Zonder te kijken, naar de bewaker gaan en zeggen 'die jongen wilt mij verkrachten' en dan zet de bewaker je uit, in de hoop ooit een kusje te krijgen van de smatjequote:Op maandag 23 februari 2015 17:31 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Hoe zet je jongens 'uit'? Behalve knock-out slaan of kapotmaken.
Van honderden nachten uitgaan heb ik 19 keer geneukt waarvan EEN Nederlandse, dus daar geloof ik niets van.quote:
Gouden Fushia regel als je gaat stappen:quote:Op maandag 23 februari 2015 17:35 schreef corehype het volgende:
[..]
Zonder te kijken, naar de bewaker gaan en zeggen 'die jongen wilt mij verkrachten' en dan zet de bewaker je uit, in de hoop ooit een kusje te krijgen van de smatje
Van honderd nachten uitgaan heb ik 99 keer geneukt waarvan 98 zonder grindtegelkop.quote:Op maandag 23 februari 2015 17:36 schreef corehype het volgende:
[..]
Van honderden nachten uitgaan heb ik 19 keer geneukt waarvan EEN Nederlandse, dus daar geloof ik niets van.
Oh je bedoelt eruit zetten, nu begrijp ik je pas.quote:Op maandag 23 februari 2015 17:35 schreef corehype het volgende:
[..]
Zonder te kijken, naar de bewaker gaan en zeggen 'die jongen wilt mij verkrachten' en dan zet de bewaker je uit, in de hoop ooit een kusje te krijgen van de smatje
Die ene met grindtegelkop was WICKY???quote:Op maandag 23 februari 2015 17:37 schreef Chai het volgende:
[..]
Van honderd nachten uitgaan heb ik 99 keer geneukt waarvan 98 zonder grindtegelkop.
Letterlijk OVERAL (op Japan en Frankrijk naquote:Op maandag 23 februari 2015 17:36 schreef Pharkus het volgende:
Ze willen gewoon goed van bil gaan. Je moet gewoon meer op je game oefenen en geen grindtegelhoofd hebben.
Ja jij hebt het makkelijk hoor, leven in Kopenhagen, DE makkelijkste stad ter wereld om te neukenquote:Op maandag 23 februari 2015 17:37 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Gouden Fushia regel als je gaat stappen:
- Neem een privé tafel en laat de barman vrouwen brengen.
Geen dank,
Gr Gr
Fushia
Waarom doe je dat niet gewoon thuis?quote:Op maandag 23 februari 2015 17:42 schreef snakelady het volgende:
Ik ga uit om plezier te hebben een te dansen, veelal samen met mijn vriend en anders met vriendinnen.
zeker niet om een vent aan de haak te slaan of om aandacht te krijgen van andere mannen.
:-( afgelikte boterham.quote:Op maandag 23 februari 2015 17:41 schreef corehype het volgende:
[..]
Letterlijk OVERAL (op Japan en Frankrijk na) ben ik van bil gegaan met gemak. Alleen hier schijnen vrouwen contactgestoord te zijn... wat doen ze dan eigenlijk in een club?
O ja vergeten, 8% van de clubs zit alleen maar met mannen
[..]
Ja jij hebt het makkelijk hoor, leven in Kopenhagen, DE makkelijkste stad ter wereld om te neuken![]()
quote:Op maandag 23 februari 2015 17:36 schreef Pharkus het volgende:
Ze willen gewoon goed van bil gaan. Je moet gewoon meer op je game oefenen en geen grindtegelhoofd hebben.
NL-meisjes zijn VRESELIJK GEKLEED, ze douchen niet, hebben een kapsel alsof er een vogelnest in zit en ze dragen tennisschoenenquote:Op maandag 23 februari 2015 17:43 schreef Hyaenidae het volgende:
En om de topique-vraag te beantwoorden:
Omdat ze honger naar seks hebben natuurlijk, ze gaan niet voor niets zo hoerig gekleed!
Alleen zijn er maar heel weinig jongens die daadwerkelijk meidjes uit het nachtleven durven op te pikken voor een vlugge neukbeurt bij hun thuis.
omdat mijn huis te klein is om met plus minus twintig man te gaan dansen, bovendien zouden mijn buren dat niet zo fijn vinden.quote:Op maandag 23 februari 2015 17:43 schreef corehype het volgende:
[..]
Waarom doe je dat niet gewoon thuis?
Dat is meer neus dan kop, en corehype was het ook niet.quote:Op maandag 23 februari 2015 17:40 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Die ene met grindtegelkop was WICKY???
Ja inderdaad, waarom lukt het in 19/20 landen wel en als enig land dit strontland niet?quote:Op maandag 23 februari 2015 17:47 schreef very het volgende:
TS probeert erachter te komen waarom hij geen chicks kan hosselen
Doe dat.quote:
Niet liegen, maagd.quote:Op maandag 23 februari 2015 17:41 schreef corehype het volgende:
Letterlijk OVERAL (op Japan en Frankrijk na) ben ik van bil gegaan met gemak. Alleen hier schijnen vrouwen contactgestoord te zijn...
Ik weet niet waar je dat vandaan haalt, je komt zeker alleen op feestjes voor verstandelijk beperkten?quote:Op maandag 23 februari 2015 17:44 schreef corehype het volgende:
[..]
NL-meisjes zijn VRESELIJK GEKLEED, ze douchen niet, hebben een kapsel alsof er een vogelnest in zit en ze dragen tennisschoenen
Ik ga meestal naar Smokeys met de FLES of naar Cocos op Rembrandtspleinquote:Op maandag 23 februari 2015 17:50 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Ik weet niet waar je dat vandaan haalt, je komt zeker alleen op feestjes voor verstandelijk beperkten?
Ga eens op zaterdagavond naar de city!
Waarom ga je niet gewoon uit in Duitsland dan? Dan hoef je ook niet per se te emigreren.quote:Op maandag 23 februari 2015 17:48 schreef corehype het volgende:
[..]
Ja inderdaad, waarom lukt het in 19/20 landen wel en als enig land dit strontland niet?
Ken trouwens niemand die ff sletjes uit da club hier hosselt. In Kiev was mijn pik vaker in een kut dan eruit
Ik moet emigreren
Ik woon niet naast de grensquote:Op maandag 23 februari 2015 17:51 schreef Chai het volgende:
[..]
Waarom ga je niet gewoon uit in Duitsland dan? Dan hoef je ook niet per se te emigreren.
Haha je bent lelijk dus.quote:Op maandag 23 februari 2015 17:36 schreef corehype het volgende:
[..]
Van honderden nachten uitgaan heb ik 19 keer geneukt waarvan EEN Nederlandse, dus daar geloof ik niets van.
Kom je boerendorp eens uit pummel. Nederlandse vrouwen behoren tot de knapste van de wereld.quote:Op maandag 23 februari 2015 17:44 schreef corehype het volgende:
[..]
NL-meisjes zijn VRESELIJK GEKLEED, ze douchen niet, hebben een kapsel alsof er een vogelnest in zit en ze dragen tennisschoenen
Laat hem maar, hij is nogal gefrustreerd.quote:Op maandag 23 februari 2015 17:54 schreef harrievankempen het volgende:
[..]
Kom je boerendorp eens uit pummel. Nederlandse vrouwen behoren tot de knapste van de wereld.
Omdat Nederland het enige land is waar de meiden snappen dat jij gewoon te lelijk bent voor een ONS. Logisch toch?quote:Op maandag 23 februari 2015 17:48 schreef corehype het volgende:
[..]
Ja inderdaad, waarom lukt het in 19/20 landen wel en als enig land dit strontland niet?
Leuk hoor, buitenlandse sletjes. Maar die doen het ook alleen maar omdat ze hopen dat je ze uiteindelijk importeert naar het "welvarende", "rijke" Nederland.quote:Op maandag 23 februari 2015 17:48 schreef corehype het volgende:
[..]
Ken trouwens niemand die ff sletjes uit da club hier hosselt. In Kiev was mijn pik vaker in een kut dan eruit
Ik moet emigreren
Dit dus. Als PUA heb ik hier alles over gelezen en uit eigen ervaring kan ik dit bevestigen.quote:Op maandag 23 februari 2015 17:43 schreef Hyaenidae het volgende:
En om de topique-vraag te beantwoorden:
Omdat ze honger naar seks hebben natuurlijk, ze gaan niet voor niets zo hoerig gekleed!
Alleen zijn er maar heel weinig jongens die daadwerkelijk meidjes uit het nachtleven durven op te pikken voor een vlugge neukbeurt bij hun thuis.
Waar DE FUCK ga jij uit?quote:Op maandag 23 februari 2015 17:44 schreef corehype het volgende:
[..]
Inderdaad, altijd die tennisschoenen.quote:Op maandag 23 februari 2015 17:44 schreef corehype het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |