Die camera's waren gemakkelijk te verplaatsen door aan de kabels in de controlekamer te trekken, volgens mij... en Margriet heeft (volgens de regie) vorige week gezegd dat de mol bij de tempelopdracht voor bakje 11 koos, waar zij zelf de zwarte vrijstelling uit heeft gehaald... nu hoop ik niet dat ze de mol is, maar ik begin Margriet nu toch erg verdacht te vinden...quote:Op vrijdag 30 januari 2015 21:43 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat Margriet de mol is. Bij de opdracht in het politiebureau (met de camera's) is zij de control room niet uitgeweest, maar toch is die opdracht mislukt omdat er in het gebouw diverse camera's die eerst goed stonden later weer verplaatst zijn.
Het ligt in de lijn der verwachting dat de mol zich daarmee heeft beziggehouden. Margriet kan dat in elk geval (als enige) niet gedaan hebben.
Ik denk dat dat wel was opgevallen, aangezien er continu meerdere mensen in de controlekamer waren.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 22:08 schreef DaMart het volgende:
[..]
Die camera's waren gemakkelijk te verplaatsen door aan de kabels in de controlekamer te trekken
Chris was de enige die bijna de hele tijd rondrende door dat pand. Hem verdenk ik ook nog steeds. Maar ze lieten ook een shot zien van een been dat tegen een camerakabel kwam, waardoor de kabel verschoof. En Ajouad verplaatste ook een camera (nadat hij diezelfde al eens goed had gezet) en hij was de mol ook niet... kan dus ook genepmold zijn.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 22:51 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik denk dat dat wel was opgevallen, aangezien er continu meerdere mensen in de controlekamer waren.
Een keertje had misschien nog gekund, maar het is echt meerdere keren met verschillende camera's gebeurd. Dat is toch wel moeilijk vanuit de controlekamer te doen zonder dat iemand het ziet.
Er is inderdaad zeker ook genepmold, maar het lijkt me toch wel logisch dat het gros van de camera's verplaatst is door de mol zelf.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 22:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
Chris was de enige die bijna de hele tijd rondrende door dat pand. Hem verdenk ik ook nog steeds. Maar ze lieten ook een shot zien van een been dat tegen een camerakabel kwam, waardoor de kabel verschoof. En Ajouad verplaatste ook een camera (nadat hij diezelfde al eens goed had gezet) en hij was de mol ook niet... kan dus ook genepmold zijn.
Groeten vanuit boktgod, tevens groeten aan broeder espgod, dat ligt er naast.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 01:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik moest echt lachen om die sluikreclame voor bokt, jammer dat ze niet FOK! genoemd hebben.
Groeten terug aan iedereen daar, vooral de manege van bokt!quote:Op zaterdag 31 januari 2015 01:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Groeten vanuit boktgod, tevens groeten aan broeder espgod, dat ligt er naast.
Moest het pak vanuit enschede eigenlijk naar bokt? Of was dat een latere? Ik vind dat Martine wel heel erg aan het mollen was deze uitzending sowieso, dus..quote:Op vrijdag 30 januari 2015 23:09 schreef quickstepster het volgende:
heb helaas de pakketcodes niet opgeschreven.... zou daar nog iets uit te halen zijn?
Ik vind haar het minst verdacht eigenlijk. Die opdracht in het strand nog even gaan analyseren met Viktor, waarom zou je dat doen als Mol? Of zo'n opmerking over op bezoek gaan bij ons paps en mams in Veendam, volgens mij is het commentaar van de mol niet zo speels.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 01:42 schreef Blijdoener het volgende:
Is er iemand die het ook een beetje raar begint te vinden dat Carolina haar nagellak nog niet is afgebladderd? Blijkbaar werkt ze het telkens bij, waarom niet eens een ander kleurtje? Ik begin haar steeds meer te verdenken.
Dit viel mij ook erg opquote:Op vrijdag 30 januari 2015 21:30 schreef bioloogje het volgende:
Is er iemand in verband te brengen met honden? Ik zag vorige week een aantal honden in beeld, en ook deze week zag ik er weer een voorbij schieten bij de eliminatie...
misschien dat alle gebruikte plaatsen geboorteplaatsen van de mollen zijn van alle seizoenen? (Gewoon een brainwave, zal vast niet gezien die rare namen)quote:Op zaterdag 31 januari 2015 01:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik vind haar het minst verdacht eigenlijk. Die opdracht in het strand nog even gaan analyseren met Viktor, waarom zou je dat doen als Mol? Of zo'n opmerking over op bezoek gaan bij ons paps en mams in Veendam, volgens mij is het commentaar van de mol niet zo speels.
Wat mij opviel was dat Martine bij het overdragen van het penningmeesterschap ineens riep dat meer mensen een briefje van de mol hadden gekregen en direct naar Marlijn keek, die ontkende. Dus blijkbaar had Marlijn die informatie niet gedeeld...quote:Op zaterdag 31 januari 2015 01:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Moest het pak vanuit enschede eigenlijk naar bokt? Of was dat een latere? Ik vind dat Martine wel heel erg aan het mollen was deze uitzending sowieso, dus..
Anderzijds... Vind ik dat al mijn verdachten "nodeloos" mollen.
Jup. En waar de regie Rik en Marlijn wilde laten opdraaien voor dingen werd Martine buiten schot gehouden.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 09:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wat mij opviel was dat Martine bij het overdragen van het penningmeesterschap ineens riep dat meer mensen een briefje van de mol hadden gekregen en direct naar Marlijn keek, die ontkende. Dus blijkbaar had Marlijn die informatie niet gedeeld...
Als Rik de mol is, waarom wilde hij dan de penningmeester worden in het museum toen ze hun eerste geld hadden verdiend? De mol wilde daar dat Margriet of Martine de penningmeester zou worden.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 01:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik vind Rik zo'n type dat of de mol is, of zo onzeker is over wie de mol is dat hij zelf meer bezig is dingen fout te doen dan de mol zelf.
Aangezien de groep zo ontzettend weinig geld binnensleept (omdat ze steeds voor de jokers/vrijstellingen gaan ipv het geld), heeft de redactie misschien wel aan de mol gevraagd om eens wat geld in de pot te brengen, want het kan natuurlijk ook niet eindigen met een lege potquote:Op zaterdag 31 januari 2015 12:07 schreef Zeta het volgende:
Chris is te enthiousiast en te Art achtig bezig, maar toen hij in die control room zat had die zo hard kunnen mollen en toch 1500 piek opgehaald, ik denk eerder dat 1 van de mensen in de bootjes bewust een verkeerd pakketje heeft meegenomen(al hintte de regie heel erg dat dat marlijn is).
Maar uiteindelijk haakte hij daar af en is hij het toch niet geworden, maar daardoor had hij wel een case dat het hem niet lekker zou zitten dat Margriet het is en kon hij op een geloofwaardige manier deze aflevering claimen dat hij de penningmeester zou moeten zijn en... surprise surprise... nu wil de Mol de volgende aflevering waarschijnlijk dat de nieuwe penningmeester weer geld uit de pot haalt. How convenient.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 11:50 schreef Tijn het volgende:
[..]
Als Rik de mol is, waarom wilde hij dan de penningmeester worden in het museum toen ze hun eerste geld hadden verdiend? De mol wilde daar dat Margriet of Martine de penningmeester zou worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |