nohomo, maar wat is mis met trannies?quote:Op donderdag 4 december 2014 16:22 schreef corehype het volgende:
klacht: alleen trannies willen mij neuken op internet
Maar wat als hij onderdanig is, dan vindt hij het nog leuk ook de smeerpijp.quote:Op donderdag 4 december 2014 16:23 schreef Pixxie. het volgende:
TS is typisch zo'n irritant ventje die je met een vork in zijn nek wilt steken
En heeft minder game dan een inktvisquote:
Hey ben je toevallig archeoloog?quote:Op donderdag 4 december 2014 16:23 schreef Pixxie. het volgende:
quote:Op donderdag 4 december 2014 16:27 schreef Pharkus het volgende:
[..]
En heeft minder game dan een inktvis
Ach hij roept nog geen psscht op straat.quote:Op donderdag 4 december 2014 16:23 schreef Pixxie. het volgende:
Er is een soort inktvis, of was het een octopus, ik weet het even niet. Maar een van de twee heeft een soort waar het vrouwtje eitjes legt en daarna het nest beschermd en als de kinderen uitkomen is zij al dood/uitgehongerd. Omdat ze niet weg kan bij het nest, en waken blijft. Nu weet ik niet welke vissoort het hier betreft wellicht was het een octopus, maar die man die dumpt zijn kwakje en gaat weg, die heeft dus best veel game.quote:Op donderdag 4 december 2014 16:27 schreef Pharkus het volgende:
[..]
En heeft minder game dan een inktvis
Nee hoezoquote:Op donderdag 4 december 2014 16:27 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Hey ben je toevallig archeoloog?
Betaal jij?quote:Op donderdag 4 december 2014 16:32 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Oklahoma, ik heb ook wel zin daarheen te gaan, waarom gaan we niet samen?
Gewoon in wit mini-busje meisjes oppikken en die dan weer verkopen om de reis te bekostigen?quote:
Moeten we wel Deadprez meenemen.quote:Op donderdag 4 december 2014 16:33 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Gewoon in wit mini-busje meisjes oppikken en die dan weer verkopen om de reis te bekostigen?
De penis waarschijnlijk.quote:Op donderdag 4 december 2014 16:25 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
nohomo, maar wat is mis met trannies?
Lekker boeiend.quote:Op donderdag 4 december 2014 16:35 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Weet niet of hij van Oklahoma houdt, het is geen verzorgingsstaat meen ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |