abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_149666771
Het zijn toch echt de mannen die er voor zorgen dat vrouwen zich zo gedragen. Als iedereen geen genoegen neemt met een onvrouwelijk misbaksel zou het gedrag zo omdraaien
We're slowly approaching inevitable death.
  zaterdag 14 februari 2015 @ 16:48:37 #102
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_149666853
quote:
, dat hoor ik van vrouwen,
nuff said
  zaterdag 14 februari 2015 @ 16:49:49 #103
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_149666881
Kan me helemaal vinden in de OP.

Zou zelf alleen sommige delen minder grof geformuleerd hebben.
  zaterdag 14 februari 2015 @ 17:18:19 #104
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_149667698
TS leeft in een fata morgana.
pi_149667800
TS, de nieuwe Elliot rodger.
Nee even serieus, er zit echt een steekje bij je los.
  zaterdag 14 februari 2015 @ 17:21:46 #106
385546 corehype
ogen uitgestoken
pi_149667821
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 februari 2015 16:49 schreef Ixnay het volgende:
Kan me helemaal vinden in de OP.

Zou zelf alleen sommige delen minder grof geformuleerd hebben.
Ja want jij zit in Noorwegen man, het land met de mooiste vrouwen :')
"Geen kut is ooit nat geworden van een autist die 100 cijfers achter de komma van Pi uit zijn kop kan drummen."
corehype in KLB / Wiskundige bewijzen
pi_149668172
quote:
10s.gif Op zaterdag 14 februari 2015 17:21 schreef corehype het volgende:

[..]

We kunnen er wel weer een welles nietes spelletje tegen aan gooien, en elkaar met geselecteerde voorbeelden verrassen, maar mijn vraag is eigenlijk:

"Waarom blijf je in hemelsnaam in Nederland".

Je zat in Rusland. Waarom ga je dan weer terug?
Je kunt beter één kaars opsteken dan duizend maal de duisternis vervloeken.
  zaterdag 14 februari 2015 @ 17:46:10 #108
385546 corehype
ogen uitgestoken
pi_149668601
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 februari 2015 17:32 schreef Twentsche_Ros het volgende:

[..]

We kunnen er wel weer een welles nietes spelletje tegen aan gooien, en elkaar met geselecteerde voorbeelden verrassen, maar mijn vraag is eigenlijk:

"Waarom blijf je in hemelsnaam in Nederland".

Je zat in Rusland. Waarom ga je dan weer terug?
Ik studeer hier voor een MBA flippie. Tegen mijn zin overigens. Gelukkig steek ik die MBA lekker in mijn zak als ik klaar ben en geef ik Hollandse aap van een baas de middelvinger na het afronden ervan. Doei. Hij verdrietig, ik blij.
"Geen kut is ooit nat geworden van een autist die 100 cijfers achter de komma van Pi uit zijn kop kan drummen."
pi_149668782
quote:
14s.gif Op zaterdag 14 februari 2015 17:46 schreef corehype het volgende:

[..]

Ik studeer hier voor een MBA flippie. Tegen mijn zin overigens. Gelukkig steek ik die MBA lekker in mijn zak als ik klaar ben en geef ik Hollandse aap van een baas de middelvinger na het afronden ervan. Doei. Hij verdrietig, ik blij.
Kun je in Rusland geen MBA halen? Zo nee, dan is het toch maar mooi dat je de kans krijgt in Nederland omdat wél te doen.
Schijnbaar heb je die werkgever op dit moment wel nodig. Ben je trots op jezelf dat je de mensen die je nu nog nodig hebt, vriendelijk bejegend en op het moment dat je ze niet meer nodig bent, vernedert. Ik hoop dat je veel plezier hebt in het buitenland. Mooi dat Nederland jou de mogelijkheid gaf om later kansen in het buitenland te grijpen. Maar goed: Nederland is toch al de grootste donateur van ontwikkelingshulp. Dus de studie van Corehype kan er ook nog wel bij. Ik wens je heel veel succes in de toekomst buiten Nederland!
  zaterdag 14 februari 2015 @ 18:07:53 #110
385546 corehype
ogen uitgestoken
pi_149669224
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 februari 2015 17:51 schreef Twentsche_Ros het volgende:

[..]

Kun je in Rusland geen MBA halen? Zo nee, dan is het toch maar mooi dat je de kans krijgt in Nederland omdat wél te doen.
Schijnbaar heb je die werkgever op dit moment wel nodig. Ben je trots op jezelf dat je de mensen die je nu nog nodig hebt, vriendelijk bejegend en op het moment dat je ze niet meer nodig bent, vernedert. Ik hoop dat je veel plezier hebt in het buitenland. Mooi dat Nederland jou de mogelijkheid gaf om later kansen in het buitenland te grijpen. Maar goed: Nederland is toch al de grootste donateur van ontwikkelingshulp. Dus de studie van Corehype kan er ook nog wel bij. Ik wens je heel veel succes in de toekomst buiten Nederland!
Ik ben Nederland niets schuldig, en hoef niets te beteken voor het land. Zelfs jij doet niets voor het land, zelfs ANDEREN doen niets voor dit land, en geloof me alles wat je doet is voor je zelf.. geen hypocriete taal spreken a.u.b!!
pi_149669338
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 februari 2015 18:07 schreef corehype het volgende:

[..]

Ik ben Nederland niets schuldig, en hoef niets te beteken voor het land. Zelfs jij doet niets voor het land, zelfs ANDEREN doen niets voor dit land, en geloof me alles wat je doet is voor je zelf.. geen hypocriete taal spreken a.u.b!!
Allereerst:
Ik doe vrijwilligerswerk naast mijn gewone baan. Voor een sportvereniging.
Krijg ik niets voor betaald.

Mijn betaalde baan doe ik voor het loon. Mijn bijdrage voor het bedrijf is groter dan wat ik kost, zo werkt het economisch principe. In zoverre heb je gelijk dat iedereen zijn eigen belang nastreeft. Maar is dat in het buitenland anders denk je?
  zaterdag 14 februari 2015 @ 18:56:32 #112
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_149670496
quote:
10s.gif Op zaterdag 14 februari 2015 17:21 schreef corehype het volgende:

[..]

Ik zit al een tijdje niet meer in Noorwegen.
Maar Nederland is geen verkeerd land verder.
pi_149671326
Slavische vrouwen staan ook bekend als zeer knap. Komt vooral omdat er genetisch veel gemixt is. Nederlandse halfbloedjes zijn ook vaak ontzettend mooi.
pi_149671873
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 februari 2015 19:26 schreef ymkandb het volgende:
Slavische vrouwen staan ook bekend als zeer knap. Komt vooral omdat er genetisch veel gemixt is. Nederlandse halfbloedjes zijn ook vaak ontzettend mooi.
Laat me raden, je bent er zelf een?
"But the age of chivalry is gone; that of sophisters, economists, and calculators has succeeded, and the glory of Europe is extinguished forever."- Edmund Burke
pi_149673460
Vanuit de interesses van Corehype bekeken is Rusland (inclusief de nieuwste kolonies) wel een Walhalla. Je hebt net een aantal clubs bezocht en dan kun je je ook nog te goed doen aan een Oekraiense vrouw die niet weg kan.

http://nos.nl/nieuwsuur/a(...)paal-in-donetsk.html

Hopelijk kan Corehype zo snel mogelijk weg. Goed voor Corehype en goed voor Nederland!
  zaterdag 14 februari 2015 @ 21:08:23 #116
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_149674943
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 februari 2015 20:24 schreef Twentsche_Ros het volgende:
Vanuit de interesses van Corehype bekeken is Rusland (inclusief de nieuwste kolonies) wel een Walhalla. Je hebt net een aantal clubs bezocht en dan kun je je ook nog te goed doen aan een Oekraiense vrouw die niet weg kan.

Hopelijk kan Corehype zo snel mogelijk weg. Goed voor Corehype en goed voor Nederland!
Leuk man dat soort haat van alle kanten. Genoeg FOK!kers die (wellicht nu) maar hoogstwaarschijnlijk in een paar jaar even haatdragend jegens bepaalde groepen zijn... Maar goed, geldt helaas ook voor een hoop niet FOK!kers.
Krekker is de bom!
pi_149675852
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 februari 2015 20:24 schreef Twentsche_Ros het volgende:

Wat een zielig verhaal, werd er bijna emotioneel van.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_149676061
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 februari 2015 21:32 schreef chroestjov het volgende:

[..]

Wat een zielig verhaal, werd er bijna emotioneel van.
Bedenk wel dat het verhaal van de NOS komt he... Dus pro-EU, anti-Rusland propaganda.
  zaterdag 14 februari 2015 @ 21:47:51 #119
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_149676452
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 februari 2015 17:51 schreef Twentsche_Ros het volgende:

[..]

Je kunt het ook anders zien. Wat doet Nederland om high potentials die veel geld gekost hebben in NL te houden?
pi_149676488
Hahaha wat een afgunst hier. TS heeft gewoon 100% gelijk.
pi_149677768
http://www.targetmap.com/viewer.aspx?reportId=5285

Dit is alles wat uitmaakt :P Maar serieus:

Vergelijk Dutch en Russian es.

[ Bericht 15% gewijzigd door jodelahity op 14-02-2015 22:30:15 ]
Fylax is op televisie geweest
pi_149679329
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 februari 2015 22:19 schreef jodelahity het volgende:
http://www.targetmap.com/viewer.aspx?reportId=5285

Dit is alles wat uitmaakt :P Maar serieus:

[ afbeelding ]

Vergelijk Dutch en Russian es.
Precies, geef mij maar thai of filipino. :*
pi_149679439
Ik denk dat ik brazilian het mooiste vind, maar die kijkt ook het zwoelst, dat verklaart wel wat voor mij :P
Fylax is op televisie geweest
pi_149680197
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 februari 2015 23:01 schreef niels0 het volgende:

[..]

Precies, geef mij maar thai of filipino. :*
Pak je koffers. Veel succes in het buitenland. Ga anders samen met Corehype
pi_149685370
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 februari 2015 21:37 schreef MAHL het volgende:

[..]

Bedenk wel dat het verhaal van de NOS komt he... Dus pro-EU, anti-Rusland propaganda.
Het was dan ook een sarcastische opmerking.
Ik zie enkel krokodillentranen, ze probeerde in DPR gecontroleerd gebied geld in te zamelen voor het Oekraïnse leger welke datzelfde gebied dagelijks onder vuur neemt/nam.
Ze mag blij zijn dat ze (redelijk ongeschonden) is vrijgelaten en geen (door haarzelf gefinancierde) bom op haar hoofd heeft gekregen.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')