Opgelost. Slotje.quote:
quote:Op maandag 26 mei 2014 14:26 schreef corehype het volgende:
Mijn meiske (soort van FWB) moet binnenkort uit huis en heeft geen geld om deposit te betalen op korte termijn.
Ze zegt dat ze van niemand geld kan lenen. Dus ze vraagt geld aan haar kamergenote (zo'n vies dik stinkend zwijn die mannen haat, modellen als mijn meiske haat, andere dikke chicks haat en zichzelf haat) voor 200 euro die ze binnen een maand terug wilt geven MET rente, zij zegt nee ik ga op vakantie en dus kan ik het niet overboeken (chick heeft 44k overschot)
Maar een week later geeft ze 500 euro aan de 'vriend' van een gast die ze een week heeft leren kennen op TinderEn ze geniet vol leedvermaak van mijn meiske.
Het is dat alle vrouwen hoeren zijn en ze meer verdienen dan ik ooit zal doen, anders leende ik het haar wel. Maar wel leuk wat een dik kamergenoot uit jaloezie kan doen. Vrouwen
klacht: dikke kamergenoot is dik en houdt van leedvermaak want issues
Ik ga het bespreken want vrouwen kennende heeft ze morgen 'plots' 600 euro gevonden in haar sok.quote:Op maandag 26 mei 2014 14:28 schreef Scorpie het volgende:
Overigens wil ik je gf wel 200 euro geven voor een avondje 'samen studeren', als je snapt wat ik bedoel
[ afbeelding ]
En dit.quote:Op maandag 26 mei 2014 14:28 schreef HostiMeister het volgende:
Dus omdat je wijf geen poen heeft, is het de schuld van die dikkerd?
![]()
![]()
Echt waar.
Voor die 600 euro verwacht ik wel spektakel.quote:Op maandag 26 mei 2014 14:29 schreef corehype het volgende:
[..]
Ik ga het bespreken want vrouwen kennende heeft ze morgen 'plots' 600 euro gevonden in haar sok.
Als je een spektakel wil moet je die huisgenoot (of de vriendin van TS) in een lift zettenquote:Op maandag 26 mei 2014 14:31 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Voor die 600 euro verwacht ik wel spektakel.
quote:Op maandag 26 mei 2014 14:39 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Als je een spektakel wil moet je die huisgenoot (of de vriendin van TS) in een lift zetten
Vriendin van TS wil geld lenen en krijgt dat niet, nu is die persoon ineens alles wat TS maar aan beledigingen kan bedenken.quote:
Ja, staat dat er echt?quote:Op maandag 26 mei 2014 15:00 schreef trovey het volgende:
[..]
Vriendin van TS wil geld geld lenen en krijgt dat niet, nu is die persoon ineens alles wat TS maar aan beledigingen kan bedenken.
Hij zal wel blut zijn, zijn meiske zal hem ook wel leeggezogen hebben.quote:Op maandag 26 mei 2014 15:02 schreef zovty het volgende:
[..]
Ja, staat dat er echt?
En hij leent het haar zelf niet omdat....?
En ik wil graag ook wel wat meer informatie over die 500 euro die aan een vriend van iemand die ze een week eerder op tinder heeft ontmoet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |