quote:Op maandag 19 januari 2015 11:57 schreef Vermecelli het volgende:
Zonder pics is dit een kansloos topic
Ik wil geen pics zetten omdat iedereen dan meegaat naar deze club en dan heb ik nog midner kansquote:Op maandag 19 januari 2015 11:57 schreef Vermecelli het volgende:
Zonder pics is dit een kansloos topic
Dit zat ik PRECIES te denken toen ik het eerste deel van je topic las.quote:
Chicks in Amsterdam.quote:Op maandag 19 januari 2015 11:59 schreef corehype het volgende:
[..]
Ik wil geen pics zetten omdat iedereen dan meegaat naar deze club en dan heb ik nog midner kans
Plus privacy enzo
He twas ergens in Amsterdam iig
LEUGENAARquote:Op maandag 19 januari 2015 11:59 schreef 2NutZ het volgende:
Elk topic een nieuwe setting, elk topic zelfde faal en zelfde schijtangst voor vrouwen
Jokhoofd ben je.quote:Op maandag 19 januari 2015 12:02 schreef corehype het volgende:
[..]
LEUGENAAR
Ik heb een chick geneukt in een ander topic
quote:Op maandag 19 januari 2015 12:04 schreef Copthorne het volgende:
Dit herkennen jullie vast ook: Sta je op een dansvloer in een club en gaan er ineens twee hele hete chicks naast je met elkaar zoenen. Ik zit daar altijd in trance naar te kijken.
Ik doe dat meestal in bed of ergens anders, maar niet in een topic. Leg uit?quote:Op maandag 19 januari 2015 12:02 schreef corehype het volgende:
[..]
LEUGENAAR
Ik heb een chick geneukt in een ander topic
Pohi's doorzoekenquote:Op maandag 19 januari 2015 12:10 schreef Copthorne het volgende:
[..]
KLB / Vergeten waarover je een topic wilt maken
Dit, definitie van een fuckboyquote:Op maandag 19 januari 2015 11:59 schreef 2NutZ het volgende:
Elk topic een nieuwe setting, elk topic zelfde faal en zelfde schijtangst voor vrouwen
Weet je wat het is mattiequote:Op maandag 19 januari 2015 13:22 schreef BozeHaas het volgende:
Het zijn ook maar gewoon mensen g je moet er gewoon voor gaan ik zie genoeg lelijke gozers met lekkere chicks
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |