Hahaha, dat zou het nog briljanter makenquote:Op vrijdag 19 juni 2015 18:01 schreef ems. het volgende:
[..]
"Ja maar ik ken toevallig een insider onder de schuilnaam Tingo en die vertelt mij..."
We kunnen gewoon wachten op een nieuw topic. Hij heeft er alle tijd voor.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 18:07 schreef schommelstoel het volgende:
Zou allemaal wel een goede boost zijn voor FOK!, al die extra clicks/hits.![]()
Heeft hij nu toegang tot internet eigenlijk ?
Hij heeft het namelijk gehad over dat hij nog meer info naar buiten zal brengen, maar moet hij daar wel eerst een seintje voor geven.
Hoe wil hij dat gaan doen ?
Stiekem hoop ik het, zou echt de klapper van het jaar zijn hier op FOK!quote:Op vrijdag 19 juni 2015 18:08 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
We kunnen gewoon wachten op een nieuw topic. Hij heeft er alle tijd voor.
FOK! meteen weer boven janquote:Op vrijdag 19 juni 2015 18:09 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Stiekem hoop ik het, zou echt de klapper van het jaar zijn hier op FOK!
Wie vult aan?quote:Beste Tarik,
Met veel interesse volgen we jou en je acties op ons forum Fok!. Daar hebben we een forumdeel, genaamd BNW, dat vast je interesse zal wekken.
Oeh, goed idee!quote:Op vrijdag 19 juni 2015 18:21 schreef Scrummie het volgende:
Zullen we Tarik een brief schrijven namens BNW op Fok!?
[..]
Wie vult aan?
'Ons is ter ore gekomen dat je binnenkort veel vrije tijd krijgt en misschien kun je een deel van je tijd in BNW steken. Wij zijn zeer benieuwd naar jouw visie over complotten'.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 18:21 schreef Scrummie het volgende:
Zullen we Tarik een brief schrijven namens BNW op Fok!?
[..]
Wie vult aan?
Ja, ik vind het ook best zwaar. Maar bedreigen met pistool waarvan de bedreigden niet weten dat het nep is is natuurlijk ook heel erg en daar hoort wel een pittige straf bij.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 19:57 schreef Resonancer het volgende:
3jaar cel. Vind het een te zware straf.
Niet altijd.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 19:59 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, ik vind het ook best zwaar. Maar bedreigen met pistool waarvan de bedreigden niet weten dat het nep is is natuurlijk ook heel erg en daar hoort wel een pittige straf bij.
4 jaar geëist toch?quote:Op vrijdag 19 juni 2015 20:09 schreef Copycat het volgende:
Het is de eis van het OM, hè, nog geen uiteindelijke strafmaat.
Ja, dus daar kan best nog het eea van af gaan.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If you are ready to wake up, you are going to wake up.
If you're not you are going to stay pretending that you are just a poor little me.
quote:Op vrijdag 19 juni 2015 21:05 schreef Izzy73 het volgende:
Weer lekker roddelachtige bs.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
Thanks Izzy! I sometimes wonder why I bother though.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 21:19 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Yes indeed, maar gelukkig blijf jij gewoon door posten hier op BNW![]()
BNW would be NWS without people like you.![]()
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |