Op school doen ze niet anders..quote:Op maandag 23 februari 2015 21:50 schreef madeliefff het volgende:
Om een excuus te hebben om met vriendinnen naar de wc te gaan
Zodat ze teambesprekingen kunnen houden.quote:Op maandag 23 februari 2015 23:51 schreef BloedendeVagina het volgende:
[..]
Op school doen ze niet anders..
Altijd al afgevraagd waarom eigenlijk?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Spoken like a true 14 year old!quote:Op dinsdag 24 februari 2015 00:07 schreef ScheurGleuf het volgende:
Meisjes gaan uit zodat ze met me kunnen neuken maar mijn lul is schaars dus vaak komen ze er bedropen vanaf en settelen ze voor minder.
quote:Op maandag 23 februari 2015 19:35 schreef dustbrain het volgende:
Je hebt vier veel voorkomende type vrouwen die uitgaan.
1) De relatiegangers of friendzoners
Deze types hebben een vent of kennen minstens 1 jongen die dusdanig op haar geilt dat het een soort broer-zus relatie is waarbij de jongen stiekem hoopt op neuken. Zelfde types hebben soms ook een waakvarken(een lelijkere vriendin). Ze willen gewoon een beetje aandacht en gezelligheid.
2) De breezers
Deze komen meestal met een paar vriendinnen en als er een leuke stoere jongen is gaan ze ermee tongen onder gejuich van vriendinnen. De jongen in kwestie heeft overigens kans op een one night stand. Dit zijn de types waarnaar de meeste jongens op jacht gaan.
3) De arrogante kutwijfen.
Knappe hersenloze meiden met vaak een vriend, maar soms gaan ze gewoon met 1 vriendin uit en dan keihard uitsloven. Bij deze types gaat er vaak een geile kneus achter staan om te schuren waarna ze hem wegduwt. Deze chicks krijgen mentale orgasmes elke keer als ze een jongen wegduwen of vies aankijken.
4) De gezellige meiden
Meestal meisjes die wat intelligenter zijn dan de bovengenoemde. Ze gaan uit puur voor de gezelligheid en willen best een praatje met een leuke jongen. Als ze je na het dansen en praten nog steeds leuk vinden krijg je een nummer.
Als deze vrouwen een vriend hebben praten ze als nog aardig met je maar wijzen je af als je te dicht op ze komt staan of een nummer vraagt. Echte hartenbrekers dit
Respect dat jij die kleuters hier in bedwang houdt.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 06:55 schreef Frank_Drebin het volgende:
Misschien is dit, even vergezocht, de reden dat je ze allemaal gestoord vindt en tevens nooit eentje oppikt.
KLB / NL vrouwen zijn zo horkerig
KLB / Alleen maar dikkerds in de club
KLB / Zelfs hoeren ditchen mij
KLB / Chick ditcht me in the middle of nowhere voor agressieve ex
KLB / Amerikaanse chick die mij Oost Europese chick niet gunt
KLB / Geen tindermatches meer
KLB / Bijna 30. Geen maagdchick kunnen vinden
KLB / Hoeren die nu 21+ ipv 18+ moeten zijn
KLB / Chicks in dit lekkere weer maken me gefrustreerd
KLB / Nederlandse chicks die denken dat ze alles mogen doen
KLB / "Alle Russische vrouwen zijn hoeren"
KLB / Waarom gaan meisjes eigenlijk uit?
KLB / Eindelijk een keer in een oord met mooie NL-chicks, ben ik pussy
KLB / Alle bitches zitten in een clique
KLB / Vrouwen die technische studies doen
KLB / Chicks op Badoo schelden mij uit
KLB / Geen chick geneukt in de wc
quote:Op maandag 23 februari 2015 17:54 schreef harrievankempen het volgende:
[..]
Kom je boerendorp eens uit pummel. Nederlandse vrouwen behoren tot de knapste van de wereld.
is de lijst die Frank heeft geplaatst niet een klein beetje confronterend voor je? En hopenlijk ook een eye opener?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 08:14 schreef corehype het volgende:
[..]![]()
![]()
Denken dat elk NL-chick eruit ziet als Doutzen Kroes of Lara Stone![]()
![]()
Misschien moet je een keer naar buiten gaan
Is het geen idee hem in huis te nemen? Dat jullie samen uitgaan daar in DK en samen op mannenjacht, jij als winggirl? Bij de vrouwtjes lukt het TS niet, dus dan dat maar proberen?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 08:17 schreef snakelady het volgende:
[..]
is de lijst die Frank heeft geplaatst niet een klein beetje confronterend voor je? En hopenlijk ook een eye opener?
Ik ben bang dat de mannen hem ook niet moeten.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 08:19 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Is het geen idee hem in huis te nemen? Dat jullie samen uitgaan daar in DK en samen op mannenjacht, jij als winggirl? Bij de vrouwtjes lukt het TS niet, dus dan dat maar proberen?
Als je GEEN seks wil, ben je een hoer.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 08:22 schreef snakelady het volgende:
Daarnaast, als hij seks met mij wil en ik niet met hem ben ik een hoer en gaat hij op Fok! klagen, daar heb ik geen zin in.
Ach, het heeft wel iets vermakelijks.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 08:24 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Als je GEEN seks wil, ben je een hoer.
Nee, ja, dat geeft wel aan dat TS bijzonder sterk argumenteert.
Ik snap het, beter van niet dan. Dan maar nog wekenlang dit soort topicbagger. Waar wij, onnozelen dan weer aan meedoen, maar goed.
Ja, maar na het 4e topic van dezelfde strekking heb je het wel gezien... TS zou beter in R&P posten, daar kan ie nog wat leren van anderen.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 08:29 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ach, het heeft wel iets vermakelijks.
Oh ja, goed idee!quote:Op dinsdag 24 februari 2015 08:30 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja, maar na het 4e topic van dezelfde strekking heb je het wel gezien... TS zou beter in R&P posten, daar kan ie nog wat leren van anderen.
quote:Op maandag 23 februari 2015 19:54 schreef getfitbysmith het volgende:
Terechte klacht TS
Ze gaan natuurlijk alleen uit om aandacht te krijgen(zelfs die kaulo dikke).
Moet je maar eens in Amerika uitgaan, wat een wereld van verschil.
quote:Op maandag 23 februari 2015 21:51 schreef L.J.E het volgende:
[..]
Of ze zijn gewoon keihard eerlijk en denken kritisch ipv als een witte riddertje op internet te doen alsof elke vrouw, Jezus haarzelf is.
Oftewel: Terechte klachtquote:Op dinsdag 24 februari 2015 08:25 schreef I-care het volgende:
TS chargeert dan wellicht wat, maar over het algemeen bekeken is onze cultuur vrij afstandelijk.
Minder gericht op contact en plezier maken.
Niet alleen wat seks betreft maar gewoon relaties en omgang in zijn algemeenheid.
Ik nog veel harder om jouw kansloze pogingen om te bewijzen dat je zelf niet zo bentquote:Op dinsdag 24 februari 2015 09:01 schreef corehype het volgende:
[..]
[..]
[..]
Oftewel: Terechte klacht
Meeste Fokkers hebben nooit een kut van dichtbij gezien, laat staan dat ze uitgaan, laat staan uitgaan in het buitenland
Kijk ze toch eens godverdomme hier roepen: 'NL-vrouwen zijn de mooiste van de wereld hoor, ook al zijn ze 1.90 horkerig en douchen niet!! (stiekemend hopend op een pm-bericht van een Fok!ster![]()
)'
Je kan alleen maar lachen om autistische maagden hiero
Ik ben 1.60 en ik douche twee keer per dag, ben ik nu eigenlijk geen Nederlandse?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 09:01 schreef corehype het volgende:
[..]
[..]
[..]
Oftewel: Terechte klacht
Meeste Fokkers hebben nooit een kut van dichtbij gezien, laat staan dat ze uitgaan, laat staan uitgaan in het buitenland
Kijk ze toch eens godverdomme hier roepen: 'NL-vrouwen zijn de mooiste van de wereld hoor, ook al zijn ze 1.90 horkerig en douchen niet!! (stiekemend hopend op een pm-bericht van een Fok!ster![]()
)'
Hebben hun ff pech dat ik nooit uitga ik ben geen plebe wat denken die nimfen wel niet van me, ik ben een hyper alpha, gek.quote:
Vervelend he om elke week weer een blauwtje te lopen bij al het vrouwelijke schoon in de plaatselijke disco?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 09:01 schreef corehype het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |