had er meer van verwacht. Als dit het is vind ik het geen terroractie waardquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 22:11 schreef Lavenderr het volgende:
Toespraak van Tarik:
http://www.scribd.com/doc/274200445/Toespraak-Tarik-Z
Ik had ook een vlammend betoog verwacht.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 22:22 schreef Dingflofbips het volgende:
[..]
had er meer van verwacht. Als dit het is vind ik het geen terroractie waard
In dit geval is het wel te controleren door een grootschalige zoekactie naar die sterpunten, een paar slimme ict'ers de servers in de kelder door laten meten en kijken hoeveel bandbreedte er doorheen gejaagd wordt en je hebt een antwoord.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 22:52 schreef kalinhos het volgende:
Tegelijkertijd is het voor de NOS vrij lastig te bewijzen dat het niet zo is, toon maar eens aan dat je iets níet doet.
Heb je wat voorbeelden?quote:Op woensdag 12 augustus 2015 11:19 schreef ManianMan het volgende:
Hij heeft wel gelijk bekijk eens de alternatieve media op internet. Het nieuws is daar realistischer dan op TV, krant en de bekende media omroepen
Fok NWS is vaak nog sneller! maar vaak met fouten!quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 22:41 schreef kalinhos het volgende:
Het heeft ook niet echt geholpen, al dat gemanipuleer. In de regel is RTL vaak eerder met groot nieuws.
Dat is altijd iets waar ik hoopte maar wat nooit zo geweest is.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 11:19 schreef ManianMan het volgende:
Hij heeft wel gelijk bekijk eens de alternatieve media op internet. Het nieuws is daar realistischer dan op TV, krant en de bekende media omroepen
Ik merk sowieso dat het internet nieuws vaak sneller is dan het nieuws op de televisiequote:Op woensdag 12 augustus 2015 11:55 schreef theguyver het volgende:
[..]
Fok NWS is vaak nog sneller! maar vaak met fouten!
Maar goed om daar nu Danny voor te gaan gijzelen!
Ook de NOS maakt geregeld fouten het zijn immers mensen.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 12:46 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ik merk sowieso dat het internet nieuws vaak sneller is dan het nieuws op de televisie
Ook niet zo heel gek, het televisie nieuws heeft maar een aantal tijdsblokken waar het in wordt uitgezonden.
Plus ze controleren de berichten naar mijn weten wel beter dan wat het internet doet in sommige gevallen.
Maar dan alsnog is het nieuws op televisie soms wel een dag of twee later.
Klopt zekers.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 12:58 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ook de NOS maakt geregeld fouten het zijn immers mensen.
KLB / beelden die de NOS uitzond kloppen niet
Geluid?quote:Op woensdag 12 augustus 2015 13:00 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Klopt zekers.
Wat ik wel raar vond, was dat ze er geluid onder hadden geplakt toen Felix Baumgartner zijn sprong maakte.
Haha zo zat ik hier ook met die live streamquote:Op woensdag 12 augustus 2015 13:02 schreef theguyver het volgende:
[..]
Geluid?
heb je toevallig een filmpje daarvan? althans wat de NOS uitzond, ik heb 5 uur voor mijn pc gezeten toen
Moeilijk weer terug te vinden..quote:Op woensdag 12 augustus 2015 13:03 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Haha zo zat ik hier ook met die live stream![]()
Zal eens kijken of het op youtube te vinden is.
Het aantal 'slachtoffers' van politiegeweld, of meer specifiek, het ras dat slachtoffer zou zijn van politiegeweld. De cijfers spreken de NOS tegen.quote:
Welke cijfers? Geef wat linkjes, dat maakt het wat makkelijker controleerbaar.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 19:47 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Het aantal 'slachtoffers' van politiegeweld, of meer specifiek, het ras dat slachtoffer zou zijn van politiegeweld. De cijfers spreken de NOS tegen.
40 maanden cel voor Tarik Z.quote:Op dinsdag 22 december 2015 14:04 schreef Lavenderr het volgende:
Vandaag uitspraak Tarik Z. in hoger beroep
Benieuwd wat er uit de bus komt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |