KLB vrouwen meet tochquote:Op dinsdag 24 februari 2015 10:59 schreef madeliefff het volgende:
[..]
nou ik natuurlijk vanwege de wc zoals ik al zei tochhh maar ik heb het rijtje van de OP ffe hier neergezet en ik kan me daar ook wel in vinden hoor HAHA11 jawel hoor.
[..]
als dit niet ketsen word...quote:Op dinsdag 24 februari 2015 10:46 schreef snakelady het volgende:
[..]
Eigenlijk is het "på"
Jeg taler lidt dansk.
Fint (fijn) heet dat.quote:
ik heb wel altijd een haak in mijn tas zou dat komen doordat ik half Oost Europees ben? TS had het over een haak.quote:
ja jeezus wel ontopic blijven graagquote:Op dinsdag 24 februari 2015 11:05 schreef niels0 het volgende:
[..]
Fint (fijn) heet dat.
Hvis man sige god gaat het wel. Vrij neutrale uitspraak. Men hvis man sige: 'det gaar fint' is dat positief.
Beetje deens lesje hier.
Nog niet misschien, en gelukkig krijg ik al drie keer in de week Deense les.quote:
Ok. Wilde gewoon even de puntjes op de i zetten. Deens leer je niet zomaar. SnakeLady komt net kijken daarin.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 11:12 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ja jeezus wel ontopic blijven graag
Dat is niet helemaal in de haak.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 11:12 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ik heb wel altijd een haak in mijn tas zou dat komen doordat ik half Oost Europees ben? TS had het over een haak.
Ben je in iedergeval half lekker volgens TS dan.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 11:12 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ik heb wel altijd een haak in mijn tas zou dat komen doordat ik half Oost Europees ben? TS had het over een haak.
Echt hequote:Op dinsdag 24 februari 2015 09:01 schreef corehype het volgende:
[..]
[..]
[..]
Oftewel: Terechte klacht
Meeste Fokkers hebben nooit een kut van dichtbij gezien, laat staan dat ze uitgaan, laat staan uitgaan in het buitenland
Kijk ze toch eens godverdomme hier roepen: 'NL-vrouwen zijn de mooiste van de wereld hoor, ook al zijn ze 1.90 horkerig en douchen niet!! (stiekemend hopend op een pm-bericht van een Fok!ster![]()
)'
Je kan alleen maar lachen om autistische maagden hiero
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 09:21 schreef Chewie het volgende:
[..]
Vervelend he om elke week weer een blauwtje te lopen bij al het vrouwelijke schoon in de plaatselijke disco?
Ik snap het niet. Hij roept wat over autistische maagden hiero wat best klopt en jij valt hem direct weer aan op dingen die je eigenlijk nooit kan weten en roept dat hij onzeker is en dat hij haatdragend is..quote:Op dinsdag 24 februari 2015 09:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik nog veel harder om jouw kansloze pogingen om te bewijzen dat je zelf niet zo bent.
Gast, echte stoere mannen hebben geen constante bevestiging van onbekenden op een forum nodig, je bent waarschijnlijk de onzekerste in het hele topic.
En kom maar met je scheldkannonade, we kennen je oeverloze inhoudsloze maar haatdragende gezwam nou wel.
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 11:40 schreef kataklysm het volgende:
[..]
Echt he. Hoe kun je in godsnaam geilen op al die lange lompe olifanten hier in Nederland, inclusief grote bek
.
Echt totaal niet vrouwelijk en charmant wat hier rondloopt
Dit soort topics zie je van TS vaak op maandag, dus dan zal hij wel weer flink afgewezen zijn.quote:
Welk probleem? Hij concludeert alleen maar iets jezus.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 09:21 schreef snakelady het volgende:
[..]
Doe eens niet raar, dan moet hij bekennen dat het probleem bij hem ligt en niet bij ongeveer 8 miljoen andere mensen.
Maybe maar care. Ik val voornamelijk op Nederlandse vrouwen dus kan er weinig over zeggen en word wel eens afgewezen maar als ik zo'n topic zou maken over vrouwelijke Surinamers zou het wel kunnen? Die vind ik ook niet echt bijz sexy.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 13:35 schreef Chewie het volgende:
[..]
Dit soort topics zie je van TS vaak op maandag, dus dan zal hij wel weer flink afgewezen zijn.
Je bent nog niet zo bekend mijn zijn pohi?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 13:37 schreef L.J.E het volgende:
[..]
Maybe maar care. Ik val voornamelijk op Nederlandse vrouwen dus kan er weinig over zeggen en word wel eens afgewezen maar als ik zo'n topic zou maken over vrouwelijke Surinamers zou het wel kunnen? Die vind ik ook niet echt bijz sexy.
Het probleem dat hij blijkbaar niks te neuken heeft in Nederland terwijl hij dat wel wil, gezien de tig topics die hij hierover al eerder heeft geopend.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 13:35 schreef L.J.E het volgende:
[..]
Welk probleem? Hij concludeert alleen maar iets jezus.
Ik ben mijn grote liefde tegengekomen. Totaal herkenbaar op die 2 dagen niet in orde voelen na, mietje.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 10:55 schreef Aberella het volgende:
[..]
Om mijn grote liefde tegen te komen![]()
Geintje om me klem te zuipen, te klieren en vervolgens als een debiel naar huis te fietsen om de rest van de nacht te draaien in mijn bed en me na 2 dagen nog niet in orde voelen.
Dat zeggen alle Fokkers als een topic maar iets over vrouwen gaat in KLB. Niet dat Fokkers uberhaupt neuken, ik kan het namelijk weten.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 13:38 schreef Chewie het volgende:
[..]
Je bent nog niet zo bekend mijn zijn pohi?
Frustratie druipt er van af.
En als ze niet neuken zijn het hoeren. Heel logisch allemaal, Oostblok vrouwen die 50 euro zien, met daarachter TS, en hun benen spreiden zijn dit natuurlijk niet.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 13:38 schreef snakelady het volgende:
Zijn klacht is dus niet dat vrouwen te lelijk zouden zijn, hij voelt zich beledigd omdat de Nederlandse vrouw blijkbaar niet met hem het bed wil delen.
Inderdaad, de logica is ver te zoeken in deze!quote:Op dinsdag 24 februari 2015 13:40 schreef Chewie het volgende:
[..]
En als ze niet neuken zijn het hoeren. Heel logisch allemaal, Oostblok vrouwen die 50 euro zien, met daarachter TS, en hun benen spreiden zijn dit natuurlijk niet.
Misschien is dat waar. Maar inhoudelijk he, vind je dat TS gelijk heeft of verre van?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 13:38 schreef snakelady het volgende:
[..]
Het probleem dat hij blijkbaar niks te neuken heeft in Nederland terwijl hij dat wel wil, gezien de tig topics die hij hierover al eerder heeft geopend.
Zijn klacht is dus niet dat vrouwen te lelijk zouden zijn, hij voelt zich beledigd omdat de Nederlandse vrouw blijkbaar niet met hem het bed wil delen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |