abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_148534748
quote:
14s.gif Op zaterdag 10 januari 2015 09:39 schreef Myraela het volgende:
Yay, mijn eerste weeg zaterdag. De eerste 3.7 kilo van het jaar zijn er af. :D *O* *O*
Zo. Dat is ook een lekker knallend begin *O* *O*
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_148534780
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 januari 2015 09:40 schreef CrunchySelf het volgende:

[..]

Zo. Dat is ook een lekker knallend begin *O* *O*
Ja, ik hield waarschijnlijk gewoon veel vocht vast van alle troep die ik had gegeten. Maar toch is het wel fijn. Aan de ene kant dat fijn dat ik de vorige keer even hard kon schrikken om me weer wakker te schudden en aan de andere kant nu weer een fijne motivatie om door te gaan.

De kerstkilo's zijn eraf, maar ik zit nog wel 2.5 kilo boven mijn ATL.
pi_148534803
quote:
14s.gif Op zaterdag 10 januari 2015 09:42 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ja, ik hield waarschijnlijk gewoon veel vocht vast van alle troep die ik had gegeten. Maar toch is het wel fijn. Aan de ene kant dat fijn dat ik de vorige keer even hard kon schrikken om me weer wakker te schudden en aan de andere kant nu weer een fijne motivatie om door te gaan.

De kerstkilo's zijn eraf, maar ik zit nog wel 2.5 kilo boven mijn ATL.
Klopt waarschijnlijk veel vocht, maar ook vast ander gewicht.

Schrikreactie motiveert wel :P En nu gewoon doorzetten ^O^
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  zaterdag 10 januari 2015 @ 10:15:29 #204
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_148535138
Zit nu warming up te doen endan benen :D

Jeeeeej myr!! Netjes!
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_148535302
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 23:27 schreef sanger het volgende:

[..]

Ze doen het erom die verleidingen.Ik moest tanken vanmiddag op weg naar huis. Zo vlak voor etenstijd.... Hebben ze net verse broodjes en frituur daar binnen..... Weersta de verleiding dam maar eens?... Vroeger kon ik dat dus niet :N
Hehe, mja ik kan eigenlijk alle febo's, smullers en kiosken wel goed weerstaan. Als ik trek ergens in heb zoek ik met mijn ogen een dikke persoon die dat aan het eten is (lukt op een station altijd wel) en dan denk ik; oh ja, daarom neem ik het niet.

Hier -1 kg sinds het nieuwe jaar. Niet echt in verhouding met jullie getalen maar voor mij echt al een super resultaat! Zou ook niet echt in overeenstemming zijn met mijn doelen en gewicht als ik meerdere kgs per week ging verliezen :P

Ik ga nog wel hardlopen vandaag maar ik wacht even tot vanmiddag denk ik, dan wordt de wind volgens mij iets minder.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_148535390
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 januari 2015 10:27 schreef La_Tramposa het volgende:
Hehe, mja ik kan eigenlijk alle febo's, smullers en kiosken wel goed weerstaan. Als ik trek ergens in heb zoek ik met mijn ogen een dikke persoon die dat aan het eten is (lukt op een station altijd wel) en dan denk ik; oh ja, daarom neem ik het niet.
Ik ben echt zo onwijs gemeen in mijn hoofd, het is maar goed dat ik niet alles uitspreek. Maar als ik hele dikke mensen kebab of iets zie eten dan schreeuw ik in mijn hoofd altijd uit van "DOE DAT NOU NIET!!"

En ik denk dat andere dat ook altijd bij mij denken als ze mij zouden zien eten.
pi_148535431
quote:
9s.gif Op zaterdag 10 januari 2015 10:34 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ik ben echt zo onwijs gemeen in mijn hoofd, het is maar goed dat ik niet alles uitspreek. Maar als ik hele dikke mensen kebab of iets zie eten dan schreeuw ik in mijn hoofd altijd uit van "DOE DAT NOU NIET!!"

En ik denk dat andere dat ook altijd bij mij denken als ze mij zouden zien eten.
Oh ja ik heb precies hetzelfde. Terwijl ik later ook wel denk; voor hetzelfde geld is het de enige keer in 3 jaar dat ze dit eten.
Maar aan de andere kant; die kilo's komen niet alleen maar van blaadjes sla. Maarja, zo lang ik het alleen maar in mijn hoofd denkt en het mij motiveert hebben die anonieme mensen er niet onder te lijden :P
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_148535476
Toen ik vroeger in de supermarkt werkte was ik echt het ergst. Dan zie je vaak precies wat mensen de hele week aten. En dan zie je dus mensen met 5 kant en klaar maaltijden en een diepvriespizza. En daar moest ik altijd wel om lachen.

Maar je ziet dus ook hele dikke mensen die in alle "light" producten trappen. En dan heb ik het niet over cola light. Maar over "light" chips, "gezonde" koekjes en dat soort dingen. En dat vond ik zo zielig dat ik ze het liefst uit zou willen leggen dat het zo niet werkt. ;(
pi_148535514
quote:
14s.gif Op zaterdag 10 januari 2015 10:40 schreef Myraela het volgende:
Toen ik vroeger in de supermarkt werkte was ik echt het ergst. Dan zie je vaak precies wat mensen de hele week aten. En dan zie je dus mensen met 5 kant en klaar maaltijden en een diepvriespizza. En daar moest ik altijd wel om lachen.

Maar je ziet dus ook hele dikke mensen die in alle "light" producten trappen. En dan heb ik het niet over cola light. Maar over "light" chips, "gezonde" koekjes en dat soort dingen. En dat vond ik zo zielig dat ik ze het liefst uit zou willen leggen dat het zo niet werkt. ;(
Ja, helemaal waar. Al denk ik dan ook wel weer; als je echt serieus bent over afvallen dan heb je je ook wel genoeg verdiept om te weten dat light koekjes ook niet goed voor je zijn.
Zo voel ik me ook altijd heel goed als ik allemaal groenten op de band heb liggen en de mensen voor en achter mij kopen koek en diepvriesproducten en zo :P Die keren dat ik dan zelf wat slechts koop, vergeet ik maar snel.

Enfin, laat ik maar stoppen met mijn duivelse gedachten hier te spuien voor iedereen helemaal een naar beeld krijgt van me :P
pi_148535542
Ik mag straks lekker voetballen met die wind buiten.. heb er nu al zin in -O- :+

Zo eerst nog even snel de sportschool in, die is in het weekend maar open tot 1 uur. Dat is dus echt klote vind ik.
pi_148535556
Ik moest me ook inhouden toen mijn rij instructeur begon over zijn succesvolle laatste afvalpoging met Sonja Bakker. ;(

Het verbaasd je echt nog hoe weinig mensen zelf zich er gewoon in verdiepen. Ze doen wat ze een beetje vaag hebben gehoord of volgen blindelings één of ander boek.
pi_148535587
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 januari 2015 10:43 schreef sandertjuh het volgende:
Ik mag straks lekker voetballen met die wind buiten.. heb er nu al zin in -O- :+

Zo eerst nog even snel de sportschool in, die is in het weekend maar open tot 1 uur. Dat is dus echt klote vind ik.
Dat is ook één van de redenen waarom ik sportscholen stom vind. De meesten zijn niet eens open op de tijden dat ik zou willen sporten (ook niet voor 9 uur 's ochtends).

Ik heb net wel weer een leuke workout bedacht voor vandaag; een km of 12-15 rennen, dan op de roeivereniging wat met gewichten doen voor armen/bovenlichaam en dan de laatste 2km terughobbelen naar huis.

Oh ja en om mijn verhaal van hierboven lekker tegen te spreken :P De vriezer moet bij ons deze maand leeggegeten worden omdat we binnenkort een tijdje uit ons huis moeten ivm renovatie. Nou ligt hij grotendeels vol met restjes (gezond) avondeten en brood, maar er ligt ook nog een taartje in wat ik teveel gekocht had voor mijn verjaardag. Heb besloten om hem er dit weekend maar uit te halen. Hoeft niet veel kwaad te doen, als ik het in plaats van lunch eet.
  zaterdag 10 januari 2015 @ 13:05:43 #213
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_148538263
Ik herken me in jullie gedachtes! :D dam denk ik "tering, dan ben je al zo'n vetklep en dan ga je friet eten"

Ik heb ook altijd als ik dikke mensen zie zoiets van : :')

Behalve in de gym! Want daar werken ze hun ass eraf :Y

Ik zal mezelf zo eens naar buiten trappen. Ik moet echt hardlopen.
pi_148539111
Lekker weertje buiten om hard te lopen. Ik leef met je mee.. sta zelf over 2 uur op het voetbalveld. Onmogelijk voetballen met deze wind :')

Sporten ook weer overleefd. Had het wel zwaar vandaag, merk toch wel dat m'n lichaam aan het einde van een week werken, veel sporten (en ook slecht geslapen afgelopen week) gewoon helemaal op is. De oefeningen gingen moeizaam en zwaar vandaag ;( maar wel netjes alles afgemaakt want halverwege dacht ik, ik stop er mee en ga naar huis :@

Nu eerst lekker eitje bakken met paprika en tomaatjes. Straks voor het voetballen nog een een whey shake en er nog even 90 minuten tegen aan!

Daarna.... een heerlijk welverdiend koud biertje! *O* *O*
  zaterdag 10 januari 2015 @ 13:40:55 #215
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_148539193
Ik twijfel of ik vanaaf uit eten ga. Voor nu baal ik want mijn oordoppen lijken leeg :(
pi_148539213
Met deze wind wil je toch niet met oordopjes lopen :o
  zaterdag 10 januari 2015 @ 13:44:23 #217
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_148539260
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 januari 2015 08:57 schreef CrunchySelf het volgende:
Resultaat deze week -1,3 kg. Totaal nu 23,9 kg. *O*
Netjes!
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  zaterdag 10 januari 2015 @ 13:53:40 #218
65960 sanger
pi_148539501
Vanmorgen voor eerst sinds lang uitgeslapen....

Daardoor sla ik vandaag wel een maaltijd over, want ontbijt was pas om 13 ie vandaag....

Lijstje :
O: 2 pistolet smeerkaas, 1 pistolet gekookt ei en nog een los gekookt eitje.
D: Eten vandaag bij schoonmoeder (helaas), soep met broodje gezond.

Weet niet wat voor soep, dus een eventuele T stem ik daar op af.

Straks eerst lekker naar de sportschool. Wordt weg gebracht, en op terugweg komen vrouw en Kids effe kijken geloof ik. Vinden de kids leuk.
pi_148539705
Het enthousiasme spat er vanaf! >:) Het eten bij je schoonmoeder dan o|O
  zaterdag 10 januari 2015 @ 14:14:22 #220
65960 sanger
pi_148539992
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 januari 2015 14:02 schreef sandertjuh het volgende:
Het enthousiasme spat er vanaf! >:) Het eten bij je schoonmoeder dan o|O
Joehoe!
pi_148540579
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 januari 2015 13:05 schreef Qwea het volgende:
Ik herken me in jullie gedachtes! :D dam denk ik "tering, dan ben je al zo'n vetklep en dan ga je friet eten"

Ik heb ook altijd als ik dikke mensen zie zoiets van : :')

Behalve in de gym! Want daar werken ze hun ass eraf :Y

Ik zal mezelf zo eens naar buiten trappen. Ik moet echt hardlopen.
Mijn god. Wat een idiote opmerking over dikke mensen om ze vetkleppen te noemen. En bij alle dikke mensen zomaar ' :')' te denken. Bizar.
pi_148540720
quote:
9s.gif Op zaterdag 10 januari 2015 10:34 schreef Myraela het volgende:

[..]

Dat is projectie. Ik houd me dan weer nooit bezig met wat dikke of dunne mensen zoal eten. :P En als ik iemand kebab of patat zie eten denk ik er ook niet echt over na. :D
pi_148540975
quote:
14s.gif Op zaterdag 10 januari 2015 10:44 schreef Myraela het volgende:
Ik moest me ook inhouden toen mijn rij instructeur begon over zijn succesvolle laatste afvalpoging met Sonja Bakker. ;(

Het verbaasd je echt nog hoe weinig mensen zelf zich er gewoon in verdiepen. Ze doen wat ze een beetje vaag hebben gehoord of volgen blindelings één of ander boek.
Dat is helemaal waar. Soms heb je van die dieethypes waar heel veel mensen aan meedoen, maar soms werkt het blijkbaar wel. Misschien dat zo'n Sonja Bakker dieet wel een positief effect kan hebben op sommige mensen (heb me nooit in haar verdiept) omdat dat ze dan toch een soort houvast hebben.
  zaterdag 10 januari 2015 @ 15:22:54 #224
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_148541823
Pffff. Oke, 8km vol tegen de wind in hardlopen is debiel zwaar
  zaterdag 10 januari 2015 @ 15:24:37 #225
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_148541867
quote:
13s.gif Op zaterdag 10 januari 2015 14:36 schreef Nammie het volgende:

[..]

Mijn god. Wat een idiote opmerking over dikke mensen om ze vetkleppen te noemen. En bij alle dikke mensen zomaar ' :')' te denken. Bizar.
Booohoooooo cry me a river
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')