Op het .com forum heeft iemand volledig uitgeschreven wie welke cijfers opdreunde en wie vervolgens antwoordde of Art het cijfer wel of niet heeft genoemd. Martine heeft daarbij nul keer gelogen. Geen mol dus. Margriet daarentegen... Terwijl ik al vrij ver in mijn Rik-tunnel zit.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 12:48 schreef Tijn het volgende:
Ik geloof er niks van dat Martine de mol kan zijn. Ze heeft door te liegen over de zwarte vrijstelling een joker van Rik afgetroggeld. Het lijkt me bijzonder sterk dat een mol zoiets zou doen.
Chris heeft misschien veel geld opgehaald maar misschien nog meer verlorenquote:Op vrijdag 6 februari 2015 10:03 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik kan me bijvoorbeeld van Annemarie nog herinneren dat er hier op het forum heel fanatiek werd geroepen dat zij nooit de mol kon zijn omdat ze teveel geld zou hebben verdiend voor de pot. Ook een seizoen met een historisch lage pot, dus misschien is daar hetzelfde gebeurd als dit jaar?
Eens.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 10:46 schreef TheVulture het volgende:
Wat mij betreft wordt het spel onderhand wel te verneukt door al die jokers, vrijstellingen en dubbele bodems. Ik wil gewoon terug naar back to basic zodat je ook weer kandidaten krijgt die echt voor de pot gaan strijden. Met al die jokers hoeft een Mol amper zelf nog wat te doen en dit begint mijn kijkplezier wel aan te tasten
Ik zie Rik nog in een hevig bezweet shirt aan een kar trekken, ergens denk ik niet dat je als mol zoveel moeite gaat doen om geld binnen te halen.quote:Op woensdag 25 februari 2015 21:56 schreef Tinos85 het volgende:
Rik blijft dan toch ook een mogelijkheid voor de Mol
Maar volgens mij keek Rik wel naar de envelop.quote:Op woensdag 25 februari 2015 23:33 schreef TLC het volgende:
[..]
Ik zie Rik nog in een hevig bezweet shirt aan een kar trekken, ergens denk ik niet dat je als mol zoveel moeite gaat doen om geld binnen te halen.
En ik zie nog steeds Chris voor me die met een armgebaar Rik afleidde toen die op een boei afliep met daaraan een envelop
Dat zou voor Chris een geluk bij een ongeluk zijn dat Rik toch de envelop niet zagquote:Op woensdag 25 februari 2015 23:40 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Maar volgens mij keek Rik wel naar de envelop.
En liep vervolgens door.
Of iedereen de mol zijn zijnquote:Op woensdag 4 februari 2015 18:17 schreef BloedendeVagina het volgende:
[..]
Het zou een nog grotere stunt zijn als er helemaal geen mol zou zijn.
Chris heeft veel meer geld verdiend dan Rik.quote:Op woensdag 25 februari 2015 23:33 schreef TLC het volgende:
[..]
Ik zie Rik nog in een hevig bezweet shirt aan een kar trekken, ergens denk ik niet dat je als mol zoveel moeite gaat doen om geld binnen te halen.
En ik zie nog steeds Chris voor me die met een armgebaar Rik afleidde toen die op een boei afliep met daaraan een envelop
Dan nog vind ik het omgekeerde wereld om zoveel geld te verdienen omdat er toch nog geld uit de pot gaat. Als hij al dat geld níet had verdiend zou de pot nog lager zijn geweest, wat tenslotte het doel van de mol is. Bovendien wist ie toen nog niet of hij de meeste stemmen zou krijgen, dus dat is ook een risico dan als mol. Of het moet doorgestoken kaart zijn, dat de mol sowieso de meeste stemmen bij die opdracht krijgt, maar dat zou ik wel erg oneerlijk vinden.quote:Op donderdag 26 februari 2015 10:16 schreef Karstman het volgende:
Als Chris het is verliezen ze toch nog 2k uit de pot vanwege die verkiezingsopdracht. Dat compenseert lekker voor zijn toevoegingen aan de pot.
Zoals Zuid - Afrika? IJsland? Spanje? Nicaragua? El Salvador? Oh wacht..quote:Op donderdag 26 februari 2015 16:20 schreef TLC het volgende:
WIDM mag ook weleens weer een keer in een niet-Aziatisch land plaatsvinden
Dat had ik ook, tot ik er achter kwam dat als je op het getal drukt, je zelf een getal kan invoeren.quote:Op donderdag 26 februari 2015 16:28 schreef PluisigNijntje het volgende:
Die app is echt een drama voor neuroten! Ik krijg mijn punten steeds maar niet op een rond getal geschoven, aargh!
Azië is nu eenmaal erg grootquote:Op donderdag 26 februari 2015 16:20 schreef TLC het volgende:
WIDM mag ook weleens weer een keer in een niet-Aziatisch land plaatsvinden
in de zin van niet drie keer achter elkaarquote:Op donderdag 26 februari 2015 17:08 schreef Meke het volgende:
[..]
Zoals Zuid - Afrika? IJsland? Spanje? Nicaragua? El Salvador? Oh wacht..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |