De herinnering zal voornamelijk bestaan uit het feit dat jij met het paardenvleesschandaal genoodzaakt was je naam te veranderen en verder vooral stoned bent.quote:
Thnx voor mijn Signaturequote:Op zaterdag 19 april 2014 15:12 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
De herinnering zal voornamelijk bestaan uit het feit dat jij met het paardenvleesschandaal genoodzaakt was je naam te veranderen en verder vooral stoned bent.
Dit spreekt wel voor de TS. Als je toch ff niet meer wil posten kun je er maar beter stijlvol vanaf gaan TS. Tetten, kutjes en meer van zulks posten dus.quote:Op zaterdag 19 april 2014 15:12 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
De herinnering zal voornamelijk bestaan uit het feit dat jij met het paardenvleesschandaal genoodzaakt was je naam te veranderen en verder vooral stoned bent.
quote:
Heb een leuke baan gevondenquote:
Ik zie het, is wel tof inderdaad. Veel plezier mattie.quote:
Thnxquote:Op zaterdag 19 april 2014 15:16 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik zie het, is wel tof inderdaad. Veel plezier mattie.
Ben je 40+?quote:Op zaterdag 19 april 2014 14:59 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Vind het typen op mobiel gewoon waardeloos. Kan FOK! niks aan doen.
Heb ook een pleuris hekel aan lange whatsapp gesprekken, dat doe ik ook niet, dan bel ik je wel.
Nope, midden 20.quote:
Ben vrijgezel, geen verdere verplichtingen.quote:Op zaterdag 19 april 2014 17:06 schreef Le_Professeur het volgende:
Heb je geen verplichtingen dat je zomaar een poos weg kan?
Wat begrijp je niet aan 'laatste dag'?quote:Op zaterdag 19 april 2014 17:15 schreef .sfinx het volgende:
Als je een topic opent om ons te melden dat je niet meer komt, bok dan ook gewoon op en hou op met reageren. Lampekap.
Grotere telefoon kopen Paardquote:Op zaterdag 19 april 2014 17:15 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Nope, midden 20.
[..]
Ben vrijgezel, geen verdere verplichtingen.
Ja en dan met opbouwen/afbreken je scherm aan diggelen stoten?quote:
Gwn bij je bh in doen ffquote:Op zaterdag 19 april 2014 17:17 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Ja en dan met opbouwen/afbreken je scherm aan diggelen stoten?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |