quote:Op donderdag 26 februari 2015 20:09 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Weer dat handje van Margriet. Ik wil er alleen niet aan toegeven, want Rik is de mol
Leg dat eens uit?quote:Op donderdag 26 februari 2015 12:18 schreef Zeta het volgende:
Tenslotte is er Rik, maar de muzikale hint zegt dat die eruit vliegt ondanks dat die volgens follow the money de mol zou moeten zijn
De hint is Black Sabbath met het nummer iron man, afgelopen aflevering droeg Rik een shirt met daarop West Coast 58 als je dat googled zie je dat het een comic waarin iron man voorkomtquote:
Wel erg indirect, maar iig wát.quote:Op donderdag 26 februari 2015 20:27 schreef Zeta het volgende:
De hint is Black Sabbath met het nummer iron man, afgelopen aflevering droeg Rik een shirt met daarop West Coast 58 als je dat googled zie je dat het een comic waarin iron man voorkomt
Zeg niet dat mijn mol eruit gaat😪quote:Op donderdag 26 februari 2015 20:27 schreef Zeta het volgende:
De hint is Black Sabbath met het nummer iron man, afgelopen aflevering droeg Rik een shirt met daarop West Coast 58 als je dat googled zie je dat het een comic waarin iron man voorkomt
Marlijn zit ook op Margriet toch?quote:Op donderdag 26 februari 2015 21:03 schreef Jor_Dii het volgende:
Chris zat vol op Margriet dus het is nu wel redelijk eenvoudig vast te stellen dat Rik de Mol is.
Volgens mij zaten ze alle 3 op Margriet.quote:Op donderdag 26 februari 2015 21:03 schreef Jor_Dii het volgende:
Chris zat vol op Margriet dus het is nu wel redelijk eenvoudig vast te stellen dat Rik de Mol is.
Nee, Margriet is de Mol. Chris zat op Margriet, Rik zit op Margriet en Marlijn zit op Margriet. De kandidaten hebben het door.quote:Op donderdag 26 februari 2015 21:03 schreef Jor_Dii het volgende:
Staan gewoon op de widm site dacht ik. Niet al te goede kwaliteit, maar je kan behoorlijk wat seizoenen terug kijken.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 10:04 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Kun je oude WIDM afleveringen terug kijken? Huidige seizoen ben ik bij afgehaakt maar ik wil het oude seizoen in Japan nog wel eens terugzien.
Of zijn ze ergens te downloaden?quote:Op vrijdag 27 februari 2015 10:07 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Staan gewoon op de widm site dacht ik. Niet al te goede kwaliteit, maar je kan behoorlijk wat seizoenen terug kijken.
Dat weet ik niet. Moet je even bij de piraten kijken.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 10:09 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Of zijn ze ergens te downloaden?
Ben seizoen 10 aan het downloadenquote:Op vrijdag 27 februari 2015 10:13 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. Moet je even bij de piraten kijken.
Rik is de mol.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 10:21 schreef byah het volgende:
Margriet is de mol, Marlijn en Rik werken samen, dus het zal eromhangen wie van die 2 afvalt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |