quote:Op donderdag 8 januari 2015 18:57 schreef Lonaa het volgende:
Ik had een halve pizza als avondeten want daar had ik moeilijk veel zin in. Nu voel ik me vol en misselijk.
quote:
Ja ik herken me daar compleet in. Het wordt een ideaal beeld in je hoofd, misschien heb je er de hele week al zin in. Maar als het zover is valt het tegen.quote:Op donderdag 8 januari 2015 19:00 schreef Lonaa het volgende:
[..]![]()
Maar ken je dat? Dat gevoel dat pizza in je hoofd altijd veel lekkerder lijkt dan dat het daadwerkelijk is? En ik val er iedere keer weer voor.
Ja, precies dat! ik heb er inderdaad al de hele week zin in. Dinsdag toch braaf gekookt, maar het blijft zo sudderen.quote:Op donderdag 8 januari 2015 19:04 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Ja ik herken me daar compleet in. Het wordt een ideaal beeld in je hoofd, misschien heb je er de hele week al zin in. Maar als het zover is valt het tegen.
Zelfde met snoep, chips, frituur, taart, enz. Daarom baal ik altijd dat ik het heb gegeten.
Ook kon ik altijd wel 1.5 ovenpizza's met gemak op. Nu 0,75
Resistence is futile.quote:Op donderdag 8 januari 2015 19:07 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, precies dat! ik heb er inderdaad al de hele week zin in. Dinsdag toch braaf gekookt, maar het blijft zo sudderen.
Nou ja, halve pizza = schade beperkt. Lief eet morgen de andere helft dus die hoef ik ook niet uit 'schuldgevoel omdat ie zo duur was' alsnog op te eten, das goed.
Nee, daarom eet ik m ook niet op.quote:Op donderdag 8 januari 2015 19:09 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Resistence is futile.
Schuldgevoel heb ik weinig mee. Laatst een reep weggeflikkerd na 1 hap, is me het echt niet waard dan.
O zo ja. Komt goed uit danquote:Op donderdag 8 januari 2015 19:10 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Nee, daarom eet ik m ook niet op.Als lief m niet opgegeten had was ie ook weggegaan, maar dat had ik dan wel zonde gevonden.
quote:Op donderdag 8 januari 2015 19:00 schreef Lonaa het volgende:
[..]![]()
Maar ken je dat? Dat gevoel dat pizza in je hoofd altijd veel lekkerder lijkt dan dat het daadwerkelijk is? En ik val er iedere keer weer voor.
NIET HATEN!quote:
IK WIST NIKS BETERSquote:Op donderdag 8 januari 2015 19:08 schreef Lonaa het volgende:
[..]
LOKQUOTE.
Verantwoord je keuze Qwea!
Ik probeerde gisteren nog maar eens die perfection bar ofzo. 1 hap, bye bye. Gore pleuris zooiquote:Op donderdag 8 januari 2015 19:09 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Resistence is futile.
Schuldgevoel heb ik weinig mee. Laatst een reep weggeflikkerd na 1 hap, is me het echt niet waard dan.
Ja. En dan toch opeten.quote:Op donderdag 8 januari 2015 19:12 schreef Qwea het volgende:
[..]En dat je de eerste hap eet en denkt : Meh.
Vallen ook.quote:Op donderdag 8 januari 2015 19:14 schreef Qwea het volgende:
[..]
NIET HATEN!
[..]
IK WIST NIKS BETERS
En ballen rijmt op knallen.
Knallen in ballen is niet leukquote:Op donderdag 8 januari 2015 19:14 schreef Qwea het volgende:
[..]
NIET HATEN!
[..]
IK WIST NIKS BETERS
En ballen rijmt op knallen.
[..]
Ik probeerde gisteren nog maar eens die perfection bar ofzo. 1 hap, bye bye. Gore pleuris zooi
Dit ja.quote:
Overloper.quote:Op donderdag 8 januari 2015 19:18 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik ga wel weer naar dat andere topic.
Wat voor plaatje had je er in gewild?quote:Op donderdag 8 januari 2015 19:19 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Dit ja.
Ik ben trouwens ook nog steeds voor het idee om een plaatje in de OP te zetten
quote:
Wij zijn gewoon stukken tofferquote:Op donderdag 8 januari 2015 19:20 schreef Lonaa het volgende:
En toen ik hier naar toe overliep kreeg ik een ban, en toch kwam ik terug!
Lonaa heeft er volgens mij genoegquote:Op donderdag 8 januari 2015 19:20 schreef Qwea het volgende:
[..]
Wat voor plaatje had je er in gewild?
Ik kan hier nog steeds om lachenquote:Op donderdag 8 januari 2015 19:20 schreef Lonaa het volgende:
En toen ik hier naar toe overliep kreeg ik een ban, en toch kwam ik terug!
quote:Op donderdag 8 januari 2015 19:22 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Lonaa heeft er volgens mij genoeg
Gewoon een motivatie plaatje of quote. Ding is nu zo kaal
Niet veel als je de gemiddelde darter bekijkt.quote:Op donderdag 8 januari 2015 19:53 schreef sanger het volgende:
Hoeveel kcal zou je verbranden met darten? Je loopt best wel wat heen een weer op zich....
Idd.. de gemiddelde darter op tv is moddervet!quote:Op donderdag 8 januari 2015 19:55 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Niet veel als je de gemiddelde darter bekijkt.
Inkoppertje.....quote:Op donderdag 8 januari 2015 19:55 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
LMAOquote:Op donderdag 8 januari 2015 19:55 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Moddervet is wel wat overdreven voor de gemiddelde darter. Maar gezet is toch wel de standaard inderdaadquote:Op donderdag 8 januari 2015 19:56 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Idd.. de gemiddelde darter op tv is moddervet!
quote:Op donderdag 8 januari 2015 20:10 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik doe geen uitspraken! Straks mag ik weer 2 dagen niet komen.
Hoeveel kg ben je tijdens die dagen gegroeid eigenlijk?quote:Op donderdag 8 januari 2015 20:10 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik doe geen uitspraken! Straks mag ik weer 2 dagen niet komen.
Ik moet altijd een beetje overgeven in mijn mond van dat soort plaatjes.quote:
quote:Op donderdag 8 januari 2015 20:14 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Hoeveel kg ben je tijdens die dagen gegroeid eigenlijk?
ja, je had daar nu wel genoeg tijd voorquote:Op donderdag 8 januari 2015 20:15 schreef Lonaa het volgende:
[..]![]()
Niks. Ik ben vooral HEUL druk geweest voor m'n kerstdiner.
Ja, preciesquote:Op donderdag 8 januari 2015 20:16 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
ja, je had daar nu wel genoeg tijd voor
Ik ook, beetje overdreven vind ik dat soort plaatjes. Is leuk als je 16 bentquote:Op donderdag 8 januari 2015 20:14 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik moet altijd een beetje overgeven in mijn mond van dat soort plaatjes.
Het is ook nooit geodquote:Op donderdag 8 januari 2015 20:14 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik moet altijd een beetje overgeven in mijn mond van dat soort plaatjes.
quote:Op donderdag 8 januari 2015 21:00 schreef Fripsel het volgende:
Ik heb een cool plaatje.![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 8 januari 2015 20:53 schreef Qwea het volgende:
Godsklere ik heb echt spierpijn in mijn benen van het squatten en lungenff normaal naar de plee is er niet bij
Dat is echt hel.quote:
Wahahaquote:Op donderdag 8 januari 2015 21:09 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dat is echt hel.ik laat me maar gewoon zachtjes vallen
True storyquote:
Das gewoon klote danquote:Op donderdag 8 januari 2015 21:16 schreef Qwea het volgende:
[..]
True storyen vanwege crohn moet ik nogal vaak... +- 6/7x inc plassen
Ooh nee, van maandag was het pas gisteren iets beterquote:Op donderdag 8 januari 2015 21:18 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Das gewoon klote dan
Morgen wordt het vast niet beter
Sterkte, dat je toiletbezoek maar snel weer een moment van plezier mag wordenquote:Op donderdag 8 januari 2015 21:24 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ooh nee, van maandag was het pas gisteren iets beter![]()
Planken is ook erg effectief voor je core!quote:Op donderdag 8 januari 2015 21:26 schreef CrunchySelf het volgende:
Oké. Sit ups zijn toch wel wat zwaarder dan het buikspier apparaat. Tenminste ik kan meer reps, maar ik voel het op een breder gebied en voel het langer erna.
Push ups, dat valt nog wat tegen. Kan er welgeteld 2, maar vroeger kon ik ze nooit
En ja Q dit is de eerste keer dat ik het thuis probeer sinds jij dat ooit eens voorstelde
Lekker met plezier kakkenquote:Op donderdag 8 januari 2015 21:27 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Sterkte, dat je toiletbezoek maar snel weer een moment van plezier mag worden
Ja, ik vind dit ff genoegquote:Op donderdag 8 januari 2015 21:31 schreef Qwea het volgende:
[..]
Planken is ook erg effectief voor je core!
Morgen moet je 25 doen!quote:Op donderdag 8 januari 2015 21:34 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Ja, ik vind dit ff genoegMaar ik voel die paar sit ups nu nog steeds lichtelijk, waren er maar een paar
Dafuqquote:Op donderdag 8 januari 2015 21:34 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Voor mij altijd een moment van plezier
Ik deed er 35 vanavondquote:
Morgen 50!quote:Op donderdag 8 januari 2015 21:41 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Ik deed er 35 vanavond![]()
Maar morgen inderdaad weer en meer doen, ga nu ook ff kijken naar wat meer vrije apparaten voor fitness. Lokt nu wel
Kalm aan jij, ga ook nog naar de sportschool morgenquote:Op donderdag 8 januari 2015 21:57 schreef Qwea het volgende:
[..]
Morgen 50!en 25 legraises!
Dumbells
Kun je ze daar doen! PWO erin, GAAAAAAAAN.quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:16 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Kalm aan jij, ga ook nog naar de sportschool morgen
Das weer waar, niet eens zo gedachtquote:Op donderdag 8 januari 2015 22:21 schreef Qwea het volgende:
[..]
Kun je ze daar doen! PWO erin, GAAAAAAAAN.
Moet voor the gainz!quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:33 schreef Lonaa het volgende:
Wat gaan jullie braaf vroeg naar bed zeg!
oeh! Ff meenemen straks!quote:Op vrijdag 9 januari 2015 07:07 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik heb gisteren nog een heel lekker kwark-versietje gegeten voor de mensen die niet van de smaak houden; een eetlepetje notenpasta (pindakaas kan vast ook), honing, en wat cacao nibs er doorheen. Het is bijna een snickers!
3x8 Is prima!quote:Op vrijdag 9 januari 2015 09:20 schreef CrunchySelf het volgende:
Ik hoor hier heel vaak mensen die spierpijn hebben, dat had ik eigenlijk alleen de eerste keren. Doe ik dan de gewichten niet zwaar genoeg ofzo?
Op sommige apparaten haal ik maar net de 3 x 8 reps, daar is volgens mij niks mis mee. Of komt dat puur door de type apparaten?
Goed bezig!quote:Op vrijdag 9 januari 2015 09:21 schreef CrunchySelf het volgende:
O ja, ik was gisteren op de avond, met net warmeten en 2 glazen water al 600 gram lichter dan zondag.
109,9 kg, dus ik ga er van uit dat ik morgen een mooi getal onder de 110 kan noteren.
Ja dacht ik ook, gewicht gaat geregeld wat hogerquote:Op vrijdag 9 januari 2015 09:55 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
3x8 Is prima!
Heb zelf ook maanden 3x8 reps gedaan. Laatste rep eigenlijk net wel/net niet halen.
Nu train ik wat gevarieerder, setjes van 3x10-12 of 4x10-12 of het laatste setje tot muscle failure. . Volgens mij staat het nergens wetenschappelijk bewezen dat je persé om de 8 weken een ander schema moet gaan volgen maar een beetje variatie houd het trainen ook leuk. Je kan me ook niet vertellen dat het niet zo is dat je lichaam er vanzelf aan gaat wennen, als je altijd hetzelfde schema aan houd.
En daarbij heb ik de laatste tijd heel erg last van DOMS, woensdag borst, tricpes en schouders getraind. Daar had ik gisteravond en nu nog steeds best wel last van laat maar zeggen.
Dit is de meting van zondagquote:Op vrijdag 9 januari 2015 09:57 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Goed bezig!Hoeveel kg ben je nu in totaal al kwijt?
Spierpijn is geen graadmeter voor wel of niet zwaar genoeg tillenquote:Op vrijdag 9 januari 2015 09:20 schreef CrunchySelf het volgende:
Ik hoor hier heel vaak mensen die spierpijn hebben, dat had ik eigenlijk alleen de eerste keren. Doe ik dan de gewichten niet zwaar genoeg ofzo?
Op sommige apparaten haal ik maar net de 3 x 8 reps, daar is volgens mij niks mis mee. Of komt dat puur door de type apparaten?
Netjesquote:Op vrijdag 9 januari 2015 09:21 schreef CrunchySelf het volgende:
O ja, ik was gisteren op de avond, met net warmeten en 2 glazen water al 600 gram lichter dan zondag.
109,9 kg, dus ik ga er van uit dat ik morgen een mooi getal onder de 110 kan noteren.
Dropsets / supersets zijn ook handig om je en van je plateau af te tillen en je uit te maxenquote:Op vrijdag 9 januari 2015 09:55 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
3x8 Is prima!
Heb zelf ook maanden 3x8 reps gedaan. Laatste rep eigenlijk net wel/net niet halen.
Nu train ik wat gevarieerder, setjes van 3x10-12 of 4x10-12 of het laatste setje tot muscle failure. . Volgens mij staat het nergens wetenschappelijk bewezen dat je persé om de 8 weken een ander schema moet gaan volgen maar een beetje variatie houd het trainen ook leuk. Je kan me ook niet vertellen dat het niet zo is dat je lichaam er vanzelf aan gaat wennen, als je altijd hetzelfde schema aan houd.
En daarbij heb ik de laatste tijd heel erg last van DOMS, woensdag borst, tricpes en schouders getraind. Daar had ik gisteravond en nu nog steeds best wel last van laat maar zeggen.
Gewoon tussen gaan staan. Eerste paar keer keken ze me vet raar aan, een vrouw in het krachthonk. Nu NP meer.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 10:25 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Ja dacht ik ook, gewicht gaat geregeld wat hogerAl is het bij mijn benen/buikspieren veel vaker een tandje erbij dan armspieren/borst
Ik varieer altijd wel wat na zoveel weken. Als het wetenschappelijk bewezen is weet ik niet, variatie is houdt het gewoon leuk
Maar ik wil binnenkort wat meer naar het krachthok ipv de standaard apparaten. Is alleen op de avond daar zo druk
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:55 schreef Lonaa het volgende:
Ik kreeg net een mailtje van het werkplein, en daar staat in:
'Wil jij leren om mensen met overgewicht te begeleiden naar een gezonde levensstijl?'__!
Duidelijk, maar als ik die verhalen hier soms hoor van jou/sandertjuh ofzo. Dan voelt het niet zoquote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:24 schreef Qwea het volgende:
Spierpijn is geen graadmeter voor wel of niet zwaar genoeg tillenIk heb zelden spierpijn in mijn upperbody, maar omdat ik vanwege operatie, shinsplins, ect er wat langer heb uitgelegen met mijn benen zijn die niks meer gewend. Als je dan bv gaat squatten met 30/40kg in je nek... ja, dan gaan je benen dat niet cool vinden
Maar een ander heeft weer nergens last van.
Inderdaad. Die verschillen soms per dag zijn gewoon idioot. Ik ken dat ookquote:[..]
NetjesIk was gewoon 1 kilo lichter dan gisteren. Maar ja, eergisteren was ik in ene 80kg
Dropsets zijn gewicht flink omhoog / minder reps en supersets gewicht omlaag en meer sets? Of andersom?quote:[..]
Dropsets / supersets zijn ook handig om je en van je plateau af te tillen en je uit te maxen
Benne geen vrouw hequote:[..]
Gewoon tussen gaan staan. Eerste paar keer keken ze me vet raar aan, een vrouw in het krachthonk. Nu NP meer.
Ga vandaag upper doen in een andere gym.. ben benieuwd of ze daar vaag gaan kijken. Mag lijen van nietSnap dat niet, wees blij dat er vrouwen in het krachthok staan.
Je gaat lekker hoor Crunch
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:55 schreef Lonaa het volgende:
Ik kreeg net een mailtje van het werkplein, en daar staat in:
'Wil jij leren om mensen met overgewicht te begeleiden naar een gezonde levensstijl?'__!
Ideaal gezien? Dan zou ik wel zo'n 70 kg willen wegen.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 12:06 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Hoeveel wil jij eigenlijk kwijt?
Of deel je dat niet?
Goede doelenquote:Op vrijdag 9 januari 2015 12:07 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ideaal gezien? Dan zou ik wel zo'n 70 kg willen wegen.
Daarvoor moet ik 47 kg afvallen.
Ik zou dolgelukkig zijn met 85 kg.
Maar eerst maar eeens naar 110, dan onder de 100
Hangt er vanaf hoe laat je op bed gingquote:Op vrijdag 9 januari 2015 12:07 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Nomnomnom, ontbijt.
Want ik sliep tot half 12
Nee, precies.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 12:09 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Goede doelenHeb die van mij ook niet meteen op ideaal gezet, want als je daar bijna bent kun je wel heel anders gaan denken.
Succes
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 12:10 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Hangt er vanaf hoe laat je op bed ging
Smoothie?
Dat is het belangrijkste. Voordeel is ook dat gevoel stukje bij stukje komt, dus hoef je niet eens heel lang op te wachtenquote:Op vrijdag 9 januari 2015 12:10 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Nee, precies.
Ik wil me in ieder geval fijn voelen met m'n lijf, en dat is nu niet zo.
Spinaziequote:Op vrijdag 9 januari 2015 12:11 schreef Lonaa het volgende:
[..]
100 gram spinazie, klein banaantje, kleine mineola, frambozen, beetje chiazaad en cacaopoeder.
De spinazie proef je niet.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 12:12 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Dat is het belangrijkste. Voordeel is ook dat gevoel stukje bij stukje komt, dus hoef je niet eens heel lang op te wachten
[..]
Spinazie. De rest
Ja, smoothie is daarvoor een goede manierquote:Op vrijdag 9 januari 2015 12:13 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Yes.![]()
En toch al m'n eerste 100 gram groente binnen voor vandag!
Dat, en ik heb gemerkt dat ik graag 's ochtends zo lui ben dat k niet hoef te kauwen.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 12:14 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Ja, smoothie is daarvoor een goede manierSowieso je slurpt zo een wereld aan dingen weg waar je normaal veel voor moest doen.
Dat is gewoon ergquote:Op vrijdag 9 januari 2015 12:15 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Dat, en ik heb gemerkt dat ik graag 's ochtends zo lui ben dat k niet hoef te kauwen.
Dropsets zijn bijvoordbeeld Biceps curl met 20kg doen totdat je de oefening niet meer normaal kan uitvoeren, dan gelijk door zonder rust met 20% van je vorige gewicht. Weer doen totdat je de oefening niet meer normaal kunt uitvoeren en dan weer 20% van het vorige gewicht pakken. Dus 20% van 20= 16. 20% van 16=13/12 kg.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 12:03 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Duidelijk, maar als ik die verhalen hier soms hoor van jou/sandertjuh ofzo. Dan voelt het niet zo
[..]
Inderdaad. Die verschillen soms per dag zijn gewoon idioot. Ik ken dat ook
[..]
Dropsets zijn gewicht flink omhoog / minder reps en supersets gewicht omlaag en meer sets? Of andersom?
[..]
Benne geen vrouw heDuurt me gewoon allemaal te lang daar, ik heb geen zin om uren in de sportschool te staan. Voor je beeldvorming ik ga om 7 uur van huis en wil dan 9uur wel thuis zijn. Dat lukt me nu wel aardig.
Wrom andere gym? Zijn ze vast ook wel blij om een vrouw in krachthonk, zou zomaar kunnen dat het gewicht die training bij hun ietsjes hoger gaat
I'm on a roll yes![]()
Totaal anders dan ik dacht dusquote:Op vrijdag 9 januari 2015 12:15 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dropsets zijn bijvoordbeeld Biceps curl met 20kg doen totdat je de oefening niet meer normaal kan uitvoeren, dan gelijk door zonder rust met 20% van je vorige gewicht. Weer doen totdat je de oefening niet meer normaal kunt uitvoeren en dan weer 20% van het vorige gewicht pakken. Dus 20% van 20= 16. 20% van 16=13/12 kg.
Maar je neemt dus geen rust ertussen, dus je knalt in 1x door. Dus red je met 20kg 9 reps en daarna kun je de oefening niet goed meer uitvoeren, pak je de 16kg, red je daarmee 6 reps en kun je de 7de niet goed meer uitvoeren dan ga je naar 12kg totdat je de oefening niet meer goed kan uitvoeren.
Supersets : http://sportflock.com/nieuws/monster
quote:
Dat. Precies datquote:
Met 80% bedoel je Qweaquote:Op vrijdag 9 januari 2015 12:15 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dropsets zijn bijvoordbeeld Biceps curl met 20kg doen totdat je de oefening niet meer normaal kan uitvoeren, dan gelijk door zonder rust met 20% van je vorige gewicht. Weer doen totdat je de oefening niet meer normaal kunt uitvoeren en dan weer 20% van het vorige gewicht pakken. Dus 20% van 20= 16. 20% van 16=13/12 kg.
Maar je neemt dus geen rust ertussen, dus je knalt in 1x door. Dus red je met 20kg 9 reps en daarna kun je de oefening niet goed meer uitvoeren, pak je de 16kg, red je daarmee 6 reps en kun je de 7de niet goed meer uitvoeren dan ga je naar 12kg totdat je de oefening niet meer goed kan uitvoeren.
Supersets : http://sportflock.com/nieuws/monster
Heb hongerquote:Op vrijdag 9 januari 2015 12:27 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Hoe bevalt het mindere lijstje?
Ach die honger gaat vanzelf wegquote:Op vrijdag 9 januari 2015 12:30 schreef sanger het volgende:
[..]
Heb honger![]()
Maar is niet dat ik het idee heb dat ik te weinig binnen krijg ofzo. Probeer me te richten op 1.750 kcal, mijn BMR ligt zo rond de 2.000, bij normaal werken enzo zou dat volgens de berekeningsites op 2.300 ongeveer uitkomen. Dus zit ik 550 daaronder.
Hou het nu ook goed bij met de app van myfitnesspal, dus kan ik over een tijdje ook eens kijken naar een gemiddeld eetpatroon en of ik daar nog wat kan schuiven tussen verschillende onderdelen. Goede tip, thanks nog!!
Haha, ja door de groene smoothies zeker. Ook een tijdje last van gehadquote:
Jep. Als je begint met 20, je gaat daarna door met 16 is dat 80%. Oftewel je haalt er iedere keer 20% vanafquote:
Ja, daar ga i kwel vanuit dat het daarvan komt.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:17 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Haha, ja door de groene smoothies zeker. Ook een tijdje last van gehad
Anders zou ik me zorgen gaan maken als ik jou wasquote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:19 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, daar ga i kwel vanuit dat het daarvan komt.
Ja, inderdaad.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:20 schreef sanger het volgende:
[..]
Anders zou ik me zorgen gaan maken als ik jou was
Met wie, hoeveel mensen e.d.?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:22 schreef sanger het volgende:
Iemand trouwens een idee wat voor leuk uitje je kunt doen op een donderdagavond? Specifiek op de 22ste? Mag niet tot heel laat duren, vrijdag de 23ste gaat de wekken weer om 05:00.....
Kan eigenlijk niets vinden
Ontzettend suf, maar ga bowlen ofzo? Beetje relaxed biertje erbij, niet te moeilijk...quote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:22 schreef sanger het volgende:
Iemand trouwens een idee wat voor leuk uitje je kunt doen op een donderdagavond? Specifiek op de 22ste? Mag niet tot heel laat duren, vrijdag de 23ste gaat de wekken weer om 05:00.....
Kan eigenlijk niets vinden
quote:
quote:
Misschien handig geweest om erbij te vermeldenquote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:24 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Ontzettend suf, maar ga bowlen ofzo? Beetje relaxed biertje erbij, niet te moeilijk...
Gewoon BBQ'en in de winterquote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:28 schreef sanger het volgende:
[..]
[..]
[..]
Misschien handig geweest om erbij te vermeldenIs voor mijn trouwdag. En uit eten kan, maar is wel redelijk standaard. Ik probeer juist altijd weer iets anders te doen om het een beetje origineel te houden
Thuis een dinertje voor der klaar maken. Dat zou ik zelf in ieder geval nog toffer vinden.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:28 schreef sanger het volgende:
[..]
[..]
[..]
Misschien handig geweest om erbij te vermeldenIs voor mijn trouwdag. En uit eten kan, maar is wel redelijk standaard. Ik probeer juist altijd weer iets anders te doen om het een beetje origineel te houden
Kijk of er iets leuks in de schouwburg/concertzaal/poppodium is?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:28 schreef sanger het volgende:
[..]
[..]
[..]
Dat bedoelde ik iddquote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:19 schreef sanger het volgende:
[..]
Jep. Als je begint met 20, je gaat daarna door met 16 is dat 80%. Oftewel je haalt er iedere keer 20% vanaf
True, maar daar heb ik de voorbereidingstijd niet voor ivm werkquote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:30 schreef Myraela het volgende:
[..]
Thuis een dinertje voor der klaar maken. Dat zou ik zelf in ieder geval nog toffer vinden.
Gaat niet met oppas dat weekend....quote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:42 schreef Qwea het volgende:
Uitje : verplaats naar weekend... Weekend weg!
quote:
De weegschaal in de sportschool gaf bij mij aan 18% en de weegschaal thuis zat er ook 9% boven. Leuk bedacht die dingen maar er klopt geen kut vanquote:Op vrijdag 9 januari 2015 15:58 schreef Qwea het volgende:
Hahahahahahahaha zo zie je maar dat die tanita vetweegdingen NIET betrouwbaar zijn. Ik zit ff bij een andere sportschool (afwisseling) en ik ga erop staan... 27,1%. Ik heb heel hard gelachen iig
hilarisch idd die dingenquote:Op vrijdag 9 januari 2015 16:06 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
De weegschaal in de sportschool gaf bij mij aan 18% en de weegschaal thuis zat er ook 9% boven. Leuk bedacht die dingen maar er klopt geen kut van
Ik had rustdag vandaag... 1x raden waar ik ben /junkquote:Op vrijdag 9 januari 2015 16:08 schreef sandertjuh het volgende:
Pff nog anderhalf uur volhouden hier op kantoor.. ben er echt helemaal klaar mee voor deze week. Ga ook niet veel meer doen dan een beetje internetten en m'n rijst met kipfilet opeten. Daarna snel PWO naar binnen werken en de sportschool in.
Daarna dan éindelijk weekend!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Waar zit je op volgens huidplooimetingen dan?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 15:58 schreef Qwea het volgende:
Hahahahahahahaha zo zie je maar dat die tanita vetweegdingen NIET betrouwbaar zijn. Ik zit ff bij een andere sportschool (afwisseling) en ik ga erop staan... 27,1%. Ik heb heel hard gelachen iig
Rond de 23% was in novquote:Op vrijdag 9 januari 2015 16:14 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Waar zit je op volgens huidplooimetingen dan?
Maarja die weegschalen werken met stroomgeleiding, dus als je een leuk experiment wilt doen, moet je even een liter water naar binnen klokken en er weer op gaan staan
Hmm dan zou 21% op zich prima kunnen toch, je bent toch een paar kg lichter? Als ik jouw foto's zie, lijkt me 23 ook wel aan de hoge kant.quote:
21??? 27!!! Zegt ie!quote:Op vrijdag 9 januari 2015 16:17 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Hmm dan zou 21% op zich prima kunnen toch, je bent toch een paar kg lichter? Als ik jouw foto's zie, lijkt me 23 ook wel aan de hoge kant.
Ooohhquote:
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 16:18 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
OoohhSorry, vrijdagmiddag. Hopen dat ik de laatste 2 uurtjes nog wel scherp ben op mijn werkactiviteiten
Ik heb de hoop al opgegeven.. nog 65 minuten rond klikken op internet it isquote:Op vrijdag 9 januari 2015 16:18 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
OoohhSorry, vrijdagmiddag. Hopen dat ik de laatste 2 uurtjes nog wel scherp ben op mijn werkactiviteiten
Ik ookquote:Op vrijdag 9 januari 2015 16:36 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik vraag me wel sterk af wat dat atletisch dan doet
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 17:19 schreef sandertjuh het volgende:
Zo weer MR1 naar binnen werken.. wish me luck![]()
![]()
Wat?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 17:21 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik had bedacht dat ik meer vlees moet eten en nu heb ik iets heuuuul lekkers bedacht voor vanavond wat ik al een tijdje niet gegeten heb. Van die Patak curry met creme fraiche en veel kip en naanbrood! Of rijst, dat is natuurlijk eigenlijk gezonder.
Herinner het gevoel van gisteren. Stay strongquote:Op vrijdag 9 januari 2015 17:43 schreef Lonaa het volgende:
Buhh. Lief eet de andere helft op van mijn pizza van gisteren. Maar nu ruikt het hier dus naar pizza en IK WIL OOK.
Lees anders je post even terug over hoe de smaak altijd tegenvaltquote:Op vrijdag 9 januari 2015 17:43 schreef Lonaa het volgende:
Buhh. Lief eet de andere helft op van mijn pizza van gisteren. Maar nu ruikt het hier dus naar pizza en IK WIL OOK.
Yes.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 17:44 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Herinner het gevoel van gisteren. Stay strong
Ja, I know, ik moest gewoon ff spuien.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 17:45 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Lees anders je post even terug over hoe de smaak altijd tegenvalt
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 17:46 schreef Lonaa het volgende:
Ik heb dat altijd met broodjes bapao met rundvlees. Die vind ik niet lekker, maar ze ruiken zoooooooooooooo heerlijk.
Oh, die vind ik echt heerlijk.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 17:46 schreef Lonaa het volgende:
Ik heb dat altijd met broodjes bapao met rundvlees. Die vind ik niet lekker, maar ze ruiken zoooooooooooooo heerlijk.
Lekker gevoel is dat hè.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 20:47 schreef CrunchySelf het volgende:
Volgens mij heb ik goed genoeg getraind. Stond te trillen op m'n benen onder de douche
Eigenlijk heerlijk gevoel, maar ben nu helemaal stuk.
Ze doen het erom die verleidingen.Ik moest tanken vanmiddag op weg naar huis. Zo vlak voor etenstijd.... Hebben ze net verse broodjes en frituur daar binnen..... Weersta de verleiding dam maar eens?... Vroeger kon ik dat dus nietquote:Op vrijdag 9 januari 2015 20:55 schreef La_Tramposa het volgende:
Forgive me father, for I have sinnedOm half 8 nog boodschappen op het station op vrijdagavond terwijl je moe en hongerig bent, is toch best wel moeilijk, dus toen is er ook een pure chocoladereep in het mandje gegaan en voor meer dan de helft op..
Ik vraag me wel af of dat komt door gisteren niet meer dan normaal te eten maar wel intensief te sporten, meestal heb ik op de dag van een intensieve training helemaal geen extra trek, maar die dag erna.. poeh.
Avondeten was wel heel lekker
Ja, ik moet eigenlijk hardlopen, nou dikke lulquote:Op zaterdag 10 januari 2015 08:41 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Lekker winddicht gelukkig. Wat waait het weer hard
quote:Op zaterdag 10 januari 2015 08:41 schreef CrunchySelf het volgende:
Mijn benen 'branden' nog van gisteravond
WOEHOOOOOO!!!!!!! Netjes!quote:Op zaterdag 10 januari 2015 08:57 schreef CrunchySelf het volgende:
Resultaat deze week -1,3 kg. Totaal nu 23,9 kg.
Hardlopen zou ik overslaanquote:Op zaterdag 10 januari 2015 09:13 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, ik moet eigenlijk hardlopen, nou dikke lul
[..]Nice is dat ey? Ik twijfel of ik benen ga doen of cardio. Denk maar benen. Zit sowieso cardio bij.
[..]
WOEHOOOOOO!!!!!!! Netjes!![]()
Zo. Dat is ook een lekker knallend beginquote:Op zaterdag 10 januari 2015 09:39 schreef Myraela het volgende:
Yay, mijn eerste weeg zaterdag. De eerste 3.7 kilo van het jaar zijn er af.![]()
![]()
Ja, ik hield waarschijnlijk gewoon veel vocht vast van alle troep die ik had gegeten. Maar toch is het wel fijn. Aan de ene kant dat fijn dat ik de vorige keer even hard kon schrikken om me weer wakker te schudden en aan de andere kant nu weer een fijne motivatie om door te gaan.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 09:40 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Zo. Dat is ook een lekker knallend begin![]()
Klopt waarschijnlijk veel vocht, maar ook vast ander gewicht.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 09:42 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, ik hield waarschijnlijk gewoon veel vocht vast van alle troep die ik had gegeten. Maar toch is het wel fijn. Aan de ene kant dat fijn dat ik de vorige keer even hard kon schrikken om me weer wakker te schudden en aan de andere kant nu weer een fijne motivatie om door te gaan.
De kerstkilo's zijn eraf, maar ik zit nog wel 2.5 kilo boven mijn ATL.
Hehe, mja ik kan eigenlijk alle febo's, smullers en kiosken wel goed weerstaan. Als ik trek ergens in heb zoek ik met mijn ogen een dikke persoon die dat aan het eten is (lukt op een station altijd wel) en dan denk ik; oh ja, daarom neem ik het niet.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:27 schreef sanger het volgende:
[..]
Ze doen het erom die verleidingen.Ik moest tanken vanmiddag op weg naar huis. Zo vlak voor etenstijd.... Hebben ze net verse broodjes en frituur daar binnen..... Weersta de verleiding dam maar eens?... Vroeger kon ik dat dus niet
Ik ben echt zo onwijs gemeen in mijn hoofd, het is maar goed dat ik niet alles uitspreek. Maar als ik hele dikke mensen kebab of iets zie eten dan schreeuw ik in mijn hoofd altijd uit van "DOE DAT NOU NIET!!"quote:Op zaterdag 10 januari 2015 10:27 schreef La_Tramposa het volgende:
Hehe, mja ik kan eigenlijk alle febo's, smullers en kiosken wel goed weerstaan. Als ik trek ergens in heb zoek ik met mijn ogen een dikke persoon die dat aan het eten is (lukt op een station altijd wel) en dan denk ik; oh ja, daarom neem ik het niet.
Oh ja ik heb precies hetzelfde. Terwijl ik later ook wel denk; voor hetzelfde geld is het de enige keer in 3 jaar dat ze dit eten.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 10:34 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ben echt zo onwijs gemeen in mijn hoofd, het is maar goed dat ik niet alles uitspreek. Maar als ik hele dikke mensen kebab of iets zie eten dan schreeuw ik in mijn hoofd altijd uit van "DOE DAT NOU NIET!!"
En ik denk dat andere dat ook altijd bij mij denken als ze mij zouden zien eten.
Ja, helemaal waar. Al denk ik dan ook wel weer; als je echt serieus bent over afvallen dan heb je je ook wel genoeg verdiept om te weten dat light koekjes ook niet goed voor je zijn.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 10:40 schreef Myraela het volgende:
Toen ik vroeger in de supermarkt werkte was ik echt het ergst. Dan zie je vaak precies wat mensen de hele week aten. En dan zie je dus mensen met 5 kant en klaar maaltijden en een diepvriespizza. En daar moest ik altijd wel om lachen.
Maar je ziet dus ook hele dikke mensen die in alle "light" producten trappen. En dan heb ik het niet over cola light. Maar over "light" chips, "gezonde" koekjes en dat soort dingen. En dat vond ik zo zielig dat ik ze het liefst uit zou willen leggen dat het zo niet werkt.
Dat is ook één van de redenen waarom ik sportscholen stom vind. De meesten zijn niet eens open op de tijden dat ik zou willen sporten (ook niet voor 9 uur 's ochtends).quote:Op zaterdag 10 januari 2015 10:43 schreef sandertjuh het volgende:
Ik mag straks lekker voetballen met die wind buiten.. heb er nu al zin in![]()
![]()
Zo eerst nog even snel de sportschool in, die is in het weekend maar open tot 1 uur. Dat is dus echt klote vind ik.
Netjes!quote:Op zaterdag 10 januari 2015 08:57 schreef CrunchySelf het volgende:
Resultaat deze week -1,3 kg. Totaal nu 23,9 kg.
Joehoe!quote:Op zaterdag 10 januari 2015 14:02 schreef sandertjuh het volgende:
Het enthousiasme spat er vanaf!Het eten bij je schoonmoeder dan
Mijn god. Wat een idiote opmerking over dikke mensen om ze vetkleppen te noemen. En bij alle dikke mensen zomaar 'quote:Op zaterdag 10 januari 2015 13:05 schreef Qwea het volgende:
Ik herken me in jullie gedachtes!dam denk ik "tering, dan ben je al zo'n vetklep en dan ga je friet eten"
Ik heb ook altijd als ik dikke mensen zie zoiets van :![]()
Behalve in de gym! Want daar werken ze hun ass eraf
Ik zal mezelf zo eens naar buiten trappen. Ik moet echt hardlopen.
Dat is projectie. Ik houd me dan weer nooit bezig met wat dikke of dunne mensen zoal eten.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 10:34 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ben echt zo onwijs gemeen in mijn hoofd, het is maar goed dat ik niet alles uitspreek. Maar als ik hele dikke mensen kebab of iets zie eten dan schreeuw ik in mijn hoofd altijd uit van "DOE DAT NOU NIET!!"
En ik denk dat andere dat ook altijd bij mij denken als ze mij zouden zien eten.
Dat is helemaal waar. Soms heb je van die dieethypes waar heel veel mensen aan meedoen, maar soms werkt het blijkbaar wel. Misschien dat zo'n Sonja Bakker dieet wel een positief effect kan hebben op sommige mensen (heb me nooit in haar verdiept) omdat dat ze dan toch een soort houvast hebben.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 10:44 schreef Myraela het volgende:
Ik moest me ook inhouden toen mijn rij instructeur begon over zijn succesvolle laatste afvalpoging met Sonja Bakker.![]()
Het verbaasd je echt nog hoe weinig mensen zelf zich er gewoon in verdiepen. Ze doen wat ze een beetje vaag hebben gehoord of volgen blindelings één of ander boek.
Booohoooooo cry me a riverquote:Op zaterdag 10 januari 2015 14:36 schreef Nammie het volgende:
[..]
Mijn god. Wat een idiote opmerking over dikke mensen om ze vetkleppen te noemen. En bij alle dikke mensen zomaar '' te denken. Bizar.
Ik kan niet zonderquote:Op zaterdag 10 januari 2015 13:42 schreef La_Tramposa het volgende:
Met deze wind wil je toch niet met oordopjes lopen
Dat is ook best een eind ineens, tot nu toe deed je toch maximaal 5km?quote:Op zaterdag 10 januari 2015 15:22 schreef Qwea het volgende:
Pffff. Oke, 8km vol tegen de wind in hardlopen is debiel zwaar
Zat al op 6,5quote:Op zaterdag 10 januari 2015 15:25 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Dat is ook best een eind ineens, tot nu toe deed je toch maximaal 5km?
Oke, netjes! Maar dan is het ook niet gek dat het zwaar is ja. Lekker uitrusten nu.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 15:26 schreef Qwea het volgende:
[..]
Zat al op 6,5mocht 1,5km van de fysio erbij proberen
Jup. Pancake syrup en de caramelquote:Op zaterdag 10 januari 2015 15:48 schreef xuryah het volgende:
Hier iemand toevallig die iets van Walden Farm heeft geprobeerd? (saus, siroop, etc)
Ik lig mooi op de bank. Doe niks meerquote:Op zaterdag 10 januari 2015 15:32 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Oke, netjes! Maar dan is het ook niet gek dat het zwaar is ja. Lekker uitrusten nu.
Ik vind oordopjes met wind altijd irritant omdat je dan meer het geruis van de wind hoort dan de muziek zelf. En sowieso is het als je een tijdje bezig bent wel leuk om een keer te proberen zonder oortjes, goed voor het vinden van je natuurlijke ritme!
Heb ook allebei, ik vind caramel lekkerder dan pancakequote:
Oke, ik bestel caramelquote:Op zaterdag 10 januari 2015 16:00 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Heb ook allebei, ik vind caramel lekkerder dan pancake
Je hoeft er ook niet veel van, spul is enorm sterk
Ik heb het daar nooit door gehad, maar denk dat het wel te eten is jaquote:Op zaterdag 10 januari 2015 16:05 schreef xuryah het volgende:
[..]
Oke, ik bestel caramelDie leek mij ook wel lekker.
Is t lekker door yoghurt/kwark/havermout?
Ik ook niet, maar lijkt mij weer niet lekkerquote:Op zaterdag 10 januari 2015 16:36 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Ik heb het daar nooit door gehad, maar denk dat het wel te eten is ja
Ben benieuwdquote:Op zaterdag 10 januari 2015 16:36 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Ik heb het daar nooit door gehad, maar denk dat het wel te eten is ja
Choco moussequote:Op zaterdag 10 januari 2015 16:46 schreef xuryah het volgende:
[..]
Ben benieuwd
Lijstje van vandaag:
O: lowcarb brood met pindakaas
L: 2 gebakken eieren, 2 plakjes ontbijtspek, smeltkaas. En een stukje brie
D: salade met kipfilet, spekjes, asperges, sla, komkommer, bosui, augurken
T: choco mousse van opgeklopt slagroom, cacao, kokosvezels en beetje zoetstof
Mn lijstje voor morgen ziet er een stuk beter uit
Ach smaken verschillenquote:Op zaterdag 10 januari 2015 16:46 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar lijkt mij weer niet lekker
Ik nietquote:Op zaterdag 10 januari 2015 19:24 schreef sanger het volgende:
Waarom mag iedereen zoveel kcal hebben
1,98 meter bij 90+ kg, dat scheelt al watquote:Op zaterdag 10 januari 2015 19:24 schreef sanger het volgende:
Waarom mag iedereen zoveel kcal hebben
Die 90+ kilo heb ik ookquote:Op zaterdag 10 januari 2015 19:43 schreef MissionPhailed het volgende:
[..]
1,98 meter bij 90+ kg, dat scheelt al watOnderhoud in mijn geval is ca. 2800 Kcal.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
Die zien er best netjes uit.quote:Op zondag 11 januari 2015 00:20 schreef Lotusss het volgende:
Een goed begin om meer te bewegen: wandelschoenen! Wandelen op mijn Nikes met dit weer is natte voeten en uitglijden.
Mijn schatjes:
[ afbeelding ]
Zo gigantisch erg is dat ook niet volgens mij. Misschien wat hoog in de kcal, maar al het beleg is best wel gezondquote:Op zondag 11 januari 2015 10:49 schreef Myraela het volgende:
Ik heb net niet het gezondste ontbijtje op, maar ik ben er alsnog wel blij mee. Ik had zo'n afbak stokbrood. En die heb ik lekker belegd een beetje 30+ oude kaas, sla, tomaat en 2 gekookte eitjes.
En dan heb ik de bovenkant van het broodje gewoon niet gegeten. Dus ik had een heerlijk zondags ontbijtje, maar toch wat damage control gedaan waardoor het eigenlijk wel prima is.
Gekookt ei in smoothie? Kan dat?quote:Op zondag 11 januari 2015 11:24 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik had een mega ontbijtgroene smoothie van appel, paksoi en spinazie, gekookt ei en volle citroenkwark met kokossnippers en cacao nibs. Omnomnom! Vandaag zwemmen want pootjes voelen niet goed genoeg voor lopen..
Haha nee die was los (smoothie los, ei los en kwark los dus), maar het kan vastquote:Op zondag 11 januari 2015 11:25 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Gekookt ei in smoothie? Kan dat?
Zwemmen
Qua kcal past het wel gelukkig, maar het is wel witbrood. Wat ik eigenlijk niet meer eet. Maar dit is zo lekker soms.quote:Op zondag 11 januari 2015 11:19 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Zo gigantisch erg is dat ook niet volgens mij. Misschien wat hoog in de kcal, maar al het beleg is best wel gezond![]()
Klinkt wel lekker
Dat verklaart een hoopquote:Op zondag 11 januari 2015 11:29 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Haha nee die was los (smoothie los, ei los en kwark los dus), maar het kan vastbesefte me wel dat ik nu spinazie en ei als ontbijt had, wat normaal avondeten is..
Ik eet ook nooit witbrood, maar een hele tijd niet hebben gegeten smaakt dat inderdaad zo goedquote:Op zondag 11 januari 2015 11:39 schreef Myraela het volgende:
[..]
Qua kcal past het wel gelukkig, maar het is wel witbrood. Wat ik eigenlijk niet meer eet. Maar dit is zo lekker soms.
Ja, dat spul vult voor geen meterquote:Op zondag 11 januari 2015 12:16 schreef Qwea het volgende:
WITBROOD MET PINDAKAAS, HAGELSLAG of AARDBEIEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Alleen eet ik easy een heel witbrood op want ik raak er niet vol van
Als ze zo lekker warm zijn inderdaadquote:Op zondag 11 januari 2015 12:20 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik vind het altijd wel evil, zo'n wit afbakbroodje eet je zo weg en dan blijkt het 500 kcal exclusief beleg te zijn, wtf
Wat heb je gisteren in de gym getraint dan?quote:Op zondag 11 januari 2015 12:51 schreef sandertjuh het volgende:
Gisteren tijdens het voetballen aan het einde van de wedstrijd last van kramp in beide benen. Vorige wedstrijd had ik hier ook al last van toen ik voor het voetballen de sportschool in ging + PWO.
Zou dit toeval zijn? Heb er normaal nooit last van namelijk.
Pindakaasquote:Op zondag 11 januari 2015 12:20 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Ja, dat spul vult voor geen meter
Wij zouden vandaag gaan zwemmen met het gezin, en daarna naar pannenkoekenrestaurant. Maar er zijn er 3 van de 4 ziek.... Dat mag wmb zo snel mogelijk over zijn hoorquote:Op zondag 11 januari 2015 15:05 schreef CrunchySelf het volgende:
Sneller?! Nee man, dan is mijn weekend nog sneller over
Ach ja, dan kan ik het mij wel weer voorstellenquote:Op zondag 11 januari 2015 15:07 schreef sanger het volgende:
[..]
Wij zouden vandaag gaan zwemmen met het gezin, en daarna naar pannenkoekenrestaurant. Maar er zijn er 3 van de 4 ziek.... Dat mag wmb zo snel mogelijk over zijn hoor![]()
Kwark en eieren.quote:Op zondag 11 januari 2015 15:47 schreef Octavie het volgende:
Sorry dat ik zomaar kom binnenvallen, maar mijn jaar is ook gestart met het goede voornemen om af te gaan vallen. Nu wil ik graag gezonde tussendoortjes gaan halen, wat zouden jullie dan aanschaffen? Ik dacht zelf aan crackers, komkommer, tomaat en wat fruit. Hebben jullie nog andere/betere suggesties voor mij?
Hallo.quote:Op zondag 11 januari 2015 15:47 schreef Octavie het volgende:
Sorry dat ik zomaar kom binnenvallen, maar mijn jaar is ook gestart met het goede voornemen om af te gaan vallen. Nu wil ik graag gezonde tussendoortjes gaan halen, wat zouden jullie dan aanschaffen? Ik dacht zelf aan crackers, komkommer, tomaat en wat fruit. Hebben jullie nog andere/betere suggesties voor mij?
Ja maar dit is echt een trage ass sunday hoorquote:Op zondag 11 januari 2015 15:05 schreef CrunchySelf het volgende:
Sneller?! Nee man, dan is mijn weekend nog sneller over
Nice!quote:Op zondag 11 januari 2015 16:11 schreef Lotusss het volgende:
Gisteren wandelschoenen gekocht en vandaag ingelopen: 6km gewandeld. Een goed begin.
Ik zou het sowieso geen voornemen noemen. Je neemt het je niet voor, je gaat het doenquote:Op zondag 11 januari 2015 15:47 schreef Octavie het volgende:
quote:Op zondag 11 januari 2015 17:11 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ik zou het sowieso geen voornemen noemen. Je neemt het je niet voor, je gaat het doenJe gaat gezonder eten en meer bewegen, super leuk en fijn voor je lichaam! En niet voor 3 maanden, maar voor de rest van je leven
Oke, dit is inderdaad niet de meest boeiende zondagquote:Op zondag 11 januari 2015 16:57 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja maar dit is echt een trage ass sunday hoor
Ik heb het koud, kapot moe, ik wil sporten maar mijn benen zeggen "beter niet" er is geen kut op tv, mijn mediaplayer is ook leeg en ik heb pleuris honger
Dus, beter maandag want PT
Kijk, ervaringsdeskundige hier.quote:Op zondag 11 januari 2015 17:11 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ik zou het sowieso geen voornemen noemen. Je neemt het je niet voor, je gaat het doenJe gaat gezonder eten en meer bewegen, super leuk en fijn voor je lichaam! En niet voor 3 maanden, maar voor de rest van je leven
Nope, lyme vrijquote:Op zondag 11 januari 2015 17:18 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Oke, dit is inderdaad niet de meest boeiende zondag![]()
Over dat moe, had je nou nog lyme?
Daar heb je helemaal gelijk in en dat is ook wat ik ga doen. Alleen wil ik er niet in doorslaan met kcal tellen etc en ik merk dat het helpt als ik er luchtig over doe.. Terwijl ik er dus wel serieus aan werk.quote:Op zondag 11 januari 2015 17:11 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Borst, triceps en schoueders. Kon de wedstrijd mooi niet uitspelen gisterenquote:Op zondag 11 januari 2015 13:48 schreef Qwea het volgende:
[..]
Wat heb je gisteren in de gym getraint dan?
Maar pinda's zijn wel gezond! In de studentenhaver zitten ook amandelenquote:Op zondag 11 januari 2015 19:41 schreef La_Tramposa het volgende:
Pinda's zijn geen noten, en je wilt ook geen gezouten noten hebben. Verder is eigenlijk alles goed, maar met mate. 4 walnoten zijn al 100 kcal of zo (ook al wil je ze niet gaan tellen, wel goed om te weten).
Ik koop vaak een zakje geroosterde amandelen, dat vind ik het lekkerste. En verder vaak noten die je zelf moet kraken, als je iets meer moet werken voor je eten zal je ook minder eten denk ik dan maar
Hmm vaag. Want je hebt dus niks met je benen gedaan in de gym. Volgende x nog x pwo nemen en daarna 1x niet?quote:Op zondag 11 januari 2015 20:13 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Borst, triceps en schoueders. Kon de wedstrijd mooi niet uitspelen gisterenNu gigantische spierpijn in de bovenkant van m'n benen
Vertel mij wat. Naja, shit happens. Er zijn ergere dingen.quote:
Dat is een fabel. Caf zorgt er voor dat je vaker moet zeiken.quote:Op zondag 11 januari 2015 20:35 schreef sanger het volgende:
Pwo is cafeïne toch? Dat onttrekt toch vocht uit je lichaam?
quote:Op zondag 11 januari 2015 20:37 schreef sanger het volgende:
Net een stukje baklava op. Had misschien eerst moeten kijken hoeveel kcal dat is zeg.....
Zit nog wel onder de 1800 vandaag, dus no damage done gelukkig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |