Hij heeft wel gelijk.quote:Nu is woord aan advocaat #Tarik Z.Trapt af met 'media manipuleert inderdaad.Zie militair met knuffel MH17.Beeld bleek anders dan realiteit'
Werd gebracht als "Kijk die aso's eens met onze knuffels omgaan" terwijl het met respect gebeurde.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 12:52 schreef ems. het volgende:
Wat was er media-manipulatie aan die knuffel?
Zeiden ze dat?quote:Op vrijdag 19 juni 2015 12:53 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Werd gebracht als "Kijk die aso's eens met onze knuffels omgaan" terwijl het met respect gebeurde.
Nah, die eerste dagen was er toch zo'n tendens dat alles wat daar gebeurde 'asociaal' was. Dat er 'schandelijk' met onze slachtoffers en hun spullen werd omgegaan en alles werd gestolen, ook die knuffel. Terwijl in de volledige beelden het knuffeltje toen werd gepakt en, als ik het me goed herinner, gewoon ergens anders werd neergelegd, en nog een kruisje op de borst werd geslagen.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 12:56 schreef ems. het volgende:
[..]
Zeiden ze dat?
En dat respect vond ik wel meevallen. Hij zag er een beetje uit als een reus die een konijn oppakte en niet zo goed wist of hij het op moest eten of weg moest gooien
Het was ook knudde. Het kabinet dat geen besluit durfde te maken over hoe de situatie aan te pakken, Russische soldaten die door het puin heen snuffelde en dingen hebben verplaatst en meegenomen. Het was gewoon oorlogsgebied natuurlijk, dus je kan verwachten dat het niet allemaal volgens de regels verliep.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 12:58 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nah, die eerste dagen was er toch zo'n tendens dat alles wat daar gebeurde 'asociaal' was. Dat er 'schandelijk' met onze slachtoffers en hun spullen werd omgegaan en alles werd gestolen, ook die knuffel.
Die beelden had ik het over. Die heeft de media echt niet hoeven aanpassen om de soldaat in kwestie over te doen komen als een barbaar.quote:Terwijl in de volledige beelden het knuffeltje toen werd gepakt en, als ik het me goed herinner, gewoon ergens anders werd neergelegd, en nog een kruisje op de borst werd geslagen.
Pak voor de grap De Telegraaf van 18 of 19 juli er eens bij. De kop was die soldaat met dat knuffeltje en koeienletters MOORDENAARS.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 13:02 schreef ems. het volgende:
[..]
Het was ook knudde. Het kabinet dat geen besluit durfde te maken over hoe de situatie aan te pakken, Russische soldaten die door het puin heen snuffelde en dingen hebben verplaatst en meegenomen. Het was gewoon oorlogsgebied natuurlijk, dus je kan verwachten dat het niet allemaal volgens de regels verliep.
[..]
Die beelden had ik het over. Die heeft de media echt niet hoeven aanpassen om de soldaat in kwestie over te doen komen als een barbaar.
Ik pak niet de telegraaf erbij, zelfs niet voor de grapquote:Op vrijdag 19 juni 2015 13:09 schreef kalinhos het volgende:
[..]
Pak voor de grap De Telegraaf van 18 of 19 juli er eens bij. De kop was die soldaat met dat knuffeltje en koeienletters MOORDENAARS.
Ik herinner mij uitsluitend het hele fragment.quote:Bij NOS hadden ze ook pas een paar dagen later het volledige fragment laten zien (dacht ik)
de rechter is natuurlijk gewoon de (F)A en Tarik zit in FB te rellen.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 12:24 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Door de mod daar+10 notes. En als hij zo doorgaat krijgt hij een ban
Dat hij met een neppistool mensen bedreigde is verder geen commotie waard. I see.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 15:02 schreef kalinhos het volgende:
Advocaat geeft aan dat Tarik aandacht wilde, maar niet deze aandacht. Tevens geeft hij aan dat de NOS degene is die de commotie veroorzaakt
Jammer, nu haak ik ook af ben ik bangquote:Op vrijdag 19 juni 2015 15:02 schreef kalinhos het volgende:
Advocaat geeft aan dat Tarik aandacht wilde, maar niet deze aandacht. Tevens geeft hij aan dat de NOS degene is die de commotie veroorzaakt
'Manipulatie'quote:Op vrijdag 19 juni 2015 13:59 schreef schommelstoel het volgende:
OM eist vier jaar cel voor journaalkaper Tarik Z.
quote:Op vrijdag 19 juni 2015 09:56 schreef Lavenderr het volgende:
van Frontpage:
NOS-dreiger Tarik Z. gaat praten en hoort eis
ToT maakt geniale paints.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 15:13 schreef theguyver het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
"Een wasbeer heeft een staart, maar een staart heeft niet per se een wasbeer."
Ik vind deze wel een mooie voor de SCquote:Op vrijdag 19 juni 2015 15:21 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
ToT maakt geniale paints.
Remqo ook.
Zou toch wat zijn als die Tarik verwijst naar topics hier op FOK!quote:Op vrijdag 19 juni 2015 17:28 schreef Scrummie het volgende:
Mata neemt afscheid, dagen later hoort Tarik dat ie 4 jaar krijgt misschien. Ik zie een verband..
Dan ga ik kapot hoorquote:Op vrijdag 19 juni 2015 17:43 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Zou toch wat zijn als die Tarik verwijst naar topics hier op FOK!![]()
Het staat op het web dus het is waar !
"Ja maar ik ken toevallig een insider onder de schuilnaam Tingo en die vertelt mij..."quote:Op vrijdag 19 juni 2015 17:43 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Zou toch wat zijn als die Tarik verwijst naar topics hier op FOK!![]()
Het staat op het web dus het is waar !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |