nohomo, maar wat is mis met trannies?quote:Op donderdag 4 december 2014 16:22 schreef corehype het volgende:
klacht: alleen trannies willen mij neuken op internet
Maar wat als hij onderdanig is, dan vindt hij het nog leuk ook de smeerpijp.quote:Op donderdag 4 december 2014 16:23 schreef Pixxie. het volgende:
TS is typisch zo'n irritant ventje die je met een vork in zijn nek wilt steken
En heeft minder game dan een inktvisquote:
Hey ben je toevallig archeoloog?quote:Op donderdag 4 december 2014 16:23 schreef Pixxie. het volgende:
quote:Op donderdag 4 december 2014 16:27 schreef Pharkus het volgende:
[..]
En heeft minder game dan een inktvis
Ach hij roept nog geen psscht op straat.quote:Op donderdag 4 december 2014 16:23 schreef Pixxie. het volgende:
Er is een soort inktvis, of was het een octopus, ik weet het even niet. Maar een van de twee heeft een soort waar het vrouwtje eitjes legt en daarna het nest beschermd en als de kinderen uitkomen is zij al dood/uitgehongerd. Omdat ze niet weg kan bij het nest, en waken blijft. Nu weet ik niet welke vissoort het hier betreft wellicht was het een octopus, maar die man die dumpt zijn kwakje en gaat weg, die heeft dus best veel game.quote:Op donderdag 4 december 2014 16:27 schreef Pharkus het volgende:
[..]
En heeft minder game dan een inktvis
Nee hoezoquote:Op donderdag 4 december 2014 16:27 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Hey ben je toevallig archeoloog?
Betaal jij?quote:Op donderdag 4 december 2014 16:32 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Oklahoma, ik heb ook wel zin daarheen te gaan, waarom gaan we niet samen?
Gewoon in wit mini-busje meisjes oppikken en die dan weer verkopen om de reis te bekostigen?quote:
Moeten we wel Deadprez meenemen.quote:Op donderdag 4 december 2014 16:33 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Gewoon in wit mini-busje meisjes oppikken en die dan weer verkopen om de reis te bekostigen?
De penis waarschijnlijk.quote:Op donderdag 4 december 2014 16:25 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
nohomo, maar wat is mis met trannies?
Lekker boeiend.quote:Op donderdag 4 december 2014 16:35 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Weet niet of hij van Oklahoma houdt, het is geen verzorgingsstaat meen ik.
Origineel maar matigquote:Op donderdag 4 december 2014 16:37 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik heb nog een groot bot wat je kunt bestuderen
Hoe vind je die openingszin?
Vang jij even mooi bot hierquote:Op donderdag 4 december 2014 16:40 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Nou daar ben ik tevreden mee, beter dan een vork in m'n nek.
inderdaad, wat is badoo?quote:Op donderdag 4 december 2014 16:43 schreef JeMoeder het volgende:
Ik lees wel vaker het woord Badoo? WHAT THE FUCK IS BADOO?
quote:Op donderdag 4 december 2014 16:23 schreef Pixxie. het volgende:
Waar 2 honden vechten over een bot, is er een lachende derde. Iedereen wilt uiteraard die lachende derde zijn.quote:
Hallo vader.quote:Ewa pappies,
Blij dat je plezier hebt van dat inbelmodem wat we je laatst cadeau hebben gegeven.quote:Ik heb geen zin meer om fakking hard te feesten in deze oorlogswinter, dus wat ik doe is op internet natte punanis zoeken die mijn curasaus willen
Hield je die tablet niet weer op de kop? Het is een paar keer voorgekomen dat we met je kruis hebben geskyped.quote:Meestal ga ik op Badoo maar heb ook HotorNot geprobeerd. Heb alle chicks rechts geswiped op Tinder maar nooit een match gekregen
Ik mis een enter.quote:Dus ik chicks aanspreken, echt honderden tegelijk en heb daar een geniaal stappenplan voor gemaakt:
1. Alle tabs openen van chicks die ik wil pureren
2. Tekst
3. Ctrl+C
4. Ctrl+V
Kafka?quote:faka?
Mijn Engels is niet zo goed maar fuck klinkt als meer.quote:Ej moet je hore wat voor replies ik krijg, egt kk raar:
- Fuck Off
- Seriously? Wasn't my previous message clear? I'm not interested. Fuck off. Bye.
- Why do you guys think that using a dumb phrase by an even dumber "pick up artist" will help you get anywhere?
- Hi, if I had the self esteem and confidence for a date, I'd probably say yes if you asked. (bleek een Tranny te zijn)
quote:klacht: alleen trannies willen mij neuken op internet
De schoonste deerne van Spanje heeft geen badoo nodig, die heeft genoeg mannen aan haar knieën.quote:Op donderdag 4 december 2014 21:28 schreef MissSpain het volgende:
Badoo. Meen je dat.
Leef je toevallig nog in 2008 TS?
Ja typisch, dat heb ik ook vaak met van die mensen, dan denk ik... kom ik steek een vork in zijn nek... verder niets mis mee hoorquote:Op donderdag 4 december 2014 16:23 schreef Pixxie. het volgende:
quote:Op vrijdag 5 december 2014 08:45 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Ja typisch, dat heb ik ook vaak met van die mensen, dan denk ik... kom ik steek een vork in zijn nek... verder niets mis mee hoor
ts ben je negerquote:Op donderdag 4 december 2014 16:22 schreef corehype het volgende:
dus wat ik doe is op internet natte punanis zoeken die mijn curasaus willen
WAAROM EEN VORKquote:Op vrijdag 5 december 2014 08:54 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
LACH NIET!!!! KK!!! IK STEEK EEN VORK IN JE NEK
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |