abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 13 februari 2015 @ 16:24:18 #1
385546 corehype
ogen uitgestoken
pi_149637103
Nou, dat hoor ik van medelanders, voornamelijk vrouwen, toen ik zei dat ik voor 3 dagen naar Moskou ging.
Leugens als:

- Ze zijn slecht
- Koudbloedig
- Golddiggers
- Allemaal hoeren en prostituees
- Zelfs me ma zei dat ze vreselijk zijn, 'horende' van een paar roddelbladen en mannen.

De waarheid kan niet verder liggen.

Na mijn korte verblijf begrijp ik waarom Nederlandse vrouwen de Russische haten. Ze kunnen helemaal niet tegen hen op!
Vrouwen en vooral NL-vrouwen zijn nou allemaal hoeren die elkaar misgunnen, vooral als ze een stuk lekkerder zijn (want dan zijn ze laag in de competitie)
In werkelijk ELK opzicht, op het gebruik van Engels na, zijn de Russische vrouwen de creme a la creme.

- Uiterlijk; ook al is het winter, ik moest mijn nek meerdere malen omdraaien van het schoonheid dat er rondliep, terwijl thuis in Amsterdam de vrouwen 30 kilo zwaarder lijken
- Talent; Ik sprak met een aantal meiden en het verbaasde mij hoe vriendelijk ze wel niet waren. Deze vrouwen zouden in NL een dikke 10 zijn, hier zijn ze het gemiddelde. Letterlijk ELK een van hen kon koken, balletdansen en een muziekinstrument spelen, terwijl de NL-vrouw niet eens fatsoenlijk een ei kan koken
- Vrouwen overal; De clubs zitten PROPVOL vrouwen, de gekste vrouw:man ratio ooit gezien. Allemaal topmodellen en dit was nog een lokale club, Ik vermoed dat dit komt omdat Russische mannen sneuvelden in de WO2 en vrouwen dus hun best moesten doen om aan een man te raken en dit hebben voortgezet, terwijl in NL 90% van de bar/cub vol schooiers zit en de enige vrouwen daar dikkerds met attitude zijn.
- SEX; Aangezien ik in de club de keuze had uit een horde modellen, koos ik maar de eerste de beste. Deze was bovengemiddeld mooi ten opzcihte van de andere meiden in de club, maar nog steeds lekkerder dan elk FOK!ker ooit kan krijgen, zeker in NL :r Godverdomme wat kon zij lekker neuken zeg!!! Wat moet ik nou met een NL-hork van 1.85 die er bijligt als een dood zeehond? :r
- Traditioneel; Heb een date geregeld en ze kwam op tijd, eruitziend alsof ze op haar huwelijk kwam. Godverdomme wat een mooie vrouwen hier, en zo lief en sprankelend O+ Ik ben verliefd!

Ik moest huilen toen ik het straatbeeld hier weer zag :r :r :r

Ik moet eigenlijk weg hier. Maar nu snap ik waarom alle vrouwen hier zo jaloers zijn. Als elk man nou de ballen had om naar Rusland te gaan en een vrouw aan de haak te slaan, dan zou onze genen hier zo mooi zijn O+

Maar wat zien we nu over straat? Een model jongen van 1.90 waarvan ik zelfs hommo zou worden, aan de arm met een of ander Snooki omdat hij niets beters kan krijgen in dit gore oord :r

klacht: NL-vrouwen die liegen en jaloers zijn en lelijk :r
"Geen kut is ooit nat geworden van een autist die 100 cijfers achter de komma van Pi uit zijn kop kan drummen."
corehype in KLB / Wiskundige bewijzen
pi_149637180
Je probeert jezelf wijs te maken dat het niet wanhopig staat dat je een Russische bruid importeert en je zoekt hier bevestiging?
  vrijdag 13 februari 2015 @ 16:27:54 #3
385546 corehype
ogen uitgestoken
pi_149637203
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 16:27 schreef Solo7609 het volgende:
Je probeert jezelf wijs te maken dat het niet wanhopig staat dat je een Russische bruid importeert en je zoekt hier bevestiging?
White knight gespot
"Geen kut is ooit nat geworden van een autist die 100 cijfers achter de komma van Pi uit zijn kop kan drummen."
pi_149637213
NL vrouwen zijn ook erg gemeen :(
pi_149637246
Ga naar lekker wonen in het land van Poetin, we gaan je niet missen :W
pi_149637262
Had jij laatst ook niet zo'n topic waarin je eigenlijk al hetzelfde zei? Lijkt net alsof je naar een regionale zender zit te kijken waar alles elk uur herhaalt wordt.
pi_149637295
quote:
8s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 16:24 schreef corehype het volgende:
dan zou onze genen hier zo mooi zijn
En dan zou Poetin een 'legitieme' reden hebben om ons land te annexeren *O*
Extremistisch gematigd.
pi_149637297
Terechte klacht!

Russische vrouwen > Nederlandse vrouwen van 30 met pittig kort kapsel _O_
  vrijdag 13 februari 2015 @ 16:31:45 #9
286575 Roces18
Chef de party
pi_149637317
hahaha TS gaat op georganiseerde bruidzoekvakanties :')
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
  vrijdag 13 februari 2015 @ 16:33:03 #10
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_149637361
Zo'n lap tekst en dan niet eens één foto :')
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
pi_149637411
Zijn maar een handjevol mooie Nederlandse dames.

Waarom lopen er anders zoveel Nederlandse mannen met halfbloedjes?
-Er valt elke dag wel wat te klagen. :)
  vrijdag 13 februari 2015 @ 16:37:12 #12
219405 Sgas
In vino veritas
pi_149637497
Voor mij geen Nederlandse dames ^O^
Progress happens when oppression becomes inconvenient for the ruling class
It used to be illegal for women to remarry when their husbands died. And then one day, a really hot woman's husband died.
And there was progress
pi_149637684
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 16:29 schreef Polenbatser het volgende:
Had jij laatst ook niet zo'n topic waarin je eigenlijk al hetzelfde zei? Lijkt net alsof je naar een regionale zender zit te kijken waar alles elk uur herhaalt wordt.
Polenbatser _O- :')

Godver
pi_149637732
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 16:43 schreef HulkHeld het volgende:

[..]

Polenbatser _O- :')

Godver
Best wel rare naam trouwens want ze woont in Tsjechië.

Verder, eens met klacht ^O^

[ Bericht 27% gewijzigd door #ANONIEM op 13-02-2015 16:45:58 ]
pi_149637742
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 16:45 schreef MAHL het volgende:

[..]

Best wel rare naam trouwens want ze woont in Tsjechië.
Oeter gespot.
pi_149637766
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 16:45 schreef HulkHeld het volgende:

[..]

Oeter gespot.
Oeter?
pi_149637782
quote:
15s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 16:46 schreef MAHL het volgende:

[..]

Oeter?
Niet jij, die Polenbatser.
pi_149637877
Terechte klacht! Oostblok is de toekomst!
pi_149637905
Ik voelde me aangesproken over dat ei koken :( dat is nog nooit gelukt.

Verder kan ik wel koken. HEB IK NU JE BEELD VERSTOORT TS??? AUTISTISCHE WOEDEAANVALLEN OPGEWEKT??
pi_149637940
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 16:50 schreef vera166 het volgende:
Ik voelde me aangesproken over dat ei koken :( dat is nog nooit gelukt.

Verder kan ik wel koken. HEB IK NU JE BEELD VERSTOORT TS??? AUTISTISCHE WOEDEAANVALLEN OPGEWEKT??
Nonsens, allemaal nonsens.
pi_149637942
niet alleen de russische
aandeel Fok! hier te krijgen , pm voor vraagprijs
pi_149637952
quote:
14s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 16:49 schreef Diesell het volgende:
Terechte klacht! Oostblok is de toekomst!
_O_
"But the age of chivalry is gone; that of sophisters, economists, and calculators has succeeded, and the glory of Europe is extinguished forever."- Edmund Burke
pi_149638057
Ik ga verhuizen.

FOK!kers in Rusland topic komt eraan.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_149638060
Ik geloof je OP niet echt. Klinkt eerder alsof je het gedroomd hebt en vervolgens aangepast voor een topic op FOK

e: Nog een reden waarom ik het niet geloof. Stel dat je echt vrij reist en overal chicks aan de haak slaat, dan kun je hier ook de lekkerste aan de haak slaan omdat je een arrogante zelfverzekerde houding krijgt. Een man die veel weet te neuken kan dat op een gegeven moment overal. Dus krijg ik het gevoel dat je gewoon liegt of matig hebt geneukt en gefrustreerd terug komt
We're slowly approaching inevitable death.
pi_149638153
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 16:31 schreef Roces18 het volgende:
hahaha TS gaat op georganiseerde bruidzoekvakanties :')
pi_149638299
:')

Russische vrouwen hebben maar één ambitie in het leven en dat is een rijke vent vinden. Waarom denk je dat de States nog steeds zo in trek zijn bij Russische dames.

Je kunt veel willen ontkennen maar het staat toch echt vast dat Russische wijven hoeren zijn :')
-XOXO-
pi_149638352
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 16:54 schreef dustbrain het volgende:
Ik geloof je OP niet echt. Klinkt eerder alsof je het gedroomd hebt en vervolgens aangepast voor een topic op FOK

e: Nog een reden waarom ik het niet geloof. Stel dat je echt vrij reist en overal chicks aan de haak slaat, dan kun je hier ook de lekkerste aan de haak slaan omdat je een arrogante zelfverzekerde houding krijgt. Een man die veel weet te neuken kan dat op een gegeven moment overal. Dus krijg ik het gevoel dat je gewoon liegt of matig hebt geneukt en gefrustreerd terug komt
TS en zijn pohi kennende is het inderdaad een gefrustreerde zoldermaagd die vannacht een natte droom heeft gehad :')
-XOXO-
pi_149638653
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 16:51 schreef MAHL het volgende:

[..]

Nonsens, allemaal nonsens.
Ik kan echt goed koken _O_
  vrijdag 13 februari 2015 @ 17:19:21 #29
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_149638672
Goh, weer een "ik haat Nederlandse vrouwen" topic van corehype, wat een verrassing...
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_149638818
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 16:46 schreef HulkHeld het volgende:

[..]

Niet jij, die Polenbatser.
Wat is een Oeter? Ik had de naam al voordat ik naar Tsjechië verhuisde. :)
pi_149638870
de moskee is klaar op de vrijdagmiddag, tijd voor het wekelijkse anti NL en weer een anti NL vrouwen topic. :')

wanneer rot je op naar syrië? :W
  vrijdag 13 februari 2015 @ 17:31:42 #32
97643 misteriks
finest in cool since 1977
pi_149638912
terechte klacht TS. Ik woon al jaren in oost europa, en de vrouwen zijn niet alleen tig keer knapper, ze zijn nog een tig keer meer aangenaam in de omgang. Die jaloerse reacties, want dat zijn ze absoluut maakt die vrouwen van het westen nog meer triest dan dat ze al waren.
Ik veralgemeen voor het topic natuurlijk, wat niet wil zeggen dat alle vrouwen in NL of BEL per definitie een slechte deal zijn.
misteriks' contribution is sponsored by Great Attitude Inc.
pi_149638932
Helaas terechte klacht. Zou willen dat het niet waar was.
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
pi_149638953
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 17:17 schreef vera166 het volgende:

[..]

Mijn vader kan echt goed koken _O_
Fixed
  vrijdag 13 februari 2015 @ 17:35:08 #35
97643 misteriks
finest in cool since 1977
pi_149639003
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 17:01 schreef datismijnmening het volgende:

Russische vrouwen hebben maar één ambitie in het leven en dat is een rijke vent vinden. Waarom denk je dat de States nog steeds zo in trek zijn bij Russische dames.

Je kunt veel willen ontkennen maar het staat toch echt vast dat Russische wijven hoeren zijn :')
Wat een onzin! Russische vrouwen zijn in het algemeen conservatiever en trouw van aard. Wat bvb niet van Tsjechische vrouwen kan gezegd worden ;) Golddiggers heb je overal. En, itt jou ben ik ervaringsdeskundige
misteriks' contribution is sponsored by Great Attitude Inc.
pi_149639018
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 17:19 schreef snakelady het volgende:
Goh, weer een "ik haat Nederlandse vrouwen" topic van corehype, wat een verrassing...
En niet te vergeten zijn zelfde discipelen.
  vrijdag 13 februari 2015 @ 17:35:47 #37
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_149639020
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 17:31 schreef misteriks het volgende:
terechte klacht TS. Ik woon al jaren in oost europa, en de vrouwen zijn niet alleen tig keer knapper, ze zijn nog een tig keer meer aangenaam in de omgang. Die jaloerse reacties, want dat zijn ze absoluut maakt die vrouwen van het westen nog meer triest dan dat ze al waren.
Ik veralgemeen voor het topic natuurlijk, wat niet wil zeggen dat alle vrouwen in NL of BEL per definitie een slechte deal zijn.
We hebben ook wekelijks een anti-oostblok vrouwen meeting, waar we bespreken hoe erg die vrouwen zijn en we onze jaloezie in een vertrouwde omgeving kunnen uiten.

Dames, maandag niet om 17:00 maar om 17:30 in het zwaantje! Wie doet de nota's?
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_149639076
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 17:35 schreef snakelady het volgende:

[..]

We hebben ook wekelijks een anti-oostblok vrouwen meeting, waar we bespreken hoe erg die vrouwen zijn en we onze jaloezie in een vertrouwde omgeving kunnen uiten.

Ach, ook ik als man vind het hoeren. Althans zo lopen ze er iig wel bij.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_149639456
Ik ben zelf Russisch. Nooit leuk om onzin te horen over dat alle Russische vrouwen hoeren zijn.

Het is natuurlijk ook onzin dat (alle) Nederlandse vrouwen lelijk zijn. Er zijn in Nederland ook genoeg leuke knappe vrouwen. In Rusland wellicht nog meer(kom er elk jaar wel en kan dat wel beamen) maar dat is toch geen reden om alle Nederlandse vrouwen te bashen.

Wat helemaal belachelijk is zijn die vooroordelen over dat alle Russische vrouwen met buitenlanders trouwen vanwege het geld. Niet omdat de verhouding man/vrouw in Rusland 45/55 is en zij een normaal leven willen met een man en kinderen.... terwijl hier juist een overschot aan mannen is.
pi_149640380
quote:
14s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 17:33 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

Fixed
Ik tegenwoordig ook :(
pi_149640547
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 17:53 schreef studentje7 het volgende:
Ik ben zelf Russisch. Nooit leuk om onzin te horen over dat alle Russische vrouwen hoeren zijn.

Het is natuurlijk ook onzin dat (alle) Nederlandse vrouwen lelijk zijn. Er zijn in Nederland ook genoeg leuke knappe vrouwen. In Rusland wellicht nog meer(kom er elk jaar wel en kan dat wel beamen) maar dat is toch geen reden om alle Nederlandse vrouwen te bashen.

Wat helemaal belachelijk is zijn die vooroordelen over dat alle Russische vrouwen met buitenlanders trouwen vanwege het geld. Niet omdat de verhouding man/vrouw in Rusland 45/55 is en zij een normaal leven willen met een man en kinderen.... terwijl hier juist een overschot aan mannen is.
Inderdaad. Best wel slecht.
Van de zomer nog in de Balkan geweest. Mensen zijn daar gewoon veel vriendelijker en de vrouwen vrouwelijker (en geen hoeren).
"But the age of chivalry is gone; that of sophisters, economists, and calculators has succeeded, and the glory of Europe is extinguished forever."- Edmund Burke
pi_149640574
Vind zeer zeker niet alle russische vrouwen hoeren, integendeel zelfs. Vind wel erg vaak de mannetjes die zaniken over de vrouwen in het eigen land om dan een vrouw daar te zoeken treurige ventjes. Die maken dan wel weer een stevige kans op een golddigger of erger, dat komt niet omdat er zoveel van die vrouwen daar zijn, maar omdat ze dat aantrekken door hun treurigheid.
Als je zelf een godslelijke kerel met 0,0 social skills bent en je slaat daar een "model" aan de haak dan is het 9 van de 10 keer zo dat ze niet op hem valt, maar op de mogelijkheden. Gaat het om een normale kerel of zelfs lekkere kerel dan zie je ook vaak dat het dames zijn die zelf meer dan zat te bieden hebben en hem niet nodig hebben, het dus wel gewoon wederzijdse liefde is.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_149640595
Most of them are. And all it takes is most.
  vrijdag 13 februari 2015 @ 18:32:22 #44
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_149640598
quote:
Nou, dat hoor ik van medelanders, voornamelijk vrouwen, toen ik zei dat ik voor 3 dagen naar Moskou ging.
Leugens als:

- Ze zijn slecht
- Koudbloedig
- Golddiggers
- Zelfs me ma zei dat ze vreselijk zijn, 'horende' van een paar roddelbladen en mannen.

Na mijn korte verblijf begrijp ik waarom Nederlandse vrouwen de Russische haten. Ze kunnen helemaal niet tegen hen op!
Vrouwen en vooral NL-vrouwen zijn nou allemaal hoeren die elkaar misgunnen, vooral als ze een stuk lekkerder zijn (want dan zijn ze laag in de competitie)
In werkelijk ELK opzicht, op het gebruik van Engels na, zijn de Russische vrouwen de creme a la creme.

- Uiterlijk; ook al is het winter, ik moest mijn nek meerdere malen omdraaien van het schoonheid dat er rondliep, terwijl thuis in Amsterdam de vrouwen 30 kilo zwaarder lijken
- Talent; Ik sprak met een aantal meiden en het verbaasde mij hoe vriendelijk ze wel niet waren. Deze vrouwen zouden in NL een dikke 10 zijn, hier zijn ze het gemiddelde. Letterlijk ELK een van hen kon koken, balletdansen en een muziekinstrument spelen, terwijl de NL-vrouw niet eens fatsoenlijk een ei kan koken
- Vrouwen overal; De clubs zitten PROPVOL vrouwen, de gekste vrouw:man ratio ooit gezien. Allemaal topmodellen en dit was nog een lokale club, Ik vermoed dat dit komt omdat Russische mannen sneuvelden in de WO2 en vrouwen dus hun best moesten doen om aan een man te raken en dit hebben voortgezet, terwijl in NL 90% van de bar/cub vol schooiers zit en de enige vrouwen daar dikkerds met attitude zijn.
- SEX; Aangezien ik in de club de keuze had uit een horde modellen, koos ik maar de eerste de beste. Deze was bovengemiddeld mooi ten opzcihte van de andere meiden in de club, maar nog steeds lekkerder dan elk FOK!ker ooit kan krijgen, zeker in NL :r Godverdomme wat kon zij lekker neuken zeg!!! Wat moet ik nou met een NL-hork van 1.85 die er bijligt als een dood zeehond? :r
- Traditioneel; Heb een date geregeld en ze kwam op tijd, eruitziend alsof ze op haar huwelijk kwam. Godverdomme wat een mooie vrouwen hier, en zo lief en sprankelend O+ Ik ben verliefd!

Ik moet eigenlijk weg hier. Maar nu snap ik waarom alle vrouwen hier zo jaloers zijn. Als elk man nou de ballen had om naar Rusland te gaan en een vrouw aan de haak te slaan, dan zou onze genen hier zo mooi zijn O+

Maar wat zien we nu over straat? Een model jongen van 1.90 waarvan ik zelfs hommo zou worden, aan de arm met een of ander Snooki omdat hij niets beters kan krijgen in dit gore oord :r

corehype, ga gewoon weg.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_149640790
quote:
2s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 18:24 schreef vera166 het volgende:

[..]

Ik tegenwoordig ook :(
Je pizzaverslaving is zo erg uit de hand gelopen dat je ze tegenwoordig zelf maar bakt!? :D
pi_149640817
Wauw wat een moeite weer om een "Nederlandse vrouwen zijn kut" topic te vermommen als een iets minder vaak aangesneden onderwerp.
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
  vrijdag 13 februari 2015 @ 19:00:18 #47
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_149641492
Geloofwaardig is het niet maar vermakelijk is het altijd wel. Maar dat ligt ook aan de interactie met je gebruikers.
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
pi_149641546
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 16:27 schreef Solo7609 het volgende:
Dit dus _O-
Je zou mij willen zijn gladde sales boy en na het werk crimi
pi_149641564
het zijn geldslangen
Ik drink geen kraantjeswater.
  vrijdag 13 februari 2015 @ 19:04:29 #50
388846 KaoloJoeka
Leef die leven mi mang
pi_149641650
Bloedzuigers zijn 't
pi_149641768
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 17:35 schreef misteriks het volgende:

[..]

Wat een onzin! Russische vrouwen zijn in het algemeen conservatiever en trouw van aard. Wat bvb niet van Tsjechische vrouwen kan gezegd worden ;) Golddiggers heb je overal. En, itt jou ben ik ervaringsdeskundige
:')!

Oh en do tell, wat maakt jou zo'n geweldige ervaringsdeskundige :')
-XOXO-
pi_149642363
quote:
14s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 18:39 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

Je pizzaverslaving is zo erg uit de hand gelopen dat je ze tegenwoordig zelf maar bakt!? :D
noooo ik stap nooit over op zelf bakken want niemand kan dat beter dan dr. Oetker :D ik woon noodgedwongen een tijdje alleen en ik heb besloten niet alleen maar pizza's te eten elke dag aahahaa en toen viel het me 100% mee en nu ontbijt ik elke dag met tonijn, biefstuk of zalm :') _O_
pi_149642426
Oja en ontopic natuurlijk;

TS, wie en wat je ook bent. Pls stap over naar de mannenliefde. Wat een grafjosti moet jij zijn in real life haahahahahaha
  vrijdag 13 februari 2015 @ 19:35:53 #54
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_149642678
Sowieso is dit verhaal op meerdere punten enigszins aangedikt :P
  vrijdag 13 februari 2015 @ 19:36:14 #55
179075 hugecooll
  vrijdag 13 februari 2015 @ 19:37:28 #56
179075 hugecooll
pi_149642744
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 17:35 schreef snakelady het volgende:

[..]

Is dat een algemeen/veelgebruikt begrip of zo? Wij hadden ook een 'het zwaantje' :@
  vrijdag 13 februari 2015 @ 19:46:47 #57
367594 Frank_Drebin
Det.Lt. Police Squad
pi_149642983
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 19:37 schreef hugecooll het volgende:

[..]

Is dat een algemeen/veelgebruikt begrip of zo? Wij hadden ook een 'het zwaantje' :@
Ik weet al waar jij heel de avond met een kwijlend bek naar heb zitten kijken in 'het zwaantje'.
Sergeant Frank Drebin, Detective Lieutenant Police Squad
  vrijdag 13 februari 2015 @ 19:53:54 #58
179075 hugecooll
pi_149643160
quote:
14s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 19:46 schreef Frank_Drebin het volgende:

[..]

Ik weet al waar jij heel de avond met een kwijlend bek naar heb zitten kijken in 'het zwaantje'.
Volgens mij was dat een zwembad of sporthal :P
  vrijdag 13 februari 2015 @ 19:54:55 #59
367594 Frank_Drebin
Det.Lt. Police Squad
pi_149643195
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 19:53 schreef hugecooll het volgende:

[..]

Volgens mij was dat een zwembad of sporthal :P
Dan ben ik zeker van mijn al eerder genoemde opmerking.
Sergeant Frank Drebin, Detective Lieutenant Police Squad
  vrijdag 13 februari 2015 @ 19:55:46 #60
179075 hugecooll
pi_149643214
quote:
10s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 19:54 schreef Frank_Drebin het volgende:

[..]

Dan ben ik zeker van mijn al eerder genoemde opmerking.
_O-
pi_149643541
Bijzonder terechte klacht dit!

Als Rusland niet zon enorme puinhoop was, was ik al lang geëmigreerd. Geldt overigens ook voor andere oost-europese landen.
Go hard or go home!
pi_149643768
Wow... ik neem aan dat je gewoon zit te lollen.
Fylax is op televisie geweest
pi_149644822
quote:
2s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 19:26 schreef vera166 het volgende:

[..]

noooo ik stap nooit over op zelf bakken want niemand kan dat beter dan dr. Oetker :D ik woon noodgedwongen een tijdje alleen en ik heb besloten niet alleen maar pizza's te eten elke dag aahahaa en toen viel het me 100% mee en nu ontbijt ik elke dag met tonijn, biefstuk of zalm :') _O_
Laat je pizzaboy het niet horen!

Maarruh, je hebt jezelf helemaal op een krachtsjappiesdieet gezet!? _O-
  vrijdag 13 februari 2015 @ 20:38:13 #64
207884 Heremeteit
alweer een poort
pi_149644964
Het is algemeen bekend dat veel NL vrouwen dik zijn. We praten hier over een race to the bottom. Als de concurrentie dik is, kun je het zelf ook wel wat laten aangroeien.
pi_149645012
quote:
10s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 20:34 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

Laat je pizzaboy het niet horen!

Maarruh, je hebt jezelf helemaal op een krachtsjappiesdieet gezet!? _O-
Ja nou nee ik vind dat toevallig erg lekker :D en het komt fitness wel van pas. Eigenlijk wel een beetje een 'ja' dus :')

Maar ik eet ook nog pizza

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_149645220
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 20:05 schreef JuBoy het volgende:
Bijzonder terechte klacht dit!

Als Rusland niet zon enorme puinhoop was, was ik al lang geëmigreerd. Geldt overigens ook voor andere oost-europese landen.
Baltische staten en Polen is het nu relatief prima geloof ik?
pi_149645360
quote:
Leugens als:

- Ze zijn slecht
- Koudbloedig
- Golddiggers

Yeah right, iedere echte Fok!ker is 23,5 van de 24 uur op zijn zolder op Fok.nl te surfen, dit is dus niet serieus te nemen
pi_149645375
quote:
2s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 19:36 schreef hugecooll het volgende:
En Vera is jaloers
Waarom dan?
  vrijdag 13 februari 2015 @ 20:49:52 #69
179075 hugecooll
pi_149645470
quote:
2s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 20:47 schreef vera166 het volgende:

[..]

Waarom dan?
Deze reactie is natuurlijk gewoon pure afgunst :')
quote:
2s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 19:28 schreef vera166 het volgende:
Oja en ontopic natuurlijk;

TS, wie en wat je ook bent. Pls stap over naar de mannenliefde. Wat een grafjosti moet jij zijn in real life haahahahahaha
pi_149645558
quote:
2s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 20:39 schreef vera166 het volgende:

[..]

Ja nou nee ik vind dat toevallig erg lekker :D en het komt fitness wel van pas. Eigenlijk wel een beetje een 'ja' dus :')

Maar ik eet ook nog pizza

SPOILER
Ben je al afstotelijk-idioot gespierd?

SPOILER
pi_149645573
quote:
10s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 20:49 schreef hugecooll het volgende:

[..]

Deze reactie is natuurlijk gewoon pure afgunst :')

[..]

Oh natuurlijk. Ja.

Wow ik erger me gewoon nu _O- voor het eerst, op internet.
pi_149645906
quote:
2s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 20:52 schreef vera166 het volgende:

[..]

Oh natuurlijk. Ja.

Wow ik erger me gewoon nu _O- voor het eerst, op internet.
Voor het eerst!?? I don't think so :7
pi_149646355
quote:
10s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 20:59 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

Voor het eerst!?? I don't think so :7
Denk dat de eerste keer was toen jij haar quotte
Op woensdag 25 maart 2015 09:49 schreef TARDIS. het volgende: 'eend112', een vrolijke doch nuchtere user die bekend staat om zijn vriendelijkheid, goedwilligheid en af en toe onverwacht scherpe opmerking.
pi_149646508
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 21:09 schreef eend112 het volgende:

[..]

Denk dat de eerste keer was toen jij haar quotte
O jee, mijn stalkers hebben me weer gevonden ;(

Zeg snel nog iets over mijn option trading!
pi_149646539
quote:
10s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 21:13 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

O jee, mijn stalkers hebben me weer gevonden ;(
Jij zit 24/7 in mijn fobo kweenie
Op woensdag 25 maart 2015 09:49 schreef TARDIS. het volgende: 'eend112', een vrolijke doch nuchtere user die bekend staat om zijn vriendelijkheid, goedwilligheid en af en toe onverwacht scherpe opmerking.
pi_149646544
_O-
pi_149646612
:)
wat kijk jij
pi_149646617
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 21:13 schreef eend112 het volgende:

[..]

Jij zit 24/7 in mijn fobo kweenie
Heb afgelopen jaar misschien drie keer op je fobo geklikt, maar goed :)
pi_149646637
quote:
Heb je haar d'r ook nog bij ;(
pi_149647171
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 21:15 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

Heb afgelopen jaar misschien drie keer op je fobo geklikt, maar goed :)
Ik had het bij moeten houden :')

Je kan trouwens bij "laatste reacties" kijken.
Dan valt het allemaal wat minder op

En ik heb jou misschien 2 of 3 keer gequote in een jaar _O-
zou aangifte doen van stalking
pi_149647374
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 21:25 schreef eend112 het volgende:

[..]

Ik had het bij moeten houden :')

Je kan trouwens bij "laatste reacties" kijken.
Dan valt het allemaal wat minder op

En ik heb jou misschien 2 of 3 keer gequote in een jaar _O-
zou aangifte doen van stalking
Heb het al doorgegeven aan ome Frank, hoor ;(
pi_149651175
TS kan geen fatsoenlijke vrouw krijgen en importeert maar een Russische bruid. :')
Ô mon citoyens vous serez unis.
pi_149651265
Alle vrouwen zijn kuthoeren toch? :?
Op woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef epicbeardman het volgende:
Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.
pi_149651718
82 reacties en geen één plaatje? Serieus?
NEE!
  vrijdag 13 februari 2015 @ 23:19:43 #85
432923 NuckChorris
Chuck Norris is over 9000!!!
pi_149651816
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 23:17 schreef HexHunter het volgende:
82 reacties en geen één plaatje? Serieus?
When Chuck Norris reads the dictionary....silly person, he doesn't read it, He CORRECTS it.
  zaterdag 14 februari 2015 @ 12:54:21 #86
385546 corehype
ogen uitgestoken
pi_149660823
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 18:31 schreef erodome het volgende:
Vind zeer zeker niet alle russische vrouwen hoeren, integendeel zelfs. Vind wel erg vaak de mannetjes die zaniken over de vrouwen in het eigen land om dan een vrouw daar te zoeken treurige ventjes. Die maken dan wel weer een stevige kans op een golddigger of erger, dat komt niet omdat er zoveel van die vrouwen daar zijn, maar omdat ze dat aantrekken door hun treurigheid.
Als je zelf een godslelijke kerel met 0,0 social skills bent en je slaat daar een "model" aan de haak dan is het 9 van de 10 keer zo dat ze niet op hem valt, maar op de mogelijkheden. Gaat het om een normale kerel of zelfs lekkere kerel dan zie je ook vaak dat het dames zijn die zelf meer dan zat te bieden hebben en hem niet nodig hebben, het dus wel gewoon wederzijdse liefde is.
pi_149660995
quote:
- SEX; Aangezien ik in de club de keuze had uit een horde modellen, koos ik maar de eerste de beste. Deze was bovengemiddeld mooi ten opzcihte van de andere meiden in de club,
Oke, dus eigenlijk zeg je: ik was in een club en omdat ik een kneus ben nam ik genoegen met de lelijkste :')
Krekker is de bom!
pi_149661084
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 18:30 schreef IPA35 het volgende:

[..]
en de vrouwen vrouwelijker.
Dit is wel echt zo in Oost Europa (en in veel andere landen).

In NL hebben veel vrouwen last van het doorgeslagen feminisme. Maar ook genoeg vrouwen in NL die daar geen last van hebben gelukkig :).
Krekker is de bom!
pi_149661271
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 18:31 schreef erodome het volgende:
Ondanks dat 't iets heel anders is doet dit me toch een beetje denken aan die figuren die bij een blank/zwart relatie gaan roepen: "dit is zooo fout want het brengt de intelligentie van ons ras omlaag!!!"

Terwijl deze onzin-roepers eigenlijk te dom zijn om te beseffen dat een domme blanke/zwarte doorgaans ook een domme zwarte/blanke aan de haak slaat, daar waar een slimme blanke/zwarte doorgaans ook een slimme blanke/zwarte aan de haak slaat.
Krekker is de bom!
pi_149661435
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 februari 2015 13:04 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

Dit is wel echt zo in Oost Europa (en in veel andere landen).

In NL hebben veel vrouwen last van het doorgeslagen feminisme. Maar ook genoeg vrouwen in NL die daar geen last van hebben gelukkig :).
Maar daarom klagen de vrouwen hier dat de vrouwen daar hoeren zijn, omdat ze zich niet zo als halve kerels gedragen.
pi_149661474
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 februari 2015 13:17 schreef IPA35 het volgende:

[..]

Maar daarom klagen de vrouwen hier dat de vrouwen daar hoeren zijn, omdat ze zich niet zo als halve kerels gedragen.
Volgens mij valt het best mee met het geklaag, maar sommige NL'ers (man/vrouw) zijn inderdaad van mening dat Oostblok vrouwen (en Russische al helemaal) hoeren zijn. Niet specifiek vrouwen, ook mannen denken/zeggen dat.

En dat zou inderdaad mede daardoor kunnen komen.
Krekker is de bom!
pi_149661549
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 februari 2015 13:18 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

Volgens mij valt het best mee met het geklaag, maar sommige NL'ers (man/vrouw) zijn inderdaad van mening dat Oostblok vrouwen (en Russische al helemaal) hoeren zijn. Niet specifiek vrouwen, ook mannen denken/zeggen dat.

En dat zou inderdaad mede daardoor kunnen komen.
Ik was dan in Kroatië en Tsjechië geweest (en paar tankstations in Slovenië van de binnenkant gezien). Ik was daar nog nooit geweest en ik had ook zo mijn verwachtingen. Je verwacht toch een beetje plastic vrouwen en mannen die denken dat ze gangster zijn. Veel heel erg mee. (Alleen in Praag was er 's avonds wat prostitutie op straat.) Vooral Kroaten zijn een tof volk.
pi_149661635
Maar TS alhoewel je OP heel behoorlijk onderbouwd is vraag ik mij af of ook jij Snooki stiekem ook niet gewoon zou geven als de brandweer.
pi_149663858
Wat Russische vrouwen voor TS:

Krekker is de bom!
pi_149664128
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 februari 2015 14:47 schreef KreKkeR het volgende:

Wat zijn ze lief als ze boos zijn O+
pi_149665391
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 februari 2015 14:47 schreef KreKkeR het volgende:

Haha geniaal filmpje :D vooral dat laatste stukje de waarheid is altijd goed :7
pi_149666409
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 17:01 schreef datismijnmening het volgende:

Euhm nee :')
pi_149666455
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 17:53 schreef studentje7 het volgende:

45/55?!?! Ik ga naar Rusland :Y
pi_149666486
quote:
10s.gif Op zaterdag 14 februari 2015 12:54 schreef corehype het volgende:

[..]

Is gewoon zo.
pi_149666536
Eens. We hebben nog geluk dat er nog wat immigratievrouw vanuit Z-Europa/Amerika en Oost-Europa rondloopt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')