Nee dit keer is de finale live, vandaar dat niks bekend is.quote:Op woensdag 4 maart 2015 15:44 schreef Physsic het volgende:
[..]
Ik meen me te herinneren dat meestal (altijd?) al wel bekend werd gemaakt wie de winnaar of verliezer is. Of iets als: 'jij bent nieeet de winnaar/verliezer'.
Vergis ik me?
Ik bedacht me dat ze dat misschien deze keer niet deden, omdat de uitkomst dan al te voorspelbaar zou zijn.
Sander de heer.quote:Op woensdag 4 maart 2015 15:35 schreef BloedendeVagina het volgende:
[..]
En Sander Lantinga is onderdeel van het WIDM-productie team?
Ik blijf bij Margriet als Mol. Vond de antwoorden ook wel bij Margriet passen.
Rik was veel te ontspannenquote:Op vrijdag 27 februari 2015 11:04 schreef TheVulture het volgende:
Ik vond Margriet ook erg oprecht zenuwachtig bij de laatste executie toen Chris naar huis ging, terwijl Rik een soort ongemakkelijke hand op de schouder van Chris legde en eigenlijk helemaal niet gespannen was.
Als Margriet de mol is is het een voortreffelijk actrice
Lijkt me geen zenuwpees in het dagelijks leven, dus dat zegt naar mijn idee vrij weinig.quote:
Jij kent Rik persoonlijk?quote:Op woensdag 4 maart 2015 16:22 schreef BloedendeVagina het volgende:
[..]
Lijkt me geen zenuwpees in het dagelijks leven, dus dat zegt naar mijn idee vrij weinig.
We zien het morgen wel
Of Rik doet het meer voor de gezelligheid, vandaar ook het strooien met jokers en iedereen in het spel houdenquote:
quote:Op donderdag 5 maart 2015 12:22 schreef Postbus100 het volgende:
Rik is de molkan het vanavond alleen niet live zien, dus dat wordt twee uur lang wegblijven van nu.nl en FOK!
Wat wordt er dan gezegd?quote:Op donderdag 5 maart 2015 13:21 schreef snivoos het volgende:
Ik heb het fragment van Sander de Heer zojuist geluisterd.
Ik zou het echt enorm k*t vinden als ze op deze manier de mol weggeven, een anticlimax op een toch al matig seizoen.
Maar alles wijst wel in die richting. Of het is een "niets is wat het lijkt". Ik hoop op het laatste maar ik zie niet in waarom Margriet of Marlijn juist die geforceerde antwoorden zou geven.
We zullen zien vanavond....
Staat al uitvoerig beschreven in dit topic, ff teruglezenquote:
Ik was al aan het zoekenquote:Op donderdag 5 maart 2015 13:27 schreef snivoos het volgende:
[..]
Staat al uitvoerig beschreven in dit topic, ff teruglezen
EDIT: Sorry, stond in het andere topic: RLS / [WIDM 2015] Het grote hints en theorieën topic! #3
De bekendmaking wordt toch altijd op de lokatie gefilmd? Dus ja, de 3 overblijvers weten de uitkomstquote:Op donderdag 5 maart 2015 14:56 schreef PicoMMP het volgende:
http://www.parool.nl/paro(...)door-mijn-lijf.dhtml
Is het moeilijk om je mond te houden?
'Nee, ik geef standaard hetzelfde antwoord. En vanavond zul je zien dat het ook klopt wat ik zeg. Het geeft een dubbel gevoel dat het geheim dat Marlijn, Margriet en ik al sinds juni delen, vanavond openbaar wordt. Aan de ene kant wil ik het heel graag zeggen, aan de andere kant heb ik nu al een gevoel van weemoed, omdat er vanavond een einde komt aan het spel.'
Ik dacht dat vanavond voor hen ook pas bekend werd wie De Mol is, maar dat weten ze dus alledrie al?
TL;DRquote:Op donderdag 5 maart 2015 14:56 schreef PicoMMP het volgende:
http://www.parool.nl/paro(...)door-mijn-lijf.dhtml
Is het moeilijk om je mond te houden?
'Nee, ik geef standaard hetzelfde antwoord. En vanavond zul je zien dat het ook klopt wat ik zeg. Het geeft een dubbel gevoel dat het geheim dat Marlijn, Margriet en ik al sinds juni delen, vanavond openbaar wordt. Aan de ene kant wil ik het heel graag zeggen, aan de andere kant heb ik nu al een gevoel van weemoed, omdat er vanavond een einde komt aan het spel.'
Ik dacht dat vanavond voor hen ook pas bekend werd wie De Mol is, maar dat weten ze dus alledrie al?
Maar normaal gesproken is de finale ook op de locatie, en dit jaar dus niet. Wanneer zien we dan de reactie van de winnaar en verliezer?quote:Op donderdag 5 maart 2015 15:04 schreef snivoos het volgende:
[..]
De bekendmaking wordt toch altijd op de lokatie gefilmd? Dus ja, de 3 overblijvers weten de uitkomst
Juist dat is logisch ze waren met drie finalisten.quote:Op donderdag 5 maart 2015 15:04 schreef snivoos het volgende:
De bekendmaking wordt toch altijd op de lokatie gefilmd? Dus ja, de 3 overblijvers weten de uitkomst
De finale/ontknoping was/is altijd in Nederland.quote:Op donderdag 5 maart 2015 15:17 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Maar normaal gesproken is de finale ook op de locatie, en dit jaar dus niet. Wanneer zien we dan de reactie van de winnaar en verliezer?
Nee nee de finale wordt normaal vier weken eerder in Nederland opgenomen en in Maart uitgezonden. De reactie van de winnaar en verliezer zie je ook vanavond.quote:Op donderdag 5 maart 2015 15:17 schreef PicoMMP het volgende:
Maar normaal gesproken is de finale ook op de locatie, en dit jaar dus niet. Wanneer zien we dan de reactie van de winnaar en verliezer?
Nee dacht het nietquote:Op donderdag 5 maart 2015 16:22 schreef svann het volgende:
Echt helemaal geen Moltalk-achtig napraten vanavond?
Oke, dus toch niet helemaal livequote:Op donderdag 5 maart 2015 15:28 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Nee nee de finale wordt normaal vier weken eerder in Nederland opgenomen en in Maart uitgezonden. De reactie van de winnaar en verliezer zie je ook vanavond.
Jawel, voor het eerst dit jaar is het live. Rik, Marlijn en Margriet weten het natuurlijk al, die kregen het in Sri Lanka te horen, maar de terugblik en de ontknoping voor de andere kandidaten is vanavond live.quote:
Op radio 2 gaan ze napraten met de winnaar, mol en verliezer zeiden ze. Moltalk ging dacht ik wel filmpjes maken van vanavond die op de site komen.quote:Op donderdag 5 maart 2015 16:22 schreef svann het volgende:
Echt helemaal geen Moltalk-achtig napraten vanavond?
Ja, dus niet helemaal livequote:Op donderdag 5 maart 2015 17:27 schreef BobW het volgende:
[..]
Jawel, voor het eerst dit jaar is het live. Rik, Marlijn en Margriet weten het natuurlijk al, die kregen het in Sri Lanka te horen, maar de terugblik en de ontknoping voor de andere kandidaten is vanavond live.
Jawel is wel live vanavond ! Marlijn, Rik en Margriet weten het sinds juni vorig jaar van de ontknoping en de andere kandidaten en wij krijgen vanavond te horen en te zien.quote:
Idd, Margriet is de molquote:Op donderdag 5 maart 2015 17:16 schreef roos94 het volgende:
Rik is sowieso niet de mol, is nieteens spannend meer
Hoorde het ook jaquote:Op donderdag 5 maart 2015 19:21 schreef Sked het volgende:
Albert Verlinde acht het realistisch dat Chris terugkomt en de mol is
ik ook, maar zal wel nietquote:Op donderdag 5 maart 2015 19:26 schreef DKUp het volgende:
Marlijn als mol zal ik echt fantastisch vinden
Die is het ookquote:Op donderdag 5 maart 2015 19:26 schreef DKUp het volgende:
Ik heb het vanaf het begin gezegd. Maar nu in de app heb ik m'n punten toch maar op Rik gezet...quote:
afhankelijk van de mol streken danquote:Op donderdag 5 maart 2015 19:26 schreef DKUp het volgende:
Marlijn naakt in de Playboy zou ik nog fantastischer vindenquote:Op donderdag 5 maart 2015 19:26 schreef DKUp het volgende:
QFTquote:Op donderdag 5 maart 2015 20:51 schreef BloedendeVagina het volgende:
[..]
Marlijn naakt in de Playboy zou ik nog fantastischer vinden
"De ontplofte Mol"quote:Op donderdag 5 maart 2015 20:32 schreef franklop het volgende:
[..]
afhankelijk van de mol streken dan
Oh, tof !quote:Op woensdag 11 maart 2015 02:35 schreef liesje1979 het volgende:
Dit is leuk!!
http://www.wieisdemolinc.nl/category/afleveringen/
Onbekende Nederlanders, veel kleiner budget als WIDM en toch echt tof.
Het is gewoon in de buurt opgenomen dus geen spectaculaire natuurshots en theeplantages etc, heel erg het programma idee back to basic.
Vanavond 3 afleveringen gekeken en ga de rest zeker ook nog kijken. Voor iedereen met een kleine WIDM kater.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |