Je weet niet wat je wilt geloof ik...quote:En anders blijft het bij hoertjes bestellen vanuit de zolderkamer
Rondneuken en op Fok! zitten kom op meid je weet beterquote:Op vrijdag 4 juli 2014 12:40 schreef euphoria19 het volgende:
En jij hebt niet overal al rondgeneukt zeker?
denken dat fokkers neukenquote:Op vrijdag 4 juli 2014 12:40 schreef euphoria19 het volgende:
En jij hebt niet overal al rondgeneukt zeker?
Daar zijn er heel veel van op fokquote:Op vrijdag 4 juli 2014 12:51 schreef -supergirl- het volgende:
Hoi TS. Wij lijken wel een beetje op elkaar. Aangezien ik ook liever geen toekomst opbouw met een jongen die 20 wijven heeft geneukt in z'n verleden.
Ik zou het liefste met iemand een relatie hebben die nog maar 1 of 2 andere relaties/bedpartners heeft gehad. Dat is mijn ideaal. Maar zie dat maar eens te vinden.
Moet je ook van je zolderkamertje komenquote:Op vrijdag 4 juli 2014 12:51 schreef -supergirl- het volgende:
Hoi TS. Wij lijken wel een beetje op elkaar. Aangezien ik ook liever geen toekomst opbouw met een jongen die 20 wijven heeft geneukt in z'n verleden.
Ik zou het liefste met iemand een relatie hebben die nog maar 1 of 2 andere relaties/bedpartners heeft gehad. Dat is mijn ideaal. Maar zie dat maar eens te vinden.
Als hier niet iets moois uit gaat ontstaan dan eet ik mijn hoed op.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 12:51 schreef -supergirl- het volgende:
Hoi TS. Wij lijken wel een beetje op elkaar.
Hoerrrrrquote:Op vrijdag 4 juli 2014 13:00 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Jongen jij wil niet weten hoeveel ik wel niet buiten m'n zolderkamer te vinden ben
Kennelijk gaat het je er dus niet om dat er al velen jou voor zijn gegaan in de grot maar is de werkelijke klacht: "geen vriendin kunnen krijgen"quote:Op vrijdag 4 juli 2014 12:38 schreef corehype het volgende:
En anders blijft het bij hoertjes bestellen vanuit de zolderkamer
Die voldoen niet aan haar eisen. Haar vriend moet natuurlijk wel hot en gewild zijn en dat zijn FOK!kers niet. Misschien een enkeling, maar die heeft natuurlijk ook al tig neukertjes gehad.quote:
Ik weet dan de perfecte man voor jouquote:Op vrijdag 4 juli 2014 12:51 schreef -supergirl- het volgende:
quote:Op vrijdag 4 juli 2014 12:50 schreef Ope het volgende:
Zeiken om wat chimeids doen maar zelf wel in elk gat je pener proberen te stoppen, ontzettende kneus
Oh, terras dan?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 13:00 schreef -supergirl- het volgende:
Jongen jij wil niet weten hoeveel ik wel niet buiten m'n zolderkamer te vinden ben
Meiden die piemols hebben gehad, hekelen gasten die een kuise vrouw prefereren als huwelijkskandidaat. Maffe wijven joh.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 12:51 schreef -supergirl- het volgende:
Denken dat ik elke nacht een fresh 18-jarig kut doorboorquote:Op vrijdag 4 juli 2014 12:50 schreef Ope het volgende:
Zeiken om wat chimeids doen maar zelf wel in elk gat je pener proberen te stoppen, ontzettende kneus
Een maagd is heel belangrijk. Een maagd heeft normen en waarden. Zij weet hoe belangrijk het is om je kinderen op te voeden. We zeggen, de appel valt niet ver van de boom. Het zou mij als pa pijn doen als me dochter haar kutje aan elk mongool weggeeft.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 13:31 schreef 2NutZ het volgende:
Toch juist mooi een meid die een beetje weet hoe ze je moet bekoren?
Probeer een basisschool bij jou in de buurt en versier een jongen uit groep 7.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 12:51 schreef -supergirl- het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ware maagdentalk hieroquote:Op vrijdag 4 juli 2014 14:37 schreef corehype het volgende:
[..]
Een maagd is heel belangrijk. Een maagd heeft normen en waarden. Zij weet hoe belangrijk het is om je kinderen op te voeden. We zeggen, de appel valt niet ver van de boom. Het zou mij als pa pijn doen als me dochter haar kutje aan elk mongool weggeeft.
Juist door mijn gezonde verstand en mensenkennis weet ik dat er maar heel weinig vrouwen zijn die je nog kunt vertrouwen. Vroeger was ik optimistisch en dacht ik het slechts om een klein deel rotte appels gaat. Nu weet ik beter.quote:
Ben je nu echt serieus? ga eens met andere type mensen om... dan zal je zien dat vrouwen best te vertrouwen zijn.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 14:49 schreef corehype het volgende:
[..]
Juist door mijn gezonde verstand en mensenkennis weet ik dat er maar heel weinig vrouwen zijn die je nog kunt vertrouwen. Vroeger was ik optimistisch en dacht ik het slechts om een klein deel rotte appels gaat. Nu weet ik beter.
In alle eerlijkheid zeg ik je dat ik heel graag meisjes wil vertrouwen, maar ze stellen mij keer op keer teleur. Na alles wat ik heb gezien en gehoord vind ik het heel erg moeilijk om een vrouw te vertrouwen. Een kut dat nog heel is geeft net dat beetje vertrouwen erbij.
Zie het als een VOG voor een vacature
Als iedereen je teleurstelt is het misschien handig om eens naar jezelf te kijken. Het is maar een idee hoor, maar misschien ben jij degene die alles verkloot?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 14:49 schreef corehype het volgende:
[..]
Juist door mijn gezonde verstand en mensenkennis weet ik dat er maar heel weinig vrouwen zijn die je nog kunt vertrouwen. Vroeger was ik optimistisch en dacht ik het slechts om een klein deel rotte appels gaat. Nu weet ik beter.
In alle eerlijkheid zeg ik je dat ik heel graag meisjes wil vertrouwen, maar ze stellen mij keer op keer teleur. Na alles wat ik heb gezien en gehoord vind ik het heel erg moeilijk om een vrouw te vertrouwen. Een kut dat nog heel is geeft net dat beetje vertrouwen erbij.
Zie het als een VOG voor een vacature
Peter Crouch (Engelse voetballer) gaf ooit een mooi antwoord: "Wat zou je zijn als je geen profvoetballer zou zijn?" Peter C.: "Maagd". Of kijk naar Ribery, 's werelds griezeligste man maar aan mooie dames geen gebrek.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 15:54 schreef erodome het volgende:
[..]
Als iedereen je teleurstelt is het misschien handig om eens naar jezelf te kijken. Het is maar een idee hoor, maar misschien ben jij degene die alles verkloot?
Zelfreflectie doe je maar op het hboquote:Op vrijdag 4 juli 2014 15:54 schreef erodome het volgende:
[..]
Als iedereen je teleurstelt is het misschien handig om eens naar jezelf te kijken. Het is maar een idee hoor, maar misschien ben jij degene die alles verkloot?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |