Dit viel mij ook erg opquote:Op vrijdag 30 januari 2015 21:30 schreef bioloogje het volgende:
Is er iemand in verband te brengen met honden? Ik zag vorige week een aantal honden in beeld, en ook deze week zag ik er weer een voorbij schieten bij de eliminatie...
misschien dat alle gebruikte plaatsen geboorteplaatsen van de mollen zijn van alle seizoenen? (Gewoon een brainwave, zal vast niet gezien die rare namen)quote:Op zaterdag 31 januari 2015 01:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik vind haar het minst verdacht eigenlijk. Die opdracht in het strand nog even gaan analyseren met Viktor, waarom zou je dat doen als Mol? Of zo'n opmerking over op bezoek gaan bij ons paps en mams in Veendam, volgens mij is het commentaar van de mol niet zo speels.
Wat mij opviel was dat Martine bij het overdragen van het penningmeesterschap ineens riep dat meer mensen een briefje van de mol hadden gekregen en direct naar Marlijn keek, die ontkende. Dus blijkbaar had Marlijn die informatie niet gedeeld...quote:Op zaterdag 31 januari 2015 01:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Moest het pak vanuit enschede eigenlijk naar bokt? Of was dat een latere? Ik vind dat Martine wel heel erg aan het mollen was deze uitzending sowieso, dus..
Anderzijds... Vind ik dat al mijn verdachten "nodeloos" mollen.
Jup. En waar de regie Rik en Marlijn wilde laten opdraaien voor dingen werd Martine buiten schot gehouden.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 09:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wat mij opviel was dat Martine bij het overdragen van het penningmeesterschap ineens riep dat meer mensen een briefje van de mol hadden gekregen en direct naar Marlijn keek, die ontkende. Dus blijkbaar had Marlijn die informatie niet gedeeld...
Als Rik de mol is, waarom wilde hij dan de penningmeester worden in het museum toen ze hun eerste geld hadden verdiend? De mol wilde daar dat Margriet of Martine de penningmeester zou worden.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 01:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik vind Rik zo'n type dat of de mol is, of zo onzeker is over wie de mol is dat hij zelf meer bezig is dingen fout te doen dan de mol zelf.
Aangezien de groep zo ontzettend weinig geld binnensleept (omdat ze steeds voor de jokers/vrijstellingen gaan ipv het geld), heeft de redactie misschien wel aan de mol gevraagd om eens wat geld in de pot te brengen, want het kan natuurlijk ook niet eindigen met een lege potquote:Op zaterdag 31 januari 2015 12:07 schreef Zeta het volgende:
Chris is te enthiousiast en te Art achtig bezig, maar toen hij in die control room zat had die zo hard kunnen mollen en toch 1500 piek opgehaald, ik denk eerder dat 1 van de mensen in de bootjes bewust een verkeerd pakketje heeft meegenomen(al hintte de regie heel erg dat dat marlijn is).
Maar uiteindelijk haakte hij daar af en is hij het toch niet geworden, maar daardoor had hij wel een case dat het hem niet lekker zou zitten dat Margriet het is en kon hij op een geloofwaardige manier deze aflevering claimen dat hij de penningmeester zou moeten zijn en... surprise surprise... nu wil de Mol de volgende aflevering waarschijnlijk dat de nieuwe penningmeester weer geld uit de pot haalt. How convenient.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 11:50 schreef Tijn het volgende:
[..]
Als Rik de mol is, waarom wilde hij dan de penningmeester worden in het museum toen ze hun eerste geld hadden verdiend? De mol wilde daar dat Margriet of Martine de penningmeester zou worden.
Ging Viktor niet naar huis met exact die mensen als verdachten?quote:Op zaterdag 31 januari 2015 14:50 schreef Xummon het volgende:
Marlijn is echt te overduidelijk in beeld met haar acties
Carolina in mij te onzichtbaar
Chris, Rik, Martine en Margriet zijn mijn verdachten
Er was er een met RVDW erin. Rik van der Westerlaken?quote:Op vrijdag 30 januari 2015 23:09 schreef quickstepster het volgende:
heb helaas de pakketcodes niet opgeschreven.... zou daar nog iets uit te halen zijn?
barcode WIDMRVDW?quote:Op zaterdag 31 januari 2015 17:05 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Er was er een met RVDW erin. Rik van der Westerlaken?
quote:Op zondag 1 februari 2015 00:32 schreef Poepz0r het volgende:
Die kraaien slaan op de studentenvereniging waar Rik ooit bij zat. Hun logo bevat zwarte kraaien
quote:Op zaterdag 31 januari 2015 17:05 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Er was er een met RVDW erin. Rik van der Westerlaken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |