abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_149364427
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2015 18:47 schreef controlaltdelete het volgende:
Ik kreeg de slappe lach vrijwel meteen toen ik dat slechte toneelstukje in de NOSstudio zag. De politie die zo prominent komt binnenvallen. 'laat dat wapen vallen' en dan 'ik heb het wapen al laten vallen'. Tjonge jonge sorry hoor de neppigheid druipt er van af. En dat het een drukfout zou zijn daar heb ik ook mijn grote twijfels over.
Dat is heel beledigend naar de slachtoffers, ctrlaltdel. Je mag geen slappe lach hebben; het is een ernstige zaak.

De slachtoffers zijn de mensen die zich doodgeschrokken zijn; ineens een terrorist in de studio.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_149364864
quote:
12s.gif Op woensdag 4 februari 2015 18:28 schreef El_Matador het volgende:

[..]

De kans dat een drukfout (die sowieso niet zo vaak voorkomen) precies overeenkomt met een gebeurtenis die uniek is in de 60-jarige historie van het journaal, lijkt me zo onnoemelijk klein dat "geen toeval" niet bepaald uitgesloten kan worden.

Wellicht was de NRC-redactie getipt door iemand om de programmering aan te passen. Dat kan toch prima? Verklaart beter waarom zij het als enige anders hebben dan de anderen, dan "puur, stom toeval precies op dat moment, op die dag".
De kans dat ik een rode boxershort met blauwe tinten aan had (die ik sowieso niet vaak aan had) precies op de dag van de gebeurtenis die uniek is in de 60-jarige historie van het journaal lijkt me zo onnoemelijk klein dat 'geen toeval' niet bepaald uitgesloten kan worden.

Tv-gidsen en dergelijke hebben juist een disclaimer dat drukfouten voorbehouden zijn. Als alle andere tv-gidsen het hadden zou het wel apart zijn. dat is echter niet het geval.
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2015 18:47 schreef controlaltdelete het volgende:
Ik kreeg de slappe lach vrijwel meteen toen ik dat slechte toneelstukje in de NOSstudio zag. De politie die zo prominent komt binnenvallen. 'laat dat wapen vallen' en dan 'ik heb het wapen al laten vallen'. Tjonge jonge sorry hoor de neppigheid druipt er van af. En dat het een drukfout zou zijn daar heb ik ook mijn grote twijfels over.
Hoezo is dat nep? Wat had jij dan verwacht bij een politie-inval? Dat Tarik het Wilhelmus in zou zetten? Dat hij ze kapot zou gaan schelden? Dat hij een bloemtje uit zn pistool zou schieten?

Ik snap oprecht niet waarom dat bij jou de trigger 'dit is nep!' oproept? Zo heel vreemd is het toch niet? Politie schreeuwt. Met een paar man tegelijk en het liefst door elkaar, zoiets werkt ook intimiderend voor de verdachte. Ja, ze schreeuwen "doe dat wapen weg" ook als hij het net heeft laten vallen. Jij had meer een reactie als "Oh..nou in dat geval...dan is er eigenlijk geen probleem...ga maar even op de grond zitten dan" op kalme toon verwacht?
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_149364912
quote:
10s.gif Op woensdag 4 februari 2015 18:52 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Dat is heel beledigend naar de slachtoffers, ctrlaltdel. Je mag geen slappe lach hebben; het is een ernstige zaak.

De slachtoffers zijn de mensen die zich doodgeschrokken zijn; ineens een terrorist in de studio.
Als je met de slachtoffers de mensen van de NOS bedoelt heb je gelijk. Voor hun was het op dat moment een terrorist. Ik zou me ook het lazarus schrikken als er ineens iemand met een pistool op mijn werkplek zal staan. Jij niet?

Al is het niet 'beledigend' natuurlijk. Er is niemand dood of gewond en buiten je even kapot schrikken zijn er voor de medewerkers geen gevolgen natuurlijk.
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_149364942
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2015 19:04 schreef kalinhos het volgende:

[..]

De kans dat ik een rode boxershort met blauwe tinten aan had (die ik sowieso niet vaak aan had) precies op de dag van de gebeurtenis die uniek is in de 60-jarige historie van het journaal lijkt me zo onnoemelijk klein dat 'geen toeval' niet bepaald uitgesloten kan worden.
Stroman en irrelevant.

quote:
Tv-gidsen en dergelijke hebben juist een disclaimer dat drukfouten voorbehouden zijn. Als alle andere tv-gidsen het hadden zou het wel apart zijn. dat is echter niet het geval.
Dus als er 1 krant is die het precies op die dag wel heel erg toevallig fout is, dan "is" het niet apart? Mag jij vinden. Een heleboel mensen vinden dat wel apart en nemen niet zo makkelijk een of andere verklaring aan.
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

pi_149364972
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2015 19:05 schreef kalinhos het volgende:

[..]

Als je met de slachtoffers de mensen van de NOS bedoelt heb je gelijk. Voor hun was het op dat moment een terrorist. Ik zou me ook het lazarus schrikken als er ineens iemand met een pistool op mijn werkplek zal staan. Jij niet?
Natuurlijk, ik denk iedereen wel. En mensen die zeggen van niet, die liegen vanaf hun zolderkamertjes.

Nadien bleek het een neppistool te zijn. Wat hem geen terrorist maar een held maakt. _O_

pi_149365037
Ja, maar dan zoeken die heleboel mensen naar iets wat er niet is. Want als je het geen drukfout vindt, moet je ook automatisch de andere vragen ermee kunnen beantwoorden. Waarom alleen het NRC? Waarom zei niemand "Euh waar is WIDM gebleven?" etc. Je kan dan niet aankomen met "Ja, hoe kan ik dat nou weten?!"

En los van dat, klópt alsnog het NRC dan niet. Het journaal duurde namelijk niet tot 21.30 en Jinek bv. ging naar NPO2.
pi_149365117
quote:
12s.gif Op woensdag 4 februari 2015 19:07 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Natuurlijk, ik denk iedereen wel. En mensen die zeggen van niet, die liegen vanaf hun zolderkamertjes.

Nadien bleek het een neppistool te zijn. Wat hem geen terrorist maar een held maakt. _O_
Hoe maakt het hem een held? Oké, hij wilde niemand dus verwonden of vermoorden, maar door ermee te dreigen + dreigbrief insinueere hij de intentie te hebben het wel te doen.

Iedereen die iemand bedreigt, los van de vraag of je t kan waarmaken, is dus een held :D?
pi_149365180
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2015 19:11 schreef kalinhos het volgende:
Iedereen die iemand bedreigt, los van de vraag of je t kan waarmaken, is dus een held :D?
Nee, niet iedereen.

Een held door de publieke omroep op zwart te gooien, helaas maar voor een uurtje.

pi_149365220
Ja, want je hebt ook zo enorm veel last van die publieke zenders.
  woensdag 4 februari 2015 @ 19:15:14 #260
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_149365302
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2015 19:04 schreef kalinhos het volgende:

[..]

[..]

Hoezo is dat nep? Wat had jij dan verwacht bij een politie-inval? Dat Tarik het Wilhelmus in zou zetten? Dat hij ze kapot zou gaan schelden? Dat hij een bloemtje uit zn pistool zou schieten?

Ik snap oprecht niet waarom dat bij jou de trigger 'dit is nep!' oproept? Zo heel vreemd is het toch niet? Politie schreeuwt. Met een paar man tegelijk en het liefst door elkaar, zoiets werkt ook intimiderend voor de verdachte. Ja, ze schreeuwen "doe dat wapen weg" ook als hij het net heeft laten vallen. Jij had meer een reactie als "Oh..nou in dat geval...dan is er eigenlijk geen probleem...ga maar even op de grond zitten dan" op kalme toon verwacht?
Het is fake imo. De politie die roept Rustig Rustig terwijl de enige die uitermate rustig is is die gozer zelf. Om je te bescheuren. Verder komt het erg raar gekunsteld en klungelig over allemaal maar mooi en strak in beeld gebracht zodat Henk & Ingrid het goed meekrijgen, geen woord missen en in die onzin moeten trappen zoals het altijd gaat bij al die false flags.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  woensdag 4 februari 2015 @ 19:15:20 #261
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_149365308
Wat nog het meest trieste is aan dit verhaal. Is dat nu bijna iedere "journalist" over Tarik schrijft dat hij een totale randdebiel is en een sukkel, geestesziek en noem het maar op. Tevens worden in dat soort berichten meteen alle mensen die zich verdiepen in complotten over één kam gescheerd en op dezelfde manier afgeschilderd. En dan lees je de reacties van mensen onder de artikelen die het ook nog eens beamen en vinden dat wat er in het artikel beweerd wordt volledig terecht is. Te triest voor woorden, in nog geen week tijd is het merendeel van de mensen gehersenspoeld door de stigmatisering van de media. 8)7
If you are ready to wake up, you are going to wake up.
If you're not you are going to stay pretending that you are just a poor little me.
pi_149365450
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2015 19:15 schreef Izzy73 het volgende:
Wat nog het meest trieste is aan dit verhaal. Is dat nu bijna iedere "journalist" over Tarik schrijft dat hij een totale randdebiel is en een sukkel, geestesziek en noem het maar op. Tevens worden in dat soort berichten meteen alle mensen die zich verdiepen in complotten over één kam gescheerd en op dezelfde manier afgeschilderd. En dan lees je de reacties van mensen onder de artikelen die het ook nog eens beamen en vinden dat wat er in het artikel beweerd wordt volledig terecht is. Te triest voor woorden, in nog geen week tijd is het merendeel van de mensen gehersenspoeld door de stigmatisering van de media. 8)7
Geschoren. ;)

Maar jij laat je toch niet beinvloeden door "stigmatisering" van mensen die geen kennis van zaken hebben? Mensen die 9/11 als actie van 19 moslimpjes met stanleymesjes zien? Die neem jij serieus als ze "jou" (of "ons") uitmaken voor "geestesziek"?

Ik zou er gewoon om lachen en je niets van die "stigmatiseringen" aantrekken.

pi_149365463
quote:
12s.gif Op woensdag 4 februari 2015 19:07 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Dat is nou ook weer overdreven, maar ja, jij bent van de superlatieven natuurlijk, dat is bekend.
pi_149365483
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2015 19:15 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Het is fake imo. De politie die roept Rustig Rustig terwijl de enige die uitermate rustig is is die gozer zelf. Om je te bescheuren. Verder komt het erg raar gekunsteld en klungelig over allemaal maar mooi en strak in beeld gebracht zodat Henk & Ingrid het goed meekrijgen, geen woord missen en in die onzin moeten trappen zoals het altijd gaat bij al die false flags.
Het was een studio for fuck sake. Natuurlijk staat daar een uitstekende camera |:(

Je geeft overigens geen antwoord hoe je het dan verwacht had. Hoe denk je dat normaal een gijzelingssituatie wordt beëindigd als de politie binnenvalt? Handjeklap? Snap je oprecht niet dat een arrestatieteam intimiderend wil overkomen tegenover een verdachte? Waarom denk je dat als mensen van hun bed gelicht worden door de politie, dit ook altijd met veel heisa en rambam gaat? Ze kunnen toch ook gewoon aanbellen, zou je zeggen.
pi_149365486
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2015 19:19 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Dat is nou ook weer overdreven, maar ja, jij bent van de superlatieven natuurlijk, dat is bekend.
Je kent me aardig inderdaad. ;)

woensdag 4 februari 2015 @ 19:19:35 #266
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_149365492
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2015 19:15 schreef Izzy73 het volgende:
Dat was hij ook..
Of vind je een gijzeling gewoon normaal?
Er staat nog een vraag voor u open!!
  woensdag 4 februari 2015 @ 19:20:53 #267
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_149365542
quote:
11s.gif Op woensdag 4 februari 2015 19:18 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Geschoren. ;)

Maar jij laat je toch niet beinvloeden door "stigmatisering" van mensen die geen kennis van zaken hebben? Mensen die 9/11 als actie van 19 moslimpjes met stanleymesjes zien? Die neem jij serieus als ze "jou" (of "ons") uitmaken voor "geestesziek"?

Ik zou er gewoon om lachen en je niets van die "stigmatiseringen" aantrekken.
Nee ik trek me er niets van aan maar het is wel schrijnend om te zien wat voor invloed de berichtgeving van de media op veel mensen heeft. :'(
If you're not you are going to stay pretending that you are just a poor little me.
pi_149365591
quote:
10s.gif Op woensdag 4 februari 2015 19:20 schreef Izzy73 het volgende:

[..]

Nee ik trek me er niets van aan maar het is wel schrijnend om te zien wat voor invloed de berichtgeving van de media op veel mensen heeft. :'(
Jij bent daar het levende bewijs van.
pi_149365616
quote:
10s.gif Op woensdag 4 februari 2015 19:20 schreef Izzy73 het volgende:

[..]

Dat ben ik wel zeker met je eens. Hoeveel mensen gewoon slaafs die media volgen en spreekbuis worden.

Zie de discussie over die Jordaanse piloot die "verbrand" zou zijn...

pi_149365638
quote:
11s.gif Op woensdag 4 februari 2015 19:18 schreef El_Matador het volgende:
Geschoren. ;)
Nee, want Scheert Wilders.
pi_149365691
quote:
14s.gif Op woensdag 4 februari 2015 19:22 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Dat ben ik wel zeker met je eens. Hoeveel mensen gewoon slaafs die media volgen en spreekbuis worden.

Tot jij met bewijs komt dat hij niet verbrandt is, houden we het ook nog maar even op verbrand. Zijn dood is bevestigd. Succes met aantonen dat hij nog leeft.
pi_149365704
quote:
14s.gif Op woensdag 4 februari 2015 19:22 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Verbrand 'zou zijn'. Daar gaan we weer.
pi_149365752
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2015 19:25 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Verbrand 'zou zijn'. Daar gaan we weer.
Dit is BNW, toch? Toch? :?

pi_149365795
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2015 19:24 schreef kalinhos het volgende:

[..]

Tot jij met bewijs komt dat hij niet verbrandt is, houden we het ook nog maar even op verbrand. Zijn dood is bevestigd. Succes met aantonen dat hij nog leeft.
Ah, werkt het zo? Alles wat de massamedia zeggen klopt, en als je vindt dat het niet klopt, moet je iets aantonen?

Ik zie dat heel anders, kalinhos. En ik ben niet de enige. :*

Ik ben atheist, geen kwantumfysicus.

pi_149365816
quote:
11s.gif Op woensdag 4 februari 2015 19:26 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Dit is BNW, toch? Toch? :?
BNW waar als iemand iets niet gelooft, het direct niet "gebeurd" is??
pi_149365850
quote:
10s.gif Op woensdag 4 februari 2015 19:27 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ah, werkt het zo? Alles wat de massamedia zeggen klopt, en als je vindt dat het niet klopt, moet je iets aantonen?

Ik zie dat heel anders, kalinhos. En ik ben niet de enige. :*

Ik ben atheist, geen kwantumfysicus.
Als je zomaar iets beweert is een beetje feitelijke onderbouwing wel fijn ja.

Je bent diepgelovig, dat is de ironie.

Voor de goede orde, ik zou mn hand er niet voor in het vuur willen steken dat de video echt is of niet. Ik heb simpelweg de videokennis niet om het met 100% zekerheid te beoordelen en tevens heb ik niet zoveel verbrandingen van mensen gezien om het gedrag op waarde te schatten. Simpel gezegd, we weten het niet. Wat we wel weten is dat zijn dood bevestigd is door het land zelf, en dat IS zelf ook aangeeft hem gedood te hebben. Tevens is er videomateriaal.

Dat je het niet gelooft is 1ding, maar dat je gelijk maar komt met "verbrand", hiermee insinuerend dat je het een feit vindt dat hij niet verbrand is, is compleet doorgeslagen de andere kant op.
pi_149365864
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2015 19:27 schreef kalinhos het volgende:

[..]

BNW waar als iemand iets niet gelooft, het direct niet "gebeurd" is??
BNW, waar de versie van de massamedia kritisch belicht wordt en inderdaad niet zomaar iets geloofd wordt. Jij zit hier toch ook veelvuldig?

woensdag 4 februari 2015 @ 19:30:13 #278
189978 controlaltdelete
pi_149365890
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2015 19:19 schreef kalinhos het volgende:

[..]

Het was een studio for fuck sake. Natuurlijk staat daar een uitstekende camera |:(

Je geeft overigens geen antwoord hoe je het dan verwacht had. Hoe denk je dat normaal een gijzelingssituatie wordt beëindigd als de politie binnenvalt? Handjeklap? Snap je oprecht niet dat een arrestatieteam intimiderend wil overkomen tegenover een verdachte? Waarom denk je dat als mensen van hun bed gelicht worden door de politie, dit ook altijd met veel heisa en rambam gaat? Ze kunnen toch ook gewoon aanbellen, zou je zeggen.
Ach zo. Als jij denkt dat dit echt gebeurd is door een zogenaamde psychisch in de war zijnde loner is je goed recht. Ik vind het allemaal een te gladjes uitgemeten toneelstukje prominent in beeld gebracht. Ik ben het dan ook ronduit eens met de post van Izzy en Mata dat het schrijnend is hoeveel mensen slaafs de media volgen blijkt maar weer.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_149365907
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2015 19:28 schreef kalinhos het volgende:

[..]

Als je zomaar iets beweert is een beetje feitelijke onderbouwing wel fijn ja.

Je bent diepgelovig, dat is de ironie.
Nee, dat ben ik nu juist niet. Ik ben atheist. Ik geloof niet zomaar verhaaltjes die mij verteld worden. Waar de geloofwaardigheid van de massamedia vandaan komt, is me dan ook een raadsel.

Ik heb in het topic over IS genoeg gezegd over wat ik van dat filmpje vind.

woensdag 4 februari 2015 @ 19:31:00 #280
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_149365916
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2015 19:19 schreef theguyver het volgende:

[..]

Dat was hij ook..
Of vind je een gijzeling gewoon normaal?
Nee, een gijzeling is niet normaal, maar na een half uur iemand bestempelen als geestesziek zonder dat je die persoon ooit gesproken noch gezien hebt slaat nergens op.
pi_149365956
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2015 19:31 schreef Izzy73 het volgende:

[..]

Nee, een gijzeling is niet normaal, maar na een half uur iemand bestempelen als geestesziek zonder dat je die persoon ooit gesproken noch gezien hebt slaat nergens op.
Mwah, ik heb Obomba en al die andere knakkers ook nooit gesproken, maar geestesziekten (waaronder psychopathie) zou ik ze niet zomaar ontzeggen...

pi_149366055
quote:

[..]

Dat werd dan ook niet na een half uur al gezegd.
Er werd wél na een half uur al false flag geroepen, dat dan weer wel.
pi_149366058
quote:
10s.gif Op woensdag 4 februari 2015 19:29 schreef El_Matador het volgende:

[..]

BNW, waar de versie van de massamedia kritisch belicht wordt en inderdaad niet zomaar iets geloofd wordt. Jij zit hier toch ook veelvuldig?
Klopt. Ik vind de discussies interessant, de achtergronden van situaties en ik probeer zelf ook veel te kijken. Ik zit hier niet omdat ik alles van de MSM maar aanneem, noch zit ik hier omdat ik alles van de MSM maar afwijs. Die SandyHook topics bv heb ik met veel interesse gelezen.
Dat gezegd, je naamgeving soms is schijtirritant en tot op het kinderachtige af. "Obomba" "Sandy Hoax" Type gewoon normaal.

quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2015 19:30 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Ach zo. Als jij denkt dat dit echt gebeurd is door een zogenaamde psychisch in de war zijnde loner is je goed recht. Ik vind het allemaal een te gladjes uitgemeten toneelstukje prominent in beeld gebracht. Ik ben het dan ook ronduit eens met de post van Izzy en Mata dat het schrijnend is hoeveel mensen slaafs de media volgen blijkt maar weer.
Dat heb ik niet gezegd. Ik vind alleen het feit dat het in beeld is niet vreemd - in tegenstelling tot jou - omdat het in een fucking studio is opgenomen. Ja, natuurlijk is het dan goed in beeld.
quote:

[..]

Ik ben sprakeloos, maar ik ben het hier volledig mee eens ^O^
pi_149366116
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2015 19:35 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Dat werd dan ook niet na een half uur al gezegd.
Er werd wél na een half uur al false flag geroepen, dat dan weer wel.
Ik opende het topic direct na het NWS-topic maar false flag stond (en staat) er met een vraagteken... ;)

Ik weet niet of het een false flag is trouwens, het kan net zo goed echt zijn. Alleen het pistool dan niet.

woensdag 4 februari 2015 @ 19:36:45 #285
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_149366124
quote:
12s.gif Op woensdag 4 februari 2015 19:32 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Mwah, ik heb Obomba en al die andere knakkers ook nooit gesproken, maar geestesziekten (waaronder psychopathie) zou ik ze niet zomaar ontzeggen...
Obahahama en die andere knakkers hebben zich ook al jaaaren kunnen bewijzen natuurlijk.
Geen 10 minuutjes.
pi_149366138
quote:
6s.gif Op woensdag 4 februari 2015 19:36 schreef Izzy73 het volgende:

[..]

Obahahama en die andere knakkers hebben zich ook al jaaaren kunnen bewijzen natuurlijk.
Geen 10 minuutjes.
ok ok, goed punt.

pi_149366142
quote:
6s.gif Op woensdag 4 februari 2015 19:36 schreef Izzy73 het volgende:

[..]

Geen 10 minuutjes.
Zó kinderachtig.
pi_149366184
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2015 19:37 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Zó kinderachtig.
De naam van een massamoordenaar verbasteren is "kinderachtig"? What about de massamoorden zelf?

woensdag 4 februari 2015 @ 19:39:15 #289
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_149366229
quote:

[..]

Dus als een gijzeling niet normaal is... is het abnormaal..
Dus dan ben je niet goed wijs... toch?

En pas NA de psychiater er was geweest constateerde ze dat er waarschijnlijk toch wat mis was met de persoon..
in praat programma's werd er gezegd dat er misschien wel een steekje los was bij hem.
pi_149366253
quote:
11s.gif Op woensdag 4 februari 2015 19:38 schreef El_Matador het volgende:

[..]

De naam van een massamoordenaar verbasteren is "kinderachtig"? What about de massamoorden zelf?
Als je de naam van iemand niet eens correct wil weergeven hoe wil je serieus genomen worden? Je komt op hetzelfde niveau als mensen die het over 010/020 hebben ipv Rotterdam/Amsterdam of Feyenoord/Ajax.

De man heet Obama, simpel zat.

Het staat je vrij een topic te openen over die massamoorden, natuurlijk :)
  woensdag 4 februari 2015 @ 19:41:50 #291
189978 controlaltdelete
pi_149366355
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2015 19:35 schreef kalinhos het volgende:

[..]

Klopt. Ik vind de discussies interessant, de achtergronden van situaties en ik probeer zelf ook veel te kijken. Ik zit hier niet omdat ik alles van de MSM maar aanneem, noch zit ik hier omdat ik alles van de MSM maar afwijs. Die SandyHook topics bv heb ik met veel interesse gelezen.
Dat gezegd, je naamgeving soms is schijtirritant en tot op het kinderachtige af. "Obomba" "Sandy Hoax" Type gewoon normaal.

[..]

Dat heb ik niet gezegd. Ik vind alleen het feit dat het in beeld is niet vreemd - in tegenstelling tot jou - omdat het in een fucking studio is opgenomen. Ja, natuurlijk is het dan goed in beeld.

[..]

Natuurlijk is het goed in beeld gebracht inderdaad want studio dat klopt allemaal maar met voorbedachte rade en gepland.
  woensdag 4 februari 2015 @ 19:41:55 #292
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_149366362
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2015 19:39 schreef theguyver het volgende:

[..]

Dus als een gijzeling niet normaal is... is het abnormaal..
Dus dan ben je niet goed wijs... toch?

En pas NA de psychiater er was geweest constateerde ze dat er waarschijnlijk toch wat mis was met de persoon..
in praat programma's werd er gezegd dat er misschien wel een steekje los was bij hem.
Zoals Jokkebrok ook al eens heeft gezegd, een psycholoog die op afstand een analyse doet is onprofessioneel en moet zich schamen.
pi_149366378
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2015 19:39 schreef kalinhos het volgende:

[..]

Als je de naam van iemand niet eens correct wil weergeven hoe wil je serieus genomen worden? Je komt op hetzelfde niveau als mensen die het over 010/020 hebben ipv Rotterdam/Amsterdam of Feyenoord/Ajax.

Ik geloof niet dat mijn spelling en grammatica bar slecht zijn, dus de verbastering van namen is bewust. 010 en 020 gebruik ik ook wel es, wat zou dat?

Leuk dat meneer zo heet, ik noem hem anders.

Waarom heb ik jou trouwens niet zien protesteren, toen ik "El_Matatroll", "El_Maanlanding" en weet ik veel wat voor lieve koosnaampjes kreeg? Dronebama mag niet "beledigd" worden met een verbastering, maar die gekke Mata mag dat natuurlijk wel?

woensdag 4 februari 2015 @ 19:42:49 #294
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_149366398
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2015 19:35 schreef kalinhos het volgende:

Zozo, dat is uniek inderdaad :)
  woensdag 4 februari 2015 @ 19:43:03 #295
189978 controlaltdelete
pi_149366407
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2015 19:39 schreef kalinhos het volgende:

[..]

Het staat je vrij een topic te openen over die massamoorden, natuurlijk :)
Barack Obama oftewel Barry Soetoro.
pi_149366489
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2015 19:41 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Natuurlijk is het goed in beeld gebracht inderdaad want studio dat klopt allemaal maar met voorbedachte rade en gepland.
Wie heeft het met voorbedachten rade gedaan? Tarik heeft het voorbereid ja. Minimaal lijkt me, maar voorbereid.
pi_149366583
quote:
10s.gif Op woensdag 4 februari 2015 19:42 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ik geloof niet dat mijn spelling en grammatica bar slecht zijn, dus de verbastering van namen is bewust. 010 en 020 gebruik ik ook wel es, wat zou dat?

Waarom heb ik jou trouwens niet zien protesteren, toen ik "El_Matatroll", "El_Maanlanding" en weet ik veel wat voor lieve koosnaampjes kreeg? Dronebama mag niet "beledigd" worden met een verbastering, maar die gekke Mata mag dat natuurlijk wel?
Je mag 'm beledigen wat je wilt, het komt alleen kinderachtig over. Net als de El_mata verbasteringen kinderachtig overkomen ,al heb ik die zelf niet gezien de laatste tijd.

Hoe wil je nou serieus discussieren als je de onderwerpen niet eens volgens de normale manier wilt spellen?
pi_149366710
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2015 19:45 schreef kalinhos het volgende:

[..]

Je mag 'm beledigen wat je wilt, het komt alleen kinderachtig over. Net als de El_mata verbasteringen kinderachtig overkomen ,al heb ik die zelf niet gezien de laatste tijd.

Hoe wil je nou serieus discussieren als je de onderwerpen niet eens volgens de normale manier wilt spellen?
Jij mag het kinderachtig vinden, prima.

De discussie lijkt me zich qua serieusheid toespitsen op de argumenten.

En het is nou niet bepaald zo dat meneer Barack Obama (is het zo juist geschreven?) zich aan de "Change" hield die hij beloofde, wel? Niet dat de betrouwbaarheid van een politicus ineens een rol speelt, want die hebben ze uberhaupt niet, maar zeg dan ook niks, zou je zeggen.

Het blijft vreemd om te zien hoeveel mensen de meest walgelijke psychopate politici staan te verdedigen en zich juist verzetten tegen normale, belangeloze burgers.

woensdag 4 februari 2015 @ 19:49:07 #299
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_149366726
quote:
10s.gif Op woensdag 4 februari 2015 19:42 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ik krijg er om de week 1 van Tingo, ( :* dank je Tingo voel me vereerd) El_Maanlanding moest ik wel om lachen _O-

quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2015 19:41 schreef Izzy73 het volgende:

[..]

Zoals Jokkebrok ook al eens heeft gezegd, een psycholoog die op afstand een analyse doet is onprofessioneel en moet zich schamen.
Weet ik niet, Heb een vriendin van me wat berichtjes laten lezen van fok, om een profiel te laten schetsen van Lambiekje..
En dat kwam redelijk overheen met hoe ik Lambiekje ken.

Aan de vrijgegeven beelden kunnen ze ook heel wat uit opmaken..
Dat deze man zwaar Paranoia was. lijkt me 1 van de dingen..
Anders was hij wel gaan spreken toen hij het rode lampje van de camera zag!
pi_149366760
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2015 19:49 schreef theguyver het volgende:
Dat deze man zwaar Paranoia was. lijkt me 1 van de dingen..
Anders was hij wel gaan spreken toen hij het rode lampje van de camera zag!
Je lijdt aan paranoia of je bent paranoïde.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')