Je weet niet wat je wilt geloof ik...quote:En anders blijft het bij hoertjes bestellen vanuit de zolderkamer
Rondneuken en op Fok! zitten kom op meid je weet beterquote:Op vrijdag 4 juli 2014 12:40 schreef euphoria19 het volgende:
En jij hebt niet overal al rondgeneukt zeker?
denken dat fokkers neukenquote:Op vrijdag 4 juli 2014 12:40 schreef euphoria19 het volgende:
En jij hebt niet overal al rondgeneukt zeker?
Daar zijn er heel veel van op fokquote:Op vrijdag 4 juli 2014 12:51 schreef -supergirl- het volgende:
Hoi TS. Wij lijken wel een beetje op elkaar. Aangezien ik ook liever geen toekomst opbouw met een jongen die 20 wijven heeft geneukt in z'n verleden.
Ik zou het liefste met iemand een relatie hebben die nog maar 1 of 2 andere relaties/bedpartners heeft gehad. Dat is mijn ideaal. Maar zie dat maar eens te vinden.
Moet je ook van je zolderkamertje komenquote:Op vrijdag 4 juli 2014 12:51 schreef -supergirl- het volgende:
Hoi TS. Wij lijken wel een beetje op elkaar. Aangezien ik ook liever geen toekomst opbouw met een jongen die 20 wijven heeft geneukt in z'n verleden.
Ik zou het liefste met iemand een relatie hebben die nog maar 1 of 2 andere relaties/bedpartners heeft gehad. Dat is mijn ideaal. Maar zie dat maar eens te vinden.
Als hier niet iets moois uit gaat ontstaan dan eet ik mijn hoed op.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 12:51 schreef -supergirl- het volgende:
Hoi TS. Wij lijken wel een beetje op elkaar.
Hoerrrrrquote:Op vrijdag 4 juli 2014 13:00 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Jongen jij wil niet weten hoeveel ik wel niet buiten m'n zolderkamer te vinden ben
Kennelijk gaat het je er dus niet om dat er al velen jou voor zijn gegaan in de grot maar is de werkelijke klacht: "geen vriendin kunnen krijgen"quote:Op vrijdag 4 juli 2014 12:38 schreef corehype het volgende:
En anders blijft het bij hoertjes bestellen vanuit de zolderkamer
Die voldoen niet aan haar eisen. Haar vriend moet natuurlijk wel hot en gewild zijn en dat zijn FOK!kers niet. Misschien een enkeling, maar die heeft natuurlijk ook al tig neukertjes gehad.quote:
Ik weet dan de perfecte man voor jouquote:Op vrijdag 4 juli 2014 12:51 schreef -supergirl- het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |