Oke, dus toch niet helemaal livequote:Op donderdag 5 maart 2015 15:28 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Nee nee de finale wordt normaal vier weken eerder in Nederland opgenomen en in Maart uitgezonden. De reactie van de winnaar en verliezer zie je ook vanavond.
Jawel, voor het eerst dit jaar is het live. Rik, Marlijn en Margriet weten het natuurlijk al, die kregen het in Sri Lanka te horen, maar de terugblik en de ontknoping voor de andere kandidaten is vanavond live.quote:
Op radio 2 gaan ze napraten met de winnaar, mol en verliezer zeiden ze. Moltalk ging dacht ik wel filmpjes maken van vanavond die op de site komen.quote:Op donderdag 5 maart 2015 16:22 schreef svann het volgende:
Echt helemaal geen Moltalk-achtig napraten vanavond?
Ja, dus niet helemaal livequote:Op donderdag 5 maart 2015 17:27 schreef BobW het volgende:
[..]
Jawel, voor het eerst dit jaar is het live. Rik, Marlijn en Margriet weten het natuurlijk al, die kregen het in Sri Lanka te horen, maar de terugblik en de ontknoping voor de andere kandidaten is vanavond live.
Jawel is wel live vanavond ! Marlijn, Rik en Margriet weten het sinds juni vorig jaar van de ontknoping en de andere kandidaten en wij krijgen vanavond te horen en te zien.quote:
Idd, Margriet is de molquote:Op donderdag 5 maart 2015 17:16 schreef roos94 het volgende:
Rik is sowieso niet de mol, is nieteens spannend meer
Hoorde het ook jaquote:Op donderdag 5 maart 2015 19:21 schreef Sked het volgende:
Albert Verlinde acht het realistisch dat Chris terugkomt en de mol is
ik ook, maar zal wel nietquote:Op donderdag 5 maart 2015 19:26 schreef DKUp het volgende:
Marlijn als mol zal ik echt fantastisch vinden
Die is het ookquote:Op donderdag 5 maart 2015 19:26 schreef DKUp het volgende:
Ik heb het vanaf het begin gezegd. Maar nu in de app heb ik m'n punten toch maar op Rik gezet...quote:
afhankelijk van de mol streken danquote:Op donderdag 5 maart 2015 19:26 schreef DKUp het volgende:
Marlijn naakt in de Playboy zou ik nog fantastischer vindenquote:Op donderdag 5 maart 2015 19:26 schreef DKUp het volgende:
QFTquote:Op donderdag 5 maart 2015 20:51 schreef BloedendeVagina het volgende:
[..]
Marlijn naakt in de Playboy zou ik nog fantastischer vinden
"De ontplofte Mol"quote:Op donderdag 5 maart 2015 20:32 schreef franklop het volgende:
[..]
afhankelijk van de mol streken dan
Oh, tof !quote:Op woensdag 11 maart 2015 02:35 schreef liesje1979 het volgende:
Dit is leuk!!
http://www.wieisdemolinc.nl/category/afleveringen/
Onbekende Nederlanders, veel kleiner budget als WIDM en toch echt tof.
Het is gewoon in de buurt opgenomen dus geen spectaculaire natuurshots en theeplantages etc, heel erg het programma idee back to basic.
Vanavond 3 afleveringen gekeken en ga de rest zeker ook nog kijken. Voor iedereen met een kleine WIDM kater.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |