Heeft niks met Rik te maken dat ie gozer bedreigde voor tien minuten zendtijd.😣quote:Op vrijdag 30 januari 2015 15:43 schreef de_boswachter het volgende:
Rik van de Westelaken is de mol NIET.
Iedereen dacht dat hij gisteren doodgeschoten zou worden bij die overal op het nieuws. Nu denkt iedereen dat hij de mol is, maar dat zou te logisch zijn.
Nee natuurlijk niet mits je nog niet ingevuld hebt dat kun je gauw invullen.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 20:07 schreef Stickertje het volgende:
de prono hoeft niet opnieuw ingevuld te worden..?
Beetje wel. Maar ik heb hem vaker journaal zien presenteren.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 20:13 schreef Postbus100 het volgende:
Toch gek dat Rik nu het journaal presenteert...
Is van te voren opgenomenquote:Op vrijdag 30 januari 2015 20:31 schreef svann het volgende:
Is er ook Moltalk straks?
Zijn al die mensen gisteren voor niets naar de studio gekomen.
Yep. En veel gasten zijn er ook weer.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 20:31 schreef svann het volgende:
Is er ook Moltalk straks?
Zijn al die mensen gisteren voor niets naar de studio gekomen.
Reclames moeten snellerquote:
Jaquote:Op vrijdag 30 januari 2015 20:36 schreef Stickertje het volgende:
![]()
raar om widm op een vrijdag te kijken
MolTalk wordt rond 21:30 uur uitgezonden.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 20:36 schreef svann het volgende:
[..]
Nee, kan niet. Ze behandelen tweets Nah de uitzending.
Die produceren ze echt niet zelf.
Nederland staat zo onder waterquote:
Nee daar verder.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 20:40 schreef Pino112 het volgende:
RLS / [WIDM LIVE] Gemiste aflevering uitgezonden op 30 januari 20:30 NPO1 #2
Hier verder
Vorige week heb ik die niet gezien, net ook inderdaadquote:Op vrijdag 30 januari 2015 21:30 schreef bioloogje het volgende:
Is er iemand in verband te brengen met honden? Ik zag vorige week een aantal honden in beeld, en ook deze week zag ik er weer een voorbij schieten bij de eliminatie...
Toen liep er een hond de trap af bij het kiezen van de bakjes.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 21:36 schreef essnhills het volgende:
[..]
Vorige week heb ik die niet gezien, net ook inderdaad
Vorige week 2 of 3 honden gespot. Toen vielen ze mij voor het eerst op. Er zat er een op een trap en ook op andere momenten kwamen ze in beeld.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 21:36 schreef essnhills het volgende:
[..]
Vorige week heb ik die niet gezien, net ook inderdaad
Martinequote:Op vrijdag 30 januari 2015 21:42 schreef Antal het volgende:
Wie groef er in het zand met zijn/haar handen..... ? want een echte mol.... graaft met zijn handen ipv schep...
Ik geloof niet dat Margriet de mol is. Bij de opdracht in het politiebureau (met de camera's) is zij de control room niet uitgeweest, maar toch is die opdracht mislukt omdat er in het gebouw diverse camera's die eerst goed stonden later weer verplaatst zijn.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 20:40 schreef Stickertje het volgende:
ik zou wel teleurgesteld zijn als margriet de mol is
Als Martine de mol is, is het wel een beetje raar dat ze liegt dat ze de zwarte vrijstelling heeft en daarmee een joker aftroggelt van Rik. Ik vind het niet zo sjiek van de mol om de jokers van kandidaten te pikken. Ik zeg niet dat het niet kan, maar het is in elk geval niet erg gebruikelijk.quote:
Ik google net dat martine in een cabaretduo zit/zat genaamd hulphondquote:Op vrijdag 30 januari 2015 21:42 schreef Antal het volgende:
Wie groef er in het zand met zijn/haar handen..... ? want een echte mol.... graaft met zijn handen ipv schep...
Die camera's waren gemakkelijk te verplaatsen door aan de kabels in de controlekamer te trekken, volgens mij... en Margriet heeft (volgens de regie) vorige week gezegd dat de mol bij de tempelopdracht voor bakje 11 koos, waar zij zelf de zwarte vrijstelling uit heeft gehaald... nu hoop ik niet dat ze de mol is, maar ik begin Margriet nu toch erg verdacht te vinden...quote:Op vrijdag 30 januari 2015 21:43 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat Margriet de mol is. Bij de opdracht in het politiebureau (met de camera's) is zij de control room niet uitgeweest, maar toch is die opdracht mislukt omdat er in het gebouw diverse camera's die eerst goed stonden later weer verplaatst zijn.
Het ligt in de lijn der verwachting dat de mol zich daarmee heeft beziggehouden. Margriet kan dat in elk geval (als enige) niet gedaan hebben.
Ik denk dat dat wel was opgevallen, aangezien er continu meerdere mensen in de controlekamer waren.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 22:08 schreef DaMart het volgende:
[..]
Die camera's waren gemakkelijk te verplaatsen door aan de kabels in de controlekamer te trekken
Chris was de enige die bijna de hele tijd rondrende door dat pand. Hem verdenk ik ook nog steeds. Maar ze lieten ook een shot zien van een been dat tegen een camerakabel kwam, waardoor de kabel verschoof. En Ajouad verplaatste ook een camera (nadat hij diezelfde al eens goed had gezet) en hij was de mol ook niet... kan dus ook genepmold zijn.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 22:51 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik denk dat dat wel was opgevallen, aangezien er continu meerdere mensen in de controlekamer waren.
Een keertje had misschien nog gekund, maar het is echt meerdere keren met verschillende camera's gebeurd. Dat is toch wel moeilijk vanuit de controlekamer te doen zonder dat iemand het ziet.
Er is inderdaad zeker ook genepmold, maar het lijkt me toch wel logisch dat het gros van de camera's verplaatst is door de mol zelf.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 22:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
Chris was de enige die bijna de hele tijd rondrende door dat pand. Hem verdenk ik ook nog steeds. Maar ze lieten ook een shot zien van een been dat tegen een camerakabel kwam, waardoor de kabel verschoof. En Ajouad verplaatste ook een camera (nadat hij diezelfde al eens goed had gezet) en hij was de mol ook niet... kan dus ook genepmold zijn.
Groeten vanuit boktgod, tevens groeten aan broeder espgod, dat ligt er naast.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 01:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik moest echt lachen om die sluikreclame voor bokt, jammer dat ze niet FOK! genoemd hebben.
Groeten terug aan iedereen daar, vooral de manege van bokt!quote:Op zaterdag 31 januari 2015 01:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Groeten vanuit boktgod, tevens groeten aan broeder espgod, dat ligt er naast.
Moest het pak vanuit enschede eigenlijk naar bokt? Of was dat een latere? Ik vind dat Martine wel heel erg aan het mollen was deze uitzending sowieso, dus..quote:Op vrijdag 30 januari 2015 23:09 schreef quickstepster het volgende:
heb helaas de pakketcodes niet opgeschreven.... zou daar nog iets uit te halen zijn?
Ik vind haar het minst verdacht eigenlijk. Die opdracht in het strand nog even gaan analyseren met Viktor, waarom zou je dat doen als Mol? Of zo'n opmerking over op bezoek gaan bij ons paps en mams in Veendam, volgens mij is het commentaar van de mol niet zo speels.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 01:42 schreef Blijdoener het volgende:
Is er iemand die het ook een beetje raar begint te vinden dat Carolina haar nagellak nog niet is afgebladderd? Blijkbaar werkt ze het telkens bij, waarom niet eens een ander kleurtje? Ik begin haar steeds meer te verdenken.
Dit viel mij ook erg opquote:Op vrijdag 30 januari 2015 21:30 schreef bioloogje het volgende:
Is er iemand in verband te brengen met honden? Ik zag vorige week een aantal honden in beeld, en ook deze week zag ik er weer een voorbij schieten bij de eliminatie...
misschien dat alle gebruikte plaatsen geboorteplaatsen van de mollen zijn van alle seizoenen? (Gewoon een brainwave, zal vast niet gezien die rare namen)quote:Op zaterdag 31 januari 2015 01:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik vind haar het minst verdacht eigenlijk. Die opdracht in het strand nog even gaan analyseren met Viktor, waarom zou je dat doen als Mol? Of zo'n opmerking over op bezoek gaan bij ons paps en mams in Veendam, volgens mij is het commentaar van de mol niet zo speels.
Wat mij opviel was dat Martine bij het overdragen van het penningmeesterschap ineens riep dat meer mensen een briefje van de mol hadden gekregen en direct naar Marlijn keek, die ontkende. Dus blijkbaar had Marlijn die informatie niet gedeeld...quote:Op zaterdag 31 januari 2015 01:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Moest het pak vanuit enschede eigenlijk naar bokt? Of was dat een latere? Ik vind dat Martine wel heel erg aan het mollen was deze uitzending sowieso, dus..
Anderzijds... Vind ik dat al mijn verdachten "nodeloos" mollen.
Jup. En waar de regie Rik en Marlijn wilde laten opdraaien voor dingen werd Martine buiten schot gehouden.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 09:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wat mij opviel was dat Martine bij het overdragen van het penningmeesterschap ineens riep dat meer mensen een briefje van de mol hadden gekregen en direct naar Marlijn keek, die ontkende. Dus blijkbaar had Marlijn die informatie niet gedeeld...
Als Rik de mol is, waarom wilde hij dan de penningmeester worden in het museum toen ze hun eerste geld hadden verdiend? De mol wilde daar dat Margriet of Martine de penningmeester zou worden.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 01:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik vind Rik zo'n type dat of de mol is, of zo onzeker is over wie de mol is dat hij zelf meer bezig is dingen fout te doen dan de mol zelf.
Aangezien de groep zo ontzettend weinig geld binnensleept (omdat ze steeds voor de jokers/vrijstellingen gaan ipv het geld), heeft de redactie misschien wel aan de mol gevraagd om eens wat geld in de pot te brengen, want het kan natuurlijk ook niet eindigen met een lege potquote:Op zaterdag 31 januari 2015 12:07 schreef Zeta het volgende:
Chris is te enthiousiast en te Art achtig bezig, maar toen hij in die control room zat had die zo hard kunnen mollen en toch 1500 piek opgehaald, ik denk eerder dat 1 van de mensen in de bootjes bewust een verkeerd pakketje heeft meegenomen(al hintte de regie heel erg dat dat marlijn is).
Maar uiteindelijk haakte hij daar af en is hij het toch niet geworden, maar daardoor had hij wel een case dat het hem niet lekker zou zitten dat Margriet het is en kon hij op een geloofwaardige manier deze aflevering claimen dat hij de penningmeester zou moeten zijn en... surprise surprise... nu wil de Mol de volgende aflevering waarschijnlijk dat de nieuwe penningmeester weer geld uit de pot haalt. How convenient.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 11:50 schreef Tijn het volgende:
[..]
Als Rik de mol is, waarom wilde hij dan de penningmeester worden in het museum toen ze hun eerste geld hadden verdiend? De mol wilde daar dat Margriet of Martine de penningmeester zou worden.
Ging Viktor niet naar huis met exact die mensen als verdachten?quote:Op zaterdag 31 januari 2015 14:50 schreef Xummon het volgende:
Marlijn is echt te overduidelijk in beeld met haar acties
Carolina in mij te onzichtbaar
Chris, Rik, Martine en Margriet zijn mijn verdachten
Er was er een met RVDW erin. Rik van der Westerlaken?quote:Op vrijdag 30 januari 2015 23:09 schreef quickstepster het volgende:
heb helaas de pakketcodes niet opgeschreven.... zou daar nog iets uit te halen zijn?
barcode WIDMRVDW?quote:Op zaterdag 31 januari 2015 17:05 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Er was er een met RVDW erin. Rik van der Westerlaken?
quote:Op zondag 1 februari 2015 00:32 schreef Poepz0r het volgende:
Die kraaien slaan op de studentenvereniging waar Rik ooit bij zat. Hun logo bevat zwarte kraaien
quote:Op zaterdag 31 januari 2015 17:05 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Er was er een met RVDW erin. Rik van der Westerlaken?
Ik weet niet of die kraaien een aanwijzing zijn. Dat is daar gewoon een lokale vogelsoort.quote:Op zondag 1 februari 2015 00:32 schreef Poepz0r het volgende:
Die kraaien slaan op de studentenvereniging waar Rik ooit bij zat. Hun logo bevat zwarte kraaien
Dat is wel heeeeeel vergezocht.quote:Op zondag 1 februari 2015 00:32 schreef Poepz0r het volgende:
Dat zijn ravenquote:Op zondag 1 februari 2015 00:32 schreef Poepz0r het volgende:
Viktor ging naar huis omdat hij over 4 mensen spreidde. Daarvoor zijn ze al te ver in het spel. In het begin werkt dat nog wel maar in dit stadium niet meer. De kans op foute antwoorden is gewoon te groot.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 16:27 schreef -Buttercup het volgende:
Ging Viktor niet naar huis met exact die mensen als verdachten?
Als de test door een computer wordt nagegeken 'weet' de computer vast ook dat de mol de mol is en telt deze test ' niet mee'quote:Op maandag 2 februari 2015 16:20 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Wat ik me afvraag, wordt de test van de mol überhaupt wel nagekeken door de computer? De cameracrew weet waarschijnlijk ook niet wie de mol is, dus als zij de mol filmen tijdens de test kan deze niet voor zichzelf invullen. Dan moet de mol dus voor iemand anders gaan en zou de mol dus een verkeerde test invullen.
vraag me überhaupt af of er wel een computer is, staat eerder iemand op een rode knop te rammenquote:Op maandag 2 februari 2015 16:20 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Wat ik me afvraag, wordt de test van de mol überhaupt wel nagekeken door de computer? De cameracrew weet waarschijnlijk ook niet wie de mol is, dus als zij de mol filmen tijdens de test kan deze niet voor zichzelf invullen. Dan moet de mol dus voor iemand anders gaan en zou de mol dus een verkeerde test invullen.
De computer geeft de Mol gewoon standaard een groen scherm. Daarnaast weet de Mol precies wat de Mol deedquote:Op maandag 2 februari 2015 16:23 schreef motorbloempje het volgende:
Als de test door een computer wordt nagegeken 'weet' de computer vast ook dat de mol de mol is en telt deze test ' niet mee'
Hij doelde op de beelden die we van het testgebeuren te zien krijgen, waarbij de mol dus op een ander moet stemmen. Dus als dat niet gemonteerd wordt en de mol daar inderdaad vast op een andere persoon stemt als mol voor de camera, dan is 't dus, zoals ik al zei, gewoon zo dat de computer weet dat de mol de mol is en dus, inderdaad, altijd gewoon een groen scherm krijgt. Eventueel verkeerd ingevulde antwoorden voor de camera hebben dan dus geen invloed.quote:Op maandag 2 februari 2015 16:30 schreef Rewimo het volgende:
[..]
De computer geeft de Mol gewoon standaard een groen scherm. Daarnaast weet de Mol precies wat de Mol deed
Da's waar natuurlijk, de Mol kan niet op zichzelf stemmen (zeker niet met een camera erop). En het zal natuurlijk niet zo zijn dat de "Molkeuze" van de Mol nooit in beeld komt want dat zou je precies kunnen beredeneren wie hij/zij is (degene die je nooit een Mol ziet kiezenquote:Op maandag 2 februari 2015 16:33 schreef motorbloempje het volgende:
Hij doelde op de beelden die we van het testgebeuren te zien krijgen, waarbij de mol dus op een ander moet stemmen. Dus als dat niet gemonteerd wordt en de mol daar inderdaad vast op een andere persoon stemt als mol voor de camera, dan is 't dus, zoals ik al zei, gewoon zo dat de computer weet dat de mol de mol is en dus, inderdaad, altijd gewoon een groen scherm krijgt. Eventueel verkeerd ingevulde antwoorden voor de camera hebben dan dus geen invloed.
We zien tijdens de test toch nooit over de schouder van de invuller wat hij of zij invult. Dat is altijd te zien middels een ingemonteerd shot van het beeldscherm waar de pointer tergend langzaam over het scherm glijdt. Dit zijn volgens mij gewoon animaties die later ingemonteerd worden.quote:Op maandag 2 februari 2015 16:33 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Hij doelde op de beelden die we van het testgebeuren te zien krijgen, waarbij de mol dus op een ander moet stemmen. Dus als dat niet gemonteerd wordt en de mol daar inderdaad vast op een andere persoon stemt als mol voor de camera, dan is 't dus, zoals ik al zei, gewoon zo dat de computer weet dat de mol de mol is en dus, inderdaad, altijd gewoon een groen scherm krijgt. Eventueel verkeerd ingevulde antwoorden voor de camera hebben dan dus geen invloed.
Dat denk ik ook wel dat de vaste cameraman weet wie de mol is.quote:Op maandag 2 februari 2015 22:41 schreef Redefine het volgende:
Bovendien heeft elke kandidaat toch een eigen cameraman? Dat vertelde Zarayda geloof ik destijds. De vaste cameraman van de Mol zal vast ook wel weten dat hij/zij de Mol is.
Waarom? De Mol weet toch de antwoorden op de vragen.quote:Op maandag 2 februari 2015 19:53 schreef Xummon het volgende:
Er zal dus in de computer vast iets zijn ingevoerd dat de mol altijd groen krijgt als Art de naam van de mol intikt.
Het zou een nog grotere stunt zijn als er helemaal geen mol zou zijn.quote:Op woensdag 4 februari 2015 17:14 schreef Xummon het volgende:
het zou wel eens een überstunt zijn om de mol een rood scherm te geven en deze de volgende aflevering terug te laten komen
Maar hoe bepaal je dan wie de test slecht maaktquote:Op woensdag 4 februari 2015 18:17 schreef BloedendeVagina het volgende:
[..]
Het zou een nog grotere stunt zijn als er helemaal geen mol zou zijn.
Art is de molquote:Op woensdag 4 februari 2015 18:17 schreef BloedendeVagina het volgende:
[..]
Ik mag maar zes regels lezenquote:Op woensdag 4 februari 2015 21:36 schreef donroyco het volgende:
Vooral alle Molfans, lees even Een hoop te doen (Blendle) uit de VARAgids. Zo krijg je een beter beeld van hoe de serie tot stand komt.
Ik dacht, joh, wij hebben de Varagids, ik maak even een foto! Mja, gids van decemberquote:
Ik dacht al, heb ook Varagids maar zag geen blendle staan.quote:Op donderdag 5 februari 2015 14:22 schreef Meke het volgende:
Ik dacht, joh, wij hebben de Varagids, ik maak even een foto! Mja, gids van december
Leuk artikelquote:Op woensdag 4 februari 2015 21:36 schreef donroyco het volgende:
Vooral alle Molfans, lees even Een hoop te doen (Blendle) uit de VARAgids. Zo krijg je een beter beeld van hoe de serie tot stand komt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 5 februari 2015 16:28 schreef Rockfire het volgende:
[..]
Leuk artikelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Sahara is zonder meer erg droog.
quote:Op donderdag 5 februari 2015 20:07 schreef Fred_B het volgende:
[..]Nee joh, dat varieert. Sommige zijn 1 cent, sommige 50 cent. Plemp er een tientje op en speur eens rond. Naast kranten kun je ook tijdschriften lezen. En niet goed is geld terugSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ah ok, ik ken het (behalve van naam) eigenlijk totaal nietquote:Op donderdag 5 februari 2015 20:18 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
Nee joh, dat varieert. Sommige zijn 1 cent, sommige 50 cent. Plemp er een tientje op en speur eens rond. Naast kranten kun je ook tijdschriften lezen. En niet goed is geld terug
Ik vind het zelf wel handig, zit er niet elke dag op. Maar als ik in de bus zit wil ik nog wel eens een achtergrondartikeltje meepakken.quote:Op donderdag 5 februari 2015 20:20 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ah ok, ik ken het (behalve van naam) eigenlijk totaal niet
Echt? Ik vond die van vorig jaar op dit punt slechter.quote:Op donderdag 5 februari 2015 20:24 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Ik ga stoppen met kijkenna al die afleveringen vind ik het nog steeds een groep idioten die te stom zijn om ook maar een beetje na te denken.
Slechtste seizoen sinds jaren.
Vorig jaar was ook minder maar niet verschrikkelijk slecht.quote:Op donderdag 5 februari 2015 20:25 schreef Moira. het volgende:
[..]
Echt? Ik vond die van vorig jaar op dit punt slechter.
Maar meestal zegt de laatste aflevering er het meest over, vorig jaar was Susan bijv. echt een saaie mol, waar Kees het jaar ervoor echt super tof en 'brutaal' was.
Hoe brutaler de mol, hoe beter ik de 'goedmaker' in de ontknoping vind, hoe beter ik het seizoen vind
Aightquote:Op donderdag 5 februari 2015 20:27 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Vorig jaar was ook minder maar niet verschrikkelijk slecht.
Ik zit me nu gewoon elke week weer te ergeren aan de groep en ik kijk ook niet uit naar de volgende aflevering, terwijl ik dat wel altijd had. Erg jammer.
Tja, maar dat bedoel ik dus, ik heb die neiging om door te blijven totaal niet. Het interesseert me dit jaar gewoon helemaal niks. Dat zegt genoeg.quote:Op donderdag 5 februari 2015 20:28 schreef Moira. het volgende:
[..]
AightIk zou het alsnog niet aandurven om te stoppen met kijken
Naar die laatste aflevering toewerken
Ja dat vind ik ook iddquote:Op donderdag 5 februari 2015 20:35 schreef franklop het volgende:
Vind het wel jammer dat duidelijk te merken is dat het belang van de pot steeds minder wordt voor de kandidaten.
Dat is dit jaar ook goed te merken ja. Eerst geld verneuken door voor jokers te kiezen en dan weer geld verneuken door ze weg te kopen.quote:Op donderdag 5 februari 2015 20:35 schreef franklop het volgende:
Vind het wel jammer dat duidelijk te merken is dat het belang van de pot steeds minder wordt voor de kandidaten.
Volgens mij hebben Chris en Carolina flink wat mingeld opgegraven, hoor.quote:Op donderdag 5 februari 2015 21:48 schreef Redefine het volgende:
Je bent een slechte Mol als je een kans op -500 euro zou laten lopen.
Ik niet zo zeer, maar snap het wel. Ze zijn een beetje te close. Het is sowieso wel een seizoen van constante koppeltjes (naast die twee ook Margriet en Martine). Voorheen waren er ook altijd wel wat verbonden, maar die liepen niet in zulke grote getale het hele seizoen door.quote:Op donderdag 5 februari 2015 21:47 schreef Blik het volgende:
Begrijp de ambivalente gevoelens over dit seizoen wel. Ik erger me groen en geel aan met name Rik en Marlijn
De rest beweerd dat Carolina en Chris het mingeld opgegraven hebben. Dat is helemaal nog niet zeker.quote:Op donderdag 5 februari 2015 21:50 schreef Tijn het volgende:
[..]
Volgens mij hebben Chris en Carolina flink wat mingeld opgegraven, hoor.
Het is juist opvallend dat ze ondanks dat de jokers hebben laten liggen. Welke kandidaat doet dat nou?
Overigens hebben de Mollen afgelopen jaren ook niet eens zo heel vaak op de cruciale posities gezeten, tijdens opdrachten.quote:Op donderdag 5 februari 2015 22:07 schreef Tijn het volgende:
Chris zat wéér op een sleutelpositie tijdens een opdracht. Geen enkele kandidaat heeft zo vaak op de beste plek gezeten om te mollen als hij.
- Aflevering 1, opdracht 2 (de rode draad): Chris loopt een groot gedeelte van de opdracht alleen (!) door het gebouw, terwijl de kandidaten in de control room zien dat er camera's die goed staan worden verplaatst. Tevens is Chris een van de weinige kandidaten die nooit in de control room komt (daar kun je immers nauwelijks mollen).
Chris was bij die opdracht inderdaad grotendeels afwezig en had daardoor de makkelijkste mogelijkheid om veel te kunnen mollen. Maar dat dit in de control room nauwelijks te mollen is, is onzin. Want daar kun je juist subtiel aan een kabel trekken om de boel in het honderd te laten lopen. Gaan kloten met porto's. Maar met name voorkomen dat de opdracht gehaald wordt, door ervoor te zorgen dat men de lijn op de grond in de control room niet zou zien. Want zonder die streep was de opdracht nooit te halen.
- Aflevering 3, opdracht 2 (watervliegtuig): Chris zit samen met Rik in het vliegtuig, waar ze niet in staat zijn het geld te vinden, ondanks dat de kandidaten op het strand het woord duidelijk hebben gespeld.
Dit is zijn meest verdachte handeling ja (en ook van Rik). Al zou het wel betekenen dat hij een bijzonder brutale Mol is (wat natuurlijk kan), want het is wel een heel erg groot risico dat Rik de enveloppe zou hebben zien liggen bij aankomst. Natuurlijk is het wel een Mol actie, om daar dan zoveel mogelijk de aandacht af te leiden. En tegelijkertijd zijn de grootste blunders de afgelopen jaren door kandidaten gemaakt. Maar erg verdacht is deze actie wel.
- Aflevering 5, opdracht 3 (pakketjes bezorgen): Chris bemant de meldkamer ("het kantoor"), veruit de beste plek voor de mol.
Vandaar dat ze de meeste pakketjes wel goed wisten af te leveren. Chris zat op een sleutel posite ja, maar had hier makkelijk de opdracht kunnen laten mislukken
- Aflevering 6, opdracht 1 (inparkeren): Chris zit samen met Carolina in de helicopter, waar ze niet weten te raden wat de kandidaten proberen uit te beelden met de vrachtwagens, ondanks dat ze wel goed kunnen lezen wat er wordt gespeld.
Ook dit is wel verdacht ja. Al zou ik mij hier nog wel kunnen voorstellen dat je als kandidaat er echt niet op komt dat het om geld gaat (zonder dat je dan meteen dom bent). Wel zat hier weer het risico in van het belangrijk maken van de E, waardoor Carolina op het spoor van euro zou kunnen komen.
Ik denk niet dat het toeval is dat áls er een beste plek voor de mol bij een opdracht is, dit vaak door Chris wordt ingevuld.
Vandaar dat Jan-Willem vorig jaar zo ver kwamquote:Op donderdag 5 februari 2015 22:32 schreef Tijn het volgende:
Ik denk ook dat Chris de mol is omdat hij steeds totaal verkeerd op iemand anders zit met z'n verdenkingen. Iemand die eerst Martine, dan Margriet, dan Marlijn en nu weer Carolina zegt te verdenken zou allang niet meer in het spel zitten imho.
De mol kan zelf geld binnenhalen omdat de rest voor de jokers gaat, we hadden volgens art toch een actieve mol....quote:Op donderdag 5 februari 2015 22:29 schreef Redefine het volgende:
Maar de belangrijkste afweging voor mij, dat ik Chris totaal niet als Mol zie, is toch echt het follow the money principe. Zelf individueel 250 euro verdienen en niet (waarschijnlijk) 500 euro, moeiteloos (zonder verdachtmaking) uit de pot halen. Bij de foto opdracht er op wijzen dat bepaalde mensen op de foto moesten staan en meerdere foto's nemen.
Dan kun je natuurlijk zeggen dat de Mol dit doet om minder verdacht te worden (wat Chris ook zei bij de mandjesopdracht), maar in het verleden is wel gebleken dat Mollen dit zelden of nooit gedaan hebben. Alleen als ze al wisten dat het geld uiteindelijk helemaal niet in de pot zou komen/er weer uit ging (Inge en Anne-Marie) of het gewonnen geld al in de pot zat (Kees).
Natuurlijk kan ik er heel erg naast zitten. Maar je zag aan bijvoorbeeld Viktor en Carolina (na vorige week en deze aflevering), dat zij niet de Mol waren door 'onnodig' geld in de pot te brengen.
Het zou wel heel triest zijn als de Mol voor het geld in de pot moet zorgenquote:Op vrijdag 6 februari 2015 03:22 schreef Xummon het volgende:
[..]
De mol kan zelf geld binnenhalen omdat de rest voor de jokers gaat, we hadden volgens art toch een actieve mol....
Dat de mol volgens Art een actieve mol is wil nog niet zeggen dat de mol zelf geld binnen gaat halen, anders is het helemaal een flutseizoen natuurlijk. De mol gaat toch zelf niet actief geld binnenhalen, dat is toch volledig tegen het principe van de mol.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 03:22 schreef Xummon het volgende:
[..]
De mol kan zelf geld binnenhalen omdat de rest voor de jokers gaat, we hadden volgens art toch een actieve mol....
De pot is extreem laag, dus de mol is hoe dan ook goed bezig.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 09:37 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het zou wel heel triest zijn als de Mol voor het geld in de pot moet zorgen
Maar dat maakt het niet minder triest dat een mol geld zou pakken.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 09:39 schreef Tijn het volgende:
[..]
De pot is extreem laag, dus de mol is hoe dan ook goed bezig.
Het is natuurlijk ook een TV-programma, dat moet je niet vergeten. De productie zal voorkomen dat ze uiteindelijk in de finale om een tientje moeten spelen, dus het is helemaal niet ondenkbaar dat ze aan de mol vragen om te zorgen dat er in elk geval een redelijk bedrag in de pot belandt op het moment dat de kandidaten dat niet doen.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 09:43 schreef Redefine het volgende:
[..]
Maar dat maakt het niet minder triest dat een mol geld zou pakken.
Dit inderdaad. Chris is echt niet de mol hoor. En al die jokers dit seizoen ook ja en wat de kandidaten er voor willen doenquote:Op vrijdag 6 februari 2015 09:43 schreef Redefine het volgende:
[..]
Maar dat maakt het niet minder triest dat een mol geld zou pakken.
En wat Chris betreft heeft hij te vaak ervoor gezorgd dat er geld binnen zou komen.
En dat er weinig geld in de pot zit hoeft niet veel over de kwaliteit van een Mol te zeggen. Dat ligt meestal aan de groep.
En dit seizoen is het makkelijker dan ooit (ongeacht wie de Mol is), omdat de makers wel heel erg veel jokers voor geld momenten inplannen
quote:Op vrijdag 6 februari 2015 09:45 schreef Tijn het volgende:
[..]
Het is natuurlijk ook een TV-programma, dat moet je niet vergeten. De productie zal voorkomen dat ze uiteindelijk in de finale om een tientje moeten spelen, dus het is helemaal niet ondenkbaar dat ze aan de mol vragen om te zorgen dat er in elk geval een redelijk bedrag in de pot belandt op het moment dat de kandidaten dat niet doen.
Dat zou dan voor het eerst zijn. Het slaat gewoon nergens op wat je zegt. Maar dat heb je pas door als je uit je Chris tunnel bentquote:Op vrijdag 6 februari 2015 09:45 schreef Tijn het volgende:
[..]
Het is natuurlijk ook een TV-programma, dat moet je niet vergeten. De productie zal voorkomen dat ze uiteindelijk in de finale om een tientje moeten spelen, dus het is helemaal niet ondenkbaar dat ze aan de mol vragen om te zorgen dat er in elk geval een redelijk bedrag in de pot belandt op het moment dat de kandidaten dat niet doen.
Nee hoor, de mol is de afgelopen jaren steeds niet de kandidaat die het minste geld binnenbrengt.quote:
Er zijn altijd kandidaten bij die helemaal niks verdienen of zelfs geld kosten. Dan ben je als Mol al snel niet de minst verdiende speler. Maar als je kijkt naar alle Mollen, zijn er weinig die echt geld binnen gehaald hebben.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 09:49 schreef Tijn het volgende:
[..]
Nee hoor, de mol is de afgelopen jaren steeds niet de kandidaat die het minste geld binnenbrengt.
Dat is gewoon echt niet waar, hoor. Elk jaar wordt geroepen dat de mol de mol niet kan zijn omdat deze persoon teveel geld voor de pot zou hebben verdiend. Ik denk dat je zo richten op het geld een naïeve manier is om het programma te kijken, sinds het met BN'ers wordt gespeeld is dat het belangrijkste aspect van het spel niet meer.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 09:54 schreef Redefine het volgende:
[..]
Maar als je kijkt naar alle Mollen, zijn er weinig die echt geld binnen gehaald hebben.
Welke Mollen hebben veel geld binnen gehaald en hoeveel was dat dan? En dan ook echt verdient he, niet geld dat onterecht aan een Mol wordt toegeschreven.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 09:57 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dat is gewoon echt niet waar, hoor. Elk jaar wordt geroepen dat de mol de mol niet kan zijn omdat deze persoon teveel geld voor de pot zou hebben verdiend. Ik denk dat je zo richten op het geld een naïeve manier is om het programma te kijken, sinds het met BN'ers wordt gespeeld is dat het belangrijkste aspect van het spel niet meer.
Je hebt helemaal gelijk dat ik diep in de Chris-tunnel zit, daar ga ik niet meer uitkomen tot hij eruit gaat of de mol blijkt te zijn. Maar als je het goed hebt, is het geen tunnelvisie he
Ik kan me bijvoorbeeld van Annemarie nog herinneren dat er hier op het forum heel fanatiek werd geroepen dat zij nooit de mol kon zijn omdat ze teveel geld zou hebben verdiend voor de pot. Ook een seizoen met een historisch lage pot, dus misschien is daar hetzelfde gebeurd als dit jaar?quote:Op vrijdag 6 februari 2015 10:01 schreef Redefine het volgende:
[..]
Welke Mollen hebben veel geld binnen gehaald en hoeveel was dat dan? En dan ook echt verdient he, niet geld dat onterecht aan een Mol wordt toegeschreven.
Gezien jij het als een feit brengt, zul je al die informatie vast wel kunnen geven.
Bij haar ging het om één opdracht, waar dat op gebaseerd was. En dat was heel wat anders dan wat Chris heeft gedaan. Maar ja, het heeft toch geen zin om dit aan jou uit te leggenquote:Op vrijdag 6 februari 2015 10:03 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik kan me bijvoorbeeld van Annemarie nog herinneren dat er hier op het forum heel fanatiek werd geroepen dat zij nooit de mol kon zijn omdat ze teveel geld zou hebben verdiend voor de pot. Ook een seizoen met een historisch lage pot, dus misschien is daar hetzelfde gebeurd als dit jaar?
Vorige week zat ik nog een beetje in limbo, maar sinds de aflevering van gisteren is het voor mij 100% duidelijkquote:Op vrijdag 6 februari 2015 10:10 schreef Redefine het volgende:
[..]
Maar ja, het heeft toch geen zin om dit aan jou uit te leggen
Wat jij zegt. Maar denk dat het tegen dovemansoren is besteed.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 10:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Chris heeft teveel opgehaald om mol te kunnen zijn.
Ik kan geen enkele mol noemen die zoveel geld heeft opgehaald. Dat mensen dachten dat Anne-Marie de mol niet was had te maken met haar meest spannende molactie van dat seizoen: Zeggen dat ze geld had verdiend wat iemand anders in werkelijkheid had verdiend.
Op het .com forum heeft iemand volledig uitgeschreven wie welke cijfers opdreunde en wie vervolgens antwoordde of Art het cijfer wel of niet heeft genoemd. Martine heeft daarbij nul keer gelogen. Geen mol dus. Margriet daarentegen... Terwijl ik al vrij ver in mijn Rik-tunnel zit.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 12:48 schreef Tijn het volgende:
Ik geloof er niks van dat Martine de mol kan zijn. Ze heeft door te liegen over de zwarte vrijstelling een joker van Rik afgetroggeld. Het lijkt me bijzonder sterk dat een mol zoiets zou doen.
Chris heeft misschien veel geld opgehaald maar misschien nog meer verlorenquote:Op vrijdag 6 februari 2015 10:03 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik kan me bijvoorbeeld van Annemarie nog herinneren dat er hier op het forum heel fanatiek werd geroepen dat zij nooit de mol kon zijn omdat ze teveel geld zou hebben verdiend voor de pot. Ook een seizoen met een historisch lage pot, dus misschien is daar hetzelfde gebeurd als dit jaar?
Eens.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 10:46 schreef TheVulture het volgende:
Wat mij betreft wordt het spel onderhand wel te verneukt door al die jokers, vrijstellingen en dubbele bodems. Ik wil gewoon terug naar back to basic zodat je ook weer kandidaten krijgt die echt voor de pot gaan strijden. Met al die jokers hoeft een Mol amper zelf nog wat te doen en dit begint mijn kijkplezier wel aan te tasten
Ik zie Rik nog in een hevig bezweet shirt aan een kar trekken, ergens denk ik niet dat je als mol zoveel moeite gaat doen om geld binnen te halen.quote:Op woensdag 25 februari 2015 21:56 schreef Tinos85 het volgende:
Rik blijft dan toch ook een mogelijkheid voor de Mol
Maar volgens mij keek Rik wel naar de envelop.quote:Op woensdag 25 februari 2015 23:33 schreef TLC het volgende:
[..]
Ik zie Rik nog in een hevig bezweet shirt aan een kar trekken, ergens denk ik niet dat je als mol zoveel moeite gaat doen om geld binnen te halen.
En ik zie nog steeds Chris voor me die met een armgebaar Rik afleidde toen die op een boei afliep met daaraan een envelop
Dat zou voor Chris een geluk bij een ongeluk zijn dat Rik toch de envelop niet zagquote:Op woensdag 25 februari 2015 23:40 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Maar volgens mij keek Rik wel naar de envelop.
En liep vervolgens door.
Of iedereen de mol zijn zijnquote:Op woensdag 4 februari 2015 18:17 schreef BloedendeVagina het volgende:
[..]
Chris heeft veel meer geld verdiend dan Rik.quote:Op woensdag 25 februari 2015 23:33 schreef TLC het volgende:
[..]
Ik zie Rik nog in een hevig bezweet shirt aan een kar trekken, ergens denk ik niet dat je als mol zoveel moeite gaat doen om geld binnen te halen.
En ik zie nog steeds Chris voor me die met een armgebaar Rik afleidde toen die op een boei afliep met daaraan een envelop
Dan nog vind ik het omgekeerde wereld om zoveel geld te verdienen omdat er toch nog geld uit de pot gaat. Als hij al dat geld níet had verdiend zou de pot nog lager zijn geweest, wat tenslotte het doel van de mol is. Bovendien wist ie toen nog niet of hij de meeste stemmen zou krijgen, dus dat is ook een risico dan als mol. Of het moet doorgestoken kaart zijn, dat de mol sowieso de meeste stemmen bij die opdracht krijgt, maar dat zou ik wel erg oneerlijk vinden.quote:Op donderdag 26 februari 2015 10:16 schreef Karstman het volgende:
Als Chris het is verliezen ze toch nog 2k uit de pot vanwege die verkiezingsopdracht. Dat compenseert lekker voor zijn toevoegingen aan de pot.
Zoals Zuid - Afrika? IJsland? Spanje? Nicaragua? El Salvador? Oh wacht..quote:Op donderdag 26 februari 2015 16:20 schreef TLC het volgende:
WIDM mag ook weleens weer een keer in een niet-Aziatisch land plaatsvinden
Dat had ik ook, tot ik er achter kwam dat als je op het getal drukt, je zelf een getal kan invoeren.quote:Op donderdag 26 februari 2015 16:28 schreef PluisigNijntje het volgende:
Die app is echt een drama voor neuroten! Ik krijg mijn punten steeds maar niet op een rond getal geschoven, aargh!
Azië is nu eenmaal erg grootquote:Op donderdag 26 februari 2015 16:20 schreef TLC het volgende:
WIDM mag ook weleens weer een keer in een niet-Aziatisch land plaatsvinden
in de zin van niet drie keer achter elkaarquote:Op donderdag 26 februari 2015 17:08 schreef Meke het volgende:
[..]
Zoals Zuid - Afrika? IJsland? Spanje? Nicaragua? El Salvador? Oh wacht..
quote:Op donderdag 26 februari 2015 20:09 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Weer dat handje van Margriet. Ik wil er alleen niet aan toegeven, want Rik is de mol
Leg dat eens uit?quote:Op donderdag 26 februari 2015 12:18 schreef Zeta het volgende:
Tenslotte is er Rik, maar de muzikale hint zegt dat die eruit vliegt ondanks dat die volgens follow the money de mol zou moeten zijn
De hint is Black Sabbath met het nummer iron man, afgelopen aflevering droeg Rik een shirt met daarop West Coast 58 als je dat googled zie je dat het een comic waarin iron man voorkomtquote:
Wel erg indirect, maar iig wát.quote:Op donderdag 26 februari 2015 20:27 schreef Zeta het volgende:
De hint is Black Sabbath met het nummer iron man, afgelopen aflevering droeg Rik een shirt met daarop West Coast 58 als je dat googled zie je dat het een comic waarin iron man voorkomt
Zeg niet dat mijn mol eruit gaat😪quote:Op donderdag 26 februari 2015 20:27 schreef Zeta het volgende:
De hint is Black Sabbath met het nummer iron man, afgelopen aflevering droeg Rik een shirt met daarop West Coast 58 als je dat googled zie je dat het een comic waarin iron man voorkomt
Marlijn zit ook op Margriet toch?quote:Op donderdag 26 februari 2015 21:03 schreef Jor_Dii het volgende:
Chris zat vol op Margriet dus het is nu wel redelijk eenvoudig vast te stellen dat Rik de Mol is.
Volgens mij zaten ze alle 3 op Margriet.quote:Op donderdag 26 februari 2015 21:03 schreef Jor_Dii het volgende:
Chris zat vol op Margriet dus het is nu wel redelijk eenvoudig vast te stellen dat Rik de Mol is.
Nee, Margriet is de Mol. Chris zat op Margriet, Rik zit op Margriet en Marlijn zit op Margriet. De kandidaten hebben het door.quote:Op donderdag 26 februari 2015 21:03 schreef Jor_Dii het volgende:
Staan gewoon op de widm site dacht ik. Niet al te goede kwaliteit, maar je kan behoorlijk wat seizoenen terug kijken.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 10:04 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Kun je oude WIDM afleveringen terug kijken? Huidige seizoen ben ik bij afgehaakt maar ik wil het oude seizoen in Japan nog wel eens terugzien.
Of zijn ze ergens te downloaden?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 10:07 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Staan gewoon op de widm site dacht ik. Niet al te goede kwaliteit, maar je kan behoorlijk wat seizoenen terug kijken.
Dat weet ik niet. Moet je even bij de piraten kijken.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 10:09 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Of zijn ze ergens te downloaden?
Ben seizoen 10 aan het downloadenquote:Op vrijdag 27 februari 2015 10:13 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. Moet je even bij de piraten kijken.
Rik is de mol.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 10:21 schreef byah het volgende:
Margriet is de mol, Marlijn en Rik werken samen, dus het zal eromhangen wie van die 2 afvalt.
Ik heb alle seizoenen op mijn pc staan. Mocht je nog wat zoeken laat maar weten.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 10:04 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Kun je oude WIDM afleveringen terug kijken? Huidige seizoen ben ik bij afgehaakt maar ik wil het oude seizoen in Japan nog wel eens terugzien.
Dus de mol kan geen geld binnenharken? Soms moet je iets opofferen om jezelf minder verdacht te maken. Ik denk dat Margriet wel in de gaten had dat zij door de meesten als hoofverdachte werd beschouwd.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 10:07 schreef Blik het volgende:
Als Margriet het is, waarom zou je dan geld verdienen bij die foto-opdracht van de vorige aflevering. Dat is toch compleet onlogisch...
Waarom zou Rik dat niet doen? Het is een mooie manier om twijfel te zaaien in (een deel van) de groep. Hij schiet er dus wel degelijk iets mee op.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 10:54 schreef snivoos het volgende:
Margriet is de mol.
Rik de mol? Denk eens na....
Rik heeft Marlijn enorm voorgetrokken met het geven van jokers. Zou een mol dat doen? Zou een mol dat zelfs mogen doen van de programmaleiding? Dat zou toch ontzettend oneerlijk zijn tegenover de andere kandidaten en als mol schiet je er geen ene reet mee op. Alleen Marlijn wist hiervan toch?
Winnaar: Rik, simpelweg omdat hij aangaf al heel lang op Margriet te zitten terwijl Marlijn af en toe twijfels heeft over Rik.
Rik stond de laatste opdracht in het midden. Slimme poging om Marlijn alsnog aan het twijfelen te brengen en de overwinning binnen te slepen. Voor Margriet was de buit al binnen, en bij de laatste opdracht gaan mollen zou wel erg obvious zijn.
Wist de groep ervan of alleen Marlijn?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 11:03 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Waarom zou Rik dat niet doen? Het is een mooie manier om twijfel te zaaien in (een deel van) de groep. Hij schiet er dus wel degelijk iets mee op.
Dit. Rik wist al lang dat hij door ging omdat hij de Mol is.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 11:04 schreef TheVulture het volgende:
Ik vond Margriet ook erg oprecht zenuwachtig bij de laatste executie toen Chris naar huis ging, terwijl Rik een soort ongemakkelijke hand op de schouder van Chris legde en eigenlijk helemaal niet gespannen was.
Of Rik was zeker van Margriet en wist dat Chris geen jokers meer had en hij wel.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 11:13 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Dit. Rik wist al lang dat hij door ging omdat hij de Mol is.
Wie pakte er zinloos jokers om ze daarna weg te gevenquote:Op vrijdag 27 februari 2015 11:09 schreef snivoos het volgende:
[..]
De aflevering was "Zinloos" . Bij wie ontbrak er een zin?
Maar die lage pot komt niet door haar zelf, maar door hoe het programma dit jaar in elkaar zat. Er kwamen wel erg veel mogelijkheden voorbij om uit de pot te stelen in ruil voor jokers of een vrijstelling.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 11:00 schreef snivoos het volgende:
[..]
Dus de mol kan geen geld binnenharken? Soms moet je iets opofferen om jezelf minder verdacht te maken. Ik denk dat Margriet wel in de gaten had dat zij door de meesten als hoofverdachte werd beschouwd.
Bovendien gaat ze al de boeken in als de mol met de laagste pot ooit
Hij heeft als penningmeester meer geld gekost dan Margriet, niet bepaald kandidatengedragquote:Op vrijdag 27 februari 2015 11:20 schreef snivoos het volgende:
Of Rik
Rik zit al heel lang op Margriet. Dat verklaart bij mij nu ook waarom hij zo gebrand was op het ontnemen van het penningmeesterschap van Margriet.
Leuk dat gissen
Wie is de mol site of op youtube De Mol Gemistquote:Op vrijdag 27 februari 2015 10:04 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Zou mij ook wel tegenvallen als dat het geval zou zijn. Ik denk dat Rik het is, maar als Marlijn het blijkt te zijn, zou het helemaal fenomenaal zijn.quote:Op maandag 2 maart 2015 16:43 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Stel dat Margriet de mol is, dan was het live wel heel slecht. Dan zaten Rik, Marlijn, Chris en Martine dus op de goede mol. Dan doe je echt iets fout volgens mij.
???quote:Op woensdag 4 maart 2015 15:08 schreef icloud het volgende:
Ik vind het heel jammer dat dit jaar de mol is verraden, 14 seizoenen hebben ze het stil gehouden en nu......![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
?quote:Op woensdag 4 maart 2015 15:08 schreef icloud het volgende:
Ik vind het heel jammer dat dit jaar de mol is verraden, 14 seizoenen hebben ze het stil gehouden en nu......![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Sander heeft 3 vragen laten horen, met de opdracht om van elk antwoord de eerste letter te pakken. als je dat doet dan blijft er maar een mol over, de andere twee hebben geen relatie met de nos.quote:
Laatste aflevering/vlak voor de ontknoping is er meestal nog een hint die vet duidelijk is. Denk aan alle hints in de trein toen Kees de mol was.quote:Op woensdag 4 maart 2015 15:27 schreef icloud het volgende:
[..]
Sander heeft 3 vragen laten horen, met de opdracht om van elk antwoord de eerste letter te pakken. als je dat doet dan blijft er maar een mol over, de andere twee hebben geen relatie met de nos.
En Sander Lantinga is onderdeel van het WIDM-productie team?quote:Op woensdag 4 maart 2015 15:27 schreef icloud het volgende:
[..]
Sander heeft 3 vragen laten horen, met de opdracht om van elk antwoord de eerste letter te pakken. als je dat doet dan blijft er maar een mol over, de andere twee hebben geen relatie met de nos.
Ik meen me te herinneren dat meestal (altijd?) al wel bekend werd gemaakt wie de winnaar of verliezer is. Of iets als: 'jij bent nieeet de winnaar/verliezer'.quote:Op woensdag 4 maart 2015 15:33 schreef GlennQuagmire het volgende:
[..]
Laatste aflevering/vlak voor de ontknoping is er meestal nog een hint die vet duidelijk is. Denk aan alle hints in de trein toen Kees de mol was.
Dat is elk seizoen andersquote:Op woensdag 4 maart 2015 15:44 schreef Physsic het volgende:
[..]
Ik meen me te herinneren dat meestal (altijd?) al wel bekend werd gemaakt wie de winnaar of verliezer is. Of iets als: 'jij bent nieeet de winnaar/verliezer'.
Vergis ik me?
Ik bedacht me dat ze dat misschien deze keer niet deden, omdat de uitkomst dan al te voorspelbaar zou zijn.
Nee dit keer is de finale live, vandaar dat niks bekend is.quote:Op woensdag 4 maart 2015 15:44 schreef Physsic het volgende:
[..]
Ik meen me te herinneren dat meestal (altijd?) al wel bekend werd gemaakt wie de winnaar of verliezer is. Of iets als: 'jij bent nieeet de winnaar/verliezer'.
Vergis ik me?
Ik bedacht me dat ze dat misschien deze keer niet deden, omdat de uitkomst dan al te voorspelbaar zou zijn.
Sander de heer.quote:Op woensdag 4 maart 2015 15:35 schreef BloedendeVagina het volgende:
[..]
En Sander Lantinga is onderdeel van het WIDM-productie team?
Ik blijf bij Margriet als Mol. Vond de antwoorden ook wel bij Margriet passen.
Rik was veel te ontspannenquote:Op vrijdag 27 februari 2015 11:04 schreef TheVulture het volgende:
Ik vond Margriet ook erg oprecht zenuwachtig bij de laatste executie toen Chris naar huis ging, terwijl Rik een soort ongemakkelijke hand op de schouder van Chris legde en eigenlijk helemaal niet gespannen was.
Als Margriet de mol is is het een voortreffelijk actrice
Lijkt me geen zenuwpees in het dagelijks leven, dus dat zegt naar mijn idee vrij weinig.quote:
Jij kent Rik persoonlijk?quote:Op woensdag 4 maart 2015 16:22 schreef BloedendeVagina het volgende:
[..]
Lijkt me geen zenuwpees in het dagelijks leven, dus dat zegt naar mijn idee vrij weinig.
We zien het morgen wel
Of Rik doet het meer voor de gezelligheid, vandaar ook het strooien met jokers en iedereen in het spel houdenquote:
quote:Op donderdag 5 maart 2015 12:22 schreef Postbus100 het volgende:
Rik is de molkan het vanavond alleen niet live zien, dus dat wordt twee uur lang wegblijven van nu.nl en FOK!
Wat wordt er dan gezegd?quote:Op donderdag 5 maart 2015 13:21 schreef snivoos het volgende:
Ik heb het fragment van Sander de Heer zojuist geluisterd.
Ik zou het echt enorm k*t vinden als ze op deze manier de mol weggeven, een anticlimax op een toch al matig seizoen.
Maar alles wijst wel in die richting. Of het is een "niets is wat het lijkt". Ik hoop op het laatste maar ik zie niet in waarom Margriet of Marlijn juist die geforceerde antwoorden zou geven.
We zullen zien vanavond....
Staat al uitvoerig beschreven in dit topic, ff teruglezenquote:
Ik was al aan het zoekenquote:Op donderdag 5 maart 2015 13:27 schreef snivoos het volgende:
[..]
Staat al uitvoerig beschreven in dit topic, ff teruglezen
EDIT: Sorry, stond in het andere topic: RLS / [WIDM 2015] Het grote hints en theorieën topic! #3
De bekendmaking wordt toch altijd op de lokatie gefilmd? Dus ja, de 3 overblijvers weten de uitkomstquote:Op donderdag 5 maart 2015 14:56 schreef PicoMMP het volgende:
http://www.parool.nl/paro(...)door-mijn-lijf.dhtml
Is het moeilijk om je mond te houden?
'Nee, ik geef standaard hetzelfde antwoord. En vanavond zul je zien dat het ook klopt wat ik zeg. Het geeft een dubbel gevoel dat het geheim dat Marlijn, Margriet en ik al sinds juni delen, vanavond openbaar wordt. Aan de ene kant wil ik het heel graag zeggen, aan de andere kant heb ik nu al een gevoel van weemoed, omdat er vanavond een einde komt aan het spel.'
Ik dacht dat vanavond voor hen ook pas bekend werd wie De Mol is, maar dat weten ze dus alledrie al?
TL;DRquote:Op donderdag 5 maart 2015 14:56 schreef PicoMMP het volgende:
http://www.parool.nl/paro(...)door-mijn-lijf.dhtml
Is het moeilijk om je mond te houden?
'Nee, ik geef standaard hetzelfde antwoord. En vanavond zul je zien dat het ook klopt wat ik zeg. Het geeft een dubbel gevoel dat het geheim dat Marlijn, Margriet en ik al sinds juni delen, vanavond openbaar wordt. Aan de ene kant wil ik het heel graag zeggen, aan de andere kant heb ik nu al een gevoel van weemoed, omdat er vanavond een einde komt aan het spel.'
Ik dacht dat vanavond voor hen ook pas bekend werd wie De Mol is, maar dat weten ze dus alledrie al?
Maar normaal gesproken is de finale ook op de locatie, en dit jaar dus niet. Wanneer zien we dan de reactie van de winnaar en verliezer?quote:Op donderdag 5 maart 2015 15:04 schreef snivoos het volgende:
[..]
De bekendmaking wordt toch altijd op de lokatie gefilmd? Dus ja, de 3 overblijvers weten de uitkomst
Juist dat is logisch ze waren met drie finalisten.quote:Op donderdag 5 maart 2015 15:04 schreef snivoos het volgende:
De bekendmaking wordt toch altijd op de lokatie gefilmd? Dus ja, de 3 overblijvers weten de uitkomst
De finale/ontknoping was/is altijd in Nederland.quote:Op donderdag 5 maart 2015 15:17 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Maar normaal gesproken is de finale ook op de locatie, en dit jaar dus niet. Wanneer zien we dan de reactie van de winnaar en verliezer?
Nee nee de finale wordt normaal vier weken eerder in Nederland opgenomen en in Maart uitgezonden. De reactie van de winnaar en verliezer zie je ook vanavond.quote:Op donderdag 5 maart 2015 15:17 schreef PicoMMP het volgende:
Maar normaal gesproken is de finale ook op de locatie, en dit jaar dus niet. Wanneer zien we dan de reactie van de winnaar en verliezer?
Nee dacht het nietquote:Op donderdag 5 maart 2015 16:22 schreef svann het volgende:
Echt helemaal geen Moltalk-achtig napraten vanavond?
Oke, dus toch niet helemaal livequote:Op donderdag 5 maart 2015 15:28 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Nee nee de finale wordt normaal vier weken eerder in Nederland opgenomen en in Maart uitgezonden. De reactie van de winnaar en verliezer zie je ook vanavond.
Jawel, voor het eerst dit jaar is het live. Rik, Marlijn en Margriet weten het natuurlijk al, die kregen het in Sri Lanka te horen, maar de terugblik en de ontknoping voor de andere kandidaten is vanavond live.quote:
Op radio 2 gaan ze napraten met de winnaar, mol en verliezer zeiden ze. Moltalk ging dacht ik wel filmpjes maken van vanavond die op de site komen.quote:Op donderdag 5 maart 2015 16:22 schreef svann het volgende:
Echt helemaal geen Moltalk-achtig napraten vanavond?
Ja, dus niet helemaal livequote:Op donderdag 5 maart 2015 17:27 schreef BobW het volgende:
[..]
Jawel, voor het eerst dit jaar is het live. Rik, Marlijn en Margriet weten het natuurlijk al, die kregen het in Sri Lanka te horen, maar de terugblik en de ontknoping voor de andere kandidaten is vanavond live.
Jawel is wel live vanavond ! Marlijn, Rik en Margriet weten het sinds juni vorig jaar van de ontknoping en de andere kandidaten en wij krijgen vanavond te horen en te zien.quote:
Idd, Margriet is de molquote:Op donderdag 5 maart 2015 17:16 schreef roos94 het volgende:
Rik is sowieso niet de mol, is nieteens spannend meer
Hoorde het ook jaquote:Op donderdag 5 maart 2015 19:21 schreef Sked het volgende:
Albert Verlinde acht het realistisch dat Chris terugkomt en de mol is
ik ook, maar zal wel nietquote:Op donderdag 5 maart 2015 19:26 schreef DKUp het volgende:
Marlijn als mol zal ik echt fantastisch vinden
Die is het ookquote:Op donderdag 5 maart 2015 19:26 schreef DKUp het volgende:
Ik heb het vanaf het begin gezegd. Maar nu in de app heb ik m'n punten toch maar op Rik gezet...quote:
afhankelijk van de mol streken danquote:Op donderdag 5 maart 2015 19:26 schreef DKUp het volgende:
Marlijn naakt in de Playboy zou ik nog fantastischer vindenquote:Op donderdag 5 maart 2015 19:26 schreef DKUp het volgende:
QFTquote:Op donderdag 5 maart 2015 20:51 schreef BloedendeVagina het volgende:
[..]
Marlijn naakt in de Playboy zou ik nog fantastischer vinden
"De ontplofte Mol"quote:Op donderdag 5 maart 2015 20:32 schreef franklop het volgende:
[..]
afhankelijk van de mol streken dan
Oh, tof !quote:Op woensdag 11 maart 2015 02:35 schreef liesje1979 het volgende:
Dit is leuk!!
http://www.wieisdemolinc.nl/category/afleveringen/
Onbekende Nederlanders, veel kleiner budget als WIDM en toch echt tof.
Het is gewoon in de buurt opgenomen dus geen spectaculaire natuurshots en theeplantages etc, heel erg het programma idee back to basic.
Vanavond 3 afleveringen gekeken en ga de rest zeker ook nog kijken. Voor iedereen met een kleine WIDM kater.
Toevallig ken ik een van die mensen die daaraan meedoet, dus ik heb het allemaal al gezien.quote:Op woensdag 11 maart 2015 02:35 schreef liesje1979 het volgende:
Dit is leuk!!
http://www.wieisdemolinc.nl/category/afleveringen/
Onbekende Nederlanders, veel kleiner budget als WIDM en toch echt tof.
Het is gewoon in de buurt opgenomen dus geen spectaculaire natuurshots en theeplantages etc, heel erg het programma idee back to basic.
Vanavond 3 afleveringen gekeken en ga de rest zeker ook nog kijken. Voor iedereen met een kleine WIDM kater.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |