Zonder te kijken, naar de bewaker gaan en zeggen 'die jongen wilt mij verkrachten' en dan zet de bewaker je uit, in de hoop ooit een kusje te krijgen van de smatjequote:Op maandag 23 februari 2015 17:31 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Hoe zet je jongens 'uit'? Behalve knock-out slaan of kapotmaken.
Van honderden nachten uitgaan heb ik 19 keer geneukt waarvan EEN Nederlandse, dus daar geloof ik niets van.quote:
Gouden Fushia regel als je gaat stappen:quote:Op maandag 23 februari 2015 17:35 schreef corehype het volgende:
[..]
Zonder te kijken, naar de bewaker gaan en zeggen 'die jongen wilt mij verkrachten' en dan zet de bewaker je uit, in de hoop ooit een kusje te krijgen van de smatje
Van honderd nachten uitgaan heb ik 99 keer geneukt waarvan 98 zonder grindtegelkop.quote:Op maandag 23 februari 2015 17:36 schreef corehype het volgende:
[..]
Van honderden nachten uitgaan heb ik 19 keer geneukt waarvan EEN Nederlandse, dus daar geloof ik niets van.
Oh je bedoelt eruit zetten, nu begrijp ik je pas.quote:Op maandag 23 februari 2015 17:35 schreef corehype het volgende:
[..]
Zonder te kijken, naar de bewaker gaan en zeggen 'die jongen wilt mij verkrachten' en dan zet de bewaker je uit, in de hoop ooit een kusje te krijgen van de smatje
Die ene met grindtegelkop was WICKY???quote:Op maandag 23 februari 2015 17:37 schreef Chai het volgende:
[..]
Van honderd nachten uitgaan heb ik 99 keer geneukt waarvan 98 zonder grindtegelkop.
Letterlijk OVERAL (op Japan en Frankrijk naquote:Op maandag 23 februari 2015 17:36 schreef Pharkus het volgende:
Ze willen gewoon goed van bil gaan. Je moet gewoon meer op je game oefenen en geen grindtegelhoofd hebben.
Ja jij hebt het makkelijk hoor, leven in Kopenhagen, DE makkelijkste stad ter wereld om te neukenquote:Op maandag 23 februari 2015 17:37 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Gouden Fushia regel als je gaat stappen:
- Neem een privé tafel en laat de barman vrouwen brengen.
Geen dank,
Gr Gr
Fushia
Waarom doe je dat niet gewoon thuis?quote:Op maandag 23 februari 2015 17:42 schreef snakelady het volgende:
Ik ga uit om plezier te hebben een te dansen, veelal samen met mijn vriend en anders met vriendinnen.
zeker niet om een vent aan de haak te slaan of om aandacht te krijgen van andere mannen.
:-( afgelikte boterham.quote:Op maandag 23 februari 2015 17:41 schreef corehype het volgende:
[..]
Letterlijk OVERAL (op Japan en Frankrijk na) ben ik van bil gegaan met gemak. Alleen hier schijnen vrouwen contactgestoord te zijn... wat doen ze dan eigenlijk in een club?
O ja vergeten, 8% van de clubs zit alleen maar met mannen
[..]
Ja jij hebt het makkelijk hoor, leven in Kopenhagen, DE makkelijkste stad ter wereld om te neuken![]()
quote:Op maandag 23 februari 2015 17:36 schreef Pharkus het volgende:
Ze willen gewoon goed van bil gaan. Je moet gewoon meer op je game oefenen en geen grindtegelhoofd hebben.
NL-meisjes zijn VRESELIJK GEKLEED, ze douchen niet, hebben een kapsel alsof er een vogelnest in zit en ze dragen tennisschoenenquote:Op maandag 23 februari 2015 17:43 schreef Hyaenidae het volgende:
En om de topique-vraag te beantwoorden:
Omdat ze honger naar seks hebben natuurlijk, ze gaan niet voor niets zo hoerig gekleed!
Alleen zijn er maar heel weinig jongens die daadwerkelijk meidjes uit het nachtleven durven op te pikken voor een vlugge neukbeurt bij hun thuis.
omdat mijn huis te klein is om met plus minus twintig man te gaan dansen, bovendien zouden mijn buren dat niet zo fijn vinden.quote:Op maandag 23 februari 2015 17:43 schreef corehype het volgende:
[..]
Waarom doe je dat niet gewoon thuis?
Dat is meer neus dan kop, en corehype was het ook niet.quote:Op maandag 23 februari 2015 17:40 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Die ene met grindtegelkop was WICKY???
Ja inderdaad, waarom lukt het in 19/20 landen wel en als enig land dit strontland niet?quote:Op maandag 23 februari 2015 17:47 schreef very het volgende:
TS probeert erachter te komen waarom hij geen chicks kan hosselen
Doe dat.quote:
Niet liegen, maagd.quote:Op maandag 23 februari 2015 17:41 schreef corehype het volgende:
Letterlijk OVERAL (op Japan en Frankrijk na) ben ik van bil gegaan met gemak. Alleen hier schijnen vrouwen contactgestoord te zijn...
Ik weet niet waar je dat vandaan haalt, je komt zeker alleen op feestjes voor verstandelijk beperkten?quote:Op maandag 23 februari 2015 17:44 schreef corehype het volgende:
[..]
NL-meisjes zijn VRESELIJK GEKLEED, ze douchen niet, hebben een kapsel alsof er een vogelnest in zit en ze dragen tennisschoenen
Ik ga meestal naar Smokeys met de FLES of naar Cocos op Rembrandtspleinquote:Op maandag 23 februari 2015 17:50 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Ik weet niet waar je dat vandaan haalt, je komt zeker alleen op feestjes voor verstandelijk beperkten?
Ga eens op zaterdagavond naar de city!
Waarom ga je niet gewoon uit in Duitsland dan? Dan hoef je ook niet per se te emigreren.quote:Op maandag 23 februari 2015 17:48 schreef corehype het volgende:
[..]
Ja inderdaad, waarom lukt het in 19/20 landen wel en als enig land dit strontland niet?
Ken trouwens niemand die ff sletjes uit da club hier hosselt. In Kiev was mijn pik vaker in een kut dan eruit
Ik moet emigreren
Ik woon niet naast de grensquote:Op maandag 23 februari 2015 17:51 schreef Chai het volgende:
[..]
Waarom ga je niet gewoon uit in Duitsland dan? Dan hoef je ook niet per se te emigreren.
Haha je bent lelijk dus.quote:Op maandag 23 februari 2015 17:36 schreef corehype het volgende:
[..]
Van honderden nachten uitgaan heb ik 19 keer geneukt waarvan EEN Nederlandse, dus daar geloof ik niets van.
Kom je boerendorp eens uit pummel. Nederlandse vrouwen behoren tot de knapste van de wereld.quote:Op maandag 23 februari 2015 17:44 schreef corehype het volgende:
[..]
NL-meisjes zijn VRESELIJK GEKLEED, ze douchen niet, hebben een kapsel alsof er een vogelnest in zit en ze dragen tennisschoenen
Laat hem maar, hij is nogal gefrustreerd.quote:Op maandag 23 februari 2015 17:54 schreef harrievankempen het volgende:
[..]
Kom je boerendorp eens uit pummel. Nederlandse vrouwen behoren tot de knapste van de wereld.
Omdat Nederland het enige land is waar de meiden snappen dat jij gewoon te lelijk bent voor een ONS. Logisch toch?quote:Op maandag 23 februari 2015 17:48 schreef corehype het volgende:
[..]
Ja inderdaad, waarom lukt het in 19/20 landen wel en als enig land dit strontland niet?
Leuk hoor, buitenlandse sletjes. Maar die doen het ook alleen maar omdat ze hopen dat je ze uiteindelijk importeert naar het "welvarende", "rijke" Nederland.quote:Op maandag 23 februari 2015 17:48 schreef corehype het volgende:
[..]
Ken trouwens niemand die ff sletjes uit da club hier hosselt. In Kiev was mijn pik vaker in een kut dan eruit
Ik moet emigreren
Dit dus. Als PUA heb ik hier alles over gelezen en uit eigen ervaring kan ik dit bevestigen.quote:Op maandag 23 februari 2015 17:43 schreef Hyaenidae het volgende:
En om de topique-vraag te beantwoorden:
Omdat ze honger naar seks hebben natuurlijk, ze gaan niet voor niets zo hoerig gekleed!
Alleen zijn er maar heel weinig jongens die daadwerkelijk meidjes uit het nachtleven durven op te pikken voor een vlugge neukbeurt bij hun thuis.
Waar DE FUCK ga jij uit?quote:Op maandag 23 februari 2015 17:44 schreef corehype het volgende:
[..]
Inderdaad, altijd die tennisschoenen.quote:Op maandag 23 februari 2015 17:44 schreef corehype het volgende:
[..]
Je bedoelt hardloopschoenen?quote:Op maandag 23 februari 2015 18:03 schreef Fascination het volgende:
[..]
Inderdaad, altijd die tennisschoenen.
Inderdaad, alle Nederlandse vrouwen zijn hoeren, alleen willen ze hem niet neuken.quote:Op maandag 23 februari 2015 18:22 schreef Typfaut het volgende:
Ik ga gewoon uit om plezier te hebben.
• Voor aandacht? Van (zat) manvolk die je na 3x afwijzen nog steeds komen lastig vallen? Nee, dank je.![]()
• Om een vent aan de haak te slaan? In de club kan je niet bepaald diepzinnige conversaties voeren om iemands persoonlijkheid te beoordelen.
• Om van bil te gaan? Misschien ligt de frustratie van TS bij het feit dat de gemiddelde vrouw hier niet zo gemakkelijk het bed induikt... ?
Alle mannen gaan uit om te neuken, waarom zou je als vrouw die niet wil neuken je daar tussen mengen?quote:Op maandag 23 februari 2015 17:36 schreef corehype het volgende:
[..]
Ze zoeken aandacht?quote:Op maandag 23 februari 2015 18:52 schreef LookAtMe het volgende:
[..]
Alle mannen gaan uit om te neuken, waarom zou je als vrouw die niet wil neuken je daar tussen mengen?
Bij cafe Don Quichot ? zag daar veel jong vrouwvleesch.quote:Op maandag 23 februari 2015 17:52 schreef BarryOSeven het volgende:
Als je nou in Baarle-Hertog gaat stappen TS, dan weet je zeker dat je kunt neuken!
lolquote:Op maandag 23 februari 2015 17:47 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat is meer neus dan kop, en corehype was het ook niet.
Eens met TS.quote:Op maandag 23 februari 2015 17:36 schreef HPLC het volgende:
TS weer met z'n anti-Nederlandse-vrouwen-topics
Ze willen seksquote:Op maandag 23 februari 2015 17:28 schreef corehype het volgende:
Kunnen meiden mij dit uitleggen?
Gaan jullie uit om wijn te drinken?
Dansen?
Bitchen met elkaar?
Geloof ik weinig van eigenlijk.
Zoeken jullie aandacht?
Willen jullie jongens uitzetten?
Verveling?
Laatst ging ik naar het Volkshotel en jeetje... wat een sociaal gestoorde, autistische wijven zijn daar
Ik heb nog NOOIT achterlijk gedrag zoals hier gezien. In Oost-Europa, gaan vrouwen uit om een vent aan de haak te slaan. Eigenlijk overal behalve Frankrijk, daar is het als enige erger dan hier, vrouwen gaan uit voor de aandacht en om mannen uit ter validatie.
Doen jullie dat hier ook? Nederland is HET ENIGE LAND op de wereld waar vrouwen zich meer druk maken waar ze 's avonds eten kunnen krijgen dan een vent (vandaar de dikke plenzen hier).
Why???
klacht: sociaal gestoord volk tijdens uitgaan
Ik zie de correlatiequote:Op maandag 23 februari 2015 20:04 schreef BaajGuardian het volgende:
waar heb je het over man ik ben al sinds mn 15e niet meer uit geweest, lees je eens in ofzo.
Sukkel je moet ook niet uitgaan in de hoofdstad. Daar komen alleen verwaande vrouwen die denken het gemaakt te hebben. Zoek het wat regionaler. Of ga uit in een kleine stad. Daar woont wat "normaler" volk.quote:Op maandag 23 februari 2015 17:50 schreef corehype het volgende:
[..]
Ik ga meestal naar Smokeys met de FLES of naar Cocos op Rembrandtsplein
Je komt wel heel erg gefrustreerd over.quote:Op maandag 23 februari 2015 17:44 schreef corehype het volgende:
[..]
quote:Op maandag 23 februari 2015 17:37 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Gouden Fushia regel als je gaat stappen:
- Neem een privé tafel en laat de barman vrouwen brengen.
Geen dank,
Gr Gr
Fushia
Of ze zijn gewoon keihard eerlijk en denken kritisch ipv als een witte riddertje op internet te doen alsof elke vrouw, Jezus haarzelf is.quote:Op maandag 23 februari 2015 21:48 schreef KreKkeR het volgende:
Je komt wel heel erg gefrustreerd over.
Ik weet niet wat ik zieliger vind... dat extreem gefrustreerde zoals jij dit (voor de gein? Hoop ik iig voor je...) doet, of dat extreem geforceerd overdreven stoere zoals Fushia dat doet, alsof hij wat (onzekerheid?) te compenseren heeft...
quote:Op maandag 23 februari 2015 22:01 schreef Hyaenidae het volgende:
Als meisjes uitgaan heb je waarschijnlijk te weinig benzine over hun lijf gegoten.
Als meisjes uitgaan heb je waarschijnlijk te weinig benzine over hun lijf gegoten.
Ja joh?quote:Op maandag 23 februari 2015 17:36 schreef corehype het volgende:
[..]
Wat een tegenstrijdigheid toch altijd met jou. Nederlandse vrouwen zijn hoeren en alles maar toch kom je in het buitenland veel makkelijker aan seks. Wat een faaltype ben jij. Je begint gewoon door te krijgen dat buitenlandse vrouwen makkelijker zijn omdat je exotisch voor ze bent als one-night-stand, terwijl je eigenlijk een verschrikkelijke faalhaas bent.quote:Op maandag 23 februari 2015 17:36 schreef corehype het volgende:
[..]
Je mag vinden van hem wat je wilt. Iedereen eigenlijk want blijft gewoon een mening maar hij heeft wel gelijk.quote:Op maandag 23 februari 2015 22:21 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Wat een tegenstrijdigheid toch altijd met jou. Nederlandse vrouwen zijn hoeren en alles maar toch kom je in het buitenland veel makkelijker aan seks. Wat een faaltype ben jij. Je begint gewoon door te krijgen dat buitenlandse vrouwen makkelijker zijn omdat je exotisch voor ze bent als one-night-stand, terwijl je eigenlijk een verschrikkelijke faalhaas bent.
Wat een triest figuur ben je als je zo non-stop kan bitchen op vrouwen, god tering nog aan toe man![]()
Want stoer doen met 'de barman de vrouwen laten brengen' of continu afgeven op Nederlandse vrouwen en continu blijven janken dat je in het buitenland zoveel vrouwen hebt kunnen neuken maar in NL niet, dat is 'kritisch denken'?quote:Op maandag 23 februari 2015 21:51 schreef L.J.E het volgende:
[..]
Of ze zijn gewoon keihard eerlijk en denken kritisch ipv als een witte riddertje op internet te doen alsof elke vrouw, Jezus haarzelf is.
Waarom ben je zo boos en reageer je zo gebeten?quote:Op maandag 23 februari 2015 23:19 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Want stoer doen met 'de barman de vrouwen laten brengen' of continu afgeven op Nederlandse vrouwen en continu blijven janken dat je in het buitenland zoveel vrouwen hebt kunnen neuken maar in NL niet, dat is 'kritisch denken'?
En dat gedrag lachwekkend vinden 'is als een wit riddertje op internet doen alsof elke vrouw Jezus haarzelf is'? Wtf? Hoe bedenk je het man?![]()
Want aangeven dat jouw post nergens op slaat dat zie jij als 'boos en gebeten reageren'?quote:Op maandag 23 februari 2015 23:21 schreef L.J.E het volgende:
[..]
Waarom ben je zo boos en reageer je zo gebeten?
Dat is ook een redelijke misvatting. Net zoals je een hoop golddiggers (OVERAL) hebt, heb je in veel wat minder welvarende landen inderdaad ook een hoop golddiggers en/of 'paspoortdiggers'.quote:Op maandag 23 februari 2015 17:58 schreef very het volgende:
[..]
Leuk hoor, buitenlandse sletjes. Maar die doen het ook alleen maar omdat ze hopen dat je ze uiteindelijk importeert naar het "welvarende", "rijke" Nederland.
Dat hoeven de sletjes hier niet te doen, dus die kunnen het zich veroorloven rekening te houden met iemands uiterlijk
Beter blijf je thuis.quote:Op maandag 23 februari 2015 17:42 schreef snakelady het volgende:
Ik ga uit om plezier te hebben een te dansen, veelal samen met mijn vriend en anders met vriendinnen.
zeker niet om een vent aan de haak te slaan of om aandacht te krijgen van andere mannen.
Geilen vrouwen op maagdjes dan?quote:
Op school doen ze niet anders..quote:Op maandag 23 februari 2015 21:50 schreef madeliefff het volgende:
Om een excuus te hebben om met vriendinnen naar de wc te gaan
Zodat ze teambesprekingen kunnen houden.quote:Op maandag 23 februari 2015 23:51 schreef BloedendeVagina het volgende:
[..]
Op school doen ze niet anders..
Altijd al afgevraagd waarom eigenlijk?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Spoken like a true 14 year old!quote:Op dinsdag 24 februari 2015 00:07 schreef ScheurGleuf het volgende:
Meisjes gaan uit zodat ze met me kunnen neuken maar mijn lul is schaars dus vaak komen ze er bedropen vanaf en settelen ze voor minder.
quote:Op maandag 23 februari 2015 19:35 schreef dustbrain het volgende:
Je hebt vier veel voorkomende type vrouwen die uitgaan.
1) De relatiegangers of friendzoners
Deze types hebben een vent of kennen minstens 1 jongen die dusdanig op haar geilt dat het een soort broer-zus relatie is waarbij de jongen stiekem hoopt op neuken. Zelfde types hebben soms ook een waakvarken(een lelijkere vriendin). Ze willen gewoon een beetje aandacht en gezelligheid.
2) De breezers
Deze komen meestal met een paar vriendinnen en als er een leuke stoere jongen is gaan ze ermee tongen onder gejuich van vriendinnen. De jongen in kwestie heeft overigens kans op een one night stand. Dit zijn de types waarnaar de meeste jongens op jacht gaan.
3) De arrogante kutwijfen.
Knappe hersenloze meiden met vaak een vriend, maar soms gaan ze gewoon met 1 vriendin uit en dan keihard uitsloven. Bij deze types gaat er vaak een geile kneus achter staan om te schuren waarna ze hem wegduwt. Deze chicks krijgen mentale orgasmes elke keer als ze een jongen wegduwen of vies aankijken.
4) De gezellige meiden
Meestal meisjes die wat intelligenter zijn dan de bovengenoemde. Ze gaan uit puur voor de gezelligheid en willen best een praatje met een leuke jongen. Als ze je na het dansen en praten nog steeds leuk vinden krijg je een nummer.
Als deze vrouwen een vriend hebben praten ze als nog aardig met je maar wijzen je af als je te dicht op ze komt staan of een nummer vraagt. Echte hartenbrekers dit
Respect dat jij die kleuters hier in bedwang houdt.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 06:55 schreef Frank_Drebin het volgende:
Misschien is dit, even vergezocht, de reden dat je ze allemaal gestoord vindt en tevens nooit eentje oppikt.
KLB / NL vrouwen zijn zo horkerig
KLB / Alleen maar dikkerds in de club
KLB / Zelfs hoeren ditchen mij
KLB / Chick ditcht me in the middle of nowhere voor agressieve ex
KLB / Amerikaanse chick die mij Oost Europese chick niet gunt
KLB / Geen tindermatches meer
KLB / Bijna 30. Geen maagdchick kunnen vinden
KLB / Hoeren die nu 21+ ipv 18+ moeten zijn
KLB / Chicks in dit lekkere weer maken me gefrustreerd
KLB / Nederlandse chicks die denken dat ze alles mogen doen
KLB / "Alle Russische vrouwen zijn hoeren"
KLB / Waarom gaan meisjes eigenlijk uit?
KLB / Eindelijk een keer in een oord met mooie NL-chicks, ben ik pussy
KLB / Alle bitches zitten in een clique
KLB / Vrouwen die technische studies doen
KLB / Chicks op Badoo schelden mij uit
KLB / Geen chick geneukt in de wc
quote:Op maandag 23 februari 2015 17:54 schreef harrievankempen het volgende:
[..]
Kom je boerendorp eens uit pummel. Nederlandse vrouwen behoren tot de knapste van de wereld.
is de lijst die Frank heeft geplaatst niet een klein beetje confronterend voor je? En hopenlijk ook een eye opener?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 08:14 schreef corehype het volgende:
[..]![]()
![]()
Denken dat elk NL-chick eruit ziet als Doutzen Kroes of Lara Stone![]()
![]()
Misschien moet je een keer naar buiten gaan
Is het geen idee hem in huis te nemen? Dat jullie samen uitgaan daar in DK en samen op mannenjacht, jij als winggirl? Bij de vrouwtjes lukt het TS niet, dus dan dat maar proberen?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 08:17 schreef snakelady het volgende:
[..]
is de lijst die Frank heeft geplaatst niet een klein beetje confronterend voor je? En hopenlijk ook een eye opener?
Ik ben bang dat de mannen hem ook niet moeten.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 08:19 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Is het geen idee hem in huis te nemen? Dat jullie samen uitgaan daar in DK en samen op mannenjacht, jij als winggirl? Bij de vrouwtjes lukt het TS niet, dus dan dat maar proberen?
Als je GEEN seks wil, ben je een hoer.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 08:22 schreef snakelady het volgende:
Daarnaast, als hij seks met mij wil en ik niet met hem ben ik een hoer en gaat hij op Fok! klagen, daar heb ik geen zin in.
Ach, het heeft wel iets vermakelijks.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 08:24 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Als je GEEN seks wil, ben je een hoer.
Nee, ja, dat geeft wel aan dat TS bijzonder sterk argumenteert.
Ik snap het, beter van niet dan. Dan maar nog wekenlang dit soort topicbagger. Waar wij, onnozelen dan weer aan meedoen, maar goed.
Ja, maar na het 4e topic van dezelfde strekking heb je het wel gezien... TS zou beter in R&P posten, daar kan ie nog wat leren van anderen.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 08:29 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ach, het heeft wel iets vermakelijks.
Oh ja, goed idee!quote:Op dinsdag 24 februari 2015 08:30 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja, maar na het 4e topic van dezelfde strekking heb je het wel gezien... TS zou beter in R&P posten, daar kan ie nog wat leren van anderen.
quote:Op maandag 23 februari 2015 19:54 schreef getfitbysmith het volgende:
Terechte klacht TS
Ze gaan natuurlijk alleen uit om aandacht te krijgen(zelfs die kaulo dikke).
Moet je maar eens in Amerika uitgaan, wat een wereld van verschil.
quote:Op maandag 23 februari 2015 21:51 schreef L.J.E het volgende:
[..]
Of ze zijn gewoon keihard eerlijk en denken kritisch ipv als een witte riddertje op internet te doen alsof elke vrouw, Jezus haarzelf is.
Oftewel: Terechte klachtquote:Op dinsdag 24 februari 2015 08:25 schreef I-care het volgende:
TS chargeert dan wellicht wat, maar over het algemeen bekeken is onze cultuur vrij afstandelijk.
Minder gericht op contact en plezier maken.
Niet alleen wat seks betreft maar gewoon relaties en omgang in zijn algemeenheid.
Ik nog veel harder om jouw kansloze pogingen om te bewijzen dat je zelf niet zo bentquote:Op dinsdag 24 februari 2015 09:01 schreef corehype het volgende:
[..]
[..]
[..]
Oftewel: Terechte klacht
Meeste Fokkers hebben nooit een kut van dichtbij gezien, laat staan dat ze uitgaan, laat staan uitgaan in het buitenland
Kijk ze toch eens godverdomme hier roepen: 'NL-vrouwen zijn de mooiste van de wereld hoor, ook al zijn ze 1.90 horkerig en douchen niet!! (stiekemend hopend op een pm-bericht van een Fok!ster![]()
)'
Je kan alleen maar lachen om autistische maagden hiero
Ik ben 1.60 en ik douche twee keer per dag, ben ik nu eigenlijk geen Nederlandse?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 09:01 schreef corehype het volgende:
[..]
[..]
[..]
Meeste Fokkers hebben nooit een kut van dichtbij gezien, laat staan dat ze uitgaan, laat staan uitgaan in het buitenland
Kijk ze toch eens godverdomme hier roepen: 'NL-vrouwen zijn de mooiste van de wereld hoor, ook al zijn ze 1.90 horkerig en douchen niet!! (stiekemend hopend op een pm-bericht van een Fok!ster![]()
)'
Hebben hun ff pech dat ik nooit uitga ik ben geen plebe wat denken die nimfen wel niet van me, ik ben een hyper alpha, gek.quote:
Vervelend he om elke week weer een blauwtje te lopen bij al het vrouwelijke schoon in de plaatselijke disco?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 09:01 schreef corehype het volgende:
Doe eens niet raar, dan moet hij bekennen dat het probleem bij hem ligt en niet bij ongeveer 8 miljoen andere mensen.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 09:19 schreef 2NutZ het volgende:
Zet je frustratie eens om in daadkracht en doe wat aan je leventje.
Ben jij een aap?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 09:01 schreef corehype het volgende:
[..]
[..]
[..]
)'
Type eens normaalquote:Op dinsdag 24 februari 2015 09:21 schreef snakelady het volgende:
[..]
Doe eens niet raar, dan niet hij bekennen dat het probleem bij hem ligt een niet bij ongeveer 8 miljoen andere mensen.
Inderdaad, bedankt TS voor een vermakelijk topic.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 09:01 schreef corehype het volgende:
[..]
ik heb een haat/liefde verhouding met Swype.quote:
Lara Stone aantrekkelijk vindenquote:Op dinsdag 24 februari 2015 08:14 schreef corehype het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Dit is KLAAGBAAK, en dus heb ik de recht (precies, DE recht) om te klagen over Nederland, Nederlanders, moslims, joden (voor zover ik niet uit bed gelicht wordt) en vrouwenquote:Op dinsdag 24 februari 2015 09:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik nog veel harder om jouw kansloze pogingen om te bewijzen dat je zelf niet zo bent.
Gast, echte stoere mannen hebben geen constante bevestiging van onbekenden op een forum nodig, je bent waarschijnlijk de onzekerste in het hele topic.
En kom maar met je scheldkannonade, we kennen je oeverloze inhoudsloze maar haatdragende gezwam nou wel.
Eigenlijk best een leuke reply ditquote:Op dinsdag 24 februari 2015 09:24 schreef corehype het volgende:
[..]
Dit is KLAAGBAAK, en dus heb ik de recht (precies, DE recht) om te klagen over Nederland, Nederlanders, moslims, joden (voor zover ik niet uit bed gelicht wordt) en vrouwen
En ik weet dat merendeel het met mij eens is, anders zou dit geen stormlooptopic zijn
Veel Fok!kertjes willen alleen lief doen tegen hun mede-Fok!sters en dus moet ik alle haat opvangen, voel mij net Batman
Oh. Mja... swypequote:Op dinsdag 24 februari 2015 09:22 schreef snakelady het volgende:
[..]
ik heb een haat/liefde verhouding met Swype.
De stem voor autistischebois der Nederlanden hierquote:Op dinsdag 24 februari 2015 09:24 schreef corehype het volgende:
[..]
Dit is KLAAGBAAK, en dus heb ik de recht (precies, DE recht) om te klagen over Nederland, Nederlanders, moslims, joden (voor zover ik niet uit bed gelicht wordt) en vrouwen
En ik weet dat merendeel het met mij eens is, anders zou dit geen stormlooptopic zijn
Veel Fok!kertjes willen alleen lief doen tegen hun mede-Fok!sters en dus moet ik alle haat opvangen, voel mij net Batman
De recht.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 09:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Eigenlijk best een leuke reply dit.
quote:
Ach, je bent een grappige troll.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 09:24 schreef corehype het volgende:
[..]
Hvad hedder det paa dansk? I kom eraan hoor.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 09:55 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ach, je bent een grappige troll.
Hvad hedder hvad i dansk?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 10:00 schreef niels0 het volgende:
[..]
Hvad hedder det paa dansk? I kom eraan hoor.
Vest-Jylland.
Het is paa dansk Snakelady. Op (z'n) deens dus. Vraag maar aan Uw vriend.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 10:18 schreef snakelady het volgende:
[..]
Hvad hedder hvad i dansk?
"Du er en sjov trold"
Køligt!
Oke troll dus. Doeiquote:Op dinsdag 24 februari 2015 08:14 schreef corehype het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Alsof hier vrouwen zittenquote:Op dinsdag 24 februari 2015 09:01 schreef corehype het volgende:
[..]
[..]
[..]
)'
het komt omdat we allemaal stiekem bi zijn. Niet verder vertellen.quote:Op maandag 23 februari 2015 23:51 schreef BloedendeVagina het volgende:
[..]
Op school doen ze niet anders..
Altijd al afgevraagd waarom eigenlijk?
Eigenlijk is het "på"quote:Op dinsdag 24 februari 2015 10:26 schreef niels0 het volgende:
[..]
Het is paa dansk Snakelady. Op (z'n) deens dus. Vraag maar aan Uw vriend.
Zij wassen op, wij eraf.
Ik is jeg en een brommer heet een knallert. Ohja, oud is gammel.
Prima taal. Spreek het pas tyve aar.
Et tyv is een dief, tyve is 20.
Gvd mijn moeder leest dit ookquote:Op dinsdag 24 februari 2015 10:45 schreef madeliefff het volgende:
[..]
het komt omdat we allemaal stiekem bi zijn. Niet verder vertellen.
Ja weet ik. Ik heb die å niet op m'n toetsenbord. Dubbel a is gammeldansk.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 10:46 schreef snakelady het volgende:
[..]
Eigenlijk is het "på"
Jeg taler lidt dansk.
Er god.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 10:51 schreef niels0 het volgende:
[..]
Ja weet ik. Ik heb die å niet op m'n toetsenbord. Dubbel a is gammeldansk.
Zoals:
Århus = Aarhus
Leuke taal hoor Snakelady. Keep it up!
Om mijn grote liefde tegen te komenquote:
nou ik natuurlijk vanwege de wc zoals ik al zei tochhh maar ik heb het rijtje van de OP ffe hier neergezet en ik kan me daar ook wel in vinden hoor HAHA11 jawel hoor.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 10:55 schreef Aberella het volgende:
[..]
Om mijn grote liefde tegen te komen![]()
Geintje om me klem te zuipen, te klieren en vervolgens als een debiel naar huis te fietsen om de rest van de nacht te draaien in mijn bed en me na 2 dagen nog niet in orde voelen.
quote:Gaan jullie uit om wijn te drinken?
Dansen?
Bitchen met elkaar?
Geloof ik weinig van eigenlijk.
Zoeken jullie aandacht?
Willen jullie jongens uitzetten?
Verveling?
KLB vrouwen meet tochquote:Op dinsdag 24 februari 2015 10:59 schreef madeliefff het volgende:
[..]
nou ik natuurlijk vanwege de wc zoals ik al zei tochhh maar ik heb het rijtje van de OP ffe hier neergezet en ik kan me daar ook wel in vinden hoor HAHA11 jawel hoor.
[..]
als dit niet ketsen word...quote:Op dinsdag 24 februari 2015 10:46 schreef snakelady het volgende:
[..]
Eigenlijk is het "på"
Jeg taler lidt dansk.
Fint (fijn) heet dat.quote:
ik heb wel altijd een haak in mijn tas zou dat komen doordat ik half Oost Europees ben? TS had het over een haak.quote:
ja jeezus wel ontopic blijven graagquote:Op dinsdag 24 februari 2015 11:05 schreef niels0 het volgende:
[..]
Fint (fijn) heet dat.
Hvis man sige god gaat het wel. Vrij neutrale uitspraak. Men hvis man sige: 'det gaar fint' is dat positief.
Beetje deens lesje hier.
Nog niet misschien, en gelukkig krijg ik al drie keer in de week Deense les.quote:
Ok. Wilde gewoon even de puntjes op de i zetten. Deens leer je niet zomaar. SnakeLady komt net kijken daarin.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 11:12 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ja jeezus wel ontopic blijven graag
Dat is niet helemaal in de haak.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 11:12 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ik heb wel altijd een haak in mijn tas zou dat komen doordat ik half Oost Europees ben? TS had het over een haak.
Ben je in iedergeval half lekker volgens TS dan.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 11:12 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ik heb wel altijd een haak in mijn tas zou dat komen doordat ik half Oost Europees ben? TS had het over een haak.
Echt hequote:Op dinsdag 24 februari 2015 09:01 schreef corehype het volgende:
[..]
[..]
[..]
)'
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 09:21 schreef Chewie het volgende:
[..]
Vervelend he om elke week weer een blauwtje te lopen bij al het vrouwelijke schoon in de plaatselijke disco?
Ik snap het niet. Hij roept wat over autistische maagden hiero wat best klopt en jij valt hem direct weer aan op dingen die je eigenlijk nooit kan weten en roept dat hij onzeker is en dat hij haatdragend is..quote:Op dinsdag 24 februari 2015 09:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik nog veel harder om jouw kansloze pogingen om te bewijzen dat je zelf niet zo bent.
Gast, echte stoere mannen hebben geen constante bevestiging van onbekenden op een forum nodig, je bent waarschijnlijk de onzekerste in het hele topic.
En kom maar met je scheldkannonade, we kennen je oeverloze inhoudsloze maar haatdragende gezwam nou wel.
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 11:40 schreef kataklysm het volgende:
[..]
Echt he. Hoe kun je in godsnaam geilen op al die lange lompe olifanten hier in Nederland, inclusief grote bek
.
Echt totaal niet vrouwelijk en charmant wat hier rondloopt
Dit soort topics zie je van TS vaak op maandag, dus dan zal hij wel weer flink afgewezen zijn.quote:
Welk probleem? Hij concludeert alleen maar iets jezus.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 09:21 schreef snakelady het volgende:
[..]
Doe eens niet raar, dan moet hij bekennen dat het probleem bij hem ligt en niet bij ongeveer 8 miljoen andere mensen.
Maybe maar care. Ik val voornamelijk op Nederlandse vrouwen dus kan er weinig over zeggen en word wel eens afgewezen maar als ik zo'n topic zou maken over vrouwelijke Surinamers zou het wel kunnen? Die vind ik ook niet echt bijz sexy.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 13:35 schreef Chewie het volgende:
[..]
Dit soort topics zie je van TS vaak op maandag, dus dan zal hij wel weer flink afgewezen zijn.
Je bent nog niet zo bekend mijn zijn pohi?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 13:37 schreef L.J.E het volgende:
[..]
Maybe maar care. Ik val voornamelijk op Nederlandse vrouwen dus kan er weinig over zeggen en word wel eens afgewezen maar als ik zo'n topic zou maken over vrouwelijke Surinamers zou het wel kunnen? Die vind ik ook niet echt bijz sexy.
Het probleem dat hij blijkbaar niks te neuken heeft in Nederland terwijl hij dat wel wil, gezien de tig topics die hij hierover al eerder heeft geopend.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 13:35 schreef L.J.E het volgende:
[..]
Welk probleem? Hij concludeert alleen maar iets jezus.
Ik ben mijn grote liefde tegengekomen. Totaal herkenbaar op die 2 dagen niet in orde voelen na, mietje.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 10:55 schreef Aberella het volgende:
[..]
Om mijn grote liefde tegen te komen![]()
Geintje om me klem te zuipen, te klieren en vervolgens als een debiel naar huis te fietsen om de rest van de nacht te draaien in mijn bed en me na 2 dagen nog niet in orde voelen.
Dat zeggen alle Fokkers als een topic maar iets over vrouwen gaat in KLB. Niet dat Fokkers uberhaupt neuken, ik kan het namelijk weten.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 13:38 schreef Chewie het volgende:
[..]
Je bent nog niet zo bekend mijn zijn pohi?
Frustratie druipt er van af.
En als ze niet neuken zijn het hoeren. Heel logisch allemaal, Oostblok vrouwen die 50 euro zien, met daarachter TS, en hun benen spreiden zijn dit natuurlijk niet.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 13:38 schreef snakelady het volgende:
Zijn klacht is dus niet dat vrouwen te lelijk zouden zijn, hij voelt zich beledigd omdat de Nederlandse vrouw blijkbaar niet met hem het bed wil delen.
Inderdaad, de logica is ver te zoeken in deze!quote:Op dinsdag 24 februari 2015 13:40 schreef Chewie het volgende:
[..]
En als ze niet neuken zijn het hoeren. Heel logisch allemaal, Oostblok vrouwen die 50 euro zien, met daarachter TS, en hun benen spreiden zijn dit natuurlijk niet.
Misschien is dat waar. Maar inhoudelijk he, vind je dat TS gelijk heeft of verre van?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 13:38 schreef snakelady het volgende:
[..]
Het probleem dat hij blijkbaar niks te neuken heeft in Nederland terwijl hij dat wel wil, gezien de tig topics die hij hierover al eerder heeft geopend.
Zijn klacht is dus niet dat vrouwen te lelijk zouden zijn, hij voelt zich beledigd omdat de Nederlandse vrouw blijkbaar niet met hem het bed wil delen.
Ja is balen dat je niet neukt, sommige mensen hebben daar minder moeite meequote:Op dinsdag 24 februari 2015 13:40 schreef L.J.E het volgende:
[..]
Dat zeggen alle Fokkers als een topic maar iets over vrouwen gaat in KLB. Niet dat Fokkers uberhaupt neuken, ik kan het namelijk weten.
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 13:40 schreef Chewie het volgende:
[..]
En als ze niet neuken zijn het hoeren. Heel logisch allemaal, Oostblok vrouwen die 50 euro zien, met daarachter TS, en hun benen spreiden zijn dit natuurlijk niet.
Ja dat is wel een vrij accurate omschrijving van de logica van TS.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 13:42 schreef L.J.E het volgende:
[..]![]()
![]()
Dit is vrij debiel wat ik hier lees.
Natuurlijk, nu ben ik het opeens die ook niet neukt net zoals TS en dan jezelf verkapt toewijzen in het groepje "sommige mensen hebben daar minder moeite mee"quote:Op dinsdag 24 februari 2015 13:42 schreef Chewie het volgende:
[..]
Ja is balen dat je niet neukt, sommige mensen hebben daar minder moeite mee
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 13:43 schreef de_boswachter het volgende:
Terecht topic met een terechte OP trouwens.
Ik heb me dit namelijk ook al vaak afgevraagd. Ga je op stap, staan ze daar aan hun Breezer te lurken in groepjes. Loop je drie uur later langs hebben ze nog steeds diezelfde Breezer in de handen. Volgens mij gaan ze uit en drinken ze een consumptie. En dan huilen als de disco gesloten isProbeer je een praatje met ze te maken zo van ' wat doe jij hier ' reageren ze hysterisch of niet. Man man man, echt. Eentje begon toen de uitsmijter erbij te roepen omdat ik met een rolstoelwiel over haar Prada's reed. Haar heb ik laterna nog in elkander laten trimmen door een motorbende.
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 13:42 schreef Chewie het volgende:
Als dit zijn eerste topic met deze toon was, soit, maar helaasquote:Op dinsdag 24 februari 2015 13:33 schreef L.J.E het volgende:
[..]
[..]
Ik snap het niet. Hij roept wat over autistische maagden hiero wat best klopt en jij valt hem direct weer aan op dingen die je eigenlijk nooit kan weten en roept dat hij onzeker is en dat hij haatdragend is..
Ben je wel eens op wat meets geweest van Fokkers? Neem laatste FOK! film meet maar, daar zag 90% er totaal niet uit en kwam autistisch over. Maar nee hoor het ligt allemaal aan TS dat hij zoiets zegt.
En dat is hoe TS denkt.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 13:42 schreef L.J.E het volgende:
[..]![]()
![]()
Dit is vrij debiel wat ik hier lees.
Het zijn dan ook je eigen woorden en ja ik reken me zelf wel tot de groep die neukt, niet dat ik daar nog voor op jacht moet of mag. Daar is niks verkapts aan.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 13:43 schreef L.J.E het volgende:
[..]
Natuurlijk, nu ben ik het opeens die ook niet neukt net zoals TS en dan jezelf verkapt toewijzen in het groepje "sommige mensen hebben daar minder moeite mee"
okquote:Op dinsdag 24 februari 2015 13:45 schreef Chewie het volgende:
[..]
Het zijn dan ook je eigen woorden en ja ik reken me zelf wel tot de groep die neukt, niet dat ik daar nog voor op jacht moet of mag.
Boeie, is zijn smaak. Who cares. Maar dat mensen zo persoonlijk worden en hem gaan aanvallen zegt wel wat over zijn OP.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 13:45 schreef snakelady het volgende:
[..]
En dat is hoe TS denkt.
Ook zijn Amerikaanse vrouwen veel beter en vooral slanker volgens TS.
Want de Nederlandse vrouw is gemiddeld wel 3 cm langer dan de Amerikaanse vrouw dus de Nederlandse vrouwen zijn reuzen, en dat het gemiddelde aantal vrouwen met overgewicht veel hoger is in Amerika doet er niet toe!
Logisch redeneren is niet aan TS besteed.
Ik kon de zweetangst van buiten de zaal ruiken maar goed dat is een andere discussie.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 13:45 schreef HeatWave het volgende:
Als dit zijn eerste topic met deze toon was, soit, maar helaas .
En ja, ik ben vaak zat op meetings geweest, ook bij de laatste FOK! film, en je overdrijft schromelijk, als je het niet had geweten dat je in een zaal FOK!kers zat was je er nooit achter gekomen ook.
Verre van maar hij snijdt wel een paar kritische punten.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 13:48 schreef Chewie het volgende:
[..]Volgens mij heeft L.J.E. exact dezelfde gedachten als TS
Man hij loopt topic na topic mensen uit NL de kanker in te wensen, uit te schelden voor hoer en weet ik het allemaal, alles en iedereen hier is kut en moet eigenlijk dood.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 13:48 schreef L.J.E het volgende:
[..]
ok
[..]
Boeie, is zijn smaak. Who cares. Maar dat mensen zo persoonlijk worden en hem gaan aanvallen zegt wel wat over zijn OP.
[..]
Ik kon de zweetangst van buiten de zaal ruiken maar goed dat is een andere discussie. [ afbeelding ]
Ik lees best vaak topics van hem en heb dat nog nooit gezien. Ook hier gebeurt vrij weinig.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 13:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Man hij loopt topic na topic mensen uit NL de kanker in te wensen, uit te schelden voor hoer en weet ik het allemaal, alles en iedereen hier is kut en moet eigenlijk dood.
En dan verwacht je een normaal lopend topic?
Ook zo grappig.quote:
Het gaat er om dat hij onrealistische beelden heeft die nergens op gebaseerd zijn, zoals alle Nederlandse vrouwen zijn 1.90 en douchen nooit? Serieus?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 13:48 schreef L.J.E het volgende:
[..]
ok
[..]
Boeie, is zijn smaak. Who cares. Maar dat mensen zo persoonlijk worden en hem gaan aanvallen zegt wel wat over zijn OP.
[..]
Ik kon de zweetangst van buiten de zaal ruiken maar goed dat is een andere discussie. [ afbeelding ]
Sowieso wijven en make-up.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 13:50 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
Ook zo grappig.
Gaan wijven uren hun make-up zitten doen. Gaan ze daarna aan de pillen en zien ze er toch niet meer uit
Dat hij zegt dat ze nooit douchen heb je wel gelijk in, daar raak je wel een punt.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 13:50 schreef snakelady het volgende:
[..]
Het gaat er om dat hij onrealistische beelden heeft die nergens op gebaseerd zijn, zoals alle Nederlandse vrouwen zijn 1.90 en douchen nooit? Serieus?
Zou hij zeggen dat Nederlandse vrouwen dankzij emancipatie wat kieskeuriger zijn geworden, dan zou ik het met hem eens zijn.
En dat is dus het probleem bij hem, dat ze hem niet willen, en in plaats van het probleem bij zichzelf te zoeken raakt hij gefrustreerd en is het de schuld van alle Nederlandse vrouwen die hoeren zijn en hem niet willen neuken.
Ik weet niet waar hij woont maar iedere vrouw die ik ken wast zich toch met grote regelmaat, ken er meerdere die zichzelf zelfs meerdere keren per dag wassen.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 13:53 schreef L.J.E het volgende:
[..]
Dat hij zegt dat ze nooit douchen heb je wel gelijk in, daar raak je wel een punt.
Hij geeft je gelijk volgens mij hoor, op dat punt danquote:Op dinsdag 24 februari 2015 13:54 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ik weet niet waar hij woont maar iedere vrouw die ik ken wast zich toch met grote regelmaat, ken er meerdere die zichzelf zelfs meerdere keren per dag wassen.
Waar wonen die vrouwen van 1.90 die nog nooit van persoonlijke hygiene hebben gehoord ergens in Nederland is er ergens een dorpje waar TS vandaan komt waar ik nog nooit van heb gehoord?
Van waar ik vandaan kom zijn er wel eens vrouwen die uit hun bed stinken maar vooral tijdens het uitgaan in een of andere slettenbakje clubje dat vrouwen eruit zien de eerste beste arrogante slet en er onhygienisch uit zien.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 13:54 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ik weet niet waar jij woont maar iedere vrouw die ik ken wast zich toch met grote regelmaat, ken er meerdere die zichzelf zelfs meerdere keren per dag wassen.
Waar wonen? die vrouwen van 1.90 die nog nooit van persoonlijke hygiene hebben gehoord ergens in Nederland is er ergens een dorpje waar jij en TS vandaan komen waar ik nog nooit van heb gehoord?
Ik zag het inderdaad, heb het ook al aangepast.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 13:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hij geeft je gelijk volgens mij hoor, op dat punt dan.
Want mannen zien er zo geweldig uit na een avond dansen en drinken? Geen een mens ruikt dan hetzelfde als wanneer ze net uit de douche komen.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 13:57 schreef L.J.E het volgende:
[..]
Van waar ik vandaan kom zijn er wel eens vrouwen die uit hun bed stinken maar vooral tijdens het uitgaan in een of andere slettenbakje clubje dat vrouwen eruit zien de eerste beste arrogante slet en er onhygienisch uit zien.
Nee, je hebt er bij de mannen idd ook wel natte honden bij staan. Vooral de corpsballen zonder geld voor een deo. Maar goed ik zie er altijd top uit na zo'n nachtje, alleen wel tamelijk dronken/quote:Op dinsdag 24 februari 2015 13:59 schreef snakelady het volgende:
[..]
Want mannen zien er zo geweldig uit na een avond dansen en drinken? Geen een mens ruikt dan hetzelfde als wanneer ze net uit de douche komen.
Waarom wordt alleen van vrouwen verwacht dat ze na een avond dansen, zuipen en tussen andere zwetende mensen staan nog ruiken naar roosjes?
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 14:03 schreef Eiwitshake het volgende:
Om nog maar niet over de hipsterdametjes te spreken die helemaal vol van zichzelf zijn
In Nederland hebben vrouwen toch meer iets van; kijk mij eens onafhankelijk zijn.
Als je dat vergelijkt met andere landen (ik ben vaak in Duitsland) waar ook gewoon gelijkheid tussen man en vrouw is, is dat in mijn optiek toch anders. Vrouwen daar hoeven zich minder te bewijzen ofzo.
Sws meten Nederlandse vrouwen zich na de 30 toch een menerenkapsel aan.
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 13:42 schreef Chewie het volgende:
[..]
Idd. Daarom subtiel zijn.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 14:04 schreef Atak het volgende:
Meisjes willen niet gezien worden als sletten dus zeggen ze dat ze uitgaan voor de fun maar de waarheid is dat ze 99% van de tijd gewoon keihard van achter gepakt willen worden.
Gelukkig heb ik daar ook geen moeite mee, maar het verschil valt me echter gewoon op.quote:
Mij ook maar wat doe je eraan. Ik heb bijv dat ik bij vrouwen die al een beetje arrogant doen dat ik denk, heey fijne avond verder.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 14:09 schreef Eiwitshake het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik daar ook geen moeite mee, maar het verschil valt me echter gewoon op.
Hij jankt elke keer dat alle vrouwen hoeren en lelijk zijn maar toch komt ie niet aan zijn trekken. Daaruit kun je alleen concluderen dat ie gewoon een gefrustreerde loser is.quote:Op maandag 23 februari 2015 22:46 schreef L.J.E het volgende:
[..]
Je mag vinden van hem wat je wilt. Iedereen eigenlijk want blijft gewoon een mening maar hij heeft wel gelijk.
Alle vrouwen zijn ook gewoon hoeren (op Snakelady na).quote:Op dinsdag 24 februari 2015 14:58 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Hij jankt elke keer dat alle vrouwen hoeren en lelijk zijn maar toch komt ie niet aan zijn trekken. Daaruit kun je alleen concluderen dat ie gewoon een gefrustreerde loser is.
De redeneringen lopen gewoon mank. Als iedereen hier een maagd en autist is zouden ze het juist eerder met hem eens zijn, dat ze het niet met hem eens zijn insinueert juist dat zijn ervaring omtrent uitgaan scheef lopen met die van de meeste mensen.
En toch willen ze niet met jou en je vriendje naar bed.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 14:59 schreef L.J.E het volgende:
[..]
Alle vrouwen zijn ook gewoon hoeren (op Snakelady na).
#Virginlife4lifequote:Op dinsdag 24 februari 2015 15:01 schreef dustbrain het volgende:
[..]
En toch willen ze niet met jou en je vriendje naar bed.
Waar gaat dit nou allemaal over?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 15:05 schreef Plukdester het volgende:
Vrouwen zijn sowieso aandachtsgeile hoeren. Zoeken gezelligheid op en willen zo veel mogelijk contact met hun vriendinnen. Zie de club als een grote verjaardag. De vrouwen komen bij elkaar. Mannen vinden verjaardagen verschrikkelijk, daarom is het voor hun nu opeens zo moeilijk om contact te zoeken in een club. Op een verjaardag zitten we normaliter de klok af te tellen tot we weg mogen. zeker familieverjaardagen. Wij willen scoren in een club, vrouwen niet. Dat is het verschil. Zeg nou zelf, zou jij je geile nichtje niet op een verjaardag op dr kamer pakken als je de kans kreeg?
Dat vrouwen niet uitgaan voor de man en dat wij autistisch verantwoord krampachtig ze proberen te hosselen aan de bar met een biertje, en doen alsof we de grapjes van frits grappig viinden omdat we hopen dat zo'n hossel ons lachtje lief vind .quote:Op dinsdag 24 februari 2015 15:08 schreef Broccoli- het volgende:
[..]
Waar gaat dit nou allemaal over?
AIVD ingelicht.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 15:05 schreef Plukdester het volgende:
Vrouwen zijn sowieso aandachtsgeile hoeren. Zoeken gezelligheid op en willen zo veel mogelijk contact met hun vriendinnen. Zie de club als een grote verjaardag. De vrouwen komen bij elkaar. Mannen vinden verjaardagen verschrikkelijk, daarom is het voor hun nu opeens zo moeilijk om contact te zoeken in een club. Op een verjaardag zitten we normaliter de klok af te tellen tot we weg mogen. zeker familieverjaardagen. Wij willen scoren in een club, vrouwen niet. Dat is het verschil. Zeg nou zelf, zou jij je geile nichtje niet op een verjaardag op dr kamer pakken als je de kans kreeg?
AIVD ingelicht dat je uit Katwijk komt.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 15:16 schreef Plukdester het volgende:
[..]
De AIVD begrijpt het allemaal wel als ik zeg dat ze uit katwijk komt.
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 15:33 schreef bechirti het volgende:
Om te neuken. Zo simpel is het. Wie het meest blijk geeft van dat je haar tot een hoogtepunt kan brengen gets lucky.
Kerels ook hoor. Waarom gaan mannen/jongens uit?quote:Op maandag 23 februari 2015 17:28 schreef corehype het volgende:
Kunnen meiden mij dit uitleggen?
[knip]
FOKautist gespot.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 16:42 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Kerels ook hoor. Waarom gaan mannen/jongens uit?
Nou voor bijna dezelfde redenen gaan meisjes/vrouwen dus uit.![]()
[ afbeelding ]
Faalklacht derhalve.
Nee klopt, alleen tijdens sinterklaas schminken mensen zich hier.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 16:51 schreef corehype het volgende:
[..]
FOKautist gespot.
Vrouwen in Nederland zien er NIET zo uit (in de club).
Wat boeit mij nou of ze er goed uit zien of niet.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 16:58 schreef Iwanius het volgende:
Moet je maar naar de betere clubs o.i.d. gaan. Wij hebben in Nederland by far gemiddelde genomen de mooiste/knapste/meest natuurlijk uitziende vrouwen/meiden (weinig make-up) van het westelijk halfrond.
Je vergeet dat TS wel snoeihard wil neuken.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:23 schreef erodome het volgende:
Wat ik niet snap is waarom de ts klaagt dat hij die vrouwen niet kan neuken. Als ze lelijk, hoeren, ongewassen, arrogant en weet ik veel wat nog meer zijn dan zou je toch blij moeten zijn dat je rustig je biertje kan drinken ipv die lelijke reuzen die je om de nek hangen.
Verheug je dus ts, blijkbaar ontspring je de dans.
Dat is dus wat me bevreemd. Nederlandse vrouwen zijn lelijk, onaardig en ze stinken volgens de ts, waarom dan met ze willen neuken?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:27 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Je vergeet dat TS wel snoeihard wil neuken.
Alleen vrouwen drinken een biertje voor de lol in de kroeg. Voor de mannen is het hard werken.
Hij baalt ervan dat er niets rondloopt wat neukable is.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:34 schreef erodome het volgende:
[..]
Dat is dus wat me bevreemd. Nederlandse vrouwen zijn lelijk, onaardig en ze stinken volgens de ts, waarom dan met ze willen neuken?
Nee, hij baalt dat ze niet met hem willen neuken.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:41 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Hij baalt ervan dat er niets rondloopt wat neukable is.
Je zou maar Corehype zijn en dan andere mensen "sociaal gestoord volk" noemenquote:Op dinsdag 24 februari 2015 17:16 schreef corehype het volgende:
[..]
Wat boeit mij nou of ze er goed uit zien of niet.
Als ze gedragen als robots en lopen als boeren, wat heb ik er dan aan?
Ik hoef geen best-gay friend te worden.
Sociaal gestoord volk in de clubs
Manletsquote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:42 schreef bereboot3 het volgende:
Nederlandse meisjes zijn verwaand en te lang. Geven je geen blikwaardig in de supermarkt.
lol dwergquote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:42 schreef bereboot3 het volgende:
Nederlandse meisjes zijn verwaand en te lang. Geven je geen blikwaardig in de supermarkt.
Waarschijnlijk ook sterk een kwestie van smaak.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 16:58 schreef Iwanius het volgende:
Moet je maar naar de betere clubs o.i.d. gaan. Wij hebben in Nederland by far gemiddelde genomen de mooiste/knapste/meest natuurlijk uitziende vrouwen/meiden (weinig make-up) van het westelijk halfrond.
Valt het jou niet op dat je continu even tussen neus en lippen door moet vermelden dat jij wel cool bent?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 14:02 schreef L.J.E het volgende:
[..]
Nee, je hebt er bij de mannen idd ook wel natte honden bij staan. Vooral de corpsballen zonder geld voor een deo. Maar goed ik zie er altijd top uit na zo'n nachtje, alleen wel tamelijk dronken/
Mannen zijn anders. Als je geil bent als man, verlaag je je standaard als het moet. Hij klaagt dat de kwaliteit laag is en dat hij niks kan krijgen. Dat zijn twee verschillende dingen.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:34 schreef erodome het volgende:
[..]
Dat is dus wat me bevreemd. Nederlandse vrouwen zijn lelijk, onaardig en ze stinken volgens de ts, waarom dan met ze willen neuken?
Hmja, kiezend tussen die wijven en jou geloof ik ook dat de wijven sociaal gestoord en autistisch zijn.quote:Op maandag 23 februari 2015 17:28 schreef corehype het volgende:
Laatst ging ik naar het Volkshotel en jeetje... wat een sociaal gestoorde, autistische wijven zijn daar
Hij heeft het niet zozeer over standaard verlagen. Hij klaagt dat hij niet kan scoren, als hij dan niet kan scoren zijn die vrouwen lelijk, boerin, arrogant, dik, stinkend en hoer, dat allemaal tegelijkertijd.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:41 schreef Atak het volgende:
[..]
Mannen zijn anders. Als je geil bent als man, verlaag je je standaard als het moet. Hij klaagt dat de kwaliteit laag is en dat hij niks kan krijgen. Dat zijn twee verschillende dingen.
TS kan niet scoren dus Nederlandse vrouwen zijn kutquote:Op dinsdag 24 februari 2015 17:16 schreef corehype het volgende:
[..]
Wat boeit mij nou of ze er goed uit zien of niet.
Als ze gedragen als robots en lopen als boeren, wat heb ik er dan aan?
Ik hoef geen best-gay friend te worden.
Sociaal gestoord volk in de clubs
Wow.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:33 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Valt het jou niet op dat je continu even tussen neus en lippen door moet vermelden dat jij wel cool bent?
Als in: "iedereen op internet is een nerd behalve ik hihihi want ik ben een uitzondering!"
Als jij uitgaat voor de lol en niet voor de mannen waarom ga je niet naar een pottenbar?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 18:23 schreef erodome het volgende:
Wat ik niet snap is waarom de ts klaagt dat hij die vrouwen niet kan neuken. Als ze lelijk, hoeren, ongewassen, arrogant en weet ik veel wat nog meer zijn dan zou je toch blij moeten zijn dat je rustig je biertje kan drinken ipv die lelijke reuzen die je om de nek hangen.
Verheug je dus ts, blijkbaar ontspring je de dans.
Dus als mannen gewoon lol willen hebben moeten ze naar de homobar?quote:Op woensdag 25 februari 2015 07:51 schreef corehype het volgende:
[..]
Als jij uitgaat voor de lol en niet voor de mannen waarom ga je niet naar een pottenbar?
Rare vergelijkingen,
Vrouwenlogica
Mannen moeten gewoon naar Oost Europaquote:Op woensdag 25 februari 2015 08:22 schreef Chewie het volgende:
[..]
Dus als mannen gewoon lol willen hebben moeten ze naar de homobar?
Wat voor logica is dat dan?
Dus uitgaan heeft alleen maar als doel om je voort te planten? Als het je hier niet lukt dan maar Oost-Europa?quote:Op woensdag 25 februari 2015 08:47 schreef corehype het volgende:
[..]
Mannen moeten gewoon naar Oost Europa
quote:Op woensdag 25 februari 2015 08:52 schreef Chewie het volgende:
[..]
Dus uitgaan heeft alleen maar als doel om je voort te planten? Als het je hier niet lukt dan maar Oost-Europa?
Maar als vrouwen gewoon lol willen hebben moeten ze blijkbaar maar naar de pottenbar, maar als mannen gewoon lol willen hebben, dus niet neuken/voortplanten, dan moeten ze naar oost-Europa?
Vrouwenlogica is zelfs nog logischer dan corehype logica
Wacht even, jij spreekt negatief over anderen en het is de waarheid. Nu zegt een ander wat over jou en het is 'treurnis/droevigheid ten toppe'?quote:Op woensdag 25 februari 2015 04:43 schreef L.J.E het volgende:
[..]
Wow.
Treurnis/droevigheid ten toppe dit.
quote:Op woensdag 25 februari 2015 08:47 schreef corehype het volgende:
[..]
Mannen moeten gewoon naar Oost Europa
Topic kan dicht nu.quote:Op maandag 23 februari 2015 17:36 schreef Pharkus het volgende:
quote:Op maandag 23 februari 2015 17:36 schreef Pharkus het volgende:
Nee, het is veel te leuk om mensen zoals jij te zien spartelen, nog leuker om dan zo'n meisje die je niet kan krijgen wel mee naar huis te nemen. Ok ok, wil ik dat echt graag die avond dan is de pottenbar misschien een beter idee, maar jou te zien falen maakt mijn kans op pech hebben het ruim waard.quote:Op woensdag 25 februari 2015 07:51 schreef corehype het volgende:
[..]
Als jij uitgaat voor de lol en niet voor de mannen waarom ga je niet naar een pottenbar?
Rare vergelijkingen,
Vrouwenlogica
Ik heb in Nederland echt nog nooit iemand een chick uit de bar/club naar huis zien meenemen, ook nooit gehoord van iemand die dat hier heeft gedaanquote:Op woensdag 25 februari 2015 11:18 schreef erodome het volgende:
[..]
Nee, het is veel te leuk om mensen zoals jij te zien spartelen, nog leuker om dan zo'n meisje die je niet kan krijgen wel mee naar huis te nemen. Ok ok, wil ik dat echt graag die avond dan is de pottenbar misschien een beter idee, maar jou te zien falen maakt mijn kans op pech hebben het ruim waard.
Dan ga je met de verkeerde mensen om.quote:Op woensdag 25 februari 2015 13:59 schreef corehype het volgende:
[..]
Ik heb in Nederland echt nog nooit iemand een chick uit de bar/club naar huis zien meenemen, ook nooit gehoord van iemand die dat hier heeft gedaan
Het enige wat ik weet is dat Nederlandse chicks zich volledig laten uitwonen in het buitenland terwijl ze thuis zo preuts als wat zijn in hun SGP-dorp.
Je trolling begint nu te ver door te slaan, het was al niet geloofwaardig meer, maar nu beginnen het hallucinaties te worden qua totale fucking bull.quote:Op woensdag 25 februari 2015 13:59 schreef corehype het volgende:
[..]
Ik heb in Nederland echt nog nooit iemand een chick uit de bar/club naar huis zien meenemen, ook nooit gehoord van iemand die dat hier heeft gedaan
Ga je ooit wel eens uit?quote:Op woensdag 25 februari 2015 14:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je trolling begint nu te ver door te slaan, het was al niet geloofwaardig meer, maar nu beginnen het hallucinaties te worden qua totale fucking bull.
Eeehmmm, zo'n 2 keer per week maarquote:
O ja je neemt natuurlijk elke keer lesbo-koppels mee met je 30cm en Ferrari o ja we zitten op Fok!quote:Op woensdag 25 februari 2015 14:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Eeehmmm, zo'n 2 keer per week maar.
Nee, maar je bewering dat er nog nooit iemand een chick mee heeft genomen uit een club oid is natuurlijk echt zo achterlijk dat je hele topic wel verneukt is ermee, al je geloofwaardigheid, voor zover nog aanwezig, is nu echt weg...quote:Op woensdag 25 februari 2015 14:04 schreef corehype het volgende:
[..]
O ja je neemt natuurlijk elke keer lesbo-koppels mee met je 30cm en Ferrari o ja we zitten op Fok!
Correctiequote:Op woensdag 25 februari 2015 14:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, maar je bewering dat er ik nog nooit iemand heb gezien of gekend een chick mee heeft genomen uit een club in Nederland oid is natuurlijk echt zo achterlijk dat je hele topic wel verneukt is ermee, al je geloofwaardigheid, voor zover nog aanwezig, is nu echt weg...
Oost Europaquote:Op woensdag 25 februari 2015 14:07 schreef Wouterw17 het volgende:
Als je Nederlandse dames met Oost-Europese hoertjes gaat vergelijken is het in Nederland een stuk lastiger om te scoren ja.
quote:Op woensdag 25 februari 2015 09:07 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Wacht even, jij spreekt negatief over anderen en het is de waarheid. Nu zegt een ander wat over jou en het is 'treurnis/droevigheid ten toppe'?
Jij leeft wel heel erg in jouw eigen fantasiewereldje he?
quote:Op woensdag 25 februari 2015 14:12 schreef corehype het volgende:
[..]
Oost Europa
Waar vrouwen nog echt vrouw zijn.
Eerlijkheid
Mooi
Nederland
Ze3ma maagd maar wel geneukt in elk land waar ze is geweest
Ze3ma papa en mama stemmen SGP![]()
ze3ma ideale schoondochter![]()
![]()
Kort pittig kapsel!!!
Mij is dat toch meer dan eens gelukt.quote:Op woensdag 25 februari 2015 13:59 schreef corehype het volgende:
[..]
Correctie.quote:Op woensdag 25 februari 2015 00:14 schreef madeliefff het volgende:
[..]
TS kan niet scoren dus Nederlandse vrouwen zijn hebben een kut
Ben je nou serieus ECHT te dom om het verschil te zien tussen 'een opmerking niet logisch vinden' en 'opkomen voor vrouwen'?quote:
Mijn godquote:Op woensdag 25 februari 2015 13:59 schreef corehype het volgende:
[..]
Het enige wat ik weet is dat Nederlandse chicks zich volledig laten uitwonen in het buitenland terwijl ze thuis zo preuts als wat zijn in hun SGP-dorp.
Ik heb nu al medelijden met dat oostblokmeisje. Die chicks daar verdienen sowieso veel beter dan zo'n kneusje als TS.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 21:48 schreef erodome het volgende:
[..]
Hij heeft het niet zozeer over standaard verlagen. Hij klaagt dat hij niet kan scoren, als hij dan niet kan scoren zijn die vrouwen lelijk, boerin, arrogant, dik, stinkend en hoer, dat allemaal tegelijkertijd.
Ik hoop vooral dat hij snel een leuk oostblokmeisje tegen komt die hem wat regelmatiger wil neuken, dan ontzuurt hij misschien wat
TS vertelt er niet bij dat hij maar 1 keer in een club is geweest en dat hij met het dikgedrukte de stemmen in zijn hoofd bedoeldquote:Op woensdag 25 februari 2015 13:59 schreef corehype het volgende:
[..]
Alsof TS met zulk wanhopig gedrag überhaupt langer dan 1 dag 'iets' met een chick zal kunnen hebben, ongeacht van waarquote:Op woensdag 25 februari 2015 21:22 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Ik heb nu al medelijden met dat oostblokmeisje. Die chicks daar verdienen sowieso veel beter dan zo'n kneusje als TS.
Hij is afgewezen door een dikke big en nu is hij gefrustreerd.quote:Op woensdag 25 februari 2015 20:14 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Mja die gast is echt totaal wereldvreemd, op alle gebieden
Die zijn alleen maar uit op zijn geld.quote:Op woensdag 25 februari 2015 21:22 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Ik heb nu al medelijden met dat oostblokmeisje. Die chicks daar verdienen sowieso veel beter dan zo'n kneusje als TS.
quote:Op maandag 23 februari 2015 17:50 schreef corehype het volgende:
[..]
Ik ga meestal naar Smokeys met de FLES of naar Cocos op Rembrandtsplein
Als je 't hebt over 'oostblok chicks' is dit natuurlijk pure onzin.quote:Op woensdag 25 februari 2015 22:57 schreef HSG het volgende:
[..]
Die zijn alleen maar uit op zijn geld.
Mijn god, is dit een 'frusti-verzameltopic' geworden ofzo? Van die figuren die in NL blijkbaar niet in staat waren met normale vrouwen om te gaan?quote:Op donderdag 26 februari 2015 00:06 schreef LeaderRoel het volgende:
Corehype heeft altijd gelijk
Ik zit nu in de USA en meiden zijn veel meer open voor alles dan in NL, waar meiden meestal autistisch in een kringetje staan.
Dat dusquote:Op donderdag 26 februari 2015 00:08 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Mijn god, is dit een 'frusti-verzameltopic' geworden ofzo? Van die figuren die in NL blijkbaar niet in staat waren met normale vrouwen om te gaan?
Amerikaanse meidenquote:Op donderdag 26 februari 2015 00:06 schreef LeaderRoel het volgende:
Corehype heeft altijd gelijk
Ik zit nu in de USA en meiden zijn veel meer open voor alles dan in NL, waar meiden meestal autistisch in een kringetje staan.
Bakkes dicht maagdjequote:Op donderdag 26 februari 2015 08:26 schreef corehype het volgende:
[..]
Amerikaanse meiden
Russische meiden
Nederlandse biggen
Denken dat iedereen hier uitziet als Doutzen Kroes, alleen op Fok!![]()
Jongetjes die hopen hier een kut te scoren door white knight te spelen, autisten![]()
Echt he. Mannen hier die dat lopen te ontkennen ook, de triestheidquote:Op donderdag 26 februari 2015 08:26 schreef corehype het volgende:
[..]
Amerikaanse meiden
Russische meiden
Nederlandse biggen
Denken dat iedereen hier uitziet als Doutzen Kroes, alleen op Fok!![]()
Jongetjes die hopen hier een kut te scoren door white knight te spelen, autisten![]()
Geen blik waardig in de supermarkt, niet in de clubs, niet op straat. Het valt me wel op dat de gefrustreerde kereltjes op FOK! altijd klagen over 3 dingen waar ik me niet in kan vinden.quote:Op donderdag 26 februari 2015 09:41 schreef Aesthetics_ het volgende:
[..]
Echt he. Mannen hier die dat lopen te ontkennen ook, de triestheid
Nederlandse vrouwen zijn maar matig qua uiterlijk maar zo arrogant als de neten en gunnen je geen eens een blikwaardig in de club en zijn alleen maar met zichzelf bezig.
Nee jongetjes die alle vrouwen over 1 kam scheren dat is pas triestquote:Op donderdag 26 februari 2015 09:41 schreef Aesthetics_ het volgende:
[..]
Nederlandse vrouwen zijn maar matig qua uiterlijk maar zo arrogant als de neten en gunnen je geen eens een blikwaardig in de club en zijn alleen maar met zichzelf bezig.
UVT / Ga jij vaker uit of zit je vaker thuis te chillen?quote:Op donderdag 26 februari 2015 10:26 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Geen blik waardig in de supermarkt, niet in de clubs, niet op straat. Het valt me wel op dat de gefrustreerde kereltjes op FOK! altijd klagen over 3 dingen waar ik me niet in kan vinden.
Topics van 3 jaar geleden opgraven. Godverdomme wat een faalhaas ben jij.quote:Op donderdag 26 februari 2015 11:01 schreef corehype het volgende:
[..]
UVT / Ga jij vaker uit of zit je vaker thuis te chillen?![]()
![]()
Het onderwerp maakt hem ook helemaal niet uit, als hij maar kan laten blijken hoe erg hij Nederland en Nederlanders intens haat.quote:Op donderdag 26 februari 2015 12:03 schreef snakelady het volgende:
Wel grappig dat corehype alleen op het handjevol reageert die het met hem eens is, en de tientallen die het niet met hem eens zijn afdoet als white knights..
En dan ook nog beweren dat Nederlandse vrouwen biggen zijn en Amerikaanse zo perfect, terwijl het gemiddelde BMI daar toch een heel stuk hoger ligt.
Het blijft grappig.
Hmm, hier herken ik mezelf wel in.quote:Op donderdag 26 februari 2015 09:41 schreef Aesthetics_ het volgende:
[..]
jij bent anders niet matig wat betreft uiterlijk, zeker wel een heel eind boven gemiddeld.quote:Op donderdag 26 februari 2015 12:11 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hmm, hier herken ik mezelf wel in.
quote:Op donderdag 26 februari 2015 12:11 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hmm, hier herken ik mezelf wel in.
Zoenen. En pics.quote:Op donderdag 26 februari 2015 12:45 schreef snakelady het volgende:
[..]
jij bent anders niet matig wat betreft uiterlijk, zeker wel een heel eind boven gemiddeld.
En arrogant ben je ook al niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |