abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_149366774
Er schijnt iets aan de hand te zijn op het Mediapark. Volgens mij redelijk uniek dat het journaal op zwart gaat?

Het zou gaan om Tarik Zahzah
Een 19-jarige student van de TU Delft, geboren in Zoetermeer.

Topicreeks: Wat is aan de hand met het journaal?
http://www.nu.nl/media/39(...)ij-nos-journaal.html
• Live updates: Gewapende man in studio NOS
• Video NOS: http://nos.nl/artikel/201(...)s-binnendringer.html

Brief die aan medewerkers is gegeven door man met pistool

Echt, of valse vlag?

Zo te lezen gaat zijn speech over het financiële systeem?

The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_149366836
Valt mee dat je de TT niet veranderd hebt ^O^
pi_149366915
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2015 19:51 schreef Lavenderr het volgende:
Valt mee dat je de TT niet veranderd hebt ^O^
Was niet nodig toch?

Bij dat NWS-topic over de Jordaanse piloot wel; juist het feit dat hij ook moslim was, maakt het nieuws anders.
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

woensdag 4 februari 2015 @ 20:19:43 #4
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_149368320
quote:
12s.gif Op woensdag 4 februari 2015 19:53 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Was niet nodig toch?

Bij dat NWS-topic over de Jordaanse piloot wel; juist het feit dat hij ook moslim was, maakt het nieuws anders.
Nee niet echt..
De IS maalt niet echt om geloof wat ze executere.

http://www.trouw.nl/tr/nl(...)eldverbeteraar.dhtml

Weet niet of dit al gepost is maar zeker even het lezen waard :)
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_149368366
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2015 20:19 schreef theguyver het volgende:

Denk het niet, want Trouw (al mogen links wel (weer) geloof ik?), maar dank je wel in ieder geval, klinkt interessant.

woensdag 4 februari 2015 @ 20:23:45 #6
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_149368489
quote:
14s.gif Op woensdag 4 februari 2015 20:20 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Denk het niet, want Trouw (al mogen links wel (weer) geloof ik?), maar dank je wel in ieder geval, klinkt interessant.
Even een regeltje er bij.. maakt het geen link dump!

Reacties er onder doet me wel weer denken aan veel fok users :D
pi_149368515
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2015 20:19 schreef theguyver het volgende:

[..]

Nee niet echt..
De IS maalt niet echt om geloof wat ze executere.

Wat een eenzijdig stuk. Wel goed om te lezen overigens.
Maar men weet helemaal niet wat Tarik wilde gaan zeggen, dus om nu al te spreken van waanbeelden? Mss had hij wel een goed verhaal.
Make my day!
pi_149368673
quote:
10s.gif Op woensdag 4 februari 2015 19:06 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Stroman en irrelevant.

[..]

Dus als er 1 krant is die het precies op die dag wel heel erg toevallig fout is, dan "is" het niet apart? Mag jij vinden. Een heleboel mensen vinden dat wel apart en nemen niet zo makkelijk een of andere verklaring aan.
Stroman! :(
En waarom geloof je de massamedia dan niet? De massa neemt niet zo makkelijk niet zo makkelijk een of andere verklaring aan.
  woensdag 4 februari 2015 @ 20:28:10 #9
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_149368688
quote:
1s.gif Op woensdag 4 februari 2015 20:24 schreef agter het volgende:

[..]

Wat een eenzijdig stuk. Wel goed om te lezen overigens.
Maar men weet helemaal niet wat Tarik wilde gaan zeggen, dus om nu al te spreken van waanbeelden? Mss had hij wel een goed verhaal.
Wie weet!
Ik denk dat het vast nog wel naar buiten word gebracht..
Maar kan nog wel even duren!
pi_149368754
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2015 20:27 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Stroman! :(
En waarom geloof je de massamedia dan niet? De massa neemt niet zo makkelijk niet zo makkelijk een of andere verklaring aan.
Ok, in de zin dat ik mezelf in een groep mensen plaats zou je het als stroman kunnen zien.

Ik zie het meer als verschillende visies. Die ik deel met anderen. Maar om nou op BNW de BNW-visie als "gek" te verklaren en juist de main stream media-verhaaltjes als "waar" is natuurlijk wat gortig.

Ik zal ook niet in jouw subforum gaan posten in alientopics, dat zou niet goed gaan, denk ik... ;)

"De massa neemt niet zo makkelijk een of andere verklaring aan"? Ben je serieus?? :o

pi_149368817
quote:
12s.gif Op woensdag 4 februari 2015 20:30 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ok, in de zin dat ik mezelf in een groep mensen plaats zou je het als stroman kunnen zien.

Ik zie het meer als verschillende visies. Die ik deel met anderen. Maar om nou op BNW de BNW-visie als "gek" te verklaren en juist de main stream media-verhaaltjes als "waar" is natuurlijk wat gortig.

Ik zal ook niet in jouw subforum gaan posten in alientopics, dat zou niet goed gaan, denk ik... ;)

"De massa neemt niet zo makkelijk een of andere verklaring aan"? Ben je serieus?? :o
Je gebruikt idd de mening van anderen om sterker over te komen..

En.. Lees goed! :P
pi_149368903
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2015 20:32 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Je gebruikt idd de mening van anderen om sterker over te komen..

En.. Lees goed! :P
Nee, ik weet dat ik niet de enige ben. Ik zal echt niet zomaar voor anderen spreken, daar heb ik een hekel aan, maar afgaande op de eerder geuite meningen van Izzy, ctrlaltdel en anderen, kan ik die "claim" wel doen.

Eh; 2 keer "niet zo makkelijk"? Ik dacht een verschrijving, maar dat was bewust? Dan snap ik je punt niet? :@

pi_149369004
quote:
19s.gif Op woensdag 4 februari 2015 20:34 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Nee, ik weet dat ik niet de enige ben. Ik zal echt niet zomaar voor anderen spreken, daar heb ik een hekel aan, maar afgaande op de eerder geuite meningen van Izzy, ctrlaltdel en anderen, kan ik die "claim" wel doen.

Eh; 2 keer "niet zo makkelijk"? Ik dacht een verschrijving, maar dat was bewust? Dan snap ik je punt niet? :@
Dat was bewust.. Het niet zo makkelijk een mening aannemen als in standaard niet geloven wat er geschreven wordt, is net zo goed makkelijk een mening aannemen, vrij kritiekloos zelfs.
pi_149369187
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2015 20:36 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Dat was bewust.. Het niet zo makkelijk een mening aannemen als in standaard niet geloven wat er geschreven wordt, is net zo goed makkelijk een mening aannemen, vrij kritiekloos zelfs.
Ik moet ook dit echt 3 keer lezen, maar jij stelt dus dat zeggen dat je iets niet gelooft, "makkelijk" en "kritiekloos" is?

Dat zou zo zijn als de boodschapper van een bepaalde uitspraak een zekere geloofwaardigheid heeft.

Ik neem aan dat de meeste BNW'ers niet zo zijn als Lambiekje die zelfs artsen als "ratten" betitelde, en dat men onderscheid maakt tussen wie wat zegt.

Mij lijkt een kritische bril bij wat de massamedia ons op de mouw spelden gezien de vele historische en recente overduidelijke missers (9/11 is een beetje de olifant in de kamer) niet erg vreemd.

Zomaar op alles en iedereen reageren met "geloof ik niet, is niet waar" is natuurlijk wat anders, maar zoals gezegd, ik zie dat niet veel mensen doen.

pi_149369333
quote:
12s.gif Op woensdag 4 februari 2015 20:40 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ik moet ook dit echt 3 keer lezen, maar jij stelt dus dat zeggen dat je iets niet gelooft, "makkelijk" en "kritiekloos" is?

Dat zou zo zijn als de boodschapper van een bepaalde uitspraak een zekere geloofwaardigheid heeft.

Ik neem aan dat de meeste BNW'ers niet zo zijn als Lambiekje die zelfs artsen als "ratten" betitelde, en dat men onderscheid maakt tussen wie wat zegt.

Mij lijkt een kritische bril bij wat de massamedia ons op de mouw spelden gezien de vele historische en recente overduidelijke missers (9/11 is een beetje de olifant in de kamer) niet erg vreemd.

Zomaar op alles en iedereen reageren met "geloof ik niet, is niet waar" is natuurlijk wat anders, maar zoals gezegd, ik zie dat niet veel mensen doen.
'als in' en daarmee pleit ik ook voor een gezond onderscheidingsvermogen, ja.
pi_149370670
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2015 18:07 schreef Summers het volgende:

[..]

Handig he en bij jinek waren er een blik "experts" met allemaal de juiste mening waaronder p r de vries die complotdenkers weer even als eng weg moest zetten dezelfde avond
Ik vond 't heel aardig van ze dat ze hebben de tijd genomen weg van hun drukke,harde werkende levens en vakantie huizen om de hele natie te vertellen hoe 't is allemaal precies en waarom gebeuren.
(Sorry-fcked up the editing in my first reply)
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_149512425
‘Meer straatgeweld door GGZ-bezuinigingen’

Er komen alleen maar meer geweldsincidenten van ‘verwarde personen’ als de bezuinigingen op de geestelijke gezondheidszorg doorgaan. Volgens psychiater Bram Bakker hebben de opstapelende gebeurtenissen ‘100 procent’ te maken met de ‘drempels’ die patiënten op de weg naar een psycholoog of psychiater vinden. „Als wij niet willen dat het Acht Uur-journaal door verwarde jongens wordt verstoord, dan is er meer personeel nodig om voor dit soort jongens te zorgen.”

Vrijdag vonden er maar liefst drie gewelddadige incidenten in het land plaats. Een verwarde man die in Badhoevedorp personeel van een autobedrijf bedreigde moest door de politie in zijn been worden geschoten. In Valkenswaard konden agenten op het nippertje erger voorkomen toen een eveneens verwarde man in zijn woning de gaskraan opendraaide en met messen zwaaide.

DREMPELS
Volgens Bakker bestaat ‘de snelle route naar de GGZ’ door bijvoorbeeld eigen bijdrages en verplichte verwijzingen door de huisarts niet meer. Brancheorganisatie GGZ Nederland ziet vooralsnog geen link tussen de veranderingen in de geestelijke gezondheidszorg en het aantal excessen door verwarde mensen. „Maar er is ook geen bewijs dat dit niet zo is”, voegt woordvoerder Sjoerd Beumer er aan toe.

Beumer benadrukt dat niet elke psychische patiënt gewelddadig is of kan worden. Wel vindt hij het ‘de moeite waard’ om te onderzoeken of de toegang tot de GGZ verslechterd is: „Het is nu een beetje gokken en gissen. Er is geen bewijs en de veranderingen bij de GGZ zijn erg recent. De economische crisis of de situatie in de wereld kan ook zorgen voor meer stress in de samenleving.”

Voor Bakker zijn ‘de drempels en het bureaucratisch gedoe’ in de geestelijke gezondheidszorg daarentegen al duidelijk: „Je moet geen mensen in een crisis naar een loket sturen. Als er duizend mensen door drempels geen hulp zoeken, dan zitten hier ook enkele ernstige gevallen tussen. Die lopen nu onder ons op straat.”

Hele artikel hier: http://www.metronieuws.nl(...)or-ggz-bezuinigingen
pi_149515476
Waarschijnlijk hebben zij nog nooit van Haarp en Electrosmog gehoord?
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
  donderdag 12 februari 2015 @ 23:22:17 #19
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_149620150
NOS - Novus Ordo Seclorum

NOS lag na 60 jaar 66 minuten plat. (NRC)

Tarik Z. = 13

29-01-2015 = 119 - (911)
If you are ready to wake up, you are going to wake up.
If you're not you are going to stay pretending that you are just a poor little me.
  Moderator donderdag 12 februari 2015 @ 23:25:02 #20
45833 crew  Fogel
pi_149620270
quote:
6s.gif Op donderdag 12 februari 2015 23:22 schreef Izzy73 het volgende:

Tarik Z. = 13

29-01-2015 = 119 - (911)
Losse dingen bij elkaar plakken en selectief vetgedrukt maken. Wat is je eigenlijke punt?
Je kan van alles wel "iets" maken als je echt wil. Maar met welk doel?
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
pi_149620426
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 23:25 schreef Fogel het volgende:

[..]

Losse dingen bij elkaar plakken en selectief vetgedrukt maken. Wat is je eigenlijke punt?
This is numerologie . Occulte wiskunde zeg maar :P
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  donderdag 12 februari 2015 @ 23:29:09 #22
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_149620468
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 23:25 schreef Fogel het volgende:

[..]

Geen doel. Een observatie. Numerologie lijkt vaak overeenkomsten te vertonen bij gebeurtenissen.
If you're not you are going to stay pretending that you are just a poor little me.
pi_149620509
Numerologie vertoont overeenkomst bij alle gebeurtenissen als je maar hard genoeg probeert.
Conscience do cost.
  Moderator vrijdag 13 februari 2015 @ 00:21:15 #24
257132 crew  Awsom
pi_149622651
quote:

Tarik Z. = 13

29-01-2015 = 119 - (911)
2 * NOS = NOSNOS

NOSNOS = 6

Izzy73 = 6

NOSNOS = Izzy73

73 = 7*3 = 21

73 = 7 + 3 = 10

21 - 10 = 11

10 - 6 = 4

Wortel(4) = 2

11 - 2 = 9

9 / 11

[ Bericht 7% gewijzigd door Awsom op 13-02-2015 00:27:55 ]
  vrijdag 13 februari 2015 @ 00:54:26 #25
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_149623527
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 00:21 schreef Awsom het volgende:

[..]

2 * NOS = NOSNOS

NOSNOS = 6

Izzy73 = 6

NOSNOS = Izzy73

73 = 7*3 = 21

73 = 7 + 3 = 10

21 - 10 = 11

10 - 6 = 4

Wortel(4) = 2

11 - 2 = 9

9 / 11

_O-
pi_149623625
Het laat de achterlijkheid van je nummerologie-punt zien.
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
  vrijdag 13 februari 2015 @ 01:01:10 #27
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_149623735
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 00:57 schreef kalinhos het volgende:
Nee, het geeft aan dat jullie numerologie niet snappen.
pi_149623747
quote:

Tarik Z. = 13

29-01-2015 = 119 - (911)
Weet je zeker dat het 66 minuten was? Na 25 minuten ofzo begon namelijk ineens de vooraankondiging van Wie Is De Mol en Jinek (khad m het hele uur aan staan toevallig) en toen werd het weer zwart/dat beeld. Zijn dus, áls het al 66minuutjes waren, geen 66 minuten aaneengeslotn dus ach wat zegt dan de nummerologie.
De 29-01-2015 = 911 is achterlijk. Waarom niet 11-1-8? Of 12-8? Snap je dat er 11-9 van maken een keuze is van de maker? Er zijn namelijk 3 opties. En dat zijn er alleen 3 als je het optelt. Ga je het aftrekken, delen if verenigvuldigen krijg je er nog 9 opties bij.
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_149623798
quote:
2s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 01:01 schreef Izzy73 het volgende:

[..]

Nee, het geeft aan dat jullie numerologie niet snappen.
_O- _O- Izzy je maakt jezelf belachelijk. Izzy73 is net zo 911 als Tariks gijzeling dat was.
  vrijdag 13 februari 2015 @ 01:05:29 #30
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_149623844
quote:
7s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 01:03 schreef kalinhos het volgende:

[..]

_O- _O- Izzy je maakt jezelf belachelijk. Izzy73 is net zo 911 als Tariks gijzeling dat was.
Lach maar, is gezond :) Je geeft wederom aan dat je het niet begrijpt.
Hopelijk andere mensen wel.
pi_149623907
Pleur toch op. Je bent iemand die een numerologie ziet die er niet is. Awsom heeft dat met zijn vergelijking duidelijk gemaakt. Des te pijnlijker voor jou, maar leuker voor de rest die mee leest, dat je niet ziet dat hij exact hetzelfde doet als jij; namelijk, willekeurig nummers met elkaar verbinden.
pi_149624064
quote:

Tarik Z. = 13

29-01-2015 = 119 - (911)
hoe is Tarik z. trouwens 13? Dat jong is 19 en Tarik Zahzah zijn nog altijd 11 letters.

Oh shit 11!!
Tarik en Zahzah zijn 2 woorden
11-2!
  vrijdag 13 februari 2015 @ 01:20:13 #33
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_149624099
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 01:17 schreef kalinhos het volgende:

[..]

hoe is Tarik z. trouwens 13? Dat jong is 19 en Tarik Zahzah zijn nog altijd 11 letters.

Oh shit 11!!
Tarik en Zahzah zijn 2 woorden
11-2!
Zie je nou wel? Je snapt er niets van, maar ja door je pleur op comment heb ik ook geen zin om het nog uit te leggen. Ga maar eens op internet snuffelen. Kan je nog wat leren. :)
pi_149624146
Oh dus jij zegt : Tarik Z. = 13

Maar wij moeten zelf maar uit gaan zoeken waarom dat 13 is want daar ben je te bedonderd voor?
  vrijdag 13 februari 2015 @ 01:27:44 #35
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_149624181
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 00:57 schreef kalinhos het volgende:
quote:
7s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 01:03 schreef kalinhos het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 01:08 schreef kalinhos het volgende:
Pleur toch op. Je bent iemand die een numerologie ziet die er niet is. Awsom heeft dat met zijn vergelijking duidelijk gemaakt. Des te pijnlijker voor jou, maar leuker voor de rest die mee leest, dat je niet ziet dat hij exact hetzelfde doet als jij; namelijk, willekeurig nummers met elkaar verbinden.
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 01:24 schreef kalinhos het volgende:
Oh dus jij zegt : Tarik Z. = 13

Maar wij moeten zelf maar uit gaan zoeken waarom dat 13 is want daar ben je te bedonderd voor?
Waarom zou ik moeite doen om het je uit te leggen?
Om nog zo'n reeks naar mijn hoofd gesmeten te krijgen?
pi_149628461
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 23:30 schreef ems. het volgende:
Numerologie vertoont overeenkomst bij alle gebeurtenissen als je maar hard genoeg probeert.
  vrijdag 13 februari 2015 @ 17:23:53 #37
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_149638769
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 01:08 schreef kalinhos het volgende:
Met die houding naar wat voor onderwerp ook blokkeer je jezelf om iets te leren wat je nog niet kent . Wat is dat toch met mensen tegenwoordig ?? ruimdenkendheid is een spreuk op een tegel geworden ipv een actieve levenshouding waar je overal voor openstaat en continu iets bijleert . Het besef dat je nooit alle kennis kan opnemen die er bestaat zolang je leeft . Wat een tijdverspilling de frustratie , boosheid het tegenin gaan . AL die tijd kan je ook gebruiken om weer iets nieuws te leren . Intelligente mensen zijn altijd bezig met iets nieuws leren en hebben nooit tijd om andere mensen belachelijk te maken , die zullen in elke situatie begrijpen dat ze iets nieuws kunnen leren .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  vrijdag 13 februari 2015 @ 17:59:16 #38
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_149639615
Wauw Izzy73, gewoon wauw. Geen idee of je nu aan het trollen bent-edit-

[ Bericht 12% gewijzigd door Lavenderr op 13-02-2015 18:14:58 ]
pi_149640077
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 17:23 schreef Summers het volgende:

[..]

Met die houding naar wat voor onderwerp ook blokkeer je jezelf om iets te leren wat je nog niet kent . Wat is dat toch met mensen tegenwoordig ?? ruimdenkendheid is een spreuk op een tegel geworden ipv een actieve levenshouding waar je overal voor openstaat en continu iets bijleert . Het besef dat je nooit alle kennis kan opnemen die er bestaat zolang je leeft . Wat een tijdverspilling de frustratie , boosheid het tegenin gaan . AL die tijd kan je ook gebruiken om weer iets nieuws te leren . Intelligente mensen zijn altijd bezig met iets nieuws leren en hebben nooit tijd om andere mensen belachelijk te maken , die zullen in elke situatie begrijpen dat ze iets nieuws kunnen leren .
Ik maak hem niet belachelijk. Athans, niet als hoofddoel. Izzy is door Awsome, Fogel en Erasmo hier boven me aangesproken op de achterlijke verbanden die hij trekt met nummers. En om het nog mooier te maken weigert hij uit te leggen hoe hij bij dta verband komt (Tarik. Z = 13 bijvoorbeeld, like wtf :? ) Hoe kan ik daar dan iets van leren? Het slaat, zonder uitleg, compleet nergens op.
pi_149640602
quote:
Dit is niet echt toch, maar een tekst die over de beelden is gezet? :{

pi_149640632
quote:
11s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 18:32 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Dit is niet echt toch, maar een tekst die over de beelden is gezet? :{
Dat lijkt me duidelijk. Daarom komt het ook niet in de OP.
  vrijdag 13 februari 2015 @ 18:33:48 #43
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_149640633
Like... Duh!

CGI!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_149640654
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 18:33 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Dat lijkt me duidelijk.
Zo duidelijk als die neppe Jordaniër in die kooi, inderdaad.

vrijdag 13 februari 2015 @ 18:35:11 #45
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_149640670
:')
pi_149640768
quote:
6s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 18:34 schreef El_Matador het volgende:

[..]

:').

Slechte grap.
pi_149640812
quote:

[..]

pi_149641448
quote:

[..]

Bij deze nomineer ik u voor een nog te bedenken FOK!Award.
Maar de nominatie is er vast.
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
pi_149649612
quote:

[..]

NWS / Man met pistool in het NOS-gebouw #27
pi_149649679
quote:
Ja, wat moet ik met die quote van 2 posts? Ik snap niet wat je hiermee wil zeggen?

pi_149650572
quote:
15s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 22:24 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ja, wat moet ik met die quote van 2 posts? Ik snap niet wat je hiermee wil zeggen?
Eerst zeg je dit op NWS:
quote:

Eerste en enige filmpje dat ik zie en gelijk een van de betere.

Dan zeg je hier:
quote:
Dit is niet echt toch, maar een tekst die over de beelden is gezet?
en

Wat is het nou?
pi_149650653
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 22:46 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Eerst zeg je dit op NWS:
quote:

Eerste en enige filmpje dat ik zie en gelijk een van de betere.

Dan zeg je hier:
quote:
Dit is niet echt toch, maar een tekst die over de beelden is gezet?
en

Wat is het nou?
Ik dacht dat die tekst onder die video niet echt was, maar misschien weet jij meer?

pi_149659022
quote:
Op vrijdag 13 februari 2015 18:15 schreef kalinhos het volgende:
Ik maak hem niet belachelijk. Athans, niet als hoofddoel. Izzy is door Awsome, Fogel en Erasmo hier boven me aangesproken op de achterlijke verbanden die hij trekt met nummers. En om het nog mooier te maken weigert hij uit te leggen hoe hij bij dta verband komt (Tarik. Z = 13 bijvoorbeeld, like wtf :? ) Hoe kan ik daar dan iets van leren? Het slaat, zonder uitleg, compleet nergens op.
Mét uitleg ook, vrees ik. :@
pi_149659317
quote:
6s.gif Op zaterdag 14 februari 2015 11:32 schreef Treinhomo het volgende:

[..]

Mét uitleg ook, vrees ik. :@
Daar is maar 1 uitleg voor -edit-

[ Bericht 1% gewijzigd door Lavenderr op 14-02-2015 12:25:34 ]
  woensdag 8 april 2015 @ 13:21:53 #55
353861 ElviraKlapmuts
stelt graag vragen...
pi_151481184
Ik was eigenlijk benieuwd of er nieuws is, maar he-le-maal niets over te vinden. Vreemd of niet?
wannabe Yi-Long zijn grootste fan!
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 8 april 2015 @ 13:23:22 #56
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_151481240
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 13:21 schreef ElviraKlapmuts het volgende:
Ik was eigenlijk benieuwd of er nieuws is, maar he-le-maal niets over te vinden. Vreemd of niet?
Beter zoeken ;)
Tarik Z. in mei voor rechter
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  woensdag 8 april 2015 @ 13:24:21 #57
353861 ElviraKlapmuts
stelt graag vragen...
pi_151481269
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 13:23 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Beter zoeken ;)
Auw... mijn google gaf alleen dat oude nieuws. Thanks ;)
  Moderator woensdag 8 april 2015 @ 14:19:36 #58
249559 crew  Lavenderr
pi_151482695
quote:

[..]

Beter zoeken ;)
Ik denk dat Tarik een ban krijgt :P
  woensdag 8 april 2015 @ 14:22:09 #59
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_151482770
quote:

[..]

Beter zoeken ;)
Ik vind het best een beetje snue voor die gozer, hopelijk krijgt ie een lichte straf met eventueel wat verplichte behandeling (Geen long stay hoop ik :'). )
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_151482794
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 14:19 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Mag die dan niet meer reageren in het NOS journaal?
  Moderator woensdag 8 april 2015 @ 14:30:06 #61
249559 crew  Lavenderr
pi_151482995
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 14:23 schreef Chewie het volgende:

[..]

Mag die dan niet meer reageren in het NOS journaal?
Vermoed van niet. Niet met een supersoaker in zijn hand iig.
pi_151483273
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 14:30 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Vermoed van niet. Niet met een supersoaker in zijn hand iig.
Wil nog steeds weten wat hij te zeggen had
  Moderator woensdag 8 april 2015 @ 14:41:18 #63
249559 crew  Lavenderr
pi_151483326
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 14:39 schreef Chewie het volgende:

[..]

Wil nog steeds weten wat hij te zeggen had
Ja, ik ben er ook wel benieuwd naar eigenlijk. Hij wilde iets aan de kaak stellen en heeft er tijd genoeg voor gekregen maar kwam maar niet to the point.
pi_151483371
Ik ben er totaal niet benieuwd naar.

[ Bericht 64% gewijzigd door jogy op 08-04-2015 15:06:52 ]
  Moderator woensdag 8 april 2015 @ 14:45:14 #65
249559 crew  Lavenderr
pi_151483419
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 14:43 schreef Scrummie het volgende:
Ik ben er totaal niet benieuwd naar. edit Enige verschil is het platform.
Juist daarom ben ik er benieuwd naar. Waarom uitgerekend daar?

[ Bericht 8% gewijzigd door jogy op 08-04-2015 15:07:28 ]
  woensdag 8 april 2015 @ 14:46:59 #66
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_151483459
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 14:19 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

http://forum.fok.nl/user/history/204748
laatste bezoek: 2548 dagen geleden..

Denk niet dat het nut heeft hoor O-)
  Moderator woensdag 8 april 2015 @ 14:50:12 #67
249559 crew  Lavenderr
pi_151483545
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 14:46 schreef theguyver het volgende:

[..]

http://forum.fok.nl/user/history/204748
laatste bezoek: 2548 dagen geleden..

Denk niet dat het nut heeft hoor O-)
_O-
pi_151483604
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 14:45 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Juist daarom ben ik er benieuwd naar. Waarom uitgerekend daar?
Puur de aandacht. Als je zo van je gelijk en je 'wetenschap' overtuigt bent wil je een groot platform hebben.
  Moderator woensdag 8 april 2015 @ 14:56:59 #69
249559 crew  Lavenderr
pi_151483741
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 14:52 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Puur de aandacht. Als je zo van je gelijk en je 'wetenschap' overtuigt bent wil je een groot platform hebben.
Ja, dat zal het wel zijn.
  woensdag 8 april 2015 @ 15:09:40 #70
269692 Divje
brr brr patapim
pi_151484091
quote:
14s.gif Op woensdag 8 april 2015 14:22 schreef jogy het volgende:

[..]

Ik vind het best een beetje snue voor die gozer, hopelijk krijgt ie een lichte straf met eventueel wat verplichte behandeling (Geen long stay hoop ik :'). )
Mwoah :P waarom, omdat ie zo nerdy lijkt? :P
oh ah toma toma vem vem vem vem
  woensdag 8 april 2015 @ 15:20:57 #71
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_151484411
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 15:09 schreef Divje het volgende:

[..]

Mwoah :P waarom, omdat ie zo nerdy lijkt? :P
Sneu dus :@. maar inderdaad, hij was aardig en beleeft maar klaarblijkelijk had hij wel het idee dat hij iets moest delen met de wereld en toen is hij dat gaan doen. En volgens mij was de reden dat hij er niet over begon toen de camera's draaide dat hij niet wist dat de camera's aan stonden. In zijn hoofd had hij op dat moment geen andere keus in ieder geval en hij deed het niet voor de lol of uit naam van de Heilige Profeet of welke andere dogmatiek dan ook.
Vrijheid
  woensdag 8 april 2015 @ 15:22:10 #72
269692 Divje
brr brr patapim
pi_151484442
quote:
14s.gif Op woensdag 8 april 2015 15:20 schreef jogy het volgende:

[..]

Sneu dus :@. maar inderdaad, hij was aardig en beleeft maar klaarblijkelijk had hij wel het idee dat hij iets moest delen met de wereld en toen is hij dat gaan doen. En volgens mij was de reden dat hij er niet over begon toen de camera's draaide dat hij niet wist dat de camera's aan stonden. In zijn hoofd had hij op dat moment geen andere keus in ieder geval en hij deed het niet voor de lol of uit naam van de Heilige Profeet of welke andere dogmatiek dan ook.
Zo'n jongen moet dus eigenlijk tegen zichzelf in bescherming genomen worden.
  woensdag 8 april 2015 @ 15:23:56 #73
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_151484485
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 15:22 schreef Divje het volgende:

[..]

Zo'n jongen moet dus eigenlijk tegen zichzelf in bescherming genomen worden.
Op zich is wat psychische hulp in zijn geval wel een goed plan. Als je zo ver gaat dat je van je zolderkamer afkomt, een nep wapen koopt (gelukkig) en de NOS gaat gijzelen dan zit er wel ergens een steekje die weer een keertje vast gesoldeerd moet worden.
Vrijheid
  woensdag 8 april 2015 @ 15:26:47 #74
269692 Divje
brr brr patapim
pi_151484561
quote:
10s.gif Op woensdag 8 april 2015 15:23 schreef jogy het volgende:

[..]

Op zich is wat psychische hulp in zijn geval wel een goed plan. Als je zo ver gaat dat je van je zolderkamer afkomt, een nep wapen koopt (gelukkig) en de NOS gaat gijzelen dan zit er wel ergens een steekje die weer een keertje vast gesoldeerd moet worden.
Die rechter zal denk ik wel in ogenschouw nemen dat deze arme jongen niet de intentie had om iemand pijn te doen.
  woensdag 8 april 2015 @ 15:28:47 #75
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_151484633
quote:
14s.gif Op woensdag 8 april 2015 15:26 schreef Divje het volgende:

[..]

Die rechter zal denk ik wel in ogenschouw nemen dat deze arme jongen niet de intentie had om iemand pijn te doen.
Ga ik ook wel van uit hoor maar soms kunnen er best vreemde uitspraken gemaakt worden. Een 'leuke' vind ik altijd nog de waxinelicht gooier. die volgens mij jaren lang ergens is weggepropt voor hij weer daglicht zag. Dat vond ik extreem nasty shit.
Vrijheid
  woensdag 8 april 2015 @ 15:30:19 #76
269692 Divje
brr brr patapim
pi_151484681
quote:
14s.gif Op woensdag 8 april 2015 15:28 schreef jogy het volgende:

[..]

Ga ik ook wel van uit hoor maar soms kunnen er best vreemde uitspraken gemaakt worden. Een 'leuke' vind ik altijd nog de waxinelicht gooier. die volgens mij jaren lang ergens is weggepropt voor hij weer daglicht zag. Dat vond ik extreem nasty shit.
Kans zit er in dat de rechter een voorbeeld wil maken van Tarik :Y zoals volgens mij ook bij die waxinelicht gooier is gebeurd. Zodat niemand ooit meer het idee krijgt zoiets te doen.

Al heb ik niet het idee dat het de échte gekkies tegen zal houden :P
  woensdag 8 april 2015 @ 15:32:25 #77
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_151484760
quote:
14s.gif Op woensdag 8 april 2015 15:30 schreef Divje het volgende:

[..]

Kans zit er in dat de rechter een voorbeeld wil maken van Tarik :Y zoals volgens mij ook bij die waxinelicht gooier is gebeurd. Zodat niemand ooit meer het idee krijgt zoiets te doen.
Mensen met een psychische aandoening behoor je wat mij betreft niet zo te behandelen, dan zit er iets erg fout.
Vrijheid
  woensdag 8 april 2015 @ 15:33:16 #78
269692 Divje
brr brr patapim
pi_151484781
quote:
14s.gif Op woensdag 8 april 2015 15:32 schreef jogy het volgende:

[..]

Mensen met een psychische aandoening behoor je wat mij betreft niet zo te behandelen, dan zit er iets erg fout.
True. :Y
  woensdag 8 april 2015 @ 16:17:45 #79
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_151486288
quote:
14s.gif Op woensdag 8 april 2015 15:28 schreef jogy het volgende:

[..]

Vijf maanden met aftrek van voorarrest. De uitspraak kun je hier terug vinden: http://www.rechtspraak.nl(...)gevangenisstraf.aspx
  woensdag 8 april 2015 @ 16:41:19 #80
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_151487049
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2015 16:17 schreef Erasmo het volgende:

[..]

Vijf maanden met aftrek van voorarrest. De uitspraak kun je hier terug vinden: http://www.rechtspraak.nl(...)gevangenisstraf.aspx
In de praktijk was het toch echt wel een stukje langer volgens mij hoor. Moment, ik laat mijn supergooglekrachten er even op los.
Vrijheid
  woensdag 8 april 2015 @ 16:49:41 #81
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_151487285
Vrijheid
  woensdag 8 april 2015 @ 17:27:29 #82
353861 ElviraKlapmuts
stelt graag vragen...
pi_151488357
quote:
Dat staat in geen enkele verhouding met de daad, maar goed andere discussie. Ik ben dus ook zwaar benieuwd naar wat Tarik te vertellen had, vandaar de kick ;) .
  woensdag 8 april 2015 @ 17:39:11 #83
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_151488629
quote:
14s.gif Op woensdag 8 april 2015 15:30 schreef Divje het volgende:

Kans zit er in dat de rechter een voorbeeld wil maken van Tarik :Y zoals volgens mij ook bij die waxinelicht gooier is gebeurd.
Die waxinelichtgooier viel ten prooi aan de machinerie van de Oranjemaffia. Daar is geen kruid tegen gewassen.

Zoals ook het recht op demonstratie met voeten is getreden tijdens de inhuldiging van Willy de eerste.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_151489667
quote:
2s.gif Op woensdag 8 april 2015 17:39 schreef Ringo het volgende:

[..]

Die waxinelichtgooier viel ten prooi aan de machinerie van de Oranjemaffia. Daar is geen kruid tegen gewassen.

Zoals ook het recht op demonstratie met voeten is getreden tijdens de inhuldiging van Willy de eerste.
Ja, de oranjes zitten overal achter, samen met sinterklaas want tijdens zijn intocht mocht er ook niet gedemonstreerd worden.
  woensdag 8 april 2015 @ 21:12:36 #85
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_151496203
quote:
1s.gif Op woensdag 8 april 2015 18:25 schreef opgebaarde het volgende:

Ja, de oranjes zitten overal achter
Ze staan in elk geval overal boven.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
  dinsdag 12 mei 2015 @ 10:48:09 #86
431881 BredeBrenda
Net zo breed als mijn broeder
pi_152516971
Zahzah is niet verwart, aldus zijn advocaat ...

Vandaag is de pro-formazitting.
  dinsdag 12 mei 2015 @ 11:09:53 #87
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_152517535
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2015 10:48 schreef BredeBrenda het volgende:
Zahzah is niet verwart, aldus zijn advocaat ...

Vandaag is de pro-formazitting.
Verboden wapenbezit?
Het wapen was toch nep?
pi_152517732
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2015 11:09 schreef theguyver het volgende:

[..]

Verboden wapenbezit?
Het wapen was toch nep?
Volgens mij gelden zaken die enorm lijken op wapens onder dezelfde wet. Volgens mij juist voor gevallen waar dus mensen worden bedreigd terwijl achteraf het wapen nep blijkt omdat het anders dus niet strafbaar is.
  dinsdag 12 mei 2015 @ 11:17:28 #89
431881 BredeBrenda
Net zo breed als mijn broeder
pi_152517767
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2015 11:09 schreef theguyver het volgende:

[..]

Verboden wapenbezit?
Het wapen was toch nep?
Nepwapens zijn volgens de wet ook wapens en vallen dus onder de wwm. Je mag ze dus niet bezitten. Laat staan iemand er mee gijzelen en bedreigen.
  dinsdag 12 mei 2015 @ 11:26:17 #90
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_152518009
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2015 11:16 schreef kalinhos het volgende:

[..]

Volgens mij gelden zaken die enorm lijken op wapens onder dezelfde wet. Volgens mij juist voor gevallen waar dus mensen worden bedreigd terwijl achteraf het wapen nep blijkt omdat het anders dus niet strafbaar is.
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2015 11:17 schreef BredeBrenda het volgende:

[..]

Nepwapens zijn volgens de wet ook wapens en vallen dus onder de wwm. Je mag ze dus niet bezitten. Laat staan iemand er mee gijzelen en bedreigen.
thnx duidelijk! ^O^

Wat hij nou wou vertellen is nog steeds niet duidelijk of wel?
pi_152520581
Zeer benieuwd naar 19 juni!

SaskiaBelleman twitterde op dinsdag 12-05-2015 om 12:35:12 Advocaat zei net in wandelgangen dat Tarik Z. een coherent verhaal heeft, en niet in de war is. #journaaldreiger reageer retweet
  dinsdag 12 mei 2015 @ 12:56:53 #92
353861 ElviraKlapmuts
stelt graag vragen...
pi_152520662
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2015 12:54 schreef Scrummie het volgende:
Zeer benieuwd naar 19 juni!

SaskiaBelleman twitterde op dinsdag 12-05-2015 om 12:35:12 Advocaat zei net in wandelgangen dat Tarik Z. een coherent verhaal heeft, en niet in de war is. #journaaldreiger reageer retweet
:Y Kan niet wachten :D
pi_152520858
quote:
1s.gif Op woensdag 8 april 2015 18:25 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Ja, de oranjes zitten overal achter, samen met sinterklaas want tijdens zijn intocht mocht er ook niet gedemonstreerd worden.
de damschreeuwer heeft 16 maanden aan zn broek gekregen..tikje overdreven vind je niet?
pi_152521374
Als Tarik datgene gaat vertellen wat ie wou vertellen destijds via de NOS, is de kans heel groot dat ie dan TBS gaat krijgen.
Dus zal ie het niet gaan doen.
Aan deze tekst kunnen geen rechten worden ontleend.
Ik ben geen robot.
niet bang voor ban
I stand with (the) Netherlands. w/
pi_152521471
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2015 13:20 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
Als Tarik datgene gaat vertellen wat ie wou vertellen destijds via de NOS, is de kans heel groot dat ie dan TBS gaat krijgen.
Tenzij er feiten bij komen kijken. Maar goed, dat zal wel niet. Desondanks; afwachten tot 19 juni, dan word 't weer interessant voor BNW.
  dinsdag 12 mei 2015 @ 13:34:51 #96
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_152521807
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 mei 2015 13:03 schreef Dingflofbips het volgende:

[..]

de damschreeuwer heeft 16 maanden aan zn broek gekregen..tikje overdreven vind je niet?
Tja nederlandse rechtsysteem, Fuck de koning roepen ¤500,- boete.
Iemand doodrijden +-70 uur schoffelen.
Waxine lichtje gooien tegen een koets 16 maand cel!
Zo zijn er wel meer!
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2015 13:23 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Tenzij er feiten bij komen kijken. Maar goed, dat zal wel niet. Desondanks; afwachten tot 19 juni, dan word 't weer interessant voor BNW.
Ben erg benieuwd, hoop echt dat hij nog wel iets los laat.
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 mei 2015 13:20 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
Geen idee wat hij wou vertellen, er zal vast wel een kern van waarheid in hebben gezeten, dat betekend niet gelijk dat je geestelijk niet goed bij je hoofd bent.
Hij kwam me nou niet echt bepaald verward over op de buis!
beetje zenuwachtig maar meer niet!
pi_152525676
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 mei 2015 13:03 schreef Dingflofbips het volgende:

[..]

Heeft toch niks met de koninklijke familie te maken?
pi_152525768
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 mei 2015 15:25 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Heeft toch niks met de koninklijke familie te maken?
die theelicht was ook absurd aangepakt. Maar de damschreeuwer wordt ook gekoppeld aan de oranjes. Toen ivm die aanslag in Apeldoorn
pi_152525901
Daar zat toch nog 2 jaar tussen?
pi_152549601
De wetten op verboden nepwapenbezit zullen wel worden aangescherpt naar aanleiding van deze verschrikkelijke gebeurtenis hoax.

Het geweldsmonopolie, zelfs met nepwapens, moet natuurlijk wel bij Zij Die Het Beste Met Ons Voorhebben blijven liggen, dat hebben de sheeple nodig.

Lambiekje richt zijn pijlen de verkeerde kant op. Niet de artsenij, maar de media die de politiek helpt met nepaanslagen is de ware weg naar fascisme...

..., to be sure, the management is very bad. In fact, let us not mince words ... the management is terrible! We've had a string of embezzlers, frauds, liars and lunatics making a string of catastrophic decisions. This is plain fact.

But who elected them? It was you! You who appointed these people! You who gave them the power to make your decisions for you! While I'll admit that anyone can make a mistake once, to go on making the same lethal errors century after century seems to me nothing short of deliberate.

You have encouraged these malicious incompetents, who have made your working life a shambles.

You have accepted without question their senseless orders.
You have allowed them to fill your workspace with dangerous and unproven machines.

All you had to say was "NO." You have no spine. You have no pride.
You are no longer an asset to the company. I will however, be generous. You will be granted two years to show me some improvement in your work. If at the end of that time you are still unwilling to make a go of it... You're fired.
That will be all. You may return to your labors.
V for Vendetta (2006)

pi_152549879
Er ís geen wet op verboden nepwapenbezit. Alles wat op een wapen lijkt valt onder de wapenwet.

Ik snap je trouwens niet Mata. Eerst noem je Tarik steevast held Zahzah en nu zeg je weer dat het een hoax is. Maar als het een hoax is betekent het dus dat jouw held daar ook aan heeft meegewerkt, en dus mee heeft gewerkt in het media-complotje. Hoe is het dan nog steeds te rijmen met 't feit dat jij hem een held vindt :?

De makkelijkste weg is natuurlijk het direct tot hoax te bestempelen en ik zie dat je ook daarin weer aan de verwachting hebt voldaan ^O^

[ Bericht 76% gewijzigd door kalinhos op 13-05-2015 08:30:37 ]
pi_152555601
Tarik Z. mailde Pauw na aanslag Charlie Hebdo

'Journaaldreiger' Tarik Z. (20) stuurde de dag na de gebeurtenissen bij Charlie Hebdo een e-mail naar de redactie van het televisieprogramma Pauw

Dat maakte presentator Jeroen Pauw dinsdag bekend. De inhoud van de mail is volgens Pauw 'niet heel samenhangend'.

„De televisie is een dominerend medium voor informatie, of beter desinformatie. Door de digitale samensmelting van woord, toon en beeld heeft ze grote invloed. Men dient zich ervan bewust te zijn dat met een volledige controle van de sociale communicatiemiddelen de massa geconditioneerd kan worden, omdat men zo haar denken en wensen naar behoefte kan manipuleren. Wie de media beheerst, kan bepalen hoe de massa denkt, en kan deze controleren en sturen”, las Pauw voor uit de mail.
pi_152555685
Zo te zien is Tarik geconditioneerd.
Conscience do cost.
  Moderator woensdag 13 mei 2015 @ 12:39:45 #104
249559 crew  Lavenderr
pi_152555752
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2015 12:21 schreef schommelstoel het volgende:
Tarik Z. mailde Pauw na aanslag Charlie Hebdo

'Journaaldreiger' Tarik Z. (20) stuurde de dag na de gebeurtenissen bij Charlie Hebdo een e-mail naar de redactie van het televisieprogramma Pauw

Dat maakte presentator Jeroen Pauw dinsdag bekend. De inhoud van de mail is volgens Pauw 'niet heel samenhangend'.

De televisie is een dominerend medium voor informatie, of beter desinformatie. Door de digitale samensmelting van woord, toon en beeld heeft ze grote invloed. Men dient zich ervan bewust te zijn dat met een volledige controle van de sociale communicatiemiddelen de massa geconditioneerd kan worden, omdat men zo haar denken en wensen naar behoefte kan manipuleren. Wie de media beheerst, kan bepalen hoe de massa denkt, en kan deze controleren en sturen”, las Pauw voor uit de mail.
Of ik Synthercell lees :D
pi_152555761
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2015 12:39 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Of ik Synthercell lees :D
Ik dacht precies hetzelfde! :D
  Moderator woensdag 13 mei 2015 @ 13:09:55 #106
249559 crew  Lavenderr
pi_152556585
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2015 12:40 schreef schommelstoel het volgende:

[..]

Ik dacht precies hetzelfde! :D
Exact dezelfde termen. Frappant .
pi_152556810
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2015 13:09 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Exact dezelfde termen. Frappant .
Zou Tarik Z toegang tot het internet hebben vanuit waar hij nu verblijft?
Wie weet hebben Tarik en Synth wel dezelfde bron als vergaring voor hun kennis.
pi_152558080
Misschien zat Tarik wel op FOK! en werd ie helemaal gek van BNW.
pi_153660362
Vandaag gaat ie los! Spannend :)
pi_153660374
Hier te volgen via Twitter;

https://twitter.com/Saski(...)w=611746911855493120

Tot nu toe is het net iemand van hier :)
  Moderator vrijdag 19 juni 2015 @ 09:38:52 #111
249559 crew  Lavenderr
pi_153660485
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2015 09:33 schreef Scrummie het volgende:

Uhuh. Alle bekende termen komen voorbij.
  vrijdag 19 juni 2015 @ 09:39:28 #112
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_153660493
quote:

Tarik Z. wilde ons waarschuwen voor ons huidige monetaire systeem. An sich heeft die gast wel een punt!
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_153660613
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2015 09:38 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Uhuh. Alle bekende termen komen voorbij.
Grappig om te lezen hoor.
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 19 juni 2015 @ 09:49:33 #114
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_153660685
quote:

Die journaliste heeft de hashtags niet echt begrepen _O-

#NOS-dreiger telt als #NOS en niet als #NOSdreiger, -dreiger wordt dus niet meegenomen nu :+

Edit: Ah, even later werd ze erop gewezen zie ik :P
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Moderator vrijdag 19 juni 2015 @ 09:56:33 #115
249559 crew  Lavenderr
  vrijdag 19 juni 2015 @ 10:20:56 #116
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_153661294
SaskiaBelleman twitterde op vrijdag 19-06-2015 om 10:16:09 Tarik Z. heeft het over "sterpunten" die de NOS beheert en controleert. "Alle dataverkeer kunnen ze afluisteren en manipuleren." #NOSdreiger reageer retweet
Dus toch een BNW-gekkie ;(
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
  vrijdag 19 juni 2015 @ 10:24:11 #117
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_153661368
quote:
2s.gif Op vrijdag 19 juni 2015 10:20 schreef Falco het volgende:
SaskiaBelleman twitterde op vrijdag 19-06-2015 om 10:16:09 Tarik Z. heeft het over "sterpunten" die de NOS beheert en controleert. "Alle dataverkeer kunnen ze afluisteren en manipuleren." #NOSdreiger reageer retweet
Dus toch een BNW-gekkie ;(
En zijn verhaal wordt er na zijn uitleg niet minder warrig op.
pi_153661383
Jammer. Ergens had ik nog stille hoop dat hij echt wat te melden had.
pi_153661958
quote:
9s.gif Op vrijdag 19 juni 2015 10:24 schreef Copycat het volgende:

[..]

Dit. Ik kan het redelijk volgen, maar de NOS die in beelden van Ericsson knipt en ze verkeerd vertaalt :?
pi_153662244
quote:
9s.gif Op vrijdag 19 juni 2015 10:24 schreef Copycat het volgende:

[..]

Hij mocht het niet te uitgebreid vertellen omdat ze hem geen podium willen geven.

Zo voeren ze onbewust de BNW leden :P
pi_153662266
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2015 10:24 schreef Scrummie het volgende:
Jammer. Ergens had ik nog stille hoop dat hij echt wat te melden had.
Dat heeft hij ook, je sluit jezelf er voor af, dat is iets anders.

Bijna alles wat hij zegt klopt.
Trantor, 12,069 (1 F.E.)
pi_153662299
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 juni 2015 11:08 schreef S2Madness het volgende:

[..]

Dat heeft hij ook, je sluit jezelf er voor af, dat is iets anders.

Bijna alles wat hij zegt klopt.
Oh oke, ja natuurlijk. Het ligt aan mijn schapenwereldbeeld.
pi_153662764
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2015 11:10 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Oh oke, ja natuurlijk. Het ligt aan mijn schapenwereldbeeld.
Nee, zo ver wil ik niet gaan, maar je er voor afsluiten helpt net zo min.
Trantor, 12,069 (1 F.E.)
  vrijdag 19 juni 2015 @ 11:43:02 #124
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_153662900
Op basis van de tweets kan ik niet echt beoordelen of hij daadwerkelijk wel of niet een punt heeft of dat hij gewoon zwetst eerlijk gezegd. Hopelijk komt hij nog een keer naar buiten met het volledige verhaal in plaats van wat we mee krijgen van die tweets. Volgens mij werd hij ook afgekapt door de rechter.
Vrijheid
  Moderator vrijdag 19 juni 2015 @ 12:24:23 #125
249559 crew  Lavenderr
pi_153663752
quote:
14s.gif Op vrijdag 19 juni 2015 11:43 schreef jogy het volgende:
Op basis van de tweets kan ik niet echt beoordelen of hij daadwerkelijk wel of niet een punt heeft of dat hij gewoon zwetst eerlijk gezegd. Hopelijk komt hij nog een keer naar buiten met het volledige verhaal in plaats van wat we mee krijgen van die tweets. Volgens mij werd hij ook afgekapt door de rechter.
Door de mod daar :D +10 notes. En als hij zo doorgaat krijgt hij een ban :(
  vrijdag 19 juni 2015 @ 12:50:32 #126
353861 ElviraKlapmuts
stelt graag vragen...
pi_153664284
quote:
Nu is woord aan advocaat #Tarik Z.Trapt af met 'media manipuleert inderdaad.Zie militair met knuffel MH17.Beeld bleek anders dan realiteit'
Hij heeft wel gelijk.
pi_153664324
:? Wat was er media-manipulatie aan die knuffel?
Conscience do cost.
pi_153664366
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2015 12:52 schreef ems. het volgende:
:? Wat was er media-manipulatie aan die knuffel?
Werd gebracht als "Kijk die aso's eens met onze knuffels omgaan" terwijl het met respect gebeurde.

4 jaar geeist dus. Vind ik zelf wat veel. Een straf is terecht, maar niet zo.
pi_153664427
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2015 12:53 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Werd gebracht als "Kijk die aso's eens met onze knuffels omgaan" terwijl het met respect gebeurde.
Zeiden ze dat?

En dat respect vond ik wel meevallen. Hij zag er een beetje uit als een reus die een konijn oppakte en niet zo goed wist of hij het op moest eten of weg moest gooien :P
Conscience do cost.
pi_153664477
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2015 12:56 schreef ems. het volgende:

[..]

Zeiden ze dat?

En dat respect vond ik wel meevallen. Hij zag er een beetje uit als een reus die een konijn oppakte en niet zo goed wist of hij het op moest eten of weg moest gooien :P
Nah, die eerste dagen was er toch zo'n tendens dat alles wat daar gebeurde 'asociaal' was. Dat er 'schandelijk' met onze slachtoffers en hun spullen werd omgegaan en alles werd gestolen, ook die knuffel. Terwijl in de volledige beelden het knuffeltje toen werd gepakt en, als ik het me goed herinner, gewoon ergens anders werd neergelegd, en nog een kruisje op de borst werd geslagen.
pi_153664549
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2015 12:58 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Nah, die eerste dagen was er toch zo'n tendens dat alles wat daar gebeurde 'asociaal' was. Dat er 'schandelijk' met onze slachtoffers en hun spullen werd omgegaan en alles werd gestolen, ook die knuffel.
Het was ook knudde. Het kabinet dat geen besluit durfde te maken over hoe de situatie aan te pakken, Russische soldaten die door het puin heen snuffelde en dingen hebben verplaatst en meegenomen. Het was gewoon oorlogsgebied natuurlijk, dus je kan verwachten dat het niet allemaal volgens de regels verliep.
quote:
Terwijl in de volledige beelden het knuffeltje toen werd gepakt en, als ik het me goed herinner, gewoon ergens anders werd neergelegd, en nog een kruisje op de borst werd geslagen.
Die beelden had ik het over. Die heeft de media echt niet hoeven aanpassen om de soldaat in kwestie over te doen komen als een barbaar.
Conscience do cost.
pi_153664689
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2015 13:02 schreef ems. het volgende:

[..]

Het was ook knudde. Het kabinet dat geen besluit durfde te maken over hoe de situatie aan te pakken, Russische soldaten die door het puin heen snuffelde en dingen hebben verplaatst en meegenomen. Het was gewoon oorlogsgebied natuurlijk, dus je kan verwachten dat het niet allemaal volgens de regels verliep.

[..]

Die beelden had ik het over. Die heeft de media echt niet hoeven aanpassen om de soldaat in kwestie over te doen komen als een barbaar.
Pak voor de grap De Telegraaf van 18 of 19 juli er eens bij. De kop was die soldaat met dat knuffeltje en koeienletters MOORDENAARS.
Bij NOS hadden ze ook pas een paar dagen later het volledige fragment laten zien (dacht ik)
pi_153664739
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2015 13:09 schreef kalinhos het volgende:

[..]

Pak voor de grap De Telegraaf van 18 of 19 juli er eens bij. De kop was die soldaat met dat knuffeltje en koeienletters MOORDENAARS.
Ik pak niet de telegraaf erbij, zelfs niet voor de grap :P Dat is gewoon een sensatieblad en dat kan je moeilijk de algehele media kwalijk nemen.
quote:
Bij NOS hadden ze ook pas een paar dagen later het volledige fragment laten zien (dacht ik)
Ik herinner mij uitsluitend het hele fragment.

Ik vond het volledige fragment trouwens niet de rus in kwestie bepaald beter afschilderen. Misschien had het niets te maken met media manipulatie maar gewoon, dat de Rus een beetje een hork was?
Conscience do cost.
  vrijdag 19 juni 2015 @ 13:13:47 #134
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_153664808
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2015 12:24 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Door de mod daar :D +10 notes. En als hij zo doorgaat krijgt hij een ban :(
de rechter is natuurlijk gewoon de (F)A en Tarik zit in FB te rellen.
Vrijheid
pi_153665797
pi_153667476
Advocaat geeft aan dat Tarik aandacht wilde, maar niet deze aandacht. Tevens geeft hij aan dat de NOS degene is die de commotie veroorzaakt
pi_153667499
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2015 15:02 schreef kalinhos het volgende:
Advocaat geeft aan dat Tarik aandacht wilde, maar niet deze aandacht. Tevens geeft hij aan dat de NOS degene is die de commotie veroorzaakt
Dat hij met een neppistool mensen bedreigde is verder geen commotie waard. I see.
  vrijdag 19 juni 2015 @ 15:06:34 #138
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_153667573
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2015 15:02 schreef kalinhos het volgende:
Jammer, nu haak ik ook af ben ik bang :').
Vrijheid
  vrijdag 19 juni 2015 @ 15:11:32 #139
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_153667699
quote:
'Manipulatie'
Tarik wilde ons waarschuwen voor de fundamenten van het Nederlandse systeem en over de uitstrekkende macht van de NOS. Vanuit hackerskringen kreeg hij ,,harde feiten over manipulatie door de NOS."

In zijn speech wilde hij eind januari vertellen dat de NOS het mediapark en het glasvezelnetwerk beheert. ,,De NOS verhuurt ook internetverbindingen en beheert cruciale data-knooppunten. Ze kunnen dus alle data-verkeer afluisteren en manipuleren." En dat gebeurt ook, volgens Tarik.

Eindelijk een beetje meer duidelijkheid over zijn boodschap!

Het zal inderdaad wel een forum user zijn, welke is maar de vraag..
  vrijdag 19 juni 2015 @ 15:13:15 #140
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_153667743
quote:

_O- _O_ _O-

"Een wasbeer heeft een staart, maar een staart heeft niet per se een wasbeer."
  vrijdag 19 juni 2015 @ 15:20:49 #141
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_153667960
  Moderator vrijdag 19 juni 2015 @ 15:21:04 #142
249559 crew  Lavenderr
pi_153667966
quote:
10s.gif Op vrijdag 19 juni 2015 15:13 schreef theguyver het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

_O- _O_ _O-

"Een wasbeer heeft een staart, maar een staart heeft niet per se een wasbeer."
ToT maakt geniale paints.
Remqo ook.
  vrijdag 19 juni 2015 @ 15:42:48 #143
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_153668537
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2015 15:21 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

ToT maakt geniale paints.
Remqo ook.
Ik vind deze wel een mooie voor de SC :P
  Moderator vrijdag 19 juni 2015 @ 16:39:34 #144
249559 crew  Lavenderr
pi_153670013
De advocaat vindt het allemaal nogal meevallen:

http://www.hartvannederla(...)eageert-op-strafeis/
pi_153670982
Mata neemt afscheid, dagen later hoort Tarik dat ie 4 jaar krijgt misschien. Ik zie een verband. ;).
pi_153671342
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 juni 2015 17:28 schreef Scrummie het volgende:
Mata neemt afscheid, dagen later hoort Tarik dat ie 4 jaar krijgt misschien. Ik zie een verband. ;).
Zou toch wat zijn als die Tarik verwijst naar topics hier op FOK! :+
Het staat op het web dus het is waar !
  vrijdag 19 juni 2015 @ 17:44:37 #147
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_153671355
4 jaar is wel belachelijk hoog
pi_153671749
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2015 17:43 schreef schommelstoel het volgende:

[..]

Dan ga ik kapot hoor _O-
pi_153671857
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2015 17:43 schreef schommelstoel het volgende:

[..]

"Ja maar ik ken toevallig een insider onder de schuilnaam Tingo en die vertelt mij..." _O-
Conscience do cost.
  Moderator vrijdag 19 juni 2015 @ 18:03:13 #150
249559 crew  Lavenderr
pi_153671927
'Tarik had het de hele tijd over complottheorieën' :X

Heel BNW wordt straks gedaagd :D
pi_153672030
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2015 18:01 schreef ems. het volgende:

[..]

"Ja maar ik ken toevallig een insider onder de schuilnaam Tingo en die vertelt mij..." _O-
Hahaha, dat zou het nog briljanter maken _O-
pi_153672035
Zou allemaal wel een goede boost zijn voor FOK!, al die extra clicks/hits. :P

Heeft hij nu toegang tot internet eigenlijk ?
Hij heeft het namelijk gehad over dat hij nog meer info naar buiten zal brengen, maar moet hij daar wel eerst een seintje voor geven.

Hoe wil hij dat gaan doen ?
  Moderator vrijdag 19 juni 2015 @ 18:08:24 #153
249559 crew  Lavenderr
pi_153672051
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2015 18:07 schreef schommelstoel het volgende:
Zou allemaal wel een goede boost zijn voor FOK!, al die extra clicks/hits. :P

Heeft hij nu toegang tot internet eigenlijk ?
Hij heeft het namelijk gehad over dat hij nog meer info naar buiten zal brengen, maar moet hij daar wel eerst een seintje voor geven.

Hoe wil hij dat gaan doen ?
We kunnen gewoon wachten op een nieuw topic. Hij heeft er alle tijd voor.
pi_153672075
quote:
10s.gif Op vrijdag 19 juni 2015 18:08 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

We kunnen gewoon wachten op een nieuw topic. Hij heeft er alle tijd voor.
Stiekem hoop ik het, zou echt de klapper van het jaar zijn hier op FOK! _O-
  Moderator vrijdag 19 juni 2015 @ 18:11:08 #155
249559 crew  Lavenderr
pi_153672129
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2015 18:09 schreef schommelstoel het volgende:

[..]

Stiekem hoop ik het, zou echt de klapper van het jaar zijn hier op FOK! _O-
FOK! meteen weer boven jan *O*
pi_153672236
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2015 18:11 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

FOK! meteen weer boven jan *O*
Daar doen we het voor toch !
  Moderator vrijdag 19 juni 2015 @ 18:16:28 #157
249559 crew  Lavenderr
pi_153672287
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2015 18:14 schreef schommelstoel het volgende:

[..]

Daar doen we het voor toch !
Zeker!
pi_153672432
Zullen we Tarik een brief schrijven namens BNW op Fok!? :D

quote:
Beste Tarik,

Met veel interesse volgen we jou en je acties op ons forum Fok!. Daar hebben we een forumdeel, genaamd BNW, dat vast je interesse zal wekken.
Wie vult aan? :D
pi_153672559
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2015 18:21 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Oeh, goed idee! :P

En natuurlijk ook aangeven dat hier wel een 'podium' is voor zijn verhaal.
  Moderator vrijdag 19 juni 2015 @ 18:25:43 #160
249559 crew  Lavenderr
pi_153672565
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2015 18:21 schreef Scrummie het volgende:

[..]

'Ons is ter ore gekomen dat je binnenkort veel vrije tijd krijgt en misschien kun je een deel van je tijd in BNW steken. Wij zijn zeer benieuwd naar jouw visie over complotten'.
  vrijdag 19 juni 2015 @ 18:36:17 #161
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_153672839
In een Nederlandse cel heeft ie tijd zat om mooi moderator te worden op BNW :+
pi_153675164
3jaar cel. Vind het een te zware straf.
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
  Moderator vrijdag 19 juni 2015 @ 19:59:42 #163
249559 crew  Lavenderr
pi_153675256
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 juni 2015 19:57 schreef Resonancer het volgende:
3jaar cel. Vind het een te zware straf.
Ja, ik vind het ook best zwaar. Maar bedreigen met pistool waarvan de bedreigden niet weten dat het nep is is natuurlijk ook heel erg en daar hoort wel een pittige straf bij.
pi_153675534
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2015 19:59 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ja, ik vind het ook best zwaar. Maar bedreigen met pistool waarvan de bedreigden niet weten dat het nep is is natuurlijk ook heel erg en daar hoort wel een pittige straf bij.
Niet altijd.
http://m.ad.nl/ad/mobile/(...)geType=articleDetail

Denk dat de strafmaat vnl bepaald is door de maatschappelijke onrust die zijn daad veroorzaakte. Bovenstaande klootzakken die alleen op geld uit waren, het herhaaldelijk deden kwamen met minder straf weg.
Eisenhower1961.
  vrijdag 19 juni 2015 @ 20:09:53 #165
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_153675581
Het is de eis van het OM, hè, nog geen uiteindelijke strafmaat.
pi_153675619
quote:
7s.gif Op vrijdag 19 juni 2015 20:09 schreef Copycat het volgende:
Het is de eis van het OM, hè, nog geen uiteindelijke strafmaat.
4 jaar geëist toch?
Eisenhower1961.
  vrijdag 19 juni 2015 @ 20:11:52 #167
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_153675657
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 juni 2015 20:10 schreef Resonancer het volgende:
4 jaar geëist toch?
Ja, dus daar kan best nog het eea van af gaan.
  vrijdag 19 juni 2015 @ 20:12:10 #168
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_153675667
Tegen Ernst Jansen Steur was 6 jaar geëist en die kreeg 6 maanden.
Dus 4 maanden voor Tarik zou me voldoende lijken. Is ie volgende week weer op vrije voeten.
  vrijdag 19 juni 2015 @ 20:12:11 #169
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_153675668
Of bijkomen ...
  vrijdag 19 juni 2015 @ 20:12:37 #170
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_153675681
voor arrest ook al paar maand ;)
  vrijdag 19 juni 2015 @ 21:05:04 #171
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_153677268
Benieuwd wat de straf gaat worden, nu de straf wordt bepaald is hij ineens een normale intelligente jongen en niet meer verward en gek. Ja ja, ieder beroepscrimineel krijgt tegenwoordig strafvermindering omdat ze ontoerekeningsvatbaar zijn. Tarik Zahzah is vanaf de 1e minuut bij naam en toenaam genoemd door de NOS daardoor is hij sowieso al gestraft voor het leven en zou er in vele andere gevallen rekening gehouden worden met de hoogte van de straf.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_153677442
De NOS kwam niet met de naam. Mensen die hem herkenden kwamen met de naam.

Je kan je wel afvragen of het nuttig was hem herkenbaar in beeld te brengen. Aan dee andere kant: Stel ze hadden de beelden uitgezonden met een onherkenbare Tarik. Hoe was dan de reactie geweest? Mensen komen nu al met "Ahh dit is slecht geacteerd zeg, nep dit, fake zo, etc"
Stel je voor dat ook de dader nog geblurred was. Dan had helemaal niemand geloofd wat er gebeurd was.

[ Bericht 0% gewijzigd door kalinhos op 19-06-2015 21:16:25 ]
pi_153677497
quote:
2s.gif Op vrijdag 19 juni 2015 21:05 schreef Izzy73 het volgende:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Weer lekker roddelachtige bs.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  vrijdag 19 juni 2015 @ 21:19:07 #174
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_153677696
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2015 21:12 schreef Tingo het volgende:

[..]

Weer lekker roddelachtige bs.
Yes indeed, maar gelukkig blijf jij gewoon door posten hier op BNW :)
BNW would be NWS without people like you. ;)

pi_153678229
quote:
7s.gif Op vrijdag 19 juni 2015 21:19 schreef Izzy73 het volgende:

[..]

Yes indeed, maar gelukkig blijf jij gewoon door posten hier op BNW :)
BNW would be NWS without people like you. ;)

[ afbeelding ]
Thanks Izzy! I sometimes wonder why I bother though. :)
No doubt the MSM'ers feel somethng of the same, but then for different reasons.
pi_153678515
Yo gekkies, wat zijn "sterpunten"?

vrijdag 19 juni 2015 @ 23:55:06 #177
306743 Opa2012
© 2010..2017
pi_153682826
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2015 21:46 schreef 11en30 het volgende:

Geen idee. Volgens mij is de Ster (reclame) onafhankelijk.
Hans Spekman (PvdA): 'Nivelleren is een feest!' [38 11 9 zetels]
  zaterdag 20 juni 2015 @ 00:09:11 #178
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_153683285
DATABEKABELING
De bedoeling van een gestructureerde bekabeling is het installeren van een universele bekabeling naar de diverse werkplekken. De bekabeling is opgebouwd uit verschillende componenten die voldoen aan de hoogste eisen die vandaag van een bekabeling verwacht worden. Alle bekabeling komt samen op één plaats, het sterpunt genaamd.
pi_153684240
quote:
2s.gif Op vrijdag 19 juni 2015 21:05 schreef Izzy73 het volgende:
Benieuwd wat de straf gaat worden, nu de straf wordt bepaald is hij ineens een normale intelligente jongen en niet meer verward en gek. Ja ja, ieder beroepscrimineel krijgt tegenwoordig strafvermindering omdat ze ontoerekeningsvatbaar zijn. Tarik Zahzah is vanaf de 1e minuut bij naam en toenaam genoemd door de NOS daardoor is hij sowieso al gestraft voor het leven en zou er in vele andere gevallen rekening gehouden worden met de hoogte van de straf.

SPOILER
Ja hallo zeg. Hij ging notabene zelf met zijn bakkes in het 8 uur-journaal staan. :o waarom zou men dan rekening moeten houden met het feit dat die bekendheid al een straf is. Hij had het ook niet kunnen doen.
  zaterdag 20 juni 2015 @ 00:53:19 #180
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_153684412
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2015 21:37 schreef Tingo het volgende:

[..]

Thanks Izzy! I sometimes wonder why I bother though. :)
No doubt the MSM'ers feel somethng of the same, but then for different reasons.
You are very welcome Mr. Tingo :) I know how you feel ;(
The MainSheepMedia is really frustrating me lately, it's even more hilarious then Monty python.

Het verbaasd me eigenlijk dat ze gewoon melden dat Tarik zegt dat er "grootschalige manipulatie door de NOS" plaatsvind, misschien een strategie om aan te geven dat mensen die dat denken "gek" zijn. De schapen zullen het vast weer geloven ;(
  zaterdag 20 juni 2015 @ 02:40:38 #181
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_153685927
quote:

Ik vermoed dat hij die Amsterdam Internet Exchange (AMS-IX) bedoeld of iets dergelijks. Dat zijn internet knooppunten. Als je daar af kan luisteren heb je zo een groot deel van het internationale verkeer te pakken bijvoorbeeld.
Vrijheid
pi_153686021
Sterpunt:
"Een communicatieruimte (ook wel MER of SER genoemd) vormen essentiële bouwstenen als het gaat om de netwerkdatacommunicatie-infrastructuur, data-, resp. telefonieverkeer en dienen als zodanig te worden opgebouwd en ingericht.
[..]
Een MER functioneert als centrale communicatieruimte in het netwerk van het gebouw (sterpunt van het bekabelingsysteem). "

http://www.mictsolutions.nl/index.php/producten/computer-ruimte

Het is dus een (of meerdere) fysiek punt waar alle digitale data uit het netwerk van de NOS bij elkaar komt. Denk simpel gezegd aan een hub of een switch bijvoorbeeld.
Duidelijk?

[ Bericht 3% gewijzigd door agter op 20-06-2015 03:07:37 ]
Make my day!
  zaterdag 20 juni 2015 @ 10:35:31 #183
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_153687849
Hubs worden niet meer gebruikt.
Moet wel een flinke kelder zijn, gevuld met enkele honderden glasvezelswitches en serverkasten vol met tap en ''aanpas''apparatuur die on the fly producties aanpassen zonder dat iemand van het originele productieteam het merkt.
  zaterdag 20 juni 2015 @ 10:40:55 #184
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_153687924
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2015 10:35 schreef Erasmo het volgende:
Moet wel een flinke kelder zijn, gevuld met enkele honderden glasvezelswitches en serverkasten vol met tap en ''aanpas''apparatuur die on the fly producties aanpassen zonder dat iemand van het originele productieteam het merkt.
Everybody is in on it.
pi_153688503
quote:
Op zaterdag 20 juni 2015 00:53 schreef Izzy73 het volgende:

You are very welcome Mr. Tingo :) I know how you feel ;(
The MainSheepMedia are really frustrating me lately, they're even more hilarious than Monty python.

[ afbeelding ]

Het verbaast me eigenlijk dat ze gewoon melden dat Tarik zegt dat er "grootschalige manipulatie door de NOS" plaatsvindt, misschien een strategie om aan te geven dat mensen die dat denken "gek" zijn. De schapen zullen het vast weer geloven ;(
Het zijn z'n eigen woorden :D
Of is dit weer zo'n typisch geval van CGA ? 11.gif
pi_153688544
quote:
Ik zou onder het mediapark ook maar eens gaan zoeken naar MH370 dan.
pi_153688715
quote:
De NOS schijnt wel een atoombunker met noodstudio en zenders onder het mediapark te hebben. Maar die wisten ze ook al niet in te schakelen tijdens de stunt van Tariq. Volgens mij heeft deze jongen meer 'vertrouwen' in onze nationale omroep dan gerechtvaardigd is.
pi_153688727
quote:

Wat zal hij bedoelen met "Alle dataverkeer"?
Bij de NOS loopt toch niet al het dataverkeer van Nederland?
Make my day!
  zaterdag 20 juni 2015 @ 12:21:06 #189
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_153689508
quote:
6s.gif Op zaterdag 20 juni 2015 11:18 schreef Treinhomo het volgende:

[..]

Het zijn z'n eigen woorden :D
Of is dit weer zo'n typisch geval van CGA ? [ afbeelding ]
Joh, je meent het ;( Met ze bedoel ik de media, niet Tarik.
De NOS zou uit zichzelf geen item maken waarin ze vertellen dat ze de boel manipuleren.
Nu zijn het Tarik zijn woorden en aangezien hij als complotgekkie wordt weggezet kunnen ze daarmee alle kritiek die er is op de NOS afschrijven als gekkiepraat. Er is namelijk steeds meer kritiek op de NOS en de MSM de laatste jaren. Daarom zeg ik ook dat het misschien een strategie is. Ik geloof namelijk nog steeds geen zak van de echtheid van het incident. :N
  zaterdag 20 juni 2015 @ 12:34:35 #190
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_153689788
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 juni 2015 11:31 schreef Fixers het volgende:

[..]

De NOS schijnt wel een atoombunker met noodstudio en zenders onder het mediapark te hebben. Maar die wisten ze ook al niet in te schakelen tijdens de stunt van Tariq. Volgens mij heeft deze jongen meer 'vertrouwen' in onze nationale omroep dan gerechtvaardigd is.
Op dezelfde plek een extra studio is niet zo handig. Ze waren uiteindelijk wel overgeschakeld naar de studio in Den Haag maar die is natuurlijk ook niet 24/7 bemand.
  zaterdag 20 juni 2015 @ 12:34:48 #191
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_153689791
quote:
9s.gif Op zaterdag 20 juni 2015 12:21 schreef Izzy73 het volgende:

[..]

De NOS zou uit zichzelf geen item maken waarin ze vertellen dat ze de boel manipuleren.
Nu zijn het Tarik zijn woorden en aangezien hij als complotgekkie wordt weggezet kunnen ze daarmee alle kritiek die er is op de NOS afschrijven als gekkiepraat. Er is namelijk steeds meer kritiek op de NOS en de MSM de laatste jaren. Daarom zeg ik ook dat het misschien een strategie is. Ik geloof namelijk nog steeds geen zak van de echtheid van het incident. :N
Je zou best eens gelijk kunnen hebben,

[ Bericht 6% gewijzigd door jogy op 20-06-2015 14:15:59 ]
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_153689850
Je bent ook gewoon een complotgekkie als je meent het journaal te moeten kapen met wapens. Ongeacht de inhoud van z'n verhaal ben je dan een idioot.
Conscience do cost.
pi_153689972
quote:
Op zaterdag 20 juni 2015 12:21 schreef Izzy73 het volgende:
Als je werkelijk een strategie vermoedt is je verbazing dus gespeeld, want in dat licht is het juist geheel logisch dat de NOS zijn verklaring uitzendt.
Wat mij, in dat geval, verbaast is de kleinschaligheid van het gebeuren. Zeg nou zelf: een onderbreking van een half uurtje op één zender. :{w
Dat kan wel wat effectiever; leg alle drie de zenders lam, breek in tijdens een veelbekeken voetbalwedstrijd, dat soort werk. Wat ook niet echt spreekt voor een strategie is de periode tussen het incident en de zitting; het was nu niet bepaald zo dat Tarik niet uit de journaaluitzendingen weg was te slaan.
Als ik het had moeten regisseren had ik het toch wel wat voortvarender aangepakt.
  zaterdag 20 juni 2015 @ 12:49:25 #194
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_153690069
quote:
6s.gif Op zaterdag 20 juni 2015 12:44 schreef Treinhomo het volgende:

[..]

Als je werkelijk een strategie vermoedt is je verbazing dus gespeeld, want in dat licht is het juist geheel logisch dat de NOS zijn verklaring uitzendt.
Wat mij, in dat geval, verbaast is de kleinschaligheid van het gebeuren. Zeg nou zelf: een onderbreking van een half uurtje op één zender. :{w
Dat kan wel wat effectiever; leg alle drie de zenders lam, breek in tijdens een veelbekeken voetbalwedstrijd, dat soort werk. Wat ook niet echt spreekt voor een strategie is de periode tussen het incident en de zitting; het was nu niet bepaald zo dat Tarik niet uit de journaaluitzendingen weg was te slaan.
Als ik het had moeten regisseren had ik het toch wel wat voortvarender aangepakt.
Hey Tarik is toch een onzeker complotgekkie? Dan moet je het er niet te professioneel uit laten zien natuurlijk. Het geklungel, brilletje, houten pistooltje past juist precies in het straatje van de stigmatisering van mensen die twijfelen aan de officiële verhalen.
pi_153690133
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 juni 2015 11:32 schreef agter het volgende:

[..]

Wat zal hij bedoelen met "Alle dataverkeer"?
Bij de NOS loopt toch niet al het dataverkeer van Nederland?
Nee. Maar er werken natuurlijk wel "toevallig" heel veel lelijke mainstreamslaven die door niemand gemist worden als ze een tijdje op geheime afluistermissie gaan.
  zaterdag 20 juni 2015 @ 12:53:08 #196
189978 controlaltdelete
pi_153690146
quote:
12s.gif Op zaterdag 20 juni 2015 12:43 schreef Izzy73 het volgende:

[..]

Gracias CAD ;)
Er zijn er nog een paar maar het gezonde verstand is in minderheid hier. Mensen die de NOS, RTL4, CNN, BBC nog geloven :{w ik denk dat het bewust amateuristisch is gehouden voor de geloofwaardigheid en het werkt, het gros trapt erin.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_153690189
quote:
2s.gif Op zaterdag 20 juni 2015 12:49 schreef Izzy73 het volgende:

[..]

Hey Tarik is toch een onzeker complotgekkie? Dan moet je het er niet te professioneel uit laten zien natuurlijk. Het geklungel, brilletje, houten pistooltje past juist precies in het straatje van de stigmatisering van mensen die twijfelen aan de officiële verhalen.
Bij die superamateuristische "arrestatie" was ik om: dit moet haast wel een 360 hoax zijn.
pi_153690260
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2015 12:53 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Er zijn er nog een paar maar het gezonde verstand is in minderheid hier. Mensen die de NOS, RTL4, CNN, BBC nog geloven :{w ik denk dat het bewust amateuristisch is gehouden voor de geloofwaardigheid en het werkt, het gros trapt erin.
Als je dat mantra maar lang genoeg blijft herhalen geloof je er vanzelf in. Feit is dat de meeste mensen die jouw beweringen (gemakkelijk) opzij zetten helemaal niets hebben met RTL en CNN, maar elke keer als je dat voor je kiezen krijgt negeer je het snel en ga je weer door met huilen over dat de boze media. Ben je niet ontzettend vermoeiend voor jezelf?
Conscience do cost.
  zaterdag 20 juni 2015 @ 13:00:14 #199
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_153690279
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2015 12:53 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Ja ik weet het,

[ Bericht 12% gewijzigd door jogy op 20-06-2015 14:18:15 ]
  zaterdag 20 juni 2015 @ 13:04:35 #200
189978 controlaltdelete
pi_153690377
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2015 12:59 schreef ems. het volgende:

[..]

Als je dat mantra maar lang genoeg blijft herhalen geloof je er vanzelf in. Feit is dat de meeste mensen die jouw beweringen (gemakkelijk) opzij zetten helemaal niets hebben met RTL en CNN, maar elke keer als je dat voor je kiezen krijgt negeer je het snel en ga je weer door met huilen over dat de boze media. Ben je niet ontzettend vermoeiend voor jezelf?
edit: Nee

[ Bericht 14% gewijzigd door jogy op 20-06-2015 14:18:43 ]
  zaterdag 20 juni 2015 @ 13:04:42 #201
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_153690379
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2015 12:55 schreef 11en30 het volgende:

[..]

Bij die superamateuristische "arrestatie" was ik om: dit moet haast wel een 360 hoax zijn.
Dat ja, maar het hele incident inclusief de conversatie tussen Tarik en de NOS medewerker etc. het briefje en het negeren van de dreigingen van bommen kwam erg onrealistisch over imo.
pi_153690437
edit:reactie op verwijderd bericht.

[ Bericht 50% gewijzigd door jogy op 20-06-2015 14:19:25 ]
Conscience do cost.
pi_153690786
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2015 12:55 schreef 11en30 het volgende:

[..]

Ik denk dat juist die arrestatie oprecht amateuristisch is geweest. Hij is aangehouden door de gewone Hilversumse politie, niet door een speciaal arrestatieteam. Je zag de onervarenheid van het scherm af druipen, met door elkaars schootsvelden heen te lopen bijvoorbeeld. De politie in Hilversum komt niet veel zware criminaliteit tegen, het heftigste wat ze normaal zien is een knokpartijtje in het uitgaanscentrum op zaterdagavond.

Ik vind het wel merkwaardig dat er niet een beter getraind interventieteam is opgeroepen om hem af te voeren.
pi_153691117
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 juni 2015 13:25 schreef Fixers het volgende:

[..]

Ik vind het wel merkwaardig dat er niet een beter getraind interventieteam is opgeroepen om hem af te voeren.
Die waren onderweg, maar toen deed zich een opening voor en nam de politie het heft in eigen hand.
Conscience do cost.
  Moderator zaterdag 20 juni 2015 @ 13:44:11 #205
257132 crew  Awsom
pi_153691209
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 juni 2015 13:25 schreef Fixers het volgende:
Die zullen ongetwijfeld onderweg zijn geweest (en wie weet wel meer dan alleen normale arrestatie teams :P ) ..

Ik weet niet meer exact waar ik het las, maar na die schietpartij in Alphen aan de Rijn is volgens mij besloten dat er bij dergelijke incidenten eerder door de normale politie ingegrepen moet worden, voor zover mogelijk. In Alphen aan de Rijn heeft men toen doelloos buiten staan wachten op de arrestatieteams, terwijl tristan vrolijk doorging met zijn moordpartij.
pi_153691304
Het lag er ook wel dik bovenop dat Tarik de knuffelterrorist niet echt een gevaar vormde. Dat ze daarom dachten dat een paar salarisadministrateurs hem ook wel aan konden.
  zaterdag 20 juni 2015 @ 14:02:14 #207
353861 ElviraKlapmuts
stelt graag vragen...
pi_153691564
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2015 13:40 schreef ems. het volgende:

[..]

Die waren onderweg, maar toen deed zich een opening voor en nam de politie het heft in eigen hand.
Heb je daar een bron van?
  zaterdag 20 juni 2015 @ 14:12:55 #208
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_153691794
Even opruimen.
Vrijheid
  zaterdag 20 juni 2015 @ 14:22:50 #209
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_153692088
Zo. Opgeruimd. Laten we het gejank over wel of geen echte BNW'er zijn en het wel of niet aan het trollen zijn gewoon weer even links links, of rechts. Maar in ieder geval buiten dit topic. Gooi er maar een topic report tegen aan als je het idee hebt dat er getrollt wordt, dan kijk ik er wel naar.
Vrijheid
pi_153695899
quote:
2s.gif Op zaterdag 20 juni 2015 13:04 schreef Izzy73 het volgende:

[..]

Dat ja, maar het hele incident inclusief de conversatie tussen Tarik en de NOS medewerker etc. het briefje en het negeren van de dreigingen van bommen kwam erg onrealistisch over imo.
dat laatste kan je niet weten. Er is niet over gecommunicerd. Dat wil niet zeggen dat ze het niet onderzocht hebben.

Kans is best mogelijk dat Tarik diezelfde avond al tijdens een verhoor aangaf dat dat bommen-verhaal uit zijn dikkeduim kwam.
pi_153695978
Sterker, de mensen van de NOS gaven gisteren aan dat er nog gezocht is naar explosieven in 't gebouw.
  zaterdag 20 juni 2015 @ 17:48:18 #212
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_153696401
In dat briefje staat dat als de live uitzending op enige manier verstoord wordt dan zullen ze tot actie over gaan. Volgens dat briefje liggen er bommen verspreid door het land. Dus het NOS pand afzoeken en het hele land checken in 10 minuten tijd is onmogelijk, ook een eventuele bekentenis van Tarik na het incident heeft niets te maken met het risico dat werd genomen door Tarik toch te bestormen en te overmeesteren.

(wel een heel vaag briefje trouwens zeg)

pi_153696481
Oh bedoel je t zo. Maar wat was t alternatief?
  zaterdag 20 juni 2015 @ 17:56:24 #214
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_153696587
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2015 17:51 schreef kalinhos het volgende:
Oh bedoel je t zo. Maar wat was t alternatief?
Het alternatief? Geen idee ik ben geen politieagent, maar de dreiging van 5 andere gewapende mannen en radioactieve bommen in het land ga je toch niet zomaar negeren lijkt me, tenzij .....
pi_153696671
Heb jij onder je bed gekeken voor een bom dan?
Conscience do cost.
pi_153697249
quote:
2s.gif Op zaterdag 20 juni 2015 17:56 schreef Izzy73 het volgende:

[..]

Het alternatief? Geen idee ik ben geen politieagent, maar de dreiging van 5 andere gewapende mannen en radioactieve bommen in het land ga je toch niet zomaar negeren lijkt me, tenzij .....
Snap ik. Maar hoe kan je dan - en ik vraag dit oprecht zonder steken onder water of wat dan ook - de actie van de politie vreemd vinden, als je zelf geen alternatief zou weten?
pi_153697575
Omdat al van tevoren vaststaat dat de actie vreemd gevonden zou moeten worden. Nu is de kritiek opeens weer dat de politie te weinig heeft gedaan, als ze het hele land zouden zijn afgegaan voor de explosieven was het weer fearmongering geweest.
Conscience do cost.
  zaterdag 20 juni 2015 @ 19:00:09 #218
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_153698098
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 juni 2015 18:25 schreef kalinhos het volgende:

[..]

Snap ik. Maar hoe kan je dan - en ik vraag dit oprecht zonder steken onder water of wat dan ook - de actie van de politie vreemd vinden, als je zelf geen alternatief zou weten?
Vindt jij het niet vreemd dan? Een dreiging van bommen met radioactief avfal en nog 5 bewapende mannen rond het pand (volgens het briefje) en dan gewoon de studio binnenstormen en Tarik overmeesteren? Stel nou dat Tarik wel een echt wapen had en niet zomaar zijn pistool op de grond zou gooien. Dan was er een kans dat we live een bloedbad hadden gezien, bij alle andere terroristische acties wordt al het bloed geblurred en ge-edit, maar de NOS/politie riskeert een live bloedbad en mogelijk bommen die afgaan elders? Lijkt me dat je in dat soort situaties uiterst voorzichtig moet handelen en dat de politie/ME daar standaard protocollen voor heeft over hoe te handelen. De situatie was niet dreigend in de studio want Tarik stond rustig te keuvelen met de NOS medewerker en vertelde hem dat hij geen geweld wilde gebruiken dus ja om dan toch zo binnen te stormen vind ik nogal merkwaardig tenzij je weet dat er geen dreiging is.
pi_153698548
quote:
2s.gif Op zaterdag 20 juni 2015 19:00 schreef Izzy73 het volgende:

[..]
dus ja om dan toch zo binnen te stormen vind ik nogal merkwaardig tenzij je weet dat er geen dreiging is.
Duidelijk hebben ze dat geweten. Maar hoe?
pi_153698723
Live bloedbad :? Hoe dan?
Conscience do cost.
pi_153698786
quote:

[..]

Vindt jij het niet vreemd dan? Een dreiging van bommen met radioactief avfal en nog 5 bewapende mannen rond het pand (volgens het briefje) en dan gewoon de studio binnenstormen en Tarik overmeesteren? Stel nou dat Tarik wel een echt wapen had en niet zomaar zijn pistool op de grond zou gooien. Dan was er een kans dat we live een bloedbad hadden gezien, bij alle andere terroristische acties wordt al het bloed geblurred en ge-edit, maar de NOS/politie riskeert een live bloedbad en mogelijk bommen die afgaan elders? Lijkt me dat je in dat soort situaties uiterst voorzichtig moet handelen en dat de politie/ME daar standaard protocollen voor heeft over hoe te handelen. De situatie was niet dreigend in de studio want Tarik stond rustig te keuvelen met de NOS medewerker en vertelde hem dat hij geen geweld wilde gebruiken dus ja om dan toch zo binnen te stormen vind ik nogal merkwaardig tenzij je weet dat er geen dreiging is.
Ik vond bijna alles eigenlijk vreemd die avond

Maar je impliceert iets met jouw visie op het politie optreden maar je bent weinig concreet. Kan je iets duidelijker zijn?
pi_153698810
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2015 19:25 schreef ems. het volgende:
Live bloedbad :? Hoe dan?
De NOS zond de beelden toch live uit?
  zaterdag 20 juni 2015 @ 19:32:41 #223
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_153698862
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2015 19:19 schreef 11en30 het volgende:

[..]

Duidelijk hebben ze dat geweten. Maar hoe?
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 juni 2015 19:28 schreef opgebaarde het volgende:

Ik vond bijna alles eigenlijk vreemd die avond

Maar je impliceert iets met jouw visie op het politie optreden maar je bent weinig concreet. Kan je iets duidelijker zijn?
Nou vooruit dan maar weer, het kan van alles zijn geweest maar ik hou het maar op een hoax. In scene gezet zeg maar.
pi_153698897
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 juni 2015 19:29 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

De NOS zond de beelden toch live uit?
Integendeel, ze hadden het genie wijsgemaakt dat het live was maar zette hem neer in een lege studio. Mensen thuis wisten van niets totdat na zoveel minuten "even geduld alstublieft" het zaakje alweer was opgelost.
Conscience do cost.
pi_153698989
quote:
11s.gif Op zaterdag 20 juni 2015 19:32 schreef Izzy73 het volgende:

[..]

[..]

Nou vooruit dan maar weer, het kan van alles zijn geweest maar ik hou het maar op een hoax. In scene gezet zeg maar.
Nou ik hoop het niet want dat was wel de meest gare hoax ever. Compleet prutswerk en dat zonder een boodschap en doel _O-
  zaterdag 20 juni 2015 @ 19:42:44 #226
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_153699064
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 juni 2015 19:39 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Nou ik hoop het niet want dat was wel de meest gare hoax ever. Compleet prutswerk en dat zonder een boodschap en doel _O-
Prutswerk was het zeker maar niet zonder doel hoor. Dat is allemaal al besproken hier .. zie vorige delen van dit topic.
  Moderator zaterdag 20 juni 2015 @ 19:50:00 #227
257132 crew  Awsom
pi_153699222
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 juni 2015 19:39 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Ach dit zegt de gemiddelde BNWer bij elke "hoax":

"Het is een hoax want het ziet er onrealistisch en nep uit."

Het is mij nog steeds een raadsel waarom het de bedenkers van de hoax nooit lukt om een "realistische" hoax neer te zetten. Het AT wou niet meewerken aan het complot?
pi_153699338
quote:
2s.gif Op zaterdag 20 juni 2015 19:42 schreef Izzy73 het volgende:

[..]

Prutswerk was het zeker maar niet zonder doel hoor. Dat is allemaal al besproken hier .. zie vorige delen van dit topic.
Zit veel te veel rotzooi tussen dus ik ga het niet terugbladeren. Heb dit topic wel eens eerder gevolgd, daar wel enorm wilde theorien voor een samenzwering gelezen.

Maar even serieus, als dit allemaal opgezet is, dan verwacht je toch een fatsoenlijke scène die enigszins geloofwaardig overkomt? Het tegenovergestelde is gebeurd
  zaterdag 20 juni 2015 @ 19:55:49 #229
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_153699353
quote:
99s.gif Op zaterdag 20 juni 2015 19:50 schreef Awsom het volgende:

[..]

Ach dit zegt de gemiddelde BNWer bij elke "hoax":

"Het is een hoax want het ziet er onrealistisch en nep uit."

Het is mij nog steeds een raadsel waarom het de bedenkers van de hoax nooit lukt om een "realistische" hoax neer te zetten. Het AT wou niet meewerken aan het complot?
Ehh, hoe kan een hoax er realistisch uitzien dan?
  Moderator zaterdag 20 juni 2015 @ 19:59:10 #230
257132 crew  Awsom
pi_153699435
quote:
2s.gif Op zaterdag 20 juni 2015 19:55 schreef Izzy73 het volgende:

[..]

Ehh, hoe kan een hoax er realistisch uitzien dan?
Het idee van een hoax is toch om er zo echt mogelijk uit te zien? Om zodoende een agenda van één of andere groep te dienen.

Hoe kan het dan dat diverse gebeurtenissen (e.g. Sandy Hook Shooting, Boston Bombing, 9/11, Charlie Hebdo, de NOS Black-out :P) allemaal als hoax worden aangemerkt omdat dingen er onrealistisch of nep/gemaakt uitzien?

Een groep die machtig genoeg is om zulke dingen te doen is toch ook zeker in staat om de details goed te krijgen?
  zaterdag 20 juni 2015 @ 19:59:16 #231
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_153699441
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 juni 2015 19:55 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Zit veel te veel rotzooi tussen dus ik ga het niet terugbladeren. Heb dit topic wel eens eerder gevolgd, daar wel enorm wilde theorien voor een samenzwering gelezen.

Maar even serieus, als dit allemaal opgezet is, dan verwacht je toch een fatsoenlijke scène die enigszins geloofwaardig overkomt? Het tegenovergestelde is gebeurd
Een fatsoenlijke scene? Zelfs goede tijden slechte tijden kan na al die jaren nog geen fatsoenlijke scene opnemen. Maar voor de gemiddelde tv kijker is het al gauw goed genoeg natuurlijk.
Veel mensen zien het verschil tegenwoordig niet meer tussen echt en nep.
pi_153699451
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2015 19:34 schreef ems. het volgende:

[..]

Integendeel, ze hadden het genie wijsgemaakt dat het live was maar zette hem neer in een lege studio. Mensen thuis wisten van niets totdat na zoveel minuten "even geduld alstublieft" het zaakje alweer was opgelost.
De NOS heeft toch na een par minuten onderbreking alles luve uitgezonden? Dus, stel een agent paniekeert bij de aanhouding en schiet Tarik door het hoofd, dan hadden de kijkers heerlijk mee kunnen genieten (en boor hetzelfde geld had Tarik wel een echt wapen dus mogelijk bloedbad) O+
pi_153699498
quote:
2s.gif Op zaterdag 20 juni 2015 19:59 schreef Izzy73 het volgende:

[..]

Een fatsoenlijke scene? Zelfs goede tijden slechte tijden kan na al die jaren nog geen fatsoenlijke scene opnemen. Maar voor de gemiddelde tv kijker is het al gauw goed genoeg natuurlijk.
Sorry voor mijn bemoeienis in dit topic, succes
  zaterdag 20 juni 2015 @ 20:02:10 #234
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_153699502
quote:
99s.gif Op zaterdag 20 juni 2015 19:59 schreef Awsom het volgende:

[..]

Het idee van een hoax is toch om er zo echt mogelijk uit te zien? Om zodoende een agenda van één of andere groep te dienen.

Hoe kan het dan dat diverse gebeurtenissen (e.g. Sandy Hook Shooting, Boston Bombing, 9/11, Charlie Hebdo, de NOS Black-out :P) allemaal als hoax worden aangemerkt omdat dingen er onrealistisch of nep/gemaakt uitzien?

Een groep die machtig genoeg is om zulke dingen te doen is toch ook zeker in staat om de details goed te krijgen?
Een hoax is per definitie nep, dat anderen al die evenementen als hoax bestempelen wil niet zeggen dat iedereen er zo over denkt. Zelfs in de meeste hollywoodfilms kunnen ze nog niet overtuigen dat het zogenaamd echt is dus wat verwacht je van de NOS?
  Moderator zaterdag 20 juni 2015 @ 20:10:02 #235
257132 crew  Awsom
pi_153699690
Laat ik het anders vragen; als de NOS hier achter zit, waarom zenden ze dan zelf de beelden uit met het gevaar dat mensen in zien dat het een hoax is (want onrealistisch) ? Ze hadden ook gewoon kunnen zeggen dat het niet opgenomen is of dat de beelden niet uitgezonden mogen worden.
pi_153699858
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 juni 2015 19:59 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

De NOS heeft toch na een par minuten onderbreking alles luve uitgezonden? Dus, stel een agent paniekeert bij de aanhouding en schiet Tarik door het hoofd, dan hadden de kijkers heerlijk mee kunnen genieten (en boor hetzelfde geld had Tarik wel een echt wapen dus mogelijk bloedbad) O+
Welnee. Toevallig had ik vanaf 1955 de TV op NPO1 staan omdat ik dacht "Kom, ik ga eens voor 't eerst in mn leven WIDM kijken " - er was geen voetbaltraining ivm bevroren velden.

Rond 20.00 kwam die boodschap in beeld. Via Twitter begreep ik rond 20.15 dat de gijzelnemer al opgepakt was. De beelden zijn pas even na 21.05 uitgezonden.
  zaterdag 20 juni 2015 @ 20:16:46 #237
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_153699879
quote:
99s.gif Op zaterdag 20 juni 2015 20:10 schreef Awsom het volgende:
Laat ik het anders vragen; als de NOS hier achter zit, waarom zenden ze dan zelf de beelden uit met het gevaar dat mensen in zien dat het een hoax is (want onrealistisch) ? Ze hadden ook gewoon kunnen zeggen dat het niet opgenomen is of dat de beelden niet uitgezonden mogen worden.
Goede vraag, ik vraag me dat ook regelmatig af. Bij sommige gebeurtenissen is het 100% duidelijk dat het nep is. Maar nog steeds gelooft laten we zeggen 80% van de mensen het en waarom? Ik zou dat ook wel willen weten, of ze willen het niet zien of de ze geloven nog steeds blind in de oprechtheid van de media e.d. Kan ook zijn dat het ze niet interesseert, de meute kibbelt erover of het wel of niet echt is en zijn afgeleid van wat er verder gaande is. (verdeel en heers)
pi_153699891
quote:
99s.gif Op zaterdag 20 juni 2015 20:10 schreef Awsom het volgende:
Ja maar dan was de kritiek geweest"Ah! Er zijn geen beelden! Zie je wel dat het dan fake moet zijn"

M.a.w., het is niet gauw goed. Zijn er wel beelden, dan zijn die kennelijk te amateuristisch. Vergis je niet, veel mensen die hier posten maken dagelijks live beëindigingen van gijzelingen mee dus die weten wel wanneer het wel of niet realistisch is.
  zaterdag 20 juni 2015 @ 20:18:48 #239
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_153699936
Heerlijk dit, besluit je als BNW-er actie te ondernemen waar hier zo ongeveer dagelijks tot opgeroepen wordt krijg je direct daarna een mes in je rug van diezelfde mensen.
pi_153700027
quote:

[..]

Het was niet live. De politie heeft wel live kunnen meekijken wat er gaande was in de studio, dat dan weer wel. Het werd echter niet live uitgezonden op TV . Het zou schelen als je iets geïnformeerder bent.

En ja, ik vond eigenlijk alles vreemd die avond. Ik heb nog nooit een beëindiging van een gijzelactie op FUllHD gezien, uberhaupt nog nooit eigenlijk. Dus of dit realistisch was? Ik weet het niet, het referentiekader ontbreekt simpelweg. Ik kon me echter wel voorstellen waarom de politie handelde, hoe ze handelden. Hard schreeuwen, intimiderend overkomen, paar potige gasten meenemen, ik begreep dat wel.

Ondanks dat hij rustig stond te keuvelen, had hij nog wel gewoon een (op dat moment) pistool in zijn hand. Dat hij vertelde geen geweld te gebrjuiken zegt niet zo veel, weet de politie veel hoe Tarik reageert als hij ineens beseft dat zijn plan over is?

Het pand is direct ontruimd. Indien er gewapende mensen wáren, dan had je die op dat moment wel kunnen verwachten. Ik denk dat de politie simpelweg de afweging gemaakt heeft om er van uit te gaan dat er geen gewapende mannen waren. Het gebouw is wel onderzocht.

Dusja, ik vond de hele avond vreemd. Echter ik krijg niet direct de reactie om het maar als hoax te bestempelen.
pi_153700087
quote:
2s.gif Op zaterdag 20 juni 2015 20:16 schreef Izzy73 het volgende:

[..]

Goede vraag, ik vraag me dat ook regelmatig af. Bij sommige gebeurtenissen is het 100% duidelijk dat het nep is. Maar nog steeds gelooft laten we zeggen 80% van de mensen het en waarom? Ik zou dat ook wel willen weten, of ze willen het niet zien of de ze geloven nog steeds blind in de oprechtheid van de media e.d. Kan ook zijn dat het ze niet interesseert, de meute kibbelt erover of het wel of niet echt is en zijn afgeleid van wat er verder gaande is. (verdeel en heers)
Ik kan alleen voor mezelf spreken. Het is niet dat ik in de oprechtheid van de media per definitie geloof, het is gewoon dat ik de alternatieve theorieën vaak een stuk vergezochter, onlogischer en daarom minder realistisch vindt. Vooral ook omdat er nog nooit 1 HOAX theorie de afgelopen 20 jaar echt bewezen is. En met echt bewezen bedoel ik ook echt dat iedereen nu weet dat wat we toen zagen, niet waar was.
pi_153700150
Misschien is het handig om in de OP te zetten dat de beelden NIET live waren. De gebeurtenis was tussen 1955-2015. De beelden zijn pas uitgezonden na 21.05
  zaterdag 20 juni 2015 @ 20:44:21 #243
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_153700599
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2015 20:18 schreef Erasmo het volgende:
Heerlijk dit, besluit je als BNW-er actie te ondernemen waar hier zo ongeveer dagelijks tot opgeroepen wordt krijg je direct daarna een mes in je rug van diezelfde mensen.
Snowden Wikileaks etc, niet de eerste keer!

quote:

[..]

De beelden werden pas later uitgezonden toen de persoon in kwestie al opgepakt was.

Als hij daar ter plekke was neergeschoten zullen ze dat gedeelte waarschijnlijk niet hebben uitgezonden.

niks raars aan..
  zaterdag 20 juni 2015 @ 20:48:33 #244
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_153700735
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2015 20:22 schreef kalinhos het volgende:

[..]

Het was niet live. De politie heeft wel live kunnen meekijken wat er gaande was in de studio, dat dan weer wel. Het werd echter niet live uitgezonden op TV . Het zou schelen als je iets geïnformeerder bent.

En ja, ik vond eigenlijk alles vreemd die avond. Ik heb nog nooit een beëindiging van een gijzelactie op FUllHD gezien, uberhaupt nog nooit eigenlijk. Dus of dit realistisch was? Ik weet het niet, het referentiekader ontbreekt simpelweg. Ik kon me echter wel voorstellen waarom de politie handelde, hoe ze handelden. Hard schreeuwen, intimiderend overkomen, paar potige gasten meenemen, ik begreep dat wel.

Ondanks dat hij rustig stond te keuvelen, had hij nog wel gewoon een (op dat moment) pistool in zijn hand. Dat hij vertelde geen geweld te gebrjuiken zegt niet zo veel, weet de politie veel hoe Tarik reageert als hij ineens beseft dat zijn plan over is?

Het pand is direct ontruimd. Indien er gewapende mensen wáren, dan had je die op dat moment wel kunnen verwachten. Ik denk dat de politie simpelweg de afweging gemaakt heeft om er van uit te gaan dat er geen gewapende mannen waren. Het gebouw is wel onderzocht.

Dusja, ik vond de hele avond vreemd. Echter ik krijg niet direct de reactie om het maar als hoax te bestempelen.
Ah oke je hebt gelijk, het was niet live nee, tis alweer een tijd geleden en ik heb helaas niet al die maanden gebruikt om dit voorval te bestuderen. Prima dat jij er zo over denkt, misschien heb je gelijk en misschien niet.
Ik vond er te veel een luchtje aan zitten om het klakkeloos te geloven als echt maar goed. Misschien heb ik ongelijk, dat blijft altijd lastig als je geen inside info hebt. Verder geloof ik het alemaal wel met dit incident er zijn belangrijkere zaken in de wereld dan dit sullige voorvalletje.
Ben alleen wel benieuwd wat de uitspraak van de rechter gaat zijn over zijn straf.

quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2015 20:24 schreef kalinhos het volgende:

Ik kan alleen voor mezelf spreken. Het is niet dat ik in de oprechtheid van de media per definitie geloof, het is gewoon dat ik de alternatieve theorieën vaak een stuk vergezochter, onlogischer en daarom minder realistisch vindt. Vooral ook omdat er nog nooit 1 HOAX theorie de afgelopen 20 jaar echt bewezen is. En met echt bewezen bedoel ik ook echt dat iedereen nu weet dat wat we toen zagen, niet waar was.
Ook al voordat ik me ben gaan verdiepen in de alternatieve verhalen achter het nieuws geloofde ik er op een gegeven moment niet veel meer van. Je hebt gelijk er zijn heel veel idiote alternatieve versies van nieuwsberichten.
Maar persoonlijk ben ik er van een aantal 110% zeker van dat ze wel waar zijn.
Daardoor ben ik nu steeds meer op mijn hoede wanneer er weer iets gebeurd. Het nieuws en de politiek stuurt de publieke opinie en gebruikt daar regelmatig false flags voor. Alleen is het niet makkelijk om ze allemaal te kunnen herkennen. Het boeit me ook niet om ze allemaal uit te pluizen, ik weet dat we besodemieterd worden en dat is voor mij genoeg om te weten.
  zaterdag 20 juni 2015 @ 21:04:25 #245
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_153701195
quote:
2s.gif Op zaterdag 20 juni 2015 20:48 schreef Izzy73 het volgende:

[..]

Ah oke je hebt gelijk, het was niet live nee, tis alweer een tijd geleden en ik heb helaas niet al die maanden gebruikt om dit voorval te bestuderen. Prima dat jij er zo over denkt, misschien heb je gelijk en misschien niet.
Ik vond er te veel een luchtje aan zitten om het klakkeloos te geloven als echt maar goed. Misschien heb ik ongelijk, dat blijft altijd lastig als je geen inside info hebt. Verder geloof ik het alemaal wel met dit incident er zijn belangrijkere zaken in de wereld dan dit sullige voorvalletje.
Ben alleen wel benieuwd wat de uitspraak van de rechter gaat zijn over zijn straf.

[..]

Ook al voordat ik me ben gaan verdiepen in de alternatieve verhalen achter het nieuws geloofde ik er op een gegeven moment niet veel meer van. Je hebt gelijk er zijn heel veel idiote alternatieve versies van nieuwsberichten.
Maar persoonlijk ben ik er van een aantal 110% zeker van dat ze wel waar zijn.
Daardoor ben ik nu steeds meer op mijn hoede wanneer er weer iets gebeurd. Het nieuws en de politiek stuurt de publieke opinie en gebruikt daar regelmatig false flags voor. Alleen is het niet makkelijk om ze allemaal te kunnen herkennen. Het boeit me ook niet om ze allemaal uit te pluizen, ik weet dat we besodemieterd worden en dat is voor mij genoeg om te weten.
Wat zou de NOS hier aan hebben?

Of iemand anders?

En de persoon in kwestie draait gewoon de bak in!
Die zullen we echt niet meer in het openbaar zien, zijn naam was al sneller bekend op fok nog voor de media hem vond..
  zaterdag 20 juni 2015 @ 21:12:32 #246
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_153701398
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2015 21:04 schreef theguyver het volgende:

Wat zou de NOS hier aan hebben?

Of iemand anders?

En de persoon in kwestie draait gewoon de bak in!
Die zullen we echt niet meer in het openbaar zien, zijn naam was al sneller bekend op fok nog voor de media hem vond..
quote:
9s.gif Op zaterdag 20 juni 2015 12:21 schreef Izzy73 het volgende:

Of Tarik de bak ingaat voor lange tijd moeten we nog maar afwachten.
  zaterdag 20 juni 2015 @ 21:16:37 #247
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_153701509
quote:
2s.gif Op zaterdag 20 juni 2015 21:12 schreef Izzy73 het volgende:

[..]

[..]

Of Tarik de bak ingaat voor lange tijd moeten we nog maar afwachten.
Dat ie de bak in draait twijfel ik niet over.

voor hoe lang is maar de vraag!

En dan nog die kerel word straks overal op straat herkend, hij heeft straks erg veel moeiete met het verkrijgen van een baan..

Emigreren is misschien voor hem straks een laatste optie als hij vrij komt! ;)
  zaterdag 20 juni 2015 @ 21:22:49 #248
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_153701673
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2015 21:16 schreef theguyver het volgende:

[..]

Dat ie de bak in draait twijfel ik niet over.

voor hoe lang is maar de vraag!

En dan nog die kerel word straks overal op straat herkend, hij heeft straks erg veel moeiete met het verkrijgen van een baan..

Emigreren is misschien voor hem straks een laatste optie als hij vrij komt! ;)
Tsja wie weet, we zullen zien. Er lopen wel meer mensen rond in Nederland die vastgezeten hebben.
Er zijn toch best veel mensen die sympathie hebben voor Tarik, dus wie weet krijgt hij wel een leuke baan aangeboden wanneer hij weer vrij is. Haar laten groeien, baardje afscheren en contactlenzen in en ik denk dat bijna niemand hem zal herkennen op straat. Of misschien heeft hij genoeg geld gekregen voor zijn acteerprestatie dat hij voorlopig niet meer hoeft te werken >:)
  zaterdag 20 juni 2015 @ 21:27:00 #249
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_153701799
quote:
2s.gif Op zaterdag 20 juni 2015 21:22 schreef Izzy73 het volgende:

[..]

Tsja wie weet, we zullen zien. Er lopen wel meer mensen rond in Nederland die vastgezeten hebben.
Er zijn toch best veel mensen die sympathie hebben voor Tarik, dus wie weet krijgt hij wel een leuke baan aangeboden wanneer hij weer vrij is. Haar laten groeien, baardje afscheren en contactlenzen in en ik denk dat bijna niemand hem zal herkennen op straat. Of misschien heeft hij genoeg geld gekregen voor zijn acteerprestatie dat hij voorlopig niet meer hoeft te werken >:)
Misschien maar het het word een stuk lastiger ..

Follow the money!!!

En met een strafblad krijg je het verdomd lastig in nederland, mag mooi zijn leven lang productie werk doen, school kan hij ook wel vergeten!
De eerste paar jaar gaat hij het nog verdomd lastig krijgen!
pi_153702050
quote:
2s.gif Op zaterdag 20 juni 2015 19:59 schreef Izzy73 het volgende:

[..]

Is mij ook opgevallen. Men (producenten) wordt dan ook steeds gemakzuchtiger en luier. Zie je ook in de politiek en het bedrijfsleven terug. Faal op faal op faal maar boeie, 17 miljoen achterlijke klapmongolen slikken de meest amateuristische onzin toch wel als zoete koek.
pi_153703471
quote:
2s.gif Op zaterdag 20 juni 2015 21:22 schreef Izzy73 het volgende:

[..]

Of genoeg geld om 'n beetje plastic surgery te doen en new ID te krijgen.
pi_153703617
Izzy ik ga morgen ff kijken of ik nog inhoudelijker op je post kan ingaan. Globaal denk ik dat we - en Jogy lees je mee ?! ;) - agree to disagree
  zondag 21 juni 2015 @ 00:37:42 #253
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_153706860
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2015 22:31 schreef Tingo het volgende:

[..]

Of genoeg geld om 'n beetje plastic surgery te doen en new ID te krijgen.
Ja, genoeg voorbeelden van mensen die na plastic surgery onherkenbaar zijn geworden :)
pi_153706893
quote:
10s.gif Op zondag 21 juni 2015 00:37 schreef Izzy73 het volgende:

[..]

Ja, genoeg voorbeelden van mensen die na plastic surgery onherkenbaar zijn geworden :)
Idd.
Loopt een heel topic op SHO over.. _O-
Make my day!
  zondag 21 juni 2015 @ 00:39:46 #255
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_153706909
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2015 22:37 schreef kalinhos het volgende:
Izzy ik ga morgen ff kijken of ik nog inhoudelijker op je post kan ingaan. Globaal denk ik dat we - en Jogy lees je mee ?! ;) - agree to disagree
Zie maar, agree to disagree is een prima manier om een discussie op een beschaafde manier te beëindigen.

pi_153707157
quote:
2s.gif Op zondag 21 juni 2015 00:39 schreef Izzy73 het volgende:

[..]

Zie maar, agree to disagree is een prima manier om een discussie op een beschaafde manier te beëindigen.

[ afbeelding ]
Are you playing with your pussy again?
  zondag 21 juni 2015 @ 00:58:29 #257
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_153707383
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2015 00:50 schreef Tingo het volgende:

[..]

Are you playing with your pussy again?
Haha _O- ... No my pussy is playing with itself :? It's getting some fresh (h)air. :@
  zondag 21 juni 2015 @ 03:13:08 #258
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_153709389
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2015 22:37 schreef kalinhos het volgende:
O+.
Vrijheid
pi_153728379
quote:
2s.gif Op zondag 21 juni 2015 00:39 schreef Izzy73 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
LOL

kittycat O+
pi_154029834
Tarik Z. is veroordeeld tot 2,5 jaar cel, waarvan de helft voorwaardelijk. De rechtbank acht hem onder meer schuldig aan gijzeling. De scheikundestudent viel het NOS-gebouw op 29 januari binnen met een gasalarmpistool en gijzelde een beveiliger. Hij eiste zendtijd in het journaal van 20.00 uur. Na korte tijd werd hij overmeesterd door agenten.

Januari 2016 weer vrij. Lijkt me, al met al, niet erg zwaar gestraft.
  vrijdag 3 juli 2015 @ 13:58:10 #261
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_154030380
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2015 13:37 schreef kalinhos het volgende:
Tarik Z. is veroordeeld tot 2,5 jaar cel, waarvan de helft voorwaardelijk. De rechtbank acht hem onder meer schuldig aan gijzeling. De scheikundestudent viel het NOS-gebouw op 29 januari binnen met een gasalarmpistool en gijzelde een beveiliger. Hij eiste zendtijd in het journaal van 20.00 uur. Na korte tijd werd hij overmeesterd door agenten.

Netjes hoor.
Vrijheid
  Moderator vrijdag 3 juli 2015 @ 14:04:59 #262
249559 crew  Lavenderr
pi_154030531
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juli 2015 13:37 schreef kalinhos het volgende:

Die tijd komt wel om. Lekker de hele dag FOK!ken en allerlei complotsites afstruinen .
  vrijdag 3 juli 2015 @ 14:05:03 #263
353861 ElviraKlapmuts
stelt graag vragen...
pi_154030534
quote:
14s.gif Op vrijdag 3 juli 2015 13:58 schreef jogy het volgende:

[..]

Netjes hoor.
:Y Gestraft, maar niet overdreven zwaar.
pi_154031137
het is mei 2016 trouwens. Kennelijk is het bij een vwd straf geen vervroegde invrijheidsstelling na 2/3.
pi_154498349
Tarik gaat in hoger beroep!

http://www.nu.nl/binnenla(...)in-hoger-beroep.html

quote:
Tarik Z. gaat in hoger beroep tegen de straf die hij van de rechtbank heeft gekregen voor het verstoren van het Achtuurjournaal. Ook het Openbaar Ministerie (OM) gaat in beroep.
Dat bevestigt het OM maandagavond tegen NU.nl na berichtgeving van NRC.

De 20-jarige Z. drong in januari het NOS-gebouw op het Mediapark in Hilversum binnen, omdat hij spreektijd wilde in het Journaal. Hij werd naar een lege studio gebracht en kon daar overmeesterd worden door de politie.
  woensdag 22 juli 2015 @ 13:32:28 #266
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_154539304
quote:
0s.gif Op maandag 20 juli 2015 21:07 schreef Scrummie het volgende:
Tarik gaat in hoger beroep!

http://www.nu.nl/binnenla(...)in-hoger-beroep.html

[..]

Oeeh, ik denk zo maar dat het nadelig af gaat lopen voor hem (lees: langere straf in hoger beroep)
Vrijheid
pi_154540284
quote:
14s.gif Op woensdag 22 juli 2015 13:32 schreef jogy het volgende:

[..]

Oeeh, ik denk zo maar dat het nadelig af gaat lopen voor hem (lees: langere straf in hoger beroep)
Dat denk ik ook. Snap ook niet dat hij vrijspraak wil, want dat ie iets fout heeft gedaan staat natuurlijk als een paal boven water.
  woensdag 22 juli 2015 @ 14:09:56 #268
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_154540426
quote:
De advocaat van Z., Ton Visser, vindt juist dat zijn cliënt genoeg is gestraft. Hij is het oneens met de bewezenverklaring gijzeling en wil daarom een lagere straf. Volgens hem was er geen sprake van een echte gijzeling.

"Daarbij heb je iemand fysiek of geestelijk in je macht, zodat je andere mensen kunt dwingen om iets te doen of te geven. Een beveiliger ging met Z. mee, maar de tweede bleef achter en bleef gewoon zitten. Je kunt niet volhouden dat die zich gedwongen voelde om iets te doen'', zegt Visser.

Maar volgens het OM was er wel degelijk sprake van gijzeling. "Er is niet iemand met een touw aan een stoel vastgebonden. Maar er was wel zeker sprake van vrijheidsberoving door Z.", aldus de woordvoerder.
Wat een nonsens-redenering van die advocaat. Iemand komt met een wapen en dreigbrief binnen, eist dat je bepaalde dingen voor hem regelt, maar nee dan heeft die persoon je echt niet in zijn macht, geestelijk en/of fysiek.
  woensdag 22 juli 2015 @ 15:14:09 #269
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_154542387
quote:
15s.gif Op woensdag 22 juli 2015 14:09 schreef Copycat het volgende:

[..]

Wat een nonsens-redenering van die advocaat. Iemand komt met een wapen en dreigbrief binnen, eist dat je bepaalde dingen voor hem regelt, maar nee dan heeft die persoon je echt niet in zijn macht, geestelijk en/of fysiek.
Geen gijzeling?

:?
pi_154542796
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2015 15:14 schreef theguyver het volgende:

[..]

Geen gijzeling?

:?
Juist wel.
  woensdag 22 juli 2015 @ 15:34:12 #271
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_154542946
quote:
10s.gif Op woensdag 22 juli 2015 15:29 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Juist wel.
Zie stukje tekst van copycat, de advocaat wil het daar op gooien..

Wat had het dan moeten zijn?
En als hij daarom vrij komt kan straks iedereen een bank in lopen met een nep wapen ( moet natuurlijk wel beetje realistisch er uit zien) en mensen er mee bedreigen zonder gevolgen?
pi_154543740
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2015 15:34 schreef theguyver het volgende:

[..]

Zie stukje tekst van copycat, de advocaat wil het daar op gooien..

Wat had het dan moeten zijn?
En als hij daarom vrij komt kan straks iedereen een bank in lopen met een nep wapen ( moet natuurlijk wel beetje realistisch er uit zien) en mensen er mee bedreigen zonder gevolgen?
Dat had ik gelezen. ;)
  woensdag 22 juli 2015 @ 15:59:58 #273
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_154543830
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2015 15:57 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Dat had ik gelezen. ;)
Beetje vage bedoeling vind je niet?
pi_154543955
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2015 15:59 schreef theguyver het volgende:

[..]

Beetje vage bedoeling vind je niet?
Nogal vreemd ja. Zeker dit stukje:

quote:
maar de tweede bleef achter en bleef gewoon zitten. Je kunt niet volhouden dat die zich gedwongen voelde om iets te doen''
Zelfs al was het dan minder erg, wat het natuurlijk niet is, dan nog heeft ie een ander gegijzeld onder bedreiging van een vuurwapen.
  woensdag 22 juli 2015 @ 17:21:30 #275
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_154546555
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2015 16:03 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Nogal vreemd ja. Zeker dit stukje:

[..]

Zelfs al was het dan minder erg, wat het natuurlijk niet is, dan nog heeft ie een ander gegijzeld onder bedreiging van een vuurwapen.
Volgens zijn advocaat was er geen sprake van gijzeling!
Zijn advocaat zal dit nooit toegevn ook al houd je hem onder schot :+
  woensdag 22 juli 2015 @ 20:23:47 #276
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_154551265
Joh, die advocaat zegt ook maar wat Tarik hem opdraagt. Op zich begrijp ik de redenatie wel een beetje. Tarik, ondanks dat hij wel een echt lijkend wapen droeg, was eigenlijk totaal niet bedreigend in zijn gedrag.

Neemt niet weg dat je met een op een echt wapen lijkend object in je klauwen verder niet daadwerkelijk dreigend over hoeft te komen, dat doet het object wel voor je.
Vrijheid
  woensdag 22 juli 2015 @ 20:25:48 #277
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_154551315
Maar ondertussen Heb ik hier een foto gevonden van de advocaat net na het gesprek met Tarik.

Vrijheid
pi_155131310
quote:
had er meer van verwacht. Als dit het is vind ik het geen terroractie waard
pi_155131534
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 22:22 schreef Dingflofbips het volgende:

[..]

had er meer van verwacht. Als dit het is vind ik het geen terroractie waard
Ik had ook een vlammend betoog verwacht.
pi_155132282
Het heeft ook niet echt geholpen, al dat gemanipuleer. In de regel is RTL vaak eerder met groot nieuws.
pi_155132725
Tegelijkertijd is het voor de NOS vrij lastig te bewijzen dat het niet zo is, toon maar eens aan dat je iets níet doet.
  woensdag 12 augustus 2015 @ 11:03:50 #283
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_155143407
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 22:52 schreef kalinhos het volgende:
Tegelijkertijd is het voor de NOS vrij lastig te bewijzen dat het niet zo is, toon maar eens aan dat je iets níet doet.
In dit geval is het wel te controleren door een grootschalige zoekactie naar die sterpunten, een paar slimme ict'ers de servers in de kelder door laten meten en kijken hoeveel bandbreedte er doorheen gejaagd wordt en je hebt een antwoord.

ik vermoed stiekem dat de bandbreedte niet echt voldoet voor wat het zou moeten kunnen eerlijk gezegd.
Vrijheid
pi_155143783
Benieuwd naar de zogenaamde 'betrouwbare' stukken van Tarik. Hij weet ons wel bezig te houden hoor.
pi_155143791
Hij heeft wel gelijk bekijk eens de alternatieve media op internet. Het nieuws is daar realistischer dan op TV, krant en de bekende media omroepen
pi_155144492
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 11:19 schreef ManianMan het volgende:
Hij heeft wel gelijk bekijk eens de alternatieve media op internet. Het nieuws is daar realistischer dan op TV, krant en de bekende media omroepen
Heb je wat voorbeelden?
  woensdag 12 augustus 2015 @ 11:55:35 #287
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_155144644
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 22:41 schreef kalinhos het volgende:
Het heeft ook niet echt geholpen, al dat gemanipuleer. In de regel is RTL vaak eerder met groot nieuws.
Fok NWS is vaak nog sneller! maar vaak met fouten!
Maar goed om daar nu Danny voor te gaan gijzelen!
:{
pi_155145790
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 11:19 schreef ManianMan het volgende:
Dat is altijd iets waar ik hoopte maar wat nooit zo geweest is.
Conscience do cost.
pi_155145950
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 11:55 schreef theguyver het volgende:

[..]

Fok NWS is vaak nog sneller! maar vaak met fouten!
Maar goed om daar nu Danny voor te gaan gijzelen!
:{
Ik merk sowieso dat het internet nieuws vaak sneller is dan het nieuws op de televisie
Ook niet zo heel gek, het televisie nieuws heeft maar een aantal tijdsblokken waar het in wordt uitgezonden.
Plus ze controleren de berichten naar mijn weten wel beter dan wat het internet doet in sommige gevallen.

Maar dan alsnog is het nieuws op televisie soms wel een dag of twee later.
  woensdag 12 augustus 2015 @ 12:58:13 #290
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_155146196
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 12:46 schreef schommelstoel het volgende:

[..]

Ik merk sowieso dat het internet nieuws vaak sneller is dan het nieuws op de televisie
Ook niet zo heel gek, het televisie nieuws heeft maar een aantal tijdsblokken waar het in wordt uitgezonden.
Plus ze controleren de berichten naar mijn weten wel beter dan wat het internet doet in sommige gevallen.

Maar dan alsnog is het nieuws op televisie soms wel een dag of twee later.
Ook de NOS maakt geregeld fouten het zijn immers mensen.
KLB / beelden die de NOS uitzond kloppen niet
[vid] 'NOS prutst met vliegtuigrampbeelden'
pi_155146239
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 12:58 schreef theguyver het volgende:

[..]

Ook de NOS maakt geregeld fouten het zijn immers mensen.
KLB / beelden die de NOS uitzond kloppen niet
Klopt zekers.
Wat ik wel raar vond, was dat ze er geluid onder hadden geplakt toen Felix Baumgartner zijn sprong maakte.
  woensdag 12 augustus 2015 @ 13:02:20 #292
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_155146276
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 13:00 schreef schommelstoel het volgende:

[..]

Klopt zekers.
Wat ik wel raar vond, was dat ze er geluid onder hadden geplakt toen Felix Baumgartner zijn sprong maakte.
Geluid?
heb je toevallig een filmpje daarvan? althans wat de NOS uitzond, ik heb 5 uur voor mijn pc gezeten toen :D
pi_155146301
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 13:02 schreef theguyver het volgende:

[..]

Geluid?
heb je toevallig een filmpje daarvan? althans wat de NOS uitzond, ik heb 5 uur voor mijn pc gezeten toen :D
Haha zo zat ik hier ook met die live stream :P
Zal eens kijken of het op youtube te vinden is.
pi_155146428
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 13:03 schreef schommelstoel het volgende:

[..]

Haha zo zat ik hier ook met die live stream :P
Zal eens kijken of het op youtube te vinden is.
Moeilijk weer terug te vinden..
pi_155147004
Maargoed, we mogen wel concluderen dat de mensen die riepen : "Tarik spreekt de waarheid", "Wat Tarik roept is allang bekend" toch met terugwerkende kracht zichzelf wel belachelijk hebben gemaakt.

Wat ik ook wel slecht vond aan zijn speech. Volgens hem zaten er dus geen geld-motieven achter wat de NOS doet, of wereld-heerschappij-motieven. Nee, de NOS zal het voornamelijk doen om maar andere omroepjes te pesten. Kom op hey :{
pi_155147053
Kan me nog wel de opzichtige fout herinneren van de NOS, dat ze bij 1 of andere iets van de Koningen (Bea nog toen) het applaus een minuut lieten duren ofzo, terwijl dat in werkelijkheid veel minder was :').
pi_155156854
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 11:50 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Heb je wat voorbeelden?
Het aantal 'slachtoffers' van politiegeweld, of meer specifiek, het ras dat slachtoffer zou zijn van politiegeweld. De cijfers spreken de NOS tegen.
[ alle babes op 1 pagina via fok!wiki -bijgewerkt tot 20/10/2015 ]
Leve Kim , Leve Maduro , Leve Castro
#freeTarik #freeDemon_from_heaven
pi_155157222
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2015 19:47 schreef BabeWatcher het volgende:

[..]

Het aantal 'slachtoffers' van politiegeweld, of meer specifiek, het ras dat slachtoffer zou zijn van politiegeweld. De cijfers spreken de NOS tegen.
Welke cijfers? Geef wat linkjes, dat maakt het wat makkelijker controleerbaar.
pi_158438187
Vandaag uitspraak Tarik Z. in hoger beroep
Benieuwd wat er uit de bus komt.
pi_158438915
pi_158438962
quote:
Hopelijk vergezeld van een behandeling.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')