Hahaha, dat zou het nog briljanter makenquote:Op vrijdag 19 juni 2015 18:01 schreef ems. het volgende:
[..]
"Ja maar ik ken toevallig een insider onder de schuilnaam Tingo en die vertelt mij..."
We kunnen gewoon wachten op een nieuw topic. Hij heeft er alle tijd voor.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 18:07 schreef schommelstoel het volgende:
Zou allemaal wel een goede boost zijn voor FOK!, al die extra clicks/hits.![]()
Heeft hij nu toegang tot internet eigenlijk ?
Hij heeft het namelijk gehad over dat hij nog meer info naar buiten zal brengen, maar moet hij daar wel eerst een seintje voor geven.
Hoe wil hij dat gaan doen ?
Stiekem hoop ik het, zou echt de klapper van het jaar zijn hier op FOK!quote:Op vrijdag 19 juni 2015 18:08 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
We kunnen gewoon wachten op een nieuw topic. Hij heeft er alle tijd voor.
FOK! meteen weer boven janquote:Op vrijdag 19 juni 2015 18:09 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Stiekem hoop ik het, zou echt de klapper van het jaar zijn hier op FOK!
Wie vult aan?quote:Beste Tarik,
Met veel interesse volgen we jou en je acties op ons forum Fok!. Daar hebben we een forumdeel, genaamd BNW, dat vast je interesse zal wekken.
Oeh, goed idee!quote:Op vrijdag 19 juni 2015 18:21 schreef Scrummie het volgende:
Zullen we Tarik een brief schrijven namens BNW op Fok!?
[..]
Wie vult aan?
'Ons is ter ore gekomen dat je binnenkort veel vrije tijd krijgt en misschien kun je een deel van je tijd in BNW steken. Wij zijn zeer benieuwd naar jouw visie over complotten'.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 18:21 schreef Scrummie het volgende:
Zullen we Tarik een brief schrijven namens BNW op Fok!?
[..]
Wie vult aan?
Ja, ik vind het ook best zwaar. Maar bedreigen met pistool waarvan de bedreigden niet weten dat het nep is is natuurlijk ook heel erg en daar hoort wel een pittige straf bij.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 19:57 schreef Resonancer het volgende:
3jaar cel. Vind het een te zware straf.
Niet altijd.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 19:59 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, ik vind het ook best zwaar. Maar bedreigen met pistool waarvan de bedreigden niet weten dat het nep is is natuurlijk ook heel erg en daar hoort wel een pittige straf bij.
4 jaar geëist toch?quote:Op vrijdag 19 juni 2015 20:09 schreef Copycat het volgende:
Het is de eis van het OM, hè, nog geen uiteindelijke strafmaat.
Ja, dus daar kan best nog het eea van af gaan.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If you are ready to wake up, you are going to wake up.
If you're not you are going to stay pretending that you are just a poor little me.
quote:Op vrijdag 19 juni 2015 21:05 schreef Izzy73 het volgende:
Weer lekker roddelachtige bs.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
Thanks Izzy! I sometimes wonder why I bother though.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 21:19 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Yes indeed, maar gelukkig blijf jij gewoon door posten hier op BNW![]()
BNW would be NWS without people like you.![]()
[ afbeelding ]
twitter:SaskiaBelleman twitterde op vrijdag 19-06-2015 om 10:16:09Tarik Z. heeft het over "sterpunten" die de NOS beheert en controleert. "Alle dataverkeer kunnen ze afluisteren en manipuleren." #NOSdreiger reageer retweet
Geen idee. Volgens mij is de Ster (reclame) onafhankelijk.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 21:46 schreef 11en30 het volgende:
Yo gekkies, wat zijn "sterpunten"?twitter:SaskiaBelleman twitterde op vrijdag 19-06-2015 om 10:16:09Tarik Z. heeft het over "sterpunten" die de NOS beheert en controleert. "Alle dataverkeer kunnen ze afluisteren en manipuleren." #NOSdreiger reageer retweet
quote:Op vrijdag 19 juni 2015 21:05 schreef Izzy73 het volgende:
Benieuwd wat de straf gaat worden, nu de straf wordt bepaald is hij ineens een normale intelligente jongen en niet meer verward en gek. Ja ja, ieder beroepscrimineel krijgt tegenwoordig strafvermindering omdat ze ontoerekeningsvatbaar zijn. Tarik Zahzah is vanaf de 1e minuut bij naam en toenaam genoemd door de NOS daardoor is hij sowieso al gestraft voor het leven en zou er in vele andere gevallen rekening gehouden worden met de hoogte van de straf.Ja hallo zeg. Hij ging notabene zelf met zijn bakkes in het 8 uur-journaal staan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.waarom zou men dan rekening moeten houden met het feit dat die bekendheid al een straf is. Hij had het ook niet kunnen doen.
You are very welcome Mr. Tingoquote:Op vrijdag 19 juni 2015 21:37 schreef Tingo het volgende:
[..]
Thanks Izzy! I sometimes wonder why I bother though.
No doubt the MSM'ers feel somethng of the same, but then for different reasons.
Ik vermoed dat hij die Amsterdam Internet Exchange (AMS-IX) bedoeld of iets dergelijks. Dat zijn internet knooppunten. Als je daar af kan luisteren heb je zo een groot deel van het internationale verkeer te pakken bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 21:46 schreef 11en30 het volgende:
Yo gekkies, wat zijn "sterpunten"?twitter:SaskiaBelleman twitterde op vrijdag 19-06-2015 om 10:16:09Tarik Z. heeft het over "sterpunten" die de NOS beheert en controleert. "Alle dataverkeer kunnen ze afluisteren en manipuleren." #NOSdreiger reageer retweet
Everybody is in on it.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 10:35 schreef Erasmo het volgende:
Hubs worden niet meer gebruikt.
Moet wel een flinke kelder zijn, gevuld met enkele honderden glasvezelswitches en serverkasten vol met tap en ''aanpas''apparatuur die on the fly producties aanpassen zonder dat iemand van het originele productieteam het merkt.
Het zijn z'n eigen woordenquote:Op zaterdag 20 juni 2015 00:53 schreef Izzy73 het volgende:
You are very welcome Mr. TingoI know how you feel
![]()
The MainSheepMedia are really frustrating me lately, they're even more hilarious than Monty python.
[ afbeelding ]
Het verbaast me eigenlijk dat ze gewoon melden dat Tarik zegt dat er "grootschalige manipulatie door de NOS" plaatsvindt, misschien een strategie om aan te geven dat mensen die dat denken "gek" zijn. De schapen zullen het vast weer geloven
Ik zou onder het mediapark ook maar eens gaan zoeken naar MH370 dan.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 10:35 schreef Erasmo het volgende:
Moet wel een flinke kelder zijn, gevuld met enkele honderden glasvezelswitches en serverkasten vol met tap en ''aanpas''apparatuur die on the fly producties aanpassen zonder dat iemand van het originele productieteam het merkt.
De NOS schijnt wel een atoombunker met noodstudio en zenders onder het mediapark te hebben. Maar die wisten ze ook al niet in te schakelen tijdens de stunt van Tariq. Volgens mij heeft deze jongen meer 'vertrouwen' in onze nationale omroep dan gerechtvaardigd is.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 10:35 schreef Erasmo het volgende:
Wat zal hij bedoelen met "Alle dataverkeer"?quote:Op vrijdag 19 juni 2015 21:46 schreef 11en30 het volgende:
Joh, je meent hetquote:Op zaterdag 20 juni 2015 11:18 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Het zijn z'n eigen woorden
Of is dit weer zo'n typisch geval van CGA ? [ afbeelding ]
Op dezelfde plek een extra studio is niet zo handig. Ze waren uiteindelijk wel overgeschakeld naar de studio in Den Haag maar die is natuurlijk ook niet 24/7 bemand.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 11:31 schreef Fixers het volgende:
[..]
De NOS schijnt wel een atoombunker met noodstudio en zenders onder het mediapark te hebben. Maar die wisten ze ook al niet in te schakelen tijdens de stunt van Tariq. Volgens mij heeft deze jongen meer 'vertrouwen' in onze nationale omroep dan gerechtvaardigd is.
Je zou best eens gelijk kunnen hebben,quote:Op zaterdag 20 juni 2015 12:21 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Joh, je meent hetMet ze bedoel ik de media, niet Tarik.
De NOS zou uit zichzelf geen item maken waarin ze vertellen dat ze de boel manipuleren.
Nu zijn het Tarik zijn woorden en aangezien hij als complotgekkie wordt weggezet kunnen ze daarmee alle kritiek die er is op de NOS afschrijven als gekkiepraat. Er is namelijk steeds meer kritiek op de NOS en de MSM de laatste jaren. Daarom zeg ik ook dat het misschien een strategie is. Ik geloof namelijk nog steeds geen zak van de echtheid van het incident.
Als je werkelijk een strategie vermoedt is je verbazing dus gespeeld, want in dat licht is het juist geheel logisch dat de NOS zijn verklaring uitzendt.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 12:21 schreef Izzy73 het volgende:
Joh, je meent hetMet ze bedoel ik de media, niet Tarik.
De NOS zou uit zichzelf geen item maken waarin ze vertellen dat ze de boel manipuleren.
Nu zijn het Tarik zijn woorden en aangezien hij als complotgekkie wordt weggezet kunnen ze daarmee alle kritiek die er is op de NOS afschrijven als gekkiepraat. Er is namelijk steeds meer kritiek op de NOS en de MSM de laatste jaren. Daarom zeg ik ook dat het misschien een strategie is. Ik geloof namelijk nog steeds geen zak van de echtheid van het incident.
Hey Tarik is toch een onzeker complotgekkie? Dan moet je het er niet te professioneel uit laten zien natuurlijk. Het geklungel, brilletje, houten pistooltje past juist precies in het straatje van de stigmatisering van mensen die twijfelen aan de officiële verhalen.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 12:44 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Als je werkelijk een strategie vermoedt is je verbazing dus gespeeld, want in dat licht is het juist geheel logisch dat de NOS zijn verklaring uitzendt.
Wat mij, in dat geval, verbaast is de kleinschaligheid van het gebeuren. Zeg nou zelf: een onderbreking van een half uurtje op één zender.![]()
Dat kan wel wat effectiever; leg alle drie de zenders lam, breek in tijdens een veelbekeken voetbalwedstrijd, dat soort werk. Wat ook niet echt spreekt voor een strategie is de periode tussen het incident en de zitting; het was nu niet bepaald zo dat Tarik niet uit de journaaluitzendingen weg was te slaan.
Als ik het had moeten regisseren had ik het toch wel wat voortvarender aangepakt.
Nee. Maar er werken natuurlijk wel "toevallig" heel veel lelijke mainstreamslaven die door niemand gemist worden als ze een tijdje op geheime afluistermissie gaan.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 11:32 schreef agter het volgende:
[..]
Wat zal hij bedoelen met "Alle dataverkeer"?
Bij de NOS loopt toch niet al het dataverkeer van Nederland?
Er zijn er nog een paar maar het gezonde verstand is in minderheid hier. Mensen die de NOS, RTL4, CNN, BBC nog gelovenquote:
Bij die superamateuristische "arrestatie" was ik om: dit moet haast wel een 360 hoax zijn.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 12:49 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Hey Tarik is toch een onzeker complotgekkie? Dan moet je het er niet te professioneel uit laten zien natuurlijk. Het geklungel, brilletje, houten pistooltje past juist precies in het straatje van de stigmatisering van mensen die twijfelen aan de officiële verhalen.
Als je dat mantra maar lang genoeg blijft herhalen geloof je er vanzelf in. Feit is dat de meeste mensen die jouw beweringen (gemakkelijk) opzij zetten helemaal niets hebben met RTL en CNN, maar elke keer als je dat voor je kiezen krijgt negeer je het snel en ga je weer door met huilen over dat de boze media. Ben je niet ontzettend vermoeiend voor jezelf?quote:Op zaterdag 20 juni 2015 12:53 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Er zijn er nog een paar maar het gezonde verstand is in minderheid hier. Mensen die de NOS, RTL4, CNN, BBC nog gelovenik denk dat het bewust amateuristisch is gehouden voor de geloofwaardigheid en het werkt, het gros trapt erin.
Ja ik weet het,quote:Op zaterdag 20 juni 2015 12:53 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Er zijn er nog een paar maar het gezonde verstand is in minderheid hier. Mensen die de NOS, RTL4, CNN, BBC nog gelovenik denk dat het bewust amateuristisch is gehouden voor de geloofwaardigheid en het werkt, het gros trapt erin.
edit: Neequote:Op zaterdag 20 juni 2015 12:59 schreef ems. het volgende:
[..]
Als je dat mantra maar lang genoeg blijft herhalen geloof je er vanzelf in. Feit is dat de meeste mensen die jouw beweringen (gemakkelijk) opzij zetten helemaal niets hebben met RTL en CNN, maar elke keer als je dat voor je kiezen krijgt negeer je het snel en ga je weer door met huilen over dat de boze media. Ben je niet ontzettend vermoeiend voor jezelf?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |