Nou, dat hoor ik van medelanders, voornamelijk vrouwen, toen ik zei dat ik voor 3 dagen naar Moskou ging.
Leugens als:
- Ze zijn slecht
- Koudbloedig
- Golddiggers
- Allemaal hoeren en prostituees
- Zelfs me ma zei dat ze vreselijk zijn, 'horende' van een paar roddelbladen en mannen.
De waarheid kan niet verder liggen.
Na mijn korte verblijf begrijp ik waarom Nederlandse vrouwen de Russische haten. Ze kunnen helemaal niet tegen hen op!
Vrouwen en vooral NL-vrouwen zijn nou allemaal hoeren die elkaar misgunnen, vooral als ze een stuk lekkerder zijn (want dan zijn ze laag in de competitie)
In werkelijk ELK opzicht, op het gebruik van Engels na, zijn de Russische vrouwen de creme a la creme.
- Uiterlijk; ook al is het winter, ik moest mijn nek meerdere malen omdraaien van het schoonheid dat er rondliep, terwijl thuis in Amsterdam de vrouwen 30 kilo zwaarder lijken
- Talent; Ik sprak met een aantal meiden en het verbaasde mij hoe vriendelijk ze wel niet waren. Deze vrouwen zouden in NL een dikke 10 zijn, hier zijn ze het gemiddelde. Letterlijk ELK een van hen kon koken, balletdansen en een muziekinstrument spelen, terwijl de NL-vrouw niet eens fatsoenlijk een ei kan koken
- Vrouwen overal; De clubs zitten PROPVOL vrouwen, de gekste vrouw:man ratio ooit gezien. Allemaal topmodellen en dit was nog een lokale club, Ik vermoed dat dit komt omdat Russische mannen sneuvelden in de WO2 en vrouwen dus hun best moesten doen om aan een man te raken en dit hebben voortgezet, terwijl in NL 90% van de bar/cub vol schooiers zit en de enige vrouwen daar dikkerds met attitude zijn.
- SEX; Aangezien ik in de club de keuze had uit een horde modellen, koos ik maar de eerste de beste. Deze was bovengemiddeld mooi ten opzcihte van de andere meiden in de club, maar nog steeds lekkerder dan elk FOK!ker ooit kan krijgen, zeker in NL

Godverdomme wat kon zij lekker neuken zeg!!! Wat moet ik nou met een NL-hork van 1.85 die er bijligt als een dood zeehond?

- Traditioneel; Heb een date geregeld en ze kwam op tijd, eruitziend alsof ze op haar huwelijk kwam. Godverdomme wat een mooie vrouwen hier, en zo lief en sprankelend

Ik ben verliefd!
Ik moest huilen toen ik het straatbeeld hier weer zag

Ik moet eigenlijk weg hier. Maar nu snap ik waarom alle vrouwen hier zo jaloers zijn. Als elk man nou de ballen had om naar Rusland te gaan en een vrouw aan de haak te slaan, dan zou onze genen hier zo mooi zijn

Maar wat zien we nu over straat? Een model jongen van 1.90 waarvan ik zelfs hommo zou worden, aan de arm met een of ander Snooki omdat hij niets beters kan krijgen in dit gore oord

klacht: NL-vrouwen die liegen en jaloers zijn en lelijk
"Geen kut is ooit nat geworden van een autist die 100 cijfers achter de komma van Pi uit zijn kop kan drummen."
corehype in KLB / Wiskundige bewijzen