abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_149646544
_O-
pi_149646612
:)
wat kijk jij
pi_149646617
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 21:13 schreef eend112 het volgende:

[..]

Jij zit 24/7 in mijn fobo kweenie
Heb afgelopen jaar misschien drie keer op je fobo geklikt, maar goed :)
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
pi_149646637
quote:
Heb je haar d'r ook nog bij ;(
pi_149647171
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 21:15 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

Heb afgelopen jaar misschien drie keer op je fobo geklikt, maar goed :)
Ik had het bij moeten houden :')

Je kan trouwens bij "laatste reacties" kijken.
Dan valt het allemaal wat minder op

En ik heb jou misschien 2 of 3 keer gequote in een jaar _O-
zou aangifte doen van stalking
Op woensdag 25 maart 2015 09:49 schreef TARDIS. het volgende: 'eend112', een vrolijke doch nuchtere user die bekend staat om zijn vriendelijkheid, goedwilligheid en af en toe onverwacht scherpe opmerking.
pi_149647374
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 21:25 schreef eend112 het volgende:

[..]

Ik had het bij moeten houden :')

Je kan trouwens bij "laatste reacties" kijken.
Dan valt het allemaal wat minder op

En ik heb jou misschien 2 of 3 keer gequote in een jaar _O-
zou aangifte doen van stalking
Heb het al doorgegeven aan ome Frank, hoor ;(
pi_149651175
TS kan geen fatsoenlijke vrouw krijgen en importeert maar een Russische bruid. :')
Corporate translator
pi_149651265
Alle vrouwen zijn kuthoeren toch? :?
Op woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef epicbeardman het volgende:
Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.
pi_149651718
82 reacties en geen één plaatje? Serieus?
NEE!
  vrijdag 13 februari 2015 @ 23:19:43 #85
432923 NuckChorris
Chuck Norris is over 9000!!!
pi_149651816
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 23:17 schreef HexHunter het volgende:
82 reacties en geen één plaatje? Serieus?
When Chuck Norris reads the dictionary....silly person, he doesn't read it, He CORRECTS it.
  zaterdag 14 februari 2015 @ 12:54:21 #86
385546 corehype
ogen uitgestoken
pi_149660823
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 18:31 schreef erodome het volgende:
Vind zeer zeker niet alle russische vrouwen hoeren, integendeel zelfs. Vind wel erg vaak de mannetjes die zaniken over de vrouwen in het eigen land om dan een vrouw daar te zoeken treurige ventjes. Die maken dan wel weer een stevige kans op een golddigger of erger, dat komt niet omdat er zoveel van die vrouwen daar zijn, maar omdat ze dat aantrekken door hun treurigheid.
Als je zelf een godslelijke kerel met 0,0 social skills bent en je slaat daar een "model" aan de haak dan is het 9 van de 10 keer zo dat ze niet op hem valt, maar op de mogelijkheden. Gaat het om een normale kerel of zelfs lekkere kerel dan zie je ook vaak dat het dames zijn die zelf meer dan zat te bieden hebben en hem niet nodig hebben, het dus wel gewoon wederzijdse liefde is.
:')
"Geen kut is ooit nat geworden van een autist die 100 cijfers achter de komma van Pi uit zijn kop kan drummen."
corehype in KLB / Wiskundige bewijzen
pi_149660995
quote:
8s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 16:24 schreef corehype het volgende:
- SEX; Aangezien ik in de club de keuze had uit een horde modellen, koos ik maar de eerste de beste. Deze was bovengemiddeld mooi ten opzcihte van de andere meiden in de club,
Oke, dus eigenlijk zeg je: ik was in een club en omdat ik een kneus ben nam ik genoegen met de lelijkste :')
Krekker is de bom!
pi_149661084
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 18:30 schreef IPA35 het volgende:

[..]
en de vrouwen vrouwelijker.
Dit is wel echt zo in Oost Europa (en in veel andere landen).

In NL hebben veel vrouwen last van het doorgeslagen feminisme. Maar ook genoeg vrouwen in NL die daar geen last van hebben gelukkig :).
Krekker is de bom!
pi_149661271
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 18:31 schreef erodome het volgende:
Vind zeer zeker niet alle russische vrouwen hoeren, integendeel zelfs. Vind wel erg vaak de mannetjes die zaniken over de vrouwen in het eigen land om dan een vrouw daar te zoeken treurige ventjes. Die maken dan wel weer een stevige kans op een golddigger of erger, dat komt niet omdat er zoveel van die vrouwen daar zijn, maar omdat ze dat aantrekken door hun treurigheid.
Als je zelf een godslelijke kerel met 0,0 social skills bent en je slaat daar een "model" aan de haak dan is het 9 van de 10 keer zo dat ze niet op hem valt, maar op de mogelijkheden. Gaat het om een normale kerel of zelfs lekkere kerel dan zie je ook vaak dat het dames zijn die zelf meer dan zat te bieden hebben en hem niet nodig hebben, het dus wel gewoon wederzijdse liefde is.
Ondanks dat 't iets heel anders is doet dit me toch een beetje denken aan die figuren die bij een blank/zwart relatie gaan roepen: "dit is zooo fout want het brengt de intelligentie van ons ras omlaag!!!"

Terwijl deze onzin-roepers eigenlijk te dom zijn om te beseffen dat een domme blanke/zwarte doorgaans ook een domme zwarte/blanke aan de haak slaat, daar waar een slimme blanke/zwarte doorgaans ook een slimme blanke/zwarte aan de haak slaat.
Krekker is de bom!
pi_149661435
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 februari 2015 13:04 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

Dit is wel echt zo in Oost Europa (en in veel andere landen).

In NL hebben veel vrouwen last van het doorgeslagen feminisme. Maar ook genoeg vrouwen in NL die daar geen last van hebben gelukkig :).
Maar daarom klagen de vrouwen hier dat de vrouwen daar hoeren zijn, omdat ze zich niet zo als halve kerels gedragen.
"But the age of chivalry is gone; that of sophisters, economists, and calculators has succeeded, and the glory of Europe is extinguished forever."- Edmund Burke
pi_149661474
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 februari 2015 13:17 schreef IPA35 het volgende:

[..]

Maar daarom klagen de vrouwen hier dat de vrouwen daar hoeren zijn, omdat ze zich niet zo als halve kerels gedragen.
Volgens mij valt het best mee met het geklaag, maar sommige NL'ers (man/vrouw) zijn inderdaad van mening dat Oostblok vrouwen (en Russische al helemaal) hoeren zijn. Niet specifiek vrouwen, ook mannen denken/zeggen dat.

En dat zou inderdaad mede daardoor kunnen komen.
Krekker is de bom!
pi_149661549
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 februari 2015 13:18 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

Volgens mij valt het best mee met het geklaag, maar sommige NL'ers (man/vrouw) zijn inderdaad van mening dat Oostblok vrouwen (en Russische al helemaal) hoeren zijn. Niet specifiek vrouwen, ook mannen denken/zeggen dat.

En dat zou inderdaad mede daardoor kunnen komen.
Ik was dan in Kroatië en Tsjechië geweest (en paar tankstations in Slovenië van de binnenkant gezien). Ik was daar nog nooit geweest en ik had ook zo mijn verwachtingen. Je verwacht toch een beetje plastic vrouwen en mannen die denken dat ze gangster zijn. Veel heel erg mee. (Alleen in Praag was er 's avonds wat prostitutie op straat.) Vooral Kroaten zijn een tof volk.
"But the age of chivalry is gone; that of sophisters, economists, and calculators has succeeded, and the glory of Europe is extinguished forever."- Edmund Burke
pi_149661635
Maar TS alhoewel je OP heel behoorlijk onderbouwd is vraag ik mij af of ook jij Snooki stiekem ook niet gewoon zou geven als de brandweer.
pi_149663858
Wat Russische vrouwen voor TS:

Krekker is de bom!
pi_149664128
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 februari 2015 14:47 schreef KreKkeR het volgende:

Wat zijn ze lief als ze boos zijn O+
pi_149665391
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 februari 2015 14:47 schreef KreKkeR het volgende:

Haha geniaal filmpje :D vooral dat laatste stukje de waarheid is altijd goed :7
pi_149666409
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 17:01 schreef datismijnmening het volgende:

Russische vrouwen hebben maar één ambitie in het leven en dat is een rijke vent vinden. Waarom denk je dat de States nog steeds zo in trek zijn bij Russische dames.

Je kunt veel willen ontkennen maar het staat toch echt vast dat Russische wijven hoeren zijn :')
Euhm nee :')
pi_149666455
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 17:53 schreef studentje7 het volgende:
Ik ben zelf Russisch. Nooit leuk om onzin te horen over dat alle Russische vrouwen hoeren zijn.

Het is natuurlijk ook onzin dat (alle) Nederlandse vrouwen lelijk zijn. Er zijn in Nederland ook genoeg leuke knappe vrouwen. In Rusland wellicht nog meer(kom er elk jaar wel en kan dat wel beamen) maar dat is toch geen reden om alle Nederlandse vrouwen te bashen.

Wat helemaal belachelijk is zijn die vooroordelen over dat alle Russische vrouwen met buitenlanders trouwen vanwege het geld. Niet omdat de verhouding man/vrouw in Rusland 45/55 is en zij een normaal leven willen met een man en kinderen.... terwijl hier juist een overschot aan mannen is.
45/55?!?! Ik ga naar Rusland :Y
pi_149666486
quote:
10s.gif Op zaterdag 14 februari 2015 12:54 schreef corehype het volgende:

[..]

Is gewoon zo.
pi_149666536
Eens. We hebben nog geluk dat er nog wat immigratievrouw vanuit Z-Europa/Amerika en Oost-Europa rondloopt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')