Was niet nodig toch?quote:Op woensdag 4 februari 2015 19:51 schreef Lavenderr het volgende:
Valt mee dat je de TT niet veranderd hebt
Nee niet echt..quote:Op woensdag 4 februari 2015 19:53 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Was niet nodig toch?
Bij dat NWS-topic over de Jordaanse piloot wel; juist het feit dat hij ook moslim was, maakt het nieuws anders.
Denk het niet, want Trouw (al mogen links wel (weer) geloof ik?), maar dank je wel in ieder geval, klinkt interessant.quote:Op woensdag 4 februari 2015 20:19 schreef theguyver het volgende:
http://www.trouw.nl/tr/nl(...)eldverbeteraar.dhtml
Weet niet of dit al gepost is maar zeker even het lezen waard
Even een regeltje er bij.. maakt het geen link dump!quote:Op woensdag 4 februari 2015 20:20 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Denk het niet, want Trouw (al mogen links wel (weer) geloof ik?), maar dank je wel in ieder geval, klinkt interessant.
Wat een eenzijdig stuk. Wel goed om te lezen overigens.quote:Op woensdag 4 februari 2015 20:19 schreef theguyver het volgende:
[..]
Nee niet echt..
De IS maalt niet echt om geloof wat ze executere.
http://www.trouw.nl/tr/nl(...)eldverbeteraar.dhtml
Weet niet of dit al gepost is maar zeker even het lezen waard
Stroman!quote:Op woensdag 4 februari 2015 19:06 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Stroman en irrelevant.
[..]
Dus als er 1 krant is die het precies op die dag wel heel erg toevallig fout is, dan "is" het niet apart? Mag jij vinden. Een heleboel mensen vinden dat wel apart en nemen niet zo makkelijk een of andere verklaring aan.
Wie weet!quote:Op woensdag 4 februari 2015 20:24 schreef agter het volgende:
[..]
Wat een eenzijdig stuk. Wel goed om te lezen overigens.
Maar men weet helemaal niet wat Tarik wilde gaan zeggen, dus om nu al te spreken van waanbeelden? Mss had hij wel een goed verhaal.
Ok, in de zin dat ik mezelf in een groep mensen plaats zou je het als stroman kunnen zien.quote:Op woensdag 4 februari 2015 20:27 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Stroman!
En waarom geloof je de massamedia dan niet? De massa neemt niet zo makkelijk niet zo makkelijk een of andere verklaring aan.
Je gebruikt idd de mening van anderen om sterker over te komen..quote:Op woensdag 4 februari 2015 20:30 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ok, in de zin dat ik mezelf in een groep mensen plaats zou je het als stroman kunnen zien.
Ik zie het meer als verschillende visies. Die ik deel met anderen. Maar om nou op BNW de BNW-visie als "gek" te verklaren en juist de main stream media-verhaaltjes als "waar" is natuurlijk wat gortig.
Ik zal ook niet in jouw subforum gaan posten in alientopics, dat zou niet goed gaan, denk ik...
"De massa neemt niet zo makkelijk een of andere verklaring aan"? Ben je serieus??
Nee, ik weet dat ik niet de enige ben. Ik zal echt niet zomaar voor anderen spreken, daar heb ik een hekel aan, maar afgaande op de eerder geuite meningen van Izzy, ctrlaltdel en anderen, kan ik die "claim" wel doen.quote:Op woensdag 4 februari 2015 20:32 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Je gebruikt idd de mening van anderen om sterker over te komen..
En.. Lees goed!
Dat was bewust.. Het niet zo makkelijk een mening aannemen als in standaard niet geloven wat er geschreven wordt, is net zo goed makkelijk een mening aannemen, vrij kritiekloos zelfs.quote:Op woensdag 4 februari 2015 20:34 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nee, ik weet dat ik niet de enige ben. Ik zal echt niet zomaar voor anderen spreken, daar heb ik een hekel aan, maar afgaande op de eerder geuite meningen van Izzy, ctrlaltdel en anderen, kan ik die "claim" wel doen.
Eh; 2 keer "niet zo makkelijk"? Ik dacht een verschrijving, maar dat was bewust? Dan snap ik je punt niet?
Ik moet ook dit echt 3 keer lezen, maar jij stelt dus dat zeggen dat je iets niet gelooft, "makkelijk" en "kritiekloos" is?quote:Op woensdag 4 februari 2015 20:36 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Dat was bewust.. Het niet zo makkelijk een mening aannemen als in standaard niet geloven wat er geschreven wordt, is net zo goed makkelijk een mening aannemen, vrij kritiekloos zelfs.
'als in' en daarmee pleit ik ook voor een gezond onderscheidingsvermogen, ja.quote:Op woensdag 4 februari 2015 20:40 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik moet ook dit echt 3 keer lezen, maar jij stelt dus dat zeggen dat je iets niet gelooft, "makkelijk" en "kritiekloos" is?
Dat zou zo zijn als de boodschapper van een bepaalde uitspraak een zekere geloofwaardigheid heeft.
Ik neem aan dat de meeste BNW'ers niet zo zijn als Lambiekje die zelfs artsen als "ratten" betitelde, en dat men onderscheid maakt tussen wie wat zegt.
Mij lijkt een kritische bril bij wat de massamedia ons op de mouw spelden gezien de vele historische en recente overduidelijke missers (9/11 is een beetje de olifant in de kamer) niet erg vreemd.
Zomaar op alles en iedereen reageren met "geloof ik niet, is niet waar" is natuurlijk wat anders, maar zoals gezegd, ik zie dat niet veel mensen doen.
Ik vond 't heel aardig van ze dat ze hebben de tijd genomen weg van hun drukke,harde werkende levens en vakantie huizen om de hele natie te vertellen hoe 't is allemaal precies en waarom gebeuren.quote:Op woensdag 4 februari 2015 18:07 schreef Summers het volgende:
[..]
Handig he en bij jinek waren er een blik "experts" met allemaal de juiste mening waaronder p r de vries die complotdenkers weer even als eng weg moest zetten dezelfde avond
Losse dingen bij elkaar plakken en selectief vetgedrukt maken. Wat is je eigenlijke punt?quote:Op donderdag 12 februari 2015 23:22 schreef Izzy73 het volgende:
NOS - Novus Ordo Seclorum
NOS lag na 60 jaar 66 minuten plat. (NRC)
Tarik Z. = 13
29-01-2015 = 119 - (911)
This is numerologie . Occulte wiskunde zeg maarquote:Op donderdag 12 februari 2015 23:25 schreef Fogel het volgende:
[..]
Losse dingen bij elkaar plakken en selectief vetgedrukt maken. Wat is je eigenlijke punt?
Je kan van alles wel "iets" maken als je echt wil. Maar met welk doel?
Geen doel. Een observatie. Numerologie lijkt vaak overeenkomsten te vertonen bij gebeurtenissen.quote:Op donderdag 12 februari 2015 23:25 schreef Fogel het volgende:
[..]
Losse dingen bij elkaar plakken en selectief vetgedrukt maken. Wat is je eigenlijke punt?
Je kan van alles wel "iets" maken als je echt wil. Maar met welk doel?
2 * NOS = NOSNOSquote:Op donderdag 12 februari 2015 23:22 schreef Izzy73 het volgende:
NOS - Novus Ordo Seclorum
NOS lag na 60 jaar 66 minuten plat. (NRC)
Tarik Z. = 13
29-01-2015 = 119 - (911)
quote:Op vrijdag 13 februari 2015 00:21 schreef Awsom het volgende:
[..]
2 * NOS = NOSNOS
NOSNOS = 6
Izzy73 = 6
NOSNOS = Izzy73
73 = 7*3 = 21
73 = 7 + 3 = 10
21 - 10 = 11
10 - 6 = 4