Of genoeg geld om 'n beetje plastic surgery te doen en new ID te krijgen.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 21:22 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Tsja wie weet, we zullen zien. Er lopen wel meer mensen rond in Nederland die vastgezeten hebben.
Er zijn toch best veel mensen die sympathie hebben voor Tarik, dus wie weet krijgt hij wel een leuke baan aangeboden wanneer hij weer vrij is. Haar laten groeien, baardje afscheren en contactlenzen in en ik denk dat bijna niemand hem zal herkennen op straat. Of misschien heeft hij genoeg geld gekregen voor zijn acteerprestatie dat hij voorlopig niet meer hoeft te werken
Ja, genoeg voorbeelden van mensen die na plastic surgery onherkenbaar zijn gewordenquote:Op zaterdag 20 juni 2015 22:31 schreef Tingo het volgende:
[..]
Of genoeg geld om 'n beetje plastic surgery te doen en new ID te krijgen.
Idd.quote:Op zondag 21 juni 2015 00:37 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Ja, genoeg voorbeelden van mensen die na plastic surgery onherkenbaar zijn geworden
Zie maar, agree to disagree is een prima manier om een discussie op een beschaafde manier te beëindigen.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 22:37 schreef kalinhos het volgende:
Izzy ik ga morgen ff kijken of ik nog inhoudelijker op je post kan ingaan. Globaal denk ik dat we - en Jogy lees je mee ?!- agree to disagree
Are you playing with your pussy again?quote:Op zondag 21 juni 2015 00:39 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Zie maar, agree to disagree is een prima manier om een discussie op een beschaafde manier te beëindigen.
[ afbeelding ]
Hahaquote:
quote:Op zaterdag 20 juni 2015 22:37 schreef kalinhos het volgende:
Izzy ik ga morgen ff kijken of ik nog inhoudelijker op je post kan ingaan. Globaal denk ik dat we - en Jogy lees je mee ?!- agree to disagree
LOLquote:Op zondag 21 juni 2015 00:39 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Zie maar, agree to disagree is een prima manier om een discussie op een beschaafde manier te beëindigen.
[ afbeelding ]
Netjes hoor.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 13:37 schreef kalinhos het volgende:
Tarik Z. is veroordeeld tot 2,5 jaar cel, waarvan de helft voorwaardelijk. De rechtbank acht hem onder meer schuldig aan gijzeling. De scheikundestudent viel het NOS-gebouw op 29 januari binnen met een gasalarmpistool en gijzelde een beveiliger. Hij eiste zendtijd in het journaal van 20.00 uur. Na korte tijd werd hij overmeesterd door agenten.
Januari 2016 weer vrij. Lijkt me, al met al, niet erg zwaar gestraft.
Die tijd komt wel om. Lekker de hele dag FOK!ken en allerlei complotsites afstruinen .quote:Op vrijdag 3 juli 2015 13:37 schreef kalinhos het volgende:
Tarik Z. is veroordeeld tot 2,5 jaar cel, waarvan de helft voorwaardelijk. De rechtbank acht hem onder meer schuldig aan gijzeling. De scheikundestudent viel het NOS-gebouw op 29 januari binnen met een gasalarmpistool en gijzelde een beveiliger. Hij eiste zendtijd in het journaal van 20.00 uur. Na korte tijd werd hij overmeesterd door agenten.
Januari 2016 weer vrij. Lijkt me, al met al, niet erg zwaar gestraft.
quote:Tarik Z. gaat in hoger beroep tegen de straf die hij van de rechtbank heeft gekregen voor het verstoren van het Achtuurjournaal. Ook het Openbaar Ministerie (OM) gaat in beroep.
Dat bevestigt het OM maandagavond tegen NU.nl na berichtgeving van NRC.
De 20-jarige Z. drong in januari het NOS-gebouw op het Mediapark in Hilversum binnen, omdat hij spreektijd wilde in het Journaal. Hij werd naar een lege studio gebracht en kon daar overmeesterd worden door de politie.
Oeeh, ik denk zo maar dat het nadelig af gaat lopen voor hem (lees: langere straf in hoger beroep)quote:Op maandag 20 juli 2015 21:07 schreef Scrummie het volgende:
Tarik gaat in hoger beroep!
http://www.nu.nl/binnenla(...)in-hoger-beroep.html
[..]
Dat denk ik ook. Snap ook niet dat hij vrijspraak wil, want dat ie iets fout heeft gedaan staat natuurlijk als een paal boven water.quote:Op woensdag 22 juli 2015 13:32 schreef jogy het volgende:
[..]
Oeeh, ik denk zo maar dat het nadelig af gaat lopen voor hem (lees: langere straf in hoger beroep)
Wat een nonsens-redenering van die advocaat. Iemand komt met een wapen en dreigbrief binnen, eist dat je bepaalde dingen voor hem regelt, maar nee dan heeft die persoon je echt niet in zijn macht, geestelijk en/of fysiek.quote:De advocaat van Z., Ton Visser, vindt juist dat zijn cliënt genoeg is gestraft. Hij is het oneens met de bewezenverklaring gijzeling en wil daarom een lagere straf. Volgens hem was er geen sprake van een echte gijzeling.
"Daarbij heb je iemand fysiek of geestelijk in je macht, zodat je andere mensen kunt dwingen om iets te doen of te geven. Een beveiliger ging met Z. mee, maar de tweede bleef achter en bleef gewoon zitten. Je kunt niet volhouden dat die zich gedwongen voelde om iets te doen'', zegt Visser.
Maar volgens het OM was er wel degelijk sprake van gijzeling. "Er is niet iemand met een touw aan een stoel vastgebonden. Maar er was wel zeker sprake van vrijheidsberoving door Z.", aldus de woordvoerder.
Geen gijzeling?quote:Op woensdag 22 juli 2015 14:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat een nonsens-redenering van die advocaat. Iemand komt met een wapen en dreigbrief binnen, eist dat je bepaalde dingen voor hem regelt, maar nee dan heeft die persoon je echt niet in zijn macht, geestelijk en/of fysiek.
Zie stukje tekst van copycat, de advocaat wil het daar op gooien..quote:
Dat had ik gelezen.quote:Op woensdag 22 juli 2015 15:34 schreef theguyver het volgende:
[..]
Zie stukje tekst van copycat, de advocaat wil het daar op gooien..
Wat had het dan moeten zijn?
En als hij daarom vrij komt kan straks iedereen een bank in lopen met een nep wapen ( moet natuurlijk wel beetje realistisch er uit zien) en mensen er mee bedreigen zonder gevolgen?
Nogal vreemd ja. Zeker dit stukje:quote:Op woensdag 22 juli 2015 15:59 schreef theguyver het volgende:
[..]
Beetje vage bedoeling vind je niet?
Zelfs al was het dan minder erg, wat het natuurlijk niet is, dan nog heeft ie een ander gegijzeld onder bedreiging van een vuurwapen.quote:maar de tweede bleef achter en bleef gewoon zitten. Je kunt niet volhouden dat die zich gedwongen voelde om iets te doen''
Volgens zijn advocaat was er geen sprake van gijzeling!quote:Op woensdag 22 juli 2015 16:03 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Nogal vreemd ja. Zeker dit stukje:
[..]
Zelfs al was het dan minder erg, wat het natuurlijk niet is, dan nog heeft ie een ander gegijzeld onder bedreiging van een vuurwapen.
had er meer van verwacht. Als dit het is vind ik het geen terroractie waardquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 22:11 schreef Lavenderr het volgende:
Toespraak van Tarik:
http://www.scribd.com/doc/274200445/Toespraak-Tarik-Z
Ik had ook een vlammend betoog verwacht.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 22:22 schreef Dingflofbips het volgende:
[..]
had er meer van verwacht. Als dit het is vind ik het geen terroractie waard
In dit geval is het wel te controleren door een grootschalige zoekactie naar die sterpunten, een paar slimme ict'ers de servers in de kelder door laten meten en kijken hoeveel bandbreedte er doorheen gejaagd wordt en je hebt een antwoord.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 22:52 schreef kalinhos het volgende:
Tegelijkertijd is het voor de NOS vrij lastig te bewijzen dat het niet zo is, toon maar eens aan dat je iets níet doet.
Heb je wat voorbeelden?quote:Op woensdag 12 augustus 2015 11:19 schreef ManianMan het volgende:
Hij heeft wel gelijk bekijk eens de alternatieve media op internet. Het nieuws is daar realistischer dan op TV, krant en de bekende media omroepen
Fok NWS is vaak nog sneller! maar vaak met fouten!quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 22:41 schreef kalinhos het volgende:
Het heeft ook niet echt geholpen, al dat gemanipuleer. In de regel is RTL vaak eerder met groot nieuws.
Dat is altijd iets waar ik hoopte maar wat nooit zo geweest is.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 11:19 schreef ManianMan het volgende:
Hij heeft wel gelijk bekijk eens de alternatieve media op internet. Het nieuws is daar realistischer dan op TV, krant en de bekende media omroepen
Ik merk sowieso dat het internet nieuws vaak sneller is dan het nieuws op de televisiequote:Op woensdag 12 augustus 2015 11:55 schreef theguyver het volgende:
[..]
Fok NWS is vaak nog sneller! maar vaak met fouten!
Maar goed om daar nu Danny voor te gaan gijzelen!
Ook de NOS maakt geregeld fouten het zijn immers mensen.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 12:46 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ik merk sowieso dat het internet nieuws vaak sneller is dan het nieuws op de televisie
Ook niet zo heel gek, het televisie nieuws heeft maar een aantal tijdsblokken waar het in wordt uitgezonden.
Plus ze controleren de berichten naar mijn weten wel beter dan wat het internet doet in sommige gevallen.
Maar dan alsnog is het nieuws op televisie soms wel een dag of twee later.
Klopt zekers.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 12:58 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ook de NOS maakt geregeld fouten het zijn immers mensen.
KLB / beelden die de NOS uitzond kloppen niet
Geluid?quote:Op woensdag 12 augustus 2015 13:00 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Klopt zekers.
Wat ik wel raar vond, was dat ze er geluid onder hadden geplakt toen Felix Baumgartner zijn sprong maakte.
Haha zo zat ik hier ook met die live streamquote:Op woensdag 12 augustus 2015 13:02 schreef theguyver het volgende:
[..]
Geluid?
heb je toevallig een filmpje daarvan? althans wat de NOS uitzond, ik heb 5 uur voor mijn pc gezeten toen
Moeilijk weer terug te vinden..quote:Op woensdag 12 augustus 2015 13:03 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Haha zo zat ik hier ook met die live stream![]()
Zal eens kijken of het op youtube te vinden is.
Het aantal 'slachtoffers' van politiegeweld, of meer specifiek, het ras dat slachtoffer zou zijn van politiegeweld. De cijfers spreken de NOS tegen.quote:
Welke cijfers? Geef wat linkjes, dat maakt het wat makkelijker controleerbaar.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 19:47 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Het aantal 'slachtoffers' van politiegeweld, of meer specifiek, het ras dat slachtoffer zou zijn van politiegeweld. De cijfers spreken de NOS tegen.
40 maanden cel voor Tarik Z.quote:Op dinsdag 22 december 2015 14:04 schreef Lavenderr het volgende:
Vandaag uitspraak Tarik Z. in hoger beroep
Benieuwd wat er uit de bus komt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |