White knight gespotquote:Op vrijdag 13 februari 2015 16:27 schreef Solo7609 het volgende:
Je probeert jezelf wijs te maken dat het niet wanhopig staat dat je een Russische bruid importeert en je zoekt hier bevestiging?
En dan zou Poetin een 'legitieme' reden hebben om ons land te annexerenquote:Op vrijdag 13 februari 2015 16:24 schreef corehype het volgende:
dan zou onze genen hier zo mooi zijn
Polenbatserquote:Op vrijdag 13 februari 2015 16:29 schreef Polenbatser het volgende:
Had jij laatst ook niet zo'n topic waarin je eigenlijk al hetzelfde zei? Lijkt net alsof je naar een regionale zender zit te kijken waar alles elk uur herhaalt wordt.
Best wel rare naam trouwens want ze woont in Tsjechië.quote:
Oeter gespot.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 16:45 schreef MAHL het volgende:
[..]
Best wel rare naam trouwens want ze woont in Tsjechië.
Nonsens, allemaal nonsens.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 16:50 schreef vera166 het volgende:
Ik voelde me aangesproken over dat ei kokendat is nog nooit gelukt.
Verder kan ik wel koken. HEB IK NU JE BEELD VERSTOORT TS??? AUTISTISCHE WOEDEAANVALLEN OPGEWEKT??
quote:Op vrijdag 13 februari 2015 16:49 schreef Diesell het volgende:
Terechte klacht! Oostblok is de toekomst!
quote:Op vrijdag 13 februari 2015 16:31 schreef Roces18 het volgende:
hahaha TS gaat op georganiseerde bruidzoekvakanties
TS en zijn pohi kennende is het inderdaad een gefrustreerde zoldermaagd die vannacht een natte droom heeft gehadquote:Op vrijdag 13 februari 2015 16:54 schreef dustbrain het volgende:
Ik geloof je OP niet echt. Klinkt eerder alsof je het gedroomd hebt en vervolgens aangepast voor een topic op FOK
e: Nog een reden waarom ik het niet geloof. Stel dat je echt vrij reist en overal chicks aan de haak slaat, dan kun je hier ook de lekkerste aan de haak slaan omdat je een arrogante zelfverzekerde houding krijgt. Een man die veel weet te neuken kan dat op een gegeven moment overal. Dus krijg ik het gevoel dat je gewoon liegt of matig hebt geneukt en gefrustreerd terug komt
Wat een onzin! Russische vrouwen zijn in het algemeen conservatiever en trouw van aard. Wat bvb niet van Tsjechische vrouwen kan gezegd wordenquote:Op vrijdag 13 februari 2015 17:01 schreef datismijnmening het volgende:
![]()
Russische vrouwen hebben maar één ambitie in het leven en dat is een rijke vent vinden. Waarom denk je dat de States nog steeds zo in trek zijn bij Russische dames.
Je kunt veel willen ontkennen maar het staat toch echt vast dat Russische wijven hoeren zijn
En niet te vergeten zijn zelfde discipelen.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 17:19 schreef snakelady het volgende:
Goh, weer een "ik haat Nederlandse vrouwen" topic van corehype, wat een verrassing...
We hebben ook wekelijks een anti-oostblok vrouwen meeting, waar we bespreken hoe erg die vrouwen zijn en we onze jaloezie in een vertrouwde omgeving kunnen uiten.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 17:31 schreef misteriks het volgende:
terechte klacht TS. Ik woon al jaren in oost europa, en de vrouwen zijn niet alleen tig keer knapper, ze zijn nog een tig keer meer aangenaam in de omgang. Die jaloerse reacties, want dat zijn ze absoluut maakt die vrouwen van het westen nog meer triest dan dat ze al waren.
Ik veralgemeen voor het topic natuurlijk, wat niet wil zeggen dat alle vrouwen in NL of BEL per definitie een slechte deal zijn.
Ach, ook ik als man vind het hoeren. Althans zo lopen ze er iig wel bij.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 17:35 schreef snakelady het volgende:
[..]
We hebben ook wekelijks een anti-oostblok vrouwen meeting, waar we bespreken hoe erg die vrouwen zijn en we onze jaloezie in een vertrouwde omgeving kunnen uiten.
Dames, maandag niet om 17:00 maar om 17:30 in het zwaantje! Wie doet de nota's?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
Inderdaad. Best wel slecht.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 17:53 schreef studentje7 het volgende:
Ik ben zelf Russisch. Nooit leuk om onzin te horen over dat alle Russische vrouwen hoeren zijn.
Het is natuurlijk ook onzin dat (alle) Nederlandse vrouwen lelijk zijn. Er zijn in Nederland ook genoeg leuke knappe vrouwen. In Rusland wellicht nog meer(kom er elk jaar wel en kan dat wel beamen) maar dat is toch geen reden om alle Nederlandse vrouwen te bashen.
Wat helemaal belachelijk is zijn die vooroordelen over dat alle Russische vrouwen met buitenlanders trouwen vanwege het geld. Niet omdat de verhouding man/vrouw in Rusland 45/55 is en zij een normaal leven willen met een man en kinderen.... terwijl hier juist een overschot aan mannen is.
corehype, ga gewoon weg.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 16:24 schreef corehype het volgende:
Nou, dat hoor ik van medelanders, voornamelijk vrouwen, toen ik zei dat ik voor 3 dagen naar Moskou ging.
Leugens als:
- Ze zijn slecht
- Koudbloedig
- Golddiggers
- Allemaal hoeren en prostituees
- Zelfs me ma zei dat ze vreselijk zijn, 'horende' van een paar roddelbladen en mannen.
De waarheid kan niet verder liggen.
Na mijn korte verblijf begrijp ik waarom Nederlandse vrouwen de Russische haten. Ze kunnen helemaal niet tegen hen op!
Vrouwen en vooral NL-vrouwen zijn nou allemaal hoeren die elkaar misgunnen, vooral als ze een stuk lekkerder zijn (want dan zijn ze laag in de competitie)
In werkelijk ELK opzicht, op het gebruik van Engels na, zijn de Russische vrouwen de creme a la creme.
- Uiterlijk; ook al is het winter, ik moest mijn nek meerdere malen omdraaien van het schoonheid dat er rondliep, terwijl thuis in Amsterdam de vrouwen 30 kilo zwaarder lijken
- Talent; Ik sprak met een aantal meiden en het verbaasde mij hoe vriendelijk ze wel niet waren. Deze vrouwen zouden in NL een dikke 10 zijn, hier zijn ze het gemiddelde. Letterlijk ELK een van hen kon koken, balletdansen en een muziekinstrument spelen, terwijl de NL-vrouw niet eens fatsoenlijk een ei kan koken
- Vrouwen overal; De clubs zitten PROPVOL vrouwen, de gekste vrouw:man ratio ooit gezien. Allemaal topmodellen en dit was nog een lokale club, Ik vermoed dat dit komt omdat Russische mannen sneuvelden in de WO2 en vrouwen dus hun best moesten doen om aan een man te raken en dit hebben voortgezet, terwijl in NL 90% van de bar/cub vol schooiers zit en de enige vrouwen daar dikkerds met attitude zijn.
- SEX; Aangezien ik in de club de keuze had uit een horde modellen, koos ik maar de eerste de beste. Deze was bovengemiddeld mooi ten opzcihte van de andere meiden in de club, maar nog steeds lekkerder dan elk FOK!ker ooit kan krijgen, zeker in NLGodverdomme wat kon zij lekker neuken zeg!!! Wat moet ik nou met een NL-hork van 1.85 die er bijligt als een dood zeehond?
- Traditioneel; Heb een date geregeld en ze kwam op tijd, eruitziend alsof ze op haar huwelijk kwam. Godverdomme wat een mooie vrouwen hier, en zo lief en sprankelendIk ben verliefd!
Ik moest huilen toen ik het straatbeeld hier weer zag![]()
![]()
Ik moet eigenlijk weg hier. Maar nu snap ik waarom alle vrouwen hier zo jaloers zijn. Als elk man nou de ballen had om naar Rusland te gaan en een vrouw aan de haak te slaan, dan zou onze genen hier zo mooi zijn
Maar wat zien we nu over straat? Een model jongen van 1.90 waarvan ik zelfs hommo zou worden, aan de arm met een of ander Snooki omdat hij niets beters kan krijgen in dit gore oord
klacht: NL-vrouwen die liegen en jaloers zijn en lelijk
Je pizzaverslaving is zo erg uit de hand gelopen dat je ze tegenwoordig zelf maar bakt!?quote:
Dit dusquote:Op vrijdag 13 februari 2015 16:27 schreef Solo7609 het volgende:
Je probeert jezelf wijs te maken dat het niet wanhopig staat dat je een Russische bruid importeert en je zoekt hier bevestiging?
quote:Op vrijdag 13 februari 2015 17:35 schreef misteriks het volgende:
[..]
Wat een onzin! Russische vrouwen zijn in het algemeen conservatiever en trouw van aard. Wat bvb niet van Tsjechische vrouwen kan gezegd wordenGolddiggers heb je overal. En, itt jou ben ik ervaringsdeskundige
noooo ik stap nooit over op zelf bakken want niemand kan dat beter dan dr. Oetkerquote:Op vrijdag 13 februari 2015 18:39 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Je pizzaverslaving is zo erg uit de hand gelopen dat je ze tegenwoordig zelf maar bakt!?
Is dat een algemeen/veelgebruikt begrip of zo? Wij hadden ook een 'het zwaantje'quote:Op vrijdag 13 februari 2015 17:35 schreef snakelady het volgende:
[..]
We hebben ook wekelijks een anti-oostblok vrouwen meeting, waar we bespreken hoe erg die vrouwen zijn en we onze jaloezie in een vertrouwde omgeving kunnen uiten.
Dames, maandag niet om 17:00 maar om 17:30 in het zwaantje! Wie doet de nota's?
Ik weet al waar jij heel de avond met een kwijlend bek naar heb zitten kijken in 'het zwaantje'.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 19:37 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Is dat een algemeen/veelgebruikt begrip of zo? Wij hadden ook een 'het zwaantje'
Volgens mij was dat een zwembad of sporthalquote:Op vrijdag 13 februari 2015 19:46 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik weet al waar jij heel de avond met een kwijlend bek naar heb zitten kijken in 'het zwaantje'.
Dan ben ik zeker van mijn al eerder genoemde opmerking.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 19:53 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Volgens mij was dat een zwembad of sporthal
quote:Op vrijdag 13 februari 2015 19:54 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dan ben ik zeker van mijn al eerder genoemde opmerking.
Laat je pizzaboy het niet horen!quote:Op vrijdag 13 februari 2015 19:26 schreef vera166 het volgende:
[..]
noooo ik stap nooit over op zelf bakken want niemand kan dat beter dan dr. Oetkerik woon noodgedwongen een tijdje alleen en ik heb besloten niet alleen maar pizza's te eten elke dag aahahaa en toen viel het me 100% mee en nu ontbijt ik elke dag met tonijn, biefstuk of zalm
![]()
Ja nou nee ik vind dat toevallig erg lekkerquote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:34 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Laat je pizzaboy het niet horen!
Maarruh, je hebt jezelf helemaal op een krachtsjappiesdieet gezet!?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Baltische staten en Polen is het nu relatief prima geloof ik?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:05 schreef JuBoy het volgende:
Bijzonder terechte klacht dit!
Als Rusland niet zon enorme puinhoop was, was ik al lang geëmigreerd. Geldt overigens ook voor andere oost-europese landen.
Yeah right, iedere echte Fok!ker is 23,5 van de 24 uur op zijn zolder op Fok.nl te surfen, dit is dus niet serieus te nemenquote:Op vrijdag 13 februari 2015 16:24 schreef corehype het volgende:
Nou, dat hoor ik van medelanders, voornamelijk vrouwen, toen ik zei dat ik voor 3 dagen naar Moskou ging.
Leugens als:
- Ze zijn slecht
- Koudbloedig
- Golddiggers
- Allemaal hoeren en prostituees
- Zelfs me ma zei dat ze vreselijk zijn, 'horende' van een paar roddelbladen en mannen.
De waarheid kan niet verder liggen.
Na mijn korte verblijf begrijp ik waarom Nederlandse vrouwen de Russische haten. Ze kunnen helemaal niet tegen hen op!
Vrouwen en vooral NL-vrouwen zijn nou allemaal hoeren die elkaar misgunnen, vooral als ze een stuk lekkerder zijn (want dan zijn ze laag in de competitie)
In werkelijk ELK opzicht, op het gebruik van Engels na, zijn de Russische vrouwen de creme a la creme.
- Uiterlijk; ook al is het winter, ik moest mijn nek meerdere malen omdraaien van het schoonheid dat er rondliep, terwijl thuis in Amsterdam de vrouwen 30 kilo zwaarder lijken
- Talent; Ik sprak met een aantal meiden en het verbaasde mij hoe vriendelijk ze wel niet waren. Deze vrouwen zouden in NL een dikke 10 zijn, hier zijn ze het gemiddelde. Letterlijk ELK een van hen kon koken, balletdansen en een muziekinstrument spelen, terwijl de NL-vrouw niet eens fatsoenlijk een ei kan koken
- Vrouwen overal; De clubs zitten PROPVOL vrouwen, de gekste vrouw:man ratio ooit gezien. Allemaal topmodellen en dit was nog een lokale club, Ik vermoed dat dit komt omdat Russische mannen sneuvelden in de WO2 en vrouwen dus hun best moesten doen om aan een man te raken en dit hebben voortgezet, terwijl in NL 90% van de bar/cub vol schooiers zit en de enige vrouwen daar dikkerds met attitude zijn.
- SEX; Aangezien ik in de club de keuze had uit een horde modellen, koos ik maar de eerste de beste. Deze was bovengemiddeld mooi ten opzcihte van de andere meiden in de club, maar nog steeds lekkerder dan elk FOK!ker ooit kan krijgen, zeker in NLGodverdomme wat kon zij lekker neuken zeg!!! Wat moet ik nou met een NL-hork van 1.85 die er bijligt als een dood zeehond?
- Traditioneel; Heb een date geregeld en ze kwam op tijd, eruitziend alsof ze op haar huwelijk kwam. Godverdomme wat een mooie vrouwen hier, en zo lief en sprankelendIk ben verliefd!
Ik moest huilen toen ik het straatbeeld hier weer zag![]()
![]()
Ik moet eigenlijk weg hier. Maar nu snap ik waarom alle vrouwen hier zo jaloers zijn. Als elk man nou de ballen had om naar Rusland te gaan en een vrouw aan de haak te slaan, dan zou onze genen hier zo mooi zijn
Maar wat zien we nu over straat? Een model jongen van 1.90 waarvan ik zelfs hommo zou worden, aan de arm met een of ander Snooki omdat hij niets beters kan krijgen in dit gore oord
klacht: NL-vrouwen die liegen en jaloers zijn en lelijk
Deze reactie is natuurlijk gewoon pure afgunstquote:
quote:Op vrijdag 13 februari 2015 19:28 schreef vera166 het volgende:
Oja en ontopic natuurlijk;
TS, wie en wat je ook bent. Pls stap over naar de mannenliefde. Wat een grafjosti moet jij zijn in real life haahahahahaha
quote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:39 schreef vera166 het volgende:
[..]
Ja nou nee ik vind dat toevallig erg lekkeren het komt fitness wel van pas. Eigenlijk wel een beetje een 'ja' dus
![]()
Maar ik eet ook nog pizzaBen je al afstotelijk-idioot gespierd?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
Oh natuurlijk. Ja.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:49 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Deze reactie is natuurlijk gewoon pure afgunst
[..]
Voor het eerst!?? I don't think soquote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:52 schreef vera166 het volgende:
[..]
Oh natuurlijk. Ja.
Wow ik erger me gewoon nuvoor het eerst, op internet.
Denk dat de eerste keer was toen jij haar quottequote:Op vrijdag 13 februari 2015 20:59 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Voor het eerst!?? I don't think so
O jee, mijn stalkers hebben me weer gevondenquote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:09 schreef eend112 het volgende:
[..]
Denk dat de eerste keer was toen jij haar quotte
Jij zit 24/7 in mijn fobo kweeniequote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:13 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
O jee, mijn stalkers hebben me weer gevonden
Heb afgelopen jaar misschien drie keer op je fobo geklikt, maar goedquote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:13 schreef eend112 het volgende:
[..]
Jij zit 24/7 in mijn fobo kweenie
Ik had het bij moeten houdenquote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:15 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Heb afgelopen jaar misschien drie keer op je fobo geklikt, maar goed
Heb het al doorgegeven aan ome Frank, hoorquote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:25 schreef eend112 het volgende:
[..]
Ik had het bij moeten houden![]()
Je kan trouwens bij "laatste reacties" kijken.
Dan valt het allemaal wat minder op
En ik heb jou misschien 2 of 3 keer gequote in een jaar
zou aangifte doen van stalking
quote:Op vrijdag 13 februari 2015 23:17 schreef HexHunter het volgende:
82 reacties en geen één plaatje? Serieus?
quote:Op vrijdag 13 februari 2015 18:31 schreef erodome het volgende:
Vind zeer zeker niet alle russische vrouwen hoeren, integendeel zelfs. Vind wel erg vaak de mannetjes die zaniken over de vrouwen in het eigen land om dan een vrouw daar te zoeken treurige ventjes. Die maken dan wel weer een stevige kans op een golddigger of erger, dat komt niet omdat er zoveel van die vrouwen daar zijn, maar omdat ze dat aantrekken door hun treurigheid.
Als je zelf een godslelijke kerel met 0,0 social skills bent en je slaat daar een "model" aan de haak dan is het 9 van de 10 keer zo dat ze niet op hem valt, maar op de mogelijkheden. Gaat het om een normale kerel of zelfs lekkere kerel dan zie je ook vaak dat het dames zijn die zelf meer dan zat te bieden hebben en hem niet nodig hebben, het dus wel gewoon wederzijdse liefde is.
Oke, dus eigenlijk zeg je: ik was in een club en omdat ik een kneus ben nam ik genoegen met de lelijkstequote:Op vrijdag 13 februari 2015 16:24 schreef corehype het volgende:
- SEX; Aangezien ik in de club de keuze had uit een horde modellen, koos ik maar de eerste de beste. Deze was bovengemiddeld mooi ten opzcihte van de andere meiden in de club,
Dit is wel echt zo in Oost Europa (en in veel andere landen).quote:
Ondanks dat 't iets heel anders is doet dit me toch een beetje denken aan die figuren die bij een blank/zwart relatie gaan roepen: "dit is zooo fout want het brengt de intelligentie van ons ras omlaag!!!"quote:Op vrijdag 13 februari 2015 18:31 schreef erodome het volgende:
Vind zeer zeker niet alle russische vrouwen hoeren, integendeel zelfs. Vind wel erg vaak de mannetjes die zaniken over de vrouwen in het eigen land om dan een vrouw daar te zoeken treurige ventjes. Die maken dan wel weer een stevige kans op een golddigger of erger, dat komt niet omdat er zoveel van die vrouwen daar zijn, maar omdat ze dat aantrekken door hun treurigheid.
Als je zelf een godslelijke kerel met 0,0 social skills bent en je slaat daar een "model" aan de haak dan is het 9 van de 10 keer zo dat ze niet op hem valt, maar op de mogelijkheden. Gaat het om een normale kerel of zelfs lekkere kerel dan zie je ook vaak dat het dames zijn die zelf meer dan zat te bieden hebben en hem niet nodig hebben, het dus wel gewoon wederzijdse liefde is.
Maar daarom klagen de vrouwen hier dat de vrouwen daar hoeren zijn, omdat ze zich niet zo als halve kerels gedragen.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 13:04 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Dit is wel echt zo in Oost Europa (en in veel andere landen).
In NL hebben veel vrouwen last van het doorgeslagen feminisme. Maar ook genoeg vrouwen in NL die daar geen last van hebben gelukkig.
Volgens mij valt het best mee met het geklaag, maar sommige NL'ers (man/vrouw) zijn inderdaad van mening dat Oostblok vrouwen (en Russische al helemaal) hoeren zijn. Niet specifiek vrouwen, ook mannen denken/zeggen dat.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 13:17 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Maar daarom klagen de vrouwen hier dat de vrouwen daar hoeren zijn, omdat ze zich niet zo als halve kerels gedragen.
Ik was dan in Kroatië en Tsjechië geweest (en paar tankstations in Slovenië van de binnenkant gezien). Ik was daar nog nooit geweest en ik had ook zo mijn verwachtingen. Je verwacht toch een beetje plastic vrouwen en mannen die denken dat ze gangster zijn. Veel heel erg mee. (Alleen in Praag was er 's avonds wat prostitutie op straat.) Vooral Kroaten zijn een tof volk.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 13:18 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Volgens mij valt het best mee met het geklaag, maar sommige NL'ers (man/vrouw) zijn inderdaad van mening dat Oostblok vrouwen (en Russische al helemaal) hoeren zijn. Niet specifiek vrouwen, ook mannen denken/zeggen dat.
En dat zou inderdaad mede daardoor kunnen komen.
Wat zijn ze lief als ze boos zijnquote:
Haha geniaal filmpjequote:
Euhm neequote:Op vrijdag 13 februari 2015 17:01 schreef datismijnmening het volgende:
![]()
Russische vrouwen hebben maar één ambitie in het leven en dat is een rijke vent vinden. Waarom denk je dat de States nog steeds zo in trek zijn bij Russische dames.
Je kunt veel willen ontkennen maar het staat toch echt vast dat Russische wijven hoeren zijn
45/55?!?! Ik ga naar Ruslandquote:Op vrijdag 13 februari 2015 17:53 schreef studentje7 het volgende:
Ik ben zelf Russisch. Nooit leuk om onzin te horen over dat alle Russische vrouwen hoeren zijn.
Het is natuurlijk ook onzin dat (alle) Nederlandse vrouwen lelijk zijn. Er zijn in Nederland ook genoeg leuke knappe vrouwen. In Rusland wellicht nog meer(kom er elk jaar wel en kan dat wel beamen) maar dat is toch geen reden om alle Nederlandse vrouwen te bashen.
Wat helemaal belachelijk is zijn die vooroordelen over dat alle Russische vrouwen met buitenlanders trouwen vanwege het geld. Niet omdat de verhouding man/vrouw in Rusland 45/55 is en zij een normaal leven willen met een man en kinderen.... terwijl hier juist een overschot aan mannen is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |