abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_149988432
quote:
9s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 13:40 schreef L.J.E het volgende:

[..]

Dat zeggen alle Fokkers als een topic maar iets over vrouwen gaat in KLB. Niet dat Fokkers uberhaupt neuken, ik kan het namelijk weten.
Ja is balen dat je niet neukt, sommige mensen hebben daar minder moeite mee
pi_149988447
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 13:40 schreef Chewie het volgende:

[..]

En als ze niet neuken zijn het hoeren. Heel logisch allemaal, Oostblok vrouwen die 50 euro zien, met daarachter TS, en hun benen spreiden zijn dit natuurlijk niet.
:') :') :')
Dit is vrij debiel wat ik hier lees.
pi_149988465
Terecht topic met een terechte OP trouwens.

Ik heb me dit namelijk ook al vaak afgevraagd. Ga je op stap, staan ze daar aan hun Breezer te lurken in groepjes. Loop je drie uur later langs hebben ze nog steeds diezelfde Breezer in de handen. Volgens mij gaan ze uit en drinken ze een consumptie. En dan huilen als de disco gesloten is :') Probeer je een praatje met ze te maken zo van ' wat doe jij hier ' reageren ze hysterisch of niet. Man man man, echt. Eentje begon toen de uitsmijter erbij te roepen omdat ik met een rolstoelwiel over haar Prada's reed. Haar heb ik laterna nog in elkander laten trimmen door een motorbende.
U MAD?
pi_149988468
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 13:42 schreef L.J.E het volgende:

[..]

Ja dat is wel een vrij accurate omschrijving van de logica van TS.
pi_149988493
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 13:42 schreef Chewie het volgende:

[..]

Natuurlijk, nu ben ik het opeens die ook niet neukt net zoals TS en dan jezelf verkapt toewijzen in het groepje "sommige mensen hebben daar minder moeite mee"
pi_149988516
quote:
3s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 13:43 schreef de_boswachter het volgende:
Terecht topic met een terechte OP trouwens.

Ik heb me dit namelijk ook al vaak afgevraagd. Ga je op stap, staan ze daar aan hun Breezer te lurken in groepjes. Loop je drie uur later langs hebben ze nog steeds diezelfde Breezer in de handen. Volgens mij gaan ze uit en drinken ze een consumptie. En dan huilen als de disco gesloten is :') Probeer je een praatje met ze te maken zo van ' wat doe jij hier ' reageren ze hysterisch of niet. Man man man, echt. Eentje begon toen de uitsmijter erbij te roepen omdat ik met een rolstoelwiel over haar Prada's reed. Haar heb ik laterna nog in elkander laten trimmen door een motorbende.
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 13:42 schreef Chewie het volgende:
  dinsdag 24 februari 2015 @ 13:45:02 #182
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_149988522
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 13:33 schreef L.J.E het volgende:

[..]

:')

[..]

Ik snap het niet. Hij roept wat over autistische maagden hiero wat best klopt en jij valt hem direct weer aan op dingen die je eigenlijk nooit kan weten en roept dat hij onzeker is en dat hij haatdragend is.. :P

Ben je wel eens op wat meets geweest van Fokkers? Neem laatste FOK! film meet maar, daar zag 90% er totaal niet uit en kwam autistisch over. Maar nee hoor het ligt allemaal aan TS dat hij zoiets zegt.
Als dit zijn eerste topic met deze toon was, soit, maar helaas :').

En ja, ik ben vaak zat op meetings geweest, ook bij de laatste FOK! film, en je overdrijft schromelijk, als je het niet had geweten dat je in een zaal FOK!kers zat was je er nooit achter gekomen ook.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  dinsdag 24 februari 2015 @ 13:45:16 #183
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_149988528
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 13:42 schreef L.J.E het volgende:

[..]

En dat is hoe TS denkt. ;)

Ook zijn Amerikaanse vrouwen veel beter en vooral slanker volgens TS.
Want de Nederlandse vrouw is gemiddeld wel 3 cm langer dan de Amerikaanse vrouw dus de Nederlandse vrouwen zijn reuzen, en dat het gemiddelde aantal vrouwen met overgewicht veel hoger is in Amerika doet er niet toe!
Logisch redeneren is niet aan TS besteed. :P
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_149988553
quote:
10s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 13:43 schreef L.J.E het volgende:

[..]

Natuurlijk, nu ben ik het opeens die ook niet neukt net zoals TS en dan jezelf verkapt toewijzen in het groepje "sommige mensen hebben daar minder moeite mee"
Het zijn dan ook je eigen woorden en ja ik reken me zelf wel tot de groep die neukt, niet dat ik daar nog voor op jacht moet of mag. Daar is niks verkapts aan.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 24-02-2015 13:46:48 ]
pi_149988622
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 13:45 schreef snakelady het volgende:

[..]

O-) Volgens mij heeft L.J.E. exact dezelfde gedachten als TS
pi_149988624
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 13:45 schreef Chewie het volgende:

[..]

Het zijn dan ook je eigen woorden en ja ik reken me zelf wel tot de groep die neukt, niet dat ik daar nog voor op jacht moet of mag.
ok
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 13:45 schreef snakelady het volgende:

[..]

Ook zijn Amerikaanse vrouwen veel beter en vooral slanker volgens TS.
Want de Nederlandse vrouw is gemiddeld wel 3 cm langer dan de Amerikaanse vrouw dus de Nederlandse vrouwen zijn reuzen, en dat het gemiddelde aantal vrouwen met overgewicht veel hoger is in Amerika doet er niet toe!
Logisch redeneren is niet aan TS besteed. :P
Boeie, is zijn smaak. Who cares. Maar dat mensen zo persoonlijk worden en hem gaan aanvallen zegt wel wat over zijn OP.
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 13:45 schreef HeatWave het volgende:
Als dit zijn eerste topic met deze toon was, soit, maar helaas .

En ja, ik ben vaak zat op meetings geweest, ook bij de laatste FOK! film, en je overdrijft schromelijk, als je het niet had geweten dat je in een zaal FOK!kers zat was je er nooit achter gekomen ook.
Ik kon de zweetangst van buiten de zaal ruiken maar goed dat is een andere discussie. 9.gif
pi_149988651
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 13:48 schreef Chewie het volgende:

[..]

O-) Volgens mij heeft L.J.E. exact dezelfde gedachten als TS
Verre van maar hij snijdt wel een paar kritische punten.
  dinsdag 24 februari 2015 @ 13:49:19 #188
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_149988663
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 13:48 schreef L.J.E het volgende:

[..]

ok

[..]

Boeie, is zijn smaak. Who cares. Maar dat mensen zo persoonlijk worden en hem gaan aanvallen zegt wel wat over zijn OP.

[..]

Ik kon de zweetangst van buiten de zaal ruiken maar goed dat is een andere discussie. [ afbeelding ]
Man hij loopt topic na topic mensen uit NL de kanker in te wensen, uit te schelden voor hoer en weet ik het allemaal, alles en iedereen hier is kut en moet eigenlijk dood.

En dan verwacht je een normaal lopend topic?
Get woke, go broke!
pi_149988696
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 13:49 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Man hij loopt topic na topic mensen uit NL de kanker in te wensen, uit te schelden voor hoer en weet ik het allemaal, alles en iedereen hier is kut en moet eigenlijk dood.

En dan verwacht je een normaal lopend topic?
Ik lees best vaak topics van hem en heb dat nog nooit gezien. Ook hier gebeurt vrij weinig.
pi_149988709
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2015 17:31 schreef Chai het volgende:
Om lekker aan de pillen te gaan.
Ook zo grappig.
Gaan wijven uren hun make-up zitten doen. Gaan ze daarna aan de pillen en zien ze er toch niet meer uit :')
Moeten zij weten
  dinsdag 24 februari 2015 @ 13:50:57 #191
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_149988712
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 13:48 schreef L.J.E het volgende:

[..]

ok

[..]

[..]

Ik kon de zweetangst van buiten de zaal ruiken maar goed dat is een andere discussie. [ afbeelding ]
Het gaat er om dat hij onrealistische beelden heeft die nergens op gebaseerd zijn, zoals alle Nederlandse vrouwen zijn 1.90 en douchen nooit? Serieus?

Zou hij zeggen dat Nederlandse vrouwen dankzij emancipatie wat kieskeuriger zijn geworden, dan zou ik het met hem eens zijn.
En dat is dus het probleem bij hem, dat ze hem niet willen, en in plaats van het probleem bij zichzelf te zoeken raakt hij gefrustreerd en is het de schuld van alle Nederlandse vrouwen die hoeren zijn en hem niet willen neuken.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_149988740
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 13:50 schreef H0D3NPYL het volgende:

[..]

Ook zo grappig.
Gaan wijven uren hun make-up zitten doen. Gaan ze daarna aan de pillen en zien ze er toch niet meer uit :')
Sowieso wijven en make-up. :')
pi_149988776
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 13:50 schreef snakelady het volgende:

[..]

Het gaat er om dat hij onrealistische beelden heeft die nergens op gebaseerd zijn, zoals alle Nederlandse vrouwen zijn 1.90 en douchen nooit? Serieus?

Zou hij zeggen dat Nederlandse vrouwen dankzij emancipatie wat kieskeuriger zijn geworden, dan zou ik het met hem eens zijn.
En dat is dus het probleem bij hem, dat ze hem niet willen, en in plaats van het probleem bij zichzelf te zoeken raakt hij gefrustreerd en is het de schuld van alle Nederlandse vrouwen die hoeren zijn en hem niet willen neuken.
Dat hij zegt dat ze nooit douchen heb je wel gelijk in, daar raak je wel een punt.
  dinsdag 24 februari 2015 @ 13:54:54 #194
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_149988826
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 13:53 schreef L.J.E het volgende:

[..]

Dat hij zegt dat ze nooit douchen heb je wel gelijk in, daar raak je wel een punt.
Ik weet niet waar hij woont maar iedere vrouw die ik ken wast zich toch met grote regelmaat, ken er meerdere die zichzelf zelfs meerdere keren per dag wassen.

Waar wonen die vrouwen van 1.90 die nog nooit van persoonlijke hygiene hebben gehoord ergens in Nederland? is er ergens een dorpje waar TS vandaan komt waar ik nog nooit van heb gehoord?
  dinsdag 24 februari 2015 @ 13:56:37 #195
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_149988886
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 13:54 schreef snakelady het volgende:

[..]

Ik weet niet waar hij woont maar iedere vrouw die ik ken wast zich toch met grote regelmaat, ken er meerdere die zichzelf zelfs meerdere keren per dag wassen.

Waar wonen die vrouwen van 1.90 die nog nooit van persoonlijke hygiene hebben gehoord ergens in Nederland is er ergens een dorpje waar TS vandaan komt waar ik nog nooit van heb gehoord?
Hij geeft je gelijk volgens mij hoor, op dat punt dan :P.
Get woke, go broke!
pi_149988905
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 13:54 schreef snakelady het volgende:

[..]

Ik weet niet waar jij woont maar iedere vrouw die ik ken wast zich toch met grote regelmaat, ken er meerdere die zichzelf zelfs meerdere keren per dag wassen.

Waar wonen? die vrouwen van 1.90 die nog nooit van persoonlijke hygiene hebben gehoord ergens in Nederland is er ergens een dorpje waar jij en TS vandaan komen waar ik nog nooit van heb gehoord?
Van waar ik vandaan kom zijn er wel eens vrouwen die uit hun bed stinken maar vooral tijdens het uitgaan in een of andere slettenbakje clubje dat vrouwen eruit zien de eerste beste arrogante slet en er onhygienisch uit zien.
  dinsdag 24 februari 2015 @ 13:57:35 #197
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_149988917
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 13:56 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Hij geeft je gelijk volgens mij hoor, op dat punt dan :P.
Ik zag het inderdaad, heb het ook al aangepast. ;)
  dinsdag 24 februari 2015 @ 13:59:10 #198
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_149988981
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 13:57 schreef L.J.E het volgende:

[..]

Van waar ik vandaan kom zijn er wel eens vrouwen die uit hun bed stinken maar vooral tijdens het uitgaan in een of andere slettenbakje clubje dat vrouwen eruit zien de eerste beste arrogante slet en er onhygienisch uit zien.
Want mannen zien er zo geweldig uit na een avond dansen en drinken? Geen een mens ruikt dan hetzelfde als wanneer ze net uit de douche komen.
Waarom wordt alleen van vrouwen verwacht dat ze na een avond dansen, zuipen en tussen andere zwetende mensen staan nog ruiken naar roosjes?
pi_149989091
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 februari 2015 13:59 schreef snakelady het volgende:

[..]

Want mannen zien er zo geweldig uit na een avond dansen en drinken? Geen een mens ruikt dan hetzelfde als wanneer ze net uit de douche komen.
Waarom wordt alleen van vrouwen verwacht dat ze na een avond dansen, zuipen en tussen andere zwetende mensen staan nog ruiken naar roosjes?
Nee, je hebt er bij de mannen idd ook wel natte honden bij staan. Vooral de corpsballen zonder geld voor een deo. Maar goed ik zie er altijd top uit na zo'n nachtje, alleen wel tamelijk dronken/
  dinsdag 24 februari 2015 @ 14:03:10 #200
405850 Eiwitshake
Russische Trol
pi_149989125
Om nog maar niet over de hipsterdametjes te spreken die helemaal vol van zichzelf zijn :r
In Nederland hebben vrouwen toch meer iets van; kijk mij eens onafhankelijk zijn.

Als je dat vergelijkt met andere landen (ik ben vaak in Duitsland) waar ook gewoon gelijkheid tussen man en vrouw is, is dat in mijn optiek toch anders. Vrouwen daar hoeven zich minder te bewijzen ofzo.
Sws meten Nederlandse vrouwen zich na de 30 toch een menerenkapsel aan.
"Wij zweren de voorkeur te geven aan een wisse dood boven een smadelijke behandeling, en nooit te dulden dat de geringste inbreuk gemaakt wordt op Neêrlands roem of de eer der vlag.”
- Jan Van Speijk
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')