Fapje gedaanquote:Op maandag 6 oktober 2014 14:20 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Speciaal voor je topic:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nog altijd beter dan uitgaan op donderdag waar studenten in groepjes komen rellen en vriendjes/vriendinnetjes vol zit overalquote:Op maandag 6 oktober 2014 14:43 schreef Aberella het volgende:
Wat verwacht je dan van uitgaan op zaterdag in Amsterdam![]()
Dan zitten die tenten juist vol met provinciaaltjes en Ria's die een avondje lekker gek komen doen.
Ik ben 12, wat is ditquote:Op maandag 6 oktober 2014 14:20 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Speciaal voor je topic:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ga altijd met me wings uit alleen dit keer zonder flesquote:Op maandag 6 oktober 2014 16:36 schreef BozeHaas het volgende:
fuck die saaie mormels toch, en ging je trouwens in je eentje uit?
Gadverdamme wat een heroinejunkies en daar geil jij op?quote:Op maandag 6 oktober 2014 14:20 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Speciaal voor je topic:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hij is een faggot, hij las onlangs een boek over een minderjarig jongetje die homo wilde worden. Hoe triestquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 08:52 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Gadverdamme wat een heroinejunkies en daar geil jij op?
Nee dan ga je maar naar Noord Europa, al die chicks zo lekker en niemand spreekt ze aan lolquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 10:17 schreef James_R het volgende:
Wanhopige losers zoals jij maken die vrouwen ook verwaand ja :S
Die wijven krijgen natuurlijk op een gegeven moment grootheidswaanzin als ze continue worden aangesproken.
Niet.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 19:18 schreef Sauslepel het volgende:
Als je 100 blauwtjes gelopen hebt, en de 101ste 'chick' geneukt hebt, dan is je neukratio iets lager dan 1%.
Jij bent geen wiskundige of wel?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 01:27 schreef Sauslepel het volgende:
[..]
Wel. Bovendien valt me nu op dat ratio veelal uitgedrukt wordt in a:b en niet in percentages.
Goed gezien, desalniettemin staat mijn eerste punt nog.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 01:27 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Jij bent geen wiskundige of wel?
Ja, maar wel op een gammel tafeltje.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 01:28 schreef Sauslepel het volgende:
[..]
Goed gezien, desalniettemin staat mijn eerste punt nog.
Nog altijd beter dan jouw argumenten.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 01:29 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ja, maar wel op een gammel tafeltje.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |