abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_149366774
Er schijnt iets aan de hand te zijn op het Mediapark. Volgens mij redelijk uniek dat het journaal op zwart gaat?

Het zou gaan om Tarik Zahzah
Een 19-jarige student van de TU Delft, geboren in Zoetermeer.

Topicreeks: Wat is aan de hand met het journaal?
http://www.nu.nl/media/39(...)ij-nos-journaal.html
• Live updates: Gewapende man in studio NOS
• Video NOS: http://nos.nl/artikel/201(...)s-binnendringer.html

Brief die aan medewerkers is gegeven door man met pistool

Echt, of valse vlag?

Zo te lezen gaat zijn speech over het financiële systeem?

The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_149366836
Valt mee dat je de TT niet veranderd hebt ^O^
pi_149366915
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2015 19:51 schreef Lavenderr het volgende:
Valt mee dat je de TT niet veranderd hebt ^O^
Was niet nodig toch?

Bij dat NWS-topic over de Jordaanse piloot wel; juist het feit dat hij ook moslim was, maakt het nieuws anders.
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

woensdag 4 februari 2015 @ 20:19:43 #4
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_149368320
quote:
12s.gif Op woensdag 4 februari 2015 19:53 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Was niet nodig toch?

Bij dat NWS-topic over de Jordaanse piloot wel; juist het feit dat hij ook moslim was, maakt het nieuws anders.
Nee niet echt..
De IS maalt niet echt om geloof wat ze executere.

http://www.trouw.nl/tr/nl(...)eldverbeteraar.dhtml

Weet niet of dit al gepost is maar zeker even het lezen waard :)
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_149368366
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2015 20:19 schreef theguyver het volgende:

Denk het niet, want Trouw (al mogen links wel (weer) geloof ik?), maar dank je wel in ieder geval, klinkt interessant.

woensdag 4 februari 2015 @ 20:23:45 #6
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_149368489
quote:
14s.gif Op woensdag 4 februari 2015 20:20 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Denk het niet, want Trouw (al mogen links wel (weer) geloof ik?), maar dank je wel in ieder geval, klinkt interessant.
Even een regeltje er bij.. maakt het geen link dump!

Reacties er onder doet me wel weer denken aan veel fok users :D
pi_149368515
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2015 20:19 schreef theguyver het volgende:

[..]

Nee niet echt..
De IS maalt niet echt om geloof wat ze executere.

Wat een eenzijdig stuk. Wel goed om te lezen overigens.
Maar men weet helemaal niet wat Tarik wilde gaan zeggen, dus om nu al te spreken van waanbeelden? Mss had hij wel een goed verhaal.
Make my day!
pi_149368673
quote:
10s.gif Op woensdag 4 februari 2015 19:06 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Stroman en irrelevant.

[..]

Dus als er 1 krant is die het precies op die dag wel heel erg toevallig fout is, dan "is" het niet apart? Mag jij vinden. Een heleboel mensen vinden dat wel apart en nemen niet zo makkelijk een of andere verklaring aan.
Stroman! :(
En waarom geloof je de massamedia dan niet? De massa neemt niet zo makkelijk niet zo makkelijk een of andere verklaring aan.
  woensdag 4 februari 2015 @ 20:28:10 #9
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_149368688
quote:
1s.gif Op woensdag 4 februari 2015 20:24 schreef agter het volgende:

[..]

Wat een eenzijdig stuk. Wel goed om te lezen overigens.
Maar men weet helemaal niet wat Tarik wilde gaan zeggen, dus om nu al te spreken van waanbeelden? Mss had hij wel een goed verhaal.
Wie weet!
Ik denk dat het vast nog wel naar buiten word gebracht..
Maar kan nog wel even duren!
pi_149368754
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2015 20:27 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Stroman! :(
En waarom geloof je de massamedia dan niet? De massa neemt niet zo makkelijk niet zo makkelijk een of andere verklaring aan.
Ok, in de zin dat ik mezelf in een groep mensen plaats zou je het als stroman kunnen zien.

Ik zie het meer als verschillende visies. Die ik deel met anderen. Maar om nou op BNW de BNW-visie als "gek" te verklaren en juist de main stream media-verhaaltjes als "waar" is natuurlijk wat gortig.

Ik zal ook niet in jouw subforum gaan posten in alientopics, dat zou niet goed gaan, denk ik... ;)

"De massa neemt niet zo makkelijk een of andere verklaring aan"? Ben je serieus?? :o

pi_149368817
quote:
12s.gif Op woensdag 4 februari 2015 20:30 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ok, in de zin dat ik mezelf in een groep mensen plaats zou je het als stroman kunnen zien.

Ik zie het meer als verschillende visies. Die ik deel met anderen. Maar om nou op BNW de BNW-visie als "gek" te verklaren en juist de main stream media-verhaaltjes als "waar" is natuurlijk wat gortig.

Ik zal ook niet in jouw subforum gaan posten in alientopics, dat zou niet goed gaan, denk ik... ;)

"De massa neemt niet zo makkelijk een of andere verklaring aan"? Ben je serieus?? :o
Je gebruikt idd de mening van anderen om sterker over te komen..

En.. Lees goed! :P
pi_149368903
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2015 20:32 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Je gebruikt idd de mening van anderen om sterker over te komen..

En.. Lees goed! :P
Nee, ik weet dat ik niet de enige ben. Ik zal echt niet zomaar voor anderen spreken, daar heb ik een hekel aan, maar afgaande op de eerder geuite meningen van Izzy, ctrlaltdel en anderen, kan ik die "claim" wel doen.

Eh; 2 keer "niet zo makkelijk"? Ik dacht een verschrijving, maar dat was bewust? Dan snap ik je punt niet? :@

pi_149369004
quote:
19s.gif Op woensdag 4 februari 2015 20:34 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Nee, ik weet dat ik niet de enige ben. Ik zal echt niet zomaar voor anderen spreken, daar heb ik een hekel aan, maar afgaande op de eerder geuite meningen van Izzy, ctrlaltdel en anderen, kan ik die "claim" wel doen.

Eh; 2 keer "niet zo makkelijk"? Ik dacht een verschrijving, maar dat was bewust? Dan snap ik je punt niet? :@
Dat was bewust.. Het niet zo makkelijk een mening aannemen als in standaard niet geloven wat er geschreven wordt, is net zo goed makkelijk een mening aannemen, vrij kritiekloos zelfs.
pi_149369187
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2015 20:36 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Dat was bewust.. Het niet zo makkelijk een mening aannemen als in standaard niet geloven wat er geschreven wordt, is net zo goed makkelijk een mening aannemen, vrij kritiekloos zelfs.
Ik moet ook dit echt 3 keer lezen, maar jij stelt dus dat zeggen dat je iets niet gelooft, "makkelijk" en "kritiekloos" is?

Dat zou zo zijn als de boodschapper van een bepaalde uitspraak een zekere geloofwaardigheid heeft.

Ik neem aan dat de meeste BNW'ers niet zo zijn als Lambiekje die zelfs artsen als "ratten" betitelde, en dat men onderscheid maakt tussen wie wat zegt.

Mij lijkt een kritische bril bij wat de massamedia ons op de mouw spelden gezien de vele historische en recente overduidelijke missers (9/11 is een beetje de olifant in de kamer) niet erg vreemd.

Zomaar op alles en iedereen reageren met "geloof ik niet, is niet waar" is natuurlijk wat anders, maar zoals gezegd, ik zie dat niet veel mensen doen.

pi_149369333
quote:
12s.gif Op woensdag 4 februari 2015 20:40 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ik moet ook dit echt 3 keer lezen, maar jij stelt dus dat zeggen dat je iets niet gelooft, "makkelijk" en "kritiekloos" is?

Dat zou zo zijn als de boodschapper van een bepaalde uitspraak een zekere geloofwaardigheid heeft.

Ik neem aan dat de meeste BNW'ers niet zo zijn als Lambiekje die zelfs artsen als "ratten" betitelde, en dat men onderscheid maakt tussen wie wat zegt.

Mij lijkt een kritische bril bij wat de massamedia ons op de mouw spelden gezien de vele historische en recente overduidelijke missers (9/11 is een beetje de olifant in de kamer) niet erg vreemd.

Zomaar op alles en iedereen reageren met "geloof ik niet, is niet waar" is natuurlijk wat anders, maar zoals gezegd, ik zie dat niet veel mensen doen.
'als in' en daarmee pleit ik ook voor een gezond onderscheidingsvermogen, ja.
pi_149370670
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2015 18:07 schreef Summers het volgende:

[..]

Handig he en bij jinek waren er een blik "experts" met allemaal de juiste mening waaronder p r de vries die complotdenkers weer even als eng weg moest zetten dezelfde avond
Ik vond 't heel aardig van ze dat ze hebben de tijd genomen weg van hun drukke,harde werkende levens en vakantie huizen om de hele natie te vertellen hoe 't is allemaal precies en waarom gebeuren.
(Sorry-fcked up the editing in my first reply)
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_149512425
‘Meer straatgeweld door GGZ-bezuinigingen’

Er komen alleen maar meer geweldsincidenten van ‘verwarde personen’ als de bezuinigingen op de geestelijke gezondheidszorg doorgaan. Volgens psychiater Bram Bakker hebben de opstapelende gebeurtenissen ‘100 procent’ te maken met de ‘drempels’ die patiënten op de weg naar een psycholoog of psychiater vinden. „Als wij niet willen dat het Acht Uur-journaal door verwarde jongens wordt verstoord, dan is er meer personeel nodig om voor dit soort jongens te zorgen.”

Vrijdag vonden er maar liefst drie gewelddadige incidenten in het land plaats. Een verwarde man die in Badhoevedorp personeel van een autobedrijf bedreigde moest door de politie in zijn been worden geschoten. In Valkenswaard konden agenten op het nippertje erger voorkomen toen een eveneens verwarde man in zijn woning de gaskraan opendraaide en met messen zwaaide.

DREMPELS
Volgens Bakker bestaat ‘de snelle route naar de GGZ’ door bijvoorbeeld eigen bijdrages en verplichte verwijzingen door de huisarts niet meer. Brancheorganisatie GGZ Nederland ziet vooralsnog geen link tussen de veranderingen in de geestelijke gezondheidszorg en het aantal excessen door verwarde mensen. „Maar er is ook geen bewijs dat dit niet zo is”, voegt woordvoerder Sjoerd Beumer er aan toe.

Beumer benadrukt dat niet elke psychische patiënt gewelddadig is of kan worden. Wel vindt hij het ‘de moeite waard’ om te onderzoeken of de toegang tot de GGZ verslechterd is: „Het is nu een beetje gokken en gissen. Er is geen bewijs en de veranderingen bij de GGZ zijn erg recent. De economische crisis of de situatie in de wereld kan ook zorgen voor meer stress in de samenleving.”

Voor Bakker zijn ‘de drempels en het bureaucratisch gedoe’ in de geestelijke gezondheidszorg daarentegen al duidelijk: „Je moet geen mensen in een crisis naar een loket sturen. Als er duizend mensen door drempels geen hulp zoeken, dan zitten hier ook enkele ernstige gevallen tussen. Die lopen nu onder ons op straat.”

Hele artikel hier: http://www.metronieuws.nl(...)or-ggz-bezuinigingen
pi_149515476
Waarschijnlijk hebben zij nog nooit van Haarp en Electrosmog gehoord?
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
  donderdag 12 februari 2015 @ 23:22:17 #19
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_149620150
NOS - Novus Ordo Seclorum

NOS lag na 60 jaar 66 minuten plat. (NRC)

Tarik Z. = 13

29-01-2015 = 119 - (911)
If you are ready to wake up, you are going to wake up.
If you're not you are going to stay pretending that you are just a poor little me.
  Moderator donderdag 12 februari 2015 @ 23:25:02 #20
45833 crew  Fogel
pi_149620270
quote:
6s.gif Op donderdag 12 februari 2015 23:22 schreef Izzy73 het volgende:

Tarik Z. = 13

29-01-2015 = 119 - (911)
Losse dingen bij elkaar plakken en selectief vetgedrukt maken. Wat is je eigenlijke punt?
Je kan van alles wel "iets" maken als je echt wil. Maar met welk doel?
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
pi_149620426
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 23:25 schreef Fogel het volgende:

[..]

Losse dingen bij elkaar plakken en selectief vetgedrukt maken. Wat is je eigenlijke punt?
This is numerologie . Occulte wiskunde zeg maar :P
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  donderdag 12 februari 2015 @ 23:29:09 #22
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_149620468
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2015 23:25 schreef Fogel het volgende:

[..]

Geen doel. Een observatie. Numerologie lijkt vaak overeenkomsten te vertonen bij gebeurtenissen.
If you're not you are going to stay pretending that you are just a poor little me.
pi_149620509
Numerologie vertoont overeenkomst bij alle gebeurtenissen als je maar hard genoeg probeert.
Conscience do cost.
  Moderator vrijdag 13 februari 2015 @ 00:21:15 #24
257132 crew  Awsom
pi_149622651
quote:
6s.gif Op donderdag 12 februari 2015 23:22 schreef Izzy73 het volgende:

Tarik Z. = 13

29-01-2015 = 119 - (911)
2 * NOS = NOSNOS

NOSNOS = 6

Izzy73 = 6

NOSNOS = Izzy73

73 = 7*3 = 21

73 = 7 + 3 = 10

21 - 10 = 11

10 - 6 = 4

Wortel(4) = 2

11 - 2 = 9

9 / 11

[ Bericht 7% gewijzigd door Awsom op 13-02-2015 00:27:55 ]
  vrijdag 13 februari 2015 @ 00:54:26 #25
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_149623527
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 februari 2015 00:21 schreef Awsom het volgende:

[..]

2 * NOS = NOSNOS

NOSNOS = 6

Izzy73 = 6

NOSNOS = Izzy73

73 = 7*3 = 21

73 = 7 + 3 = 10

21 - 10 = 11

10 - 6 = 4

Wortel(4) = 2

11 - 2 = 9

9 / 11

_O-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')