quote:Op maandag 6 oktober 2014 12:23 schreef corehype het volgende:
Uiteindelijk om 3.45 een druggie gevonden die als spermabak wilde worden gebruikt. Dus uiteindelijk toch nog geneukt
quote:
Ik open wekelijks mijn avonturen in het weekend.quote:
Daarom juist dus.quote:Op maandag 6 oktober 2014 12:31 schreef corehype het volgende:
Weet je wat de grootste klacht is?
WTF NEMEN BOYS HUN CHICK MEE NAAR DE CLUB ALS ZE NIET WILLEN DAT NIEMAND OP HAAR AFKOMT?
Godverdomme.
Ik zoende een chick en toen trok haar hommo vriendje haar weg naar de dansvloerquote:
Was waars geen vriendje dan. Anders had zij je niet gezoend en hij je geklapt. Dat vriendje was gewoon soort van vriendin van haar. Net als dikke lelijke vriendinnen. Trekken chicks altijd van je af. Kansloze dikzakken.quote:Op maandag 6 oktober 2014 12:36 schreef corehype het volgende:
[..]
Ik zoende een chick en toen trok haar hommo vriendje haar weg naar de dansvloer
Moet je eens kijken in de Trompetterssteeg of op de Oudezijds Achterburgwal. Veel vrouwelijk schoon.quote:Op maandag 6 oktober 2014 12:36 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Amsterdam is sowieso een kutstad als het om vrouwen gaat. Voor de rest wel een mooie stad, alleen niet qua vrouwen.
Idd, dat noemt men ook wel het 'waakvarken'. Kankerwijven zijn dat.quote:Op maandag 6 oktober 2014 12:36 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Was waars geen vriendje dan. Anders had zij je niet gezoend en hij je geklapt. Dat vriendje was gewoon soort van vriendin van haar. Net als dikke lelijke vriendinnen. Trekken chicks altijd van je af. Kansloze dikzakken.![]()
quote:Op maandag 6 oktober 2014 12:42 schreef Socios het volgende:
[..]
Moet je eens kijken in de Trompetterssteeg of op de Oudezijds Achterburgwal. Veel vrouwelijk schoon.
onder een steen liggenquote:
Homos mogen niet reageren in dit topicquote:Op maandag 6 oktober 2014 12:50 schreef Demon_from_heaven het volgende:
Nooit last van. Tevens verzonnen topic.
Fapje gedaanquote:Op maandag 6 oktober 2014 14:20 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Speciaal voor je topic:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nog altijd beter dan uitgaan op donderdag waar studenten in groepjes komen rellen en vriendjes/vriendinnetjes vol zit overalquote:Op maandag 6 oktober 2014 14:43 schreef Aberella het volgende:
Wat verwacht je dan van uitgaan op zaterdag in Amsterdam![]()
Dan zitten die tenten juist vol met provinciaaltjes en Ria's die een avondje lekker gek komen doen.
Ik ben 12, wat is ditquote:Op maandag 6 oktober 2014 14:20 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Speciaal voor je topic:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ga altijd met me wings uit alleen dit keer zonder flesquote:Op maandag 6 oktober 2014 16:36 schreef BozeHaas het volgende:
fuck die saaie mormels toch, en ging je trouwens in je eentje uit?
Gadverdamme wat een heroinejunkies en daar geil jij op?quote:Op maandag 6 oktober 2014 14:20 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Speciaal voor je topic:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hij is een faggot, hij las onlangs een boek over een minderjarig jongetje die homo wilde worden. Hoe triestquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 08:52 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Gadverdamme wat een heroinejunkies en daar geil jij op?
Nee dan ga je maar naar Noord Europa, al die chicks zo lekker en niemand spreekt ze aan lolquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 10:17 schreef James_R het volgende:
Wanhopige losers zoals jij maken die vrouwen ook verwaand ja :S
Die wijven krijgen natuurlijk op een gegeven moment grootheidswaanzin als ze continue worden aangesproken.
Niet.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 19:18 schreef Sauslepel het volgende:
Als je 100 blauwtjes gelopen hebt, en de 101ste 'chick' geneukt hebt, dan is je neukratio iets lager dan 1%.
Jij bent geen wiskundige of wel?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 01:27 schreef Sauslepel het volgende:
[..]
Wel. Bovendien valt me nu op dat ratio veelal uitgedrukt wordt in a:b en niet in percentages.
Goed gezien, desalniettemin staat mijn eerste punt nog.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 01:27 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Jij bent geen wiskundige of wel?
Ja, maar wel op een gammel tafeltje.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 01:28 schreef Sauslepel het volgende:
[..]
Goed gezien, desalniettemin staat mijn eerste punt nog.
Nog altijd beter dan jouw argumenten.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 01:29 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ja, maar wel op een gammel tafeltje.
Neukratio is 100%.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 01:30 schreef Sauslepel het volgende:
[..]
Nog altijd beter dan jouw argumenten.
Nonsens.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 01:31 schreef Sauslepel het volgende:
[..]
'Vuistneuken' is niet hetzelfde als 'je vuistje neuken'
En dan nog ontkennen dat je een kop als een grindtegel hebt.quote:Op maandag 6 oktober 2014 12:31 schreef HSG het volgende:
Een club vol meiden en allemaal vonden ze TS lelijk.
Ewaquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 11:26 schreef getfitbysmith het volgende:
Dikke wijvendie denken dat ze alles zijn
Je zegt dat je 100 afwijzingen hebt en 1 keer succes dus je ratio is geen 1% maarquote:Op maandag 6 oktober 2014 12:23 schreef corehype het volgende:
Jullie boy Core is weer es van het weekend de stad ingegaan maar met 1 verschil:
DIT KEER ZONDER FLES!
Nuchter uitgaan
Dus ik denken FUUARCCCKKK. wat een kutclub, wat een lelijke meiden hier.
Ik vroeg mij af, wat zou Jokertje doen?
'Beter 100 blauwtjes en 1 chick, dan geen blauwtjes en geen chick'
Dus ik zo verstijfd zijn en afgaan op de vrouwen dat ik elk mormel creepte. Ik heb alles gehoord:
-Ik heb een vriend
-Praat niet met mij
-Ik ben met mijn vriendin
-Ik ben lesbisch
-Ga weg
-GA WEG!
-Ik haal de bewaking!
-(vriend komt) Wat is je probleem?
Wat is Amsterdam toch een kutstad om uit te gaan. Dikke verwaande wijven overal
Uiteindelijk om 3.45 een druggie gevonden die als spermabak wilde worden gebruikt. Dus uiteindelijk toch nog geneukt
klacht: 1% neukratio hebben
bonusklacht; Amsterdam
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |