Rare wijven.
De meeste mannen hoeven niet eens veel chicks te neuken maar zijn al blij als ze er eentje hebben (die niet scheidt, die niet vreemdgaat met de postbode, die niet zijn leven inneemt, aan zijn hoofd zit en een keer als een vrouw gedraagt) met een hondje, katje, zoontje, dochtertje en vinexhuis.
En alleen voor DAT simpel gedoe, moeten wij naar school waar alle leraressen zeggen dat wij ons moeten gedragen en zittend moeten plassen, waar wij niet eens als mannen onder elkaar mogen praten in de schoolbanken omdat we worden aangeklaagd voor verkrachting en vrouwenhaat, waar we zelfs in het bedrijfsleven moeten onderdoen voor de vrouwen en waar zelfs 'mannen' werken wiens vrouw de broek aanheeft en je niet eens je relatieproblemen mee kan bespreken (je vrouw laat je kinderen achter en gaat 3x vreemd? Eigen schuld! Kijk naar mij ik geef mijn vrouw 3x per dag bloemen, 1000 sms-jes, vraag altijd toestemming om naar de wc te aan etc etc jij vieze vrouwenhater)
Voor chicks om huisje boompje beestje te krijgen, hoeven ze enkel hun leven te douchen en make up op te doen, iedereen te neuken die ze willen gewoon te vragen en als ze 39 zijn naar de lokale kroeg te gaan en zeggen: 'oke, ik ben er klaar voor. Welke sukkel wilt huisje boompje beestje?' en er is ALTIJD wel iemand, aangezien zelfs DIKKE WIJVEN tegenwoordig worden gestalkt.
klacht: chicks die claimen het moeilijk te hebben
"Geen kut is ooit nat geworden van een autist die 100 cijfers achter de komma van Pi uit zijn kop kan drummen."
corehype in KLB / Wiskundige bewijzen