quote:Op maandag 6 oktober 2014 12:23 schreef corehype het volgende:
Uiteindelijk om 3.45 een druggie gevonden die als spermabak wilde worden gebruikt. Dus uiteindelijk toch nog geneukt
quote:
Ik open wekelijks mijn avonturen in het weekend.quote:
Daarom juist dus.quote:Op maandag 6 oktober 2014 12:31 schreef corehype het volgende:
Weet je wat de grootste klacht is?
WTF NEMEN BOYS HUN CHICK MEE NAAR DE CLUB ALS ZE NIET WILLEN DAT NIEMAND OP HAAR AFKOMT?
Godverdomme.
Ik zoende een chick en toen trok haar hommo vriendje haar weg naar de dansvloerquote:
Was waars geen vriendje dan. Anders had zij je niet gezoend en hij je geklapt. Dat vriendje was gewoon soort van vriendin van haar. Net als dikke lelijke vriendinnen. Trekken chicks altijd van je af. Kansloze dikzakken.quote:Op maandag 6 oktober 2014 12:36 schreef corehype het volgende:
[..]
Ik zoende een chick en toen trok haar hommo vriendje haar weg naar de dansvloer
Moet je eens kijken in de Trompetterssteeg of op de Oudezijds Achterburgwal. Veel vrouwelijk schoon.quote:Op maandag 6 oktober 2014 12:36 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Amsterdam is sowieso een kutstad als het om vrouwen gaat. Voor de rest wel een mooie stad, alleen niet qua vrouwen.
Idd, dat noemt men ook wel het 'waakvarken'. Kankerwijven zijn dat.quote:Op maandag 6 oktober 2014 12:36 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Was waars geen vriendje dan. Anders had zij je niet gezoend en hij je geklapt. Dat vriendje was gewoon soort van vriendin van haar. Net als dikke lelijke vriendinnen. Trekken chicks altijd van je af. Kansloze dikzakken.![]()
quote:Op maandag 6 oktober 2014 12:42 schreef Socios het volgende:
[..]
Moet je eens kijken in de Trompetterssteeg of op de Oudezijds Achterburgwal. Veel vrouwelijk schoon.
onder een steen liggenquote:
Homos mogen niet reageren in dit topicquote:Op maandag 6 oktober 2014 12:50 schreef Demon_from_heaven het volgende:
Nooit last van. Tevens verzonnen topic.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |