quote:Op maandag 2 juni 2014 16:25 schreef spambot31 het volgende:
Had de uitsmijter anaal verkracht.
Met je vuisten.
(eerst sos natuurlijk)
plas in zijn kont, de wereld is rond.quote:Op maandag 2 juni 2014 16:23 schreef corehype het volgende:
omdat ze door papa zijn misbruikt als kind.
In zijn ballen kicken ja maar portiers zijn net Marokkanen alleen durven ze niet ze hebben nog 3 andere gorilla's in de club en de politie loopt daar ook rond.quote:Op maandag 2 juni 2014 17:15 schreef geluksuil het volgende:
mietjes, zo'n portier kan wel groot zijn, maar je moet snel zijn.
Die persoon waar je het over hebt, dat was jij tijdens een -opnieuw- mislukte opdringerige versierpoging?quote:Op maandag 2 juni 2014 16:23 schreef corehype het volgende:
Dus ik naar Smokey gaan op de vrijdagavond met me matties
Eind van de nacht lopen we te loeren op het laatste gevogelte die er rondloopt want alles wat geen burka aanheeft op dit tijdstip moet geneukt worden (wat doe je anders om 4u 's nachts buiten)
Dus midden in de stad zo'n (hoe kan het ook anders) Nederlandse chick die loopt de schelden met kanker n al en dan naar de beta-bewaker gaat en scheldt dat zo'n persoon in elkaar getrapt moet worden (de persoon zag er in kwestie normaal uit en hield zich rustig).
Wat doet die kaolo gorilla van een bewaker? Die slaat die ander persoon gewoon OMDAT ZO'N ACHTERLIJK MEISJE EROM VROEG
Waarom doen die uitsmijters dat? Hopen ze zo om haar verrotte kutje te naaien? Leuk hoor, zit je te trainen om gorilla te worden, krijg je op vrijdagavond niets anders dan een aai over je bol. Deze beta white knights moeten dood, want nu denken dikke white chicks dat ze alles kunnen maken omdat ze door papa zijn misbruikt als kind.
klacht: Nederlandse meiden die denken alles te mogen doen
Nu krijg ik een beetje dit beeld bij TS:quote:Op dinsdag 3 juni 2014 09:24 schreef Frank_Drebin het volgende:
Jouw ergernissen met vrouwen is wel een fenomeen dat als een rode draad door jouw leven loopt volgens mij.
KLB / Chicks die me dissen op straat
KLB / Chicks die para worden in da club
KLB / Chicks van 25+
KLB / Vrouwen die zeggen dat ze het 'moeilijker' hebben dan mannen
KLB / Dikke chick geeft vreemden geld maar mijn meid niet
KLB / Geen chick in de wc geneukt
Scherp hoor Big Frank.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 09:24 schreef Frank_Drebin het volgende:
Jouw ergernissen met vrouwen is wel een fenomeen dat als een rode draad door jouw leven loopt volgens mij.
KLB / Chicks van 25+
TS heeft chick strugglesquote:Op dinsdag 3 juni 2014 09:24 schreef Frank_Drebin het volgende:
KLB / Chicks van 25+
Nee want jij neukt meer chicks dan Eliot Rodgerquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |