Was niet nodig toch?quote:Op woensdag 4 februari 2015 19:51 schreef Lavenderr het volgende:
Valt mee dat je de TT niet veranderd hebt
Nee niet echt..quote:Op woensdag 4 februari 2015 19:53 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Was niet nodig toch?
Bij dat NWS-topic over de Jordaanse piloot wel; juist het feit dat hij ook moslim was, maakt het nieuws anders.
Denk het niet, want Trouw (al mogen links wel (weer) geloof ik?), maar dank je wel in ieder geval, klinkt interessant.quote:Op woensdag 4 februari 2015 20:19 schreef theguyver het volgende:
http://www.trouw.nl/tr/nl(...)eldverbeteraar.dhtml
Weet niet of dit al gepost is maar zeker even het lezen waard
Even een regeltje er bij.. maakt het geen link dump!quote:Op woensdag 4 februari 2015 20:20 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Denk het niet, want Trouw (al mogen links wel (weer) geloof ik?), maar dank je wel in ieder geval, klinkt interessant.
Wat een eenzijdig stuk. Wel goed om te lezen overigens.quote:Op woensdag 4 februari 2015 20:19 schreef theguyver het volgende:
[..]
Nee niet echt..
De IS maalt niet echt om geloof wat ze executere.
http://www.trouw.nl/tr/nl(...)eldverbeteraar.dhtml
Weet niet of dit al gepost is maar zeker even het lezen waard
Stroman!quote:Op woensdag 4 februari 2015 19:06 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Stroman en irrelevant.
[..]
Dus als er 1 krant is die het precies op die dag wel heel erg toevallig fout is, dan "is" het niet apart? Mag jij vinden. Een heleboel mensen vinden dat wel apart en nemen niet zo makkelijk een of andere verklaring aan.
Wie weet!quote:Op woensdag 4 februari 2015 20:24 schreef agter het volgende:
[..]
Wat een eenzijdig stuk. Wel goed om te lezen overigens.
Maar men weet helemaal niet wat Tarik wilde gaan zeggen, dus om nu al te spreken van waanbeelden? Mss had hij wel een goed verhaal.
Ok, in de zin dat ik mezelf in een groep mensen plaats zou je het als stroman kunnen zien.quote:Op woensdag 4 februari 2015 20:27 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Stroman!
En waarom geloof je de massamedia dan niet? De massa neemt niet zo makkelijk niet zo makkelijk een of andere verklaring aan.
Je gebruikt idd de mening van anderen om sterker over te komen..quote:Op woensdag 4 februari 2015 20:30 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ok, in de zin dat ik mezelf in een groep mensen plaats zou je het als stroman kunnen zien.
Ik zie het meer als verschillende visies. Die ik deel met anderen. Maar om nou op BNW de BNW-visie als "gek" te verklaren en juist de main stream media-verhaaltjes als "waar" is natuurlijk wat gortig.
Ik zal ook niet in jouw subforum gaan posten in alientopics, dat zou niet goed gaan, denk ik...
"De massa neemt niet zo makkelijk een of andere verklaring aan"? Ben je serieus??
Nee, ik weet dat ik niet de enige ben. Ik zal echt niet zomaar voor anderen spreken, daar heb ik een hekel aan, maar afgaande op de eerder geuite meningen van Izzy, ctrlaltdel en anderen, kan ik die "claim" wel doen.quote:Op woensdag 4 februari 2015 20:32 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Je gebruikt idd de mening van anderen om sterker over te komen..
En.. Lees goed!
Dat was bewust.. Het niet zo makkelijk een mening aannemen als in standaard niet geloven wat er geschreven wordt, is net zo goed makkelijk een mening aannemen, vrij kritiekloos zelfs.quote:Op woensdag 4 februari 2015 20:34 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nee, ik weet dat ik niet de enige ben. Ik zal echt niet zomaar voor anderen spreken, daar heb ik een hekel aan, maar afgaande op de eerder geuite meningen van Izzy, ctrlaltdel en anderen, kan ik die "claim" wel doen.
Eh; 2 keer "niet zo makkelijk"? Ik dacht een verschrijving, maar dat was bewust? Dan snap ik je punt niet?
Ik moet ook dit echt 3 keer lezen, maar jij stelt dus dat zeggen dat je iets niet gelooft, "makkelijk" en "kritiekloos" is?quote:Op woensdag 4 februari 2015 20:36 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Dat was bewust.. Het niet zo makkelijk een mening aannemen als in standaard niet geloven wat er geschreven wordt, is net zo goed makkelijk een mening aannemen, vrij kritiekloos zelfs.
'als in' en daarmee pleit ik ook voor een gezond onderscheidingsvermogen, ja.quote:Op woensdag 4 februari 2015 20:40 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik moet ook dit echt 3 keer lezen, maar jij stelt dus dat zeggen dat je iets niet gelooft, "makkelijk" en "kritiekloos" is?
Dat zou zo zijn als de boodschapper van een bepaalde uitspraak een zekere geloofwaardigheid heeft.
Ik neem aan dat de meeste BNW'ers niet zo zijn als Lambiekje die zelfs artsen als "ratten" betitelde, en dat men onderscheid maakt tussen wie wat zegt.
Mij lijkt een kritische bril bij wat de massamedia ons op de mouw spelden gezien de vele historische en recente overduidelijke missers (9/11 is een beetje de olifant in de kamer) niet erg vreemd.
Zomaar op alles en iedereen reageren met "geloof ik niet, is niet waar" is natuurlijk wat anders, maar zoals gezegd, ik zie dat niet veel mensen doen.
Ik vond 't heel aardig van ze dat ze hebben de tijd genomen weg van hun drukke,harde werkende levens en vakantie huizen om de hele natie te vertellen hoe 't is allemaal precies en waarom gebeuren.quote:Op woensdag 4 februari 2015 18:07 schreef Summers het volgende:
[..]
Handig he en bij jinek waren er een blik "experts" met allemaal de juiste mening waaronder p r de vries die complotdenkers weer even als eng weg moest zetten dezelfde avond
Losse dingen bij elkaar plakken en selectief vetgedrukt maken. Wat is je eigenlijke punt?quote:Op donderdag 12 februari 2015 23:22 schreef Izzy73 het volgende:
NOS - Novus Ordo Seclorum
NOS lag na 60 jaar 66 minuten plat. (NRC)
Tarik Z. = 13
29-01-2015 = 119 - (911)
This is numerologie . Occulte wiskunde zeg maarquote:Op donderdag 12 februari 2015 23:25 schreef Fogel het volgende:
[..]
Losse dingen bij elkaar plakken en selectief vetgedrukt maken. Wat is je eigenlijke punt?
Je kan van alles wel "iets" maken als je echt wil. Maar met welk doel?
Geen doel. Een observatie. Numerologie lijkt vaak overeenkomsten te vertonen bij gebeurtenissen.quote:Op donderdag 12 februari 2015 23:25 schreef Fogel het volgende:
[..]
Losse dingen bij elkaar plakken en selectief vetgedrukt maken. Wat is je eigenlijke punt?
Je kan van alles wel "iets" maken als je echt wil. Maar met welk doel?
2 * NOS = NOSNOSquote:Op donderdag 12 februari 2015 23:22 schreef Izzy73 het volgende:
Tarik Z. = 13
29-01-2015 = 119 - (911)
quote:Op vrijdag 13 februari 2015 00:21 schreef Awsom het volgende:
[..]
2 * NOS = NOSNOS
NOSNOS = 6
Izzy73 = 6
NOSNOS = Izzy73
73 = 7*3 = 21
73 = 7 + 3 = 10
21 - 10 = 11
10 - 6 = 4
Wortel(4) = 2
11 - 2 = 9
9 / 11
Nee, het geeft aan dat jullie numerologie niet snappen.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 00:57 schreef kalinhos het volgende:
Het laat de achterlijkheid van je nummerologie-punt zien.
Weet je zeker dat het 66 minuten was? Na 25 minuten ofzo begon namelijk ineens de vooraankondiging van Wie Is De Mol en Jinek (khad m het hele uur aan staan toevallig) en toen werd het weer zwart/dat beeld. Zijn dus, áls het al 66minuutjes waren, geen 66 minuten aaneengeslotn dus ach wat zegt dan de nummerologie.quote:Op donderdag 12 februari 2015 23:22 schreef Izzy73 het volgende:
Tarik Z. = 13
29-01-2015 = 119 - (911)
quote:Op vrijdag 13 februari 2015 01:01 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Nee, het geeft aan dat jullie numerologie niet snappen.
Lach maar, is gezondquote:Op vrijdag 13 februari 2015 01:03 schreef kalinhos het volgende:
[..]![]()
Izzy je maakt jezelf belachelijk. Izzy73 is net zo 911 als Tariks gijzeling dat was.
hoe is Tarik z. trouwens 13? Dat jong is 19 en Tarik Zahzah zijn nog altijd 11 letters.quote:Op donderdag 12 februari 2015 23:22 schreef Izzy73 het volgende:
Tarik Z. = 13
29-01-2015 = 119 - (911)
Zie je nou wel? Je snapt er niets van, maar ja door je pleur op comment heb ik ook geen zin om het nog uit te leggen. Ga maar eens op internet snuffelen. Kan je nog wat leren.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 01:17 schreef kalinhos het volgende:
[..]
hoe is Tarik z. trouwens 13? Dat jong is 19 en Tarik Zahzah zijn nog altijd 11 letters.
Oh shit 11!!
Tarik en Zahzah zijn 2 woorden
11-2!
quote:Op vrijdag 13 februari 2015 00:57 schreef kalinhos het volgende:
Het laat de achterlijkheid van je nummerologie-punt zien.
quote:Op vrijdag 13 februari 2015 01:03 schreef kalinhos het volgende:
[..]![]()
Izzy je maakt jezelf belachelijk. Izzy73 is net zo 911 als Tariks gijzeling dat was.
quote:Op vrijdag 13 februari 2015 01:08 schreef kalinhos het volgende:
Pleur toch op. Je bent iemand die een numerologie ziet die er niet is. Awsom heeft dat met zijn vergelijking duidelijk gemaakt. Des te pijnlijker voor jou, maar leuker voor de rest die mee leest, dat je niet ziet dat hij exact hetzelfde doet als jij; namelijk, willekeurig nummers met elkaar verbinden.
Waarom zou ik moeite doen om het je uit te leggen?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 01:24 schreef kalinhos het volgende:
Oh dus jij zegt : Tarik Z. = 13
Maar wij moeten zelf maar uit gaan zoeken waarom dat 13 is want daar ben je te bedonderd voor?
quote:Op donderdag 12 februari 2015 23:30 schreef ems. het volgende:
Numerologie vertoont overeenkomst bij alle gebeurtenissen als je maar hard genoeg probeert.
Met die houding naar wat voor onderwerp ook blokkeer je jezelf om iets te leren wat je nog niet kent . Wat is dat toch met mensen tegenwoordig ?? ruimdenkendheid is een spreuk op een tegel geworden ipv een actieve levenshouding waar je overal voor openstaat en continu iets bijleert . Het besef dat je nooit alle kennis kan opnemen die er bestaat zolang je leeft . Wat een tijdverspilling de frustratie , boosheid het tegenin gaan . AL die tijd kan je ook gebruiken om weer iets nieuws te leren . Intelligente mensen zijn altijd bezig met iets nieuws leren en hebben nooit tijd om andere mensen belachelijk te maken , die zullen in elke situatie begrijpen dat ze iets nieuws kunnen leren .quote:Op vrijdag 13 februari 2015 01:08 schreef kalinhos het volgende:
Pleur toch op. Je bent iemand die een numerologie ziet die er niet is. Awsom heeft dat met zijn vergelijking duidelijk gemaakt. Des te pijnlijker voor jou, maar leuker voor de rest die mee leest, dat je niet ziet dat hij exact hetzelfde doet als jij; namelijk, willekeurig nummers met elkaar verbinden.
Ik maak hem niet belachelijk. Athans, niet als hoofddoel. Izzy is door Awsome, Fogel en Erasmo hier boven me aangesproken op de achterlijke verbanden die hij trekt met nummers. En om het nog mooier te maken weigert hij uit te leggen hoe hij bij dta verband komt (Tarik. Z = 13 bijvoorbeeld, like wtfquote:Op vrijdag 13 februari 2015 17:23 schreef Summers het volgende:
[..]
Met die houding naar wat voor onderwerp ook blokkeer je jezelf om iets te leren wat je nog niet kent . Wat is dat toch met mensen tegenwoordig ?? ruimdenkendheid is een spreuk op een tegel geworden ipv een actieve levenshouding waar je overal voor openstaat en continu iets bijleert . Het besef dat je nooit alle kennis kan opnemen die er bestaat zolang je leeft . Wat een tijdverspilling de frustratie , boosheid het tegenin gaan . AL die tijd kan je ook gebruiken om weer iets nieuws te leren . Intelligente mensen zijn altijd bezig met iets nieuws leren en hebben nooit tijd om andere mensen belachelijk te maken , die zullen in elke situatie begrijpen dat ze iets nieuws kunnen leren .
Dit is niet echt toch, maar een tekst die over de beelden is gezet?quote:
Dat lijkt me duidelijk. Daarom komt het ook niet in de OP.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 18:32 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dit is niet echt toch, maar een tekst die over de beelden is gezet?
Zo duidelijk als die neppe Jordaniër in die kooi, inderdaad.quote:
quote:Op vrijdag 13 februari 2015 18:34 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Zo duidelijk als die neppe Jordaniër in die kooi, inderdaad.
quote:Op vrijdag 13 februari 2015 18:34 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Bij deze nomineer ik u voor een nog te bedenken FOK!Award.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 18:34 schreef El_Matador het volgende:
[..]
NWS / Man met pistool in het NOS-gebouw #27quote:Op vrijdag 13 februari 2015 18:34 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja, wat moet ik met die quote van 2 posts? Ik snap niet wat je hiermee wil zeggen?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 22:22 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
NWS / Man met pistool in het NOS-gebouw #27
Eerst zeg je dit op NWS:quote:Op vrijdag 13 februari 2015 22:24 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja, wat moet ik met die quote van 2 posts? Ik snap niet wat je hiermee wil zeggen?
Ik dacht dat die tekst onder die video niet echt was, maar misschien weet jij meer?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 22:46 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Eerst zeg je dit op NWS:
quote:
Eerste en enige filmpje dat ik zie en gelijk een van de betere.
Dan zeg je hier:
quote:
Dit is niet echt toch, maar een tekst die over de beelden is gezet?
en
Wat is het nou?
Mét uitleg ook, vrees ik.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 18:15 schreef kalinhos het volgende:
Ik maak hem niet belachelijk. Athans, niet als hoofddoel. Izzy is door Awsome, Fogel en Erasmo hier boven me aangesproken op de achterlijke verbanden die hij trekt met nummers. En om het nog mooier te maken weigert hij uit te leggen hoe hij bij dta verband komt (Tarik. Z = 13 bijvoorbeeld, like wtf) Hoe kan ik daar dan iets van leren? Het slaat, zonder uitleg, compleet nergens op.
Daar is maar 1 uitleg voor -edit-quote:
Beter zoekenquote:Op woensdag 8 april 2015 13:21 schreef ElviraKlapmuts het volgende:
Ik was eigenlijk benieuwd of er nieuws is, maar he-le-maal niets over te vinden. Vreemd of niet?
Auw... mijn google gaf alleen dat oude nieuws. Thanksquote:Op woensdag 8 april 2015 13:23 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Beter zoeken
Tarik Z. in mei voor rechter
Ik denk dat Tarik een ban krijgtquote:Op woensdag 8 april 2015 13:23 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Beter zoeken
Ik vind het best een beetje snue voor die gozer, hopelijk krijgt ie een lichte straf met eventueel wat verplichte behandeling (Geen long stay hoop ikquote:Op woensdag 8 april 2015 13:23 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Beter zoeken
Vermoed van niet. Niet met een supersoaker in zijn hand iig.quote:Op woensdag 8 april 2015 14:23 schreef Chewie het volgende:
[..]
Mag die dan niet meer reageren in het NOS journaal?
Wil nog steeds weten wat hij te zeggen hadquote:Op woensdag 8 april 2015 14:30 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Vermoed van niet. Niet met een supersoaker in zijn hand iig.
Ja, ik ben er ook wel benieuwd naar eigenlijk. Hij wilde iets aan de kaak stellen en heeft er tijd genoeg voor gekregen maar kwam maar niet to the point.quote:Op woensdag 8 april 2015 14:39 schreef Chewie het volgende:
[..]
Wil nog steeds weten wat hij te zeggen had
Juist daarom ben ik er benieuwd naar. Waarom uitgerekend daar?quote:Op woensdag 8 april 2015 14:43 schreef Scrummie het volgende:
Ik ben er totaal niet benieuwd naar. edit Enige verschil is het platform.
http://forum.fok.nl/user/history/204748quote:
quote:Op woensdag 8 april 2015 14:46 schreef theguyver het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/user/history/204748
laatste bezoek: 2548 dagen geleden..
Denk niet dat het nut heeft hoor
Puur de aandacht. Als je zo van je gelijk en je 'wetenschap' overtuigt bent wil je een groot platform hebben.quote:Op woensdag 8 april 2015 14:45 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Juist daarom ben ik er benieuwd naar. Waarom uitgerekend daar?
Ja, dat zal het wel zijn.quote:Op woensdag 8 april 2015 14:52 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Puur de aandacht. Als je zo van je gelijk en je 'wetenschap' overtuigt bent wil je een groot platform hebben.
Mwoahquote:Op woensdag 8 april 2015 14:22 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik vind het best een beetje snue voor die gozer, hopelijk krijgt ie een lichte straf met eventueel wat verplichte behandeling (Geen long stay hoop ik. )
Sneu dusquote:Op woensdag 8 april 2015 15:09 schreef Divje het volgende:
[..]
Mwoahwaarom, omdat ie zo nerdy lijkt?
Zo'n jongen moet dus eigenlijk tegen zichzelf in bescherming genomen worden.quote:Op woensdag 8 april 2015 15:20 schreef jogy het volgende:
[..]
Sneu dus. maar inderdaad, hij was aardig en beleeft maar klaarblijkelijk had hij wel het idee dat hij iets moest delen met de wereld en toen is hij dat gaan doen. En volgens mij was de reden dat hij er niet over begon toen de camera's draaide dat hij niet wist dat de camera's aan stonden. In zijn hoofd had hij op dat moment geen andere keus in ieder geval en hij deed het niet voor de lol of uit naam van de Heilige Profeet of welke andere dogmatiek dan ook.
Op zich is wat psychische hulp in zijn geval wel een goed plan. Als je zo ver gaat dat je van je zolderkamer afkomt, een nep wapen koopt (gelukkig) en de NOS gaat gijzelen dan zit er wel ergens een steekje die weer een keertje vast gesoldeerd moet worden.quote:Op woensdag 8 april 2015 15:22 schreef Divje het volgende:
[..]
Zo'n jongen moet dus eigenlijk tegen zichzelf in bescherming genomen worden.
Die rechter zal denk ik wel in ogenschouw nemen dat deze arme jongen niet de intentie had om iemand pijn te doen.quote:Op woensdag 8 april 2015 15:23 schreef jogy het volgende:
[..]
Op zich is wat psychische hulp in zijn geval wel een goed plan. Als je zo ver gaat dat je van je zolderkamer afkomt, een nep wapen koopt (gelukkig) en de NOS gaat gijzelen dan zit er wel ergens een steekje die weer een keertje vast gesoldeerd moet worden.
Ga ik ook wel van uit hoor maar soms kunnen er best vreemde uitspraken gemaakt worden. Een 'leuke' vind ik altijd nog de waxinelicht gooier. die volgens mij jaren lang ergens is weggepropt voor hij weer daglicht zag. Dat vond ik extreem nasty shit.quote:Op woensdag 8 april 2015 15:26 schreef Divje het volgende:
[..]
Die rechter zal denk ik wel in ogenschouw nemen dat deze arme jongen niet de intentie had om iemand pijn te doen.
Kans zit er in dat de rechter een voorbeeld wil maken van Tarikquote:Op woensdag 8 april 2015 15:28 schreef jogy het volgende:
[..]
Ga ik ook wel van uit hoor maar soms kunnen er best vreemde uitspraken gemaakt worden. Een 'leuke' vind ik altijd nog de waxinelicht gooier. die volgens mij jaren lang ergens is weggepropt voor hij weer daglicht zag. Dat vond ik extreem nasty shit.
Mensen met een psychische aandoening behoor je wat mij betreft niet zo te behandelen, dan zit er iets erg fout.quote:Op woensdag 8 april 2015 15:30 schreef Divje het volgende:
[..]
Kans zit er in dat de rechter een voorbeeld wil maken van Tarikzoals volgens mij ook bij die waxinelicht gooier is gebeurd. Zodat niemand ooit meer het idee krijgt zoiets te doen.
True.quote:Op woensdag 8 april 2015 15:32 schreef jogy het volgende:
[..]
Mensen met een psychische aandoening behoor je wat mij betreft niet zo te behandelen, dan zit er iets erg fout.
Vijf maanden met aftrek van voorarrest. De uitspraak kun je hier terug vinden: http://www.rechtspraak.nl(...)gevangenisstraf.aspxquote:Op woensdag 8 april 2015 15:28 schreef jogy het volgende:
[..]
Ga ik ook wel van uit hoor maar soms kunnen er best vreemde uitspraken gemaakt worden. Een 'leuke' vind ik altijd nog de waxinelicht gooier. die volgens mij jaren lang ergens is weggepropt voor hij weer daglicht zag. Dat vond ik extreem nasty shit.
In de praktijk was het toch echt wel een stukje langer volgens mij hoor. Moment, ik laat mijn supergooglekrachten er even op los.quote:Op woensdag 8 april 2015 16:17 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Vijf maanden met aftrek van voorarrest. De uitspraak kun je hier terug vinden: http://www.rechtspraak.nl(...)gevangenisstraf.aspx
Dat staat in geen enkele verhouding met de daad, maar goed andere discussie. Ik ben dus ook zwaar benieuwd naar wat Tarik te vertellen had, vandaar de kickquote:Op woensdag 8 april 2015 16:49 schreef jogy het volgende:
http://www.rtlnieuws.nl/b(...)ichtgooier-komt-vrij
22 maanden.
Die waxinelichtgooier viel ten prooi aan de machinerie van de Oranjemaffia. Daar is geen kruid tegen gewassen.quote:Op woensdag 8 april 2015 15:30 schreef Divje het volgende:
Kans zit er in dat de rechter een voorbeeld wil maken van Tarikzoals volgens mij ook bij die waxinelicht gooier is gebeurd.
Ja, de oranjes zitten overal achter, samen met sinterklaas want tijdens zijn intocht mocht er ook niet gedemonstreerd worden.quote:Op woensdag 8 april 2015 17:39 schreef Ringo het volgende:
[..]
Die waxinelichtgooier viel ten prooi aan de machinerie van de Oranjemaffia. Daar is geen kruid tegen gewassen.
Zoals ook het recht op demonstratie met voeten is getreden tijdens de inhuldiging van Willy de eerste.
Verboden wapenbezit?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 10:48 schreef BredeBrenda het volgende:
Zahzah is niet verwart, aldus zijn advocaat ...
Vandaag is de pro-formazitting.
Volgens mij gelden zaken die enorm lijken op wapens onder dezelfde wet. Volgens mij juist voor gevallen waar dus mensen worden bedreigd terwijl achteraf het wapen nep blijkt omdat het anders dus niet strafbaar is.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 11:09 schreef theguyver het volgende:
[..]
Verboden wapenbezit?
Het wapen was toch nep?
Nepwapens zijn volgens de wet ook wapens en vallen dus onder de wwm. Je mag ze dus niet bezitten. Laat staan iemand er mee gijzelen en bedreigen.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 11:09 schreef theguyver het volgende:
[..]
Verboden wapenbezit?
Het wapen was toch nep?
quote:Op dinsdag 12 mei 2015 11:16 schreef kalinhos het volgende:
[..]
Volgens mij gelden zaken die enorm lijken op wapens onder dezelfde wet. Volgens mij juist voor gevallen waar dus mensen worden bedreigd terwijl achteraf het wapen nep blijkt omdat het anders dus niet strafbaar is.
thnx duidelijk!quote:Op dinsdag 12 mei 2015 11:17 schreef BredeBrenda het volgende:
[..]
Nepwapens zijn volgens de wet ook wapens en vallen dus onder de wwm. Je mag ze dus niet bezitten. Laat staan iemand er mee gijzelen en bedreigen.
twitter:SaskiaBelleman twitterde op dinsdag 12-05-2015 om 12:35:12Advocaat zei net in wandelgangen dat Tarik Z. een coherent verhaal heeft, en niet in de war is. #journaaldreiger reageer retweet
quote:Op dinsdag 12 mei 2015 12:54 schreef Scrummie het volgende:
Zeer benieuwd naar 19 juni!twitter:SaskiaBelleman twitterde op dinsdag 12-05-2015 om 12:35:12Advocaat zei net in wandelgangen dat Tarik Z. een coherent verhaal heeft, en niet in de war is. #journaaldreiger reageer retweet
de damschreeuwer heeft 16 maanden aan zn broek gekregen..tikje overdreven vind je niet?quote:Op woensdag 8 april 2015 18:25 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ja, de oranjes zitten overal achter, samen met sinterklaas want tijdens zijn intocht mocht er ook niet gedemonstreerd worden.
Tenzij er feiten bij komen kijken. Maar goed, dat zal wel niet. Desondanks; afwachten tot 19 juni, dan word 't weer interessant voor BNW.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 13:20 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
Als Tarik datgene gaat vertellen wat ie wou vertellen destijds via de NOS, is de kans heel groot dat ie dan TBS gaat krijgen.
Dus zal ie het niet gaan doen.
Tja nederlandse rechtsysteem, Fuck de koning roepen ¤500,- boete.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 13:03 schreef Dingflofbips het volgende:
[..]
de damschreeuwer heeft 16 maanden aan zn broek gekregen..tikje overdreven vind je niet?
Ben erg benieuwd, hoop echt dat hij nog wel iets los laat.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 13:23 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Tenzij er feiten bij komen kijken. Maar goed, dat zal wel niet. Desondanks; afwachten tot 19 juni, dan word 't weer interessant voor BNW.
Geen idee wat hij wou vertellen, er zal vast wel een kern van waarheid in hebben gezeten, dat betekend niet gelijk dat je geestelijk niet goed bij je hoofd bent.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 13:20 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
Als Tarik datgene gaat vertellen wat ie wou vertellen destijds via de NOS, is de kans heel groot dat ie dan TBS gaat krijgen.
Dus zal ie het niet gaan doen.
Heeft toch niks met de koninklijke familie te maken?quote:Op dinsdag 12 mei 2015 13:03 schreef Dingflofbips het volgende:
[..]
de damschreeuwer heeft 16 maanden aan zn broek gekregen..tikje overdreven vind je niet?
die theelicht was ook absurd aangepakt. Maar de damschreeuwer wordt ook gekoppeld aan de oranjes. Toen ivm die aanslag in Apeldoornquote:Op dinsdag 12 mei 2015 15:25 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Heeft toch niks met de koninklijke familie te maken?
Of ik Synthercell leesquote:Op woensdag 13 mei 2015 12:21 schreef schommelstoel het volgende:
Tarik Z. mailde Pauw na aanslag Charlie Hebdo
'Journaaldreiger' Tarik Z. (20) stuurde de dag na de gebeurtenissen bij Charlie Hebdo een e-mail naar de redactie van het televisieprogramma Pauw
Dat maakte presentator Jeroen Pauw dinsdag bekend. De inhoud van de mail is volgens Pauw 'niet heel samenhangend'.
„De televisie is een dominerend medium voor informatie, of beter desinformatie. Door de digitale samensmelting van woord, toon en beeld heeft ze grote invloed. Men dient zich ervan bewust te zijn dat met een volledige controle van de sociale communicatiemiddelen de massa geconditioneerd kan worden, omdat men zo haar denken en wensen naar behoefte kan manipuleren. Wie de media beheerst, kan bepalen hoe de massa denkt, en kan deze controleren en sturen”, las Pauw voor uit de mail.
Zou Tarik Z toegang tot het internet hebben vanuit waar hij nu verblijft?quote:
Uhuh. Alle bekende termen komen voorbij.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 09:33 schreef Scrummie het volgende:
Hier te volgen via Twitter;
https://twitter.com/Saski(...)w=611746911855493120
Tot nu toe is het net iemand van hier
Tarik Z. wilde ons waarschuwen voor ons huidige monetaire systeem. An sich heeft die gast wel een punt!quote:Op vrijdag 19 juni 2015 09:33 schreef Scrummie het volgende:
Grappig om te lezen hoor.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 09:38 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Uhuh. Alle bekende termen komen voorbij.
Die journaliste heeft de hashtags niet echt begrepenquote:Op vrijdag 19 juni 2015 09:33 schreef Scrummie het volgende:
Dus toch een BNW-gekkietwitter:SaskiaBelleman twitterde op vrijdag 19-06-2015 om 10:16:09Tarik Z. heeft het over "sterpunten" die de NOS beheert en controleert. "Alle dataverkeer kunnen ze afluisteren en manipuleren." #NOSdreiger reageer retweet
En zijn verhaal wordt er na zijn uitleg niet minder warrig op.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 10:20 schreef Falco het volgende:
Dus toch een BNW-gekkietwitter:SaskiaBelleman twitterde op vrijdag 19-06-2015 om 10:16:09Tarik Z. heeft het over "sterpunten" die de NOS beheert en controleert. "Alle dataverkeer kunnen ze afluisteren en manipuleren." #NOSdreiger reageer retweet
Dit. Ik kan het redelijk volgen, maar de NOS die in beelden van Ericsson knipt en ze verkeerd vertaaltquote:Op vrijdag 19 juni 2015 10:24 schreef Copycat het volgende:
[..]
En zijn verhaal wordt er na zijn uitleg niet minder warrig op.
Hij mocht het niet te uitgebreid vertellen omdat ze hem geen podium willen geven.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 10:24 schreef Copycat het volgende:
[..]
En zijn verhaal wordt er na zijn uitleg niet minder warrig op.
Dat heeft hij ook, je sluit jezelf er voor af, dat is iets anders.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 10:24 schreef Scrummie het volgende:
Jammer. Ergens had ik nog stille hoop dat hij echt wat te melden had.
Oh oke, ja natuurlijk. Het ligt aan mijn schapenwereldbeeld.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 11:08 schreef S2Madness het volgende:
[..]
Dat heeft hij ook, je sluit jezelf er voor af, dat is iets anders.
Bijna alles wat hij zegt klopt.
Nee, zo ver wil ik niet gaan, maar je er voor afsluiten helpt net zo min.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 11:10 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Oh oke, ja natuurlijk. Het ligt aan mijn schapenwereldbeeld.
Door de mod daarquote:Op vrijdag 19 juni 2015 11:43 schreef jogy het volgende:
Op basis van de tweets kan ik niet echt beoordelen of hij daadwerkelijk wel of niet een punt heeft of dat hij gewoon zwetst eerlijk gezegd. Hopelijk komt hij nog een keer naar buiten met het volledige verhaal in plaats van wat we mee krijgen van die tweets. Volgens mij werd hij ook afgekapt door de rechter.
Hij heeft wel gelijk.quote:Nu is woord aan advocaat #Tarik Z.Trapt af met 'media manipuleert inderdaad.Zie militair met knuffel MH17.Beeld bleek anders dan realiteit'
Werd gebracht als "Kijk die aso's eens met onze knuffels omgaan" terwijl het met respect gebeurde.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 12:52 schreef ems. het volgende:
Wat was er media-manipulatie aan die knuffel?
Zeiden ze dat?quote:Op vrijdag 19 juni 2015 12:53 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Werd gebracht als "Kijk die aso's eens met onze knuffels omgaan" terwijl het met respect gebeurde.
Nah, die eerste dagen was er toch zo'n tendens dat alles wat daar gebeurde 'asociaal' was. Dat er 'schandelijk' met onze slachtoffers en hun spullen werd omgegaan en alles werd gestolen, ook die knuffel. Terwijl in de volledige beelden het knuffeltje toen werd gepakt en, als ik het me goed herinner, gewoon ergens anders werd neergelegd, en nog een kruisje op de borst werd geslagen.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 12:56 schreef ems. het volgende:
[..]
Zeiden ze dat?
En dat respect vond ik wel meevallen. Hij zag er een beetje uit als een reus die een konijn oppakte en niet zo goed wist of hij het op moest eten of weg moest gooien
Het was ook knudde. Het kabinet dat geen besluit durfde te maken over hoe de situatie aan te pakken, Russische soldaten die door het puin heen snuffelde en dingen hebben verplaatst en meegenomen. Het was gewoon oorlogsgebied natuurlijk, dus je kan verwachten dat het niet allemaal volgens de regels verliep.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 12:58 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nah, die eerste dagen was er toch zo'n tendens dat alles wat daar gebeurde 'asociaal' was. Dat er 'schandelijk' met onze slachtoffers en hun spullen werd omgegaan en alles werd gestolen, ook die knuffel.
Die beelden had ik het over. Die heeft de media echt niet hoeven aanpassen om de soldaat in kwestie over te doen komen als een barbaar.quote:Terwijl in de volledige beelden het knuffeltje toen werd gepakt en, als ik het me goed herinner, gewoon ergens anders werd neergelegd, en nog een kruisje op de borst werd geslagen.
Pak voor de grap De Telegraaf van 18 of 19 juli er eens bij. De kop was die soldaat met dat knuffeltje en koeienletters MOORDENAARS.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 13:02 schreef ems. het volgende:
[..]
Het was ook knudde. Het kabinet dat geen besluit durfde te maken over hoe de situatie aan te pakken, Russische soldaten die door het puin heen snuffelde en dingen hebben verplaatst en meegenomen. Het was gewoon oorlogsgebied natuurlijk, dus je kan verwachten dat het niet allemaal volgens de regels verliep.
[..]
Die beelden had ik het over. Die heeft de media echt niet hoeven aanpassen om de soldaat in kwestie over te doen komen als een barbaar.
Ik pak niet de telegraaf erbij, zelfs niet voor de grapquote:Op vrijdag 19 juni 2015 13:09 schreef kalinhos het volgende:
[..]
Pak voor de grap De Telegraaf van 18 of 19 juli er eens bij. De kop was die soldaat met dat knuffeltje en koeienletters MOORDENAARS.
Ik herinner mij uitsluitend het hele fragment.quote:Bij NOS hadden ze ook pas een paar dagen later het volledige fragment laten zien (dacht ik)
de rechter is natuurlijk gewoon de (F)A en Tarik zit in FB te rellen.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 12:24 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Door de mod daar+10 notes. En als hij zo doorgaat krijgt hij een ban
Dat hij met een neppistool mensen bedreigde is verder geen commotie waard. I see.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 15:02 schreef kalinhos het volgende:
Advocaat geeft aan dat Tarik aandacht wilde, maar niet deze aandacht. Tevens geeft hij aan dat de NOS degene is die de commotie veroorzaakt
Jammer, nu haak ik ook af ben ik bangquote:Op vrijdag 19 juni 2015 15:02 schreef kalinhos het volgende:
Advocaat geeft aan dat Tarik aandacht wilde, maar niet deze aandacht. Tevens geeft hij aan dat de NOS degene is die de commotie veroorzaakt
'Manipulatie'quote:Op vrijdag 19 juni 2015 13:59 schreef schommelstoel het volgende:
OM eist vier jaar cel voor journaalkaper Tarik Z.
quote:Op vrijdag 19 juni 2015 09:56 schreef Lavenderr het volgende:
van Frontpage:
NOS-dreiger Tarik Z. gaat praten en hoort eis
ToT maakt geniale paints.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 15:13 schreef theguyver het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
"Een wasbeer heeft een staart, maar een staart heeft niet per se een wasbeer."
Ik vind deze wel een mooie voor de SCquote:Op vrijdag 19 juni 2015 15:21 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
ToT maakt geniale paints.
Remqo ook.
Zou toch wat zijn als die Tarik verwijst naar topics hier op FOK!quote:Op vrijdag 19 juni 2015 17:28 schreef Scrummie het volgende:
Mata neemt afscheid, dagen later hoort Tarik dat ie 4 jaar krijgt misschien. Ik zie een verband..
Dan ga ik kapot hoorquote:Op vrijdag 19 juni 2015 17:43 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Zou toch wat zijn als die Tarik verwijst naar topics hier op FOK!![]()
Het staat op het web dus het is waar !
"Ja maar ik ken toevallig een insider onder de schuilnaam Tingo en die vertelt mij..."quote:Op vrijdag 19 juni 2015 17:43 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Zou toch wat zijn als die Tarik verwijst naar topics hier op FOK!![]()
Het staat op het web dus het is waar !
Hahaha, dat zou het nog briljanter makenquote:Op vrijdag 19 juni 2015 18:01 schreef ems. het volgende:
[..]
"Ja maar ik ken toevallig een insider onder de schuilnaam Tingo en die vertelt mij..."
We kunnen gewoon wachten op een nieuw topic. Hij heeft er alle tijd voor.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 18:07 schreef schommelstoel het volgende:
Zou allemaal wel een goede boost zijn voor FOK!, al die extra clicks/hits.![]()
Heeft hij nu toegang tot internet eigenlijk ?
Hij heeft het namelijk gehad over dat hij nog meer info naar buiten zal brengen, maar moet hij daar wel eerst een seintje voor geven.
Hoe wil hij dat gaan doen ?
Stiekem hoop ik het, zou echt de klapper van het jaar zijn hier op FOK!quote:Op vrijdag 19 juni 2015 18:08 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
We kunnen gewoon wachten op een nieuw topic. Hij heeft er alle tijd voor.
FOK! meteen weer boven janquote:Op vrijdag 19 juni 2015 18:09 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Stiekem hoop ik het, zou echt de klapper van het jaar zijn hier op FOK!
Wie vult aan?quote:Beste Tarik,
Met veel interesse volgen we jou en je acties op ons forum Fok!. Daar hebben we een forumdeel, genaamd BNW, dat vast je interesse zal wekken.
Oeh, goed idee!quote:Op vrijdag 19 juni 2015 18:21 schreef Scrummie het volgende:
Zullen we Tarik een brief schrijven namens BNW op Fok!?
[..]
Wie vult aan?
'Ons is ter ore gekomen dat je binnenkort veel vrije tijd krijgt en misschien kun je een deel van je tijd in BNW steken. Wij zijn zeer benieuwd naar jouw visie over complotten'.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 18:21 schreef Scrummie het volgende:
Zullen we Tarik een brief schrijven namens BNW op Fok!?
[..]
Wie vult aan?
Ja, ik vind het ook best zwaar. Maar bedreigen met pistool waarvan de bedreigden niet weten dat het nep is is natuurlijk ook heel erg en daar hoort wel een pittige straf bij.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 19:57 schreef Resonancer het volgende:
3jaar cel. Vind het een te zware straf.
Niet altijd.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 19:59 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, ik vind het ook best zwaar. Maar bedreigen met pistool waarvan de bedreigden niet weten dat het nep is is natuurlijk ook heel erg en daar hoort wel een pittige straf bij.
4 jaar geëist toch?quote:Op vrijdag 19 juni 2015 20:09 schreef Copycat het volgende:
Het is de eis van het OM, hè, nog geen uiteindelijke strafmaat.
Ja, dus daar kan best nog het eea van af gaan.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If you are ready to wake up, you are going to wake up.
If you're not you are going to stay pretending that you are just a poor little me.
quote:Op vrijdag 19 juni 2015 21:05 schreef Izzy73 het volgende:
Weer lekker roddelachtige bs.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
Thanks Izzy! I sometimes wonder why I bother though.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 21:19 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Yes indeed, maar gelukkig blijf jij gewoon door posten hier op BNW![]()
BNW would be NWS without people like you.![]()
[ afbeelding ]
twitter:SaskiaBelleman twitterde op vrijdag 19-06-2015 om 10:16:09Tarik Z. heeft het over "sterpunten" die de NOS beheert en controleert. "Alle dataverkeer kunnen ze afluisteren en manipuleren." #NOSdreiger reageer retweet
Geen idee. Volgens mij is de Ster (reclame) onafhankelijk.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 21:46 schreef 11en30 het volgende:
Yo gekkies, wat zijn "sterpunten"?twitter:SaskiaBelleman twitterde op vrijdag 19-06-2015 om 10:16:09Tarik Z. heeft het over "sterpunten" die de NOS beheert en controleert. "Alle dataverkeer kunnen ze afluisteren en manipuleren." #NOSdreiger reageer retweet
quote:Op vrijdag 19 juni 2015 21:05 schreef Izzy73 het volgende:
Benieuwd wat de straf gaat worden, nu de straf wordt bepaald is hij ineens een normale intelligente jongen en niet meer verward en gek. Ja ja, ieder beroepscrimineel krijgt tegenwoordig strafvermindering omdat ze ontoerekeningsvatbaar zijn. Tarik Zahzah is vanaf de 1e minuut bij naam en toenaam genoemd door de NOS daardoor is hij sowieso al gestraft voor het leven en zou er in vele andere gevallen rekening gehouden worden met de hoogte van de straf.Ja hallo zeg. Hij ging notabene zelf met zijn bakkes in het 8 uur-journaal staan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.waarom zou men dan rekening moeten houden met het feit dat die bekendheid al een straf is. Hij had het ook niet kunnen doen.
You are very welcome Mr. Tingoquote:Op vrijdag 19 juni 2015 21:37 schreef Tingo het volgende:
[..]
Thanks Izzy! I sometimes wonder why I bother though.
No doubt the MSM'ers feel somethng of the same, but then for different reasons.
Ik vermoed dat hij die Amsterdam Internet Exchange (AMS-IX) bedoeld of iets dergelijks. Dat zijn internet knooppunten. Als je daar af kan luisteren heb je zo een groot deel van het internationale verkeer te pakken bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 21:46 schreef 11en30 het volgende:
Yo gekkies, wat zijn "sterpunten"?twitter:SaskiaBelleman twitterde op vrijdag 19-06-2015 om 10:16:09Tarik Z. heeft het over "sterpunten" die de NOS beheert en controleert. "Alle dataverkeer kunnen ze afluisteren en manipuleren." #NOSdreiger reageer retweet
Everybody is in on it.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 10:35 schreef Erasmo het volgende:
Hubs worden niet meer gebruikt.
Moet wel een flinke kelder zijn, gevuld met enkele honderden glasvezelswitches en serverkasten vol met tap en ''aanpas''apparatuur die on the fly producties aanpassen zonder dat iemand van het originele productieteam het merkt.
Het zijn z'n eigen woordenquote:Op zaterdag 20 juni 2015 00:53 schreef Izzy73 het volgende:
You are very welcome Mr. TingoI know how you feel
![]()
The MainSheepMedia are really frustrating me lately, they're even more hilarious than Monty python.
[ afbeelding ]
Het verbaast me eigenlijk dat ze gewoon melden dat Tarik zegt dat er "grootschalige manipulatie door de NOS" plaatsvindt, misschien een strategie om aan te geven dat mensen die dat denken "gek" zijn. De schapen zullen het vast weer geloven
Ik zou onder het mediapark ook maar eens gaan zoeken naar MH370 dan.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 10:35 schreef Erasmo het volgende:
Moet wel een flinke kelder zijn, gevuld met enkele honderden glasvezelswitches en serverkasten vol met tap en ''aanpas''apparatuur die on the fly producties aanpassen zonder dat iemand van het originele productieteam het merkt.
De NOS schijnt wel een atoombunker met noodstudio en zenders onder het mediapark te hebben. Maar die wisten ze ook al niet in te schakelen tijdens de stunt van Tariq. Volgens mij heeft deze jongen meer 'vertrouwen' in onze nationale omroep dan gerechtvaardigd is.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 10:35 schreef Erasmo het volgende:
Wat zal hij bedoelen met "Alle dataverkeer"?quote:Op vrijdag 19 juni 2015 21:46 schreef 11en30 het volgende:
Joh, je meent hetquote:Op zaterdag 20 juni 2015 11:18 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Het zijn z'n eigen woorden
Of is dit weer zo'n typisch geval van CGA ? [ afbeelding ]
Op dezelfde plek een extra studio is niet zo handig. Ze waren uiteindelijk wel overgeschakeld naar de studio in Den Haag maar die is natuurlijk ook niet 24/7 bemand.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 11:31 schreef Fixers het volgende:
[..]
De NOS schijnt wel een atoombunker met noodstudio en zenders onder het mediapark te hebben. Maar die wisten ze ook al niet in te schakelen tijdens de stunt van Tariq. Volgens mij heeft deze jongen meer 'vertrouwen' in onze nationale omroep dan gerechtvaardigd is.
Je zou best eens gelijk kunnen hebben,quote:Op zaterdag 20 juni 2015 12:21 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Joh, je meent hetMet ze bedoel ik de media, niet Tarik.
De NOS zou uit zichzelf geen item maken waarin ze vertellen dat ze de boel manipuleren.
Nu zijn het Tarik zijn woorden en aangezien hij als complotgekkie wordt weggezet kunnen ze daarmee alle kritiek die er is op de NOS afschrijven als gekkiepraat. Er is namelijk steeds meer kritiek op de NOS en de MSM de laatste jaren. Daarom zeg ik ook dat het misschien een strategie is. Ik geloof namelijk nog steeds geen zak van de echtheid van het incident.
Als je werkelijk een strategie vermoedt is je verbazing dus gespeeld, want in dat licht is het juist geheel logisch dat de NOS zijn verklaring uitzendt.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 12:21 schreef Izzy73 het volgende:
Joh, je meent hetMet ze bedoel ik de media, niet Tarik.
De NOS zou uit zichzelf geen item maken waarin ze vertellen dat ze de boel manipuleren.
Nu zijn het Tarik zijn woorden en aangezien hij als complotgekkie wordt weggezet kunnen ze daarmee alle kritiek die er is op de NOS afschrijven als gekkiepraat. Er is namelijk steeds meer kritiek op de NOS en de MSM de laatste jaren. Daarom zeg ik ook dat het misschien een strategie is. Ik geloof namelijk nog steeds geen zak van de echtheid van het incident.
Hey Tarik is toch een onzeker complotgekkie? Dan moet je het er niet te professioneel uit laten zien natuurlijk. Het geklungel, brilletje, houten pistooltje past juist precies in het straatje van de stigmatisering van mensen die twijfelen aan de officiële verhalen.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 12:44 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Als je werkelijk een strategie vermoedt is je verbazing dus gespeeld, want in dat licht is het juist geheel logisch dat de NOS zijn verklaring uitzendt.
Wat mij, in dat geval, verbaast is de kleinschaligheid van het gebeuren. Zeg nou zelf: een onderbreking van een half uurtje op één zender.![]()
Dat kan wel wat effectiever; leg alle drie de zenders lam, breek in tijdens een veelbekeken voetbalwedstrijd, dat soort werk. Wat ook niet echt spreekt voor een strategie is de periode tussen het incident en de zitting; het was nu niet bepaald zo dat Tarik niet uit de journaaluitzendingen weg was te slaan.
Als ik het had moeten regisseren had ik het toch wel wat voortvarender aangepakt.
Nee. Maar er werken natuurlijk wel "toevallig" heel veel lelijke mainstreamslaven die door niemand gemist worden als ze een tijdje op geheime afluistermissie gaan.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 11:32 schreef agter het volgende:
[..]
Wat zal hij bedoelen met "Alle dataverkeer"?
Bij de NOS loopt toch niet al het dataverkeer van Nederland?
Er zijn er nog een paar maar het gezonde verstand is in minderheid hier. Mensen die de NOS, RTL4, CNN, BBC nog gelovenquote:
Bij die superamateuristische "arrestatie" was ik om: dit moet haast wel een 360 hoax zijn.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 12:49 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Hey Tarik is toch een onzeker complotgekkie? Dan moet je het er niet te professioneel uit laten zien natuurlijk. Het geklungel, brilletje, houten pistooltje past juist precies in het straatje van de stigmatisering van mensen die twijfelen aan de officiële verhalen.
Als je dat mantra maar lang genoeg blijft herhalen geloof je er vanzelf in. Feit is dat de meeste mensen die jouw beweringen (gemakkelijk) opzij zetten helemaal niets hebben met RTL en CNN, maar elke keer als je dat voor je kiezen krijgt negeer je het snel en ga je weer door met huilen over dat de boze media. Ben je niet ontzettend vermoeiend voor jezelf?quote:Op zaterdag 20 juni 2015 12:53 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Er zijn er nog een paar maar het gezonde verstand is in minderheid hier. Mensen die de NOS, RTL4, CNN, BBC nog gelovenik denk dat het bewust amateuristisch is gehouden voor de geloofwaardigheid en het werkt, het gros trapt erin.
Ja ik weet het,quote:Op zaterdag 20 juni 2015 12:53 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Er zijn er nog een paar maar het gezonde verstand is in minderheid hier. Mensen die de NOS, RTL4, CNN, BBC nog gelovenik denk dat het bewust amateuristisch is gehouden voor de geloofwaardigheid en het werkt, het gros trapt erin.
edit: Neequote:Op zaterdag 20 juni 2015 12:59 schreef ems. het volgende:
[..]
Als je dat mantra maar lang genoeg blijft herhalen geloof je er vanzelf in. Feit is dat de meeste mensen die jouw beweringen (gemakkelijk) opzij zetten helemaal niets hebben met RTL en CNN, maar elke keer als je dat voor je kiezen krijgt negeer je het snel en ga je weer door met huilen over dat de boze media. Ben je niet ontzettend vermoeiend voor jezelf?
Dat ja, maar het hele incident inclusief de conversatie tussen Tarik en de NOS medewerker etc. het briefje en het negeren van de dreigingen van bommen kwam erg onrealistisch over imo.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 12:55 schreef 11en30 het volgende:
[..]
Bij die superamateuristische "arrestatie" was ik om: dit moet haast wel een 360 hoax zijn.
Ik denk dat juist die arrestatie oprecht amateuristisch is geweest. Hij is aangehouden door de gewone Hilversumse politie, niet door een speciaal arrestatieteam. Je zag de onervarenheid van het scherm af druipen, met door elkaars schootsvelden heen te lopen bijvoorbeeld. De politie in Hilversum komt niet veel zware criminaliteit tegen, het heftigste wat ze normaal zien is een knokpartijtje in het uitgaanscentrum op zaterdagavond.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 12:55 schreef 11en30 het volgende:
[..]
Bij die superamateuristische "arrestatie" was ik om: dit moet haast wel een 360 hoax zijn.
Die waren onderweg, maar toen deed zich een opening voor en nam de politie het heft in eigen hand.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 13:25 schreef Fixers het volgende:
[..]
Ik vind het wel merkwaardig dat er niet een beter getraind interventieteam is opgeroepen om hem af te voeren.
Die zullen ongetwijfeld onderweg zijn geweest (en wie weet wel meer dan alleen normale arrestatie teamsquote:Op zaterdag 20 juni 2015 13:25 schreef Fixers het volgende:
Ik vind het wel merkwaardig dat er niet een beter getraind interventieteam is opgeroepen om hem af te voeren.
Heb je daar een bron van?quote:Op zaterdag 20 juni 2015 13:40 schreef ems. het volgende:
[..]
Die waren onderweg, maar toen deed zich een opening voor en nam de politie het heft in eigen hand.
dat laatste kan je niet weten. Er is niet over gecommunicerd. Dat wil niet zeggen dat ze het niet onderzocht hebben.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 13:04 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Dat ja, maar het hele incident inclusief de conversatie tussen Tarik en de NOS medewerker etc. het briefje en het negeren van de dreigingen van bommen kwam erg onrealistisch over imo.
Het alternatief? Geen idee ik ben geen politieagent, maar de dreiging van 5 andere gewapende mannen en radioactieve bommen in het land ga je toch niet zomaar negeren lijkt me, tenzij .....quote:Op zaterdag 20 juni 2015 17:51 schreef kalinhos het volgende:
Oh bedoel je t zo. Maar wat was t alternatief?
Snap ik. Maar hoe kan je dan - en ik vraag dit oprecht zonder steken onder water of wat dan ook - de actie van de politie vreemd vinden, als je zelf geen alternatief zou weten?quote:Op zaterdag 20 juni 2015 17:56 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Het alternatief? Geen idee ik ben geen politieagent, maar de dreiging van 5 andere gewapende mannen en radioactieve bommen in het land ga je toch niet zomaar negeren lijkt me, tenzij .....
Vindt jij het niet vreemd dan? Een dreiging van bommen met radioactief avfal en nog 5 bewapende mannen rond het pand (volgens het briefje) en dan gewoon de studio binnenstormen en Tarik overmeesteren? Stel nou dat Tarik wel een echt wapen had en niet zomaar zijn pistool op de grond zou gooien. Dan was er een kans dat we live een bloedbad hadden gezien, bij alle andere terroristische acties wordt al het bloed geblurred en ge-edit, maar de NOS/politie riskeert een live bloedbad en mogelijk bommen die afgaan elders? Lijkt me dat je in dat soort situaties uiterst voorzichtig moet handelen en dat de politie/ME daar standaard protocollen voor heeft over hoe te handelen. De situatie was niet dreigend in de studio want Tarik stond rustig te keuvelen met de NOS medewerker en vertelde hem dat hij geen geweld wilde gebruiken dus ja om dan toch zo binnen te stormen vind ik nogal merkwaardig tenzij je weet dat er geen dreiging is.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 18:25 schreef kalinhos het volgende:
[..]
Snap ik. Maar hoe kan je dan - en ik vraag dit oprecht zonder steken onder water of wat dan ook - de actie van de politie vreemd vinden, als je zelf geen alternatief zou weten?
Duidelijk hebben ze dat geweten. Maar hoe?quote:Op zaterdag 20 juni 2015 19:00 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
dus ja om dan toch zo binnen te stormen vind ik nogal merkwaardig tenzij je weet dat er geen dreiging is.
Ik vond bijna alles eigenlijk vreemd die avondquote:Op zaterdag 20 juni 2015 19:00 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Vindt jij het niet vreemd dan? Een dreiging van bommen met radioactief avfal en nog 5 bewapende mannen rond het pand (volgens het briefje) en dan gewoon de studio binnenstormen en Tarik overmeesteren? Stel nou dat Tarik wel een echt wapen had en niet zomaar zijn pistool op de grond zou gooien. Dan was er een kans dat we live een bloedbad hadden gezien, bij alle andere terroristische acties wordt al het bloed geblurred en ge-edit, maar de NOS/politie riskeert een live bloedbad en mogelijk bommen die afgaan elders? Lijkt me dat je in dat soort situaties uiterst voorzichtig moet handelen en dat de politie/ME daar standaard protocollen voor heeft over hoe te handelen. De situatie was niet dreigend in de studio want Tarik stond rustig te keuvelen met de NOS medewerker en vertelde hem dat hij geen geweld wilde gebruiken dus ja om dan toch zo binnen te stormen vind ik nogal merkwaardig tenzij je weet dat er geen dreiging is.
quote:Op zaterdag 20 juni 2015 19:19 schreef 11en30 het volgende:
[..]
Duidelijk hebben ze dat geweten. Maar hoe?
Nou vooruit dan maar weer, het kan van alles zijn geweest maar ik hou het maar op een hoax. In scene gezet zeg maar.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 19:28 schreef opgebaarde het volgende:
Ik vond bijna alles eigenlijk vreemd die avond
Maar je impliceert iets met jouw visie op het politie optreden maar je bent weinig concreet. Kan je iets duidelijker zijn?
Integendeel, ze hadden het genie wijsgemaakt dat het live was maar zette hem neer in een lege studio. Mensen thuis wisten van niets totdat na zoveel minuten "even geduld alstublieft" het zaakje alweer was opgelost.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 19:29 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
De NOS zond de beelden toch live uit?
Nou ik hoop het niet want dat was wel de meest gare hoax ever. Compleet prutswerk en dat zonder een boodschap en doelquote:Op zaterdag 20 juni 2015 19:32 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
[..]
Nou vooruit dan maar weer, het kan van alles zijn geweest maar ik hou het maar op een hoax. In scene gezet zeg maar.
Prutswerk was het zeker maar niet zonder doel hoor. Dat is allemaal al besproken hier .. zie vorige delen van dit topic.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 19:39 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Nou ik hoop het niet want dat was wel de meest gare hoax ever. Compleet prutswerk en dat zonder een boodschap en doel
Ach dit zegt de gemiddelde BNWer bij elke "hoax":quote:Op zaterdag 20 juni 2015 19:39 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Nou ik hoop het niet want dat was wel de meest gare hoax ever. Compleet prutswerk en dat zonder een boodschap en doel
Zit veel te veel rotzooi tussen dus ik ga het niet terugbladeren. Heb dit topic wel eens eerder gevolgd, daar wel enorm wilde theorien voor een samenzwering gelezen.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 19:42 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Prutswerk was het zeker maar niet zonder doel hoor. Dat is allemaal al besproken hier .. zie vorige delen van dit topic.
Ehh, hoe kan een hoax er realistisch uitzien dan?quote:Op zaterdag 20 juni 2015 19:50 schreef Awsom het volgende:
[..]
Ach dit zegt de gemiddelde BNWer bij elke "hoax":
"Het is een hoax want het ziet er onrealistisch en nep uit."
Het is mij nog steeds een raadsel waarom het de bedenkers van de hoax nooit lukt om een "realistische" hoax neer te zetten. Het AT wou niet meewerken aan het complot?
Het idee van een hoax is toch om er zo echt mogelijk uit te zien? Om zodoende een agenda van één of andere groep te dienen.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 19:55 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Ehh, hoe kan een hoax er realistisch uitzien dan?
Een fatsoenlijke scene? Zelfs goede tijden slechte tijden kan na al die jaren nog geen fatsoenlijke scene opnemen. Maar voor de gemiddelde tv kijker is het al gauw goed genoeg natuurlijk.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 19:55 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Zit veel te veel rotzooi tussen dus ik ga het niet terugbladeren. Heb dit topic wel eens eerder gevolgd, daar wel enorm wilde theorien voor een samenzwering gelezen.
Maar even serieus, als dit allemaal opgezet is, dan verwacht je toch een fatsoenlijke scène die enigszins geloofwaardig overkomt? Het tegenovergestelde is gebeurd
De NOS heeft toch na een par minuten onderbreking alles luve uitgezonden? Dus, stel een agent paniekeert bij de aanhouding en schiet Tarik door het hoofd, dan hadden de kijkers heerlijk mee kunnen genieten (en boor hetzelfde geld had Tarik wel een echt wapen dus mogelijk bloedbad)quote:Op zaterdag 20 juni 2015 19:34 schreef ems. het volgende:
[..]
Integendeel, ze hadden het genie wijsgemaakt dat het live was maar zette hem neer in een lege studio. Mensen thuis wisten van niets totdat na zoveel minuten "even geduld alstublieft" het zaakje alweer was opgelost.
Sorry voor mijn bemoeienis in dit topic, succesquote:Op zaterdag 20 juni 2015 19:59 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Een fatsoenlijke scene? Zelfs goede tijden slechte tijden kan na al die jaren nog geen fatsoenlijke scene opnemen. Maar voor de gemiddelde tv kijker is het al gauw goed genoeg natuurlijk.
Veel mensen zien het verschil tegenwoordig niet meer tussen echt en nep.
Een hoax is per definitie nep, dat anderen al die evenementen als hoax bestempelen wil niet zeggen dat iedereen er zo over denkt. Zelfs in de meeste hollywoodfilms kunnen ze nog niet overtuigen dat het zogenaamd echt is dus wat verwacht je van de NOS?quote:Op zaterdag 20 juni 2015 19:59 schreef Awsom het volgende:
[..]
Het idee van een hoax is toch om er zo echt mogelijk uit te zien? Om zodoende een agenda van één of andere groep te dienen.
Hoe kan het dan dat diverse gebeurtenissen (e.g. Sandy Hook Shooting, Boston Bombing, 9/11, Charlie Hebdo, de NOS Black-out) allemaal als hoax worden aangemerkt omdat dingen er onrealistisch of nep/gemaakt uitzien?
Een groep die machtig genoeg is om zulke dingen te doen is toch ook zeker in staat om de details goed te krijgen?
Welnee. Toevallig had ik vanaf 1955 de TV op NPO1 staan omdat ik dacht "Kom, ik ga eens voor 't eerst in mn leven WIDM kijken " - er was geen voetbaltraining ivm bevroren velden.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 19:59 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
De NOS heeft toch na een par minuten onderbreking alles luve uitgezonden? Dus, stel een agent paniekeert bij de aanhouding en schiet Tarik door het hoofd, dan hadden de kijkers heerlijk mee kunnen genieten (en boor hetzelfde geld had Tarik wel een echt wapen dus mogelijk bloedbad)
Goede vraag, ik vraag me dat ook regelmatig af. Bij sommige gebeurtenissen is het 100% duidelijk dat het nep is. Maar nog steeds gelooft laten we zeggen 80% van de mensen het en waarom? Ik zou dat ook wel willen weten, of ze willen het niet zien of de ze geloven nog steeds blind in de oprechtheid van de media e.d. Kan ook zijn dat het ze niet interesseert, de meute kibbelt erover of het wel of niet echt is en zijn afgeleid van wat er verder gaande is. (verdeel en heers)quote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:10 schreef Awsom het volgende:
Laat ik het anders vragen; als de NOS hier achter zit, waarom zenden ze dan zelf de beelden uit met het gevaar dat mensen in zien dat het een hoax is (want onrealistisch) ? Ze hadden ook gewoon kunnen zeggen dat het niet opgenomen is of dat de beelden niet uitgezonden mogen worden.
Ja maar dan was de kritiek geweest"Ah! Er zijn geen beelden! Zie je wel dat het dan fake moet zijn"quote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:10 schreef Awsom het volgende:
Laat ik het anders vragen; als de NOS hier achter zit, waarom zenden ze dan zelf de beelden uit met het gevaar dat mensen in zien dat het een hoax is (want onrealistisch) ? Ze hadden ook gewoon kunnen zeggen dat het niet opgenomen is of dat de beelden niet uitgezonden mogen worden.
Het was niet live. De politie heeft wel live kunnen meekijken wat er gaande was in de studio, dat dan weer wel. Het werd echter niet live uitgezonden op TV . Het zou schelen als je iets geïnformeerder bent.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 19:00 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Vindt jij het niet vreemd dan? Een dreiging van bommen met radioactief avfal en nog 5 bewapende mannen rond het pand (volgens het briefje) en dan gewoon de studio binnenstormen en Tarik overmeesteren? Stel nou dat Tarik wel een echt wapen had en niet zomaar zijn pistool op de grond zou gooien. Dan was er een kans dat we live een bloedbad hadden gezien, bij alle andere terroristische acties wordt al het bloed geblurred en ge-edit, maar de NOS/politie riskeert een live bloedbad en mogelijk bommen die afgaan elders? Lijkt me dat je in dat soort situaties uiterst voorzichtig moet handelen en dat de politie/ME daar standaard protocollen voor heeft over hoe te handelen. De situatie was niet dreigend in de studio want Tarik stond rustig te keuvelen met de NOS medewerker en vertelde hem dat hij geen geweld wilde gebruiken dus ja om dan toch zo binnen te stormen vind ik nogal merkwaardig tenzij je weet dat er geen dreiging is.
Ik kan alleen voor mezelf spreken. Het is niet dat ik in de oprechtheid van de media per definitie geloof, het is gewoon dat ik de alternatieve theorieën vaak een stuk vergezochter, onlogischer en daarom minder realistisch vindt. Vooral ook omdat er nog nooit 1 HOAX theorie de afgelopen 20 jaar echt bewezen is. En met echt bewezen bedoel ik ook echt dat iedereen nu weet dat wat we toen zagen, niet waar was.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:16 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Goede vraag, ik vraag me dat ook regelmatig af. Bij sommige gebeurtenissen is het 100% duidelijk dat het nep is. Maar nog steeds gelooft laten we zeggen 80% van de mensen het en waarom? Ik zou dat ook wel willen weten, of ze willen het niet zien of de ze geloven nog steeds blind in de oprechtheid van de media e.d. Kan ook zijn dat het ze niet interesseert, de meute kibbelt erover of het wel of niet echt is en zijn afgeleid van wat er verder gaande is. (verdeel en heers)
Snowden Wikileaks etc, niet de eerste keer!quote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:18 schreef Erasmo het volgende:
Heerlijk dit, besluit je als BNW-er actie te ondernemen waar hier zo ongeveer dagelijks tot opgeroepen wordt krijg je direct daarna een mes in je rug van diezelfde mensen.
De beelden werden pas later uitgezonden toen de persoon in kwestie al opgepakt was.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 19:00 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Ah oke je hebt gelijk, het was niet live nee, tis alweer een tijd geleden en ik heb helaas niet al die maanden gebruikt om dit voorval te bestuderen. Prima dat jij er zo over denkt, misschien heb je gelijk en misschien niet.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:22 schreef kalinhos het volgende:
[..]
Het was niet live. De politie heeft wel live kunnen meekijken wat er gaande was in de studio, dat dan weer wel. Het werd echter niet live uitgezonden op TV . Het zou schelen als je iets geïnformeerder bent.
En ja, ik vond eigenlijk alles vreemd die avond. Ik heb nog nooit een beëindiging van een gijzelactie op FUllHD gezien, uberhaupt nog nooit eigenlijk. Dus of dit realistisch was? Ik weet het niet, het referentiekader ontbreekt simpelweg. Ik kon me echter wel voorstellen waarom de politie handelde, hoe ze handelden. Hard schreeuwen, intimiderend overkomen, paar potige gasten meenemen, ik begreep dat wel.
Ondanks dat hij rustig stond te keuvelen, had hij nog wel gewoon een (op dat moment) pistool in zijn hand. Dat hij vertelde geen geweld te gebrjuiken zegt niet zo veel, weet de politie veel hoe Tarik reageert als hij ineens beseft dat zijn plan over is?
Het pand is direct ontruimd. Indien er gewapende mensen wáren, dan had je die op dat moment wel kunnen verwachten. Ik denk dat de politie simpelweg de afweging gemaakt heeft om er van uit te gaan dat er geen gewapende mannen waren. Het gebouw is wel onderzocht.
Dusja, ik vond de hele avond vreemd. Echter ik krijg niet direct de reactie om het maar als hoax te bestempelen.
Ook al voordat ik me ben gaan verdiepen in de alternatieve verhalen achter het nieuws geloofde ik er op een gegeven moment niet veel meer van. Je hebt gelijk er zijn heel veel idiote alternatieve versies van nieuwsberichten.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:24 schreef kalinhos het volgende:
Ik kan alleen voor mezelf spreken. Het is niet dat ik in de oprechtheid van de media per definitie geloof, het is gewoon dat ik de alternatieve theorieën vaak een stuk vergezochter, onlogischer en daarom minder realistisch vindt. Vooral ook omdat er nog nooit 1 HOAX theorie de afgelopen 20 jaar echt bewezen is. En met echt bewezen bedoel ik ook echt dat iedereen nu weet dat wat we toen zagen, niet waar was.
Wat zou de NOS hier aan hebben?quote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:48 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Ah oke je hebt gelijk, het was niet live nee, tis alweer een tijd geleden en ik heb helaas niet al die maanden gebruikt om dit voorval te bestuderen. Prima dat jij er zo over denkt, misschien heb je gelijk en misschien niet.
Ik vond er te veel een luchtje aan zitten om het klakkeloos te geloven als echt maar goed. Misschien heb ik ongelijk, dat blijft altijd lastig als je geen inside info hebt. Verder geloof ik het alemaal wel met dit incident er zijn belangrijkere zaken in de wereld dan dit sullige voorvalletje.
Ben alleen wel benieuwd wat de uitspraak van de rechter gaat zijn over zijn straf.
[..]
Ook al voordat ik me ben gaan verdiepen in de alternatieve verhalen achter het nieuws geloofde ik er op een gegeven moment niet veel meer van. Je hebt gelijk er zijn heel veel idiote alternatieve versies van nieuwsberichten.
Maar persoonlijk ben ik er van een aantal 110% zeker van dat ze wel waar zijn.
Daardoor ben ik nu steeds meer op mijn hoede wanneer er weer iets gebeurd. Het nieuws en de politiek stuurt de publieke opinie en gebruikt daar regelmatig false flags voor. Alleen is het niet makkelijk om ze allemaal te kunnen herkennen. Het boeit me ook niet om ze allemaal uit te pluizen, ik weet dat we besodemieterd worden en dat is voor mij genoeg om te weten.
quote:Op zaterdag 20 juni 2015 21:04 schreef theguyver het volgende:
Wat zou de NOS hier aan hebben?
Of iemand anders?
En de persoon in kwestie draait gewoon de bak in!
Die zullen we echt niet meer in het openbaar zien, zijn naam was al sneller bekend op fok nog voor de media hem vond..
Of Tarik de bak ingaat voor lange tijd moeten we nog maar afwachten.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 12:21 schreef Izzy73 het volgende:
Dat ie de bak in draait twijfel ik niet over.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 21:12 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
[..]
Of Tarik de bak ingaat voor lange tijd moeten we nog maar afwachten.
Tsja wie weet, we zullen zien. Er lopen wel meer mensen rond in Nederland die vastgezeten hebben.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 21:16 schreef theguyver het volgende:
[..]
Dat ie de bak in draait twijfel ik niet over.
voor hoe lang is maar de vraag!
En dan nog die kerel word straks overal op straat herkend, hij heeft straks erg veel moeiete met het verkrijgen van een baan..
Emigreren is misschien voor hem straks een laatste optie als hij vrij komt!
Misschien maar het het word een stuk lastiger ..quote:Op zaterdag 20 juni 2015 21:22 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Tsja wie weet, we zullen zien. Er lopen wel meer mensen rond in Nederland die vastgezeten hebben.
Er zijn toch best veel mensen die sympathie hebben voor Tarik, dus wie weet krijgt hij wel een leuke baan aangeboden wanneer hij weer vrij is. Haar laten groeien, baardje afscheren en contactlenzen in en ik denk dat bijna niemand hem zal herkennen op straat. Of misschien heeft hij genoeg geld gekregen voor zijn acteerprestatie dat hij voorlopig niet meer hoeft te werken
Is mij ook opgevallen. Men (producenten) wordt dan ook steeds gemakzuchtiger en luier. Zie je ook in de politiek en het bedrijfsleven terug. Faal op faal op faal maar boeie, 17 miljoen achterlijke klapmongolen slikken de meest amateuristische onzin toch wel als zoete koek.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 19:59 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Een fatsoenlijke scene? Zelfs goede tijden slechte tijden kan na al die jaren nog geen fatsoenlijke scene opnemen. Maar voor de gemiddelde tv kijker is het al gauw goed genoeg natuurlijk.
Veel mensen zien het verschil tegenwoordig niet meer tussen echt en nep.
Of genoeg geld om 'n beetje plastic surgery te doen en new ID te krijgen.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 21:22 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Tsja wie weet, we zullen zien. Er lopen wel meer mensen rond in Nederland die vastgezeten hebben.
Er zijn toch best veel mensen die sympathie hebben voor Tarik, dus wie weet krijgt hij wel een leuke baan aangeboden wanneer hij weer vrij is. Haar laten groeien, baardje afscheren en contactlenzen in en ik denk dat bijna niemand hem zal herkennen op straat. Of misschien heeft hij genoeg geld gekregen voor zijn acteerprestatie dat hij voorlopig niet meer hoeft te werken
Ja, genoeg voorbeelden van mensen die na plastic surgery onherkenbaar zijn gewordenquote:Op zaterdag 20 juni 2015 22:31 schreef Tingo het volgende:
[..]
Of genoeg geld om 'n beetje plastic surgery te doen en new ID te krijgen.
Idd.quote:Op zondag 21 juni 2015 00:37 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Ja, genoeg voorbeelden van mensen die na plastic surgery onherkenbaar zijn geworden
Zie maar, agree to disagree is een prima manier om een discussie op een beschaafde manier te beëindigen.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 22:37 schreef kalinhos het volgende:
Izzy ik ga morgen ff kijken of ik nog inhoudelijker op je post kan ingaan. Globaal denk ik dat we - en Jogy lees je mee ?!- agree to disagree
Are you playing with your pussy again?quote:Op zondag 21 juni 2015 00:39 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Zie maar, agree to disagree is een prima manier om een discussie op een beschaafde manier te beëindigen.
[ afbeelding ]
Hahaquote:
quote:Op zaterdag 20 juni 2015 22:37 schreef kalinhos het volgende:
Izzy ik ga morgen ff kijken of ik nog inhoudelijker op je post kan ingaan. Globaal denk ik dat we - en Jogy lees je mee ?!- agree to disagree
LOLquote:Op zondag 21 juni 2015 00:39 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Zie maar, agree to disagree is een prima manier om een discussie op een beschaafde manier te beëindigen.
[ afbeelding ]
Netjes hoor.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 13:37 schreef kalinhos het volgende:
Tarik Z. is veroordeeld tot 2,5 jaar cel, waarvan de helft voorwaardelijk. De rechtbank acht hem onder meer schuldig aan gijzeling. De scheikundestudent viel het NOS-gebouw op 29 januari binnen met een gasalarmpistool en gijzelde een beveiliger. Hij eiste zendtijd in het journaal van 20.00 uur. Na korte tijd werd hij overmeesterd door agenten.
Januari 2016 weer vrij. Lijkt me, al met al, niet erg zwaar gestraft.
Die tijd komt wel om. Lekker de hele dag FOK!ken en allerlei complotsites afstruinen .quote:Op vrijdag 3 juli 2015 13:37 schreef kalinhos het volgende:
Tarik Z. is veroordeeld tot 2,5 jaar cel, waarvan de helft voorwaardelijk. De rechtbank acht hem onder meer schuldig aan gijzeling. De scheikundestudent viel het NOS-gebouw op 29 januari binnen met een gasalarmpistool en gijzelde een beveiliger. Hij eiste zendtijd in het journaal van 20.00 uur. Na korte tijd werd hij overmeesterd door agenten.
Januari 2016 weer vrij. Lijkt me, al met al, niet erg zwaar gestraft.
quote:Tarik Z. gaat in hoger beroep tegen de straf die hij van de rechtbank heeft gekregen voor het verstoren van het Achtuurjournaal. Ook het Openbaar Ministerie (OM) gaat in beroep.
Dat bevestigt het OM maandagavond tegen NU.nl na berichtgeving van NRC.
De 20-jarige Z. drong in januari het NOS-gebouw op het Mediapark in Hilversum binnen, omdat hij spreektijd wilde in het Journaal. Hij werd naar een lege studio gebracht en kon daar overmeesterd worden door de politie.
Oeeh, ik denk zo maar dat het nadelig af gaat lopen voor hem (lees: langere straf in hoger beroep)quote:Op maandag 20 juli 2015 21:07 schreef Scrummie het volgende:
Tarik gaat in hoger beroep!
http://www.nu.nl/binnenla(...)in-hoger-beroep.html
[..]
Dat denk ik ook. Snap ook niet dat hij vrijspraak wil, want dat ie iets fout heeft gedaan staat natuurlijk als een paal boven water.quote:Op woensdag 22 juli 2015 13:32 schreef jogy het volgende:
[..]
Oeeh, ik denk zo maar dat het nadelig af gaat lopen voor hem (lees: langere straf in hoger beroep)
Wat een nonsens-redenering van die advocaat. Iemand komt met een wapen en dreigbrief binnen, eist dat je bepaalde dingen voor hem regelt, maar nee dan heeft die persoon je echt niet in zijn macht, geestelijk en/of fysiek.quote:De advocaat van Z., Ton Visser, vindt juist dat zijn cliënt genoeg is gestraft. Hij is het oneens met de bewezenverklaring gijzeling en wil daarom een lagere straf. Volgens hem was er geen sprake van een echte gijzeling.
"Daarbij heb je iemand fysiek of geestelijk in je macht, zodat je andere mensen kunt dwingen om iets te doen of te geven. Een beveiliger ging met Z. mee, maar de tweede bleef achter en bleef gewoon zitten. Je kunt niet volhouden dat die zich gedwongen voelde om iets te doen'', zegt Visser.
Maar volgens het OM was er wel degelijk sprake van gijzeling. "Er is niet iemand met een touw aan een stoel vastgebonden. Maar er was wel zeker sprake van vrijheidsberoving door Z.", aldus de woordvoerder.
Geen gijzeling?quote:Op woensdag 22 juli 2015 14:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat een nonsens-redenering van die advocaat. Iemand komt met een wapen en dreigbrief binnen, eist dat je bepaalde dingen voor hem regelt, maar nee dan heeft die persoon je echt niet in zijn macht, geestelijk en/of fysiek.
Zie stukje tekst van copycat, de advocaat wil het daar op gooien..quote:
Dat had ik gelezen.quote:Op woensdag 22 juli 2015 15:34 schreef theguyver het volgende:
[..]
Zie stukje tekst van copycat, de advocaat wil het daar op gooien..
Wat had het dan moeten zijn?
En als hij daarom vrij komt kan straks iedereen een bank in lopen met een nep wapen ( moet natuurlijk wel beetje realistisch er uit zien) en mensen er mee bedreigen zonder gevolgen?
Nogal vreemd ja. Zeker dit stukje:quote:Op woensdag 22 juli 2015 15:59 schreef theguyver het volgende:
[..]
Beetje vage bedoeling vind je niet?
Zelfs al was het dan minder erg, wat het natuurlijk niet is, dan nog heeft ie een ander gegijzeld onder bedreiging van een vuurwapen.quote:maar de tweede bleef achter en bleef gewoon zitten. Je kunt niet volhouden dat die zich gedwongen voelde om iets te doen''
Volgens zijn advocaat was er geen sprake van gijzeling!quote:Op woensdag 22 juli 2015 16:03 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Nogal vreemd ja. Zeker dit stukje:
[..]
Zelfs al was het dan minder erg, wat het natuurlijk niet is, dan nog heeft ie een ander gegijzeld onder bedreiging van een vuurwapen.
had er meer van verwacht. Als dit het is vind ik het geen terroractie waardquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 22:11 schreef Lavenderr het volgende:
Toespraak van Tarik:
http://www.scribd.com/doc/274200445/Toespraak-Tarik-Z
Ik had ook een vlammend betoog verwacht.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 22:22 schreef Dingflofbips het volgende:
[..]
had er meer van verwacht. Als dit het is vind ik het geen terroractie waard
In dit geval is het wel te controleren door een grootschalige zoekactie naar die sterpunten, een paar slimme ict'ers de servers in de kelder door laten meten en kijken hoeveel bandbreedte er doorheen gejaagd wordt en je hebt een antwoord.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 22:52 schreef kalinhos het volgende:
Tegelijkertijd is het voor de NOS vrij lastig te bewijzen dat het niet zo is, toon maar eens aan dat je iets níet doet.
Heb je wat voorbeelden?quote:Op woensdag 12 augustus 2015 11:19 schreef ManianMan het volgende:
Hij heeft wel gelijk bekijk eens de alternatieve media op internet. Het nieuws is daar realistischer dan op TV, krant en de bekende media omroepen
Fok NWS is vaak nog sneller! maar vaak met fouten!quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 22:41 schreef kalinhos het volgende:
Het heeft ook niet echt geholpen, al dat gemanipuleer. In de regel is RTL vaak eerder met groot nieuws.
Dat is altijd iets waar ik hoopte maar wat nooit zo geweest is.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 11:19 schreef ManianMan het volgende:
Hij heeft wel gelijk bekijk eens de alternatieve media op internet. Het nieuws is daar realistischer dan op TV, krant en de bekende media omroepen
Ik merk sowieso dat het internet nieuws vaak sneller is dan het nieuws op de televisiequote:Op woensdag 12 augustus 2015 11:55 schreef theguyver het volgende:
[..]
Fok NWS is vaak nog sneller! maar vaak met fouten!
Maar goed om daar nu Danny voor te gaan gijzelen!
Ook de NOS maakt geregeld fouten het zijn immers mensen.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 12:46 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ik merk sowieso dat het internet nieuws vaak sneller is dan het nieuws op de televisie
Ook niet zo heel gek, het televisie nieuws heeft maar een aantal tijdsblokken waar het in wordt uitgezonden.
Plus ze controleren de berichten naar mijn weten wel beter dan wat het internet doet in sommige gevallen.
Maar dan alsnog is het nieuws op televisie soms wel een dag of twee later.
Klopt zekers.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 12:58 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ook de NOS maakt geregeld fouten het zijn immers mensen.
KLB / beelden die de NOS uitzond kloppen niet
Geluid?quote:Op woensdag 12 augustus 2015 13:00 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Klopt zekers.
Wat ik wel raar vond, was dat ze er geluid onder hadden geplakt toen Felix Baumgartner zijn sprong maakte.
Haha zo zat ik hier ook met die live streamquote:Op woensdag 12 augustus 2015 13:02 schreef theguyver het volgende:
[..]
Geluid?
heb je toevallig een filmpje daarvan? althans wat de NOS uitzond, ik heb 5 uur voor mijn pc gezeten toen
Moeilijk weer terug te vinden..quote:Op woensdag 12 augustus 2015 13:03 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Haha zo zat ik hier ook met die live stream![]()
Zal eens kijken of het op youtube te vinden is.
Het aantal 'slachtoffers' van politiegeweld, of meer specifiek, het ras dat slachtoffer zou zijn van politiegeweld. De cijfers spreken de NOS tegen.quote:
Welke cijfers? Geef wat linkjes, dat maakt het wat makkelijker controleerbaar.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 19:47 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Het aantal 'slachtoffers' van politiegeweld, of meer specifiek, het ras dat slachtoffer zou zijn van politiegeweld. De cijfers spreken de NOS tegen.
40 maanden cel voor Tarik Z.quote:Op dinsdag 22 december 2015 14:04 schreef Lavenderr het volgende:
Vandaag uitspraak Tarik Z. in hoger beroep
Benieuwd wat er uit de bus komt.
Hopelijk vergezeld van een behandeling.quote:Op dinsdag 22 december 2015 14:43 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
40 maanden cel voor Tarik Z.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |