Ja want jij zit in Noorwegen man, het land met de mooiste vrouwenquote:Op zaterdag 14 februari 2015 16:49 schreef Ixnay het volgende:
Kan me helemaal vinden in de OP.
Zou zelf alleen sommige delen minder grof geformuleerd hebben.
We kunnen er wel weer een welles nietes spelletje tegen aan gooien, en elkaar met geselecteerde voorbeelden verrassen, maar mijn vraag is eigenlijk:quote:Op zaterdag 14 februari 2015 17:21 schreef corehype het volgende:
[..]
Ja want jij zit in Noorwegen man, het land met de mooiste vrouwen
Ik studeer hier voor een MBA flippie. Tegen mijn zin overigens. Gelukkig steek ik die MBA lekker in mijn zak als ik klaar ben en geef ik Hollandse aap van een baas de middelvinger na het afronden ervan. Doei. Hij verdrietig, ik blij.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 17:32 schreef Twentsche_Ros het volgende:
[..]
We kunnen er wel weer een welles nietes spelletje tegen aan gooien, en elkaar met geselecteerde voorbeelden verrassen, maar mijn vraag is eigenlijk:
"Waarom blijf je in hemelsnaam in Nederland".
Je zat in Rusland. Waarom ga je dan weer terug?
Kun je in Rusland geen MBA halen? Zo nee, dan is het toch maar mooi dat je de kans krijgt in Nederland omdat wél te doen.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 17:46 schreef corehype het volgende:
[..]
Ik studeer hier voor een MBA flippie. Tegen mijn zin overigens. Gelukkig steek ik die MBA lekker in mijn zak als ik klaar ben en geef ik Hollandse aap van een baas de middelvinger na het afronden ervan. Doei. Hij verdrietig, ik blij.
Ik ben Nederland niets schuldig, en hoef niets te beteken voor het land. Zelfs jij doet niets voor het land, zelfs ANDEREN doen niets voor dit land, en geloof me alles wat je doet is voor je zelf.. geen hypocriete taal spreken a.u.b!!quote:Op zaterdag 14 februari 2015 17:51 schreef Twentsche_Ros het volgende:
[..]
Kun je in Rusland geen MBA halen? Zo nee, dan is het toch maar mooi dat je de kans krijgt in Nederland omdat wél te doen.
Schijnbaar heb je die werkgever op dit moment wel nodig. Ben je trots op jezelf dat je de mensen die je nu nog nodig hebt, vriendelijk bejegend en op het moment dat je ze niet meer nodig bent, vernedert. Ik hoop dat je veel plezier hebt in het buitenland. Mooi dat Nederland jou de mogelijkheid gaf om later kansen in het buitenland te grijpen. Maar goed: Nederland is toch al de grootste donateur van ontwikkelingshulp. Dus de studie van Corehype kan er ook nog wel bij. Ik wens je heel veel succes in de toekomst buiten Nederland!
Allereerst:quote:Op zaterdag 14 februari 2015 18:07 schreef corehype het volgende:
[..]
Ik ben Nederland niets schuldig, en hoef niets te beteken voor het land. Zelfs jij doet niets voor het land, zelfs ANDEREN doen niets voor dit land, en geloof me alles wat je doet is voor je zelf.. geen hypocriete taal spreken a.u.b!!
Ik zit al een tijdje niet meer in Noorwegen.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 17:21 schreef corehype het volgende:
[..]
Ja want jij zit in Noorwegen man, het land met de mooiste vrouwen
Laat me raden, je bent er zelf een?quote:Op zaterdag 14 februari 2015 19:26 schreef ymkandb het volgende:
Slavische vrouwen staan ook bekend als zeer knap. Komt vooral omdat er genetisch veel gemixt is. Nederlandse halfbloedjes zijn ook vaak ontzettend mooi.
Leuk man dat soort haat van alle kanten. Genoeg FOK!kers die (wellicht nu) maar hoogstwaarschijnlijk in een paar jaar even haatdragend jegens bepaalde groepen zijn... Maar goed, geldt helaas ook voor een hoop niet FOK!kers.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:24 schreef Twentsche_Ros het volgende:
Vanuit de interesses van Corehype bekeken is Rusland (inclusief de nieuwste kolonies) wel een Walhalla. Je hebt net een aantal clubs bezocht en dan kun je je ook nog te goed doen aan een Oekraiense vrouw die niet weg kan.
http://nos.nl/nieuwsuur/a(...)paal-in-donetsk.html
Hopelijk kan Corehype zo snel mogelijk weg. Goed voor Corehype en goed voor Nederland!
Wat een zielig verhaal, werd er bijna emotioneel van.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 20:24 schreef Twentsche_Ros het volgende:
Vanuit de interesses van Corehype bekeken is Rusland (inclusief de nieuwste kolonies) wel een Walhalla. Je hebt net een aantal clubs bezocht en dan kun je je ook nog te goed doen aan een Oekraiense vrouw die niet weg kan.
http://nos.nl/nieuwsuur/a(...)paal-in-donetsk.html
Hopelijk kan Corehype zo snel mogelijk weg. Goed voor Corehype en goed voor Nederland!
Bedenk wel dat het verhaal van de NOS komt he... Dus pro-EU, anti-Rusland propaganda.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 21:32 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Wat een zielig verhaal, werd er bijna emotioneel van.
Je kunt het ook anders zien. Wat doet Nederland om high potentials die veel geld gekost hebben in NL te houden?quote:Op zaterdag 14 februari 2015 17:51 schreef Twentsche_Ros het volgende:
[..]
Kun je in Rusland geen MBA halen? Zo nee, dan is het toch maar mooi dat je de kans krijgt in Nederland omdat wél te doen.
Schijnbaar heb je die werkgever op dit moment wel nodig. Ben je trots op jezelf dat je de mensen die je nu nog nodig hebt, vriendelijk bejegend en op het moment dat je ze niet meer nodig bent, vernedert. Ik hoop dat je veel plezier hebt in het buitenland. Mooi dat Nederland jou de mogelijkheid gaf om later kansen in het buitenland te grijpen. Maar goed: Nederland is toch al de grootste donateur van ontwikkelingshulp. Dus de studie van Corehype kan er ook nog wel bij. Ik wens je heel veel succes in de toekomst buiten Nederland!
Precies, geef mij maar thai of filipino.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 22:19 schreef jodelahity het volgende:
http://www.targetmap.com/viewer.aspx?reportId=5285
Dit is alles wat uitmaaktMaar serieus:
[ afbeelding ]
Vergelijk Dutch en Russian es.
Pak je koffers. Veel succes in het buitenland. Ga anders samen met Corehypequote:Op zaterdag 14 februari 2015 23:01 schreef niels0 het volgende:
[..]
Precies, geef mij maar thai of filipino.
Het was dan ook een sarcastische opmerking.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 21:37 schreef MAHL het volgende:
[..]
Bedenk wel dat het verhaal van de NOS komt he... Dus pro-EU, anti-Rusland propaganda.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |