Zo. Dat is ook een lekker knallend beginquote:Op zaterdag 10 januari 2015 09:39 schreef Myraela het volgende:
Yay, mijn eerste weeg zaterdag. De eerste 3.7 kilo van het jaar zijn er af.![]()
![]()
Ja, ik hield waarschijnlijk gewoon veel vocht vast van alle troep die ik had gegeten. Maar toch is het wel fijn. Aan de ene kant dat fijn dat ik de vorige keer even hard kon schrikken om me weer wakker te schudden en aan de andere kant nu weer een fijne motivatie om door te gaan.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 09:40 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Zo. Dat is ook een lekker knallend begin![]()
Klopt waarschijnlijk veel vocht, maar ook vast ander gewicht.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 09:42 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, ik hield waarschijnlijk gewoon veel vocht vast van alle troep die ik had gegeten. Maar toch is het wel fijn. Aan de ene kant dat fijn dat ik de vorige keer even hard kon schrikken om me weer wakker te schudden en aan de andere kant nu weer een fijne motivatie om door te gaan.
De kerstkilo's zijn eraf, maar ik zit nog wel 2.5 kilo boven mijn ATL.
Hehe, mja ik kan eigenlijk alle febo's, smullers en kiosken wel goed weerstaan. Als ik trek ergens in heb zoek ik met mijn ogen een dikke persoon die dat aan het eten is (lukt op een station altijd wel) en dan denk ik; oh ja, daarom neem ik het niet.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:27 schreef sanger het volgende:
[..]
Ze doen het erom die verleidingen.Ik moest tanken vanmiddag op weg naar huis. Zo vlak voor etenstijd.... Hebben ze net verse broodjes en frituur daar binnen..... Weersta de verleiding dam maar eens?... Vroeger kon ik dat dus niet
Ik ben echt zo onwijs gemeen in mijn hoofd, het is maar goed dat ik niet alles uitspreek. Maar als ik hele dikke mensen kebab of iets zie eten dan schreeuw ik in mijn hoofd altijd uit van "DOE DAT NOU NIET!!"quote:Op zaterdag 10 januari 2015 10:27 schreef La_Tramposa het volgende:
Hehe, mja ik kan eigenlijk alle febo's, smullers en kiosken wel goed weerstaan. Als ik trek ergens in heb zoek ik met mijn ogen een dikke persoon die dat aan het eten is (lukt op een station altijd wel) en dan denk ik; oh ja, daarom neem ik het niet.
Oh ja ik heb precies hetzelfde. Terwijl ik later ook wel denk; voor hetzelfde geld is het de enige keer in 3 jaar dat ze dit eten.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 10:34 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ben echt zo onwijs gemeen in mijn hoofd, het is maar goed dat ik niet alles uitspreek. Maar als ik hele dikke mensen kebab of iets zie eten dan schreeuw ik in mijn hoofd altijd uit van "DOE DAT NOU NIET!!"
En ik denk dat andere dat ook altijd bij mij denken als ze mij zouden zien eten.
Ja, helemaal waar. Al denk ik dan ook wel weer; als je echt serieus bent over afvallen dan heb je je ook wel genoeg verdiept om te weten dat light koekjes ook niet goed voor je zijn.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 10:40 schreef Myraela het volgende:
Toen ik vroeger in de supermarkt werkte was ik echt het ergst. Dan zie je vaak precies wat mensen de hele week aten. En dan zie je dus mensen met 5 kant en klaar maaltijden en een diepvriespizza. En daar moest ik altijd wel om lachen.
Maar je ziet dus ook hele dikke mensen die in alle "light" producten trappen. En dan heb ik het niet over cola light. Maar over "light" chips, "gezonde" koekjes en dat soort dingen. En dat vond ik zo zielig dat ik ze het liefst uit zou willen leggen dat het zo niet werkt.
Dat is ook één van de redenen waarom ik sportscholen stom vind. De meesten zijn niet eens open op de tijden dat ik zou willen sporten (ook niet voor 9 uur 's ochtends).quote:Op zaterdag 10 januari 2015 10:43 schreef sandertjuh het volgende:
Ik mag straks lekker voetballen met die wind buiten.. heb er nu al zin in![]()
![]()
Zo eerst nog even snel de sportschool in, die is in het weekend maar open tot 1 uur. Dat is dus echt klote vind ik.
Netjes!quote:Op zaterdag 10 januari 2015 08:57 schreef CrunchySelf het volgende:
Resultaat deze week -1,3 kg. Totaal nu 23,9 kg.
Joehoe!quote:Op zaterdag 10 januari 2015 14:02 schreef sandertjuh het volgende:
Het enthousiasme spat er vanaf!Het eten bij je schoonmoeder dan
Mijn god. Wat een idiote opmerking over dikke mensen om ze vetkleppen te noemen. En bij alle dikke mensen zomaar 'quote:Op zaterdag 10 januari 2015 13:05 schreef Qwea het volgende:
Ik herken me in jullie gedachtes!dam denk ik "tering, dan ben je al zo'n vetklep en dan ga je friet eten"
Ik heb ook altijd als ik dikke mensen zie zoiets van :![]()
Behalve in de gym! Want daar werken ze hun ass eraf
Ik zal mezelf zo eens naar buiten trappen. Ik moet echt hardlopen.
Dat is projectie. Ik houd me dan weer nooit bezig met wat dikke of dunne mensen zoal eten.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 10:34 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ben echt zo onwijs gemeen in mijn hoofd, het is maar goed dat ik niet alles uitspreek. Maar als ik hele dikke mensen kebab of iets zie eten dan schreeuw ik in mijn hoofd altijd uit van "DOE DAT NOU NIET!!"
En ik denk dat andere dat ook altijd bij mij denken als ze mij zouden zien eten.
Dat is helemaal waar. Soms heb je van die dieethypes waar heel veel mensen aan meedoen, maar soms werkt het blijkbaar wel. Misschien dat zo'n Sonja Bakker dieet wel een positief effect kan hebben op sommige mensen (heb me nooit in haar verdiept) omdat dat ze dan toch een soort houvast hebben.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 10:44 schreef Myraela het volgende:
Ik moest me ook inhouden toen mijn rij instructeur begon over zijn succesvolle laatste afvalpoging met Sonja Bakker.![]()
Het verbaasd je echt nog hoe weinig mensen zelf zich er gewoon in verdiepen. Ze doen wat ze een beetje vaag hebben gehoord of volgen blindelings één of ander boek.
Booohoooooo cry me a riverquote:Op zaterdag 10 januari 2015 14:36 schreef Nammie het volgende:
[..]
Mijn god. Wat een idiote opmerking over dikke mensen om ze vetkleppen te noemen. En bij alle dikke mensen zomaar '' te denken. Bizar.
Ik kan niet zonderquote:Op zaterdag 10 januari 2015 13:42 schreef La_Tramposa het volgende:
Met deze wind wil je toch niet met oordopjes lopen
Dat is ook best een eind ineens, tot nu toe deed je toch maximaal 5km?quote:Op zaterdag 10 januari 2015 15:22 schreef Qwea het volgende:
Pffff. Oke, 8km vol tegen de wind in hardlopen is debiel zwaar
Zat al op 6,5quote:Op zaterdag 10 januari 2015 15:25 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Dat is ook best een eind ineens, tot nu toe deed je toch maximaal 5km?
Oke, netjes! Maar dan is het ook niet gek dat het zwaar is ja. Lekker uitrusten nu.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 15:26 schreef Qwea het volgende:
[..]
Zat al op 6,5mocht 1,5km van de fysio erbij proberen
Jup. Pancake syrup en de caramelquote:Op zaterdag 10 januari 2015 15:48 schreef xuryah het volgende:
Hier iemand toevallig die iets van Walden Farm heeft geprobeerd? (saus, siroop, etc)
Ik lig mooi op de bank. Doe niks meerquote:Op zaterdag 10 januari 2015 15:32 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Oke, netjes! Maar dan is het ook niet gek dat het zwaar is ja. Lekker uitrusten nu.
Ik vind oordopjes met wind altijd irritant omdat je dan meer het geruis van de wind hoort dan de muziek zelf. En sowieso is het als je een tijdje bezig bent wel leuk om een keer te proberen zonder oortjes, goed voor het vinden van je natuurlijke ritme!
Heb ook allebei, ik vind caramel lekkerder dan pancakequote:
Oke, ik bestel caramelquote:Op zaterdag 10 januari 2015 16:00 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Heb ook allebei, ik vind caramel lekkerder dan pancake
Je hoeft er ook niet veel van, spul is enorm sterk
Ik heb het daar nooit door gehad, maar denk dat het wel te eten is jaquote:Op zaterdag 10 januari 2015 16:05 schreef xuryah het volgende:
[..]
Oke, ik bestel caramelDie leek mij ook wel lekker.
Is t lekker door yoghurt/kwark/havermout?
Ik ook niet, maar lijkt mij weer niet lekkerquote:Op zaterdag 10 januari 2015 16:36 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Ik heb het daar nooit door gehad, maar denk dat het wel te eten is ja
Ben benieuwdquote:Op zaterdag 10 januari 2015 16:36 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Ik heb het daar nooit door gehad, maar denk dat het wel te eten is ja
Choco moussequote:Op zaterdag 10 januari 2015 16:46 schreef xuryah het volgende:
[..]
Ben benieuwd
Lijstje van vandaag:
O: lowcarb brood met pindakaas
L: 2 gebakken eieren, 2 plakjes ontbijtspek, smeltkaas. En een stukje brie
D: salade met kipfilet, spekjes, asperges, sla, komkommer, bosui, augurken
T: choco mousse van opgeklopt slagroom, cacao, kokosvezels en beetje zoetstof
Mn lijstje voor morgen ziet er een stuk beter uit
Ach smaken verschillenquote:Op zaterdag 10 januari 2015 16:46 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar lijkt mij weer niet lekker
Ik nietquote:Op zaterdag 10 januari 2015 19:24 schreef sanger het volgende:
Waarom mag iedereen zoveel kcal hebben
1,98 meter bij 90+ kg, dat scheelt al watquote:Op zaterdag 10 januari 2015 19:24 schreef sanger het volgende:
Waarom mag iedereen zoveel kcal hebben
Die 90+ kilo heb ik ookquote:Op zaterdag 10 januari 2015 19:43 schreef MissionPhailed het volgende:
[..]
1,98 meter bij 90+ kg, dat scheelt al watOnderhoud in mijn geval is ca. 2800 Kcal.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |