100....quote:Op zaterdag 21 februari 2015 15:19 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Dat is wel veranderd sinds de update
Eerst 100%, ik heb het daarna niet meer geteld maar ik krijg hem wel eens niet terug nu
Dat ik iemand like en dat dat niet wederzijds isquote:Op zaterdag 21 februari 2015 15:21 schreef Faxie het volgende:
[..]
100....
Wat bedoel je 'niet terug' ?
quote:Op zaterdag 21 februari 2015 00:23 schreef clumsy_clown het volgende:
Niet.
Weet ik ook eens hoe het voelt om m'n bek open te trekken (en afgewezen te worden).
Wow...ik wist niet dat dat bij vrouwen gebeurdequote:Op zaterdag 21 februari 2015 15:23 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Dat ik iemand like en dat dat niet wederzijds is
Het is nu vooral lastiger bij te houden omdat ik soms opeens een match krijg na een week of zo.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 15:25 schreef Abbadon het volgende:
[..]
Wow...ik wist niet dat dat bij vrouwen gebeurde...ik heb een vriendin van me wel eens bij nummer 150 of 200 nog steeds matches zien hebben als ze een tijdje niet op tinder geweest was
...en ach, dat geld en die 24 uurs klok...hoeveel matches heb je nodig? Ik ben nog niet tegen die klok aangelopen in ieder geval...
1st world problems!quote:Op zaterdag 21 februari 2015 15:27 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Het is nu vooral lastiger bij te houden omdat ik soms opeens een match krijg na een week of zo.
Ik heb geen blaadje naast mijn mobiel liggen waar ik iedereens naam op schrijf en wanneer het raak is...
Sowieso tinder ik alleen als ik me echt heel erg verveel
Niet getreurd, ik heb de kattenwebsite van het dierenasiel al open staan en ben m'n winkelmandje aan het vullen.quote:
quote:Op zaterdag 21 februari 2015 15:31 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Niet getreurd, ik heb de kattenwebsite van het dierenasiel al open staan en ben m'n winkelmandje aan het vullen.
Ow op die manierquote:Op zaterdag 21 februari 2015 15:23 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Dat ik iemand like en dat dat niet wederzijds is
Wordt er tenminste nog iets gevuldquote:Op zaterdag 21 februari 2015 15:31 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Niet getreurd, ik heb de kattenwebsite van het dierenasiel al open staan en ben m'n winkelmandje aan het vullen.
Hahaha dan like je toch ook gewoon iedereen.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 15:25 schreef Abbadon het volgende:
[..]
Wow...ik wist niet dat dat bij vrouwen gebeurde...ik heb een vriendin van me wel eens bij nummer 150 of 200 nog steeds matches zien hebben als ze een tijdje niet op tinder geweest was
...en ach, dat geld en die 24 uurs klok...hoeveel matches heb je nodig? Ik ben nog niet tegen die klok aangelopen in ieder geval...
huh?quote:Op zaterdag 21 februari 2015 15:34 schreef Nammie het volgende:
[..]
Hahaha dan like je toch ook gewoon iedereen.
Nee...als er geen echte leuke tussen zaten, likete ze er eens in de 20-30 eentje om te kijken of het nog steeds matches waren, en die blockte ze dan meteen...en dat ging maar door...quote:Op zaterdag 21 februari 2015 15:39 schreef Nammie het volgende:
[..]
Als je 150-200 matches hebt. Dan like je gewoon maar door
Ik denk dat ze meer bedoeld dat 200 mensen in je 'like' lijstje hebben staan niet zo zinvol is. Je praat toch niet met allemaal? Laat staan dat je ze allemaal gaat daten?quote:Op zaterdag 21 februari 2015 15:49 schreef Abbadon het volgende:
[..]
Nee...als er geen echte leuke tussen zaten, likete ze er eens in de 20-30 eentje om te kijken of het nog steeds matches waren, en die blockte ze dan meteen...en dat ging maar door...
Oh nee, natuurlijk niet...wat moet je met zo'n lijst...een paar is genoeg...wat ik zei is dat ze er zo 200 achter elkaar kon swipen en dat het allemaal matches waren, als ze wilde...quote:Op zaterdag 21 februari 2015 15:51 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik denk dat ze meer bedoeld dat 200 mensen in je 'like' lijstje hebben staan niet zo zinvol is. Je praat toch niet met allemaal? Laat staan dat je ze allemaal gaat daten?
In het begin deed ik het ook, toch een beetje een 'snoepwinkel' gevoel. En het spelletje was gewoon leuk
Maar nu ga ik niet meer mensen liken als ik al een aantal mensen heb met wie het gewoon leuk is.
Ik houd het altijd gewoon bij één persoon, maar ik snap dat het via internet daten anders kan zijn. Maar ik heb er helemaal geen meer zin in zodra ik zeker weet dat een jongen waar ik mee date, meer meisjes heeft waar hij mee 'bezig' is. Dat is waarschijnlijk heel erg raar van mij, want ik heb helemaal geen relatie met de date, maar dan vind ik het meteen stukken minder leuk/interessant. Omdat ik gewoon iemand wil die niet al te simpel is voor de meeste meiden ofzo. Geen idee wat het is.quote:
Ik heb het over chatten...niet over datenquote:Op zaterdag 21 februari 2015 16:34 schreef Nammie het volgende:
[..]
Ik houd het altijd gewoon bij één persoon, maar ik snap dat het via internet daten anders kan zijn. Maar ik heb er helemaal geen meer zin in zodra ik zeker weet dat een jongen waar ik mee date, meer meisjes heeft waar hij mee 'bezig' is. Dat is waarschijnlijk heel erg raar van mij, want ik heb helemaal geen relatie met de date, maar dan vind ik het meteen stukken minder leuk/interessant. Omdat ik gewoon iemand wil die niet al te simpel is voor de meeste meiden ofzo. Geen idee wat het is.
Oh maar dat herken ik ook wel. 9/10 keer is er wel backupboy/girl in het spel. Maar goed dat komt door de simpelheid van het krijgen van zoiets.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 16:34 schreef Nammie het volgende:
[..]
Ik houd het altijd gewoon bij één persoon, maar ik snap dat het via internet daten anders kan zijn. Maar ik heb er helemaal geen meer zin in zodra ik zeker weet dat een jongen waar ik mee date, meer meisjes heeft waar hij mee 'bezig' is. Dat is waarschijnlijk heel erg raar van mij, want ik heb helemaal geen relatie met de date, maar dan vind ik het meteen stukken minder leuk/interessant. Omdat ik gewoon iemand wil die niet al te simpel is voor de meeste meiden ofzo. Geen idee wat het is.
Ohja, maar ik chat met mensen die ik al heb gezien zeg maar. Zo deed ik dat ook via Tinder. Maar als je elkaar nog nooit hebt gezien is het inderdaad logisch dat je een paar mensen hebt waarmee je praat.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 16:38 schreef Abbadon het volgende:
[..]
Ik heb het over chatten...niet over datenals ik een date heb, en het is leuk, dan date ik niemand anders op dat moment...veel te veel gedoe, en ook niet eerlijk...ik wil er mijn volledige aandacht bij hebben, anders kan ik het net zo goed laten...
Ja, precies en dat begrijp ik ook wel. Maar ik leef in een soort romantische wereld dat ik het niet zo wil hebben.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 16:39 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Oh maar dat herken ik ook wel. 9/10 keer is er wel backupboy/girl in het spel. Maar goed dat komt door de simpelheid van het krijgen van zoiets.
Ik heb er ook geen probleem mee als anderen het doen, meerdere personen daten, maar voor mij werkt het niet...quote:Op zaterdag 21 februari 2015 16:41 schreef Nammie het volgende:
[..]
Ohja, maar ik chat met mensen die ik al heb gezien zeg maar. Zo deed ik dat ook via Tinder. Maar als je elkaar nog nooit hebt gezien is het inderdaad logisch dat je een paar mensen hebt waarmee je praat.
Kijk, het is best eerlijk om te doen hoor, daten met meerdere personen. Maar ik vind het stom.
Same here, ik snap het wel, maar vind het ook best wel raar. En helemaal in dat wereldje haha ik heb een bepaald idee van het leuk hebben en wil daarin geen surrogaatmaatje zijn of vervanging van. Als je dan zegt interesse te hebben toon dat dan ook en laat me niet links liggen.quote:Op zaterdag 21 februari 2015 16:42 schreef Nammie het volgende:
[..]
Ja, precies en dat begrijp ik ook wel. Maar ik leef in een soort romantische wereld dat ik het niet zo wil hebben.
Maar goed, ik heb er niks over te zeggen.![]()
Ja, zo sta ik er ook in...graag of niet...ik ga niet achter iemand aanlopen die geen interesse toont...als het niet gelijk op gaat, dan hoeft het van mij niet...en dat hoeft niet per se na één date, maar als het leuk is, dan wel vrij snel...quote:Op zaterdag 21 februari 2015 16:45 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Same here, ik snap het wel, maar vind het ook best wel raar. En helemaal in dat wereldje haha ik heb een bepaald idee van het leuk hebben en wil daarin geen surrogaatmaatje zijn of vervanging van. Als je dan zegt interesse te hebben toon dat dan ook en laat me niet links liggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |