote:Op zaterdag 21 februari 2015 15:09 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Of word kritischer? Niks mis mee. Ik snap alles liken sowieso niet
Als ik een half uur zou tinderen kom ik nog niet verder dan 5 likes of zo
Of Euro hoe je het maar noemen wil. Voor Tinder vind ik het te veel. Heb het er niet voor over.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 15:13 schreef DW457 het volgende:
[..]
10 piek?! Wow! Das best wel heel erg veel...
Dat is wel veranderd sinds de updatequote:Op zaterdag 21 februari 2015 15:14 schreef Faxie het volgende:
[..]
En wat voor een percentage van je likes leverde een match op?
100....quote:Op zaterdag 21 februari 2015 15:19 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Dat is wel veranderd sinds de update
Eerst 100%, ik heb het daarna niet meer geteld maar ik krijg hem wel eens niet terug nu
Dat ik iemand like en dat dat niet wederzijds isquote:Op zaterdag 21 februari 2015 15:21 schreef Faxie het volgende:
[..]
100....
Wat bedoel je 'niet terug' ?
quote:Op zaterdag 21 februari 2015 00:23 schreef clumsy_clown het volgende:
Niet.
Weet ik ook eens hoe het voelt om m'n bek open te trekken (en afgewezen te worden).
Wow...ik wist niet dat dat bij vrouwen gebeurdequote:Op zaterdag 21 februari 2015 15:23 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Dat ik iemand like en dat dat niet wederzijds is
Het is nu vooral lastiger bij te houden omdat ik soms opeens een match krijg na een week of zo.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 15:25 schreef Abbadon het volgende:
[..]
Wow...ik wist niet dat dat bij vrouwen gebeurde...ik heb een vriendin van me wel eens bij nummer 150 of 200 nog steeds matches zien hebben als ze een tijdje niet op tinder geweest was
...en ach, dat geld en die 24 uurs klok...hoeveel matches heb je nodig? Ik ben nog niet tegen die klok aangelopen in ieder geval...
1st world problems!quote:Op zaterdag 21 februari 2015 15:27 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Het is nu vooral lastiger bij te houden omdat ik soms opeens een match krijg na een week of zo.
Ik heb geen blaadje naast mijn mobiel liggen waar ik iedereens naam op schrijf en wanneer het raak is...
Sowieso tinder ik alleen als ik me echt heel erg verveel
Niet getreurd, ik heb de kattenwebsite van het dierenasiel al open staan en ben m'n winkelmandje aan het vullen.quote:
quote:Op zaterdag 21 februari 2015 15:31 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Niet getreurd, ik heb de kattenwebsite van het dierenasiel al open staan en ben m'n winkelmandje aan het vullen.
Ow op die manierquote:Op zaterdag 21 februari 2015 15:23 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Dat ik iemand like en dat dat niet wederzijds is
Wordt er tenminste nog iets gevuldquote:Op zaterdag 21 februari 2015 15:31 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Niet getreurd, ik heb de kattenwebsite van het dierenasiel al open staan en ben m'n winkelmandje aan het vullen.
Hahaha dan like je toch ook gewoon iedereen.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 15:25 schreef Abbadon het volgende:
[..]
Wow...ik wist niet dat dat bij vrouwen gebeurde...ik heb een vriendin van me wel eens bij nummer 150 of 200 nog steeds matches zien hebben als ze een tijdje niet op tinder geweest was
...en ach, dat geld en die 24 uurs klok...hoeveel matches heb je nodig? Ik ben nog niet tegen die klok aangelopen in ieder geval...
huh?quote:Op zaterdag 21 februari 2015 15:34 schreef Nammie het volgende:
[..]
Hahaha dan like je toch ook gewoon iedereen.
Nee...als er geen echte leuke tussen zaten, likete ze er eens in de 20-30 eentje om te kijken of het nog steeds matches waren, en die blockte ze dan meteen...en dat ging maar door...quote:Op zaterdag 21 februari 2015 15:39 schreef Nammie het volgende:
[..]
Als je 150-200 matches hebt. Dan like je gewoon maar door
Ik denk dat ze meer bedoeld dat 200 mensen in je 'like' lijstje hebben staan niet zo zinvol is. Je praat toch niet met allemaal? Laat staan dat je ze allemaal gaat daten?quote:Op zaterdag 21 februari 2015 15:49 schreef Abbadon het volgende:
[..]
Nee...als er geen echte leuke tussen zaten, likete ze er eens in de 20-30 eentje om te kijken of het nog steeds matches waren, en die blockte ze dan meteen...en dat ging maar door...
Oh nee, natuurlijk niet...wat moet je met zo'n lijst...een paar is genoeg...wat ik zei is dat ze er zo 200 achter elkaar kon swipen en dat het allemaal matches waren, als ze wilde...quote:Op zaterdag 21 februari 2015 15:51 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik denk dat ze meer bedoeld dat 200 mensen in je 'like' lijstje hebben staan niet zo zinvol is. Je praat toch niet met allemaal? Laat staan dat je ze allemaal gaat daten?
In het begin deed ik het ook, toch een beetje een 'snoepwinkel' gevoel. En het spelletje was gewoon leuk
Maar nu ga ik niet meer mensen liken als ik al een aantal mensen heb met wie het gewoon leuk is.
Ik houd het altijd gewoon bij één persoon, maar ik snap dat het via internet daten anders kan zijn. Maar ik heb er helemaal geen meer zin in zodra ik zeker weet dat een jongen waar ik mee date, meer meisjes heeft waar hij mee 'bezig' is. Dat is waarschijnlijk heel erg raar van mij, want ik heb helemaal geen relatie met de date, maar dan vind ik het meteen stukken minder leuk/interessant. Omdat ik gewoon iemand wil die niet al te simpel is voor de meeste meiden ofzo. Geen idee wat het is.quote:
Ik heb het over chatten...niet over datenquote:Op zaterdag 21 februari 2015 16:34 schreef Nammie het volgende:
[..]
Ik houd het altijd gewoon bij één persoon, maar ik snap dat het via internet daten anders kan zijn. Maar ik heb er helemaal geen meer zin in zodra ik zeker weet dat een jongen waar ik mee date, meer meisjes heeft waar hij mee 'bezig' is. Dat is waarschijnlijk heel erg raar van mij, want ik heb helemaal geen relatie met de date, maar dan vind ik het meteen stukken minder leuk/interessant. Omdat ik gewoon iemand wil die niet al te simpel is voor de meeste meiden ofzo. Geen idee wat het is.
Oh maar dat herken ik ook wel. 9/10 keer is er wel backupboy/girl in het spel. Maar goed dat komt door de simpelheid van het krijgen van zoiets.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 16:34 schreef Nammie het volgende:
[..]
Ik houd het altijd gewoon bij één persoon, maar ik snap dat het via internet daten anders kan zijn. Maar ik heb er helemaal geen meer zin in zodra ik zeker weet dat een jongen waar ik mee date, meer meisjes heeft waar hij mee 'bezig' is. Dat is waarschijnlijk heel erg raar van mij, want ik heb helemaal geen relatie met de date, maar dan vind ik het meteen stukken minder leuk/interessant. Omdat ik gewoon iemand wil die niet al te simpel is voor de meeste meiden ofzo. Geen idee wat het is.
Ohja, maar ik chat met mensen die ik al heb gezien zeg maar. Zo deed ik dat ook via Tinder. Maar als je elkaar nog nooit hebt gezien is het inderdaad logisch dat je een paar mensen hebt waarmee je praat.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 16:38 schreef Abbadon het volgende:
[..]
Ik heb het over chatten...niet over datenals ik een date heb, en het is leuk, dan date ik niemand anders op dat moment...veel te veel gedoe, en ook niet eerlijk...ik wil er mijn volledige aandacht bij hebben, anders kan ik het net zo goed laten...
Ja, precies en dat begrijp ik ook wel. Maar ik leef in een soort romantische wereld dat ik het niet zo wil hebben.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 16:39 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Oh maar dat herken ik ook wel. 9/10 keer is er wel backupboy/girl in het spel. Maar goed dat komt door de simpelheid van het krijgen van zoiets.
Ik heb er ook geen probleem mee als anderen het doen, meerdere personen daten, maar voor mij werkt het niet...quote:Op zaterdag 21 februari 2015 16:41 schreef Nammie het volgende:
[..]
Ohja, maar ik chat met mensen die ik al heb gezien zeg maar. Zo deed ik dat ook via Tinder. Maar als je elkaar nog nooit hebt gezien is het inderdaad logisch dat je een paar mensen hebt waarmee je praat.
Kijk, het is best eerlijk om te doen hoor, daten met meerdere personen. Maar ik vind het stom.
Same here, ik snap het wel, maar vind het ook best wel raar. En helemaal in dat wereldje haha ik heb een bepaald idee van het leuk hebben en wil daarin geen surrogaatmaatje zijn of vervanging van. Als je dan zegt interesse te hebben toon dat dan ook en laat me niet links liggen.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 16:42 schreef Nammie het volgende:
[..]
Ja, precies en dat begrijp ik ook wel. Maar ik leef in een soort romantische wereld dat ik het niet zo wil hebben.
Maar goed, ik heb er niks over te zeggen.![]()
Ja, zo sta ik er ook in...graag of niet...ik ga niet achter iemand aanlopen die geen interesse toont...als het niet gelijk op gaat, dan hoeft het van mij niet...en dat hoeft niet per se na één date, maar als het leuk is, dan wel vrij snel...quote:Op zaterdag 21 februari 2015 16:45 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Same here, ik snap het wel, maar vind het ook best wel raar. En helemaal in dat wereldje haha ik heb een bepaald idee van het leuk hebben en wil daarin geen surrogaatmaatje zijn of vervanging van. Als je dan zegt interesse te hebben toon dat dan ook en laat me niet links liggen.
quote:Op zaterdag 21 februari 2015 16:57 schreef DancingPhoebe het volgende:
Jammer dat Nikkie al bezet is zeg.
Checkquote:[img]ht
[..]tp://i.fokzine.net/p/1s.gif[/img] Op zaterdag 21 februari 2015 13:33 schreef Nammie het volgende:
Het werkt ook wel als je niet leuk bent. Genoeg niet leuke mannen en vrouwen die altijd wel succes hebben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mag ik vast een katten-date met je plannen?quote:Op zaterdag 21 februari 2015 15:31 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Niet getreurd, ik heb de kattenwebsite van het dierenasiel al open staan en ben m'n winkelmandje aan het vullen.Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
ja dat kon ik eerst ook omdat ik alleen mensen kreeg die mij aal gehad hadden. Sinds de update is dat niet meer zo. Vandaar dat ik soms pas na een week een match hebquote:Op zaterdag 21 februari 2015 16:23 schreef Abbadon het volgende:
[..]
Oh nee, natuurlijk niet...wat moet je met zo'n lijst...een paar is genoeg...wat ik zei is dat ze er zo 200 achter elkaar kon swipen en dat het allemaal matches waren, als ze wilde...
Wat dat betreft is die update wel ok...mensen moeten wat selectiever zijn met liken...quote:Op zaterdag 21 februari 2015 17:28 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja dat kon ik eerst ook omdat ik alleen mensen kreeg die mij aal gehad hadden. Sinds de update is dat niet meer zo. Vandaar dat ik soms pas na een week een match heb
want?quote:Op zaterdag 21 februari 2015 16:57 schreef DancingPhoebe het volgende:
Jammer dat Nikkie al bezet is zeg.
Ik heb vooral last van die tijdklok dat ke 24 uur moet wachten voordat je weer kan stemmen.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 20:27 schreef Basxt het volgende:
Het lijkt wel alsof mijn locatie van tinder op een plek in America staat..
Krijg heel veel engels talige meiden, maar ook af en toe Nederlandse.
Ik merk het ook, want ik krijg bijna geen matches meer. Nog meer mensen hier last van?
Ik heb al geprobeerd opnieuw in te loggen etc maar tevergeefs.
*grinnik* Jij brengt hele slechte wijn mee en zij rookt dikke sigaren? Weten jullie zeker dat jullie niet allebei op hetzelfde geslacht vallen?quote:Op zondag 22 februari 2015 10:40 schreef K44S het volgende:
Tijd geleden niks gedate en gisteravond niks te doenn zij okm niet dus klein Verslag; met bus en trein (achteraf had ik net zo goed de auto kunnen pakken maar ok) naar haar huisje met fles wijn. Ze doet de deur open en schrikt 😜. Want het was een donkere gang. Goed.. 3 normale kussen en we trekken de fles wijn open.. wat een bocht!! Dus ze heeft nog een biertje over en verdeeld ze... en toen begonnen we over echt van alles te praten de sfeer is goed.
Na enige tijd gaat ze toch maar een sigaartje roken en eigenlijk vind ik dat helemaal niet zo erg.-eerste afknapper is normaal gesproken roken-
Ze verontschuldigd zich zelf daar zelfs voor (ze had eigenlijk belooft om niet te roken waar ik bij ben).
Nog meer praten volgt en het is een ontspannen sfeer. Uit eindelijk stelt ze voor om me naar huis te brengen en dat doen we ook maar. Inmiddels half 4 en ik lig in mn bed.
Al met al is t helaas voor herhaling vatbaar 😜
Helaas voor herhaling vatbaar?quote:Op zondag 22 februari 2015 10:40 schreef K44S het volgende:
Tijd geleden niks gedate en gisteravond niks te doenn zij okm niet dus klein Verslag; met bus en trein (achteraf had ik net zo goed de auto kunnen pakken maar ok) naar haar huisje met fles wijn. Ze doet de deur open en schrikt 😜. Want het was een donkere gang. Goed.. 3 normale kussen en we trekken de fles wijn open.. wat een bocht!! Dus ze heeft nog een biertje over en verdeeld ze... en toen begonnen we over echt van alles te praten de sfeer is goed.
Na enige tijd gaat ze toch maar een sigaartje roken en eigenlijk vind ik dat helemaal niet zo erg.-eerste afknapper is normaal gesproken roken-
Ze verontschuldigd zich zelf daar zelfs voor (ze had eigenlijk belooft om niet te roken waar ik bij ben).
Nog meer praten volgt en het is een ontspannen sfeer. Uit eindelijk stelt ze voor om me naar huis te brengen en dat doen we ook maar. Inmiddels half 4 en ik lig in mn bed.
Al met al is t helaas voor herhaling vatbaar 😜
gehehe. Ik ben helemaal geen wijn drinker en probeerde het maar eens. Vonden het allebei niet te zuipen. dus toen maar het biertje geopendquote:Op zondag 22 februari 2015 10:49 schreef DW457 het volgende:
[..]
*grinnik* Jij brengt hele slechte wijn mee en zij rookt dikke sigaren? Weten jullie zeker dat jullie niet allebei op hetzelfde geslacht vallen?
normaliter is roken voor mij een absolute no-go. En date ik dus geen rokers.quote:
Sigaretten mogen dus niet, maar dikke sigaren wel? Vanwaar die uitzondering?quote:Op zondag 22 februari 2015 11:14 schreef K44S het volgende:
[..]
normaliter is roken voor mij een absolute no-go. En date ik dus geen rokers.
Maar heb dr geappt dat ik een 2e date wel zie zitten.
Ik vind roken wel een no-go maar een sigaret (of sigaartje) op z'n tijd moet kunnen wat mij betreft. Zelf rook ik niet trouwens en date liever ook niet met een vaste rookster... Toch wel een beetje ranzig, alleen al die rookgeur in je kleding, bah!quote:
typfoutje in de tekst. bedoelde een sigaretje.quote:Op zondag 22 februari 2015 12:10 schreef DW457 het volgende:
[..]
Sigaretten mogen dus niet, maar dikke sigaren wel? Vanwaar die uitzondering?
ik las laatst een onderzoek dat mensen met een a op het eind van de naam succesvoller zijnquote:Op zondag 22 februari 2015 13:18 schreef de_boswachter het volgende:
Wijven die roken
Ordinair. Ze hebben meestal ook een -a als laatste letter van de voornaam.
Manuela, Priscilla, Sheyla etc.
quote:Op zondag 22 februari 2015 16:29 schreef DancingPhoebe het volgende:
En ik dacht ECHT dat dit de keer was dat het anders zou lopen zeg.
quote:Op zondag 22 februari 2015 16:23 schreef Deezertje het volgende:
Wordt gewoon volledig genegeerd op whatsapp. Terug bij af dus
quote:Op maandag 9 februari 2015 20:38 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Misschien is het een hele gekke opmerking hoor, maar heb je je nooit eens afgevraagd hoe het komt dat zowat alles wat voor jou datepotentie heeft voortdurend dates blijft uitstellen of nog voor aanvang van een eerste date afhaakt bij je?
Geen idee. Gesprekken komen en blijven vaak goed op gang. Stuur niet zoveel berichten meer als eerder dus ben daar al flink mee gematigd zodat ze zelf wel wat sturen in de loop van de dag als ze niks gehoord hebben. Afspreken stel ik vaak zelf voor omdat je anders maar blijft appen zonder date en als de ander dan wel met iemand anders date in real loop je natuurlijk een keer de kans om niet meer interessant te zijn. Mijn berichten zijn wel gelezen zie ik en ze blijft online komen dus simpelweg geen zin of tijd om wat terug te sturen is het denk ik niet.quote:Op zondag 22 februari 2015 17:04 schreef Hungry_Joe het volgende:
Ik stel de vraag nog maar eens...
[..]
[..]
Handbal en korfbal is wel te verwarrend hoorquote:Op zondag 22 februari 2015 17:04 schreef Weissman het volgende:
Even een kort verslag van de afgelopen dagen;
Het korfbalmeisje; Donderdag date 3 mee gehad. Bij mij thuis. De planning was dat zij voor ons zou koken. Is er niet van gekomen. Toen maar buiten de deur wat gegeten. Heel veel geknuffeld, veel gezoend (weer met tong) en veel naar haar geluisterd. We hebben ons beiden enorm vermaakt. Ze is erg leuk.Woensdag zie ik haar weer.
Kan toch wel spreken van een licht WOW-gevoel©.
Het zwemmeisje; Haar ken ik via via al wat langer. Hadden elkaar een lange tijd niet gezien. Dus afgesproken dat ik naar haar stad af zou reizen. Eenmaal daar aangekomen (gisteren dus) zijn we de stad ingegaan voor een drankje. Daarna samen boodschappen gedaan. Zij heeft voor ons gekookt. Daarna hebben we heel lang zitten praten. Ook met haar wat geknuffeld. Was gezellig.
Het handbalmeisje; Iemand waarmee ik al een maand mee klets op Paiq. Vanwege drukke agenda's aan beide kanten niet eerder de kans gehad om wat mee af te spreken. De 1e date stond voor vandaag gepland. Maar ging niet door. Donderdag vroeg ze of we de date konden verzetten naar een latere datum vanwege het plotse overlijden van haar oom. (en ja, net als de mensen die hier wat langer lezen dacht ik zelf ook aan het ''oommeisje'').
Tussendoor nog een grappig gesprek gehad met een treinmeisje die aan het zingen was en obvious geflirt van het catering-meisje in de trein en wat ander simpel contact, maar verder niks date-topic-waardig gebeurd.
Voor jou/jullie misschien wel. Ik verwar mijn dames niet. Nooit.quote:Op zondag 22 februari 2015 17:19 schreef rhubarbje het volgende:
Handbal en korfbal is wel te verwarrend hoor
Maar tof!
Daar word ik zo schijtziek van he. Dat je iets (nog) geen goed idee vindt en dat het vanaf dat moment alleen nog maar over dat onderwerp gaat. Nu is dit daar niet heeeeel exemplarisch voor, want dit was nog geen gesprek, maar ik moet er toch aan denken.quote:Op zondag 22 februari 2015 16:51 schreef rhubarbje het volgende:
Gesprek op een niet nader te noemen datingsite:
Hij: Geen foto?
Ik: Nee
Hij: Selfie?
Ik: Nee dat zie je toch?
Hij: Maak er anders een?
Ik: Nee
etc etc.
Dit is hem
Vertel eens meer.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 15:31 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nee maar ik snap geloof ik wel wat je bedoeldquote:Op zondag 22 februari 2015 18:23 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Daar word ik zo schijtziek van he. Dat je iets (nog) geen goed idee vindt en dat het vanaf dat moment alleen nog maar over dat onderwerp gaat. Nu is dit daar niet heeeeel exemplarisch voor, want dit was nog geen gesprek, maar ik moet er toch aan denken.
[..]
Vertel eens meer.
Ze zijn goed met ballen en weten te scoren...ik zie alleen maar voordelen!quote:Op zondag 22 februari 2015 17:19 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Handbal en korfbal is wel te verwarrend hoor
Maar tof!
Maar waarom geen foto?quote:Op zondag 22 februari 2015 18:28 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Nee maar ik snap geloof ik wel wat je bedoeld
Ze denken dat als ze het maar 100x op een andere manier vragen opeens alles anders gaat zijn
Terwijl ze alleen maar irritanter worden en nog minder kans krijgen op wat ze van je willen
Zit je nu te pesten?quote:
Ik stel een logische vraag.quote:
Smooth man. Jij komt er wel.quote:Op zondag 22 februari 2015 18:37 schreef SonicVolcano het volgende:
Ik stel een logische vraag.
Ook omdat je anderen vaak vraagt foto's te DMen. Het is geen aanval, gewoon interesse tonen
Vaakquote:Op zondag 22 februari 2015 18:37 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Ik stel een logische vraag.
Ook omdat je anderen vaak vraagt foto's te DMen. Het is geen aanval, gewoon interesse tonen
Ik ben er al.quote:
Duidelijk.quote:Op zondag 22 februari 2015 18:39 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
VaakAlleen fripsel laatst
Het ding is meer, dat ik dat elk topic opnieuw uit kan gaan leggen
Open relatie -> niet iedereen weet dat/vind dat oke (werk) -> geen foto's op datingsites
Herinnert mij eraan dat ik er nog een tegoed heb van je.quote:Op zondag 22 februari 2015 18:39 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
VaakAlleen fripsel laatst
Het ding is meer, dat ik dat elk topic opnieuw uit kan gaan leggen
Open relatie -> niet iedereen weet dat/vind dat oke (werk) -> geen foto's op datingsites
Gisteren de 2e date gehad.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 14:21 schreef Feddd het volgende:
Vanavond m'n 2e date met het meisje van eerder deze week![]()
Dit keer ga ik naar haar toe, heb er iig veel zin in
Vertel je geheimquote:Op zondag 22 februari 2015 17:04 schreef Weissman het volgende:
Even een kort verslag van de afgelopen dagen;
Het korfbalmeisje; Donderdag date 3 mee gehad. Bij mij thuis. De planning was dat zij voor ons zou koken. Is er niet van gekomen. Toen maar buiten de deur wat gegeten. Heel veel geknuffeld, veel gezoend (weer met tong) en veel naar haar geluisterd. We hebben ons beiden enorm vermaakt. Ze is erg leuk.Woensdag zie ik haar weer.
Kan toch wel spreken van een licht WOW-gevoel©.
Het zwemmeisje; Haar ken ik via via al wat langer. Hadden elkaar een lange tijd niet gezien. Dus afgesproken dat ik naar haar stad af zou reizen. Eenmaal daar aangekomen (gisteren dus) zijn we de stad ingegaan voor een drankje. Daarna samen boodschappen gedaan. Zij heeft voor ons gekookt. Daarna hebben we heel lang zitten praten. Ook met haar wat geknuffeld. Was gezellig.
Het handbalmeisje; Iemand waarmee ik al een maand mee klets op Paiq. Vanwege drukke agenda's aan beide kanten niet eerder de kans gehad om wat mee af te spreken. De 1e date stond voor vandaag gepland. Maar ging niet door. Donderdag vroeg ze of we de date konden verzetten naar een latere datum vanwege het plotse overlijden van haar oom. (en ja, net als de mensen die hier wat langer lezen dacht ik zelf ook aan het ''oommeisje'').
Tussendoor nog een grappig gesprek gehad met een treinmeisje die aan het zingen was en obvious geflirt van het catering-meisje in de trein en wat ander simpel contact, maar verder niks date-topic-waardig gebeurd.
Sarcasme, gotta love itquote:Op zondag 22 februari 2015 20:03 schreef Hungry_Joe het volgende:
Zonde Yats, dit topic zal niet meer hetzelfde zijn zonder al die doldwaze avonturen. Het ga je goed, gozer.
Waarom niet?quote:Op zondag 22 februari 2015 19:58 schreef yats het volgende:
Voorlopig komen er geen date verhalen meer van mij in ieder geval.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |