Nee, het geeft aan dat jullie numerologie niet snappen.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 00:57 schreef kalinhos het volgende:
Het laat de achterlijkheid van je nummerologie-punt zien.
Weet je zeker dat het 66 minuten was? Na 25 minuten ofzo begon namelijk ineens de vooraankondiging van Wie Is De Mol en Jinek (khad m het hele uur aan staan toevallig) en toen werd het weer zwart/dat beeld. Zijn dus, įls het al 66minuutjes waren, geen 66 minuten aaneengeslotn dus ach wat zegt dan de nummerologie.quote:Op donderdag 12 februari 2015 23:22 schreef Izzy73 het volgende:
NOS - Novus Ordo Seclorum
NOS lag na 60 jaar 66 minuten plat. (NRC)
Tarik Z. = 13
29-01-2015 = 119 - (911)
quote:Op vrijdag 13 februari 2015 01:01 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Nee, het geeft aan dat jullie numerologie niet snappen.
Lach maar, is gezondquote:Op vrijdag 13 februari 2015 01:03 schreef kalinhos het volgende:
[..]![]()
Izzy je maakt jezelf belachelijk. Izzy73 is net zo 911 als Tariks gijzeling dat was.
hoe is Tarik z. trouwens 13? Dat jong is 19 en Tarik Zahzah zijn nog altijd 11 letters.quote:Op donderdag 12 februari 2015 23:22 schreef Izzy73 het volgende:
NOS - Novus Ordo Seclorum
NOS lag na 60 jaar 66 minuten plat. (NRC)
Tarik Z. = 13
29-01-2015 = 119 - (911)
Zie je nou wel? Je snapt er niets van, maar ja door je pleur op comment heb ik ook geen zin om het nog uit te leggen. Ga maar eens op internet snuffelen. Kan je nog wat leren.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 01:17 schreef kalinhos het volgende:
[..]
hoe is Tarik z. trouwens 13? Dat jong is 19 en Tarik Zahzah zijn nog altijd 11 letters.
Oh shit 11!!
Tarik en Zahzah zijn 2 woorden
11-2!
quote:Op vrijdag 13 februari 2015 00:57 schreef kalinhos het volgende:
Het laat de achterlijkheid van je nummerologie-punt zien.
quote:Op vrijdag 13 februari 2015 01:03 schreef kalinhos het volgende:
[..]![]()
Izzy je maakt jezelf belachelijk. Izzy73 is net zo 911 als Tariks gijzeling dat was.
quote:Op vrijdag 13 februari 2015 01:08 schreef kalinhos het volgende:
Pleur toch op. Je bent iemand die een numerologie ziet die er niet is. Awsom heeft dat met zijn vergelijking duidelijk gemaakt. Des te pijnlijker voor jou, maar leuker voor de rest die mee leest, dat je niet ziet dat hij exact hetzelfde doet als jij; namelijk, willekeurig nummers met elkaar verbinden.
Waarom zou ik moeite doen om het je uit te leggen?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 01:24 schreef kalinhos het volgende:
Oh dus jij zegt : Tarik Z. = 13
Maar wij moeten zelf maar uit gaan zoeken waarom dat 13 is want daar ben je te bedonderd voor?
quote:Op donderdag 12 februari 2015 23:30 schreef ems. het volgende:
Numerologie vertoont overeenkomst bij alle gebeurtenissen als je maar hard genoeg probeert.
Met die houding naar wat voor onderwerp ook blokkeer je jezelf om iets te leren wat je nog niet kent . Wat is dat toch met mensen tegenwoordig ?? ruimdenkendheid is een spreuk op een tegel geworden ipv een actieve levenshouding waar je overal voor openstaat en continu iets bijleert . Het besef dat je nooit alle kennis kan opnemen die er bestaat zolang je leeft . Wat een tijdverspilling de frustratie , boosheid het tegenin gaan . AL die tijd kan je ook gebruiken om weer iets nieuws te leren . Intelligente mensen zijn altijd bezig met iets nieuws leren en hebben nooit tijd om andere mensen belachelijk te maken , die zullen in elke situatie begrijpen dat ze iets nieuws kunnen leren .quote:Op vrijdag 13 februari 2015 01:08 schreef kalinhos het volgende:
Pleur toch op. Je bent iemand die een numerologie ziet die er niet is. Awsom heeft dat met zijn vergelijking duidelijk gemaakt. Des te pijnlijker voor jou, maar leuker voor de rest die mee leest, dat je niet ziet dat hij exact hetzelfde doet als jij; namelijk, willekeurig nummers met elkaar verbinden.
Ik maak hem niet belachelijk. Athans, niet als hoofddoel. Izzy is door Awsome, Fogel en Erasmo hier boven me aangesproken op de achterlijke verbanden die hij trekt met nummers. En om het nog mooier te maken weigert hij uit te leggen hoe hij bij dta verband komt (Tarik. Z = 13 bijvoorbeeld, like wtfquote:Op vrijdag 13 februari 2015 17:23 schreef Summers het volgende:
[..]
Met die houding naar wat voor onderwerp ook blokkeer je jezelf om iets te leren wat je nog niet kent . Wat is dat toch met mensen tegenwoordig ?? ruimdenkendheid is een spreuk op een tegel geworden ipv een actieve levenshouding waar je overal voor openstaat en continu iets bijleert . Het besef dat je nooit alle kennis kan opnemen die er bestaat zolang je leeft . Wat een tijdverspilling de frustratie , boosheid het tegenin gaan . AL die tijd kan je ook gebruiken om weer iets nieuws te leren . Intelligente mensen zijn altijd bezig met iets nieuws leren en hebben nooit tijd om andere mensen belachelijk te maken , die zullen in elke situatie begrijpen dat ze iets nieuws kunnen leren .
Dit is niet echt toch, maar een tekst die over de beelden is gezet?quote:
Dat lijkt me duidelijk. Daarom komt het ook niet in de OP.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 18:32 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dit is niet echt toch, maar een tekst die over de beelden is gezet?
Zo duidelijk als die neppe Jordaniėr in die kooi, inderdaad.quote:
quote:Op vrijdag 13 februari 2015 18:34 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Zo duidelijk als die neppe Jordaniėr in die kooi, inderdaad.
quote:Op vrijdag 13 februari 2015 18:34 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Bij deze nomineer ik u voor een nog te bedenken FOK!Award.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 18:34 schreef El_Matador het volgende:
[..]
NWS / Man met pistool in het NOS-gebouw #27quote:Op vrijdag 13 februari 2015 18:34 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja, wat moet ik met die quote van 2 posts? Ik snap niet wat je hiermee wil zeggen?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 22:22 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
NWS / Man met pistool in het NOS-gebouw #27
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |