Vorige week heb ik die niet gezien, net ook inderdaadquote:Op vrijdag 30 januari 2015 21:30 schreef bioloogje het volgende:
Is er iemand in verband te brengen met honden? Ik zag vorige week een aantal honden in beeld, en ook deze week zag ik er weer een voorbij schieten bij de eliminatie...
Toen liep er een hond de trap af bij het kiezen van de bakjes.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 21:36 schreef essnhills het volgende:
[..]
Vorige week heb ik die niet gezien, net ook inderdaad
Vorige week 2 of 3 honden gespot. Toen vielen ze mij voor het eerst op. Er zat er een op een trap en ook op andere momenten kwamen ze in beeld.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 21:36 schreef essnhills het volgende:
[..]
Vorige week heb ik die niet gezien, net ook inderdaad
Martinequote:Op vrijdag 30 januari 2015 21:42 schreef Antal het volgende:
Wie groef er in het zand met zijn/haar handen..... ? want een echte mol.... graaft met zijn handen ipv schep...
Ik geloof niet dat Margriet de mol is. Bij de opdracht in het politiebureau (met de camera's) is zij de control room niet uitgeweest, maar toch is die opdracht mislukt omdat er in het gebouw diverse camera's die eerst goed stonden later weer verplaatst zijn.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 20:40 schreef Stickertje het volgende:
ik zou wel teleurgesteld zijn als margriet de mol is
Als Martine de mol is, is het wel een beetje raar dat ze liegt dat ze de zwarte vrijstelling heeft en daarmee een joker aftroggelt van Rik. Ik vind het niet zo sjiek van de mol om de jokers van kandidaten te pikken. Ik zeg niet dat het niet kan, maar het is in elk geval niet erg gebruikelijk.quote:
Ik google net dat martine in een cabaretduo zit/zat genaamd hulphondquote:Op vrijdag 30 januari 2015 21:42 schreef Antal het volgende:
Wie groef er in het zand met zijn/haar handen..... ? want een echte mol.... graaft met zijn handen ipv schep...
Die camera's waren gemakkelijk te verplaatsen door aan de kabels in de controlekamer te trekken, volgens mij... en Margriet heeft (volgens de regie) vorige week gezegd dat de mol bij de tempelopdracht voor bakje 11 koos, waar zij zelf de zwarte vrijstelling uit heeft gehaald... nu hoop ik niet dat ze de mol is, maar ik begin Margriet nu toch erg verdacht te vinden...quote:Op vrijdag 30 januari 2015 21:43 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat Margriet de mol is. Bij de opdracht in het politiebureau (met de camera's) is zij de control room niet uitgeweest, maar toch is die opdracht mislukt omdat er in het gebouw diverse camera's die eerst goed stonden later weer verplaatst zijn.
Het ligt in de lijn der verwachting dat de mol zich daarmee heeft beziggehouden. Margriet kan dat in elk geval (als enige) niet gedaan hebben.
Ik denk dat dat wel was opgevallen, aangezien er continu meerdere mensen in de controlekamer waren.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 22:08 schreef DaMart het volgende:
[..]
Die camera's waren gemakkelijk te verplaatsen door aan de kabels in de controlekamer te trekken
Chris was de enige die bijna de hele tijd rondrende door dat pand. Hem verdenk ik ook nog steeds. Maar ze lieten ook een shot zien van een been dat tegen een camerakabel kwam, waardoor de kabel verschoof. En Ajouad verplaatste ook een camera (nadat hij diezelfde al eens goed had gezet) en hij was de mol ook niet... kan dus ook genepmold zijn.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 22:51 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik denk dat dat wel was opgevallen, aangezien er continu meerdere mensen in de controlekamer waren.
Een keertje had misschien nog gekund, maar het is echt meerdere keren met verschillende camera's gebeurd. Dat is toch wel moeilijk vanuit de controlekamer te doen zonder dat iemand het ziet.
Er is inderdaad zeker ook genepmold, maar het lijkt me toch wel logisch dat het gros van de camera's verplaatst is door de mol zelf.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 22:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
Chris was de enige die bijna de hele tijd rondrende door dat pand. Hem verdenk ik ook nog steeds. Maar ze lieten ook een shot zien van een been dat tegen een camerakabel kwam, waardoor de kabel verschoof. En Ajouad verplaatste ook een camera (nadat hij diezelfde al eens goed had gezet) en hij was de mol ook niet... kan dus ook genepmold zijn.
Groeten vanuit boktgod, tevens groeten aan broeder espgod, dat ligt er naast.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 01:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik moest echt lachen om die sluikreclame voor bokt, jammer dat ze niet FOK! genoemd hebben.
Groeten terug aan iedereen daar, vooral de manege van bokt!quote:Op zaterdag 31 januari 2015 01:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Groeten vanuit boktgod, tevens groeten aan broeder espgod, dat ligt er naast.
Moest het pak vanuit enschede eigenlijk naar bokt? Of was dat een latere? Ik vind dat Martine wel heel erg aan het mollen was deze uitzending sowieso, dus..quote:Op vrijdag 30 januari 2015 23:09 schreef quickstepster het volgende:
heb helaas de pakketcodes niet opgeschreven.... zou daar nog iets uit te halen zijn?
Ik vind haar het minst verdacht eigenlijk. Die opdracht in het strand nog even gaan analyseren met Viktor, waarom zou je dat doen als Mol? Of zo'n opmerking over op bezoek gaan bij ons paps en mams in Veendam, volgens mij is het commentaar van de mol niet zo speels.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 01:42 schreef Blijdoener het volgende:
Is er iemand die het ook een beetje raar begint te vinden dat Carolina haar nagellak nog niet is afgebladderd? Blijkbaar werkt ze het telkens bij, waarom niet eens een ander kleurtje? Ik begin haar steeds meer te verdenken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |