Dit.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 09:32 schreef TntMobius het volgende:
Nederlandse vrouwen > Engelse vrouwen.
quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 09:27 schreef videonatic het volgende:
Komt omdat je in een boeren inteelt gat woont.
Als jullie nou meer topics van deze boy lezen weten jullie dat ik in A'dam woon en elk weekend (me tde fles) de stad in gaquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 09:29 schreef Dr.Jan-Itor het volgende:
Geen verstand hebben van wat mooi is. Kijk eens rond in een grote stad.
Ik heb de kut van Doutzen gezien op internetquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 09:27 schreef corehype het volgende:
Waar in US en UK er nog enigszins vrouwen van kwaliteit rondlopen als je maar de juiste plaatsen bezoekt, lijkt de NL vrouw meer op een man dan de gemiddelde boy.
Komt dit omdat alle vrouwelijke rolmodellen een kort pittig kapsel hebben? Ik bedoel, Doutzen Kroes is een uitzondering maar het bevestigt de regel weer.
KLB / 100 saaie mormels haten mij, 1 cutie geneuktquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 10:19 schreef AdoraBelle het volgende:
Wat een onzin weer. Volgens mij heeft de TS nog nooit een vrouw aangesproken.
Behalve natuurlijk bij FOK!sters, er wordt wel eens een lichaamssapje uitgewisseld onderling hoorquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 09:55 schreef HighVolume het volgende:
Fokkers zijn kansloos bij vrouwen.Daarom is deze klacht niet boeiend en dus onterecht
Ook weer een beetje een fout vooroordeel hoor, zeker in Schotland lopen zoveel fijne roodharige poppetjes rond, ik krijg er een nekverrekking van het omkijkenquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 12:27 schreef spiritusbus het volgende:
Nederlandse vrouwen lelijk vinden, maar dan als alternatief met Britse varkens aankomen
NL vrouwen op de handen dragenquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 12:27 schreef spiritusbus het volgende:
Nederlandse vrouwen lelijk vinden, maar dan als alternatief met Britse varkens aankomen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |