Ga je toch terug naar je land scarface-wannabe? Met je faka. Spreek gewoon normaal Nederlands idioot.quote:Op donderdag 18 december 2014 19:07 schreef corehype het volgende:
Ewa dreries, jullie weten mijn naam
Corehype
Faka, ik zag zoveel boys tijdens collegetijden, de man vrouw ratio was 50:1
Nou, die chicks waren dik maar in onze ogen waren ze een 9 want er was niks anders neukbaars
klacht: engineering school
Maar dat is niet alles, die vrouwen die naar dit soort omgevingen gaan voor de aandacht die e krijgen en nu de macht krijgen door de status van 'speciaal sneeuwvlok' krijgen terwijl ze in de club de lelijkste van de lelijkste zijn en boys als mij niks gunnen
terechte klacht: vrouwen die de competitie niet opzoeken
bonusklacht: rape fantasies met gangbangs niet mogen uitvoeren in eckte leven
Bouwkudne een technische studie noemen!!!!!!1111111!!!!Eins!!!!!Einsquote:Op donderdag 18 december 2014 19:08 schreef Verbodsbord het volgende:
Genoeg goeie chicks op Bouwkunde
quote:Op donderdag 18 december 2014 19:10 schreef corehype het volgende:
[..]
Bouwkudne een technische studie noemen!!!!!!1111111!!!!Eins!!!!!Eins![]()
![]()
'Faka' is typisch Nederlands. Weinig andere landen waar je het zal tegenkomen.quote:Op donderdag 18 december 2014 19:09 schreef hairybeardyman het volgende:
[..]
Ga je toch terug naar je land scarface-wannabe? Met je faka. Spreek gewoon normaal Nederlands idioot.
Nope. Faka is afgeleid van Fawaka wat SURINAAMS is.quote:Op donderdag 18 december 2014 19:13 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
'Faka' is typisch Nederlands. Weinig andere landen waar je het zal tegenkomen.
???quote:Op donderdag 18 december 2014 19:07 schreef corehype het volgende:
bonusklacht: rape fantasies met gangbangs niet mogen uitvoeren in eckte leven
Ok opa.quote:Op donderdag 18 december 2014 19:15 schreef hairybeardyman het volgende:
[..]
Nope. Faka is afgeleid van Fawaka wat SURINAAMS is.
Dit is Nederland. Je dondert maar op met je Surinaamse uitingen en mentaliteit.
En zwarte piet is GEEN racisme.
Het is AFGELEID van Surinaams. Dat wil niet zeggen dat men het in Suriname gebruiktquote:Op donderdag 18 december 2014 19:15 schreef hairybeardyman het volgende:
[..]
Nope. Faka is afgeleid van Fawaka wat SURINAAMS is.
Dit is Nederland. Je dondert maar op met je Surinaamse uitingen en mentaliteit.
En zwarte piet is GEEN racisme.
Happen.quote:Op donderdag 18 december 2014 19:19 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Het is AFGELEID van Surinaams. Dat wil niet zeggen dat men het in Suriname gebruikt
Donder jij maar op met je zeikerige jankmentaliteit. Jankerds hebben we hier al genoeg... Je bent gewoon een zielige Quinsy Gario
Dit.quote:Op donderdag 18 december 2014 19:31 schreef HSG het volgende:
Als jij een studie gaat volgen puur omdat jij achter de vrouwen aan wilt dan is het erg diep gesteld met jou TS.
Mama zei dat als ik rijk ben er eindelijk een meisje mij leuk gaat vindenquote:Op donderdag 18 december 2014 19:31 schreef HSG het volgende:
Als jij een studie gaat volgen puur omdat jij achter de vrouwen aan wilt dan is het erg diep gesteld met jou TS.
Moet je haar wel onderhouden.quote:Op donderdag 18 december 2014 19:33 schreef corehype het volgende:
[..]
Mama zei dat als ik rijk ben er eindelijk een meisje mij leuk gaat vinden
Wat heeft mijn reactie te maken met niet kunnen lezen?quote:Op donderdag 18 december 2014 19:30 schreef hairybeardyman het volgende:
[..]
Nee.
Jij kan niet lezen.
Ik dacht dat jij per se een maagd zocht.quote:Op donderdag 18 december 2014 19:33 schreef corehype het volgende:
[..]
Mama zei dat als ik rijk ben er eindelijk een meisje mij leuk gaat vinden
Jongens die pedagogiek studerenquote:Op donderdag 18 december 2014 19:31 schreef HSG het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |