Ja dat doe ik ook nog wel 's. Dat ik vraag hoe hun dag was of nog leuke plannen hebben voor die dag.quote:Op woensdag 18 februari 2015 18:21 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Snap ik wel hoor. Ik zeg hoogstens dankje! en dan ga ik op wat anders over, gewoon iets kleins om het gesprek mee te beginnen.
Ik vraag hun GBA-register op en check op een eventueel strafblad. Loont zeker de moeite, hoorquote:Op woensdag 18 februari 2015 23:40 schreef Deezertje het volgende:
Checken jullie je dates vooraf op sociale media of laten jullie je verrassen in real? Meestal check ik ze wel voor de zekerheid maar als ik voel dat het wel snor zit niet. Gebeurd andersom ook steeds vaker hoor, dat dates mij lurken.
Bijna vergeten ja!quote:Op donderdag 19 februari 2015 00:13 schreef MissGump het volgende:
En natuurlijk hem ook altijd even bij het BKR checken. Het gaat immers alleen om hoeveel geld een man heeft.
waarom?quote:Op donderdag 19 februari 2015 01:07 schreef Nammie het volgende:
Nou ja, als je een naam + info weet dan bekijk je Facebook toch wel gewoon? Lijkt mij? Ik vind dat vrij normaal iig, ik doe het eigenlijk altijd wel bij leuke mensen als ik interessante mensen ontmoet. En dat zou ik bij online daten ook doen.
En nu maar hopen dat als ik ooit een vrouw aan de haak sla, ze niet achter mijn username hier komtquote:Op donderdag 19 februari 2015 09:04 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
waarom?
Je hebt toch al met iemand gepraat dus een beeld heb je toch al? En je gaat op date om die ander te leren kennen
Volgens mij zegt een fb pagina niet zo veel. Maar dat is misschien meer een generatie dingetje en de verschillende manieren waarop mensen fb gebruiken
Deezertje is trouwens wel weer goed bezig om zijn stalker image te bevestigen met zijn laatste posts
Deed ik echt niet altijd hoor. Hell, soms wist ik niet veel meer dan alleen een voornaam omdat je slechts 10 minuten 4 zinnen over-en-weer had gestuurd.quote:Op donderdag 19 februari 2015 10:27 schreef fathank het volgende:
Iedereen die zegt hun date niet ff te checken op facebook, linkedin of whatever.
Ik geloof er geen kut van. Iedereen doet het, behalve hier op FOK! hoor.
Ik kreeg niet voor niks standaard de vraag "hee waarom kan ik je niet vinden op facebook".
Nieuwsgierigheid of omdat het gewoon kan. Ik doe het eigenlijk altijd. Maar ik ken zoveel die een Facebookcheck doen, ik vind het niet raar.quote:Op donderdag 19 februari 2015 09:04 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
waarom?
Je hebt toch al met iemand gepraat dus een beeld heb je toch al? En je gaat op date om die ander te leren kennen
Volgens mij zegt een fb pagina niet zo veel. Maar dat is misschien meer een generatie dingetje en de verschillende manieren waarop mensen fb gebruiken
Deezertje is trouwens wel weer goed bezig om zijn stalker image te bevestigen met zijn laatste posts
Nicequote:Op donderdag 19 februari 2015 14:30 schreef Feddd het volgende:
Gister een topdate gehad![]()
Hele leuke meid, vervolg staat al weer gepland voor zaterdag
Ook niet als ze het heel lief en overtuigend vragen?quote:
Nee, dat doe ik eigenlijk nooit. Wat voor info wil je daaruit halen? Andersom mogen ze best mijn facebook hebben (ik ben makkelijk te vinden) alleen heb je daar weinig aan aangezien ik vanwege werk vrijwel alles afgeschermd heb.quote:Op woensdag 18 februari 2015 23:40 schreef Deezertje het volgende:
Checken jullie je dates vooraf op sociale media of laten jullie je verrassen in real? Meestal check ik ze wel voor de zekerheid maar als ik voel dat het wel snor zit niet. Gebeurd andersom ook steeds vaker hoor, dat dates mij lurken.
Nee. Iemand die ik nog nooit irl heb gezien heeft daar gewoon niks te zoekenquote:Op donderdag 19 februari 2015 14:54 schreef yats het volgende:
[..]
Ook niet als ze het heel lief en overtuigend vragen?
[..]
Nee, dat doe ik eigenlijk nooit. Wat voor info wil je daaruit halen? Andersom mogen ze best mijn facebook hebben (ik ben makkelijk te vinden) alleen heb je daar weinig aan aangezien ik vanwege werk vrijwel alles afgeschermd heb.
Een date van niveauquote:Op donderdag 19 februari 2015 18:19 schreef SonicVolcano het volgende:
Ze neemt me mee voor een concert in het Concertgebouw volgende weekNiet dat we beide veel met klassiek hebben, maar zij is 1x geweest en het schijnt echt indrukwekkend te zijn. Ben benieuwd
Burgerlijk eigenlijk
wel!quote:Op donderdag 19 februari 2015 21:16 schreef clumsy_clown het volgende:
welnietwelnietwelnietwelnietwelnietwelnietwelniet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |