abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_149923663
Even een kort verslag van de afgelopen dagen;

Het korfbalmeisje; Donderdag date 3 mee gehad. Bij mij thuis. De planning was dat zij voor ons zou koken. Is er niet van gekomen. Toen maar buiten de deur wat gegeten. Heel veel geknuffeld, veel gezoend (weer met tong) en veel naar haar geluisterd. We hebben ons beiden enorm vermaakt. Ze is erg leuk. O+ Woensdag zie ik haar weer. *O* Kan toch wel spreken van een licht WOW-gevoel©.

Het zwemmeisje; Haar ken ik via via al wat langer. Hadden elkaar een lange tijd niet gezien. Dus afgesproken dat ik naar haar stad af zou reizen. Eenmaal daar aangekomen (gisteren dus) zijn we de stad ingegaan voor een drankje. Daarna samen boodschappen gedaan. Zij heeft voor ons gekookt. Daarna hebben we heel lang zitten praten. Ook met haar wat geknuffeld. Was gezellig.

Het handbalmeisje; Iemand waarmee ik al een maand mee klets op Paiq. Vanwege drukke agenda's aan beide kanten niet eerder de kans gehad om wat mee af te spreken. De 1e date stond voor vandaag gepland. Maar ging niet door. Donderdag vroeg ze of we de date konden verzetten naar een latere datum vanwege het plotse overlijden van haar oom. (en ja, net als de mensen die hier wat langer lezen dacht ik zelf ook aan het ''oommeisje'' :') ).

Tussendoor nog een grappig gesprek gehad met een treinmeisje die aan het zingen was en obvious geflirt van het catering-meisje in de trein en wat ander simpel contact, maar verder niks date-topic-waardig gebeurd.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 22-02-2015 17:06:10 ]
pi_149923682
Ik stel de vraag nog maar eens...

quote:
0s.gif Op zondag 22 februari 2015 16:23 schreef Deezertje het volgende:
Wordt gewoon volledig genegeerd op whatsapp. Terug bij af dus :')
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2015 20:38 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Misschien is het een hele gekke opmerking hoor, maar heb je je nooit eens afgevraagd hoe het komt dat zowat alles wat voor jou datepotentie heeft voortdurend dates blijft uitstellen of nog voor aanvang van een eerste date afhaakt bij je?
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
pi_149923736
En een dikke gepatenteerde Goed bezig! voor Weissman natuurlijk.
pi_149923797
Much appreciated, Joe!
pi_149924100
quote:
3s.gif Op zondag 22 februari 2015 17:04 schreef Hungry_Joe het volgende:
Ik stel de vraag nog maar eens...

[..]

[..]

Geen idee. Gesprekken komen en blijven vaak goed op gang. Stuur niet zoveel berichten meer als eerder dus ben daar al flink mee gematigd zodat ze zelf wel wat sturen in de loop van de dag als ze niks gehoord hebben. Afspreken stel ik vaak zelf voor omdat je anders maar blijft appen zonder date en als de ander dan wel met iemand anders date in real loop je natuurlijk een keer de kans om niet meer interessant te zijn. Mijn berichten zijn wel gelezen zie ik en ze blijft online komen dus simpelweg geen zin of tijd om wat terug te sturen is het denk ik niet.

Zou dus een date hebben met meisje waar ik al 5 weken mee app (en ja, ze bestaat echt) maar die is weer verschoven. Aan alles voel ik helaas gewoon dat er een ander is en ze blijkbaar daar wel mee date en kijkt hoe dat loopt voordat ze met mij gaat daten... Maar zij gooit het op: ik spreek niet meer zo snel af want de klik valt in real vaak tegen, dus wil eerst appcontact opbouwen... :')
pi_149924288
quote:
7s.gif Op zondag 22 februari 2015 17:04 schreef Weissman het volgende:

Het korfbalmeisje; Donderdag date 3 mee gehad. Bij mij thuis. De planning was dat zij voor ons zou koken. Is er niet van gekomen. Toen maar buiten de deur wat gegeten. Heel veel geknuffeld, veel gezoend (weer met tong) en veel naar haar geluisterd. We hebben ons beiden enorm vermaakt. Ze is erg leuk. O+ Woensdag zie ik haar weer. *O* Kan toch wel spreken van een licht WOW-gevoel©.

Het zwemmeisje; Haar ken ik via via al wat langer. Hadden elkaar een lange tijd niet gezien. Dus afgesproken dat ik naar haar stad af zou reizen. Eenmaal daar aangekomen (gisteren dus) zijn we de stad ingegaan voor een drankje. Daarna samen boodschappen gedaan. Zij heeft voor ons gekookt. Daarna hebben we heel lang zitten praten. Ook met haar wat geknuffeld. Was gezellig.

Het handbalmeisje; Iemand waarmee ik al een maand mee klets op Paiq. Vanwege drukke agenda's aan beide kanten niet eerder de kans gehad om wat mee af te spreken. De 1e date stond voor vandaag gepland. Maar ging niet door. Donderdag vroeg ze of we de date konden verzetten naar een latere datum vanwege het plotse overlijden van haar oom. (en ja, net als de mensen die hier wat langer lezen dacht ik zelf ook aan het ''oommeisje'' :') ).

Tussendoor nog een grappig gesprek gehad met een treinmeisje die aan het zingen was en obvious geflirt van het catering-meisje in de trein en wat ander simpel contact, maar verder niks date-topic-waardig gebeurd.
Handbal en korfbal is wel te verwarrend hoor :P

Maar tof!
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_149925059
quote:
0s.gif Op zondag 22 februari 2015 17:19 schreef rhubarbje het volgende:

Maar tof!
Voor jou/jullie misschien wel. Ik verwar mijn dames niet. Nooit.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 22-02-2015 17:39:51 ]
  zondag 22 februari 2015 @ 18:13:50 #283
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_149926250
Guess who's back
pi_149926650
quote:
0s.gif Op zondag 22 februari 2015 16:51 schreef rhubarbje het volgende:
Gesprek op een niet nader te noemen datingsite:

Hij: Geen foto?
Ik: Nee
Hij: Selfie?
Ik: Nee dat zie je toch?
Hij: Maak er anders een?
Ik: Nee
etc etc.

Dit is hem O+
Daar word ik zo schijtziek van he. Dat je iets (nog) geen goed idee vindt en dat het vanaf dat moment alleen nog maar over dat onderwerp gaat. Nu is dit daar niet heeeeel exemplarisch voor, want dit was nog geen gesprek, maar ik moet er toch aan denken.

quote:
9s.gif Op zaterdag 21 februari 2015 15:31 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Niet getreurd, ik heb de kattenwebsite van het dierenasiel al open staan en ben m'n winkelmandje aan het vullen.
Vertel eens meer.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_149926829
quote:
0s.gif Op zondag 22 februari 2015 18:23 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Daar word ik zo schijtziek van he. Dat je iets (nog) geen goed idee vindt en dat het vanaf dat moment alleen nog maar over dat onderwerp gaat. Nu is dit daar niet heeeeel exemplarisch voor, want dit was nog geen gesprek, maar ik moet er toch aan denken.

[..]

Vertel eens meer.
Nee maar ik snap geloof ik wel wat je bedoeld
Ze denken dat als ze het maar 100x op een andere manier vragen opeens alles anders gaat zijn :?
Terwijl ze alleen maar irritanter worden en nog minder kans krijgen op wat ze van je willen
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_149926845
quote:
0s.gif Op zondag 22 februari 2015 17:19 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Maar tof!
Ze zijn goed met ballen en weten te scoren...ik zie alleen maar voordelen!
  zondag 22 februari 2015 @ 18:32:19 #287
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_149926966
quote:
0s.gif Op zondag 22 februari 2015 18:28 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Nee maar ik snap geloof ik wel wat je bedoeld
Ze denken dat als ze het maar 100x op een andere manier vragen opeens alles anders gaat zijn :?
Terwijl ze alleen maar irritanter worden en nog minder kans krijgen op wat ze van je willen
Maar waarom geen foto?
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_149927102
Goed dat moeten we ook maar in de volgende OP opnemen hoor :')
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_149927125
quote:
7s.gif Op zondag 22 februari 2015 18:32 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

Maar waarom geen foto?
Zit je nu te pesten?
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  zondag 22 februari 2015 @ 18:37:41 #290
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_149927152
quote:
0s.gif Op zondag 22 februari 2015 18:36 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Zit je nu te pesten?
Ik stel een logische vraag.

Ook omdat je anderen vaak vraagt foto's te DMen. Het is geen aanval, gewoon interesse tonen :)
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_149927204
quote:
7s.gif Op zondag 22 februari 2015 18:37 schreef SonicVolcano het volgende:

Ook omdat je anderen vaak vraagt foto's te DMen. Het is geen aanval, gewoon interesse tonen :)
Smooth man. Jij komt er wel.
pi_149927235
quote:
7s.gif Op zondag 22 februari 2015 18:37 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

Vaak :P Alleen fripsel laatst

Het ding is meer, dat ik dat elk topic opnieuw uit kan gaan leggen :P
Open relatie -> niet iedereen weet dat/vind dat oke (werk) -> geen foto's op datingsites
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  zondag 22 februari 2015 @ 18:40:56 #293
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_149927279
quote:
14s.gif Op zondag 22 februari 2015 18:39 schreef Weissman het volgende:

[..]

Smooth man. Jij komt er wel.
Ik ben er al.

quote:
0s.gif Op zondag 22 februari 2015 18:39 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Open relatie -> niet iedereen weet dat/vind dat oke (werk) -> geen foto's op datingsites
Duidelijk.
pi_149927522
quote:
0s.gif Op zondag 22 februari 2015 18:39 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Herinnert mij eraan dat ik er nog een tegoed heb van je.
pi_149927734
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 februari 2015 14:21 schreef Feddd het volgende:
Vanavond m'n 2e date met het meisje van eerder deze week *O*
Dit keer ga ik naar haar toe, heb er iig veel zin in O+
Gisteren de 2e date gehad.
Samen eerst een wandeling gemaakt, beetje gekletst over van alles en nog wat, en nog wat meer.
Weer bij haar thuis aangekomen een filmpje aangezet en lekker op de bank samen tegen elkaar aangezeten en gekeken.
Begonnen met kussen, van het een kwam het ander en toen werd ik vanmorgen niet thuis wakker :o O-)
pi_149929374
quote:
7s.gif Op zondag 22 februari 2015 17:04 schreef Weissman het volgende:

Vertel je geheim _O_
  zondag 22 februari 2015 @ 19:58:13 #297
416931 yats
(non) Average Joe
pi_149929812
Voorlopig komen er geen date verhalen meer van mij in ieder geval.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_149929987
Zonde Yats, dit topic zal niet meer hetzelfde zijn zonder al die doldwaze avonturen. Het ga je goed, gozer.
  zondag 22 februari 2015 @ 20:06:02 #299
416931 yats
(non) Average Joe
pi_149930093
quote:
14s.gif Op zondag 22 februari 2015 20:03 schreef Hungry_Joe het volgende:
Zonde Yats, dit topic zal niet meer hetzelfde zijn zonder al die doldwaze avonturen. Het ga je goed, gozer.
Sarcasme, gotta love it
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
  zondag 22 februari 2015 @ 20:07:16 #300
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_149930125
quote:
0s.gif Op zondag 22 februari 2015 19:58 schreef yats het volgende:
Voorlopig komen er geen date verhalen meer van mij in ieder geval.
Waarom niet?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')